I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

CRM för ideell förening

CRM-programvara för ideella föreningar hjälper ideella organisationer att övervaka interaktioner med sina kontakter.

23 resultat
Hantera och kommunicera med stödmedlemmar, volontärer och givare från samma ställe med Pipedrives CRM för ideella organisationer. Lär dig mer om Pipedrive
Med Pipedrives CRM för ideella organisationer kan du kommunicera med stödmedlemmar, volontärer och givare från ett och samma ställe. Hantera enkelt din databas för att prioritera uppgifter, skapa insiktsfulla rapporter som förbättrar insamlingsarbetet och automatisera dina kontakter för att få mer gjort på mindre tid! Gör som 98 000 andra företag världen över och använd Pipedrive. Testa Pipedrive gratis i 14 dagar och se själv! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
CHMeetings är ett kraftfullt program för kyrkohantering som effektivt organiserar medlemmar, evenemang, uppföljningar och mycket mer. Lär dig mer om Chmeetings
CHMeetings är en robust programvara för kyrkohantering, utformad för kyrkor av alla storlekar och samfund. Hantera enkelt kyrkans medlemskap, grupper, evenemang, uppföljningar, sändningar och mycket mer. CHMeetings har en proaktiv brandvägg för att säkerställa att dina data skyddas från obehöriga användare. Funktioner som grupp-SMS, molnhosting, daglig säkerhetskopiering och åtkomst till flera enheter är integrerade för enkel daglig administration av kyrkan. Få stöd för att hjälpa din kyrka att enkelt anta lösningen. Prova gratis. Lär dig mer om Chmeetings

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
HubSpot CRM har allt du behöver för att organisera, spåra och bygga bättre relationer med leads och kunder.
Oavsett om du har ett litet team på fem personer eller en sofistikerad säljkår på 500, erbjuder HubSpot priser och paketalternativ som kan växa när du gör det. HubSpots programvara för hantering av kundrelationer är byggd för företag som vill lägga mindre tid på att logga data. Den förvarar alla dina kontakter i en centraliserad, anpassningsbar databas. Och du kan se allt om en viss lead på ett ställe – inget mer grävande i inkorgar för att hitta information. Börja använda den kostnadsfria HubSpot CRM idag. Lär dig mer om HubSpot CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Bitrix24 gratis CRM för ideella organisationer, används av 4 miljoner organisationer. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa.
Bitrix24 gratis CRM för ideella organisationer, används av 4 miljoner organisationer. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
monday CRM is a great CRM software for nonprofit organizations. Use smart boards to manage volunteers, your goals, and more.
monday CRM är en fantastisk CRM-programvara för ideella organisationer i alla storlekar. Håll koll på hela din organisation och öka engagemanget enkelt med anpassningsbara formulär, automatiserade e-postmeddelanden, projektledningsfunktioner och mer. Du kan använda smarta och visuella tavlor för att tilldela objekt, spåra volontärer, hantera dina mål och dela filer. Lär dig mer om monday CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Lägg snabbt in ett optimerat återkommande donationsformulär på din webbplats och få snabb betalning i flera steg.
Donorbox är ett kraftfullt insamlingsprogram som är enkelt att installera och lockar fler återkommande donatorer. Börja samla in pengar med ett snabbt, optimerat donationsbetalningssystem på 15 minuter. Den här plattformen, som finns tillgänglig på 9 språk och 28 valutor, gör det snabbt och enkelt att betala donationer genom att stödja donationer via kort, PayPal, banköverföringar via ACH och Apple och Google Pay. Du kan snabbt bädda in ett anpassningsbart, återkommande donationsformulär på din webbplats eller använda kampanjinsamlingssidorna. Lär dig mer om Donorbox

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Caspio är en världsledande NO-CODE-plattform för att bygga databasapplikationer online utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga anpassade CRM-applikationer utan kodning och erbjuder 10 % rabatt för ideella organisationer. Plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt man behöver för att digitalt omvandla affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Caspio är betrodd av över 15 000 företag världen över. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
AmoCRM har byggts med ideella verksamheter och pengainsamlingsverksamheter i åtanke och passar perfekt för att leverera din verksamhets budskap med precision. Multikanalkommunikation hjälper dig att konversera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal, direkt från din CRM. På så vis blir varje interaktion med en potentiell kund en personlig dialog. Med analys-, rapporterings- och automatiseringsfunktionerna har du full kontroll över dina kampanjer. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Kostnadsfri allt-i-ett-lösning för försäljning och marknadsföring som hjälper dig att hantera bidragsgivare, evenemang, marknadsföringskommunikation, kontakter med mera.
GreenRope Complete för CRM och automatiserad marknadsföring är en KOSTNADSFRI allt-i-ett-lösning som hjälper din organisation att göra skillnad. Med försäljning, marknadsföring, kundservice och drift allt inbyggt i samma system blir ditt företag en smidig, datadriven organisation med en komplett helhetsvy över kundens livscykel. Utöka samarbetet, öka försäljningen, skapa bättre relationer och leverera en optimerad kundupplevelse genom alla kanaler. Lär dig mer om GreenRope

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
En enkel och prisvärd allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech är en gemenskapsdatabas och webbplatsprogramvara som används av företag, skolor och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla kommunikationer, administration och data på ett och samma ställe. Det är en flexibel lösning till ett överkomligt pris, tack vare att den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, betalningar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera. Lär dig mer om ToucanTech

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Omatic omvandlar data till värde, vilket gör det möjligt för ideella organisationer som arbetar med sociala frågor att medverka till stora förändringar i världen.
Omatic hjälper ideella organisationer och organisationer som arbetar med sociala frågor att integrera och förena data som inte är anslutna till och från organisationens system för register och olika källprogram. Från e-postmarknadsföring till peer-to-peer, till online-gåvor, till GL-publicering, Omatic kan skapa punkt–till-punkt-integrationer eller ett helt integrerat ekosystem. Aktuella, felfria och fullständiga data leder till tydliga insikter vilket leder till understödjare som ger, fortsätter att ge och utgör livsnerven i ditt uppdrag. Lär dig mer om ImportOmatic

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy Enterprise. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Ontraport är en allt i ett-plattform som utformats för att stödja affärstillväxt. Alla dina funktioner, funktionalitet och kraft. Allt på ett ställe.
Ontraports allt i ett-svit med funktioner som kretsar kring ett robust CRM- och marketing automation-system som sömlöst samverkar med dess inbyggda landningssidor, e-postmarknadsföring, e-handel och analysverktyg, vilket gör det möjligt för företag att ge sina kunder effektiva och målinriktade upplevelser som ger resultat. Plattformen erbjuder också funktioner för medlemsskapssidor, hänvisningsprogram, säljkraftsautomation och affärsprocessautomatisering som driver systemisering och tillväxt. Lär dig mer om Ontraport

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Raklet är en ideell allt i ett-CRM som gör att du kan hantera dina medlemmar och samarbeta med din gemenskap.
Raklet är en allt i ett-programvara för ideell förvaltning som gör det möjligt för organisationer att enkelt hantera sina medlemmar. Programvarans kraftfulla CRM gör det möjligt för dig att skapa medlemskapsplaner och ett anpassat ansökningsformulär. Du kan enkelt hantera dina medlemmar med Raklet. Skapa insamlingskampanjer och samla in donationer på ett enkelt sätt. Du kan också skapa evenemang, diskussionsforum och skicka privata meddelanden för att samarbeta med dina medlemmar. Raklet tillhandahåller nödvändiga verktyg för alla ideella organisationer av alla storlekar. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Bygg aktionsfokuserade webbplatser, hantera volontärer och donationsinsamlingar och hantera e-post, evenemang och socialt uppsökande på ett och samma ställe.
NationBuilder-plattformen driver tusentals ideella organisationer runt om i världen. Engagera dina anhängare, volontärer och donatorer när det är viktigt att använda ett intuitivt system. Detta inkluderar en helt integrerad webbplats och anhängardatabas, effektiv donationsinsamling och avancerade e-post- och SMS-funktioner. Aktivera dina anhängare med dynamiska profiler som uppdateras vid varje interaktion. Nu betrodd av 9 000 kunder i 112 länder. Lär dig mer om NationBuilder

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM. Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET. Lär dig mer om RAYNET CRM

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
Causemo har byggts av insamlingsföretag för insamlingsföretag och ger insamlingsföretagen användbar information och datavisualiseringar.
Causemo är ett verktyg som är först i sitt slag med insamlingsinformation och datavisualisering som hjälper ideella organisationer att fatta bättre beslut. Insamlingsföretagen stärks med användbar datainformation så att de snabbt kan profilera och segmentera sina givare och ta nästa steg mot anpassade givarupplevelser. Causemo integreras med populära CRM:er så att du kan se insikterna från dina givardata i realtid. Causemo är lätt att använda och kräver ingen kodning eller avancerade kunskaper om kalkylark. Lär dig mer om GivingDNA

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering
SplashNonProfit hjälper ideella organisationer att bygga upp livslångt stöd, samla in mer pengar och engagera sina intressenter.
SplashNonProfit är en avancerad och mycket integrerad CRM-lösning som utvecklats på plattformen Microsoft Dynamics 365 och som gör det möjligt för ideella organisationer att driva sina aktiviteter effektivt. Programvarulösningen hjälper ideella organisationer oavsett storlek, budget eller fokus att bli mer kostnadseffektiva och hitta prisvärda lösningar för deras ändamål. Detta görs med bättre hantering av deras relationer med sina intressenter som donatorer, sponsorer, volontärer och andra samarbetspartner. Lär dig mer om SplashNonProfit

Funktioner

  • Kontaktledning
  • E-post marknadsföring
  • Insamlingshantering
  • Eventhantering
  • Volontärhantering
  • Givarhantering