Sverige Visa lokala produkter
51 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En mjukvara som förenklar ditt arbetsmiljöarbete. Din resa mot en säker arbetsplats börjar med EcoOnline. Lär dig mer om EcoOnline Platform
EcoOnline HMS-verktyg är känt som den mest användarvänliga mjukvarulösningen på marknaden. Vårt arbetsmiljösystem kan anpassas för ditt och din verksamhets behov genom ett brett utbud av moduler. Med EcoOnline HMS får du även tillgång till vårt rapporteringsverktyg som ger dig djupare insikter i hur säkerhetsarbetet fungerar och om rutiner behöver ses över, beslut kan tas baserat på den data som presenteras. Våra anpassade moduler ger den perfekta tillämpningen. Utforska våra moduler så som incidenthantering, riskbedömning, och tillbudsrapportering och välj dem som passar just din verksamhet. Lär dig mer om EcoOnline Platform

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Slack fungerar som en samlad manövercentral för upptäckt, begränsning samt analys och respons efter incidenten.
Slack erbjuder ett modernt sätt att hantera incidenter. Slack effektiviserar incidenthanteringen direkt och fungerar som en samlad manövercentral för upptäckt, begränsning och analys efter incidenten. Istället för en stressig, reaktiv och starkt uppdelad miljö har medarbetarna möjlighet att ta ett proaktivt grepp och samarbeta i realtid med ett intelligent verktyg som hela tiden utvecklas. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
SolarWinds Service Desk erbjuder företag i alla storlekar en lättanvänd och prisvärd ITSM-lösning som enkelt kan skalas upp med dig.
SolarWinds Service Desk är en molnbaserad IT-supportlösning som har hjälpt organisationer att minska kostnaden per biljett med upp till 15 % och lösningstid för ärenden med upp till 48 % med smart ärendehantering, automatiserade arbetsflöden och integrerad tillgångshantering. Detta, plus en AI-driven kunskapsbas, kan utrusta dina anställda med de resurser som behövs för att snabbt lösa problem. Installation och konfigurering kan göras på några dagar istället för månader och kan sömlöst passa in i din verksamhet genom att integrera med mer än 200 molnapplikationer. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Freshservices funktioner för incidenthantering hjälper till att driva självserviceimplementering, automatisera återkommande uppgifter och öka produktiviteten.
Freshservice är en ITSM-lösning i molnet. Det ger kraftfulla incidenthanteringsfunktioner som är nära integrerade med andra ITSM-processer som problem-, förändrings-, publicering- och resurshantering. Du kan låta användare ta upp ärenden via olika kanaler som e-post, supportportal, chatt osv. Dess smarta ärendeformulär avstyr till och med triviala problem genom att föreslå relevanta kunskapsbasartiklar. Ditt IT-team kan automatisera tilldelningen av ärenden och använda fasta svar för att ytterligare öka produktiviteten. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Heltäckande incidenthantering integrerat i Datadog-plattformen. Inga kontextväxlingar eller manuella processer.
Datadogs incidenthantering gör det möjligt för DevOps-team och SRE:er att mer effektivt hantera sina arbetsflöden för incidentrespons från början till slut, vilket sparar dig tid och ger dig mindre frustration när det är som viktigast. Användare kan automatiskt upptäcka, prioritera och lösa incidenter direkt i Datadog-appen och samtidigt använda övervakningsdata från hela plattformen. Gör det möjligt för dina team att enkelt skapa och spåra incidenter på ett ställe och samarbeta vid felsökning med Datadog Incident Management. Lär dig mer om Datadog

