Sverige Visa lokala produkter
269 resultat
Programvara för nödmeddelanden med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning av hot och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
AlertMedia är en av världens främsta programvara för nödkommunikation. Meddelandesystemet och övervakningstjänsterna hjälper till att hålla dina medarbetare säkra, informerade och uppkopplade genom alla faser i en nödsituation. Effektivisera aviseringar på alla enheter med detta intuitiva och lättanvända gränssnitt. Snabb och smärtfri onboarding med en fantastisk kundtjänst som är tillgänglig 24/7. Lär dig mer om AlertMedia

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Heltäckande incidenthantering integrerat i Datadog-plattformen. Inga kontextväxlingar eller manuella processer. Lär dig mer om Datadog
Datadogs incidenthantering gör det möjligt för DevOps-team och SRE:er att mer effektivt hantera sina arbetsflöden för incidentrespons från början till slut, vilket sparar dig tid och ger dig mindre frustration när det är som viktigast. Användare kan automatiskt upptäcka, prioritera och lösa incidenter direkt i Datadog-appen och samtidigt använda övervakningsdata från hela plattformen. Gör det möjligt för dina team att enkelt skapa och spåra incidenter på ett ställe och samarbeta vid felsökning med Datadog Incident Management. Lär dig mer om Datadog

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
EQS Integrity Line är Europas mest använt whistleblower-system. Enkel att använda för båda rapporter och handläggare. Lär dig mer om EQS Integrity Line
EQS Integrity Line: Enkel dygnet runt rapportering av oegentligheter via web, epost, telefon eller fysiska möten. Tillgänglig globalt tillgänglig på över 70 språk. Intuitiv ärendehantering säkerställer hantering av inkommande rapporter och utredningar effektivt och i samarbete men ändå konfidentiellt. Realtidsstatistik förenklar intern rapportering trendanalyser. Lär dig mer om EQS Integrity Line

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Lär dig mer om OpsGenie
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Smart mobil plattform för granskning och inspektioner. Det effektiva sättet för att förbättra kvalitet, säkerhet, driftsstandarder och efterlevnad. Lär dig mer om GoAudits
Smart mobilapp och komplett lösning för granskning och inspektioner. Planera och schemalägg inspektioner, utför snabba mobila granskningar på din favoritenhet (även offline) och tilldela omedelbart korrigerande uppgifter. Efter en inspektion kan du omedelbart generera insiktsfulla rapporter och automatiskt skicka dem till rätt personer för information i realtid. Den avancerade instrumentbrädan för analys ger dig oöverträffade insikter i din verksamhet och maximerar din ROI. Enkel och prisvärd lösning för yrkesverksamma. Lär dig mer om GoAudits

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Freshservices funktioner för incidenthantering hjälper till att driva självserviceimplementering, automatisera återkommande uppgifter och öka produktiviteten. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITSM-lösning i molnet. Det ger kraftfulla incidenthanteringsfunktioner som är nära integrerade med andra ITSM-processer som problem-, förändrings-, publicering- och resurshantering. Du kan låta användare ta upp ärenden via olika kanaler som e-post, supportportal, chatt osv. Dess smarta ärendeformulär avstyr till och med triviala problem genom att föreslå relevanta kunskapsbasartiklar. Ditt IT-team kan automatisera tilldelningen av ärenden och använda fasta svar för att ytterligare öka produktiviteten. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
New Relic is the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools Lär dig mer om New Relic One
New Relic One empowers engineers with a data-driven approach to planning, building, deploying and running software. Offering the only unified data platform that empowers engineers to get all telemetry paired with powerful full-stack analysis tools, New Relic helps engineers get past the what to uncover the why. This improves uptime, reliability and efficiency to deliver exceptional customer experiences that fuel growth. Uncover the why with New Relic. Lär dig mer om New Relic One

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Intellect erbjuder en modern QMS-programvarulösning med en kodfri plattform som ger alla möjlighet till innovation. Lär dig mer om Intellect
Intellect Quality Suite är en QMS-programvarulösning som kan förbättra verksamhetens kvalitet och minska de totala kvalitetshanteringskostnaderna med 40 %. Intellects applikationer är utformade av certifierade kvalitetsexperter och kan enkelt skräddarsys med den kodlösa plattformen och dra-och-släpp-teknik för att passa just dina affärsbehov. Ge ditt team fjärråtkomst, mobilappar, dynamiskt arbetsflöde, analys och rapportering med en modern och lättanvänd lösning. Appar inkluderar dokumentkontroll, medarbetarutbildning, revisionshantering, CAPA, avvikelse med mera. Lär dig mer om Intellect

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En mjukvara som förenklar ditt arbetsmiljöarbete. Din resa mot en säker arbetsplats börjar med EcoOnline. Lär dig mer om EcoOnline Platform
EcoOnline HMS-verktyg är känt som den mest användarvänliga mjukvarulösningen på marknaden. Vårt arbetsmiljösystem kan anpassas för ditt och din verksamhets behov genom ett brett utbud av moduler. Med EcoOnline HMS får du även tillgång till vårt rapporteringsverktyg som ger dig djupare insikter i hur säkerhetsarbetet fungerar och om rutiner behöver ses över, beslut kan tas baserat på den data som presenteras. Våra anpassade moduler ger den perfekta tillämpningen. Utforska våra moduler så som incidenthantering, riskbedömning, och tillbudsrapportering och välj dem som passar just din verksamhet. Lär dig mer om EcoOnline Platform

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Discover how Fusion can mature your incident management program. Lär dig mer om Fusion Framework System
The Fusion Framework® System provides users with access to real-time data and a powerful incident command center that is available on any device. Users gain a tailored view of an event as it is happening to ensure the best result every time. Dynamically update plans as an incident evolves to adapt to any situation. Through Fusion's after-action reports, your organization can continuously drive success based on lessons learned. Lär dig mer om Fusion Framework System

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Mobila, offline-aktiverade granskningar, bedömningar, rapporter och analyser avseende säkerhet, kvalitet, hälsa och säkerhet, miljö och anläggning på valfri enhet. Lär dig mer om Falcony
Audits.io är ett helt anpassningsbart verktyg som fungerar på alla enheter – både online och offline. Utför granskningar och inspektioner när du är ute på språng med din mobil eller surfplatta och fortsätt arbetet på en dator om du vill det. Bifoga bilder och andra filer, tilldela och meddela ansvariga personer, dela de automatiserade PDF-rapporterna med intressenter och analysera flaskhalsar och trender från realtidsstatistiken. Kontrollera materialet nedan och börja effektivisera gransknings- och inspektionsprocesser i din organisation idag. Lär dig mer om Falcony

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Lär dig mer om Sofvie
Plattform för samarbetande intelligens som ger varje nivå i organisationen en röst inom säkerhet och riskhantering. Programvaran förbättrar kommunikationen och omdefinierar riskhanteringen på arbetsplatsen genom att på ett intelligent sätt analysera data som samlats in från frontlinjen. Sofvie bygger på industri 4.0 och skapar en tillgänglig referenspunkt som underlättar kritiska beslutsprocesser. Sofvie är utformad för att anpassa din kultur, minska antalet incidenter och olyckor för att i slutändan rädda liv. Lär dig mer om Sofvie

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Skydda din arbetsplats med LogicManagers integrerade verktyg för incidenthantering. Lär dig mer om LogicManager
Skydda din arbetsplats med LogicManagers integrerade verktyg för incidenthantering. Deras färdiginstallerade men ändå anpassningsbara lösningspaket för incidenthantering hjälper dig att automatisera dina processer, hitta grundorsaken, enkelt samla in viktig information och skapa engagerande rapporter. Lär dig mer om LogicManager

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
WeMoral | Visselblåsarsystem som gör det möjligt för organisationer att samla in anonym feedback samt lagra rapporter och hantera incidenter på ett säkert sätt. Lär dig mer om WeMoral
Visselblåsarsystem som gör det möjligt för organisationer att uppmuntra och samla in anonym feedback samt lagra rapporter och hantera incidenter på ett säkert sätt. Lösningen är 100 % säker och anonym. Lär dig mer om WeMoral

