I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Ärendehanteringssystem
Ärendehanteringssystem förenklar rapporteringen och lösningen av problem inom IT, miljö, hälsa och säkerhet. Systemet leder bland annat till en effektiviserad ärendehantering för säkerhetsincidenter på fältet och i hela organisationen. Använd Capterra för att hitta rätt ärendehanteringsprogram för ditt företag i Sverige. Läs mer Läs mindre
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (60)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
Visa lokala produkter
60 resultat
Sortera efter
ilert är en plattform för IT-varningar, jourhantering och statussidor som hjälper driftteam att reagera snabbare på incidenter.
Lär dig mer om iLert
ilert är en plattform för IT-varningar, jourhantering och övervakning av drifttid som hjälper DevOps-team att reagera snabbare på incidenter. ilert integreras sömlöst med dina övervakningsverktyg och utökar dem med tillförlitliga varningar, schemaläggning av jour och automatiska eskaleringar.
Lär dig mer om iLert
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad.
Lär dig mer om GoAudits
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma.
Lär dig mer om GoAudits
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt.
Lär dig mer om Workday HCM
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion.
Lär dig mer om Salesforce Service Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Freshservices funktioner för incidenthantering hjälper till att driva självserviceimplementering, automatisera återkommande uppgifter och öka produktiviteten.
Freshservice är en ITSM-lösning i molnet. Det ger kraftfulla incidenthanteringsfunktioner som är nära integrerade med andra ITSM-processer som problem-, förändrings-, publicering- och resurshantering. Du kan låta användare ta upp ärenden via olika kanaler som e-post, supportportal, chatt osv. Dess smarta ärendeformulär avstyr till och med triviala problem genom att föreslå relevanta kunskapsbasartiklar. Ditt IT-team kan automatisera tilldelningen av ärenden och använda fasta svar för att ytterligare öka produktiviteten.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer.
Lär dig mer om SolarWinds Service Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Allt-i-ett-prestationsövervakningsverktyg (SaaS) för DevOps och IT. Övervaka webbplatser, servrar, appar, moln, virtuella maskiner, nätverk med mera.
Site24x7 erbjuder enhetlig molnövervakning för DevOps och IT-drift och övervakar upplevelsen av verkliga användare som använder webbplatser och applikationer från stationära och mobila enheter. Med hjälp av djupgående övervakningsfunktioner kan DevOps-teamen övervaka och felsöka applikationer, servrar och nätverksinfrastruktur, inklusive privata och offentliga moln. Övervakning av slutanvändarens upplevelse sker från mer än 90 platser runt om i världen och olika trådlösa transportörer.
Lär dig mer om Site24x7
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Heltäckande incidenthantering integrerat i Datadog-plattformen. Inga kontextväxlingar eller manuella processer.
Datadogs incidenthantering gör det möjligt för DevOps-team och SRE:er att mer effektivt hantera sina arbetsflöden för incidentrespons från början till slut, vilket sparar dig tid och ger dig mindre frustration när det är som viktigast. Användare kan automatiskt upptäcka, prioritera och lösa incidenter direkt i Datadog-appen och samtidigt använda övervakningsdata från hela plattformen. Gör det möjligt för dina team att enkelt skapa och spåra incidenter på ett ställe och samarbeta vid felsökning med Datadog Incident Management.
Lär dig mer om Datadog
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
En säker arbetsplats är en effektiv arbetsplats. Med denna incidentspårningsapp kan du registrera incidenter, klassificera dem efter inverkan och angelägenhet, tilldela dem till lämpliga team, följa upp deras framsteg och rapportera potentiella problem. Med Zoho Creators dra-och-släpp-arbetsflödesverktyg kan du lägga till nya funktioner eller justera befintliga arbetsflöden även efter att du har startat dina appar. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis.
Lär dig mer om Zoho Creator
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster.
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan.
Lär dig mer om OpsGenie
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Programvara för nödmeddelanden med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning av hot och datadrivna insikter.
AlertMedia är en av världens främsta programvara för nödkommunikation. Meddelandesystemet och övervakningstjänsterna hjälper till att hålla dina medarbetare säkra, informerade och uppkopplade genom alla faser i en nödsituation. Effektivisera aviseringar på alla enheter med detta intuitiva och lättanvända gränssnitt. Snabb och smärtfri onboarding med en fantastisk kundtjänst som är tillgänglig 24/7.
Lär dig mer om AlertMedia
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar.
Lär dig mer om TOPdesk
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Den mest betrodda EHSQ-programvaran som säkerställt kundframgång i över 30 år.
Cority är en betrodd EHSQ-programvaran för att säkerställa kundframgångar. Coritys allsidiga SaaS-plattform hjälper organisationer att säkert hantera EHSQ-information över avdelningar, regioner och världen. Över 800 organisationer i 70 länder litar på Cority för att säkerställa global efterlevnad, minska risker, standardisera procedurer, driva fram operativ excellens och se till att medarbetarna är säkra, hälsosamma och produktiva.
