Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för frånvarohantering

27 resultat
Calamari är integrerat med Slack, Jira, G Suite och Office 365, vilket gör det enklare att spåra HR-poster, semester och betald ledighet. Lär dig mer om Calamari
Calamari är ett HR-program som underlättar personalhanteringen. Det gör det möjligt att planera och spåra alla typer av frånvaro. Du kan få meddelanden om kommande frånvaro och förfrågningar om ledighet. Calamari stöder företag med kontor i flera länder och orter och har stöd för rollbaserad säkerhet. Appen är integrerad med projekthanteringsverktyg som Jira, Slack, Office 365, G Suite, Microsoft Teams, Basecamp och Asana. Lär dig mer om Calamari

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och projekt med full insyn i medarbetares ledighet. Följ tillgängligheten, hantera arbetsbelastningen med mera. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Administrera semester, sjukdagar och andra typer av ledighet. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Kissflow Workflow är en förstklassig plattform för att hantera all din ledighetsansökning på ett ställe. Lär dig mer om Kissflow
Kissflow Workflow är en förstklassig plattform för att hantera din ledighetsansökningsprocess. Programvaran är extremt enkel att använda och över 10 000 kunder förlitar sig på den. Kissflow Workflow erbjuder en heltäckande lösning för kontinuerlig ledighetshantering. Förbättra din kultur med en lättanvänd ledighetshanteringsplattform. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Effektivisera den dagliga ledighetshanteringen med TalentHR, en ny version av HRIS. Ingen IT-kompetens krävs, allt till ett rimligt pris. Lär dig mer om TalentHR
TalentHR är ett nytt sätt att se på HRIS, ett allt-i-ett-verktyg som är byggt för framgångsrik ledighetshantering. Spåra ledighet och håll koll på frånvaro med en lättanvänd kalender med inbyggda helgdagar. Med anpassningsbara ledighetstyper, begäranden och godkännanden med ett klick och automatiska meddelanden känns ledighetshantering inte som ett heltidsjobb. Ingen IT-kompetens krävs, allt till ett rimligt pris. TalentHR är en produkt från Epignosis, det företag som över 11 000 företag världen över litar på när det gäller HR- och L&D-behov. Lär dig mer om TalentHR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Med BambooHR kan medarbetarna skicka ledighetsansökningar via webben eller mobilappen som är lätta att granska och godkänna.
Hanteringen av ledighet blir med BambooHR en enkel och intuitiv process. Medarbetarna kan begära ledighet på webben eller i mobilappen, och chefen får omedelbara aviseringar som är lätta att granska och godkänna. Med funktioner som ledighetskalkylatorn, som hjälper medarbetarna att planera sin ledighet, och widgeten Who's Out på Bamboos startskärm, som visar vem som är borta från kontoret idag och framöver, kommer BambooHR att få din ledighetshantering att gå som tåget. Lär dig mer om BambooHR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Jibble är en kostnadsfri stämplingsklockeapp med lönelista, närvaro, efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare.
Jibble är en kostnadsfri stämplingsklockeapp. Följ när din personal är på jobbet för löner, närvaro och efterlevnad. Lätt att använda. Gratis för alltid. Obegränsade användare. Personal stämplar in och ut med mobil, läsplatta, webb, MS Teams eller Slack och kan använda biometrisk igenkänning och GPS-placering. För bygg, tillverkning, detaljhandel, mat och dryck, distansarbete, startup-företag, fältarbete, sjukvård, byråer, utbildning, kontorsbaserade företag och annat. Generera automatiserade tidrapporter och kraftfulla rapporter. Lär dig mer om Jibble

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Glöm kalkylblad och pappersformulär. Sage HR hanterar förfrågningar och godkännanden digitalt och spårar dem sedan i delade kalendrar och rapporter. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga. Lär dig mer om Sage HR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Den ultimata programvaran för ledighetshantering för effektiv hantering av personalens betalda ledighet, semester, sjukdagar eller annan anpassad ledighet.
PurelyHR erbjuder en helt automatiserad lösning för att enkelt spåra personalens betalda ledighet, semester, sjukdagar eller annan anpassad ledighet. Alla förfrågningar måste skickas in via systemet, vilket eliminerar manuella ledighetsprocesser och risken för fel. Time-Off kommer att ta hand om periodiseringar, överföringar, sparad tid och alla andra förvirrande beräkningar. Ställ in PurelyHR-kontot så att det passar företaget som handen i handsken! Prata med teamet för kundens framgång om den kostnadsfria introduktionen! Lär dig mer om PurelyHR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Skapa flera ledighetspolicyer, anpassade arbetsflöden för godkännande och semesterkalendrar som kan tilldelas till olika team.
Registrera, övervaka och spåra personalens ledighetsförfrågningar med Freshteam. Skapa flera ledighetspolicyer med olika regler och koppla dem till specifika avdelningar, platser eller skift. Teamkalendrarna låter dig se alla teammedlemmars tillgänglighet från en och samma plats och hjälper till med att godkänna ledighet. En kraftfull instrumentbräda för HR-samarbetspartner/chefer som ger dig ett fågelperspektiv över hela företagets ledighetstendenser. Lär dig mer om Freshteam

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Företag får hjälp att schemalägga smartare för att förbättra produktiviteten, lönsamheten och glädjen med personalplanering i världsklass.
Företag får hjälp att planera smartare för att förbättra produktiviteten och lönsamheten. Datadriven teknik används för att effektivt förutse efterfrågan och schemalägga personal på ett rättvist och optimalt sätt. Personanpassade algoritmer och maskininlärning används för att identifiera mönster som annars skulle gå obemärkt förbi, vilket ger förstklassiga affärsprognoser och personalplanering till företag över hela världen. Lär dig mer om Rotageek

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Programsviten Modern Cloud HR för internationella organisationer med mellan 100-3 000 anställda. Avancerad säkerhet, GDPR-kompatibel, 10 språk
Cezanne HR är en flexibel och modern programsvit för HR som betros av tusentals HR-proffs i medelstora företag i hemlandet Storbritannien och globalt (vanligtvis 100-3 000 anställda) och som effektiviserar, automatiserar och förbättrar varje aspekt av HR. Cezannes HR-moduler är omfattande och konfigurerbara och inkluderar HR-kärnmoduler, onboarding, frånvaro, prestation, tidsuppföljning, rekrytering och karriär- och successionsplanering samt integrerad lönehantering, utbildningsplattform osv. På flera språk. ISO27001-certifierad. GDPR-kompatibel. Lär dig mer om Cezanne HR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Webbaserat system för effektiv hantering av personalens frånvaro, arbetsscheman och personalakter.
HRnest är en intuitiv programvara som stöder HR-avdelningens dagliga arbete. Inom HR är det ofta det enklaste som är svårast. HRnest löser detta problem genom att hantera ledigheter och frånvaro via ett molnbaserat system. Med digital förfrågningshantering och lagring av personliga filer kan företaget spara mycket tid och du kan hantera din organisation på ett ordnat sätt. Databasen är helt förenlig med världens främsta datasäkerhetsstandarder (inklusive GDPR) och kan nås dygnet runt från vilken plats eller enhet som helst. Lär dig mer om HRnest

