242 resultat
Få friheten att skapa en egen jättesnygg webbplats precis så som du vill ha den – gratis. Lär dig mer om Wix
Skapa en fantastisk, professionell webbplats gratis med Wix webbplatsbyggare. Wix erbjuder några olika sätt att bygga din webbplats: Wix Artificial Design Intelligence, Wix Editor och Wix Code. Oavsett om du skapar din första hemsida eller om du är ett proffs så har Wix det du behöver. Wix ADI skapar en unik hemsida med professionell text, bilder med mera. Wix Editor ger dig designfrihet med avancerade funktioner och enkel dra och släpp-funktion. Och med Wix Code kan du skapa en toppmodern hemsida och toppmoderna appar. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Lär dig mer om Turis
Turis är en SaaS B2B- och grossistplattform för e-handel som utformats med optimalt UX i åtanke och med mycket överkomliga priser. Inklusive avancerade funktioner som anpassad prissättning, begränsad åtkomst, betalningsvillkor, visuell anpassning, integrationer osv. Med Turis ger du dina återförsäljare en sömlös beställningsupplevelse, vilket i slutändan leder till nöjdare kunder, bättre kundlojalitet och mer försäljning. Lär dig mer om Turis

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Ecwid är en lättanvänd e-handelsplattform för småföretag. Enkel att bädda in eller som en responsiv fristående lösning. Lär dig mer om Ecwid
Ecwid är e-handelsplattformen för småföretag som du har drömt om. Ecwid är enkel att bädda in på vilken hemsida som helst eller som en responsiv fristående plattform. Med Ecwid kan du sälja på webben, på Instagram, Facebook, Amazon, Google Shopping och alla andra marknadsplatser från en enda instrumentbräda. Allt från kassa till lagerhantering, kundmarknadsföring och webbförsäljning. Ecwid integreras med alla ledande betalningsportaler, POS och ger dig superkrafter inom e-handel. Kom igång kostnadsfritt. Lär dig mer om Ecwid

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Rentles lösningar för e-handel och butikshantering tillhandahåller verktyg och stöd för produktuthyrning och försäljning av produkter som en tjänst. Lär dig mer om Rentle
Rentle är en allt i ett-handelsplattform som utformats för icke-ägandebaserade affärsmodeller och för att sälja produkter som en tjänst. Rentle är enkelt att installera och har allt som småföretag behöver för att sälja uthyrning av utrustning, tjänster och varor på webben och i butik. Du kan bädda in Rentle-webbutiken på valfri hemsida eller använda den som en fristående hemsida. Hantera produktkatalogen, lagret och beställningar enkelt med enkel backend. Kom igång utan kostnad. Lär dig mer om Rentle

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Clerk.ios AI använder dina kunders beteendedata för att automatiskt optimera dina sökresultat, produktrekommendationer och e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Clerk.io
Clerk.io är personanpassningaprogramvara för e-handel som hjälper små nätbutiker att förvärva, konvertera och behålla fler kunder genom AI-driven teknik. Clerk.io analyserar automatiskt beteenden, trender och transaktioner för att ge kunderna mycket relevanta sökresultat, produktrekommendationer, e-postmeddelanden, annonser med mer som ökar försäljningen med 15–30 %. Gör som tusentals ledande varumärken runt om i världen och börja leverera personliga shoppingupplevelser över flera kanaler idag. Lär dig mer om Clerk.io

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webbplatser, mobilappar med inspelningar som alltid är på, värmekartor, automatiska händelser, och trattar Lär dig mer om Smartlook
Smartlook är en kvalitativ analyslösning för webb- och mobiltjänster som hjälper över 300 000 företag i alla storlekar och branscher att svara på anledningarna bakom användarnas åtgärder. Varför slutar användarna att använda den funktionen, eller varför använder de inte den? Slipp alla gissningar: besökarinspelningar och värmekartor visar verkliga användarbeteenden, medan automatiska händelsespårnings- och konverteringskanaler avslöjar trender i beteende. Inte bara siffror och grafer. Smartlook berättar varför användarna beter sig som de gör. Lär dig mer om Smartlook

