I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
System för leveranshantering
System för leveranshantering effektiviserar driften av restaurangleveranser, logistik och kurirföretag.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (24)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
24 resultat
Sortera efter
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan leveranschefer och kurirer enkelt planera och analysera sina dagliga leveranser.
Lär dig mer om GSMtasks
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan leveranschefer och kurirer enkelt planera och analysera sina leveranser. Programvara för hantering av leveransrutter gör att leveransföretag kan krossa konkurrensen utan att ytterligare belasta sina resurser. GSMtask har en app för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för speditörer, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API möjliggör integrering med dina nuvarande system inklusive CRM, lager osv.
Lär dig mer om GSMtasks
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
En SaaS-företagsplattform för avancerad leveransorganisering och hållbar hantering av sista kilometern.
Lär dig mer om URBANTZ
Urbantz är en leveranshanteringsplattform för företag. Detaljhandel, livsmedels-, logistik- och e-handelsföretag, inklusive varumärken som Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, C Chez Vous, FM Logistic, m.fl., förlitar sig på Urbantz för att organisera och optimera leveranser, snabbt integrera externa transportörer och chaufförer, förutse problem, övervaka leveransverksamheten med aldrig tidigare sedda, optimering för flera jämlöpande transportörer och koldioxidminskningsalgoritmer.
Lär dig mer om URBANTZ
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Enkel programvara för hantering av interna restaurangleveranser.
Lär dig mer om Shipday
Enkel programvara för hantering av interna restaurangleveranser.
Lär dig mer om Shipday
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan.
Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder.
Lär dig mer om Route4Me
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
OptimoRoute hjälper företag att planera effektiva rutter och scheman för leveranschaufförer och servicetekniker.
Denna molnbaserade programvara hjälper företag att planera effektiva rutter och scheman för leveranschaufförer och servicetekniker. Fördelarna med att använda OptimoRoute inkluderar: 15–25 % ökning av effektiviteten (fler beställningar som utförs som ett resultat av effektiva rutter med kortare körtid), minskad körsträcka, möjlighet att fördela resurser med hjälp av fastställda regler som är baserade på verksamhetens strategiska prioriteringar, (förbättrad) insyn i situationen på fältet samt snabbare planering och omplanering.
Lär dig mer om OptimoRoute
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Track-POD är en allt i ett-programvara för leveranshantering för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat.
Track-POD är en molnbaserad allt i ett-programvara leveranshantering med AI för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat. Denna leveransprogramvara ger dig ett ruttplaneringsverktyg för att arrangera flera avlämningsplatser, en elektronisk leveransbevis app till dina chaufförer samt en webb-instrumentbräda i realtid för avsändarna. Öka din fordons användbarhet med en dirigeringsmotor för fordonsparker och harmonisera ditt säljteam med logistikteamet.
Lär dig mer om Track-POD
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Onfleets programvara förenklar din lokala leveransverksamhet från början till slut. Starta en gratis provperiod idag.
Onfleets moderna, härliga programvara för leveranshantering gör det enkelt för företag att planera och analysera sina lokala leveranser. Onfleet inkluderar intuitiva smartphone-appar för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för avsändare, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API som möjliggör integrering i online-beställningssystem och andra system. Programvaran har tagit hand om miljontals leveranser för budfirmor i fler än 60 länder över hela världen. Starta en gratis provperiod idag.
Lär dig mer om Onfleet
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
En kostnadsfri men kraftfull lösning för leveransspårning i realtid och elektroniska leveransbevis som fungerar var som helst i världen.
Detrack erbjuder din första chaufför gratis för alltid och är en kraftfull programvara för leveranshantering som låter dig spåra dina fordon i realtid på en karta och registrera elektroniska leveransbevis i realtid (electric proof of delivery, E-POD) med hjälp av bara iOS/Android-appen. Apparna har översatts till 26 språk och används dagligen runt om i världen för att slutföra miljontals leveranser.
Lär dig mer om Detrack
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Minska driftskostnaderna, minska körsträckan och förbättra kundservicen med Workwaves webbaserade programvara för ruttplanering.
Minska driftskostnaderna, minska körsträckan och förbättra kundservicen med Workwaves webbaserade programvara för ruttplanering. Identifiera de snabbaste och mest effektiva rutterna på några minuter och slipp problemen som kan uppstå med planering och schemaläggning. Börja optimera dagens rutter eller planera för hela månaden. Prova Workwave Route Manager idag som drar det tunga lasset åt dig.
Lär dig mer om RouteManager
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Förstklassig programvara för leveranshantering för att optimera kapacitet, tilldelning, rutter och scheman för snabbare och säkrare leveranser.
LogiNext Mile är avancerad leveranshantering och optimering och en av de bästa lösningarna i sin klass för att minska leveranskostnaderna och samtidigt öka effektiviteten i logistikhanteringen. Programvaran optimerar tillgänglig fordonskapacitet, automatiserar tilldelning av sändningar till den idealiska leveranspartnern/fordonet, planerar effektiva leveransscheman, optimerar rutter för att undvika trafik och flaskhalsar, spårar fordon som förflyttar sig i realtid, meddelar om händelser på marknivå, leveransvalidering och analys.
Lär dig mer om LogiNext Mile
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Manage all your delivery operations from one platform to enhance efficiency and deliver exceptional customer experience at scale.
Streamline all your delivery operations with Tookan Delivery Management System. With Tookan, customers can manage deliveries from one platform to enhance efficiency and deliver an exceptional customer experience at scale.
Tookan empowers enterprises with optimized routes, automation, real-time tracking, and efficient movement of goods for both B2C and B2B segments. Create and assign delivery tasks with just a few clicks with the Tookan app and monitor activities and agents on the go.
Lär dig mer om Tookan
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i leveransrapporter från valfri mobilenhet.
Skapa och skicka leveransrapporter till dina kunder för underskrift med den här appen. Hantera returer, samla in respons och leverera kvalitet. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, NFC-taggskanning, streckkodsskanning, ljud, kryssruta osv. Registrera leveransinformation från fältet online/off-line. Öka effektiviteten, spara tid och pengar.
Lär dig mer om Kizeo Forms
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
eLogii är en ledande programvara för leveransplanerare som automatiserar ruttplanering och optimering samt avsändning för leveranstjänster.
eLogii är en ledande molnbaserad programvara för leveransplanerare som passar företag av alla storlekar: från detaljhandel och distribution via e-handel och matleverans till läkemedel och sjukvård. eLogii förenar leveranslogistik från upphämtnings- och avlämningsplanering, ruttläggning och -optimering för flera stopp samt hjälper till att hantera den enkelt under hela den sista transportsträckan. Med eLogii automatiserar du avsändningen, får synlighet i realtid för chaufförer, fordon och beställningar, hämtar leveransbevis och hanterar omvänd logistik.
Lär dig mer om eLogii
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Ruttoptimering, papperslös leverans och kundundersökning för leveransföretag. Integreras med en mängd olika faktureringssystem.
DispatchTrack är den perfekta heltäckande logistikprogramvaran för leverans- och serviceorganisationer. DispatchTrack erbjuder en komplett lösning med funktioner som ruttoptimering, närhetsbaserad schemaläggning, instrumentbräden för realtidsövervakning och möjligheten att samla in jobbstatus, bilder, anteckningar, signatur, undersökning, tidrapporter och fakturor från en mobil enhet. Tät integrering med alla större POS-system erbjuds och den mobila programvaran körs på både Android, iPhone och iPad
Lär dig mer om DispatchTrack
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Logistia kan bli din dagliga reseplanerarpartner som hjälper dig att hitta den snabbaste resvägen med flera hållplatser.
Logistia är utformat för alla företag med sin egen leveransfordonpark och hjälper dig att kontrollera dina resurser och skicka chaufförer på bästa möjliga väg. Spara energi, tid och bränsle när du ska organisera kaoset vid sista kilometern-leveranser. Definiera dina egna regler och planera rutterna på ett ögonblick, du sparar timmar av manuellt arbete. Om chauffören är på resande fot, kommer du och kunden att veta, med förutsägbarhet och transparens. Finns på engelska, spanska, franska och rumänska.
Lär dig mer om Logistia
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
FarEyes prognostiserade logistikplattform gör det möjligt för företag att organisera, spåra och optimera sin logistikverksamhet.
FarEye är en SaaS-plattform som gör det möjligt för varumärken att organisera, spåra och optimera sin logistikverksamhet. Programvaran hjälper företag inom områden som crossdockning, långdistanstransporter, operationer för leveranser under sista transportsträckan som chaufförstilldelning, dirigering, digitala leveransbevis och realtidsspårning. Plattformen är anpassningsbar eftersom den gör det möjligt för företag att skapa arbetsflöden eller välja från ett förinstallerat processbibliotek i storföretagsklass. FarEye har över 500 förintegrerade transportörer.
Lär dig mer om FarEye
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
En molnbaserad programvaruplattform för logistik som hjälper 3PL-verksamheter och kurirföretag med tullklarering av paket, spårning och fordonshantering.
LogixPlatform är ett exceptionellt och modulärt molnbaserat ERP-system på företagsnivå som möjliggör automatisering. LogixPlatform tillhandahåller mobilappar, konsolidering, dataanalys, spårning och uppföljning, fakturering och affärsbokföring, lagerhanteringssystem (warehouse management system, WMS), spedition, meddelanden och varningar och mer. Leverantörer av logistiktjänster (logistics service provider, LSP) till express, kurir, full enhetslast, paket- och pallfrakt och e-handelslogistik kan enkelt hantera hela verksamheten på en enda instrumentbräda. Kan enkelt integreras med alla system från tredje part och nätoperatör vilket blir mycket praktiskt.
Lär dig mer om Logix Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
AMCS Transport software is designed to fully automate planning, optimization and execution of transport and logistic operations in any industry. Our platform helps over 1,200 customers and manages more than 700,000 trucks to enhance efficiency, reduce costs and lower carbon emissions.
Whether your operations involve deliveries, collections, or a combination of both, our advanced software can improve your transport efficiency. By mitigating the impact of rising fuel costs and driver shortages, our solution ensures more sustainable and cost-effective transport operations.
Lär dig mer om AMCS
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
En plattform för att automatisera, optimera och skala upp dina leveranser på begäran
En plattform för hantering av leveranser på begäran: bearbetar beställningar automatiskt från en hemsida eller app, från tredje parts marknadsplatser (via integrationer) och lägger manuellt till telefonbeställningar med ett klick via telegramroboten. Ställ in och justera beredskapstiden. Förkorta kurirernas väntetid.
En renodlad lösning på begäran som är skräddarsydd för behoven hos företag som erbjuder direktlevererans.
Till dags dato har över 3 000 000 beställningar levererats från över 500 restauranger, vilket har hjälpt kunderna att växa tiofaldigt.
Lär dig mer om DelivApp Delivery Management
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
ShipTracks tillhandahåller en komplett spårnings- och leveranslösning för omnikanalverksamheter och detaljhandel, transport och tillverkningsindustri.
ShipTrack ger kontroll och synlighet i realtid över materialförflyttningar. ShipTrack tillhandahåller en komplett lösning som inkluderar:
- En mobilapp
- Avsändande
- Kartläggning
- Ruttoptimering
- Betyg och fakturering
- Föraravtal
- Fordonsinspektion/Inlärning för förare
- BOPIS
- Förråd
- och mycket mer.
ShipTrack kan konfigureras efter dina befintliga verksamhetskrav och stöds av ett fantastiskt team. Uppfyll kraven från dagens e-handelskonsumenter som använder ShipTrack.
Lär dig mer om ShipTrack
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Wing DS för att kontrollera din leveransverksamhet och hantera din flotta för att öka din vinst och förbättra kundnöjdheten.
Wing Ds är utvecklat av Wing, ett Amazon-företag. WING är en leveransprogramvara för alla företag.
Låter dig planera alla dina leveranser med perfekta scheman, optimera
dina rutter och spåra i realtid med API-integrering, vitmärkt
kundapp, förarapp, automatiserad kommunikation, kundåterkoppling, CSV-import och plugin-program, upphämtningsjobb, flexibelt servicepris/kostnadskonfiguration, 3PL-support
Lär dig mer om WING SaaS
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Låter dig spåra dina medarbetare, dela din plats i realtid med dina kunder och optimera din rutt.
Låter dig spåra dina medarbetare, dela din plats i realtid med dina kunder och optimera din rutt.
Lär dig mer om Locate2u
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Programvara och app för att hantera och spåra tillverkning, logistik, avvikelser, process, installation och kostnader på stora byggarbetsplatser.
Den kraftfulla programvaran och appen Insite LMS för byggarbetsplats visar sina möjligheter på olika industriella byggarbetsplatser. Med många individuellt kombinerbara moduler är Insite LMS en av all-rounders inom digital logistik, material- och webbplatshantering. Dessutom täcker den alla områden och industrier - från stål- och kraftverksbyggande till infrastruktur och intralogistikprojekt. Speciellt utvecklad för höga krav på industrianläggningar och stora byggarbetsplatser!
Lär dig mer om Insite LMS
...
Läs mer
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering
Programvara för matleverans och matbeställning.
Programvara för matleverans och onlinebeställning av mat. Ta med din egen anpassade programvara för matleverans i enkla steg.
Lär dig mer om TagMyOrder
Funktioner
- Leveranshantering
- För kurirtjänster
- Kundportal
- Schemaläggning
- Leveransspårning
- Förarhantering