I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

IWMS-program

Integrerad arbetsplatshantering – IWMS-program gör det möjligt för organisationer att optimera, hantera, organisera och spåra sina arbetsplatsresurser som utrymme, teknik och anläggningar.

Sverige Visa lokala produkter

20 resultat

Wrike är en samarbetsplattform med funktioner som kan hjälpa till att förbättra en integrerad arbetsplatshantering och inkluderar verktyg för tidsuppföljning.
Wrike är en plattform för teamsamarbete som används av fler än 20 000 företag runt om i världen. Använd programvaran för att förbättra din integrerade arbetsplatsledning. Optimera dina resurser med tidsuppföljningsverktyg, logga personalens timmar i tidrapporter och använd uppgiftstimers för att öka produktiviteten. Hantera dina projektportföljer och skapa detaljerade rapporter för att få värdefulla insikter om din organisation. Skapa en enda sanningskälla för din arbetsplats och effektivisera dina resurser på en centraliserad plattform. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Ganttic’s online resource planner helps you create custom workspace and equipment plans, while optimizing your business processes.
One of the top project resource management platforms in the industry, Ganttic is a flexible scheduling SaaS for managing workspaces, equipment and workforce. It allows teams to efficiently allocate resources, eliminate double bookings, prioritize workflow, and highlight capacity gaps. The result? You save time and money by improving equipment usage and space use. Lär dig mer om Ganttic

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
En IWMS-plattform som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera personalens säkra återkomst till kontoret.
WorkInSync är en molnbaserad plattform för integrerade arbetsplatshanteringssystem (integrated workplace management system, IWMS) som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Enkel och effektiv programvara för rumsbokning. YArooms hjälper dig att schemalägga dina mötesrum.
Hjälper dig att schemalägga dina mötesrum i din webbläsare, surfplatta, telefon och till och med Outlook. YArooms är ett webbaserat bokningssystem för mötesrum som gör det enkelt för dig att hantera rum och resurser och att boka ett rum var som helst, även om det ligger i en annan tidszon eller på en annan plats. YArooms är en av de enda produkterna på marknaden som har byggt sin egen bokningsmotor och erbjuder kollisionshantering för deltagare, vilket hindrar människor från att delta i flera möten samtidigt (kan stängas av). Lär dig mer om YAROOMS

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Smart mötesrumsbokning stöder hybridarbete och en optimal mötesupplevelse. Visa realtidsdata i våningsplaner och mobilappar.
Spacewells system för mötesrumsbokning ger optimal mötes- och besökarupplevelse. Touchpoints hjälper olika användare i olika situationer på arbetsplatsen. Live-sensordata visar utrymmestillgänglighet i realtid på våningsplaner och frigör oanvända rum. Integrerad gästfrihetshantering integrerar arbetsplatsbokningar med besökarhantering. Inkl. dynamisk platsreservation, arbetsplatsbokning och klassledande app för hybridarbetsplats. Enkelt skalbart. För företag över 500. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Flexibel och användarvänlig programvara för schemaläggning av arbetsplatser.
Flexibel och användarvänlig programvara för schemaläggning och hantering av arbetsplatser. Oavsett om du har utrustning, labb, mötesrum, skrivbord, tjänster, bekvämligheter eller personer kan du ställa in regler för användaråtkomst och låta användarna boka från webben, mobilenheter, bokningsautomater eller direktkartor/planritningar. Spåra uppgifter som lagernivåer, platser och aktiviteter och få tillgång till en kraftfull uppsättning funktioner för rapportering och ekonomi. Organisera resurserna på en central plats för enkel hantering. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
P.O.C System är en SaaS-plattform som erbjuder ett unikt grafiskt gränssnitt som syftar till att hjälpa till att maximera företagets arbetsyta.
P.O.C:s lösning för sittplatstilldelning har utformats för företag/gemensamma arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Med en realtidsvy av din arbetsplats och mångsidiga verktyg kan du utforma sittplatskartor som uppfyller de anställdas behov och maximerar användningen. Lösningen inkluderar även en användarvänlig schemaläggningsapplikation som gör det möjligt för anställda att boka platser och mötesrum efter behov, i realtid och på resande fot. Lär dig mer om Seating Allocation Solution

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Global leverantör av programvara och tjänster för fastighets-, anläggnings- och underhållsförvaltning.
Geomap FMS hjälper företag att hålla bättre koll på sina resurser och underhållstjänster. Det gör det möjligt för plats- och anläggningschefer att övervaka sina tillgångslager och underhållstjänster genom unik märkning som QR-koder och RFID-taggar. Geomap FMS är också GIS-baserat, vilket gör att du kan kartlägga och hantera alla taggade tillgångar i dina anläggningar, vilket ger ytterligare förbättring av visualiseringen genom 3D-modellering via CAD-stöd. Bland funktionerna finns energi-, lager- och budgethantering. Lär dig mer om Geomap FMS

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang.
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Sverige Lokal produkt
Lätt att använda, avancerad när du behöver det. Skyltar som visar bokning av mötesrum och mycket mer.
Room Display 6 (RD6) vill ta professionell rumsplanering till en ny nivå med alla sina funktioner men ändå följa GOGET:s kärnvärde, att göra allt enkelt. Modellen One, en egen lösning, erbjuder en smidig upplevelse för användare som föredrar en komplett lösning framför hårdvarupaket. RD6 stöder direkt integrering med Outlook, Exchange, Office 365 samt G-Suite. RD6 har alla funktioner som normalt krävs, inklusive digital skyltningskapacitet och Code/NFC/RFID-autentisering. Lär dig mer om Room Display X

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Med FlexO kan du tryggt hantera alla skrivbord, rum och samlingsutrymmen och mäta beläggningen med de integrerade IoT-sensorerna.
FlexO är ett system för arbetsplatsbokning och analys som gör det möjligt för dig att förenkla förvaltningen av vanliga fastighetsresurser och andra mobila tillgångar. FlexO är antingen tillgängligt på plats eller via abonnemang och kan anslutas till ditt företags kalendersystem, t.ex. O365, Exchange eller G Suite. För en hotellösning kan du implementera Desk Navigator och boka med en NFC- eller PIN-kod. Med IoT-sensorerna får du korrekt information om samlingsutrymmen, skrivbord och rum. Lär dig mer om FlexEZ

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Smartway2 är en plattform för arbetsplatshantering som gör det möjligt för dig att optimera utrymmesutnyttjandet. Boka mötesrum, skrivbord, parkering med mera.
Smartway2 är en flexibel och lättanvänd plattform för arbetsplatshantering, oavsett om du har ett mötesrum med några skrivbord eller tusentals på globala kontor. Förvandla de anställdas upplevelse, öka samarbetet, optimera utnyttjandet av utrymmen och dra ner på lokalkostnaderna. Boka mötesrum, skrivbord, parkeringsplats, catering med mera och hjälp din personal så kommer alla att arbeta bättre tillsammans. Kraftfulla prediktiva analyser ökar ROI genom att minska resursslöseriet. Fungerar sömlöst med Outlook och Office 365. Lär dig mer om Smartway2

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Engages integrerade lösningar för arbetsplatshantering hjälper utrymmesägare att hantera och automatisera processer samt förbättra medlemmarnas upplevelser.
Engagera hjälper utrymmesägare att hantera lager, flera platser, kontrakt, fakturering och fakturaautomatisering, flexibla skatteinställningar, support och ärendehantering, hantering av leads, besökarhantering och tredjepartsintegrationer. Vit etikett-appar hjälper medlemmar att samarbeta med varandra, publicera inlägg, chatta, boka mötesrum, skapa supportärenden, få meddelanden om evenemang och dra fördel av rabatter från företagspartnerskap med företag och tjänster som de kan använda. Lär dig mer om Engage

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Den mest omfattande IWMS/CAFM-programvaran tillgodoser också behoven för miljömässig hållbarhet, hälsa och välbefinnande i smarta byggnader
eFACiLiTY är en ledande webbaserad programvara för datorstödd anläggningshantering/integrerad arbetsplatshantering (facility management/integrated workplace management, IWMS/CAFM). eFACiLiTY är ett modulärt anläggningshanteringssystem som fungerar tillsammans med din verksamhet och möjliggör daglig hantering av processerna, automatiserar driften, tillhandahåller en instrumentbräda för kritisk analys och möjliggör intelligent och effektiv företagsomfattande kontroll. Lär dig mer om eFACiLiTY

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
MyDesk erbjuder en topprankad lösning för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum och matsalar. På mobilen, webben, Teams osv.
MyDesks lösning för utrymmeshantering passar för medelstora och stora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen. MyDesk är en ledande applikation för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum, matsalshantering och parkering. Kunderna väljer MyDesk för den otroliga enkelheten och användarvänligheten. Dessutom köper du inte bara en programvara utan programvaran tar hand om allt underhåll åt dig rörande planritningar, intern kommunikation och support. Programvaran finns där för dig när du behöver den. Lär dig mer om MyDesk

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv.
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lösningen kräver inga CAD-kunskaper eller en examen i arkitektur, utan har ett enkelt dra-och-släpp-gränssnitt. Korrekt information är omedelbart tillgänglig för alla som behöver den. Planera flytter, spåra beläggning, visa leasingavtal, undersökningsanvändning och mycket mer, allt med ett enda webbaserat verktyg. En oumbärlig resurs för företag med några hundra anställda upp till stora multinationella företag. Lär dig mer om Accordant

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
Förvalta arbetsplatsen och gemenskapen enkelt och effektivt med en flexibel allt-i-ett-plattform.
Bisner är en allt-i-ett-plattform med vit etikett som hjälper företag runt om i världen att förvalta sitt utrymme och aktivera sin gemenskap. Ge medlemmarna möjlighet att skapa kontakt, kommunicera och samarbeta. Anpassa plattformen med egen varumärkesprofilering och ge medlemmarna en plats där de hör hemma. Förutom att vara det perfekta verktyget för att förvalta utrymme och allt som har att göra med det. Lär dig mer om Bisner Workplace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Anläggningsförvaltning
  • Leasinghantering
  • Hantering av tillgångens livscykel