155 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektuppföljningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektuppföljningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Byggt för företag som sköter projekt från början till slut och som vill ha en översikt över allt som pågår i realtid. Lär dig mer om Forecast
Med Forecast kan företag följa upp projekt från början till slut med en översikt över allt som pågår, inklusive tids- och budgetuppföljning. Forecast är ett robust alternativ till punktlösningar som förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, tidsplanering, ekonomi och rapportering i ett komplett AI-drivet paket. Det är perfekt för företag som utför stora komplexa projekt utan att kompromissa med tid, kvalitet, budget eller andra projekt. Lär dig mer om Forecast
Med Forecast kan företag följa upp projekt från början till slut med en översikt över allt som pågår, inklusive tids- och budgetuppföljning. Forecast är ett robust alternativ till punktlösningar som...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt mellan Jira-instanser. Lär dig mer om Project Configurator for Jira
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt (inklusive projektdata och/eller konfigurationer), mellan Jira-instanser. Spara tid genom att automatisera denna process och minska antalet manuella fel genom att simulera importer innan du överför konfigurationsändringar direkt till dina användare. Migreringssupport erbjuds för Jira och Jira Service Desk. Kompatibel med både Jira Server och Atlassian Data Center. Stöd för Jira Cloud kommer snart. Lär dig mer om Project Configurator for Jira
Med Project Configurator kan du på ett ansvarsfullt sätt främja konfigurationsändringar och migrera projekt (inklusive projektdata och/eller konfigurationer), mellan Jira-instanser. Spara tid genom...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Accelo är en flexibel kraftfull och automatiserad tjänsteplattform för projekthantering på internet för proffs och hjälper dig att behålla kontrollen. Lär dig mer om Accelo
Accelo gör det möjligt för små och medelstora företag att kombinera de viktigaste behoven för projektplanering, uppföljning och samarbete i en plattform, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete, följa upp framsteg och se budgetar och lönsamhet i realtid. Få insyn i dina och dina teams projektresultat och tillgängliga resurser så att du enkelt kan leverera det arbete som dina kunder uppskattar. Lär dig mer om Accelo
Accelo gör det möjligt för små och medelstora företag att kombinera de viktigaste behoven för projektplanering, uppföljning och samarbete i en plattform, och gör det sedan enkelt att tilldela arbete,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamhood är ett visuellt projektledningsverktyg för team som vill skapa smarta planer och följa upp resultatleveransen. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är ett visuellt projektledningsverktyg som hjälper team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Ett ultimat verktyg för teknikföretag som hanterar komplexa projekt och detaljnivåer – från att engagera intressenter till att följa upp det dagliga teamarbetet. Inbyggd tidsuppföljningsfunktion möjliggör visuell hantering av arbetsbelastning och därmed effektiv resursfördelning. Lär dig mer om Teamhood
Teamhood är ett visuellt projektledningsverktyg som hjälper team att skapa smarta planer och kontrollera resultatleveransen. Ett ultimat verktyg för teknikföretag som hanterar komplexa projekt och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Easy Projects är en molnbaserad PPM-plattform för snabbrörliga team på mellanstora organisationer och företagsteam. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering, vackert utformade rapporter, klassledande säkerhet och mycket mer. Easy Projects stöder mer än 1 000 integreringar så att ditt team kan använda de produktivitetsverktyg de tycker bäst om. Kunder som använder Easy Projects rapporterar en 30-procentig minskning av projektlängd och en 98-procentig slutförandegrad, vilket leder till fler projekt och större vinster. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects är en prisbelönt projektledningsplattform utformad för snabbrörliga team på mellanstora och stora företag. Den flexibla lösningen inkluderar visuell projektplanering, resursplanering,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Gör det möjligt för företag att planera, organisera och spåra allt – uppgifter, kunder, projekt och funktioner… Lär dig mer om Lumeer
Det går enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt och team. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektspårning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Det går enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt och team. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektspårning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
VOGSY lets Google Workspace users plan, track and optimize the project lifecycle from Quote to Cash in one easy Google-based platform. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY is the Google Workspace solution to plan, track and optimize projects, opportunities, resources and revenue. Visualize projects & resources in Gantt charts, plan with project templates and let Google Drive automate project file structures and centralize files. Track schedule, budget & margin in real time, send automated quotes & invoices built with Docs and leverage real-time reports in Sheets. VOGSY even sends workflows to teams' Gmail accounts, maximizing productivity and efficiency. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY is the Google Workspace solution to plan, track and optimize projects, opportunities, resources and revenue. Visualize projects & resources in Gantt charts, plan with project templates and let...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Intuitiv projekthanteringsprogramvara som är byggd för team med fokus på transparens, produktivitet, kontroll och samarbete. Lär dig mer om Kissflow Project
Kissflow Project är ett samarbetsverktyg för projektledning som har skapats speciellt för team som vill få mer gjort. Kissflow Project är utformat med fokus på samarbete och samordning. Programvaran drar ner på all onödig spårning så att du enkelt kan få kvalitetsarbetet gjort utan att behöva spendera hela dagen med spårning och istället kan arbeta med saker som faktiskt är viktiga. Lär dig mer om Kissflow Project
Kissflow Project är ett samarbetsverktyg för projektledning som har skapats speciellt för team som vill få mer gjort. Kissflow Project är utformat med fokus på samarbete och samordning. Programvaran...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The i-nexus Strategy Execution platform provides a project management system allowing you to track progress against goals and metrics Lär dig mer om Business Execution System
i-nexus Strategy Execution software for large enterprises delivers a performance management system equipped with real-time, intuitive strategic reports and dashboards for you to continuously track progress against goals, enabling the identification and course-correction of areas of weakness. With i-nexus¿ strategic reporting and dashboard software, you have closed-loop feedback, allowing you to measure and validate your direction and planning assumptions, using data to make informed adjustments Lär dig mer om Business Execution System
i-nexus Strategy Execution software for large enterprises delivers a performance management system equipped with real-time, intuitive strategic reports and dashboards for you to continuously track...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera.
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa funktioner: Gantt-diagram, arbetsbelastningsvy för resurshantering, anpassade instrumentbrädor, strukturering via mappar, projekt och uppgifter och automatisk tilldelning baserat på uppgiftsstatus. Marknadsföringsteam eller kreativt team? Wrike for Marketers är en separat produkt med skräddarsydda mallar, språkgranskningsverktyg och ett Adobe-tillägg.
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod.
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Samepage underlättar kommunikation, projektledning med mera genom att kombinera chatt, samtal, uppgiftshantering, filer och dokument i realtid.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. Programvaran hjälper team att kommunicera, hantera projekt, hålla möten och få mer gjort med färre appar och e-postmeddelanden. Programvaran erbjuder en utmärkt miljö för samarbete där uppgifter, kalendrar, filer, samförfattad text, diagram, kalkylblad med mera visas tillsammans med teamsamtal. Programvaran kan även integreras med över 1 000 appar.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
Project tracking solution designed to help architects, engineers, contractors, estimators, superintendents, and business owners collaborate across teams to streamline project management processes. Bluebeam Revu lets teams configure role-based access across documents, track conversations, share files, and edit data in real-time. The cloud-based platform enables you to organize submittals and improve quality checking accuracy by communicating changes to team members using a unified interface.
Project tracking solution designed to help architects, engineers, contractors, estimators, superintendents, and business owners collaborate across teams to streamline project management processes....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete.
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, and team collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7!
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Planyway is a Calendar, Timeline, and a Time tracker for Trello that helps build plans, track progress, and coordinate projects.
Planyway is a Team Calendar, Timeline, and a Time tracker for Trello that helps build plans, track progress, and coordinate initiatives across projects. With Planyway you can visualize team calendar in a daily, weekly, or monthly views, plan and track who is doing what and when on a team timeline, build project plans with Gantt-like charts, create multiple project roadmap on a portfolio timeline, and get deeper insights into how your team's performing with time tracking.
Planyway is a Team Calendar, Timeline, and a Time tracker for Trello that helps build plans, track progress, and coordinate initiatives across projects. With Planyway you can visualize team calendar...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations.
The all-in-one PMS with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations. #1 on Gartner since Oct 2019.
The all-in-one PMS with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations. #1 on Gartner since Oct 2019.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektspårningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att hålla sin planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/samarbetspartners inom räckhåll. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track. Try a free demo.
With over 20 years of experience in helping creative companies succeed, FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track, forecast workloads, and reduce communication breakdowns. Stay on top of deadlines through project scheduling, task-based assignments, Gantt charts, and comprehensive reporting. We understand your industry, and can tailor FunctionFox to fit your needs. Try a free demo, and let us help you stay creative.
With over 20 years of experience in helping creative companies succeed, FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track, forecast...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Project managers use productboard to align everyone on the right features to build next.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 4,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Nifty automates project progress tracking with dynamic task management. A workspace with roadmaps, tasks, chat, docs, and more.
Nifty automates project progress tracking and resource insights with dynamic task management. Track project roadmaps, manage tasks, create collaborative documents, and more in our centralized workspace! Nifty helps you maintain organizational oversight across your projects as you drill deep into individual project timelines. With the best of reporting, workflow automation, and collaboration in one tool, you can consolidate your workday as well as your subscriptions into one browser tab.
Nifty automates project progress tracking and resource insights with dynamic task management. Track project roadmaps, manage tasks, create collaborative documents, and more in our centralized...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent leverera sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Redmine är förstavalet för projektuppföljningsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och för dess kundtjänst. Redmine från Planio kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Höj produktiviteten och håll alla informerade med Planio.
Redmine är förstavalet för projektuppföljningsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ITM Platform is the Project Tracking solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only Project Tracking software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter.
ITM Platform is the only Project Tracking software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
An integrated Application Lifecycle Management (ALM) system that manages your project's requirements, releases, test cases, and issues
SpiraTeam is an integrated AML platform that allows teams to combine the key needs of program and project planning, tracking, and collaboration in one platform. Easily assign work, and track requirements, incidents, Gantt chart tasks, time, effort, resources and documents. With integrated customizable dashboards of key project information, SpiraTeam allows you to take control of your entire project lifecycle and synchronize the hitherto separate worlds of development and testing.
SpiraTeam is an integrated AML platform that allows teams to combine the key needs of program and project planning, tracking, and collaboration in one platform. Easily assign work, and track...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
CRM, projects, billing, helpdesk & more in the single online platform. Gmail, Outlook, Xero & Quickbooks integrations.
With integrated CRM, projects, billing, help desk, reporting and collaboration, WORK[etc] is the all-in-one cloud-based software solution to manage your growing business. WORKetc goes beyond what the average CRM can do by letting you manage and track all aspects of the entire customer lifecycle. WORK[etc] is there every step of the way -- from the initial sale through to quotes, projects, product delivery, invoicing, customer support, and that all-important follow up sale.
With integrated CRM, projects, billing, help desk, reporting and collaboration, WORK[etc] is the all-in-one cloud-based software solution to manage your growing business. WORKetc goes beyond what...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning