Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Verktyg för organisationsscheman
Filterresultat (16)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
16 resultat
Löner och efterlevnad som har byggts för den globala arbetsstyrkan.
Lär dig mer om Deel
Deel är global löneutbetalning och regelrätta anställningar byggt för distansteam där vem som helst och var som helst kan få anställning och betalt. Anställ personal på heltid eller anlita oberoende entreprenörer över hela världen på några minuter.
Med Deel kan företag ta hand om lönen och skapa lokala juridiska kontrakt i över 150 länder med hjälp av en teknikaktiverad självbetjäningsprocess.
Deel betjänar mer än 3 500 kunder från SMBs till börsnoterade företag.
Lär dig mer om Deel
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
monday.com är en öppen plattform som tillhandahåller anpassade lösningar för alla dina HR-behov, från organisationsscheman till teambuilding på ett enda ställe.
Lär dig mer om monday.com
monday.com är en öppen plattform som gör det möjligt för HR-chefer att skapa anpassade lösningar för teamets alla behov. Spåra snabbt rekryteringsprocessen för alla kandidater, introducera nya medarbetare med färdiga mallar, dokumentera teambuilding-aktiviteter för att engagera aktuell personal och lagra information om alla aktuella medarbetare med snygga färgkodade tavlor. Slutligen kan du integrera monday.com med Gmail och över 30 verktyg som du redan använder, så att plattformen sömlöst kompletterar dina nuvarande arbetsflöden.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
En programvara för att skapa och publicera organisationsscheman som också gör det möjligt att förbättra dem med integrerade nyckeltal
Lär dig mer om Ingentis org.manager
Ingentis org.manager skapar anpassade och datarika organisationsscheman baserade på data från ledande HR-system såsom SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR eller andra datakällor. Det finns inga begränsningar för utformning, layout eller innehåll i organisationsschemana. Nyckeltal kan beräknas och visas längs hierarkin.
Simuleringar kan utföras på ett användarvänligt sätt, med början från omorganiseringar via dra och släpp och skapande och borttagning av objekt till redigering av mer specifik information.
Lär dig mer om Ingentis org.manager
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Förklara allt visuellt med Miro. Prova denna samarbetsinriktade whiteboardplattform för samarbetsinriktad kartläggning och diagram
Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen.
Kartlägg processer, system, flöden, sitemaps och mer. Bygg från grunden med en lättanvänd oändlig kanvas eller använd över 250 mallar för att få en bra start.
Utnyttja djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt.
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Microsoft Visio är en diagramlösning som hjälper till att visualisera datauppkopplade affärsprocessflöden, stärka teamarbetet på distans med mera.
Microsoft Visio är en diagramlösning med ett robust bibliotek med mallar och former, dataanslutningsmöjligheter och integrerade samarbetsverktyg som ger distansarbetare och team möjlighet att arbeta var som helst. Skapa slagkraftiga visualiseringar med hjälp av tillhandahållna former och startfiler. Behöver du samarbeta? Redigera diagram som lagras online samtidigt med dina kollegor via en webbläsare för att arbeta med andra var som helst på ett säkert och enkelt sätt. Koppla till och med diagram till realtidsdata för att fatta snabba beslut.
Lär dig mer om Visio
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Skapa imponerande organisationsscheman med Lucidcharts intuitiva organisationsschemaprogram.
Skapa imponerande organisationsscheman med Lucidcharts organisationsschemaprogram. Lucidcharts enkla användargränssnitt gör det enkelt att skapa organisationsscheman för din organisation. Dra bara ut en mall och lägg sedan till unik text och bilder. Eller ladda upp en CSV-fil för att importera data automatiskt. Dessutom gör Lucidcharts samarbetsfunktioner det enkelt att dela organisationsscheman. Med ett klick kan du ge redaktionell eller skrivskyddad åtkomst till så många eller så få personer som du vill.
Lär dig mer om Lucidchart
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Sage HR är en prisbelönt HR-hanteringslösning som förenklar personalfrågorna.
Ett organisationsschema är ett diagram som visar ledningsstrukturen och den organisatoriska hierarkin i ett företag. Förlita dig på Sage HR:s användarvänliga navigering och anpassningsbara instrumentpanel för att enkelt automatisera uppgifter, eliminera beroendet av Excel-ark, öka programvaruanvändningen och minska e-postfrekvensen. Android- och iOS-appar finns tillgängliga.
Lär dig mer om Sage HR
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Generera automatiskt organisationsscheman för att hjälpa personalen att förstå sig på hierarkin och hur de ska kommunicera på rätt sätt.
Med Freshteam kan du använda kraftfulla organisationsscheman för bättre planering, kommunikation och introduktion på dina arbetsplatser.
Få en personaldatabas där du lägger till dina anställda och uppdaterar deras rapporteringschef, roll osv.
Lägg automatiskt till anställda som en del av organisationsschemat under respektive tjänst.
Visa dina nyanställda hur ditt företags rapporteringsstruktur ser ut, vilka cheferna är och vad de gör.
