Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektstyrningsprogram

Sverige Visa lokala produkter
71 resultat
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektspårningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för korrekt rapportering och prognoser. Används av företag som NASA och L’Oreal. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för projektteam som behöver spåra sina projekt. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Gör det möjligt för företag att planera, organisera och spåra allt – uppgifter, kunder, projekt och funktioner… Lär dig mer om Lumeer
Det går enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt och team. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektspårning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning online för arkitekter och ingenjörer sedan 2003. Allt du behöver plus enkel integration med QuickBooks. Lär dig mer om Base Builders
Sedan 2003 har Base Builders betjänat arkitektur- och teknikföretag med en enkel men robust projektledningslösning. Systemet följer dina projekt från förslag till avslut. Du kommer att veta exakt var varje projekt står i realtid. Programvaran kommer även att hantera dina underkonsulter. Integreringen av QuickBooks eliminerar dubbel datainmatning. Lär dig mer om Base Builders

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Klient PSA är på AppExchange den bäst rankade programvaran för professionella tjänster på Salesforce för små och medelstora företag, och det är något vi är stolta över. Lär dig mer om Klient PSA
Om du letar efter ett sätt att hantera dina professionella tjänsteprojekt från början till slut är Klient PSA den plattform du behöver. Den är utformad med fokus på kunderna, så att du enkelt kan samarbeta med dem under hela försäljnings- och serviceprocessen. Dessutom kan du med vår kraftfulla plattform spåra och hantera alla aspekter av projektets livscykel – från offerter och kontrakt till tidsuppföljning, fakturering och rapportering. Är du redo att se hur Klient PSA kan förändra din verksamhet? Lär dig mer om Klient PSA

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelande n kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Sverige Lokal produkt
Projektplanering med automatisk schemaläggning och återkoppling om tidrapportering – så att din planering alltid är uppdaterad. Lär dig mer om The PlanMinder
PlanMinder är ett projektplaneringsverktyg som använder automatisk schemaläggning för att göra dina planer enkla att hantera och ändra. Teammedlemmar rapporterar sina framsteg och ändrade uppskattning ar så att planerna alltid är uppdaterade. Genom att beräkna sannolikheter för ackumulerade risker och osäkerheter får du en tidig varning om du riskerar att missa en deadline. Med automatiskt uppdaterade kvantifierade riskbedömningar kan du fatta bättre beslut och leda effektivare och mer framgångsrika projekt. Lär dig mer om The PlanMinder

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Planera, utför och rapportera om projekt med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Bluebeam hjälper team att samarbeta digitalt i realtid för att snabbare hantera samgranskningar, byggbarhetsgranskningar och kvalitetskontroller.
RFI:er och underlag kan vara tidskrävande och komplicerade uppgifter, och därför är det viktigt att använda programvara som är särskilt utformad för att hantera arbetsflöden från vilken plats som helst. Med Bluebeam kan du snabba på hanteringen av RFI:er och underlag med lättanvända verktyg som kan användas på valfri webb- eller iOS-enhet. Bluebeam ger byggteam möjlighet att digitalisera hela RFI- och underlagsprocessen, och slutföra uppgifter på språng. Det ger kortare behandlingstider och mindre redundans. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektspårningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och integrerad tidsuppföljning så att du kan upptäcka problem tidigt och vidta åtgärder för att få arbetet tillbaka på rätt köl. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektspårningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att hålla sin planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/samarbetspartners inom räckhåll. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Celoxis är en allt-i-ett-programvara i företagsklass för att hantera dina projekt, portföljer, resurser, problem, risker, tider och arbetsflöden.
Allt-i-ett-lösning för projekthantering med funktioner i företagsklass, vackra instrumentpaneler, kraftfulla rapporter och massor av anpassningar. Nr 1 på Gartner sedan okt 2019. Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Easy Projects är en molnbaserad PPM-plattform för snabbrörliga team på mellanstora organisationer och företagsteam.
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Easy Projects stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda de produktivitetsverktyg de tycker bäst om. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Oracle Primavera är en kraftfull, robust och lättanvänd lösning för planering, hantering och utförande av projekt i alla storlekar.
I mer än 30 år har framgångsrika projekt runt om i världen förlitat sig på Oracles Primavera-lösningar för att planera, bygga och driva verksamhetskritiska tillgångar. Den kanske enda lösningen som integrerar projekt- och portföljplanerings- och leveransteam för planering, resurstilldelning, riskreducering, schemaläggning och programhantering. Ledande leverantörer och leveransteam förlitar sig på Oracle Primavera Cloud för att ansluta team och förbättra projektresultaten. Lär dig mer om Oracle Primavera Cloud

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för projekthantering på internet för proffs och hjälper dig att behålla kontrollen.
Accelo gör det möjligt för små och medelstora företag att kombinera de viktigaste behoven för projektplanering, uppföljning och samarbete i en plattform, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, följa upp framsteg och se budgetar och lönsamhet i realtid. Få insyn i dina och dina teams projektresultat och tillgängliga resurser så att du enkelt kan leverera det arbete som dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Nifty automatiserar spårning av projektförlopp med dynamisk uppgiftshantering. En arbetsyta med produktkartor, uppgifter, chatt, dokument med mera.
Nifty automatiserar spårning av projektframsteg och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. Spåra projektplaner, hantera uppgifter, skapa samarbetsdokument med mera i denna centraliserade arbetsyta. Nifty hjälper dig att upprätthålla organisatorisk översikt över dina projekt när du fördjupar dig i enskilda projekts tidslinjer. Med det bästa inom rapportering, arbetsflödesautomatisering och samarbete i ett enda verktyg kan du konsolidera både din arbetsdag och dina abonnemang i en enda webbläsarflik. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent leverera sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Redmine är förstavalet för projektuppföljningsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och för dess kundtjänst. Redmine från Planio kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Höj produktiviteten och håll alla informerade med Planio. Lär dig mer om Redmine

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
4MyRollout är innovationshantering. Levererar, implementerar och spårar förändringar för globala företag med datadrivna resultat.
4MyRollout sträcker sig bortom projektledning. Programvarans innovationshantering levererar förändring över organisationer som består av flera olika enheter. Att implementera förändringar i hela företaget kräver smidighet, ansvarsskyldighet och tillförlitlighet, vilket kan uppnås genom att använda rätt verktyg. 4MyRollout är en användarvänlig applikation som optimerar hur förändringar och innovationer genomförs, spåras och överlämnas. EHSolution har utformat denna resurs specifikt för hotellbranschen för bättre kontroll, vilket leder till bättre resultat. Lär dig mer om Pacer

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam med simbanor, WIP-gränser, tidsuppföljning och prioritering av eftersläpning genom värde–ansträngning
Hygger – ett av de främsta Kanban-verktygen för programvaruutvecklingsteam, som är älskat både av tekniska och icke-tekniska personer eftersom det är ”lika enkelt som Trello, lika kraftfullt som Jira”. Kanban-tavlorna har förbättrats med simbanor, WIP-gränser, tidsspårning och scrum-stöd (storypunkter, statusdiagram osv.). Hantera din eftersläpning och prioritera funktioner eller uppgifter genom värde–ansträngning-prioritering. Skapa översikter på hög nivå och dela dem med ditt team. Lär dig mer om Hygger

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som kan organisera uppgifter och deluppgifter i en unik trädliknande struktur.
Quire är ett samarbetsverktyg för projektledning som gör det möjligt för användare att enkelt planera och organisera uppgifter i en trädliknande struktur, där man kan nå sina mål genom att dela upp idéer i genomförbara uppgifter som är placerade i en hierarkisk lista. Lär dig mer om Quire

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Kanbanize hjälper företag att visualisera arbete, spåra projekt, optimera arbetsflöden för att uppnå organisatorisk transparens och öka effektiviteten.
Kanbanize är Kanban-programvara som ger dig smidig projekt- och portföljförvaltning. Den ger insyn i alla projekt och portföljer, kopplar samman planering med genomförande och hjälper team att leverera snabbare. Kanbanize bygger på idén att alla processer utvecklas och det kan enkelt anpassas till förändringar i din organisation, oavsett om det är en start-up eller ett Fortune 100-företag. Lär dig mer om Kanbanize

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
LetsBuild är en byggprojektledning i realtid som fungerar. Tillgänglig både på webben och som en applikation för fältrapportering för byggbranschen.
LetsBuild är en plattform för byggprojektledning i realtid för byggbranschen. Från början till slut stödjer LetsBuild byggnationsfasen. LetsBuild tillhandahåller: kommunikation i realtid från byggarbetsplats till kontor, lättanvänd fältrapportering, översikt och insikter i alla byggprojekt, enkel rapporter med ett klick på alla dina projekt och många integrationer med andra verktyg. Gör som smarta byggföretag från mer än 35 länder och välj LetsBuild. Lär dig mer om LetsBuild

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Taiga är projektledningsverktyget för multifunktionella agila team. Det har en omfattande uppsättning funktioner men är fortfarande mycket enkelt att komma igång med
Taiga är ett enkelt och intuitivt men ändå kraftfullt projektledningsverktyg för multifunktionella agila team. Det har en omfattande och komplett uppsättning funktioner (inklusive backlog, sprintplane ring, burndown-diagram, Kanban-tavla, epik, problemuppföljning, wiki) och omfattande anpassningsalternativ. Samtidigt är det mycket enkelt att komma igång med det intuitiva användargränssnittet. Lär dig mer om Taiga

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projekthanteringsprogramvara i företagsklass med en inbyggd social samarbetsplattform. Den smarta lösningen för projekt.
Genius Project hjälper till att hantera projektportföljen för verkställning av branschstandarder för nya produktutvecklingsprojekt. Lär dig mer om Cerri Project

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervallen är anpassningsbara programvaror för tidsuppföljning och uppgiftshantering som är byggda för de unika behoven hos små team. Inkluderar allt du behöver för att genomföra projekt från början till slut med kraftfull produktivitetsrapportering. Inkluderar projektbudgetar, en kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, en mobilapp med mera. Passar perfekt för konsulter, webbutvecklare, kreativa byråer, IT-serviceföretag och kommunikationsföretag. Ta kontroll över dina projekt och tid med Intervals. Gratis provperiod. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning