Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kreativ hantering

Sverige Visa lokala produkter
143 resultat
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Lär dig mer om GatherContent
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. Lär dig mer om GatherContent

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
På monday.com kan du hantera alla kreativa arbetsflöden på ett enda ställe. Effektivisera förfrågningar, prioritera uppgifter och samarbeta utan problem. Lär dig mer om monday marketer
monday.com är ett intuitivt arbetsoperativsystem där team skapar sina kreativa processer och marknadsföringsprocesser på några minuter för att sköta sina projekt och sitt dagliga arbete. Teamen kommunicerar sömlöst med en adaptiv plattform som automatiserar manuellt arbete och skapar transparens så att du vet var allt står direkt. Funktionerna inkluderar: anpassningsbara mallar, fildelning, tidsuppföljning, automatiseringar och beroenden, översiktsinstrumentsbrädor och integrationer med populära verktyg som Facebook, Mailchimp, Hubspot och mer Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Bynder hjälper dig att öka produktionen av innehållsrikt, datadrivet digitalt innehåll i stor skala samtidigt som du följer ditt varumärkes riktlinjer. Lär dig mer om Bynder
Bynder gör det möjligt för marknadsföringsteam att skala upp produktionen av digitalt innehåll med verktyg som optimerats för att skapa och upprepa uppsättningar av innehållsrika, datadrivna videor och bilder samtidigt som de följer varumärkets riktlinjer. Med Bynder kan teamen tillgodose behovet av en växande volym videoinnehåll med befintliga resurser och förkorta utvecklingstidslinjerna för att snabbt kunna reagera på marknadsmöjligheter, vilket leder till att mindre tid läggs på enkla och repetitiva uppgifter så att designer kan ägna sig åt mer värdefullt kreativt arbete. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser. Lär dig mer om Papirfly
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. Varumärkeshanteringssystemet är utformat för att ordna en struktur som eliminerar risken för inkonsekvens och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system som motsvarar deras exakta behov. Den är också fullpackad med tidsbesparande program, verktyg och effektivitetsfunktioner. Lär dig mer om Papirfly

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Mailchimp is the #1 email marketing and automations brand that recommends ways to get more opens, clicks, and sales.
Mailchimp is the #1 Email Marketing and Automations brand for growing businesses. We empower businesses around the world to launch, build, and grow their businesses with world-class marketing technology, award-winning customer support, inspiring content & our data-driven recommendations Over 12 Million businesses including TEDTalks, Shutterstock, Boston Market, Nikon India trust Mailchimp to turn their emails into revenue, grow their audience, & create effective multichannel marketing campaigns Lär dig mer om Mailchimp

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
På monday.com kan du hantera alla kreativa arbetsflöden på ett enda ställe. Effektivisera förfrågningar, prioritera uppgifter och samarbeta utan problem.
monday.com är ett intuitivt arbetsoperativsystem där team skapar sina kreativa processer och marknadsföringsprocesser på några minuter för att sköta sina projekt och sitt dagliga arbete. Teamen kommunicerar sömlöst med en adaptiv plattform som automatiserar manuellt arbete och skapar transparens så att du vet var allt står direkt. Funktionerna inkluderar: anpassningsbara mallar, fildelning, tidsuppföljning, automatiseringar och beroenden, översiktsinstrumentsbrädor och integrationer med populära verktyg som Facebook, Mailchimp, Hubspot och mer Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Wrike är en kreativ programvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design- och innehållsteam kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integreras med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler. Nyhet: Få digitala prestandainsikter i realtid om dina kreativa arbetare med Wrikes marknadsföringsplattform. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Visuell resursplanering för kreativa team. Betrodd av varumärken som Vice, Buzzfeed och Ogilvy.
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, BuzzFeed, Airbnb och Ogilvy att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Teamwork, Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser a kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
A digital asset management tool that integrate with the creative tools you use every day to streamline and automate creative workflows.
Get the most from your brand's content and creative assets with Brandfolder, an intuitive and powerful creative management platform that simplifies asset distribution, elevates cross-functional workflows and enables content automation processes—so your team can get to market faster. Brandfolder makes it easy for users to find the assets they need in a self-service and secure single source of truth while ensuring organizations have insight into how and where their content is being used. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Företagsklar online-korrekturför byråer och varumärken, hjälper till att leverera kreativa projekt 56 % snabbare än e-post och projektledning
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken. Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde, versionshantering och integreringar med ledande lösningar för projekthantering är det ett bra val för organisationer som behöver online-korrektur. Bland kunderna kan nämnas Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly och Everyday Health. Lär dig mer om Ziflow

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Workamajig - The #1 Creative Management Software. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams.
Workamajig is a fully integrated advertising agency software built for the specific needs of creative teams. Its multiple features include project management, resource & task management, accounting & finance, CRM sales, and more. See why more than 3,000 creative teams, including many fortune 500 companies rely on Workamajig everyday. Get rid of your multiple marketing tools and start using Workamajig today. Less Stress. More Profits. Schedule a free demo and see the benefits for yourself! Lär dig mer om Workamajig

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Med Celtras kreativa programvara kan kreativa team och marknadsföringsteam utforma, godkänna och leverera digitala annonser och innehåll i stor skala.
Celtra är en självbetjäningsprogramvara för företag som automatiserar och skalar den kreativa produktionen. Celtra gör det möjligt för kreativa team och marknadsföringsteam att utforma, godkänna och leverera digitalt kreativt material över det ständigt växande antalet kanaler, annonsformat, variationer och marknader. Minska dina produktionskostnader, öka effektiviteten och resultaten i molnet med Celtra. Lär dig mer om Celtra

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Creatopy är en plattform för annonsdesign som hjälper företag att anpassa, automatisera och skala upp sin annonsproduktion och leverans.
Creatopy har avancerade automatiserings- och anpassningsmöjligheter samt ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element och ger dig de verktyg du behöver för att starta den kreativa resan och hålla det visuella innehållet organiserat och ständigt anpassat till ditt varumärke. Lär dig mer om Creatopy

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Hightail is built for creative project management, with one place to share files, collect feedback and keep projects moving.
Hightail is built for management of creative content reviews with features that allow you to send large files, preview content (such as PDFs, HTML, videos and images), collect precise feedback, assign tasks, monitor activity, control versions and route approvals all in one place. Hightail helps teams to reduce the amount of time it takes to review work, keeping projects on track, and is easy for any team member to use, whether inside or outside your organization. Lär dig mer om Hightail

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
The all-in-one system with project & resource management, time tracking, estimating & invoicing, and financial reporting.
Function Point is an all-in-one agency management software designed only for creative agencies who are looking to streamline their business. Manage your projects, staff resources, track time, create estimates & invoices, and integrate with Quickbooks all in one cloud-based system. Our solution helps agencies improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. Lär dig mer om Function Point

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
The leading choice for creative professionals, FunctionFox provides time tracking & project management to help you be more productive
Designed for the creative industry, FunctionFox provides easy time tracking and advanced project management tools to help you stay creative! Simplify task assignments and scheduling for optimal productivity, align production schedules with estimates and budgets and pull extensive reports for up-to-the-minute information on projects and personnel. Keep traffic meetings from turning into traffic jams, and try a free demo today. Lär dig mer om FunctionFox

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam.
Kontentino sätter alla pusselbitar i hanteringen av sociala medier på plats. Internt samarbete är mycket smidigt och effektivt tack vare tydligt definierade roller och tydlig uppgiftstilldelning. Allt visuellt material förvaras i album så att det är lätt att nå när du behöver det. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Nifty är ett nytt projektledningsverktyg som förkortar projektcyklerna och förbättrar teamets produktivitet med allt i ett-samarbete.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Skapa, blanda och optimera innehåll till inbäddningsbara digitala blädderböcker, kreativa filer för sociala medier och e-post, mobilberättelser med mera.
Issuu hjälper berättare att omedelbart omvandla platta filer till interaktivt innehåll för varje distributionskanal online. Det är ett av de enklaste sätten att publicera PDF-filer online – över 20 000 laddas upp till Issuu varje dag. Ladda upp och skapa en inbäddningsbar digital blädderbok på några minuter och mixa sedan innehåll för mobil, sociala medier, e-post med mera. Issuu eliminerar krånglet med att konvertera innehåll för webben. Lär dig mer om Issuu