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
En säker arbetsplats är en effektiv arbetsplats. Med denna incidentspårningsapp kan du registrera incidenter, klassificera dem efter inverkan och angelägenhet, tilldela dem till lämpliga team, följa upp deras framsteg och rapportera potentiella problem. Med Zoho Creators dra-och-släpp-arbetsflödesverktyg kan du lägga till nya funktioner eller justera befintliga arbetsflöden även efter att du har startat dina appar. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster.
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Allt-i-ett-prestationsövervakningsverktyg (SaaS) för DevOps och IT. Övervaka webbplatser, servrar, appar, moln, virtuella maskiner, nätverk med mera.
Site24x7 erbjuder enhetlig molnövervakning för DevOps och IT-drift och övervakar upplevelsen av verkliga användare som använder webbplatser och applikationer från stationära och mobila enheter. Med hjälp av djupgående övervakningsfunktioner kan DevOps-teamen övervaka och felsöka applikationer, servrar och nätverksinfrastruktur, inklusive privata och offentliga moln. Övervakning av slutanvändarens upplevelse sker från mer än 90 platser runt om i världen och olika trådlösa transportörer. Lär dig mer om Site24x7

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvara för nödmeddelanden med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning av hot och datadrivna insikter.
AlertMedia är en av världens främsta programvara för nödkommunikation. Meddelandesystemet och övervakningstjänsterna hjälper till att hålla dina medarbetare säkra, informerade och uppkopplade genom alla faser i en nödsituation. Effektivisera aviseringar på alla enheter med detta intuitiva och lättanvända gränssnitt. Snabb och smärtfri onboarding med en fantastisk kundtjänst som är tillgänglig 24/7. Lär dig mer om AlertMedia

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen.
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Den mest betrodda EHSQ-programvaran som säkerställt kundframgång i över 30 år.
Cority är en betrodd EHSQ-programvaran för att säkerställa kundframgångar. Coritys allsidiga SaaS-plattform hjälper organisationer att säkert hantera EHSQ-information över avdelningar, regioner och världen. Över 800 organisationer i 70 länder litar på Cority för att säkerställa global efterlevnad, minska risker, standardisera procedurer, driva fram operativ excellens och se till att medarbetarna är säkra, hälsosamma och produktiva. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper.
Safesite är en kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper. Över 4 000 företag litar på Safesite-plattformen för att genomföra säkerhetsinspektioner och revisioner, driva teamets säkerhetsengagemang och ge varje medarbetare i organisationen möjlighet att bli en mästare på säkerhet. Lär dig mer om Safesite

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Intellect erbjuder en modern QMS-programvarulösning med en kodfri plattform som ger alla möjlighet till innovation.
Intellect Quality Suite är en QMS-programvarulösning som kan förbättra verksamhetens kvalitet och minska de totala kvalitetshanteringskostnaderna med 40 %. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys med den kodlösa plattformen och dra-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov. Ge ditt team fjärråtkomst, mobilappar, dynamiskt arbetsflöde, analys och rapportering med en modern och lättanvänd lösning. Appar inkluderar dokumentkontroll, medarbetarutbildning, revisionshantering, CAPA, avvikelse med mera. Lär dig mer om Intellect QMS

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad.
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En ny generation av programvara för incidenthantering som har utformats för rapportering av kreditupplysning, mätvärden och avisering för att effektivisera hanteringen.
Programvara för incidenthantering med instrumentbräda med mätvärden och diagram, webbportal, incidentrapporter, kreditupplysning, logghistorik, arbetsflödesgodkännanden, aviseringar, varningar och dokument. Programvaran erbjuder stödmoduler för uppföljning av händelser, incidenter, kontrakt, försäkring, anspråk, skador, löneuppgifter och tillgångar. Fungerar i alla branscher och erbjuds som värdbaserad eller lokal installation med professionell support och utbildning. Integrering med annan programvara. Kraftfull, mycket anpassningsbar och användarvänlig. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran ringer rätt person i ditt team när din webbplats ligger nere.
Better Uptime är en radikalt bättre plattform för övervakning av infrastruktur som ringer rätt person i ditt team om något går fel. Schemalägg jouruppgifter, få användbara varningar och samarbeta för att lösa incidenter snabbare än någonsin. Få en vacker varumärkesstatussida på din domän och håll dina användare informerade. Tillverkad för att passa in i ditt arbetsflöde med över 100 integrationer. Lär dig mer om Better Uptime

