Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Projektstyrningsprogram

Projektstyrningsprogram hjälper team att samarbeta kring projektrelaterade uppgifter och spåra projektslutförande, budget, tid och kostnader samt resurstilldelning.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektstyrningsprogram

Sverige Visa lokala produkter

85 resultat

Asana för projektspårning. Spåra arbetet hela vägen och se till att teamen är synkroniserade och håller tidsplanen för att nå målen. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektspårningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för korrekt rapportering och prognoser. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och avancerade prognostiseringsfunktioner. Lär dig mer om Runn
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och prognostisering. Planera projekt intuitivt och schemalägga resurser på kort och lång sikt. Få en dynamisk överblick över kapacitet, arbetsbelastning och tillgänglighet allteftersom du planerar. Följ upp projektbudgetar och se prognoser med viktiga mätvärden. Använd tidrapporterna i Runn för att följa utvecklingen och jämföra planerna med det faktiska resultatet. Integrera med Harvest, WorkflowMax och Clockify. Använd API:et för att ansluta dina favoritverktyg till Runn. Lär dig mer om Runn

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid.
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Planera, utför och rapportera om projekt med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 37 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning.
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för projektteam som behöver spåra sina projekt. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Bluebeam hjälper team att samarbeta digitalt i realtid för att snabbare hantera samgranskningar, byggbarhetsgranskningar och kvalitetskontroller.
RFI:er och underlag kan vara tidskrävande och komplicerade uppgifter, och därför är det viktigt att använda programvara som är särskilt utformad för att hantera arbetsflöden från vilken plats som helst. Med Bluebeam kan du snabba på hanteringen av RFI:er och underlag med lättanvända verktyg som kan användas på valfri webb- eller iOS-enhet. Bluebeam ger byggteam möjlighet att digitalisera hela RFI- och underlagsprocessen, och slutföra uppgifter på språng. Det ger kortare behandlingstider och mindre redundans. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektspårningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och integrerad tidsuppföljning så att du kan upptäcka problem tidigt och vidta åtgärder för att få arbetet tillbaka på rätt köl. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Projektspårningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att hålla sin planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/samarbetspartners inom räckhåll. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering
Nifty automatiserar spårning av projektförlopp med dynamisk uppgiftshantering. En arbetsyta med produktkartor, uppgifter, chatt, dokument med mera.
Nifty automatiserar spårning av projektframsteg och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. Spåra projektplaner, hantera uppgifter, skapa samarbetsdokument med mera i denna centraliserade arbetsyta. Nifty hjälper dig att upprätthålla organisatorisk översikt över dina projekt när du fördjupar dig i enskilda projekts tidslinjer. Med det bästa inom rapportering, arbetsflödesautomatisering och samarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Prioritering
  • Statusspårning
  • Aktivitetsspårning
  • Uppgiftsplanering
  • Flera projekt
  • Spårning av projektets tid
  • Arbetsflödeshantering
  • Varningar / Meddelanden
  • Projektplanering
  • Uppgiftshantering