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Enablon ger dig en komplett EHS-programvara som utformats för Fortune 500-företag. Lär dig mer om EHS Management Software
Enablon lanserades för 20 år sedan och erbjuder en mycket omfattande EHS-programvaruplattform för företag som utformats för stora och komplexa organisationer. Hundratals Forbes Global 2000-företag och miljontals användare runt om i världen förlitar sig på deras programvarulösningar för att minimera risker, öka arbetarnas säkerhet, förhindra incidenter från att inträffa och uppnå regelefterlevnad (ISO 45001, ISO 14001, ISO 31000, TRI, GHG MRR, CAA, Product Stewardship med flera). Be om en gratis demo nu. Lär dig mer om EHS Management Software

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Enablon provides the most complete EHS, Risk and Sustainability Management software on the market designed for Global 2000 companies. Lär dig mer om Safety Observations (BBS) Management Software
The Enablon BBS Software solution enables large & complex organizations to foster a safety culture and improve employee engagement by having workers easily report at-risk and unsafe behaviors and conditions. Capture observations, online or offline, and analyze them. Support a Behavior-Based Safety (BBS) program through the proper software and mobile tools. Lär dig mer om Safety Observations (BBS) Management Software

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Komodor tracks changes across your entire K8s stack, analyzes their ripple effect, and shows you the easiest path to troubleshooting. Lär dig mer om Komodor
Komodor is a Kubernetes-native platform that empowers developers and on-call teams to troubleshoot efficiently and independently. By providing a centralized view of all code, configurations, and 3rd-party app changes across the entire k8s stack, Komodor offers contextual insights that help developers easily detect root causes, rapidly solve issues, and innovate with confidence. The Kubernetes-native Troubleshooting Platform Lär dig mer om Komodor

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En förstklassig kundserviceplattform som ger varje anställd innovativa verktyg och enhetlig data.
Leverera fantastisk service och en flexibel upplevelse för personalen oavsett var de befinner sig. Ge personalen en heltäckande vy av varje kund, oavsett om de befinner sig på kontaktcentret eller arbetar på distans. Skala och optimera tjänsten genom att utnyttja AI och integrera populära supportkanaler som telefon, meddelande och chatt direkt i personalens arbetsyta. Lös ärenden snabbare genom att kombinera automatiserade processer med enkel åtkomst till alla detaljer, sammanhang och historik för varje ärende och kundinteraktion. Lär dig mer om Salesforce Service Cloud

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Cloud software that connects people, systems & data into a single view for visibility and actionable intelligence across operations.
PagerDuty, Inc. (NYSE:PD) is a leader in digital operations management. In an always-on world, organizations of all sizes trust PagerDuty to help them deliver a perfect digital experience to their customers, every time. Teams use PagerDuty to identify issues and opportunities in real time and bring together the right people to fix problems faster and prevent them in the future. Lär dig mer om PagerDuty

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
iAuditor helps businesses update & distribute their best practices with real-time visibility into effectiveness across their sites.
iAuditor is used to conduct over 2 million inspections per month across all industries for safety, quality control, and operations. It is used by over 25,000 businesses worldwide to complete more than 600M checks per year to improve safety and quality in their workplaces. All of the inspection data is captured in real-time allowing you to instantly identify missed inspections and failed items and rapidly mitigate risks. Lär dig mer om iAuditor

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk helps you investigate, monitor, analyze, and act on all of your organizations data.
Trusted by 92 of the fortune 100, Splunk is a customizable data analytics platform that empowers you to investigate, monitor, analyze and act. From IT to security to business operations, Splunk is the data-to-everything platform that enables you to take action in real-time. With Splunk, you can predict and prevent IT problems, streamline your entire security stack, minimize unplanned downtime, and explore and visualize business processes for increased transparency all in one platform. Lär dig mer om Splunk Enterprise

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Incident management platform that helps prevent, manage, and resolve IT incidents before they become business problems.
xMatters is an incident management platform that helps enterprises prevent, manage, and resolve IT incidents. From the Global 2000 to small workgroups and innovative DevOps teams, organizations around the world rely on the xMatters digital service availability platform to solve technology issues before they become business problems. The xMatters integration platform allows organizations to automate key processes with the tools they already use like ServiceNow, Splunk, Jira, and Slack. Lär dig mer om xMatters

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
En säker arbetsplats är en effektiv arbetsplats. Med denna incidentspårningsapp kan du registrera incidenter, klassificera dem efter inverkan och angelägenhet, tilldela dem till lämpliga team, följa upp deras framsteg och rapportera potentiella problem. Med Zoho Creators dra-och-släpp-arbetsflödesverktyg kan du lägga till nya funktioner eller justera befintliga arbetsflöden även efter att du har startat dina appar. Anpassa denna app för webben, Android, iPhone och iPad. Prova gratis. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Den mest betrodda EHSQ-programvaran som säkerställt kundframgång i över 30 år.
Cority är en betrodd EHSQ-programvaran för att säkerställa kundframgångar. Coritys allsidiga SaaS-plattform hjälper organisationer att säkert hantera EHSQ-information över avdelningar, regioner och världen. Över 800 organisationer i 70 länder litar på Cority för att säkerställa global efterlevnad, minska risker, standardisera procedurer, driva fram operativ excellens och se till att medarbetarna är säkra, hälsosamma och produktiva. Lär dig mer om Cority

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper.
Safesite är en kostnadsfri, lättanvänd digital säkerhetslösning för individer och team som vill samarbeta och förbättra säkerheten utan papper. Över 4 000 företag litar på Safesite-plattformen för att genomföra säkerhetsinspektioner och revisioner, driva teamets säkerhetsengagemang och ge varje medarbetare i organisationen möjlighet att bli en mästare på säkerhet. Lär dig mer om Safesite

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
#1 Incident Management platform to solve ALL your requirements. Simple for workers to use, simple for managers to customize.
#1 Incident Management Software solution that connects your management system from your visitors to your internal management team. Donesafe makes it fast and easy to access, enter and report visitor data in real time. Donesafe is a modern & fresh platform with end to end functionality. It works online with any device, including offline with native iOS and Android apps. Use our out-of-the-box templates or configure to align with your specific requirements. Try now. Lär dig mer om HSI Donesafe

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Panopta offers a full-service monitoring solution that covers all your devices and doesnt compromise on security.
A fully-featured monitoring platform for on-prem, cloud, & containerized deployments. With server and application performance, Panopta provides more than just basic monitoring. With the ability to perform checks from public and private spaces, you never need to trade security for robust monitoring. Lär dig mer om Panopta

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
En ny generation av programvara för incidenthantering som har utformats för rapportering av kreditupplysning, mätvärden och avisering för att effektivisera hanteringen.
Programvara för incidenthantering med instrumentbräda med mätvärden och diagram, webbportal, incidentrapporter, kreditupplysning, logghistorik, arbetsflödesgodkännanden, aviseringar, varningar och dokument. Programvaran erbjuder stödmoduler för uppföljning av händelser, incidenter, kontrakt, försäkring, anspråk, skador, löneuppgifter och tillgångar. Fungerar i alla branscher och erbjuds som värdbaserad eller lokal installation med professionell support och utbildning. Integrering med annan programvara. Kraftfull, mycket anpassningsbar och användarvänlig. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Improve safety & field ops in one platform - increase productivity up to 32%. Connect the field to the office.
HammerTech empowers Owners, Engineers, and Contractors with centralized safety, and daily jobsite field management in one platform - improving productivity up to 32%. Connect jobsites to the office. Eliminate paper and spreadsheets resulting in increased job profits and seamless collaboration. Lär dig mer om HammerTech

