I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för byggbranschen

Programvara för byggbranschen hjälper byggföretag att planera och organisera sina projekt och hantera underleverantörer.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för byggbranschen

28 resultat
Ett visuellt planeringsverktyg för arbetsledare och chefer för att effektivt hantera tidslinjer, utrustningsallokering och schemaläggning av personal inom projekt. Lär dig mer om Ganttic
Ganttic är ett onlinebaserat resurscentrerat planeringsverktyg som byggproffs använder för att hålla projekten på rätt spår. Ganttic är utformat för arbetsledare, chefer och operativa direktörer som behöver mer än en grundläggande programvara för projektledning och erbjuder kraftfulla visuella Gantt-diagram och en allmän översikt som eliminerar dubbelbokningar, belyser kapacitetsluckor och prioriterar arbetsflöden. Hantera utrustningsspecifikationer, medarbetarcertifieringar och personaländringar i sista minuten på ett och samma ställe. Schemalägg personal, planera utifrån platsens tillgänglighet och prognostisera nya projekt samtidigt som du beaktar underhåll av utrustning. Genom anpassade vyer, API-integrationer och kompatibilitet med Zapier, Google och Outlook kopplar Ganttic samman alla dina verktyg och ger uppdateringar i realtid för en smidig planering. Ganttic är flexibelt och heltäckande och ger dig möjlighet att hantera komplexa byggprojekt med full kontroll över både resurser och tidslinjer. Gör som tusentals företag över hela världen som använder Ganttic för effektiv byggplanering. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
monday.com är en programvara för planering av byggprojekt där team planerar, spårar och hanterar projekt i alla storlekar, från början till slut. Lär dig mer om monday.com
monday.com är en programvara för schemaläggning av byggprojekt där team planerar, spårar och hanterar alla byggprojekt med tillförsikt. Teamen är byggda för ägare, planerare, allmänna entreprenörer och specialistentreprenörer. Team kan hålla sig på rätt spår med visuell planering, kommunicera sömlöst mellan anläggningar och centralisera filer när de arbetar utanför kontoret. Se direkt projektets status genom att ha all information lättillgänglig på ett ställe. Mer än 100 000 företag runt om i världen förlitar sig på monday.com för att få jobbet gjort. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Datorseendedriven prediktiv analysteknik för byggbranschen Lär dig mer om Doxel
Doxel är en plattform för byggoptimering i realtid. Genom att kontextualisera stora mängder olika projektdata över hela anläggningen, BIM, schemaläggning och budget ger Doxel teamen en objektiv bild av projektet idag och en korrekt prognos om var det befinner sig imorgon. Genom att utnyttja maskingenererade och prioriterade riskanalyser vägleds teamen till rätt problem för att ligga steget före kostnadsöverskridanden, förseningar i schemat och kvalitetsproblem. Lär dig mer om Doxel

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
En av de ledande redovisningsprogramvarorna för småföretag. Omedelbar åtkomst till kund-, leverantörs- och medarbetarinformation.
QuickBooks Enterprise är ett heltäckande byggprogram som kan växa tillsammans med ditt företag. Det innehåller alla verktyg som din byggverksamhet behöver, men är ändå enkelt att använda. Du kan organisera din bokföring, hantera lagerhållning, följa upp försäljning och till och med sköta löneutbetalningar, men till en bråkdel av kostnaden. Med QuickBooks Enterprise sparar du tusentals dollar per år jämfört med liknande lösningar. Det är kraftfullt och flexibelt och finns också i versioner utformade för att passa dina specifika behov. Prova gratis idag. Lär dig mer om QuickBooks Enterprise

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, den bästa försäljningslösningen i klassen, som förbättrar säljarnas produktivitet på en världsledande CRM-plattform.
Från inledande anbud till projektledning gör Sales Cloud 360 det möjligt för byggföretag att enkelt hantera relationer med potentiella och befintliga kunder, leverantörer och samarbetspartner. Vinn fler anbud och minimera ändringsförfrågningarna med en anpassningsbar CRM-plattform som gör att du kan dra ner på rutinarbetet, kontinuerligt optimera projektschema och budget och fatta beslut baserade på realtidsdata. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet ger ökad projekteffektivitet och ansvar genom att effektivisera planering och dokumentation av byggprojekt.
Smartsheet är den plattform för arbetsutförande som många av världens största byggföretag förlitar sig på för att förbli produktiva, kommunicera bland team utspridda i olika platser eller orter och dokumentera varje steg i varje projekt. Smartsheet ger ökad projekteffektivitet och ansvar genom att effektivisera dina planerings-, schemaläggnings-, dokumentations- och inspektionsprocesser. *Utmärkelser 2018: Utsedd till Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för arbetsledning med godkännande, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, budgethantering, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Skapa en strömlinjeformad digital arbetsplats med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, budgethantering, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Ett förstklassigt verktyg för planering av byggprojekt som håller dina projekt på rätt spår. Planera och schemalägg ditt teams bästa projektarbete oavsett var du befinner dig.
Float är en resurshanteringsplattform som används av stora och små team (från 5 till över 5 000 personer). Hantera din kapacitet på autopilot med direkt kalenderintegrering, anpassade arbetstider och allmänna helgdagar. Planera projekt med precision genom att lägga till faser och budgetar. Tilldela uppgifter snabbt med lättanvända schemaläggningsverktyg. Prognostisera budgetar och resurser med kraftfull rapportering. Spåra ditt teams tid för att övervaka dina projekts framsteg. Anslut Asana, Jira, Slack med mera via direktintegrationer. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Oracle Primavera är en kraftfull, robust och lättanvänd lösning för planering, hantering och utförande av projekt i alla storlekar.
I mer än 30 år har framgångsrika projekt runt om i världen förlitat sig på Oracles Primavera-lösningar för att planera, bygga och driva verksamhetskritiska tillgångar. Den kanske enda lösningen som integrerar projekt- och portföljplanerings- och leveransteam för planering, resurstilldelning, riskreducering, schemaläggning och programhantering. Ledande leverantörer och leveransteam förlitar sig på Oracle Primavera Cloud för att ansluta team och förbättra projektresultaten. Lär dig mer om Oracle Primavera Cloud

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogramvara för handels- och tjänsteföretag dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt företag. Fergus är byggd av VVS-personal och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 10 miljoner skapade jobb i Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera alla dina jobb när du är på språng, oavsett om det handlar om 3 eller 300 jobb. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Elegant enkla verktyg för tidsplanering och anslagstavlor används av byggteam för att planera projekt, uppskatta tidslinjer, fastställa deadlines, tilldela uppgifter, hålla intressenterna informerade och mer. Kom igång på några minuter, nästan ingen inlärning krävs. Kostnadsfritt för team på upp till fem personer, med en 14-dagars provperiod med alla premiumfunktioner. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
LetsBuilds appar för byggplanering: LB Geniebelt och LB Coordination. Höj nivån på din schemaläggning med LetsBuilds appar.
LetsBuilds appar för byggplanering: LB Geniebelt och LB Coordination. LB Geniebelt är en app för kommunikation kring tidsplaner för flera projekt, perfekt för bostadsbyggare med stora volymer och huvudentreprenörer som arbetar med repetitiva bostadsbyggnadsprojekt. Dela teamets framsteg i realtid, planera i en live Gantt och optimera insatserna i hela portföljen. LB Coordination är en app för lean-koordinering på plats. Det gör det möjligt att filtrera repetitivt arbete i byggprojekt med flera våningar efter yrke, plats, projekt och tid. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
VisiLean-programvaran låter dig granska dina försenade uppgifter i realtid, PPC-uppgifter.
Med VisiLean blir det enkelt att schemalägga uppgifter i flera team. VisiLeans Ganttvy är ett populärt och enkelt sätt att visa aktiviteter (uppgifter eller evenemang) mot tid på grund av dess ovanliga sätt att visualisera arbetsstatus genom färger. Granska dina försenade uppgifter i realtid, PPC och förstå orsakerna till eventuella avvikelser. Skapa dagliga lägesrapporter automatiskt genom en enkel knapptryckning! Lär dig mer om VisiLean

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Programvara för visuell planering för att spåra alla typer av resurser, robust och användarvänlig.
Visual Planning är en kraftfull programvaruhanteringslösning som är optimerad för dem inom bygghanteringsbranschen och som erbjuder ledande organisationsverktyg för att öka företagets produktivitet. Med en otrolig mängd funktioner kan användarna övervaka långsiktiga eller kortsiktiga projekt i realtid, prognostisera planerade kontra faktiska kostnader, allokera fordon och maskiner till byggarbetsplatsen på en enda plattform. Lär dig mer om Visual Planning

