Sverige Visa lokala produkter
63 resultat
Ett bra IWMS. En lösning för anläggningar, fastigheter och arbetsplatser, färdig att användas direkt, men mycket konfigurerbar. Lär dig mer om Spacewell
Spacewell integrerade arbetsplatshanteringssystem (integrated workplace management system, IWMS) gör det möjligt för fastighets-, anläggnings- och arbetsplatschefer att effektivisera och optimera sina tillgångar och tjänster. Spacewell stöder slutanvändare, städare och tekniker med specialiserade, lättanvända mobilappar. Spacewell är välrenommerad inom IWMS och erbjuder en heltäckande, skalbar och mycket konfigurerbar lösning för fastighets- och anläggningshantering som enkelt kan integreras med IoT. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
En IWMS-plattform som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och hantera personalens säkra återkomst till kontoret. Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är en molnbaserad plattform för integrerade arbetsplatshanteringssystem (integrated workplace management system, IWMS) som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planer för distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, kontaktlös tillgångshantering, besökarhantering, pendling till kontoret eller transportbokning (skyttel, flygplatsbyten), närvarohantering, interaktiva kartor och analys av utrymmesanvändning. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing Lär dig mer om Clearooms
Clearooms is a workspace management tool for meeting room and hot desk booking. See how Clearooms can support your safe return to the office with a free 30-day trial. Our transparent pricing structure ensures you only pay for what you use. Our features have been thoughtfully developed around our users' wants and needs, to support them in managing their workplace activity. Lär dig mer om Clearooms

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Wrike är en samarbetsplattform med funktioner som kan hjälpa till att förbättra en integrerad arbetsplatshantering och inkluderar verktyg för tidsuppföljning.
Wrike är en plattform för teamsamarbete som används av fler än 20 000 företag runt om i världen. Använd programvaran för att förbättra din integrerade arbetsplatsledning. Optimera dina resurser med tidsuppföljningsverktyg, logga personalens timmar i tidrapporter och använd uppgiftstimers för att öka produktiviteten. Hantera dina projektportföljer och skapa detaljerade rapporter för att få värdefulla insikter om din organisation. Skapa en enda sanningskälla för din arbetsplats och effektivisera dina resurser på en centraliserad plattform. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Skedda is the world's leading booking and scheduling platform for managing space. Automate complex and time-consuming booking tasks.
Scheduling the shared spaces in a busy office can be a challenge. Designed specifically for this type of use, Skedda is perfect for meeting rooms, desks, hot desks, conference rooms, company resources and presentation areas. With Skedda you can ensure that spaces are booked fairly, that privacy and accountability are upheld for each user, and that double-bookings never happen! Lär dig mer om Skedda

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars.
Online scheduling assistant to coordinate meetings faster with contacts inside and outside your company. Works with all calendars. Lär dig mer om FreeBusy

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
With iOFFICE's facility management software, you have the resources you need to facilitate more effective operations.
With iOFFICE's facility management software, you have the resources you need to facilitate more effective operations. You'll be able to better utilize space, lower costs, access relevant data and increase transparency across your organization. iOFFICE's facility management software is modular, allowing you to implement and price IWMS solutions specifically tailored for your company and your business's specific needs. Lär dig mer om iOFFICE

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
IWMS software for facility and asset management. It turns the management of assets and spaces into an area with a measurable return.
IWMS software for facility management with a wide variety of modules to control business assets in a comprehensive way. It involves all aspects related to their use, operation, maintenance, security and sustainability, turning them into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Lär dig mer om Rosmiman

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite.
eBASE provides education institutions, municipalities, and corporations with a robust, easy-to-use facility management software suite. Empowering users to track complete Work Order life-cycles, simplify Facility Rentals, record Logs & Inspections and maximize Assets. We work closely with our clients to ensure our solutions constantly evolve to reflect the unique needs of our users. Lär dig mer om eBASE

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
The most powerful, smart, and easy-to-use facility management software for companies of every size.
SiQ is an industry-leading software solutions for forward thinking companies, who want to streamline their workspaces, identify cost-saving opportunities, and improve their employee experiences. Our platform provides a scalable solution for space visualization, move planning, facilities management, and creates amazing employee and user experiences. Lär dig mer om SiQ

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Future-proof your office and meet the demands of hybrid work head-on with OfficeSpace—the world’s leading workplace management platform
OfficeSpace is the best IWMS platform for managing facilities of every size. We give forward-thinking companies the tools and insights they need to engage employees and create the workplace theyve always wanted. As the leading standard in workplace management software, we believe its not enough to bring workplaces into the digital age. Our mission is to help our customers engage employees, connect people and transform the workplace experience. Lär dig mer om OfficeSpace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Internet-based environment for addressing corrective, preventive, predictive and planned maintenance.
Easy-to- use, web-based environment for corrective, preventive and planned maintenance. Manage service requests and work orders. Handle assets and PMs. Get notifications of key dates and milestones. Manage maintenance technicians and their assignments. Handle budgeting, invoicing and purchase orders for maintenance activities. Manage long term facilities maintenance. Handle vendors and service providers. Manage inventory of parts and assets. Supports all modern mobile devices. Lär dig mer om Axxerion

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Government agencies, utilities, parks, and educational institutions tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground. Lär dig mer om Cartegraph

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
A cloud-based office space management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based space and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid seating model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see where other employees are sitting on any given day and time. Robust reporting provides companies with accurate data on how much space is being utilized, enabling key decisions related to how much space to lease, how best to arrange seats or remodel offices. Lär dig mer om Maptician

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Lär dig mer om Roomzilla

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Global leverantör av programvara och tjänster för fastighets-, anläggnings- och underhållsförvaltning.
Geomap FMS hjälper företag att hålla bättre koll på sina resurser och underhållstjänster. Det gör det möjligt för plats- och anläggningschefer att övervaka sina tillgångslager och underhållstjänster genom unik märkning som QR-koder och RFID-taggar. Geomap FMS är också GIS-baserat, vilket gör att du kan kartlägga och hantera alla taggade tillgångar i dina anläggningar, vilket ger ytterligare förbättring av visualiseringen genom 3D-modellering via CAD-stöd. Bland funktionerna finns energi-, lager- och budgethantering. Lär dig mer om Geomap FMS

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
The Social Hub for your hybrid organization offers new ways to schedule real-life interactions across teams.
Café lets you see who’s working from where, facilitates collaboration, and empowers people to socialize. The platform (Mobile + Web) also include integrations with different apps: - Chat (Slack and MS Teams plugin) - Calendars (Google and Outlook) - HRIS (50+ providers) Admins get access to a whole data dashboard to understand people's behaviors and organize events. Users get visibility to easily meet with people and decide where to work from. Lär dig mer om Café

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Lär dig mer om FAMA

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. Lär dig mer om ActivityAnalysis

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Flexibel och användarvänlig programvara för schemaläggning av arbetsplatser.
Flexibel och användarvänlig programvara för schemaläggning och hantering av arbetsplatser. Oavsett om du har utrustning, labb, mötesrum, skrivbord, tjänster, bekvämligheter eller personer kan du ställa in regler för användaråtkomst och låta användarna boka från webben, mobilenheter, bokningsautomater eller direktkartor/planritningar. Spåra uppgifter som lagernivåer, platser och aktiviteter och få tillgång till en kraftfull uppsättning funktioner för rapportering och ekonomi. Organisera resurserna på en central plats för enkel hantering. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
The #1 Space Management Solution With Desk Reservations, QR Code Check-In, Seating Plans, Space Allocations, Space Planning, + More.
With Wisp, you can manage both free address and assigned seating for the ultimate hybrid experience. Gain insights to make data-informed decisions, embrace a nimble approach, and activate the workplace and those who use it. By combining floor plans and occupancy data, Wisp provides real estate and facilities teams with the tools and metrics they need to optimize their workplace. Top features include: Space Management, Desk Reservations, QR Code Check-Ins, Move Management, Wayfinding, and more. Lär dig mer om Wisp

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Sverige Lokal produkt
Lätt att använda, avancerad när du behöver det. Skyltar som visar bokning av mötesrum och mycket mer.
Room Display 6 (RD6) vill ta professionell rumsplanering till en ny nivå med alla sina funktioner men ändå följa GOGET:s kärnvärde, att göra allt enkelt. Modellen One, en egen lösning, erbjuder en smidig upplevelse för användare som föredrar en komplett lösning framför hårdvarupaket. RD6 stöder direkt integrering med Outlook, Exchange, Office 365 samt G-Suite. RD6 har alla funktioner som normalt krävs, inklusive digital skyltningskapacitet och Code/NFC/RFID-autentisering. Lär dig mer om Room Display 6

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Empower greater success by bringing your people, properties, and processes together with Common Areas. Start a free account today.
Accelerate your business operations and access untapped potential by streamlining manual processes. Empower your operations by uniting your people, properties and processes in Common Areas collaborative and configurable solution. With Common Areas cloud-based platform, solutions are tailored to streamline operational areas such as work orders, preventative maintenance, inspections, interactive plan management, contract tracking, automated COI tracking, document management and many more. Lär dig mer om Common Areas

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
IoT-driven enterprise platform for real-time facilities O&M and tenant engagement. Optimising over 30 million sq.ft of space globally.
Facilio is an enterprise platform solution for real-time facilities operations & maintenance (O&M). Facilio harnesses IoT and AI to hardware-agnostically connect building systems and automation data across portfolio, onto the cloud. It offers software applications and modules for property owners and operators to effectively manage and control portfolio-wide O&M activities in real-time, organise maintenance, compliance & vendor workflows, improve asset lifecycle and sustainability performance. Lär dig mer om Facilio

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Planons IWMS solution unifies all stakeholders in a continuous improvement process to achieve the optimum workplace performance.
Planon Universe for Corporate Real Estate and Facility Managers is an innovative Integrated Workplace Management System (IWMS) that creates greater efficiency and quality in processes, measurably reduces corresponding costs and successfully contributes to the organisation’s performance. This software includes solutions for property management, space and workplace, asset and maintenance, soft services and sustainability. For more information visit https://planonsoftware.com/uk/software-services. Lär dig mer om Planon Universe

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Engages integrerade lösningar för arbetsplatshantering hjälper utrymmesägare att hantera och automatisera processer samt förbättra medlemmarnas upplevelser.
Engagera hjälper utrymmesägare att hantera lager, flera platser, kontrakt, fakturering och fakturaautomatisering, flexibla skatteinställningar, support och ärendehantering, hantering av leads, besökarhantering och tredjepartsintegrationer. Vit etikett-appar hjälper medlemmar att samarbeta med varandra, publicera inlägg, chatta, boka mötesrum, skapa supportärenden, få meddelanden om evenemang och dra fördel av rabatter från företagspartnerskap med företag och tjänster som de kan använda. Lär dig mer om Engage

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Smartway2 är en plattform för arbetsplatshantering som gör det möjligt för dig att optimera utrymmesutnyttjandet. Boka mötesrum, skrivbord, parkering med mera.
Smartway2 är en flexibel och lättanvänd plattform för arbetsplatshantering, oavsett om du har ett mötesrum med några skrivbord eller tusentals på globala kontor. Förvandla de anställdas upplevelse, öka samarbetet, optimera utnyttjandet av utrymmen och dra ner på lokalkostnaderna. Boka mötesrum, skrivbord, parkeringsplats, catering med mera och hjälp din personal så kommer alla att arbeta bättre tillsammans. Kraftfulla prediktiva analyser ökar ROI genom att minska resursslöseriet. Fungerar sömlöst med Outlook och Office 365. Lär dig mer om Smartway2

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Lär dig mer om Mission Control

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
IWMS solution that helps manage real estate processes including leasing, project management, budgeting, and more.
AiM is a facility and asset management solution (aka Integrated workplace management system or IWMS software) that's ideal for large organizations managing many buildings. The system addresses real estate and property management, space management, operations and maintenance, capital planning and project management, energy management and more. The complete ReADY-AiM-Go product suite includes a customer engagement portal (ReADY) and a series of role-specific apps for use in the field (Go). Lär dig mer om AiM

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv.
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lösningen kräver inga CAD-kunskaper eller en examen i arkitektur, utan har ett enkelt dra-och-släpp-gränssnitt. Korrekt information är omedelbart tillgänglig för alla som behöver den. Planera flytter, spåra beläggning, visa leasingavtal, undersökningsanvändning och mycket mer, allt med ett enda webbaserat verktyg. En oumbärlig resurs för företag med några hundra anställda upp till stora multinationella företag. Lär dig mer om Accordant

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Eden Workplace is the comprehensive suite of software to manage the modern office.
Eden Workplace provides modern office management software for the hybrid office. SaaS product offerings include Visitor Management, Team Safety, Desk Booking, Room Scheduling, and Modern Ticketing. Lär dig mer om Eden Workplace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
A digital SaaS playbook for workplaces.
Caleedo Express is a digital SaaS playbook for workplaces offering various integrable solutions. Solutions include visitor management, hot-desking and meeting room booking, indoor air quality, and surface hygiene management for workplaces. Lär dig mer om Caleedo Express

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Den mest omfattande IWMS/CAFM-programvaran tillgodoser också behoven för miljömässig hållbarhet, hälsa och välbefinnande i smarta byggnader
eFACiLiTY är en ledande webbaserad programvara för datorstödd anläggningshantering/integrerad arbetsplatshantering (facility management/integrated workplace management, IWMS/CAFM). eFACiLiTY är ett modulärt anläggningshanteringssystem som fungerar tillsammans med din verksamhet och möjliggör daglig hantering av processerna, automatiserar driften, tillhandahåller en instrumentbräda för kritisk analys och möjliggör intelligent och effektiv företagsomfattande kontroll. Lär dig mer om eFACiLiTY

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Förvalta arbetsplatsen och gemenskapen enkelt och effektivt med en flexibel allt-i-ett-plattform.
Bisner är en allt-i-ett-plattform med vit etikett som hjälper företag runt om i världen att förvalta sitt utrymme och aktivera sin gemenskap. Ge medlemmarna möjlighet att skapa kontakt, kommunicera och samarbeta. Anpassa plattformen med egen varumärkesprofilering och ge medlemmarna en plats där de hör hemma. Förutom att vara det perfekta verktyget för att förvalta utrymme och allt som har att göra med det. Lär dig mer om Bisner Workplace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Serraview software empowers you to manage space in one system, with the industry’s most intuitive workplace solutions.
Serraview is an industry-leading software solutions for companies, who, want to improve their workplace productivity and gain full insights into space utilization, improve employee engagement, and take advantage of cost-saving opportunities. Our sophisticated set of tools and dashboards are designed to optimize space, unlock data, and improve workflow for large organizations worldwide. Lär dig mer om Serraview

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing
Our intelligent locker solutions are delivered using the perfect marriage of technology and manufacturing Lär dig mer om Digital Lockers

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Boost your business functions, all in one place with Gfacility Management Software.
Based in Belgium, Gfacility aims to help companies of all sizes and locations reach their business potential by creating a simple, tech-savvy facility management system. Our solution is an all-in-one platform that integrates a wide range of functionalities and optimizes all business processes. We, at Gfacility, have set out to ensure improved workspace, enhanced hospitality, and effective finance management. We work hard to facilitate the growth and development of our partners. Lär dig mer om Gfacility

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
MRI is redefining the traditional IWMS concept to improve long-term, strategic property and portfolio management. XWMS is the future!
With the prevalence of the cloud and an increased focus on the workplace and employee experience, corporate real estate systems require more than a limited, single database IWMS. Introducing MRI ManhattanONE, a scalable integrated workplace management software suite that establishes the new Extensible Workplace Management System (XWMS) category. MRI's breakthrough XWMS platform is the new IWMS. Lär dig mer om MRI ManhattanONE

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
ProSpace, based in Singapore, helps businesses shift to hybrid work without compromising company policy and COVID safety protocols.
ProSpace is a Singapore-based company that provides a booking system that can help businesses successfully manage hybrid work. Putting people at the centre, ProSpace ensures that teams can organize hybrid work, reopen offices safely, and seamlessly manage resources like workspaces. ProSpace helps offices shift to a hybrid work model without compromising company policy and COVID-19 safety protocols. Lär dig mer om ProSpace

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
EntryLogic is a visitor management solution that helps businesses streamline visitor tracking, check-in/out, and front desk operations.
EntryLogic is a cloud-based solution enabling organizations to efficiently manage and track the movement of both employees and visitors. The solution is designed to deliver unmatched safety and efficiency by leveraging technology to streamline lobby operations. The system offers touchless sign in, the ability to invite and pre-register guests, and real-time notifications to hosts. Advanced visitor reporting can aid in meeting compliance requirements in several regulated industries. Lär dig mer om EntryLogic

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Facility management solution that helps businesses streamline management of linear assets, medical devices, bookings, and properties.
Facility management solution that helps monitor assets, properties, and resources, manage maintenance process across locations & more. Lär dig mer om QFM

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
ViewSpace provides all the tools your company needs to manage floor plans, locations, occupancy, space utilization, and mapping
ViewSpace provides all the tools your company needs to manage floor plans, locations, occupancy, space utilization, and mapping. Along with CVCAD, our AutoCAD interface, ViewSpace allows you to use drawings to locate personnel and departments for space planning, charge-backs, and corporate directory purposes. Lär dig mer om viewSPACE

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
This easy to use tool is the perfect communication platform to distribute and order all your concepts, standards and guidelines.
The application to manage your corporate identity This easy to use tool is the perfect communication platform to distribute and orden all your concepts, standards and guidelines to preserve your brand & build identity. Lär dig mer om Fookuz

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Modular IWMS with robust reporting functionality and ERP integration for managing assets and progects in your real estate portfolio.
Modular IWMS with robust reporting functionality and ERP integration for managing assets and progects in your real estate portfolio. Lär dig mer om Flairdocs Integrated Workplace Management System (IWMS)

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering
Modular IWMS solution that assists businesses with the management of property portfolios and facility information.
Modular IWMS solution that assists businesses with the management of property portfolios and facility information. Lär dig mer om FOCAL365

Funktioner

  • Rymdhantering
  • Hantering av tillgångens livscykel
  • Underhållsstyrning
  • Leasinghantering
  • Projektledning
  • Rumsplanering