Sverige Visa lokala produkter
280 resultat
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektuppföljningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet. Lär dig mer om LiquidPlanner
LiquidPlanner är en transformativ projektspårningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och integrerad tidsuppföljning så att du kan upptäcka problem tidigt och vidta åtgärder för att få arbetet tillbaka på rätt köl. Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Easy Projects är en molnbaserad PPM-plattform för snabbrörliga team på mellanstora organisationer och företagsteam. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Easy Projects stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda de produktivitetsverktyg de tycker bäst om. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Gör det möjligt för företag att planera, organisera och spåra allt – uppgifter, kunder, projekt och funktioner… Lär dig mer om Lumeer
Det går enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt och team. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektspårning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Primetric hjälper dig att planera, spåra och förutse utvecklarnas tillgänglighet och projektens lönsamhet genom att tillhandahålla en enda sanningskälla. Lär dig mer om Primetric
Primetric är en plattform för projekt-, resurs- och ekonomihantering som är avsedd för IT-företagstjänster. Planera, spåra och förutse utvecklarnas tillgänglighet och projektens lönsamhet med hjälp av en översikt och kraftfulla rapporter. Skaffa en enda sanningskälla där alla rörliga delar i ditt programvaruutvecklingsföretag ingår. Du förkortar samtidigt planeringstiden med upp till 80 % och ökar intäkterna med upp till 6 % varje år. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt. Lär dig mer om timeBro
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om timeBro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning online för arkitekter och ingenjörer sedan 2003. Allt du behöver plus enkel integration med QuickBooks. Lär dig mer om Base Builders
Sedan 2003 har Base Builders betjänat arkitektur- och teknikföretag med en enkel men robust projektledningslösning. Systemet följer dina projekt från förslag till avslut. Du kommer att veta exakt var varje projekt står i realtid. Programvaran kommer även att hantera dina underkonsulter. Integreringen av QuickBooks eliminerar dubbel datainmatning. Lär dig mer om Base Builders

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business. Lär dig mer om Evernote Teams

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is a proud part of the QuickBooks family, seamlessly connecting with leading accounting tools like QuickBooks Online, ADP and more. Easily manage people, projects and payroll, all in one place Lär dig mer om QuickBooks Time

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Planera, utför och rapportera om projekt med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way. Lär dig mer om Todoist

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money. Lär dig mer om Microsoft Project

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Hubstaff has trusted project tracking and employee monitoring for remote and field teams. Invoicing, reporting, payroll, more.
Fight inefficiency and work better with project tracking from Hubstaff. Track projects through simple desktop, web, and mobile apps, then manage invoicing, reporting, and more through one dashboard. Hubstaff integrates with over 30 apps so your business can run more efficiently, including Jira, Asana, Github, Slack, and Paypal. See work happen in real-time, track location with GPS and geofences, identify roadblocks and keep moving forward. Available for Mac, Windows, Linux, iOS & Android. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream. Lär dig mer om Bluebeam Revu

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software. Lär dig mer om Timesheets.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Deputy

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner. Lär dig mer om Mavenlink

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease. Lär dig mer om Freedcamp

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Lär dig mer om SuiteDash

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Track and manage all of your team's projects in one intuitive solution that is ideally suited for today's hybrid teams.
ProjectManager is an award-winning SaaS project tracking and work management software solution that supports the unique needs of hybrid teams. By tracking the progress and status of all projects, regardless of team members' locations or work styles, in one solution, ProjectManager enables faster project delivery, better resource management and more engaged workers. Start a free 30-day trial! Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more. Lär dig mer om Everhour

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektspårningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att hålla sin planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/samarbetspartners inom räckhåll. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The best CRM with embedded project management module. Keep everything in one software.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Projects, Sales, Customers, and even Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. Lär dig mer om eWay-CRM

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7! Lär dig mer om Minute7

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management.
Business management platform that comes with CRM, HRM, financial management, and project management. Lär dig mer om Agiled

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning