Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för leveranshantering

Sverige Visa lokala produkter
254 resultat
Sverige Lokal produkt
Gordon Tech

Gordon Tech

(0) Sverige Lokal produkt
Gordon Tech offers a cloud-based platform that helps businesses manage, track, and optimize their last-mile deliveries. Lär dig mer om Gordon Tech
Take control of your logistics flow and follow your deliveries from start to finish. Whether you’ve got your own fleet or using multiple delivery partners, Gordon helps reduce administrative and inefficient processes. Manage your delivery operations through one platform with three user-friendly interfaces. Improve customer experience while reducing the burden of delivery issues. Increase overall quality and save valuable time by automating and optimizing your processes. Lär dig mer om Gordon Tech

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
En SaaS-företagsplattform för avancerad leveransorganisering och hållbar hantering av sista kilometern. Lär dig mer om URBANTZ
Urbantz är en leveranshanteringsplattform för företag. Detaljhandel, livsmedels-, logistik- och e-handelsföretag, inklusive varumärken som Carrefour, Auchan, ASDA, PostNord, CityLogin, C Chez Vous, FM Logistic, m.fl., förlitar sig på Urbantz för att organisera och optimera leveranser, snabbt integrera externa transportörer och chaufförer, förutse problem, övervaka leveransverksamheten med aldrig tidigare sedda, optimering för flera jämlöpande transportörer och koldioxidminskningsalgoritmer. Lär dig mer om URBANTZ

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Track-POD är en allt i ett-programvara för leveranshantering för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat. Lär dig mer om Track-POD
Track-POD är en molnbaserad allt i ett-programvara leveranshantering med AI för sista transportsträckan som hjälper dig att öka intäkterna och få bättre resultat. Denna leveransprogramvara ger dig ett ruttplaneringsverktyg för att arrangera flera avlämningsplatser, en elektronisk leveransbevis app till dina chaufförer samt en webb-instrumentbräda i realtid för avsändarna. Öka din fordons användbarhet med en dirigeringsmotor för fordonsparker och harmonisera ditt säljteam med logistikteamet. Lär dig mer om Track-POD

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
En kostnadsfri men kraftfull lösning för leveransspårning i realtid och elektroniska leveransbevis som fungerar var som helst i världen. Lär dig mer om Detrack
Detrack erbjuder din första chaufför gratis för alltid och är en kraftfull programvara för leveranshantering som låter dig spåra dina fordon i realtid på en karta och registrera elektroniska leveransbevis i realtid (electric proof of delivery, E-POD) med hjälp av bara iOS/Android-appen. Apparna har översatts till 26 språk och används dagligen runt om i världen för att slutföra miljontals leveranser. Lär dig mer om Detrack

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
ZetesChronos is a proof of delivery software which helps control and improve your collection, delivery and related management processes Lär dig mer om ZetesChronos
ZetesChronos is an advanced mobile Proof of Delivery Solution designed to steer all delivery and collection processes. It gives real-time visibility on goods movement and field worker activity, from loading of the goods to delivery and pick-up, and ensures traceability throughout the entire delivery fulfillment process. Lär dig mer om ZetesChronos

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Order Tracking and Rider Management Solution with Uengage Flash No Upfront Charges No Integration Charges Pay As You Use Per Delivery Lär dig mer om Uengage Flash
Manage all In-house Riders+Deliveries and Enhance your customer experience with Real-time Rider Tracking uEngage FLASH Comprises: Rider App Real-Time Order Tracking by Customers Allocate Multiple Orders for 1 Trip Delivery Time Calculation per Order Average Delivery time Calculation per Rider Rider Attendance Management Rider Live Allocation Tracking by Outlet Active Order Details Past Order History Day End Cash Management OTP-based order delivery marking Rider KYC Lär dig mer om Uengage Flash

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Motive, formerly KeepTruckin, builds technology to improve the safety, productivity, and profitability of businesses.
Motive, formerly KeepTruckin, builds technology to improve the safety, productivity, and profitability of businesses that power the physical economy. The Motive Automated Operations Platform combines IoT hardware with AI-powered applications to automate vehicle and equipment tracking, driver safety, compliance, maintenance, spend management, and more. Motive serves more than 120,000 businesses in trucking and logistics, construction, oil and gas, food and beverage, field service & agriculture. Lär dig mer om Motive

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter
Ruttkaoset kan nu lösas med Route4Me. Route4Me är extremt lätt att använda och låter dig skapa, dela, hantera och köra optimerade rutter på bara några sekunder. Passar perfekt för fältarbete, fältförsäljning, fältmarknadsföring, fältvarupresentationer, områdeshantering och alla verksamheter som kräver optimering av sista transportsträckan. Route4Me erbjuder en mycket populär ruttsekvenserings- och optimeringsprogramvara för småföretag och företag och har över 27 000 kunder. Lär dig mer om Route4Me

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
BigChange Job Management Platform plans, manages, schedules & tracks your deliveries in one cloud-based, easy-to-use solution.
BigChange Job Management Platform is the paperless way for companies to plan, manage, schedule & track deliveries in one simple to use and easy to integrate platform. Our smart scheduling uses real time data to optimise routing and allocate the perfect resource for each job helping delivery companies improve efficiency and cut costs. Loved by office and field teams alike, our customers are achieving industry leading growth and ROI. Lär dig mer om BigChange

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
OptimoRoute hjälper företag att planera effektiva rutter och scheman för leveranschaufförer och servicetekniker.
Denna molnbaserade programvara hjälper företag att planera effektiva rutter och scheman för leveranschaufförer och servicetekniker. Fördelarna med att använda OptimoRoute inkluderar: 15–25 % ökning av effektiviteten (fler beställningar som utförs som ett resultat av effektiva rutter med kortare körtid), minskad körsträcka, möjlighet att fördela resurser med hjälp av fastställda regler som är baserade på verksamhetens strategiska prioriteringar, (förbättrad) insyn i situationen på fältet samt snabbare planering och omplanering. Lär dig mer om OptimoRoute

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Manage your customer experience with notifications and easy proof of delivery.
Tired of spending hours trying to map delivery routes? Routific is the smartest, easiest way to manage delivery operations in a small to medium-sized business. Deliver faster and on schedule, track your drivers, keep your customers in the loop with automated notifications and lower your cost per delivery. Whether your delivery fleet has one vehicle or 50, with Routific you can plan, dispatch, and track optimized routes in minutes. Lär dig mer om Routific

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Onfleets programvara förenklar din lokala leveransverksamhet från början till slut. Starta en gratis provperiod idag.
Onfleets moderna, härliga programvara för leveranshantering gör det enkelt för företag att planera och analysera sina lokala leveranser. Onfleet inkluderar intuitiva smartphone-appar för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för avsändare, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API som möjliggör integrering i online-beställningssystem och andra system. Programvaran har tagit hand om miljontals leveranser för budfirmor i fler än 60 länder över hela världen. Starta en gratis provperiod idag. Lär dig mer om Onfleet

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Förstklassig programvara för leveranshantering för att optimera kapacitet, tilldelning, rutter och scheman för snabbare och säkrare leveranser.
LogiNext Mile är avancerad leveranshantering och optimering och en av de bästa lösningarna i sin klass för att minska leveranskostnaderna och samtidigt öka effektiviteten i logistikhanteringen. Programvaran optimerar tillgänglig fordonskapacitet, automatiserar tilldelning av sändningar till den idealiska leveranspartnern/fordonet, planerar effektiva leveransscheman, optimerar rutter för att undvika trafik och flaskhalsar, spårar fordon som förflyttar sig i realtid, meddelar om händelser på marknivå, leveransvalidering och analys. Lär dig mer om LogiNext Mile

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Tookan är en framtidsklar och användarfärdig leveransprogramvara som hjälper företag att effektivisera sin leveransverksamhet.
Tookan är en helt anpassad heltäckande fälthanteringslösning för att hantera företagsresurser. Företag kan förbättra sina leveranstjänster med optimerade rutter och realtidsspårning. Programvaran effektiviserar inte bara all din affärsverksamhet, utan sparar även tid och pengar med sitt intelligenta ledningssystem. Tookan erbjuder en app för agenter och en instrumentbräda för chefer med funktioner som aviseringar och varningar, streckkodsskanning, GPS-baserade rapporter osv. Lär dig mer om Tookan

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Minska driftskostnaderna, minska körsträckan och förbättra kundservicen med Workwaves webbaserade programvara för ruttplanering.
Minska driftskostnaderna, minska körsträckan och förbättra kundservicen med Workwaves webbaserade programvara för ruttplanering. Identifiera de snabbaste och mest effektiva rutterna på några minuter och slipp problemen som kan uppstå med planering och schemaläggning. Börja optimera dagens rutter eller planera för hela månaden. Prova Workwave Route Manager idag som drar det tunga lasset åt dig. Lär dig mer om WorkWave Route Manager

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Route planning & dispatching software for teams and solo users to cut time on the road. Supports schedules, Excel imports, & reporting.
RoadWarrior Flex is the best multi-stop route planning and dispatching software for teams and solo users looking to cut time on the road. Dispatchers access the RoadWarrior Flex web app to create, optimize, and dispatch routes to Drivers. Dispatchers can then track progress and update Routes throughout the day, as needed. Drivers can download the RoadWarrior app for free on Android and iOS devices, and log in with their Flex credentials to get their days done fast--without bulky hardware. Lär dig mer om RoadWarrior

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Kizeo Forms är ett flexibelt och intuitivt verktyg som låter fältpersonal skapa och fylla i leveransrapporter från valfri mobilenhet.
Skapa och skicka leveransrapporter till dina kunder för underskrift med den här appen. Hantera returer, samla in respons och leverera kvalitet. Uppgifterna integreras enkelt i dina affärssystem. Skapa anpassade rapporter direkt och skicka dem automatiskt via e-post. Dra nytta av flera alternativ som foto, geolokalisering, signatur, NFC-taggskanning, streckkodsskanning, ljud, kryssruta osv. Registrera leveransinformation från fältet online/off-line. Öka effektiviteten, spara tid och pengar. Lär dig mer om Kizeo Forms

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
OnnaWay is the #1 Delivery Management System.
OnnaWay is the #1 Delivery Management Platform. It provides companies the fastest and easiest delivery management system in the market. - Dispatch orders to workers in seconds - Easily track your worker on a map - See real time order status - See order start & completed times. - See real time order ETA times - Allow customers to get an order ETA - Mobile app for drivers to manage their orders Companies using OnnaWay have increased revenue by over 43% on average in the first year. Lär dig mer om OnnaWay

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
A Smarter & Simplified Enterprise Shipping Solution, that increases efficiency, productivity, cust satisfaction while decreasing cost.
Control your entire supply chain from one dashboard, with complete visibility from order confirmation right up until delivery. Track multiple shipments from various dispatch locations to any region of the globe. eShipz allows you to integrate with 120+ domestic and international carriers, in less than 20 minutes. Lär dig mer om eShipz

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
NexTraq has everything you need to manage your fleet from your desk, on the road or out of town.
As a MICHELIN group company, NexTraq provides the world-class service and support you need to make a powerful impact on your operations. From GPS vehicle and asset tracking to routing, reporting and scheduling NexTraq has the GPS fleet management toolkit you need to start getting more from your vehicles, drivers and teams. Lär dig mer om NexTraq

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
OnTime 360 offers you more features at a lower price than any other courier software company: Guaranteed!
OnTime 360 is an All-In-One delivery management software solution. We offer an ever-improving delivery management software solution that will keep your company on track, on time, and always connected with your team and customers. OnTime 360 offers you more features at a lower price. Includes customizable customer web portal, international support for nearly 300 countries, flexible customer pricing structure, and advanced route stop scheduling. Lär dig mer om OnTime 360

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Grow and optimize your delivery business through integrated in-house, curbside, fleet management, and 3rd-party delivery support.
The HungerRush Delivery and Driver Management System is the best way to run a delivery fleet, know your customers better, and earn higher margins on delivery right from your restaurant management system. Large or small, delivering far or near, HungerRush 360 can help your restaurant succeed. Simplify delivery and takeout, integrate multiple delivery options, enable no-contact delivery, and more. Lär dig mer om HungerRush