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Regroup is the robust communication solution that keeps your entire IT team informed and ready to respond to critical outages.
Regroup helps you reduce downtime, ensure compliance and alert your entire network in the event of an emergency or outage. Our cloud-based platform delivers notifications to mobile, email, text/SMS and even landlines when cellular service is overloaded or power is out. Regroup keeps your company running smoothly with reliable emergency and day-to-day notifications, comprehensive reporting, two-way messaging, geofencing for targeting specific locations and mobile apps for incident reporting. Lär dig mer om Regroup Mass Notification

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Onspring helps teams streamline the resolution of unplanned interruptions for greater productivity. Flexible for enterprise and IT.
With Onspring's no-code, cloud-based Incident Management software, teams can streamline reporting & resolution of adverse impacts or unplanned interruptions. How? Through automated incident recording, classification & investigation. Our configurable platform sets logic & rules to centralize and standardize responses & notifications, track activities and report real-time status for unique enterprise needs & IT management. Actionable insights improve efficiencies to protect productivity. Lär dig mer om Onspring

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
WorkClout helps quality engineering teams improve quality and get product-to-market faster. Fully implement in just seven days.
WorkClout is a quality management platform for manufacturers. Our software helps streamline & automate internal audits, document control, visual inspections, training, and preventive quality design. ∙ Layer Process Audits ∙ CARE Inspections ∙ 8D ∙ Equipment Verification Audit (PVA) ∙ FMEA Compliance ∙ Document Control ∙ Pressure Equipment Directive (PED) ∙ Supplier Audits ∙ IATF 16949 ∙ CAPA ∙ SPC / Data Trend Analysis WorkClout is available on iOS, Android, and Desktop. Lär dig mer om WorkClout

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Threat detection and response backed by an in-house 24/7 SOC, no annual contract required.
Perch Security, a ConnectWise solution, offers threat detection and response backed by an in-house Security Operations Center (SOC). Defend against business email compromise, account takeovers, and see beyond your network traffic. Our team of threat analysts does all the tedium for you, eliminating the noise and sending only identified and verified treats to action on. Built with multi-tenancy, Perch helps you keep clients safe with the best threat intel on the market. Lär dig mer om Perch Security

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Allt-i-ett-prestationsövervakningsverktyg (SaaS) för DevOps och IT. Övervaka webbplatser, servrar, appar, moln, virtuella maskiner, nätverk med mera.
Site24x7 erbjuder enhetlig molnövervakning för DevOps och IT-drift och övervakar upplevelsen av verkliga användare som använder webbplatser och applikationer från stationära och mobila enheter. Med hjälp av djupgående övervakningsfunktioner kan DevOps-teamen övervaka och felsöka applikationer, servrar och nätverksinfrastruktur, inklusive privata och offentliga moln. Övervakning av slutanvändarens upplevelse sker från mer än 90 platser runt om i världen och olika trådlösa transportörer. Lär dig mer om Site24x7

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Information security and compliance software for Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, and more.
Tandem Security & Compliance Software is an innovative suite of information security and compliance management tools used by more than 1400 U.S. financial institutions. Products include: Risk Assessment, Policies, Business Continuity Planning, Vendor Management, Social Media Management, Audit Management, Phishing, Cybersecurity, and more. Software features include secure document storage, unlimited users, roles & responsibilities, tasks, email reminders, and incredible support. Lär dig mer om Tandem Software

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Freshstatus is a Status Page and Incident Communication Software.
Freshstatus is a Status Page and an Incident Communication Software. Create a hosted and branded status page in just one-click. Manage Incidents and communicate status updates in realtime with your teams and customers. New features in Freshstatus 3.0 include: Authenticating users with SSO/SAML, API for CRUD Incident and Scheduled Maintenance, Quick Service Status Change, Webhook Integration, Slack Integration. Lär dig mer om Freshstatus

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem. Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner. Lär dig mer om Urbest