Lär dig mer om Freshteam
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Organimi är ett utmärkt molnbaserat verktyg som används för att skapa organisationsscheman för din verksamhet eller organisation.
Organimi har alla funktioner du behöver för att enkelt skapa och dela organisationsscheman över hela företaget.
*Integrera med din HRMS- eller CRM-programvara
*Uppladdning av foton i stora volymer
*Skriv ut på en eller flera sidor på alla kända pappersstorlekar. Dela upp ett enskilt diagram efter avdelning, nivå eller topposition
*Exportera till PDF, PNG, CSV eller Powerpoint
*Dela ditt diagram med en privat e-postinbjudan, offentlig URL eller inbäddning
*Lägg till anpassade fält
*Forma ditt diagram med omfattande färg- och anpassningsalternativ
Lär dig mer om Organimi
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Förvandla dina möten över hela företaget med Stormboards innovativa digitala arbetsyta.
Arbeta bättre tillsammans.
Arrangera ditt möte i förväg, fånga upp, organisera och diskutera idéer i realtid och tilldela sedan uppgifter och övervaka framsteg på en digital arbetsyta som du kan återgå till om och om igen.
Inbyggda mallar för agil projektledning med mera hjälper dig att effektivisera dina affärsprocesser och allt ditt arbete kan omedelbart exporteras till ett av de många alternativen för dynamisk rapportering.
Stormboard fungerar också på alla enheter från din 4-tums telefon till en 85-tums Microsoft Surface Hub.
Lär dig mer om Stormboard
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Papayas visuella organisationsdiagram ger varje anställd en personlig identitet och förenar företagets olika delar genom att visa hela personalstyrkan i en vy.
Inget visar upp ett samlat och enhetligt företag på ett så kraftfullt sätt som en bild av alla globala team tillsammans på en skärm. Med Papayas organisationsdiagram visas hela företagets personal i en enda vy, vilket förenar företaget, för de globala teamen närmare varandra och visar alla medarbetare som jämlika och viktiga. Visualisera organisationen i sin helhet, hitta den person du behöver inom företaget genom rapporteringskedjan för varje avdelning, planera framtida expansion genom att se varje avdelnings storlek och struktur.
Lär dig mer om Papaya Global
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Visualisera ägarstrukturer och spara tid med en av marknadens främsta programvaror för organisationsscheman. -
Hantera komplexa ägarstrukturer med EntityKeepers organisationsschemabyggare.
Mindre manuellt arbete och mer automatisering: Organisationsscheman byggs automatiskt utifrån de data och den information du laddar upp i EntityKeeper. Organisationsschemabyggaren hämtar information från olika flikar i ditt konto, t.ex. bankkonton, jurisdiktioner och ägare för att göra omedelbara uppdateringar.
Lär dig mer om EntityKeeper
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Visualisera ditt företag med ett intuitivt och dynamiskt organisationsschema. Synkroniserar enkelt med dina centrala HR-system så att Sift alltid är uppdaterad.
Utformad för medelstora och stora organisationer. Sift gör det enkelt att visualisera och navigera i hela din organisation. Bläddra bland dynamiska organisationsscheman som skapats direkt från dina data och är anslutna till omfattande personalprofiler och kraftfulla personsökningar. Programvaran integreras enkelt med dina HR-kärnsystem och uppdateras automatiskt när din organisation växer och förändras. Anpassa vyn av ditt organisationsschema, utöka eller minimera team och personaldatakort och dela dem med viktiga intressenter.
Lär dig mer om Sift
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Hanelly är en enda lösning för att förena personaldata, visa organisationsstrukturer, utvärdera viktiga personalanalyser och utforma framtiden för din organisation
Nakisa Hanelly är en molnbaserad lösning för organisationsdesign med organisationsschema och dynamisk personalanalys. Hanelly låter dig visualisera din nuvarande organisation och planera framtida strukturer genom intuitiv organisationsdesign med hjälp av kraftfulla och flexibla analyser.
Du har möjlighet att identifiera och skapa flera olika scenarier, utnyttja dina befintliga HCM-data, dela säkert med alla viktiga intressenter, dra och släpp, rapportering med prickade linjer och anpassa till affärsmål.
Lär dig mer om Nakisa HR Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation.
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar.
Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på?
Lär dig mer om niikiis
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning
Woozis hjälper dig att skapa organisationsscheman för ditt företag och visuella kataloger för att ge en tydlig översikt över alla dina teammedlemmar.
Woozis är en ny webbaserad programvara för att enkelt skapa organisationsscheman för ditt företag. Programmet börjar med att skapa ett team som kan fungera som en katalog över anställda som är lätt att bygga och dela, med möjlighet att lägga till bilder, namn, titel och mer data.
Sedan kan du skapa organisationsscheman med vårt intuitiva dra-och-släpp-gränssnitt, bestämma en tydlig hierarki mellan olika nivåer och lägga till länkar för att visa relationerna mellan medlemmar.
Lär dig mer om Woozis
...
Läs mer
Funktioner
- Mallar
- Dra och släpp
- Versionskontroll
- Bilder från anställda
- Interaktiva element
- Publicering / delning