Sverige Visa lokala produkter
302 resultat
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektuppföljningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för korrekt rapportering och prognoser. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Planera, utför och rapportera om projekt med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för projektteam som behöver spåra sina projekt. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Easy Projects är en molnbaserad PPM-plattform för snabbrörliga team på mellanstora organisationer och företagsteam. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Easy Projects stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda de produktivitetsverktyg de tycker bäst om. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt. Lär dig mer om timeBro
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om timeBro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning online för arkitekter och ingenjörer sedan 2003. Allt du behöver plus enkel integration med QuickBooks. Lär dig mer om Base Builders
Sedan 2003 har Base Builders betjänat arkitektur- och teknikföretag med en enkel men robust projektledningslösning. Systemet följer dina projekt från förslag till avslut. Du kommer att veta exakt var varje projekt står i realtid. Programvaran kommer även att hantera dina underkonsulter. Integreringen av QuickBooks eliminerar dubbel datainmatning. Lär dig mer om Base Builders

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över. Lär dig mer om Klient PSA
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet? Lär dig mer om Klient PSA

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis!
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lär dig mer om Todoist

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Hubstaff has trusted project tracking and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project tracking from Hubstaff. Track projects through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software. Lär dig mer om Timesheets.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektspårningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och integrerad tidsuppföljning så att du kan upptäcka problem tidigt och vidta åtgärder för att få arbetet tillbaka på rätt köl. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Kantata transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Lär dig mer om Kantata

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Lär dig mer om Freedcamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lär dig mer om SuiteDash

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Track and manage all of your team's projects in one intuitive solution that is ideally suited for today's hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning SaaS project tracking and work management software solution that supports the unique needs of hybrid teams. By tracking the progress and status of all projects, regardless of team members' locations or work styles, in one solution, ProjectManager enables faster project delivery, better resource management and more engaged workers. Start a free 30-day trial! Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Everhour is a time tracker that helps to navigate projects and creates reports to see the pain points and introduce changes.
Keeping projects up with the estimates is easy with Everhour. Its flexibility and array of features allow team managers to keep projects on track and implement changes as seamlessly as possible. Time tracking reports show how time is spent, and the availability of each member which is useful for sharing the workload evenly. It’s easier to spot burnouts before they arise which leads to a healthier team. Lär dig mer om Everhour

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektspårningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att hålla sin planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/samarbetspartners inom räckhåll. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lär dig mer om eWay-CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Team planner for Jira and Trello used for resource planning, building project roadmap, creating a project portfolio and time tracking
Planyway is an online project planner for Trello and Jira. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with Google Calendar, Outlook, etc., and time tracking to record your efforts and control team performance - get it all in a single place. More than 700,000 users from 192 countries across the globe use Planyway to boost team productivity, collaborate effectively and improve their workflow. Lär dig mer om Planyway

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7! Lär dig mer om Minute7

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Keep track of your results and project progress. With Flowlu, you can track resources, tasks and performance of each team member.
Stay on time and within the budget with Flowlu and its powerful tools for project tracking. There is everything you need, from time-tracking tools to reporting. Use a dashboard to keep your fingers on the pulse and track projects on the homepage. Financial health and task progress, everything can be visualized with charts, just set it up as you need and stay tuned. Lär dig mer om Flowlu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden.
Allt-i-ett-lösning för projekthantering med funktioner i företagsklass, vackra instrumentpaneler, kraftfulla rapporter och massor av anpassningar. Nr 1 på Gartner sedan okt 2019. Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Atlassian Open DevOps is mission control, providing the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one.
Open DevOps is Atlassian’s DevOps solution, powered by the integration of Jira Software and your team’s favorite tools. By connecting seemingly disparate tools, Jira Software becomes mission control for your software toolchain, giving teams the flexibility of a custom toolchain with the coordination of an all-in-one. Atlassian’s open approach empowers you to custom tailor your DevOps toolchain to the exact needs of your team because DevOps can’t be bought from a single vendor, it’s built. Lär dig mer om Open DevOps

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime. Lär dig mer om Zoho Projects

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lär dig mer om Glasscubes

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning