I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
E-handelsplats för försäljning av produkter eller tjänster
En e-handelsplats för försäljning av produkter eller tjänster gör det möjligt att bygga och hantera e-handelswebbplatser för flera leverantörer.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (22)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
22 resultat
Sortera efter
Vår kärnverksamhet är EDI, som ger dig och dina handelspartners möjlighet att utbyta ordrar, fakturor, transportdokument m.m. snabbt, säkert och automatiskt.
Vår kärnverksamhet är EDI, som ger dig och dina handelspartners möjlighet att utbyta ordrar, fakturor, transportdokument m.m. snabbt, säkert och automatiskt.
Med TrueCommerce blir du en del av ett globalt handelsnätverk bestående av 92 000+ handelspartners. TrueCommerce kan enkelt och snabbt koppla dig elektroniskt till nya kunder / leverantörer, i takt med att din affärsverksamhet växer.
Vi integrerar de flesta ERP-system och vi erbjuder en integrationsmodul specifikt för Microsoft Dynamics och SAP Business One.
Lär dig mer om TrueCommerce EDI Solutions
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion.
Köp- och säljverktyg som kan anpassas till auktion, omvänd auktion, öresauktion och tyst auktion. Lämpligt för enskilda företagare, familjeföretag, mångmiljonföretag och myndigheter som vill använda marknadsplatser online för direktköp, auktioner, omvända auktioner, öresauktioner och tysta auktioner. Programvaran körs på molnservrar och dedikerade servrar, och fungerar också bra med över 50 betalningsportaler, som till exempel Paypal, Authorize.net, Braintree, Balanced Payment och Adaptive Payments.
Lär dig mer om Auction Software
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Programvaran innehåller flera Amazon-säljverktyg för att hjälpa dig att hitta nyckelord som rankas högt, identifiera trender, spionera på konkurrenter med mera.
Helium 10 är en e-handelslösning som är utformad för att hjälpa säljare på Amazon att se nyckeltal som säsongstrender och vinstberäkningar för att analysera produkternas framgångsgrad. Systemet erbjuder verktyg för nyckelordsforskning, vilket gör det möjligt för digitala marknadsförare att identifiera högt rankade nyckelord för att effektivisera annonskampanjer i ett enhetligt gränssnitt. Plattformens huvudfunktioner är bland annat lönsamhetskalkylator, ASIN-hämtare, lagerskydd, indexkontroll, fleranvändarinloggning med mera.
Lär dig mer om Helium 10
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Algolia är en ledande sök-API för hemsidor och mobilappar. Enkel att implementera och utvecklarfokuserad.
Algolia är ett programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för dynamiska upplevelser som hjälper företag att maximera sök- och upptäcktshastigheten, samtidigt som de löser problemet med relevansjustering med AI.
Algolia Search är ett kraftfullt helt värdbaserat API som levererar innehåll till användare på millisekunder. Utvecklarna kan anpassa deras UX relevans och få insikter om hur användarna interagerar med den.
Algolia Recommend är en robust API som låter dig bygga in unika produktrekommendationer i alla digitala e-handelsupplevelser.
Lär dig mer om Algolia
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Sharetribe är ett sätt att skapa en marknadsplats på internet, där användare kan hyra eller sälja varor, utrymmen eller tjänster.
Sharetribe ger dig ett enkelt sätt att starta din egen marknadsplats på internet. Skapa en plattform där dina användare kan hyra eller sälja varor, utrymmen eller tjänster på internet. Kom igång på mindre än en minut och lansera din idag. Inga nedladdningar, inga installationer och allt utan hjälp från en utvecklare. Sharetribe hanterar alla hostingtjänster, transaktioner och betalningar på internet. Den är enkel att använda och att anpassa. Sharetribe tar hand om tekniken så kan du tar hand om affärerna.
Lär dig mer om sharetribe
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Yo!Kart är en komplett e-handelslösning för att lansera marknadsplatser på internet. Den är mycket skalbar och helt anpassningsbar.
Yo!Kart är en prisbelönt e-handelsplattform anpassat för flera leverantörer samtidigt och gör det möjligt för nystartade små och medelstora företag att lansera sin e-handelsmarknad på ett snabbt och kostnadseffektivt sätt. Företaget har tillhandahållit support i världsklass till över 1 000 kunder, inklusive ett par få företag värda miljarder dollar. Den här lösningen har marknadsklara mobilappar för försäljare och köpare och erbjuder en digital omnikanalupplevelse.
Yo!Kart har nyligen lanserat sin lösning anpassad för en enda leverantör. Den är kostnadsfri och helt utan transaktionsavgifter.
Lär dig mer om Yo!Kart
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Yelo is a one-stop solution to create your Hyperlocal marketplace within 24 Hours
Yelo är en lösning för matleverans som är utformad för att hjälpa företag i alla storlekar att bygga upp butiksfasader och marknader på internet för att underlätta leveranshanteringsprocesser. Systemet gör det möjligt för leverantörer att marknadsföra sponsrade restauranger, organisera produktkataloger, hantera lager och konfigurera rollbaserad åtkomst för personal i ett enhetligt gränssnitt. Allt i ett-plattformen gör det också möjligt för teamen att effektivisera orderhanteringsprocesserna genom att automatisera logistikverksamheten och sätta upp platsbaserade fraktkostnader.
Lär dig mer om Yelo
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Valgara är ett flerkanals-hanteringsverktyg för smycken och ädelstenar
Valigara är ett flerkanalsmarknadsföringsverktyg för smycken och ädelstenar. Sälj smycken och diamanter på eBay, Etsy, Amazon, Facebook, Alibaba, fler marknadsplatser på internet, sociala kanaler och din webbplats. Genom lagerhantering av smycken, smyckeslager på internet, kanalsynkronisering, avancerad listautomatisering, integrerad marknadsföring, analys samt optimeringsverktyg så kan detaljhandel och varumärken mer effektivt erbjuda sina smycken på internet och bygger upp sin smyckesverksamhet på internet.
Lär dig mer om Valigara
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Snabb, visuell webbplatssökare som fungerar på alla enheter och är enkel att installera.
AddSearch är en fullt utrustad, värdbaserad och anpassningsbar webbplatssökare på företagsnivå. Din hemsida crawlas och installationen är lekande lätt med de värdbaserade resultatvyerna. AddSearch stödjer alla webbplattformar och du kan anpassa utseendet och känslan i sökningen om du vill.
Om du är kodare kan du integrera i programmeringsgränssnittet (application program interface, API) för ökade anpassningsmöjligheter. AddSearch har även ett hängivet och mycket professionellt supportteam som är redo att svara på dina frågor och lösa eventuella problem.
Lär dig mer om AddSearch
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
CloudBlue hjälper företag att lyckas i som-en-tjänst-ekonomin och förkortar tid till intäkter.
Handelsplattform på flera nivåer. Förenklar prenumerationshanteringen. Konfigurerbar för N-tier-återförsäljarhantering, flera länder, språk och valutor. Skräddarsy produkter till pris efter region, kund eller återförsäljare.
Effektivisera, centralisera och automatisera fakturering, beställning och betalningar. Anslut din egen marknadsplats eller använd den inbyggda för att leverera hybridpaket med dina egna produkter och produkter från tredje part. En utbyggbar uppsättning programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för att integrera plattformen med dina befintliga backoffice-system.
Lär dig mer om CloudBlue
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen.
Lär dig mer om MarketBox
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Fabric hjälper varumärken och återförsäljare att växa med modern handelsinfrastruktur, verktyg och teknik.
Fabric är en snabb handelsplattform som är specialbyggd för tillväxt. Kunder som BuildDirect, Juicy Couture och GNC litar på Fabric på grund av den öppna och modulära utformningen som gör att de kan vara live inom några veckor utan att behöva byta plattform. Fabric är en stark multiplikator för återförsäljare av befintliga teknikinvesteringar som har visat sig öka de digitala intäkterna med upp till tre gånger. Fabric backas upp av Redpoint Ventures, Sierra Ventures, Innovation Global Capital, Ascend Venture Capital, Expa och BC Partners.
Lär dig mer om fabric
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Arcadier är en av de globala ledarna inom marknadsteknik och ger startups och stora företag möjlighet att utveckla och anpassa sina marknadsplatser.
Arcadier är världens snabbast växande marknadsbyggare online som driver B2B-, B2C-, P2P- och upphandlingsmarknader för användare i över 180 länder. Som en flerfaldigt prisbelönt SaaS-marknadsleverantör har Arcadiers självbetjänade mallbaserade lösningar och företagslösningar fört samman entreprenörer och företag oavsett deras erfarenhet, bransch eller e-handelsmodell för att möta deras tekniska behov och marknadsbehov utan att behöva oroa sig för genomförandehastighet och budget.
Lär dig mer om Arcadier
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Programvara för e-handel med flera försäljare – Låt försäljarna sälja produkter, tjänster och digitala varor via din e-handelsmarknadsplats.
Programvara för e-handel med flera försäljare –
Låt försäljarna sälja produkter, tjänster, uthyrningar och digitala varor via din e-handelsmarknadsplats. Bygg upp valfri idé med flera försäljare, från en nischad B2B-marknadsplats till ett enormt webbaserat shoppingcenter.
Marknadsplatser för flera försäljare är storskaliga e-handelsbutiker där flera leverantörer kan sälja sina produkter.
Plattformen Shuup låter dig enkelt hantera obegränsat antal försäljare och produkter samtidigt som du får provision på varje försäljning.
Lär dig mer om Shuup
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
En plattform för restauranger och logistikföretag som hanterar leveranser på begäran.
En plattform för leveranser på begäran som gör det möjligt för restauranger och logistikföretag att sköta sin leveransverksamhet mer effektivt. Lokala företag får möjlighet att erbjuda en användarupplevelse i klass med de stora kedjorna samtidigt som logistikkostnaderna hålls nere.
Programvaran integreras sömlöst med befintliga system och sänker kostnaderna för installation och byten. Fram till dags dato har fler än 2 500 000 beställningar tagits emot och kunderna kunnat växa tiofaldigt inom ett par månader.
Lär dig mer om DelivApp Delivery Management
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Helt värdbaserad lösning som gör det möjligt för företag att bygga marknadsplatser för produkter, tjänster, evenemang och bokningar.
Marketplacer gör det lättare för företagare och företag att påbörja och skala upp sina marknadsplatsvisioner. Det är en global plattform som ger möjlighet att skapa alla typer av marknadsplatser, inklusive plattformar för produkter, tjänster, evenemang, bokningar och digitala nedladdningar.
Lär dig mer om MARKETPLACER
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Egenvärdbaserad webbaserad utbildningsprogramvara.
Få en komplett uppsättning med 100 % anpassningsbar programvara för webbaserad undervisning. Utbilda dina anställda, undervisa skolelever, erbjud yrkesutbildning, delta i direktsända kurser eller starta en webbaserad utbildningsverksamhet som Udemy, Coursera eller Varsity Tutors.
Lär dig mer om Pinlearn
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Flödeshanteringslösning för marknadsplatssäljare: order- och lagerhantering, dynamisk omprissättning med mera.
Programvara för marknadsplatsadministration: Amazon, Cdiscount, Fnac, Rakuten, eBay, Darty, Mirakl, Google Shopping, Back Market, ManoMano och ytterligare 70 företag.
– Lagerhantering
– Produktlistor
– Orderhantering
– Dynamisk omprissättning
– Flödeshantering
Gränssnitt på franska, engelska, tyska och italienska
Enkelt webbgränssnitt, API, importera/exportera CSV-filer.
Prisbelönt programvara som används av tusentals säljare.
Sellermanias programvara är en av de mest avancerade marknadsplatserna i världen.
Lär dig mer om Sellermania
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Lansera en fullt utrustad marknad för flera leverantörer med ett obegränsat antal SKU:er från så många leverantörer som du kan integrera.
Spree är en fullutrustad e-handelsplattform som levereras med tiotals officiellt stödda och underhållna tillägg och hundratals tredjepartsintegrationer.
Spree har öppen källa, så det finns inga licens- eller transaktionskostnader.
Spree är redo för molnet, så du kan vara kostnadseffektiv på långsamma dagar, men ändå hantera hektiska dagar eller snabb tillväxt med lätthet. Med rätt arkitektur och infrastruktur passar Spree för obegränsade SKU:er eller beställningar och kan skala upp till miljontals användare per dag.
Lär dig mer om Spree
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Shopery hjälper varumärken och företag att lansera och skala marknadsplatsföretag genom SaaS-teknik, både för B2C- och B2B-marknader.
Shopery hjälper varumärken och företag att lansera och skala marknadsplatsföretag genom SaaS-teknik, både för B2C- och B2B-marknader.
En helt integrerad plattform med ett backoffice för ägaren av marknadsplatsen, ett backoffice för säljarna och ett skyltfönster för köparna.
SaaS-tekniken möjliggör en agil marknadsplatsimplementering och förenklar den dagliga marknadsplatsverksamheten, såsom leverantörshantering, innehållsmoderering, provisionsberäkningar osv.
Lär dig mer om Shopery Marketplaces
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Cloudscene är en datadriven marknadsplatsplattform som gör det enkelt att köpa in och jämföra nätverkstjänster.
Cloudscene är en datadriven marknadsplatsplattform som förändrar hur företag köper nätverkstjänster.
Genom att effektivisera inköp och förenkla säljaktiviteter banar Cloudscene väg för starkare kontakter, enklare uppföljning och hantering, starka och agila team, tids- och kostnadseffektivitet och ökad produktivitet för framåttänkande organisationer.
Plattformen backas upp av oöverträffad marknadsinformation eftersom de bästa affärsbesluten är baserade på kraftfulla data.
Lär dig mer om Cloudscene
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering
Multikanalsplattform för e-handel som hjälper företag att ansluta och hantera eBay, Amazon, Walmart, Shopify och andra globala konton
MerchantSpring är en molnbaserad prestanda- och analysplattform för professionella marknadsplatssäljare och byråer. Programvaran synkroniserar butiker till en instrumentbräda med försäljningsresultat från Amazon, Walmart, eBay, Shopify och ledande marknadsplatser i alla länder.
Kunderna kan använda MerchantSpring för att förstå sina resultat och möjligheter att förbättra försäljningen och reklamen överallt där de säljer.
Få djupgående instrumentbräden och rapporter fullpackade med säljdata och insikter som inte finns tillgängliga i säljkonton.
Lär dig mer om MarketPlace Manager
...
Läs mer
Funktioner
- Catalog Management
- Orderhantering
- Kundvagn
- Returhantering