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
VelocityEHS molnbaserade lösningar hjälper dig att nå dina EHS- och hållbarhetsmål snabbare och med större synlighet och enkelhet.
Fler personer litar på VelocityEHS än de fem största konkurrenterna tillsammans. Denna programvara för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventative action, CAPA) ger dig friheten att hantera och rapportera åtgärder i alla dina EHS-aktiviteter på ett ställe. Tilldela uppgifter snabbt, ställ in automatisk eskalering av e-postaviseringar och se till att de fullföljs. Föreställ dig att dina granskningar, inspektioner, incidenter, din förändringshantering och utbildning sköts via en enda instrumentpanel. Dess prisbelönta programvara till ett bra pris. Kom igång på så lite som två till fyra veckor. Lär dig mer om VelocityEHS

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Mobila, offline-aktiverade granskningar, bedömningar, rapporter och analyser avseende säkerhet, kvalitet, hälsa och säkerhet, miljö och anläggning på valfri enhet.
Audits.io är ett helt anpassningsbart verktyg som fungerar på alla enheter – både online och offline. Utför granskningar och inspektioner när du är ute på språng med din mobil eller surfplatta och fortsätt arbetet på en dator om du vill det. Bifoga bilder och andra filer, tilldela och meddela ansvariga personer, dela de automatiserade PDF-rapporterna med intressenter och analysera flaskhalsar och trender från realtidsstatistiken. Kontrollera materialet nedan och börja effektivisera gransknings- och inspektionsprocesser i din organisation idag. Lär dig mer om Falcony

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Med HaloITSM:s ITIL-anpassade processer har det aldrig varit enklare att hantera incidenter och uppfylla servicenivåavtal.
HaloITSM har utvecklats i linje med ITIL:s ramverk för bästa praxis och har kapacitet att hantera alla olika typer av samtal, samtidigt som det följer ITIL:s helpdeskstandard. Detta gäller även ITIL:s incidenthantering, för vardagliga förfrågningar med en mängd olika steg och åtgärder som behöver spåras. HaloITSM är ITIL-anpassat direkt från första användningen, vilket innebär att du kan visa dina kunder att du arbetar mot en standard som överträffar branschnormen. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje.
FaceUp är en omfattande HR-plattform för visselblåsning med etisk hjälplinje. Programvaran har mängder av funktioner, däribland ett anpassningsbart rapportformulär och avancerad rapporthantering, båda tillgängliga på 113 språk. Den är GDPR-kompatibel och ISO 27001-certifierad. FaceUp uppfyller EU:s visselblåsardirektiv och Whistleblower Protection Act i USA. Den används av 2 700 organisationer i alla storlekar över hela världen. Prova FaceUp gratis i 14 dagar. Det tar inte mer än fem minuter att komma igång. Lär dig mer om FaceUp Whistleblowing System

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering.
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på arbetsplatsen genom att på ett intelligent sätt analysera data som samlats in från frontlinjen. Sofvie bygger på industri 4.0 och skapar en tillgänglig referenspunkt som underlättar kritiska beslutsprocesser. Sofvie är utformad för att anpassa din kultur, minska antalet incidenter och olyckor för att i slutändan rädda liv. Lär dig mer om Sofvie

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Spåra, tilldela, serva, underhåll, checka in/ut och kassera tillgångar med varningar, påminnelser och e-postmeddelanden för att effektivisera din kapitalförvaltning.
Asset Infinity är en av de ledande programvarorna för tillgångsspårning. Programvaran används i många olika industrier av en mängd olika varumärken. Programvara för tillgångsspårning med Microsoft Azure Cloud Services som servervärd med garanterad drifttid på 99,9 %. Programvaran underlättar ditt arbete med tillgångsspårning, lagerhantering, förebyggande underhåll, hantering av klagomål, ärenden och underhåll av maskinfel samt avskrivnings- och resursallokeringshantering för att ersätta dina gamla rutiner med en ny upplevelse. Lär dig mer om Asset Infinity

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Skydda din arbetsplats med LogicManagers integrerade verktyg för incidenthantering.
Skydda din arbetsplats med LogicManagers integrerade verktyg för incidenthantering. Deras färdiginstallerade men ändå anpassningsbara lösningspaket för incidenthantering hjälper dig att automatisera dina processer, hitta grundorsaken, enkelt samla in viktig information och skapa engagerande rapporter. Lär dig mer om LogicManager

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Crises Control hjälper organisationer att hålla kommunikationslinjerna öppna genom att göra det enkelt att skicka meddelanden till flera personer på samma gång.
Crises Control hjälper organisationer att hålla kommunikationslinjerna öppna genom att göra det enkelt att skicka meddelanden till valfritt antal personer samtidigt, vilket möjliggör omedelbar och individuell respons med en automatisk verifieringskedja. Crises Control är ovärderligt för att ge användare uppdaterade meddelanden, vilket minimerar påverkan på människors säkerhet, skador på miljön och organisationen. Lär dig mer om Crises Control

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
WeMoral | Visselblåsarsystem som gör det möjligt för organisationer att samla in anonym feedback samt lagra rapporter och hantera incidenter på ett säkert sätt.
Visselblåsarsystem som gör det möjligt för organisationer att uppmuntra och samla in anonym feedback samt lagra rapporter och hantera incidenter på ett säkert sätt. Lösningen är 100 % säker och anonym. Lär dig mer om WeMoral

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Integrerat högkvalitativt system för QHSE-risk och -efterlevnad som används i över 200 länder med över 1 000 000 licensierade användare. Med fullständigt BI-system.
Den flerfaldigt prisbelönta, molnbaserade QHSE Risk & Compliance Software används av över 1 miljon användare, i över 200 länder. Används av alltifrån Fortune 500-företag till små och medelstora företag. Alla funktioner i en applikation, istället för i moduler. BI-appar som fungerar i offline-läge * Hälso- och säkerhetshantering * Riskhantering * Kvalitetssäkring * Miljöhantering * Efterlevnadskontroll * Styrdokument * Entreprenörshantering * System för utbildning och e-lärande * Business Intelligence-system * Appar som fungerar i offline-läge – fullständig rörlighet * SMARTForm-skapare Lär dig mer om Integrum

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Med Emex kan du hantera livscykeln för en incident från början till slut med mobila verktyg som säkerställer enkel insamling av data.
Med Emex kan du hantera livscykeln för en incident från början till slut. De mobila verktygen säkerställer enkel insamling av foton, verktyg och anteckningar rörande incidenter. Rapporteringen och analyserna ger tydliga och detaljerade insikter om trender och grundorsaker och arbetsflödesverktygen säkerställer att rapporter till externa intressenter (tillsynsmyndigheter, försäkringsgivare och andra tredje parter) är fullständiga, korrekta och utfärdas i tid. Lär dig mer om Emex EHS & ESG Software

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Intuitiv gransknings- och inspektionsapp för alla kvalitets- och säkerhetsarbetsflöden.
Lumiform är en väldigt intuitiv och extremt kraftfull app för alla kvalitets- och säkerhetsinspektioner och granskningar. Programvaran ersätter dina pappersbaserade system och gör att du kan förbättra din kvalitet och säkerhet och även spara tid och pengar. Lär dig mer om Lumiform

