Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Väntelista

Med programvara för väntelistor kan organisationer samla in kundinformation, skapa och organisera väntelistor, spåra väntetider och kommunicera med klienter.

Sverige Visa lokala produkter

6 resultat

Ett digitalt köhanteringssystem som ger en säker kontaktfri besökarupplevelse med datainsikter i realtid.
Qminder är ett molnbaserat köhanteringssystem som hjälper serviceplatser att leverera en säker och kontaktfri vänteupplevelse. Med Qminder kan du hålla kontakten med dina kunder samtidigt som du upprätthåller socialt distansering tack vare sms. Låt kunder som väntar utomhus eller i sina bilar veta att det är deras tur. Qminder hjälper till att förvandla kaotiska väntplatser till en oas av lugn. Det är kraftfullt men ändå enkelt att använda och minskar väntetiden med mer än 50 %. Lär dig mer om Qminder

Funktioner

  • Varningar / Meddelanden
  • Kunddatabas
  • Rapportering och statistik
  • Spåra status på väntelista
  • Väntetidsspårning
  • Offentlig väntelista
  • Prioritering
  • Online bokning
  • Påminnelser
  • Möteshantering
Hantera väntelistor och bokningar, placera ut kunderna och fånga upp fler av kunderna som går in genom dörren.
Carbonara Restaurant Wait List är en enkel och lättanvänd digital väntelista för restauranger. Carbonara inkluderar även ett enkelt kundspårningsverktyg och hantering av bord för bokningar. När borden är fulla kan restaurangägarna lista kunderna i den digitala kön, inklusive ett mobiltelefonnummer, och sedan skicka ett SMS till gästen när ett bord är tillgängligt. Ett enkelt kundspårningsverktyg har också integrerats i appen. Appen hjälper restaurangerna att säga ja till fler gäster. Lär dig mer om Carbonara

Funktioner

  • Varningar / Meddelanden
  • Kunddatabas
  • Rapportering och statistik
  • Spåra status på väntelista
  • Väntetidsspårning
  • Offentlig väntelista
  • Prioritering
  • Online bokning
  • Påminnelser
  • Möteshantering
En plattform för verksamheter, marknadsföring och gästengagemang inom restauranger, hotell, nattklubbar och nöjeslokaler.
SevenRooms ger användare möjlighet att skapa och vårda meningsfulla, direkta relationer med gäster och leverera exceptionella gästupplevelser, för allt från lokala restauranger till internationella hotellkedjor. Plattformen för bokning, sittplatser och gästengagemang ger användare de verktyg de behöver för att utveckla direkta relationer med gäster, öka intäkterna och möjliggöra personligt anpassad service och marknadsföring. Lär dig mer om SevenRooms

Funktioner

  • Varningar / Meddelanden
  • Kunddatabas
  • Rapportering och statistik
  • Spåra status på väntelista
  • Väntetidsspårning
  • Offentlig väntelista
  • Prioritering
  • Online bokning
  • Påminnelser
  • Möteshantering
SignInSafe är en kontaktlös plattform för besökshantering som hjälper företag att effektivisera kundincheckningar med QR-kodskanning.
SignInSafe är en webbaserad applikation som tillhandahåller digital och kontaktlös inloggning för besökare och gäster med en QR-kod. SignInSafe kan användas överallt där inloggning/utloggning krävs. SignInSafe används för att spåra besöksloggar för byggarbetsplatser, restaurangers gästlistor för väntelista eller covid-spårning, skolbesökare eller studentinloggning/utloggning och avlämning/upphämtning i samband med idrott. SignInSafe hanteras centralt i molnet och kräver inte att kunder eller besökare installerar någon app. Lär dig mer om SignInSafe

Funktioner

  • Varningar / Meddelanden
  • Kunddatabas
  • Rapportering och statistik
  • Spåra status på väntelista
  • Väntetidsspårning
  • Offentlig väntelista
  • Prioritering
  • Online bokning
  • Påminnelser
  • Möteshantering
Sverige Lokal produkt
Enkel besökshantering. Virtuell kö, mötesbokning, integrerade onlinebesök och fysiska besök via webb, mobiltelefon, kiosk eller bärbar enhet.
En programvarusvit med anpassningsbara appar som sömlöst hanterar både förbokade möten och spontana kunder i butiken med enkel ombokning och push-meddelanden. Funktionaliteten inkluderar mötesbokning, virtuell kö, beläggningskontroll och både integrerade onlinebesök och fysiska besök. Boka online eller på plats. Kompatibel med webb, kiosk, digital skyltning, utskrivna biljetter, mobila och bärbara enheter. Lär dig mer om Ombori Grid

Funktioner

  • Varningar / Meddelanden
  • Kunddatabas
  • Rapportering och statistik
  • Spåra status på väntelista
  • Väntetidsspårning
  • Offentlig väntelista
  • Prioritering
  • Online bokning
  • Påminnelser
  • Möteshantering
Hantera möten, besök och köer samtidigt som du samlar in viktig data med hjälp av Qmatic's allt-i-ett-plattform för kundresor.
Qmatic erbjuder ett komplett Customer Journey Management-system för smidiga och effektiva kundflöden som omfattar allt från tidsbokning och incheckning till köhantering, rapportering och analys samt kundfeedback - allt inom en enda plattform. Detta gör det enkelt för organisationer att möjliggöra möten, minska väntetiderna och samla in data för att förbättra resursplaneringen för att leverera utmärkta kund- och medarbetarupplevelser. Qmatic erbjuder lösningar både i molnet och på plats. Lär dig mer om Qmatic

Funktioner

  • Varningar / Meddelanden
  • Kunddatabas
  • Rapportering och statistik
  • Spåra status på väntelista
  • Väntetidsspårning
  • Offentlig väntelista
  • Prioritering
  • Online bokning
  • Påminnelser
  • Möteshantering