12 resultat
Ett lätthanterligt och billigt webbaserat bokningssystem som gjorts för hotell, rum-och-frukost-värdar och vandrarhem. Prova den gratis utan några åtaganden. Lär dig mer om Sirvoy
Sirvoy erbjuder en uppsättning fastighetsförvaltningsverktyg som inkluderar ett fastighetsförvaltningssystem, en bokningsmotor och en integrerad kanalhanterare. Dess kraftfulla, funktionsrika system är otroligt lätt att använda och erbjuder hotellägare flexibilitet att skräddarsy programvaran för att passa deras behov. Sirvoys enkelhet innebär enkel installation och kundservice är tillgänglig dygnet runt för fortlöpande utbildning och support. Lär dig mer om Sirvoy

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Molnbaserat fastighetshanteringssystem (property management system, PMS) och kanalhanterare med en lättanvänd kalender, OTA+GDS-integrering, avkastning, POS, rapporter, Passport-skanner med mera. Lär dig mer om Mini Hotel PMS
Mini Hotel är en allt i ett-programvara för hotelledning och även en kanalhanterare, perfekt för mindre hotell, boutiquehotell, semesteruthyrning, vandrarhem, B&B-verksamheter, gästhus, camping, glamping. Lär dig mer om Mini Hotel PMS

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
En heltäckande programvara för vandrarhemshantering som ansluter dina vandrarhem till mer än 300 kanaler i realtid.
Cloudbeds är ett allt-i-ett-program för vandrarhemshantering som är högt rankat när det gäller användarvänlighet. Anslut till över 300 kanaler, inklusive HostelWorld, Booking.com och Airbnb. Cloudbeds är både lätt att använda och att lära sig. Dessutom är Cloudbeds PMS, Channel Manager och Booking Engine alltid synkroniserade, vilket ger vandrarhem mer tid att fokusera på gästupplevelsen och mindre tid på administration. Cloudbeds används av fler än 20 000 fastigheter över hela världen och hjälper några av de högst rankade vandrarhemmen att få fler bokningar och nöjdare gäster. Lär dig mer om Cloudbeds

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Molnbaserat hotell-PMS med integrerad redovisning, GDS-anslutning och flera systemgränssnitt.
Oavsett om du hanterar en grupp hotell, en B&B, semesteruthyrning eller ett vandrarhem automatiserar WebRezPro-systemet för hantering av molntjänster alla front- och backoffice-operationer för att förbättra resultatet och ge mer tid för att fokusera på gästerna. Aktörer som tillhandahåller logi har förlitat sig på WebRezPro sedan 2003 och på grund av dess omfattande funktioner, tillförlitlighet och överkomliga pris används programvaran nu av över 1 500 hotell i 40 länder över hela världen. Lär dig mer om WebRezPro

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
rezStream erbjuder en lättanvänd lösning som registrerar fler bokningar online och förenklar hanteringen av din verksamhet.
Samarbeta med rezStream för ett molnbaserat fastighetshanteringssystem och en webbaserad bokningsmotor. Denna moderna lösning kommer att förenkla hur du hanterar din dagliga verksamhet och även ge dig fler bokningar. Schemalägg automatiska e-postmeddelanden, ställ enkelt in och hantera priser, erbjud kontaktlösa incheckningar och anslut till över 80 olika OTA med kanalhanteraren. Programvarusviten är heltäckande med 99 % kundnöjdhet och support 24/7. Boka din demo idag. Lär dig mer om rezStream

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Boknings- och fastighetsförvaltningssystem för hotell, vandrarhem och semesteruthyrningar.
Switch.cm är en av världens mest prisvärda lösningar för hotell- och restaurangsystem. Den prisbelönta, molnbaserade plattformen automatiserar onlinebokningar, sparar tid åt dig och erbjuder viktiga operativa funktioner för din hotell- och restaurangverksamhet. Switch.cm är ett allt-i-ett-system som inkluderar kanalhantering, fastighetsförvaltningssystem, automatisk fakturering, bokningsmotor, städning och andra funktioner som gör det enkelt för dig att hantera din fastighet. Lär dig mer om SWITCH.CM

