Filterresultat (29)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
29 resultat
På monday.com kan du hantera alla kreativa arbetsflöden på ett enda ställe. Effektivisera förfrågningar, prioritera uppgifter och samarbeta utan problem.
Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett intuitivt arbetsoperativsystem där team skapar sina kreativa processer och marknadsföringsprocesser på några minuter för att sköta sina projekt och sitt dagliga arbete. Teamen kommunicerar sömlöst med en adaptiv plattform som automatiserar manuellt arbete och skapar transparens så att du vet var allt står direkt. Funktionerna inkluderar: anpassningsbara mallar, fildelning, tidsuppföljning, automatiseringar och beroenden, översiktsinstrumentsbrädor och integrationer med populära verktyg som Facebook, Mailchimp, Hubspot och mer
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Creatopy är en plattform för annonsdesign som hjälper företag att anpassa, automatisera och skala upp sin annonsproduktion och leverans.
Lär dig mer om Creatopy
Creatopy har avancerade automatiserings- och anpassningsmöjligheter samt ett ständigt växande bibliotek med mallar och originella visuella element och ger dig de verktyg du behöver för att starta den kreativa resan och hålla det visuella innehållet organiserat och ständigt anpassat till ditt varumärke.
Lär dig mer om Creatopy
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Bynder hjälper dig att öka produktionen av innehållsrikt, datadrivet digitalt innehåll i stor skala samtidigt som du följer ditt varumärkes riktlinjer.
Lär dig mer om Bynder
Bynder gör det möjligt för marknadsföringsteam att skala upp produktionen av digitalt innehåll med verktyg som optimerats för att skapa och upprepa uppsättningar av innehållsrika, datadrivna videor och bilder samtidigt som de följer varumärkets riktlinjer. Med Bynder kan teamen tillgodose behovet av en växande volym videoinnehåll med befintliga resurser och förkorta utvecklingstidslinjerna för att snabbt kunna reagera på marknadsmöjligheter, vilket leder till att mindre tid läggs på enkla och repetitiva uppgifter så att designer kan ägna sig åt mer värdefullt kreativt arbete.
Lär dig mer om Bynder
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta.
Lär dig mer om ClickUp
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Wrike är en kreativ programvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en prisbelönt programvara för kreativ arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för varje kreativt team. Marknadsförings-, design- och innehållsteam kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integreras med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler. Nyhet: Få digitala prestandainsikter i realtid om dina kreativa arbetare med Wrikes marknadsföringsplattform.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Visuell resursplanering för kreativa team. Betrodd av varumärken som Vice, Buzzfeed och Ogilvy.
Float har sedan 2012 hjälpt team på världens ledande team på R/GA, BuzzFeed, Airbnb och Ogilvy att planera sina projekt och lägga sina scheman. Med ett lättanvänt gränssnitt för att dra och släppa, praktiska redigeringsgenvägar och kraftfulla rapporteringsverktyg gör Float resurshanteringen visuell och enkel. Integrera med Teamwork, Slack, Google Calendar och över 1 000 appar via Zapier. Gör ändringar när du är på språng med appar för iOS och Android. 30 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Float
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete.
Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt.
Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Nifty är ett nytt projektledningsverktyg som förkortar projektcyklerna och förbättrar teamets produktivitet med allt i ett-samarbete.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning.
Lär dig mer om Nifty
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Företagsklar online-korrekturför byråer och varumärken, hjälper till att leverera kreativa projekt 56 % snabbare än e-post och projektledning
Ziflow erbjuder företagsklar online-korrektur för världens mest krävande byråer och varumärken.
Med stöd för över 1 200 filtyper, SOC2-efterlevnad och funktioner som automatiserat arbetsflöde, versionshantering och integreringar med ledande lösningar för projekthantering är det ett bra val för organisationer som behöver online-korrektur. Bland kunderna kan nämnas Showtime, Splash Worldwide, AWS, Hilton, Weber Grills, WeatherTech, Olly och Everyday Health.
Lär dig mer om Ziflow
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga.
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service.
Lär dig mer om Acquia DAM (Widen)
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Med Celtras kreativa programvara kan kreativa team och marknadsföringsteam utforma, godkänna och leverera digitala annonser och innehåll i stor skala.
Celtra är en självbetjäningsprogramvara för företag som automatiserar och skalar den kreativa produktionen. Celtra gör det möjligt för kreativa team och marknadsföringsteam att utforma, godkänna och leverera digitalt kreativt material över det ständigt växande antalet kanaler, annonsformat, variationer och marknader. Minska dina produktionskostnader, öka effektiviteten och resultaten i molnet med Celtra.
Lär dig mer om Celtra
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på.
Lär dig mer om Marq
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer.
Hur fungerar det?
Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion.
Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden.
Lär dig mer om Flipsnack
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam.
Kontentino sätter alla pusselbitar i hanteringen av sociala medier på plats. Internt samarbete är mycket smidigt och effektivt tack vare tydligt definierade roller och tydlig uppgiftstilldelning. Allt visuellt material förvaras i album så att det är lätt att nå när du behöver det.
Lär dig mer om Kontentino
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Skapa, blanda och optimera innehåll till inbäddningsbara digitala blädderböcker, kreativa filer för sociala medier och e-post, mobilberättelser med mera.
Issuu hjälper berättare att omedelbart omvandla platta filer till interaktivt innehåll för varje distributionskanal online.
Det är ett av de enklaste sätten att publicera PDF-filer online – över 20 000 laddas upp till Issuu varje dag. Ladda upp och skapa en inbäddningsbar digital blädderbok på några minuter och mixa sedan innehåll för mobil, sociala medier, e-post med mera. Issuu eliminerar krånglet med att konvertera innehåll för webben.
Lär dig mer om Issuu
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad programvarulösning för digital kapitalförvaltning (digital asset management, DAM) som hjälper kreativa företag att organisera och dela med sig av sina digitala media, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer.
Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter.
Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt DAM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer.
Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer.
Lär dig mer om Filecamp
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Filestage är en gransknings- och godkännandeplattform som hjälper dig att dela, diskutera och godkänna alla dina filer på ett och samma ställe.
Filestage är en lättanvänd företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt arbete granskat och godkänt snabbare.
Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning.
Med kunder som Sixt, Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag.
Lär dig mer om Filestage
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Trend är marknadsplatsen där du kan hitta dina influencers och hantera dina kampanjer i stor skala samtidigt som du genererar ROI från innehållet.
Trend är en programvara för influencermarknadsföring och kampanjhantering som gör att du kan köpa, dela och skala influencergenererat innehåll samtidigt som du utnyttjar influencernas varumärkesmedvetenheten.
Nätverket av utvalda influencers ger dig möjlighet att köra dussintals influencerkampanjer varje månad, vilket ger en smärtfri hantering av marknadsföringskampanjen.
Lär dig mer om Trend
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Molnbaserad allt i ett-programvara som hjälper dig att bättre hantera ditt varumärke och din kreativitet.
Frontify gör det enkelt att skapa snygga varumärkesportaler, så att du kan slippa PDF-riktlinjer, komplicerad DAM-programvara och svårhanterliga filer. Den molnbaserade varumärkesplattformen kombinerar digital kapitalförvaltning, varumärkesriktlinjer, kreativt samarbete samt utskriftsmallar och designmallar i ett enda lättanvänt verktyg. Boka en anpassad demo för att se varför 2 500 varumärken har byggt sin enda sanningskälla med Frontify.
Lär dig mer om Frontify
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Marvia är en SaaS-baserad plattform för marketing automation. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra sitt marknadsföringsmaterial samtidigt som de anpassar och publicerar det på lokal nivå. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia.
Lär dig mer om Marvia
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda)
team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group
Lär dig mer om Screendragon
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Yamdu hjälper innehållsskapare att bättre hantera sina projekt.
Yamdu är ett kreativt hanteringssystem för alla typer av visuell produktion. Verktygen hjälper dig att schemalägga ditt projekt, planera och hantera dina uppgifter, dela information, kommunicera, samarbeta och skapa allt du behöver under varje produktionsfas.
Yamdu minskar överflödigt arbete och minskar därmed antalet fel, vilket besparar dig tid och pengar. Dessa pengar kan läggas på den kreativa delen av dina projekt istället för att försvinna i administration.
Lär dig mer om Yamdu
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
En nästa generations digital kapitalförvaltning. Skrivbordssynkronisering förändrar hur marknadsföringsteam och kreativa team arbetar tillsammans.
