Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

System för leveranshantering

System för leveranshantering effektiviserar driften av restaurangleveranser, logistik och kurirföretag.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för leveranshantering

21 resultat
Enkel programvara för hantering av interna restaurangleveranser. Lär dig mer om Shipday
Enkel programvara för hantering av interna restaurangleveranser. Lär dig mer om Shipday

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Tookan är en framtidsklar och användarfärdig leveransprogramvara som hjälper företag att effektivisera sin leveransverksamhet. Lär dig mer om Tookan
Tookan är en helt anpassad heltäckande fälthanteringslösning för att hantera företagsresurser. Företag kan förbättra sina leveranstjänster med optimerade rutter och realtidsspårning. Programvaran effektiviserar inte bara all din affärsverksamhet, utan sparar även tid och pengar med sitt intelligenta ledningssystem. Tookan erbjuder en app för agenter och en instrumentbräda för chefer med funktioner som aviseringar och varningar, streckkodsskanning, GPS-baserade rapporter osv. Lär dig mer om Tookan

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan leveranschefer och kurirer enkelt planera och analysera sina dagliga leveranser. Lär dig mer om GSMtasks
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan leveranschefer och kurirer enkelt planera och analysera sina leveranser. Programvara för hantering av leveransrutter gör att leveransföretag kan krossa konkurrensen utan att ytterligare belasta sina resurser. GSMtask har en app för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för speditörer, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API möjliggör integrering med dina nuvarande system inklusive CRM, lager osv. Lär dig mer om GSMtasks

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
En SaaS-företagsplattform för avancerad leveransorganisering och hållbar hantering av sista kilometern. Lär dig mer om URBANTZ
Urbantz är en leveranshanteringsplattform för företag. Detaljhandel, livsmedels-, logistik- och e-handelsföretag, inklusive varumärken som Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, C Chez Vous, FM Logistic, m.fl., förlitar sig på Urbantz för att organisera och optimera leveranser, snabbt integrera externa transportörer och chaufförer, förutse problem, övervaka leveransverksamheten med aldrig tidigare sedda, optimering för flera jämlöpande transportörer och koldioxidminskningsalgoritmer. Lär dig mer om URBANTZ

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Track-POD är en allt i ett-programvara för leveranshantering för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat. Lär dig mer om Track-POD
Track-POD är en molnbaserad allt i ett-programvara leveranshantering med AI för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat. Denna leveransprogramvara ger dig ett ruttplaneringsverktyg för att arrangera flera avlämningsplatser, en elektronisk leveransbevis app till dina chaufförer samt en webb-instrumentbräda i realtid för avsändarna. Öka din fordons användbarhet med en dirigeringsmotor för fordonsparker och harmonisera ditt säljteam med logistikteamet. Lär dig mer om Track-POD

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
OptimoRoute hjälper företag att planera effektiva rutter och scheman för leveranschaufförer och servicetekniker.
Denna molnbaserade programvara hjälper företag att planera effektiva rutter och scheman för leveranschaufförer och servicetekniker. Fördelarna med att använda OptimoRoute inkluderar: 15–25 % ökning av effektiviteten (fler beställningar som utförs som ett resultat av effektiva rutter med kortare körtid), minskad körsträcka, möjlighet att fördela resurser med hjälp av fastställda regler som är baserade på verksamhetens strategiska prioriteringar, (förbättrad) insyn i situationen på fältet samt snabbare planering och omplanering. Lär dig mer om OptimoRoute

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Onfleets programvara förenklar din lokala leveransverksamhet från början till slut. Starta en gratis provperiod idag.
Onfleets moderna, härliga programvara för leveranshantering gör det enkelt för företag att planera och analysera sina lokala leveranser. Onfleet inkluderar intuitiva smartphone-appar för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för avsändare, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API som möjliggör integrering i online-beställningssystem och andra system. Programvaran har tagit hand om miljontals leveranser för budfirmor i fler än 60 länder över hela världen. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Onfleet

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Förstklassig programvara för leveranshantering för att optimera kapacitet, tilldelning, rutter och scheman för snabbare och säkrare leveranser.
LogiNext Mile är avancerad leveranshantering och optimering och en av de bästa lösningarna i sin klass för att minska leveranskostnaderna och samtidigt öka effektiviteten i logistikhanteringen. Programvaran optimerar tillgänglig fordonskapacitet, automatiserar tilldelning av sändningar till den idealiska leveranspartnern/fordonet, planerar effektiva leveransscheman, optimerar rutter för att undvika trafik och flaskhalsar, spårar fordon som förflyttar sig i realtid, meddelar om händelser på marknivå, leveransvalidering och analys. Lär dig mer om LogiNext Mile

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Minska driftskostnaderna, minska körsträckan och förbättra kundservicen med Workwaves webbaserade programvara för ruttplanering.
Minska driftskostnaderna, minska körsträckan och förbättra kundservicen med Workwaves webbaserade programvara för ruttplanering. Identifiera de snabbaste och mest effektiva rutterna på några minuter och slipp problemen som kan uppstå med planering och schemaläggning. Börja optimera dagens rutter eller planera för hela månaden. Prova Workwave Route Manager idag som drar det tunga lasset åt dig. Lär dig mer om WorkWave Route Manager

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i leveransrapporter från valfri mobilenhet.
Skapa och skicka leveransrapporter till dina kunder för underskrift med den här appen. Hantera returer, samla in respons och leverera kvalitet. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, NFC-taggskanning, streckkodsskanning, ljud, kryssruta osv. Registrera leveransinformation från fältet online/off-line. Öka effektiviteten, spara tid och pengar. Lär dig mer om Kizeo Forms

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
eLogii är en ledande programvara för leveransplanerare som automatiserar ruttplanering och optimering samt avsändning för leveranstjänster.
eLogii är en ledande molnbaserad programvara för leveransplanerare som passar företag av alla storlekar: från detaljhandel och distribution via e-handel och matleverans till läkemedel och sjukvård. eLogii förenar leveranslogistik från upphämtnings- och avlämningsplanering, ruttläggning och -optimering för flera stopp samt hjälper till att hantera den enkelt under hela den sista transportsträckan. Med eLogii automatiserar du avsändningen, får synlighet i realtid för chaufförer, fordon och beställningar, hämtar leveransbevis och hanterar omvänd logistik. Lär dig mer om eLogii

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
En kostnadsfri men kraftfull lösning för leveransspårning i realtid och elektroniska leveransbevis som fungerar var som helst i världen.
Detrack erbjuder din första chaufför gratis för alltid och är en kraftfull programvara för leveranshantering som låter dig spåra dina fordon i realtid på en karta och registrera elektroniska leveransbevis i realtid (electric proof of delivery, E-POD) med hjälp av bara iOS/Android-appen. Apparna har översatts till 26 språk och används dagligen runt om i världen för att slutföra miljontals leveranser. Lär dig mer om Detrack

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
FarEyes prognostiserade logistikplattform gör det möjligt för företag att organisera, spåra och optimera sin logistikverksamhet.
FarEye är en SaaS-plattform som gör det möjligt för varumärken att organisera, spåra och optimera sin logistikverksamhet. Programvaran hjälper företag inom områden som crossdockning, långdistanstransporter, operationer för leveranser under sista transportsträckan som chaufförstilldelning, dirigering, digitala leveransbevis och realtidsspårning. Plattformen är anpassningsbar eftersom den gör det möjligt för företag att skapa arbetsflöden eller välja från ett förinstallerat processbibliotek i storföretagsklass. FarEye har över 500 förintegrerade transportörer. Lär dig mer om FarEye

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Ruttoptimering, papperslös leverans och kundundersökning för leveransföretag. Integreras med en mängd olika faktureringssystem.
DispatchTrack är den perfekta heltäckande logistikprogramvaran för leverans- och serviceorganisationer. DispatchTrack erbjuder en komplett lösning med funktioner som ruttoptimering, närhetsbaserad schemaläggning, instrumentbräden för realtidsövervakning och möjligheten att samla in jobbstatus, bilder, anteckningar, signatur, undersökning, tidrapporter och fakturor från en mobil enhet. Tät integrering med alla större POS-system erbjuds och den mobila programvaran körs på både Android, iPhone och iPad Lär dig mer om DispatchTrack

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
En plattform för att automatisera, optimera och skala upp dina leveranser på begäran
En plattform för hantering av leveranser på begäran: bearbetar beställningar automatiskt från en hemsida eller app, från tredje parts marknadsplatser (via integrationer) och lägger manuellt till telefonbeställningar med ett klick via telegramroboten. Ställ in och justera beredskapstiden. Förkorta kurirernas väntetid. En renodlad lösning på begäran som är skräddarsydd för behoven hos företag som erbjuder direktlevererans. Till dags dato har över 3 000 000 beställningar levererats från över 500 restauranger, vilket har hjälpt kunderna att växa tiofaldigt. Lär dig mer om DelivApp

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
ShipTracks tillhandahåller en komplett spårnings- och leveranslösning för omnikanalverksamheter och detaljhandel, transport och tillverkningsindustri.
ShipTrack ger kontroll och synlighet i realtid över materialförflyttningar. ShipTrack tillhandahåller en komplett lösning som inkluderar: - En mobilapp - Avsändande - Kartläggning - Ruttoptimering - Betyg och fakturering - Föraravtal - Fordonsinspektion/Inlärning för förare - BOPIS - Förråd - och mycket mer. ShipTrack kan konfigureras efter dina befintliga verksamhetskrav och stöds av ett fantastiskt team. Uppfyll kraven från dagens e-handelskonsumenter som använder ShipTrack. Lär dig mer om ShipTrack

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Wing DS för att kontrollera din leveransverksamhet och hantera din flotta för att öka din vinst och förbättra kundnöjdheten.
Wing Ds är utvecklat av Wing, ett Amazon-företag. WING är en leveransprogramvara för alla företag. Låter dig planera alla dina leveranser med perfekta scheman, optimera dina rutter och spåra i realtid med API-integrering, vitmärkt kundapp, förarapp, automatiserad kommunikation, kundåterkoppling, CSV-import och plugin-program, upphämtningsjobb, flexibelt servicepris/kostnadskonfiguration, 3PL-support Lär dig mer om WING SaaS

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Låter dig spåra dina medarbetare, dela din plats i realtid med dina kunder och optimera din rutt.
Låter dig spåra dina medarbetare, dela din plats i realtid med dina kunder och optimera din rutt. Lär dig mer om Locate2u

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Programvara och app för att hantera och spåra tillverkning, logistik, avvikelser, process, installation och kostnader på stora byggarbetsplatser.
Den kraftfulla programvaran och appen Insite LMS för byggarbetsplats visar sina möjligheter på olika industriella byggarbetsplatser. Med många individuellt kombinerbara moduler är Insite LMS en av all-rounders inom digital logistik, material- och webbplatshantering. Dessutom täcker den alla områden och industrier - från stål- och kraftverksbyggande till infrastruktur och intralogistikprojekt. Speciellt utvecklad för höga krav på industrianläggningar och stora byggarbetsplatser! Lär dig mer om Insite LMS

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Programvara för matleverans och matbeställning.
Programvara för matleverans och onlinebeställning av mat. Ta med din egen anpassade programvara för matleverans i enkla steg. Lär dig mer om TagMyOrder

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster