I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Projektstyrningsprogram
Projektstyrningsprogram hjälper team att samarbeta kring projektrelaterade uppgifter och spåra projektslutförande, budget, tid och kostnader samt resurstilldelning.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektstyrningsprogram
Filterresultat (88)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Produkttyp
88 resultat
Sortera efter
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis!
Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid.
Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Redo att öka lönsamheten? TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering.
Lär dig mer om TimeLog
Enkel tillgång till alla viktiga nyckeltal hjälper dig öka lönsamheten i företaget.
Har du exempelvis koll på ert realiserade timpris?
TimeLog knyter ihop ditt konsultföretags tid- och kostnadsredovisning med din lönehantering, fakturering, projektstyrning och KPI-rapportering. På så sätt minskas tiden du behöver lägga på administration drastiskt – samtidigt som du får den data du behöver för att kunna fatta vinstdrivande beslut.
Med TimeLog kan du:
* Registrera tid på det sätt som passar dig
* Ta kontroll över projektekonomin
* Automatisera fakturering och lönehantering
* Få stöd för de prismodeller konsulter använder
Lär dig mer om TimeLog
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande.
Lär dig mer om GoodDay
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och avancerade prognostiseringsfunktioner.
Lär dig mer om Runn
Runn är en plattform för resurshantering i realtid med integrerad tidsuppföljning och prognostisering. Planera projekt intuitivt och schemalägga resurser på kort och lång sikt. Få en dynamisk överblick över kapacitet, arbetsbelastning och tillgänglighet allteftersom du planerar. Följ upp projektbudgetar och se prognoser med viktiga mätvärden. Använd tidrapporterna i Runn för att följa utvecklingen och jämföra planerna med det faktiska resultatet. Integrera med Harvest, WorkflowMax och Clockify. Använd API:et för att ansluta dina favoritverktyg till Runn.
Lär dig mer om Runn
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team.
Lär dig mer om Trello
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Förbättra projektspårningen med Asana AI. Hantera dina komplexa arbetsflöden, få bättre insikter och effektivisera samarbetet i teamet.
Asana förbättrar projektspårning med AI-drivna funktioner som effektiviserar dina arbetsflöden, levererar insikter och förbättrar teamarbetet. Hantera uppgifter, spåra prestanda och anpassa dig snabbt till förändrade prioriteringar. Med projektmallar, målhantering och automatisk förloppsspårning ser Asana till att ditt team uppnår sina mål snabbare. Använd AI-drivna insikter för att optimera resurstilldelning. Oavsett om du hanterar kampanjer, introduktion för nyanställda eller produktlanseringar ger Asana din organisation möjlighet att arbeta smartare.
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering.
*Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research
Lär dig mer om Smartsheet
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera.
Wrike är en prisbelönt projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag över hela världen förlitar sig på. Planera, utför och rapportera om projekt med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, uppdateringar i realtid och prestandarapporter på ett och samma ställe som kan delas över hela företaget. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för att automatisera dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort.
Lär dig mer om Procore
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar.
Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Lär dig mer om Notion
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 41 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten.
Lär dig mer om NetSuite
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar.
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel.
Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Float
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt.
Lär dig mer om Adobe Workfront
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget.
Lär dig mer om Odoo
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning.
MeisterTask är ett webbaserat uppgifts- och projekthanteringsverktyg som är perfekt för projektspårning. De vackert utformade gränssnitten, de intuitiva funktionerna och den sömlösa integrationen med andra verktyg gör det till det logiska valet för projektteam som behöver spåra sina projekt. Verktyget är en del av Meister Suite, en produktgrupp för en felfri arbetsflödeshantering. Från idéskapande i MindMeister, vårt verktyg för tankekartor, till onlinedokumentation i MeisterNote.
Lär dig mer om MeisterTask
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Bluebeam hjälper team att samarbeta digitalt i realtid för att snabbare hantera samgranskningar, byggbarhetsgranskningar och kvalitetskontroller.
RFI:er och underlag kan vara tidskrävande och komplicerade uppgifter, och därför är det viktigt att använda programvara som är särskilt utformad för att hantera arbetsflöden från vilken plats som helst. Med Bluebeam kan du snabba på hanteringen av RFI:er och underlag med lättanvända verktyg som kan användas på valfri webb- eller iOS-enhet. Bluebeam ger byggteam möjlighet att digitalisera hela RFI- och underlagsprocessen, och slutföra uppgifter på språng. Det ger kortare behandlingstider och mindre redundans.
Lär dig mer om Bluebeam Revu
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Avancerad lösning utformad för försäljning, samarbete, kommunikation, sociala nätverk och projektledning.
Bitrix24 är en onlinearbetsyta för små, medelstora och stora företag. Det har mer än 35 korsintegrerade verktyg, inklusive CRM, uppgifter och projekt, Kanban-tavla, Gantt-diagram, messenger, videosamtal, fillagring, automatisering av arbetsflöden och mycket mer. Dessutom innehåller Bitrix24 en AI-assistent som finns i hela produkten för att ytterligare förbättra produktiviteten och effektivisera arbetsflödet. Att byta till Bitrix24 eliminerar behovet av att prenumerera på flera olika SaaS-lösningar. Det har allt som behövs i ett enda paket – till ett fast pris. Bitrix24 har över 15 miljoner användare och är en av världens mest populära programvarulösningar för företag.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete.
Lär dig mer om Teamwork.com
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag.
Lär dig mer om Deputy
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar.
Lär dig mer om Paymo
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en transformativ projektspårningslösning som använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera projektosäkerhet. Upplev automatisk resursutjämning och integrerad tidsuppföljning så att du kan upptäcka problem tidigt och vidta åtgärder för att få arbetet tillbaka på rätt köl.
Hjälp ditt team att prioritera uppgifter, förutsäga resultat och prestera med självsäkerhet. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine.
Lär dig mer om Portfolio Manager
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete.
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att schemalägga team och hålla projekt på rätt spår. Hantera personal, utrustning och mötesrum på ett och samma ställe. Tilldela arbetsuppgifter, hantera ledighet och redigera scheman på några sekunder. Följ tillgängligheten i realtid och undvik orealistisk arbetsbelastning. Håll ditt team uppdaterat med personliga instrumentpaneler och e-postmeddelanden med dagens schema. Analysera utnyttjandegrader, kunder och projekt för korrekt rapportering och prognoser. Används av företag som NASA och L’Oreal.
Lär dig mer om Resource Guru
...
Läs mer
Funktioner
- Statusspårning
- Aktivitetsspårning
- Uppgiftsplanering
- Flera projekt
- Spårning av projektets tid
- Arbetsflödeshantering
- Varningar / Meddelanden
- Prioritering
- Projektplanering
- Uppgiftshantering