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Programvaran ringer rätt person i ditt team när din webbplats ligger nere.
Better Uptime är en radikalt bättre plattform för övervakning av infrastruktur som ringer rätt person i ditt team om något går fel. Schemalägg jouruppgifter, få användbara varningar och samarbeta för att lösa incidenter snabbare än någonsin. Få en vacker varumärkesstatussida på din domän och håll dina användare informerade. Tillverkad för att passa in i ditt arbetsflöde med över 100 integrationer. Lär dig mer om Better Uptime

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Wooqer is One App for All Ops that enables biz and teams of all sizes to get actions on ground InSync with strategy.
Wooqer is One App for All Ops that enables businesses & teams of all sizes to get actions on ground InSync with strategy. Digitise paper, excel or informal workflows, Train people & share ideas, & know what needs decision in right time - all in one place on Wooqer. Boost your business results with proven Apps on the marketplace or explore various integrations that help you build a powerful decision support system. Wooqer is for everyone - who needs to get the job done! Lär dig mer om Wooqer

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
With a 100% focus on safety, SALUS simplifies the complex ecosystem of safety compliance with an easy-to-use, centralized platform.
With the power of SALUS, you can manage safety compliance across your entire organization from a single source. Say goodbye to a fragmented safety system and hello to a simplified, centralized approach. Built for the construction industry, SALUS is 100% focused on safety and mimics existing workflows to simplify use and accelerate adoption. With SALUS, users can sign & submit documents; track certificates; and manage subcontractors, worksites, & assets, all from a centralized dashboard. Lär dig mer om SALUS

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
Our incident management software aligns log management, monitoring, chat tools, and more, for a centralized view into system health.
With Splunk On-Call (formerly VictorOps), on-call is not a four-letter word. Our incident management software aligns log management, monitoring, chat tools, and more, for a single-pane-of-glass into system health. Using this IT and DevOps system data, we support automated alerting, centralized information, and essential documentation. Teams receive context-rich notifications and collaborate cross-functionally to empower fast, efficient incident resolution and reduced downtime. Lär dig mer om Splunk On-Call

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
VelocityEHS molnbaserade lösningar hjälper dig att nå dina EHS- och hållbarhetsmål snabbare och med större synlighet och enkelhet.
Fler personer litar på VelocityEHS än de fem största konkurrenterna tillsammans. Denna programvara för korrigerande och förebyggande åtgärder (corrective and preventative action, CAPA) ger dig friheten att hantera och rapportera åtgärder i alla dina EHS-aktiviteter på ett ställe. Tilldela uppgifter snabbt, ställ in automatisk eskalering av e-postaviseringar och se till att de fullföljs. Föreställ dig att dina granskningar, inspektioner, incidenter, din förändringshantering och utbildning sköts via en enda instrumentpanel. Dess prisbelönta programvara till ett bra pris. Kom igång på så lite som två till fyra veckor. Lär dig mer om VelocityEHS

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
FORM OpX improves operational compliance by digitizing audits and inspections on mobile to reduce risk and improve safety and quality.
FORM OpX empowers teams to improve operational compliance by digitizing incident management to reduce risk and improve safety and quality from the frontline. Mobile workflows make it easy to capture the right data, at the right place, at the right time – every time. Teams stay connected with instant communications on mobile, and real-time insights allow leaders to spot and fix issues quickly and measure trends over time so teams can take action on the opportunities that move business forward. Lär dig mer om FORM OpX

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine alerts.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed. Lär dig mer om One Call Now

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering
With StatusCast, your status page becomes a central hub for communicating incidents and scheduled maintenance with your users.
StatusCast makes it easy to communicate incident, uptime, and maintenance information with users in real-time via Status Page, email, text, and SMS. StatusCast includes features that take the hassle out of developing and managing a private or public Status Page. The platform includes instant integrations with third-party SaaS platforms, ITSM solutions, and custom application support. Customizable status page design, communication templates, and custom alert automation are included. Lär dig mer om StatusCast

Funktioner

  • Hantering av säkerhetsincidenter
  • Korrigerande och förebyggande åtgärder (CAPA)
  • Utredningshantering
  • Incidentsrapportering
  • IT-incidenthantering
  • Uppgiftshantering