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
SafetyFirsts EHS-plattform hjälper dig att digitalisera dina säkerhetsprocesser. Plattformen och apparna finns också tillgängliga med din egen varumärkesprofilering.
SafetyFirst är en användarvänlig EHS-plattform som hjälper dig att digitalisera dina säkerhetsprocesser. Med plattformen kan du och dina anställda: - rapportera och lösa situationer (säkerhet) - skapa, schemalägga och genomföra inspektioner - förvalta certifikat (försäkring) - skapa och dela säkerhetsinformation - hantera och spåra projektrelaterade risker - underlätta säkerheten kring att arbeta ensam Lär dig mer om SafetyFirst

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
i-Sights programvara för incidenthantering erbjuder robust funktionalitet, enkel integrering och bästa möjliga användarupplevelse.
i-Sight-programmet är en webbaserad lösning för effektiv hantering av incidenter. Rapportering via instrumentpanelen och en guide för att skriva anpassade rapporter ger dig realtidsdata om ärendestatus och trender. Våra kunder använder i-Sight för att hantera incidenter relaterade till bedrägerier, relationen med företagets anställda, etik, sekretess, efterlevnad, säkerhet och hälsa. Med i-Sight blir du och din personal bättre rustade för att samarbeta på ärenden och för att upprätthålla fullständiga ärendehistoriker med omedelbar tillgång till all relaterad information. Lär dig mer om Case IQ

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
SnapComms-programvaran kringgår e-post och skickar incidentmeddelanden direkt till skrivbordet och mobilen för maximal uppmärksamhet av de anställda.
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång. Prissättning börjar från över 100 anställda Lär dig mer om SnapComms

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
EQS Integrity Line är Europas mest använt whistleblower-system. Enkel att använda för båda rapporter och handläggare.
EQS Integrity Line: Enkel dygnet runt rapportering av oegentligheter via web, epost, telefon eller fysiska möten. Tillgänglig globalt tillgänglig på över 70 språk. Intuitiv ärendehantering säkerställer hantering av inkommande rapporter och utredningar effektivt och i samarbete men ändå konfidentiellt. Realtidsstatistik förenklar intern rapportering trendanalyser. Lär dig mer om EQS Integrity Line

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Ideagens revisionshanteringsprogram ger revisionsavdelningar i alla storlekar en lösning för hantering av hela revisionslivscykeln.
Ideagens revisionshanteringsprogram ger en skalbar lösning för hantering av alla revisioner. Utforma ett revisionsuniversum enligt dina egna specifikationer och planera och schemalägg arbetet enligt din egen metodik. Centralisera arbetsdokument och skapa standardrapporter och anpassade rapporter i systemet. Utföra risk- och kontrollbedömningar i ett enhetligt ramverk i linje med industristandarder och övervaka risknivåer via dynamiska matriser och värmekartor. Använd ett bibliotek med standardmål, risker, kontroller och tester för att få full kontroll. Lär dig mer om Pentana Audit

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Allt från flygplatsoperatörer till tillverkningsföretag och akademiska institutioner förlitar sig på Tekmon för att nå sina intressenter.
Att fortlöpande hålla medarbetarna informerade om operativa förändringar eller kritiska händelser kan vara en utmaning. Tekmon Mass Notification är ett molnbaserat aviseringssystem för omedelbara en- och tvåvägsmeddelanden till tiotals, hundratals eller till och med tusentals mottagare över flera kanaler (röst, sms, e-post) och på olika språk. – Rättvis prismodell – Implementering samma dag – Användarvänligt – Flexibla integreringar Lär dig mer om Tekmon

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
BPAQuality365 är en modern app för integrerad kvalitet som kan köras i din Office 365-användare med Teams eller SharePoint.
--Office 365 App-- BPAQuality365 är en innovativ programvara för integrerad kvalitet, risk och efterlevnad som körs i din säkra Office 365-miljö. Appen körs på dina föredragna Microsoft-verktyg, som Teams eller SharePoint. Med Power Apps-incidenten kan alla registrera händelser genom att ta bilder, även utan att vara uppkopplade. Frontline-användare får direktinformation om produktacceptans genom att söka i felkatalogen. Byt till kvalitet 4.0 med BPA och Office 365. Lär dig mer om BPAQuality365

