6 resultat
Hantera hantverkare med lätthet. Spårning av rörlig arbetskraft, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhantering, fakturering och karta. Lär dig mer om Synchroteam
Hantera hantverkare effektivt, förenkla affärsprocesser och optimera kostnader med Synchroteam-programvara för FSM. Synkroteam-funktioner för spårning, schemaläggning, leverans, kalender, jobbhanterin g, rapportering, CRM, fakturering och kartor. Molnbaserad SaaS med mobilappar för iOS och Android. Integreras med QuickBooks, Salesforce och Zoho. Skapa en gratis testversion på 1 minut och organisera dig med deras prisvärda, kraftfulla och anpassningsbara servicelösning. Live-support Lär dig mer om Synchroteam

Funktioner

  • Citat / uppskattningar
  • Arbetsorderhantering
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning
Hjälper små fältarbetesföretag att växa med en modern lösning. Schemalägg och sänd ut tekniker. Molnbaserad administration och mobilappar. Lär dig mer om Repair-CRM
Uppdraget är att hjälpa små fältarbetesföretag att växa med en modern fältarbeteslösning. Schemalägg och skicka ut tekniker och följ deras framsteg med GPS. Prisvärd (från 19 USD/användare/månad), vilket gör den idealisk för företag med 3–15 tekniker. Molnbaserad administration och mobilappar. Tillgångsspårning, foto- och signaturinsamling. Starta en gratis provperiod (inget kreditkort krävs) Lär dig mer om Repair-CRM

Funktioner

  • Citat / uppskattningar
  • Arbetsorderhantering
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning
Förstklassig allt i ett-lösning utformad för tjänsteföretag. Hantera enkelt dina jobb från det ögonblick de kommer in tills de blir betalade.
Oavsett om det gäller utryckningar i bostäder eller stora kommersiella jobb erbjuder Fergus heltäckande jobbhanteringsprogramvara för handels- och tjänsteföretag dig alla verktyg du behöver för att driva ett framgångsrikt företag. Fergus är byggd av VVS-personal och tar hand om alla detaljer, från offerter, schemaläggning och fakturering till hantering av ditt team samt hälsa och säkerhet. Med över 10 miljoner skapade jobb i Fergus kan detta visuella arbetsflöde hjälpa dig att hantera alla dina jobb när du är på språng, oavsett om det handlar om 3 eller 300 jobb. Lär dig mer om Fergus

Funktioner

  • Citat / uppskattningar
  • Arbetsorderhantering
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Citat / uppskattningar
  • Arbetsorderhantering
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning
Specialbyggd programvara för små till medelstora företag som vill hantera och dra nytta av sin arbetsstyrka.
Med Service Proz kan ditt lilla företag drivas lika effektivt som ett stort företag. Med Service Proz CRM kan du skapa en professionell uppskattning, konvertera till en arbetsorder, schemalägga i kalendern och slutföra arbetsordern. Alla data, såsom bilder, anteckningar, meddelanden och pengar lagras i historiken. SMS-meddelandecentret möjliggör kontinuerlig kommunikation med kunder och tekniker genom Service Proz skrivbords- och mobilapp. Andra funktioner inkluderar spårning av lager, rapportering och fakturering. Lär dig mer om Service Proz

Funktioner

  • Citat / uppskattningar
  • Arbetsorderhantering
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning
Streem har som mål att göra hela världens expertis tillgänglig för alla.
Streem gör det möjligt för organisationer att sälja och betjäna sina kunder utan begränsningar eller antaganden, vilket gör att deras expertis förbättras med hjälp av värdefull kontext. Plattformen Streem ger konsumentengagemang i realtid med hjälp av video på distans och teknik för förstärkt verklighet (augmented reality, AR). Verktygslådan har gott om AR/AI och används tillsammans med videoanslutningsplattformen och hjälper organisationer att erbjuda en kundinriktad upplevelse. Detta snabbar upp traditionellt tidskrävande uppgifter som offerter, konsultationer angående detaljhandel, felsökning, garantier med mera. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Citat / uppskattningar
  • Arbetsorderhantering
  • Jobbhantering
  • Kalenderhantering
  • Schemaläggning