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Full-suite, enterprise-grade logistics and delivery software designed for SMBs that manages everything from first-mile to last-mile
FleetRunnr is the best logistics and delivery software designed for SMBs that manages everything from first mile to last mile. The enterprise-grade software is intuitive and easy-to-use, with a wide variety of features to help efficiently manage operations. Includes: - Real-time route optimization - AI based route allocation - Custom Workflows (First, middle, and last mile operations) - Returns Management - Simulations (What-if scenarios) - Accounting - Messaging & many more Lär dig mer om FleetRunnr

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
EasyParcel is online courier service booking platform. Compare rates between multiple couriers and enjoy free pickup from doorstep!
EasyParcel is web-based parcel consolidator and E-commerce shipping solutions provider. We provide online courier service bookings including local, international and same day delivery services. Our features include multiple courier choices, easy online tracking, free doorstep collection, e-commerce integration ready and more. Best of all, no volume commitment is required! Lär dig mer om EasyParcel

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
eLogii är en ledande programvara för leveransplanerare som automatiserar ruttplanering och optimering samt avsändning för leveranstjänster.
eLogii är en ledande molnbaserad programvara för leveransplanerare som passar företag av alla storlekar: från detaljhandel och distribution via e-handel och matleverans till läkemedel och sjukvård. eLogii förenar leveranslogistik från upphämtnings- och avlämningsplanering, ruttläggning och -optimering för flera stopp samt hjälper till att hantera den enkelt under hela den sista transportsträckan. Med eLogii automatiserar du avsändningen, får synlighet i realtid för chaufförer, fordon och beställningar, hämtar leveransbevis och hanterar omvänd logistik. Lär dig mer om eLogii

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Track every minute, from your store to your customer’s door.
Radaro is an API-driven SaaS platform optimizing last-mile delivery. Our leading UI/UX creates an innovative customer experience. Track every minute, from your Store/DC/Warehouse to your customer’s door. Radaro reduces operational costs, offering real-time insights over your in-house and third-party service providers whilst providing unprecedented customer insights. Transform your last mile and service delivery, today. Lär dig mer om Radaro

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Looking for sophisticated route mapping software that's SO SIMPLE to use? Want to save time, hassle, and money? Circuit delivers!
Circuit for Teams is a sophisticated route mapping solution that's SO SIMPLE to use. Real-time route management and optimization help you solve problems as they occur, saving your business time and money. With Circuit's easy-to-use software and intuitive app, you can create your first route and start your team using Circuit the same day! New features are released regularly. Scalable pricing that flexes to fit your business. 500m+ packages delivered using Circuit each year. Lär dig mer om Circuit

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Pickup and delivery, simple.
Enhance customer experience and operational efficiency with our all-in-one pickup and delivery management platform. Whether you are managing a fleet of vehicles for delivering goods or providing your customers with a concierge service, our all-in-one solution can help. Lär dig mer om ShuttleControl

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills.
Courier Management System is the best reviewed software, Sagar Informatics Pvt. Ltd. who developed a Web based courier software for domestic, International, logistics and TMS for small, medium and established businesses. A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills. Lär dig mer om Courier Management Software

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan leveranschefer och kurirer enkelt planera och analysera sina dagliga leveranser.
Med GSMtasks programvara för leveranshantering kan leveranschefer och kurirer enkelt planera och analysera sina leveranser. Programvara för hantering av leveransrutter gör att leveransföretag kan krossa konkurrensen utan att ytterligare belasta sina resurser. GSMtask har en app för chaufförer, en webbaserad instrumentbräda i realtid för speditörer, automatiska SMS-aviseringar och spårning av chaufförer för dina kunder. API möjliggör integrering med dina nuvarande system inklusive CRM, lager osv. Lär dig mer om GSMtasks