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Kanadensisk webbaserad HR-programvara med integrerad löne- och förmånsadministration. Collage är en komplett HR-lösning för kanadensiska företag.
Collage HR är en av Kanadas ledande HR-ledningsplattformar för små och medelstora företag. Collages vackra HR-programsvit har alla verktyg du behöver för att hantera HR på ett ställe online, inklusive semesteradministration, onboarding av anställda, resultatgranskning, rekrytering med mera. Collages superkrafter ligger dock i dess löne- och förmånstjänster, som gör att du kan synkronisera dina HR-data med ditt lönesystem och din förmånsleverantör, vilket innebär att du aldrig mer behöver ange uppgifter två gånger. Lär dig mer om Collage HR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + tillgänglighetshantering + användning + prognoser i ett enda resursplaneringsverktyg
>> Programvara för resurs- och projektplanering >> Ledighetshantering + schemaläggning av anställda + tidsuppföljning + projektplanering och budgetering + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
En digital lösning för att leda ditt team – från ledighetsansökan till teamsamordning och hantering av personalfiler.
absence.io är en lösning för att hjälpa HR-personal att enkelt hantera teamledighet, personalens semester, närvaro och betalda ledighet. Det är inte längre nödvändigt att användarna anger data manuellt eftersom absence.ios kalender är synlig för både HR-personal och alla anställda. Personalen kan därför enkelt kan begära ledighet genom att klicka på ett visst datum. Systemet förhindrar att det uppstår konflikter angående ledighet och bokningar så att arbetsschemat enkelt kan organiseras. Lär dig mer om absence.io

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Ett frånvarohanteringsprogram som alltid är tillgängligt och enkelt att använda, med olika rapporter för att spåra den tid som anställda tar ledigt.
TIMEOFF.GURU hjälper dig att spara mycket tid och minimera antalet fel i processen att skicka in, godkänna, spåra och hantera tjänstledighet, semester och frånvaro i ditt team och ditt företag. Lär dig mer om TIMEOFF.GURU

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
rexx systems erbjuder allt i ett-lösningar för alla HR-åtgärder: kandidathantering, personalhantering och talanghantering.
rexx systems erbjuder det kompletta paketet för att förenkla alla HR-åtgärder. rexx-serien kombinerar hantering av sökande (rekrytering), personal- och talanghantering. Cirka 2 000 kunder förlitar sig på programvara från rexx systems. Med rexx Suite får du en allt i ett-lösning för dina HR-processer: personalhantering, digital personalfil, tidshantering, rekrytering, introduktion, prestationshantering, kompensation och förmåner, kompetenshantering, tillsättning av efterträdare och karriärplanering. Lär dig mer om rexx systems

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Anställa, sköt onboarding, led och behåll dina teammedlemmar på ett enkelt sätt. Gör HR roligare med BizMerlinHR.
Använd AI-drivna insikter och robusta dataintegreringar för att spara tid och utrymme för att fokusera på det som verkligen är viktigt: din personal och deras tillväxt. Boka en anpassad demo och lär dig hur du enkelt kan hantera och publicera befattningar på flera platsannonsbanker, använda kontinuerlig prestationshantering för att förbättra och stärka kulturen, skapa en fantastisk upplevelse för nyanställda genom omfattande introduktion, skapa anpassade policyer för betald ledighet och ledighetstyper, använda personlig utbildning och karriärplanerare med mera Lär dig mer om ClayHR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
kiwiHR hjälper små och medelstora företag att enkelt administrera ledighet och frånvaro. Från 2,50 per anställd/månad. Ingen förskottsbetalning. Prova kostnadsfritt.
Hantera personalfrånvaro och årlig ledighet på ett och samma ställe. Håll koll på nuvarande ledighetssaldon, inväntande begäranden och se vem som är frånvarande från en och samma plats. Personalen kommer att älska möjligheten att begära ledighet med några få klick och du kommer att älska att administrera frånvaron direkt. Tillförlitliga och flexibla ledighetspolicyer säkerställer att ledighetssaldot alltid är uppdaterat. Skapa så många du behöver och definiera överföring och begränsning för varje ledighetstyp. Kom igång med HR-programvara för endast 2,50 per månad. Inga installationsavgifter. 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om kiwiHR

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Ytterst anpassningsbar personalhanteringsplattform
Effy är en ytterst anpassningsbar personalhanteringsplattform som organiserar all information om dina anställda och håller den säker. Effy hjälper dig att automatisera frånvarohantering, personalintroduktion och arbetsflöden för godkännande, samt genomföra 360-graders feedback, undersökningar och personliga möten. Anpassade rapporter ger dig meningsfulla insikter och hjälper dig att fatta bättre beslut för att utveckla medarbetarna och uppnå de strategiska målen. Lär dig mer om Effy

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Resursplanering, tidsuppföljning och projektledning, från projektstart till faktura.
elapseit passar för företag i alla storlekar, med funktioner som täcker: resursplanering, projektledning, uppgift i Kanban-styrelsen och Gantt-vy, tidsuppföljning (arbetsflöde för godkännande), projekt (faser/aktiviteter), Ledighetshantering (godkännandearbetsflöde), fakturering och utgifter, dokumentdelning, instrumentbräda och rapportering, åtkomstnivåer, projektbudgetering, ändra timarvoden/dagliga arvoden, realtidsstatistik. Prova den genom att bli medlem för en gratis provperiod. Lär dig mer om elapseit

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Komplett HRMS som bygger på Salesforce med anpassnings- och rapporteringsmöjligheter.
flair är en holistisk plattform som bygger på Salesforce och är utformad för att förbättra det dagliga kontorslivet för anställda och chefer med ett molnbaserat HRMS. Plattformen hjälper organisationer att automatisera och hantera processer som har att göra med rekrytering, lönehantering, lagring av personaldokument och engagemang. Funktionerna inkluderar tidsuppföljning, skiftplanering, rekrytering, resultatgenomgångar, målformulering, ersättning och utgiftshantering. Lär dig mer om flair

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Registrera, planera och hantera dina anställdas arbetstider.
iFlow-appen för tid och närvaro fungerar som självbetjäning för dina anställda. Inkludera alla team och avdelningar i tidkontrollsprocessen. Med iFlow håller sig hela företaget informerat, från de anställda till arbetsgivaren. HR-avdelningen får mer tid att fokusera på att utbilda personalen, vilket leder till företagets framgång. Lär dig mer om iFlow

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
PlanningPME är en lösning för ledighetsplanering. Med den kan du hantera resurser, uppgifter, kunder, insatser och projekt.
PlanningPME är ett helt anpassningsbart ledighetsplaneringsverktyg som används av mer än 5 000 företag. Såväl små och medelstora företag som stora koncerner har redan upptäckt det. Använd en lösning som anpassar sig till dina behov. Hantera de anställdas scheman på ett effektivt sätt. Dela och tilldela uppgifter i realtid, var du än befinner dig. Planera händelser med precision. Organisera ledighet och annan frånvaro. Få mer insyn i din kalender, bygg dedikerade integrationer med Google Kalender och Excel. Prova gratis i 30 dagar. Lär dig mer om PlanningPME

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Trabali erbjuder semester- och tillståndshantering, närvarokontroll, skifthantering, företagsmeddelanden, rapporter med mera.
Trabali erbjuder HR-chefer en komplett lösning för att hantera företagets struktur och anställda. Den erbjuder arbetsuppgifter per företag, avdelning och filial och möjliggör även skapande av anpassade arbetsscheman för specifika anställda. De anställda kan själv hantera semester och tillstånd och registrera arbetstider. Vad väntar du på? Utnyttja deras 30-dagars gratis provperiod nu. Lär dig mer om Trabali

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering
Smartplan hjälper företag att flytta över från Excel till ett schemaläggningssystem online. Smartplan erbjuder även kommunikation, tidsregistrering, lönehantering och mycket mer.
Smartplan är ett intuitivt, molnbaserat schemaläggningsverktyg med stort fokus på användarvänlighet. Smartplan erbjuder goda möjligheter till kommunikation mellan medarbetare och handläggare, frånvarohantering i form av t.ex. semester, sjukdom eller ledighet, samt lönekörning till en rad olika lönesystem. Smartplans stämpelklocka ger dessutom trygghet genom att garantera att medarbetarnas tidsregistrering alltid stämmer. De anställda stämplar in när de kommer till jobbet och stämplar ut när de går hem. Lär dig mer om Smartplan

Funktioner

  • Självbetjäningsportal
  • Schemaläggning av anställda
  • FMLA-administration
  • Ersättningshantering
  • Lämna policyhantering