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
PlanRadar förenklar planering av byggprojekt och ger chefer möjlighet att skapa, tilldela och övervaka uppgifter i realtid.
PlanRadar är en programvarulösning som gör det enkelt att planera byggprojekt. Tilldela uppgifter till enskilda eller team med specialister, övervaka tidsgränser och förlängningar och använd statistik för att se var resurser kan distribueras bäst. Med appar för alla iOS-, Android- och Windows-telefoner och läsplattor kan du göra ändringar när du är på språng och dela dem med teammedlemmar i realtid. Fäst uppgifter i digitala planer och lägg till foton, text och röstinspelningar till ärenden så att ditt team alltid har de data de behöver. Lär dig mer om PlanRadar

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
SYNCHROs digitala bygglösningar gör det möjligt för team inom tungt offentligt byggande att vinna projekt, leverera dem på ett mer effektivt sätt och få betalt.
SYNCHRO är det ledande verktyget för byggplanering i 4D. SYNCHRO förser byggteam med en banbrytande plattform för avancerad projektledning och schemaläggning. SYNCHROs digitala bygglösningar gör teamen bättre på att planera och hantera uppgifter, personal, material och utrustning under projektets hela livscykel. Lär dig mer om SYNCHRO

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Samarbetshubb för byggnation, användarvänlig och prisvärd. Enkel onboarding som gör det möjligt för alla medarbetare att sköta sina jobb.
Samarbetshubb för byggnation, användarvänlig och prisvärd. Anläggningshanteringsverktyg för byggnation med bred användarvänlighet för alla nivåer av datorvana Webbapp på kontoret, mobilapp på plats. Gör det möjligt för alla medarbetare att sköta sina jobb väl. Alltid uppdaterad information, med ritningar och planer som är enkla att få tag på i mobil, surfplatta och dator. Alla deltagare kommunicerar direkt och all kommunikation lagras för ansvarsskydd. Obegränsade användare, obegränsade prenumerationer och ingen dold avgift Lär dig mer om Fonn

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Applikation för att underlätta hanteringen av dina anläggningar.
Med tanke på oförutsedda händelser på byggarbetsplatserna hjälper Rea dig att hålla kursen: hålla dina tidsfrister och ha koll på din budget genom att spara 5 arbetstimmar per vecka. Lär dig mer om Rea

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
PlanningPME är en byggplaneringslösning. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt.
PlanningPME är ett helt anpassningsbart byggplaneringsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender och Excel. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Det här är byggprogramvaran för växande byggföretag. Öka din produktivitet, bli mer synlig och få tillbaka förlorad tid.
Arbeta tre till fem gånger snabbare med den ledande bygghanteringsprogramvaran för växande byggföretag. Spara pengar genom att samla funktionerna från flera olika verktyg – från defektrapporteringsappar till uppgiftshantering och programvara för uppskattning – i en enda lösning. Om du tycker att det här låter bra så är Remato rätt verktyg för dig. Det erbjuder en prisbelönt användarupplevelse, förstklassig säkerhet och fungerar på dina befintliga enheter. Med oss får du en verklig samarbetspartner. Vårt team finns alltid där för dig, med en genomsnittlig svarstid på mindre än 2 minuter. Lär dig mer om Remato

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Ett verktyg för att skapa formulär, processer och rapporter med lite kod, med regelbaserad automatisering, integrering via API och RPA samt kognitiva verktyg/AI-verktyg
QuickReach hjälper dig att bygga automatiserade processer på några få minuter – utan kodning. Plattformen för intelligent processautomatisering innehåller följande: Arbetsflödeskapare, verktyg för enkel automatisering och integrering, konfigurerbar datavisualisering och mobil åtkomst för externa användare. Oavsett om du vill effektivisera verksamheten genom interna arbetsflöden eller förbättra kundnöjdheten genom självbetjäning kan QuickReach hjälpa dig att ta verksamheten till nya höjder. Lär dig mer om Steer

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering
Anslut konstruktionsschemat till den konditionerade BIM-modellen för att följa aktiviteter ute på fältet innan start- och slutdatum.
Anslut konstruktionsschemat till den konditionerade BIM-modellen för att följa aktiviteter ute på fältet innan start- och slutdatum. Förbättra projektkontroll och resultat genom att skapa helt interaktiva anpassningsbara rapporter och instrumentbrädor som går djupare i projektuppgifterna. Lär dig mer om Assemble

Funktioner

  • Underleverantörshantering
  • Personalkalender
  • Omplanering
  • Tidrapportering
  • Budhantering
  • Jobbplanering
  • Ändra orderhantering
  • Uppgiftshantering