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
EXTRA advanced delivery management software optimizes routes for deliveries, pickups and services in real-time, including last mile.
AWARD WINNING Last Mile Delivery Management Software! With over two decades of innovation, EXTRA software powers thousands of customers and millions of last mile deliveries across the world. EXTRA provides real-time tracking, automated dispatching, advanced route optimization, live mobile SDK with map, hands free proof of delivery options and central dispatch to pool fleets. EXTRA API provides integration ease for multiple systems to help streamline business processes. Lär dig mer om Elite EXTRA

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Enkel programvara för hantering av interna restaurangleveranser.
Enkel programvara för hantering av interna restaurangleveranser. Lär dig mer om Shipday

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
If you think you know what to expect from a CRM - Think again! Zigaflow is the most powerful and flexible CRM for Sales & Operations.
If you think you know what to expect from a CRM - Think again! Zigaflow is the most powerful and flexible CRM for Sales, Operations & Service. Produce stunning quotes, order confirmations, contracts and so much more quicker than you ever thought possible. Zigaflow comes in 3 versions depending on your business needs • Sales CRM • Business CRM • Service CRM Check out our reviews to see what our customers say and visit our website to see just how much we have to offer. Live Demos available. Lär dig mer om Zigaflow

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
ClickPost helps you manage multiple carriers(3PL), delivery status, customer communication, and NDR while improving customer experience
ClickPost is an AI-led logistics management software built to improve the post-purchase delivery experience. With ClickPost, you can integrate & manage 350+ delivery partners under one roof. ClickPost also helps you to provide a stellar customer experience by providing an advanced delivery tracking page, automated NDR resolution, omnichannel communication, & many more. This increases customer confidence, improves delivery NPS and reduces RTO%. Lär dig mer om ClickPost

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Simple delivery software for you to dispatch like Uber, track like Dominos, route like FedEx.
GetSwift is a simple software that streamlines your whole delivery business, enabling you to track drivers, alerts customers with live tracking in your company branding as well as collect rich business intelligence to help you keep improving and growing your delivery operation. Lär dig mer om GetSwift

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Facilitates end-to-end delivery management with auto dispatch & scheduling, real-time tracking, driver application, and other features.
SaaS-based delivery management software to automate delivery management operations and reduce the overall delivery cost. The software also facilitates operational transparency and improved communicati on between the consignor, consignee, and riders to increase the chances for the first-attempt deliveries and complete customer satisfaction. Lär dig mer om Shipsy

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
The most competitive Field Service software on the market. Three systems in one platform; FSM, route optimiser and fleet management.
Schedule, assign and monitor your field service work. Create custom work orders and work reports, and design your business workflows for perfectly fitting your business model. View scheduled and real-time work in timeline or map view, and ensure the best coordination of your field staff. Lär dig mer om Work&Track Mobile

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
A powerful suite of tools for the Courier, Transportation and Warehousing Industries.
Delivery Suite is a powerful suite of tools for the Courier, Transportation and Warehousing Industries. Order Entry, Dispatch, Multiple Legs, Cross Shipping, Zone Drawing, Linking, Warehousing, Tracking, and Asset Management are some of the many features we provide. Lär dig mer om Delivery Suite

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
The Operating System for Logistics Services.
The operating system for commerce, logistics, and field services, that boosts productivity, delights customers & adapts to your business. MotionTools is brought to you by an experienced team, that has helped to launch & scale some of the most successful startups ever. Get all the software you need to run a professional and highly efficient mobile workforce-based business. Lär dig mer om MotionTools

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Scurri is a technology partner for online sellers & senders that knits together all the different parts of the delivery process.
Scurri is a technology partner for online sellers & senders that knits together all the different parts of the delivery process making it more efficient, effective, safe and reliable. Scurri has a wide range of carrier integrations across the UK and Europe and also all the leading eCommerce and warehouse platforms. Lär dig mer om Scurri

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
A complete, end-to-end solution for the entire delivery logistics workflow. Improve operations with vehicle routing and scheduling.
Trimble Maps is an end-to-end software solution for the entire delivery logistics workflow. Improve operations with vehicle routing and scheduling optimization, provide superior customer service with real-time route visibility, and control transportation spending with strategic analysis tools. With strategic planning and network modeling, daily routing and decision support, mobile connectivity and dispatch, real-time visibility, and reporting & analytics. Lär dig mer om Trimble Maps

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
FarEyes prognostiserade logistikplattform gör det möjligt för företag att organisera, spåra och optimera sin logistikverksamhet.
FarEye är en SaaS-plattform som gör det möjligt för varumärken att organisera, spåra och optimera sin logistikverksamhet. Programvaran hjälper företag inom områden som crossdockning, långdistanstrans porter, operationer för leveranser under sista transportsträckan som chaufförstilldelning, dirigering, digitala leveransbevis och realtidsspårning. Plattformen är anpassningsbar eftersom den gör det möjligt för företag att skapa arbetsflöden eller välja från ett förinstallerat processbibliotek i storföretagsklass. FarEye har över 500 förintegrerade transportörer. Lär dig mer om Intelligent Delivery Orchestration Platform

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Ultimate platform to streamline your complex delivery operations and track your field staffs, delivery boys or technician in real time.
Deliforce offers a wide range of benefits to businesses dealing with pickup and delivery, appointment and field force management. It bridges the gap between the Owner, Customers and Delivery agents with real time accurate tracking and updated notifications for every status of task. Deliforce can be used to restaurants, manufacture, retail, banks, ecommerce, food delivery, grocery delivery, home services and many industries, who deal with delivery, appointments and workforce in field. Lär dig mer om Deliforce

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
The cloud-based software for field service or delivery route planning and optimization.
AntsRoute is a cloud-based software for route planning and optimization. Developed by the French start-up Antsway, the solution helps companies to organize their field service or delivery routes. The easy-to-use routing software makes it easier to smartly schedule orders, optimize daily routes, automate dispatch to drivers using iOS or Android mobile app, track their progress in real-time and keep customers updated with SMS alerts. It offers integrations with your favorite business applications. Lär dig mer om Antsroute

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Workflow management solution that helps manage contracts, cash flow, funds, transactions, and more to streamline business processes.
Drive best practices that increase visibility and efficiency. Leverage extensive configurability along with prebuilt processes for a rapid start to automate any business process with custom forms and workflows. Lär dig mer om Primavera Unifier

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
More than 500 companies use QuadMinds to gain operational efficiency, reduce planning times, Improve customer experience and more!
The most complete route optimization software to organize your deliveries Lär dig mer om QuadMinds

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
MTS-1 is a Transport Management System specialized on the last mile. This SaaS software allows the optimization and traceability.
MTS-1 is a Transport Management System specialized for the last mile. From your warehouses or your stores, MTS-1 will be the ideal tool for managing the optimization and traceability of your last mile flows. The main features of MTS-1 are : - A complete tour optimization module - A powerful mobile application for your drivers - Efficient live tracking screens for your admins - Customizable sms for your end customers Lär dig mer om MTS-1

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Lär dig mer om Paytronix

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
BQUADRO Carriers helps companies to manage all shipments with a single dashboard and simplify the fulfillment process.
BQUADRO Carriers integrates the shipment management into a single dashboard for all carriers. Now, companies can offer a special service to their customers, related to the order tracking and optimize the workload of human resources. Main features: single shipment dashboard, configuration of shipment status, printing of labels, automated reservation, integration with many carriers, carriers management, import shipments form external data sources, shipment tracking. Lär dig mer om BQUADRO

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster
Ruttoptimering, papperslös leverans och kundundersökning för leveransföretag. Integreras med en mängd olika faktureringssystem.
DispatchTrack är den perfekta heltäckande logistikprogramvaran för leverans- och serviceorganisationer. DispatchTrack erbjuder en komplett lösning med funktioner som ruttoptimering, närhetsbaserad schemaläggning, instrumentbräden för realtidsövervakning och möjligheten att samla in jobbstatus, bilder, anteckningar, signatur, undersökning, tidrapporter och fakturor från en mobil enhet. Tät integrering med alla större POS-system erbjuds och den mobila programvaran körs på både Android, iPhone och iPad Lär dig mer om DispatchTrack

Funktioner

  • Schemaläggning
  • Leveranshantering
  • Leveransspårning
  • Förarhantering
  • Kundportal
  • För kurirtjänster