En lösning för digital kapitalförvaltning som är byggd för kreativa arbetare och hjälper marknadsföringsavdelningar och team att synkronisera, lagra och dela sina media när de samarbetar.
Programvaran är byggd kring säkra utrymmen – vart och ett är konfigurerat för att spegla ett teamspecifikt arbetsflöde.
Teammedlemmarna kan synkronisera valda filer och behållare direkt till sina skrivbord, dela respons och godkännanden via kommentarer och sedan dela avskrivna filer globalt.
Support och utbildning kommer från experterna i det prisbelönta teamet för kundens framgång.
Lär dig mer om Third Light
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
En plattform för att skapa, skala och publicera dina HTML5-, video- och dynamiska annonser. Ökad ROI och minskade produktionskostnader.
Bannerwise är en plattform för kreativ ledning som hjälper dig att öka ROI på dina visningar och dina sociala kampanjer. Med Bannerwise kan du skapa produktannonser som presterar bättre, enkelt kan skalas upp och exporteras för enkel publicering. Inga kodningskunskaper krävs. Kolla in Bannerwise för att öka din ROI och spendera mindre resurser på produktion.
Lär dig mer om Bannerwise
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser.
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. Varumärkeshanteringssystemet är utformat för att ordna en struktur som eliminerar risken för inkonsekvens och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system som motsvarar deras exakta behov. Den är också fullpackad med tidsbesparande program, verktyg och effektivitetsfunktioner.
Lär dig mer om Papirfly
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Branschledande lösningar för Marketing Work Management (MWM) som hjälper intressenter i marketingvärdekedjan att samarbeta effektivt.
Encodify är ledande inom marknadsföring och arbetsledning (MWM). Vi var pionjärer inom MarTech 2001 med en enkel men briljant idé som banade väg för MWM-kategorin.
Baserat på vår no-code teknologi har vi sedan dess byggt branschledande best-practice MWM-lösningar som hjälper alla intressenter i marknadsföringsvärdekedjan att samarbeta effektivt. Idag sätter vi nya standarder genom att konvergera DAM/PIM, workflow, korrekturläsning och projekthantering för att hjälpa kunderna att förnya och optimera sitt sätt att arbeta.
Lär dig mer om Encodify
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Digital resurshanteringslösning som hjälper företag att påskynda samarbete inom och utanför organisationen.
brahms är den självklara digitala tillgångsförvaltaren.
Ge anställda i din organisation möjlighet att strukturera, hitta, lokalisera och dela digitala tillgångar med hjälp av tids- och rollbaserade arbetsflöden.
Öka värdet på ditt varumärke genom att påskynda samarbete inom och utanför din organisation.
Lär dig mer om brahms
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Kort, schemalägg, skapa och dela.
Studio Organiser tar itu med dina trafikproblem i din studio med en enkel process att följa.
Studio Organiser är ett program för projekt- och uppgiftshantering som tar bort behovet av kalkylblad, oräkneliga e-postmeddelanden och att jaga statusuppdateringar. Studio Organiser är utformad för att hjälpa Studio Managers att bygga en strömlinjeformad, produktiv och skalbar process i alla kreativa miljöer.
Studioorganisatör uppmuntrar den högsta nivån av synlighet och samarbete. Och med den lättanvända kapitalförvaltningsfunktionen kan du lagra, ladda ner eller dela dina slutliga filer med kunder eller viktiga intressenter.
Lär dig mer om Studio Organiser
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering
Zuuvi är en kreativ hanteringsplattform för marknadsföringsteam och designers så att de kan producera förstklassiga annonser på ett par minuter.
Zuuvi är en dansk designplattform som är byggd för digitala marknadsföringsteam och designers som gör det möjligt att producera förstklassiga annonser på några minuter.
Idén till Zuuvi föddes när grundarteamet stötte på problem med att koda och lansera HTML5-banners, vilket var en lång och kostsam process.
Teamet har utvecklat banners sedan 2014 och levererat annonser via Zuuvi till tusentals annonsleverantörer och nätverk.
Lär dig mer om Zuuvi
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Projektledning
- Uppgiftshantering
- Fakturering
- Samarbetsverktyg
- Kundhantering