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Enablon ger dig en komplett EHS-programvara som utformats för Fortune 500-företag.
Enablon lanserades för 20 år sedan och erbjuder en mycket omfattande EHS-programvaruplattform för företag som utformats för stora och komplexa organisationer. Hundratals Forbes Global 2000-företag och miljontals användare runt om i världen förlitar sig på deras programvarulösningar för att minimera risker, öka arbetarnas säkerhet, förhindra incidenter från att inträffa och uppnå regelefterlevnad (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship med flera). Be om en gratis demo nu. Lär dig mer om EHS Management Software

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
En programvarusvit för incidenthantering som utformats för att förenkla avsändande, evidensbaserad rapportering, samtalshantering och beslutsfattande.
En programvarusvit för incidenthantering som utformats för offentliga säkerhetsorganisationer för att förenkla avsändande, evidensbaserad rapportering, samtalshantering och beslutsfattande. Lär dig mer om Intergraph Computer-Aided Dispatch

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En av de ledande AI-plattformarna för riskdetektering i realtid och larm om nödsituationer.
Dataminr är en av de ledande AI-plattformerna för händelser i realtid och riskdetektering. Globala företag förlitar sig på att Dataminr ska leverera relevanta varningar i realtid så att nya risker och nödsituationer kan upptäckas tidigare, vilket hjälper ett brett spektrum av proffs att lindra och hantera kriser mer effektivt. Lär dig mer om Dataminr

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
StatusIQ erbjuder en gratis statussida som hjälper organisationer att på ett transparent sätt kommunicera uppdateringar i realtid om incidenter och schema
Site24x7 StatusIQ är en status- och incidentkommunikationsplattform för att kommunicera incidenter och planerat underhåll med kunder i realtid. Skapa din gratis statussida med StatusIQs värdstatussidor. Lär dig mer om Site24x7 StatusIQ

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Med Pentana Risk kan företag upprätta ett ramverk för företagsövergripande riskhantering (enterprise risk management, ERM) som gör det möjligt för dem att hantera risker i ett enda lättanvänt ERM-system.
Ideagens programvarulösning för företagsriskhantering integrerar riskhanteringsprocesserna fullt ut, från att identifiera och bedöma risker i hela företaget, till att tilldela och övervaka reduceringsplaner hela vägen fram till rapportering och definiera en långsiktig strategi för förbättrad prestanda. Lär dig mer om Pentana Risk

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
proaktiv detektering för affärskontinuitet med Zero Incident Framework.
Zero Incident Framework (ZIF) är en renodlad AI-plattform för IT-drift som drivs helt av oövervakad mönsterbaserad maskininlärning ZIF möjliggör AI-ledd upptäckt, övervakning, brusreducering, händelsekorrelation, avbrottsprognos och preskriptiv åtgärd Lär dig mer om Zero Incident Framework

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Integrerad personalsäkerhet, sjukvård, fall, frånvaro, OSHA, arbetarkompensation, anspråk och efterlevnad, helt molnbaserad programvaruplattform
Xybions integrerade digitala low-code-plattform för hälsa, säkerhet, vård, ärendehantering och anspråkshantering uppfyller alla intressenters behov längs en anställds väg till vård både före och efter skadan. Omfattar kompensation för anställda, OSHA-rapportering, hantering av återgång till arbetet. Patientsäkerhet. Skador på vassa föremål för sjukvårdspersonals säkerhet och OSHA-rapportering. Fullständig integrering med personal- och anspråkssystem. Personlig skyddsutrustning, inventering av andningsmasker och tillpassningshantering. Fullständig uppsättning för hantering av personalens hälsa. Anpassad instrumentbräda Lär dig mer om Emidence XD

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering