5 resultat
Omvandla manuella och pappersbaserade processer till digitala resor med EasySends kodfria plattform. Lär dig mer om EasySend
Omvandla manuella och pappersbaserade processer till digitala resor med EasySends kodfria plattform. Används av företagsledare, IT, drift, kundupplevelse och marknadsföring i försäkringsbolag för att förbättra alla kund- eller ombudsinriktade användningsfall. Vanliga användningsfall inkluderar introduktion, ansökningar, fordringar och behörigheter. Skapa enkelt med drag och släpp-verktyg, samla in e-signaturer, förbättra färdigställandegraden och sänk driftskostnaderna. Lär dig mer om EasySend

Funktioner

  • Policyhantering
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Mäklar-/agentportal
  • Fakturering
AdInsure erbjuder omfattande support för ett brett utbud av kommersiella produkter, även de mest komplexa. Lär dig mer om AdInsure
AdInsure är en modern plattform som används av försäkringsbolag över olika kommersiella områden för att digitalisera sina produkter, omvandla processer och affärsmodeller, lansera nya erbjudanden snabbare och hantera förändringar effektivt. Ta kontroll över din digitala strategi med AdInsures omfattande funktionalitet som byggts specifikt för kommersiella försäkringsbolag: support för kommersiella produkter, försäljnings- och försäkringsportal, backoffice-funktionalitet, heldigitaliserade försäkrings- och konfigurationsverktyg med low-code. Lär dig mer om AdInsure

Funktioner

  • Policyhantering
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Mäklar-/agentportal
  • Fakturering
Programvara för kontrakt-, risk-, försäkrings-, anspråks-, incident-, tillgångs- och arbetsflödeshantering med integration och instrumentbräderapportering.
Webbaserad försäkringsprogramvara som stöder alla försäkringstyper. Följer upp policyer, applikationer, premier, intyg, förnyelser, fakturering, betalningar, provisioner och försäljningsmöjligheter. Stöder komplext övergripande, överskotts- och återförsäkring. Funktionerna inkluderar automatisering, arbetsflöde, instrumentbrädsanalys, dokumenthantering och affärsregler. Finns med flera språk och valutor och erbjuds som lokalt installerad eller värdbaserad i molnet. Lär dig mer om A1 Tracker

Funktioner

  • Policyhantering
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Mäklar-/agentportal
  • Fakturering
Helautomatisk försäkrings-CRM för P/C-ombud. Passar bra för både privata och kommersiella reklambyråer.
Better Agency är ett försäkrings-CRM för P/C-ombud. Du kommer att sälja mer premiumerbjudanden och spara mer tid med dessa automatiseringskampanjer. Du kan följa upp med varje potentiell kund, sälja hela din bok, hantera funktionstjänstförfrågningar, kommunicera vid varje förnyelse och hjälpa alla sökande med ett enda klick. Dessa piplines för försäljning, service och förnyande gör det möjligt för ombud att övervaka varje kund. Den har inbyggd SMS och du kan lagra alla dokument och registrera alla dina policyanteckningar. Lär dig mer om Better Agency

Funktioner

  • Policyhantering
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Mäklar-/agentportal
  • Fakturering
En kommersiell försäkringsprogramvara för att automatisera arbetsflöden och försäkringsprocesser. Konfigurerbar molnbaserad heltäckande försäkringslösning.
i2go hjälper kommersiella försäkringsgivare, försäkringsförmedlare (managing general agent, MGA) och startups att automatisera arbetsflöden och försäkringsprocesser. Som en försäkringsplattform erbjuder i2go en komplett heltäckande programvarulösning för försäkringar, som tillhandahåller en avancerad klassningsmotor, policyhantering och försäkringsarbetsplats. Då plattformen är fullständigt driven av API:er och i2go i molnet kan den sömlöst integreras med alla tredjepartsintegrationer. Med ett konfigurerbart koncept utan kodning är det enkelt att skapa nya produkter på nolltid utan behov av IT-support. Lär dig mer om tigerlab

Funktioner

  • Policyhantering
  • Citat / uppskattningar
  • Dokumenthantering
  • Hantering av skadeansökningar
  • Mäklar-/agentportal
  • Fakturering