I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Affärssystem för städföretag
Affärssystem för städföretag effektiviserar offertprogram och budgivning på kontrakt, schemaläggning av anställda och utförande av kvalitetskontroll för städföretag.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (5)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
5 resultat
Sortera efter
Hanteringsprogram som hjälper dig att organisera och driva städföretag med förenklad schemaläggning och besökspåminnelser.
ZenMaid utvecklades 2013 av tidigare städfirmeägare som ägnade mindre än en timme om dagen åt att sköta sitt företag med hjälp av specialutvecklad teknik. Vårt mål är att inte bara hjälpa dig att organisera ditt schema och ditt företag, utan också hjälpa dig att få din städfirma att växa utan att behöva arbeta mer. Kunder som väljer den här tjänsten märker snart att färre uteblir från bokningar, deras anställda är bättre informerade och kunderna är nöjdare och mer benägna att rekommendera ditt företag till andra.
Lär dig mer om ZenMaid
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Mobilåtkomst
- Budhantering
- Fakturering
- Kvalitetskontrollhantering
- Schemaläggning av anställda
- Kundhantering
Pålitlig vaktmästarprogramvara som sparar tid och pengar åt kommersiella städföretag genom att göra deras dagliga verksamhet smidigare.
Betrodd kommersiell vaktmästarprogramvara. Swept är enkel, smart vaktmästarprogramvara som utformats speciellt för städbranschen. De lätthanterliga och intuitiva vaktmästarfunktionerna inkluderar tidsuppföljning, schemaläggning, inspektion, meddelanden, problemrapportering och mer. Swepts uppdrag är att hjälpa städbolag att behålla sina städare och kunder genom att effektivisera kommunikationen mellan chefer och anställda och ge dem en konkurrensfördel.
Lär dig mer om Swept
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Mobilåtkomst
- Budhantering
- Fakturering
- Kvalitetskontrollhantering
- Schemaläggning av anställda
- Kundhantering
Ta aktivt reda på vem, vad, när, varför, var (GPS) och hur mycket (USD). Från 5 USD/licens/månad eller obegränsad basåtkomst för endast 199 USD/månad
Intelligent hanteringsplattform med GPS och meddelandeöversättning (över 100 språk). Inget kontrakt (starta eller säg upp när som helst). Från 5 USD/licens/mån. Eller obegränsad grundläggande åtkomst för endast 199 USD/månad. Tre appar för dina kunder, fältarbetare och administratörer. Skalbart från 1 till 10 000 anställda. Undvik dubbelbokningar med ett system för personaltillgänglighet. Dela dokument och bilder i realtid och globalt... ==> Är du osäker på vem som är bäst lämpad för jobbet? Fråga bara din digitala sherpa, de vet svaret baserat på dina anpassade kriterier
Lär dig mer om AI Field Management
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Mobilåtkomst
- Budhantering
- Fakturering
- Kvalitetskontrollhantering
- Schemaläggning av anställda
- Kundhantering
Samarbetsprogramvara för anläggningar, underhåll och tjänster
Urbest förenklar gruppkommunikation, jobbuppföljning, betygsättning och betalning för anläggningshantering och projektarbete. Gränssnittet är intuitivt, vilket minskar den tid som läggs på introduktion av nya användare. Urbest kan anpassas till alla typer av byggnader och organisationer. Välj att arbeta fristående med Urbest eller länka det till ditt ERP- eller tillgångshanteringssystem.
Som sista punkt får du efter några månader tillgång till beteendeanalys med föreslagna handlingsplaner.
Lär dig mer om Urbest
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Mobilåtkomst
- Budhantering
- Fakturering
- Kvalitetskontrollhantering
- Schemaläggning av anställda
- Kundhantering
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen.
Lär dig mer om MarketBox
...
Läs mer
Funktioner
- Tidsspårning
- Mobilåtkomst
- Budhantering
- Fakturering
- Kvalitetskontrollhantering
- Schemaläggning av anställda
- Kundhantering