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
An Ai platform that generates hundreds of result-focused ad creatives in seconds!
The success of an ad campaign relies on the effectiveness of the ad content. Aesthetically designed ad creatives can capture the attention of the viewers and influence their interest. An interestin g ad creative can significantly improve the ad click-through rate (CTR). AdCreative.ai leverages machine learning (ML) to generate ad creatives that convert! Even with the focus solely on conversion, the creatives are aesthetically stunning! No wonder we can guarantee your win! Lär dig mer om AdCreative.ai

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Flow is an all-in-one software tool for remote teams.
Flow is an all-in-one software tool for remote teams. It brings together your tasks, projects, timelines, and conversations, and integrates with your favorite tools, to help you achieve more. Lär dig mer om Flow

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Filestage är en gransknings- och godkännandeplattform som hjälper dig att dela, diskutera och godkänna alla dina filer på ett och samma ställe.
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) som hjälper kreativa företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Bluescape is the meeting solution for creative teams. Re-create art rooms and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces.
The meeting solution for everyone is not the meeting solution for you. You're building brands, products, sometimes entire worlds - yet your world is limited to seeing faces in boxes or one screen at a time? Recreate art rooms, writer's rooms, and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces. Gather with your team and all your work in one place to streamline brainstorming sessions, design reviews, and creative presentations. Try Bluescape, the meeting solution for creative teams. Lär dig mer om Bluescape

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
zipBoard is a review and approval solution for digital content. It lets you annotate on PDFs, videos, SCORM courses, images, and URLs.
zipBoard is an innovative online review and approval tool that provides project efficiency and collaboration for design, eLearning, web developers, marketing, and construction professionals worldwide. Since 2015, zipBoard has made the cloud-based creative review and approval process paperless with workflows that improve project communication and streamline processes across the entire project lifecycle. Our annotation tools enable markup that streamlines the review and QA processes for all. Lär dig mer om zipBoard

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Trend är marknadsplatsen där du kan hitta dina influencers och hantera dina kampanjer i stor skala samtidigt som du genererar ROI från innehållet.
Trend är en programvara för influencermarknadsföring och kampanjhantering som gör att du kan köpa, dela och skala influencergenererat innehåll samtidigt som du utnyttjar influencernas varumärkesmedvet enheten. Nätverket av utvalda influencers ger dig möjlighet att köra dussintals influencerkampanjer varje månad, vilket ger en smärtfri hantering av marknadsföringskampanjen. Lär dig mer om Trend

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Workflow management for marketing and design teams who need improved project visibility and control to achieve better content outcomes.
Lytho Workflow is a workflow solution that empowers marketing and creative teams to achieve better content outcomes. With Lytho Workflow, your team has control and visibility into project progress within a single tool. Intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, share feedback with online proofing, manage the approval process, and report on key productivity metrics. The platform helps businesses streamline admin tasks and collaborate more effectively from end to end. Lär dig mer om Lytho Workflow

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
AI-powered end-to-end campaign management solution with creative automation, workflow management, and asset management capabilities
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and multiple integrations Workflow management: Configurable, collaborative, and automated workflows built around a team’s tools, and techniques Digital asset management: Dynamic links to share live content. Platform to tag, organize and, store all assets Lär dig mer om Rocketium

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
The world's leading review, approval and collaboration platform enabling creative teams to create and deliver better video, faster.
The world's leading video workflow platform trusted by creative departments worldwide. Wipster is your complete review, approval, collaboration, publishing, and analytics platform that enables modern creative teams to keep projects moving through the review and approval stages quickly and easily. Join brands such as Intel, Dell, Visa, Microsoft & REI who rely on Wipster for quick and seamless feedback. Start scaling your video workflow today. Lär dig mer om Wipster

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Molnbaserad allt i ett-programvara som hjälper dig att bättre hantera ditt varumärke och din kreativitet.
Frontify gör det enkelt att skapa snygga varumärkesportaler, så att du kan slippa PDF-riktlinjer, komplicerad DAM-programvara och svårhanterliga filer. Den molnbaserade varumärkesplattformen kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Boka en anpassad demo för att se varför 2 500 varumärken har byggt sin enda sanningskälla med Frontify. Lär dig mer om Frontify

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Eliminate email chaos with affordable proofing tool designed to deliver work faster. Share, review, get approval in hours, not weeks.
Leading proofing tool for creative teams to deliver work faster without email chaos. Invite your team members, clients and reviewers to get your creative work reviewed and approved fast. Lär dig mer om GoVisually

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Intuitively designed for professional photographers, Sprout Studio handles the business side of photography for you.
Sprout Studio is an all-in-one CRM and gallery software built by photographers, for photographers. With everything from lab fulfillment, scheduling, and email marketing, to digital contracts, booking proposals, and invoices, Sprout Studio has the business side of being a photographer handled for you. Lär dig mer om Sprout Studio

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Marvia är en SaaS-baserad plattform för marketing automation. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra sitt marknadsföringsmaterial samtidigt som de anpassar och publicerar det på lokal nivå. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Plan project resources visually and intuitively, optimize your team availability Run capacity planing analysis Track actual times
You plan many resources (consultants, talents...) on multiple projects (events, sites....) for slots ranging from an hour to a few days? Teambook is for you! Teambook's intuitive and visual interface helps you to: - Schedule projects resources in a snap, see in real time who is working on what and track team availability - Run capacity planning on 24 months rolling - Find the perfect resource for a project based on your tags - Track actual times spent on projects - Analyze performance Lär dig mer om Teambook

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Lär dig mer om WETHOD

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Win more projects and wow your customers with Mydoma, the premier platform for interior designers.
Spend less time managing and more time designing! Mydoma Studio is the premier platform for interior designers. Onboard your clients, source and procure items, generate proposals and invoices… all in one place. Start a free trial today to join a community of successful designers using Mydoma Studio to level up their design businesses. Lär dig mer om Mydoma Studio

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Yamdu hjälper innehållsskapare att bättre hantera sina projekt.
Yamdu är ett kreativt hanteringssystem för alla typer av visuell produktion. Verktygen hjälper dig att schemalägga ditt projekt, planera och hantera dina uppgifter, dela information, kommunicera, samarbeta och skapa allt du behöver under varje produktionsfas. Yamdu minskar överflödigt arbete och minskar därmed antalet fel, vilket besparar dig tid och pengar. Dessa pengar kan läggas på den kreativa delen av dina projekt istället för att försvinna i administration. Lär dig mer om Yamdu

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
Abyssale is a creative automation tool helping you generate thousands of banners in minutes. Create a template & pick your formats.
Abyssale streamlines marketing design to publish faster and increase ROI. It's the end of repetitive design work, endless back-and-forth, and inevitable human errors. Don't choose between creativity, personalization, and scaling production. You now have them all in one platform. Abyssale helps you generate thousands of banners, from a single template, in multiple formats at a time. All that in just a few minutes! Lär dig mer om Abyssale

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
En nästa generations digital kapitalförvaltning. Skrivbordssynkronisering förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team arbetar tillsammans.
En lösning för digital kapitalförvaltning som är byggd för kreativa arbetare och hjälper marknadsföringsavdelningar och team att synkronisera, lagra och dela sina media när de samarbetar. Programvar an är byggd kring säkra utrymmen – vart och ett är konfigurerat för att spegla ett teamspecifikt arbetsflöde. Teammedlemmarna kan synkronisera valda filer och behållare direkt till sina skrivbord, dela respons och godkännanden via kommentarer och sedan dela avskrivna filer globalt. Support och utbildning kommer från experterna i det prisbelönta teamet för kundens framgång. Lär dig mer om Third Light

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
pixx.io makes digital asset management easier and safer for your team with smart search, license management and ISO-certified hosting.
pixx.io is the all-in-one solution for easy media management within teams. Organize pictures, videos and more efficiently and in one place and benefit from: - a smart search that thinks for you - easy sharing of media files with just two clicks - relaxed license management and transparent sharing - flexible roles and permissions Thanks to integrations and REST API pixx.io connects with your favorite tools - DSGVO compliant via ISO certified servers in Germany. Start your trial now Lär dig mer om pixx.io

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering
You have creativity, we have a dynamic platform with tons of features. All dynamic so your creativity can build the solution you need.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Lär dig mer om VobeSoft

Funktioner

  • Tidsspårning
  • Projektledning
  • Uppgiftshantering
  • Fakturering
  • Samarbetsverktyg
  • Kundhantering