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Preno är en ledande programvara för hotellförvaltning som är utformad för att förenkla och effektivisera den dagliga verksamheten för hotellägare.
Preno är ett molnbaserat fastighetsförvaltningssystem som är utformat för att förenkla den dagliga verksamheten för boendeleverantörer. Preno integrerar front- och back office, minimerar dubbelhantering och sparar tid på administrationen. Preno är en uppsättning smarta verktyg som också är integrerade med den ledande bokföringsprogramvaran Xero och kanalhanterarna Staah och Siteminder. Programvaran är smart och passar många olika typer av fastigheter från boutiquehotell till motell, campingplatser, lyxstugor och mycket mer. Lär dig mer om Preno

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Helt mobil allt i ett-programvara för små och medelstora hotell och fastighetsförvaltare.
Helt mobil allt i ett-programvara för hotell med upp till 60 rum och fastighetsförvaltare i alla storlekar. Erbjudandet: APP. Kanalhanterare, fastighetsförvaltningssystem (property management system, PMS), bokningsmotor, faktureringsprogramvara, betalningshanteringssystem, statistik och inkomsthantering. Lär dig mer om VacationsPal

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Academia ERP/SIS är en komplett programvara för utbildningsförvaltning som utformats för institutioner som vill effektivisera alla akademiska och administrativa uppgifter.
Academia ERP/SIS är en komplett utbildningslösning för institutioner som universitet, högskolor, skolor och utbildningsinstitut. Programvaran är en speciellt utformad, utvald och innovativ programvara för att uppfylla behoven hos utbildningsinstitutioner genom att erbjuda fullständig automatisering och digital omvandling. Tack vare toppmodern teknik med robusta och skalbara funktioner kan programvaran hantera all institutionell verksamhet från antagning, närvaro, tidtabell, prov osv. Lär dig mer om ACADEMIA ERP / SIS

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Molnbaserad allt i ett-hotell- och restaurangplattform för hantering av vandrarhem och försäljning.
HotelFriend är en molnbaserad allt i ett-plattform för hotell- och restauranghantering. Plattformen har en särskild lösning för vandrarhem som inkluderar reception, kanalhanterare och bokningsmotor. Lär dig mer om HotelFriend

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Omfattande plattform för studentbostads- och vandrarhemsförvaltning med bokningsmotor, konton och fakturering, besökshantering och mycket mer.
En skräddarsydd lösning från början till slut för förvaltning av studentbostäder och vandrarhem. Femdubbla den operativa effektiviteten med integrerad redovisning, bokningshantering, ärendesystem, kommunikation, anläggningsförvaltning och besökshanteringsmoduler som mobila och webbaserade applikationer. De främsta fördelarna: 1. Vitmärkta appar för slutanvändare för att stärka förtroendet för ditt varumärke. 2. Förintegrerad med över 20 av världens ledande företagsverktyg. Integrering på begäran med dina befintliga system. 3. Exklusiv systemcatering Lär dig mer om TheHouseMonk

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare
Gratis hotellhanteringssystem med anpassad fakturering, tillgänglighetskalender, uppgiftshantering, diagram, rapportering med mera.
Det är gratis och enkelt att använda ett hotell- eller fastighetshanteringssystem som är kompatibelt med Windows, Android och iOS. Med NOBEDS kan du hantera din verksamhet från din dator, iPhone eller läsplatta oavsett var i världen du befinner dig. Målet är att hjälpa dig med ditt företag och se till att ditt boende är fullbokat hela tiden. Lär dig mer om NOBEDS

Funktioner

  • Återförsäljarhantering
  • Försäljningsargument
  • Rapportering och statistik
  • Lagerhantering
  • För vandrarhemsföreståndare