234 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com, programvara för projektkartläggning, hjälper team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att anpassa arbetsflöden på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, länkade aktiviteter, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull programvara för projektspårning, hjälper team att planera och genomföra projekt som levererar resultat i tid, oavsett om de befinner sig på kontoret, hemma eller är i farten....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektuppföljningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett projektuppföljningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Webbaserad projektspårningsapp med ledighetsadministration, personliga instrumentbräden, krockhantering, teamsynlighet och samarbete. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och andra typer av ledighet. Ett tillgänglighetsfält hjälper till med resursplanering. Krockhantering hjälper dig att behålla kontrollen. Instrumentbräden, e-postaviseringar och kalendersynkronisering innebär att alla hålls uppdaterade. Med kraftfulla rapporter kan du övervaka utnyttjandegraden. Ingen installering av programvara krävs. Från endast 2,50 USD per person och månad. Bli medlem för en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Resource Guru
Det snabba och enkla sättet för webbaserad schemaläggning av personer och andra resurser. Få teamsynlighet i en smart kalender. Dra och släpp bokningar på några sekunder. Administrera semester och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Byggt för företag som sköter projekt från början till slut och som vill ha en översikt över allt som pågår i realtid. Lär dig mer om Forecast
Med Forecast kan företag följa upp projekt från början till slut med en översikt över allt som pågår, inklusive tids- och budgetuppföljning. Forecast är ett robust alternativ till punktlösningar som förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, tidsplanering, ekonomi och rapportering i ett komplett AI-drivet paket. Det är perfekt för företag som utför stora komplexa projekt utan att kompromissa med tid, kvalitet, budget eller andra projekt. Lär dig mer om Forecast
Med Forecast kan företag följa upp projekt från början till slut med en översikt över allt som pågår, inklusive tids- och budgetuppföljning. Forecast är ett robust alternativ till punktlösningar som...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektledningsplattformen har en gemensam tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio
Proggio är samarbetsinriktad tidslinje- projekt- och portföljhantering för team, med patenterad teknik. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis! Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float
Den ledande projektplaneringsappen för byråer, studior och företag. Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, Metalab och Buzzfeed att planera sina projekt och lägga sina...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Gör det möjligt för företag att planera, organisera och spåra allt – uppgifter, kunder, projekt och funktioner… Lär dig mer om Lumeer
Det går enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt och team. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektspårning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt och hur de ska göra det. Skippa onödiga synkroniseringsmöten, oändliga e-posttrådar och förvirrande kalkylblad. Extrem flexibilitet ger vem som helst friheten att skapa det perfekta arbetsflödet samt hantera och spåra framsteg. Flexibelt nog att passa in i teamets arbetssätt idag och för att kunna växa i takt med att dina behov växer. Lär dig mer om Lumeer
Det går enkelt och snabbt att planera, organisera och spåra alla dina projekt och team. Lumeer ger dig en superenkel visuell projektspårning. Alla vet vad de ska göra härnäst, varför det är viktigt...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
VOGSY låter Google Workspace-användarna planera, spåra och optimera projektets livscykel från offert till kontanter i en enda Google-baserad plattform. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är Google Workspace-lösningen för att planera, spåra och optimera projekt, möjligheter, resurser och inkomster. Visualisera projekt och resurser med Gantt-diagram, planera med projektmallar och låt Google Drive automatisera projektens filstrukturer och centralisera filerna. Spåra scheman, budget och marginaler i realtid, skicka automatiserade offerter och fakturor som skapats med Docs och dra nytta av realtidsrapporter i Sheets. VOGSY skickar till och med arbetsflöden till teamens Gmail-konton, vilket maximerar produktiviteten och effektiviteten. Lär dig mer om VOGSY
VOGSY är Google Workspace-lösningen för att planera, spåra och optimera projekt, möjligheter, resurser och inkomster. Visualisera projekt och resurser med Gantt-diagram, planera med projektmallar och...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelande...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
i-nexus plattform för strategiverkställande tillhandahåller ett projekthanteringssystem som gör att du kan följa upp framsteg mot uppsatta mål och mätevärden. Lär dig mer om i-nexus
i-nexus strategiverkställande programvara för storföretag levererar ett prestandahanteringssystem utrustat med intuitiva strategiska rapporter och instrumentbräden i realtid för att du kontinuerligt ska kunna spåra framstegen mot de uppsatta målen, vilket möjliggör att svaga områden kan identifieras och korrigeras. Med i-nexus programvara för strategisk rapportering och instrumentbräda får du återkoppling i sluten slinga, så att du kan mäta och validera dina riktnings- och planeringsantaganden med hjälp av data för att göra informerade justeringar. Lär dig mer om i-nexus
i-nexus strategiverkställande programvara för storföretag levererar ett prestandahanteringssystem utrustat med intuitiva strategiska rapporter och instrumentbräden i realtid för att du kontinuerligt...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Bring your teams work together, and unify your workflow. Create, collaborate, and store information all in one place.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files from any device--even if theyre offline. Cut through the noise, and quickly find the information you need with powerful search capabilities and integrations with tools you already use. Unify your workflow with Evernote Business.
Evernote Business brings your teams work together. Create documents, collaborate on projects, and store information all in one place. Teammates can access, edit, upload, and share notes and files...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track projects, all in one place.
QuickBooks Time is proudly part of the QuickBooks family, and works alongside leading accounting tools like QuickBooks Online, Xero and MYOB. Schedule jobs, coordinate teams, track time and track...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Wrike är en programvara för projektspårning med mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, instrumentbräden, anpassade förfrågningsformulär, rapporter med mera.
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa funktioner: Gantt-diagram, arbetsbelastningsvy för resurshantering, anpassade instrumentbrädor, strukturering via mappar, projekt och uppgifter och automatisk tilldelning baserat på uppgiftsstatus. Marknadsföringsteam eller kreativt team? Wrike for Marketers är en separat produkt med skräddarsydda mallar, språkgranskningsverktyg och ett Adobe-tillägg.
Wrike är ett perfekt projektledningsverktyg för team på över 20 personer. Det levereras med säkerhet och skalbarhet på företagsnivå. Projektledare, produktledare och programledare älskar dessa...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what device you use. It's a simple yet powerful to-do list app ranked best-in-class by Apple, Google, The Verge, Forbes, and more. Since 2007, over 25 million people have used Todoist to organize work and life, completing more than two billion tasks along the way.
Todoist is the world's #1 to-do list & task manager to organise your life and work. Regain clarity and calmness by getting tasks out of your head and into Todoist, no matter where you are or what...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Microsoft Project is a simple, yet powerful tool to manage work from quick projects to more complex initiatives.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize tasks and resources, engage across different functional teams, keep track of all associated costs, and customize visual reports for actionable insights. Familiar Office tools and pre-built templates allow you to kick off projects quickly to get more done while saving your business time and money.
Microsoft Project helps you keep track of everything you need to run successful projects, even when working remotely. Collaborate and work with remote teams anywhere, streamline processes, optimize...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben.
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor.
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate project efficiency and collaboration, streamlining critical document-based processes and saving time by allowing teams to utilize the construction documents themselves to share metadata, markups, hyperlinks, bookmarks, images, attachments and 3D data downstream.
For those who design, engineer, bid and build our world, Bluebeam Revu is how professionals get more done. More than 2 million design and construction professionals worldwide trust Revu to elevate...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Samepage underlättar kommunikation, projektledning med mera genom att kombinera chatt, samtal, uppgiftshantering, filer och dokument i realtid.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. Programvaran hjälper team att kommunicera, hantera projekt, hålla möten och få mer gjort med färre appar och e-postmeddelanden. Programvaran erbjuder en utmärkt miljö för samarbete där uppgifter, kalendrar, filer, samförfattad text, diagram, kalkylblad med mera visas tillsammans med teamsamtal. Programvaran kan även integreras med över 1 000 appar.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Timesheets that simplify payroll & billing for small business. Free trial includes timesheets, expenses, and HR. Try timesheets today.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility of clients, projects, and tasks as well as billing and job costing totals. Reporting is flexible, granular, easy to use, and exports to spreadsheets and accounting software.
Modernize the way you track project time for billing, job costing, and productivity. Timesheets.com works seamlessly whether employees are in the office or on-the-go. You'll have real-time visibility...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Teamwork är ett projektbevakningsprogram för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå deadlines och uppnå högpresterande resultat. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter – vilket gör det enklare för dig och ditt team att planera, samarbeta och leverera ditt arbete.
Teamwork är en intuitiv programvara för projektspårning som håller sig ur vägen och låter ditt team fokusera på det som är viktigt. Teamwork har allt du behöver för att samarbeta effektivt, nå...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a transformative project management solution for teams that want to prioritize, predict, and perform beyond expectations. It’s a new way to align your people, projects and priorities to ensure the right work is being pursued at the right time. Predictive scheduling dynamically adapts to change and resolves uncertainty, so you always know in real-time when work will be done. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is just a click away.
LiquidPlanner is a transformative project management solution for teams that want to prioritize, predict, and perform beyond expectations. It’s a new way to align your people, projects and priorities...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Deputy: schemalägg personal, spåra tid och närvaro, hantera ledighet, exportera tidrapporter till lönelistan med ett klick och upprätthåll efterlevnad enkelt.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera personalledighet, spåra tid och närvaro och synkronisera dina tidrapporter till lönelistan friktionsfritt. Deputy kan integreras med över 300 ledande POS- och löneleverantörer för att bygga tillit från början till slut. Med kostnadsfria iOS- och Android-appar kan du hantera ditt företag var som helst. Börja din gratis provperiod idag.
Deputy är ett flerfaldigt prisbelönt verktyg för bemanningsplanering. Med Deputy kan du skapa personalscheman på några minuter och sedan publicera dem till ditt team med ett klick, enkelt hantera...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how.
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera dina dagliga rutiner och fokusera på resultatspårning med Miro-tavlan. Gör det snabbt att organisera uppgifter från olika kanaler och kartlägga dem på en digital whiteboardtavla. Dra nytta av kraftfulla integrationer med Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable och mer. Kom igång på några sekunder med över 250 färdiga mallar.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Förenkla dina arbetsflöden, optimera...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking, resource management, and project financials all in one place. Users experience better operational execution, greater business agility, and improved financial performance. Named leading project management solution by Gartner.
Discover the top project tracking solution built by services professionals, for services professionals. Mavenlink transforms your business by uniting project management, collaboration, time tracking,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The effortless way to get your team organized
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your team really needs. We offer innovative new user interfaces that reduce the amount of time required to stay on top of projects. Freedcamp is ideal for businesses and freelancers who are ready to get organized with ease.
The most user-friendly online experience for managing any type of Project. Freedcamp contains one of the most comprehensive feature sets on the market while allowing you to only install the ones your...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
En uppsättning integrerade affärsappar för CRM, POS, webbplats, e-handel, försäljning, bokföring, lager, HR, projekt och marknadsföring.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning, projekt, tillverkning, lager och redovisning, uppfylls genom denna allt-i-ett-lösning. Odoo är utformad för att uppfylla företagets behov oavsett storlek och budget.
Odoo är en helintegrerad, anpassningsbar svit av affärsapplikationer med öppen källkod. En majoritet av verksamhetsbehoven, som kundrelationer (customer relations management, CRM), försäljning,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Paymo är en komplett arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som hjälper dem att få jobbet gjort.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering. Det innebär att du kan hålla reda på hela projektets livslängd – från skapande till betalning – utan att behöva använda och betala för flera appar.
Paymo är en modern och intuitiv arbetsledningslösning för småföretag och fjärrteam som kombinerar avancerad uppgiftshantering, planering, schemaläggning, tidsuppföljning, samarbete och fakturering....

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, and team collaboration.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management, resource management and time tracking tools enable flexibility and collaboration across the entire work cycle. Cost effective, easy to use and yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Try free for 30 days.
ProjectManager is an award-winning work management software that accelerates how businesses collaborate and achieve results. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Team calendar and timeline for Trello used for resource planning, building a roadmap, creating a project portfolio and time tracking
Planyway is the only tool you need to manage projects in Trello. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with Google Calendar, Outlook, etc., and time tracking to record your efforts and control team performance - get it all in a single place. More than 500,000 users around the world use Planyway to boost team productivity, collaborate effectively and achieve outstanding results.
Planyway is the only tool you need to manage projects in Trello. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Simple time tracking and expense tracking that integrates easily with QuickBooks Online and Desktop.
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing, reporting, or payroll purposes. Employees can enter time & expenses from the office or on the go with our iOS & Android applications. Managers can then approve time and expense entries directly in Minute7. Track your time and expenses with Minute7!
Minute7 is designed specifically for professional services firms that want to track time and expenses against certain customers/jobs/projects and then sync that data into QuickBooks for billing,...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going on in your company. Flowlu's tools let you know what your employees are doing and what problems they are facing. You can track every part of your business, from time spent by your team and their workload to overall costs, and customer invoices.
All-in-one business operating platform that contains all essential tools for project, task, finance and customer management. Flowlu provides you with a profound overview of everything that is going...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Time tracking software equipped with budgeting, forward resource planning, expenses tracking, visual dashboards and flexible reports.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send professional-looking invoices. Everhour natively integrates with your project management app so you can track time on tasks right from its interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub and more.
Everhour is one of the best time tracking tools for teams. Keep track of all your project budgets, schedule threshold alerts, use forward resource planning. Build any kind of reports and send...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
Projektspårningsverktyg online baserat på Gantt-diagram. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. Projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att hålla sin planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/samarbetspartners inom räckhåll. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion.
GanttPRO är ett projektspårningsverktyg som används av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations.
The all-in-one PMS with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations. #1 on Gartner since Oct 2019.
The all-in-one PMS with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations. #1 on Gartner since Oct 2019.

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning
A completely reimagined UI, enhanced search and filters, easywork allocation, new portfolio dashboard, and more to transform your work.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign tasks easily, communicate effectively with both your team and clients, be informed on all project updates, get detailed reports on work progress and deliver projects on time, everytime.
Zoho Projects is a cloud based project management software with over 200,000 customers worldwide. It helps you plan your projects, and execute them with perfection. With Projects, you can assign...

Funktioner

  • Samarbetsverktyg
  • Gantt / Tidslinjevy
  • Spåra milstolpar
  • Procent-fullständig spårning
  • Prioritering
  • Statusspårning