Lär dig mer om Cority
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen.
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen.
Lär dig mer om Teramind
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Förbättra verksamhetens resultat och rapportering för drift, miljö, sociala frågor och styrning genom bästa praxis- och molnprogramvara.
Benchmark ESGTM | Gensuite omfattande, molnbaserad programvara för miljö, socialt ansvar och ägarstyrning (environmental, social, governance, ESG) för hantering av risker och efterlevnad, EHS, hållbarhet, produktförvaltning och ansvarsfulla inköp. Under mer än 20 år har mer än 120 företag litat på Benchmark för intuitiva processfunktioner med bästa praxis med snabb ROI och överlägsen kundservice för att hjälpa organisationer att driftsätta sina ESG-program och tillhandahålla data på investeringsnivå till viktiga intressenter runt om i världen.
Lär dig mer om Benchmark Gensuite EHS
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Intellect tillhandahåller världens mest konfigurerbara och flexibla AI-drivna programvara för kvalitetsledningssystem och HMS (hälsa, miljö och säkerhet).
Intellect tillhandahåller världens mest konfigurerbara och flexibla AI-drivna programvara för kvalitetsledningssystem. Intellect har över 30 förprogrammerade applikationer, inklusive en applikation för incidenthantering. Minska risken för incidenter på din arbetsplats genom att främja säkerhetsmedvetenhet och förebyggande riskhantering. Rapportera och spåra incidenter från det att de inträffar till att de avslutas, och få tillgång till incidentrapporter. Uppfyll och uppnå efterlevnad med ISO-, FDA-, OSHA-, EPA- och GxP-standarder med Intellect.
Lär dig mer om Intellect QMS
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
En kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper.
Safesite är en kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper. Över 4 000 företag litar på Safesite-plattformen för att genomföra säkerhetsinspektioner och revisioner, driva teamets säkerhetsengagemang och ge varje medarbetare i organisationen möjlighet att bli en mästare på säkerhet.
Lär dig mer om Safesite
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Flexibel och användarvänlig programvara som gör det möjligt för företag i branschen att effektivisera hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet.
Med Sitemates flexibla projekthanteringsprogramvara Dashpivot kan företag digitalisera och förenkla hur de registrerar, organiserar och spårar arbetet, vilket gör dem smartare och mer produktiva på kontoret och på plats.
Dashpivot är byggd för industrin (bygg, infrastruktur, el, gruvdrift, olja och gas med mera) och är utformad för att fungera över alla funktioner. Programvaran används av tusentals ingenjörer, förmän, projektledare och företag i alla storlekar i över 80 länder.
Lär dig mer om Dashpivot
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
En ny generation av programvara för incidenthantering som har utformats för rapportering av kreditupplysning, mätvärden och avisering för att effektivisera hanteringen.
Programvara för incidenthantering med instrumentbräda med mätvärden och diagram, webbportal, incidentrapporter, kreditupplysning, logghistorik, arbetsflödesgodkännanden, aviseringar, varningar och dokument. Programvaran erbjuder stödmoduler för uppföljning av händelser, incidenter, kontrakt, försäkring, anspråk, skador, löneuppgifter och tillgångar. Fungerar i alla branscher och erbjuds som värdbaserad eller lokal installation med professionell support och utbildning. Integrering med annan programvara. Kraftfull, mycket anpassningsbar och användarvänlig.
Lär dig mer om A1 Tracker
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
En mjukvara som förenklar ditt arbetsmiljöarbete. Din resa mot en säker arbetsplats börjar med EcoOnline.
EcoOnline HMS-verktyg är känt som den mest användarvänliga mjukvarulösningen på marknaden. Vårt arbetsmiljösystem kan anpassas för ditt och din verksamhets behov genom ett brett utbud av moduler. Med EcoOnline HMS får du även tillgång till vårt rapporteringsverktyg som ger dig djupare insikter i hur säkerhetsarbetet fungerar och om rutiner behöver ses över, beslut kan tas baserat på den data som presenteras.
Våra anpassade moduler ger den perfekta tillämpningen. Utforska våra moduler så som incidenthantering, riskbedömning, och tillbudsrapportering och välj dem som passar just din verksamhet.
Lär dig mer om EcoOnline Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Discover how Fusion can mature your incident management program.
The Fusion Framework® System provides users with access to real-time data and a powerful incident command center that is available on any device. Users gain a tailored view of an event as it is happening to ensure the best result every time. Dynamically update plans as an incident evolves to adapt to any situation. Through Fusion's after-action reports, your organization can continuously drive success based on lessons learned.
Lär dig mer om Fusion Framework System
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %.
Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse.
Lär dig mer om Asset Infinity
...
Läs mer
Funktioner
- Hantering av säkerhetsincidenter
- Statusspårning
- Schemaläggning av jourvakten
- Verifieringskedja
- Arbetsflödeshantering
- Biljetthantering
- Varningar / Meddelanden
- IT-incidenthantering
- Kommunikationshantering
- Utredningshantering
- Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)