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Programvaran innehåller flera Amazon-säljverktyg för att hjälpa dig att hitta nyckelord som rankas högt, identifiera trender, spionera på konkurrenter med mera. Lär dig mer om Helium 10
Helium 10 är en e-handelslösning som är utformad för att hjälpa säljare på Amazon att se nyckeltal som säsongstrender och vinstberäkningar för att analysera produkternas framgångsgrad. Systemet erbjuder verktyg för nyckelordsforskning, vilket gör det möjligt för digitala marknadsförare att identifiera högt rankade nyckelord för att effektivisera annonskampanjer i ett enhetligt gränssnitt. Plattformens huvudfunktioner är bland annat lönsamhetskalkylator, ASIN-hämtare, lagerskydd, indexkontroll, fleranvändarinloggning med mera. Lär dig mer om Helium 10

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Web.com erbjuder en enkel och lättanvänd webbplatsbyggare som ger dig det du behöver till ett pris som passar din budget. Lär dig mer om Web.com
Med Web.com får du en lättanvänd webbplatsbyggare som ger dig det du behöver till ett pris som passar din budget. Inga dolda avgifter, inga annonser eller aggressiva säljtekniker, bara kvalitetsverkty g som hjälper dig att komma igång. Oavsett om du har ett lovande småföretag eller bara vill ta din idé till webben för första gången blir det enkelt att skapa din hemsida och anpassa den efter dina specifika behov med denna dra och släpp-redigeringsupplevelse. Lär dig mer om Web.com

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
More than a store locator, our Where to Buy solution bridges the gap between brands and retailers. Lär dig mer om Click2Buy
With the Where to Buy solution from Click2Buy, brands can offer their customers the most fluid and adapted buyer's journey possible. Click2Buy's Where to Buy solution - or Store Locator 3.0 - not only helps brands convert the traffic across all of their digital touch points, but also gives them access to a comprehensive data suite rich with insights into their customers' behaviors - from the moment they arrive on their landing page to their checkout on a distributor's site. Lär dig mer om Click2Buy

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Flödeshanteringslösning för marknadsplatssäljare: order- och lagerhantering, dynamisk omprissättning med mera. Lär dig mer om Sellermania
Programvara för marknadsplatsadministration: Amazon, Cdiscount, Fnac, Rakuten, eBay, Darty, Mirakl, Google Shopping, Back Market, ManoMano och ytterligare 70 företag. – Lagerhantering – Produktlistor – Orderhantering – Dynamisk omprissättning – Flödeshantering Gränssnitt på franska, engelska, tyska och italienska Enkelt webbgränssnitt, API, importera/exportera CSV-filer. Prisbelönt programvara som används av tusentals säljare. Sellermanias programvara är en av de mest avancerade marknadsplatserna i världen. Lär dig mer om Sellermania

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
PayPal One of the worlds leading online payments solution.
Over 26 million businesses choose PayPal to power their online payments both home and abroad. With easy setup, world-class fraud and seller protection tools, youll be able to reach more buyers and driver higher sales with PayPal. Whether youre selling on your own website or on marketplaces or via social media you can receive and send payments anywhere in the world with your all-in-one business account for online payments 24/7 Fraud Protection - Easy Integration - Global Expertise Lär dig mer om PayPal

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Shopify is a commerce platform that allows anyone to easily sell online, at a retail location, and everywhere in between.
Shopify is a commerce platform that allows anyone to easily sell online, at a retail location, and everywhere in between. Shopify offers a professional online storefront, a payment solution to accept credit cards, and the Shopify POS application to power retail sales. Shopify currently powers over 160,000 retailers in 100 different countries, including: Tesla Motors, Gatorade, Forbes, Amnesty International, Encyclopedia Britannica, Maxim Magazine, CrossFit, Black Milk Clothing, Herschel Sup Lär dig mer om Shopify

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att skapa en vacker webbplats, webbutik eller portfölj.
Squarespace är en allt-i-ett-plattform för att bygga upp en vacker webbnärvaro. Framstå som en expert redan från början med prisbelönta mallar för din webbplats, webbutik eller portfölj. Anpassa designen efter din personliga stil och dina professionella behov. Bli upptäckt av fler personer genom sökningar med hjälp av kraftfulla SEO-verktyg. Lär dig varifrån din webbplatstrafik kommer, vad dina besökare letar efter och hur de interagerar med ditt innehåll eller dina produkter med djupgående analysverktyg. Lär dig mer om Squarespace

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Grow your Small Business and keep your customers coming back through exclusive software and help from ShippingEasy.
Every business needs to keep customers coming back! ShippingEasy's Small Business Ecommerce software gives you access to discounted USPS and UPS shipping rates and lets you print labels in no time. An intuitive interface helps growing small businesses integrate seamlessly, automate workflows, and receive unlimited support from shipping experts. ShippingEasy is loaded with tools that help you create repeat business and provide better customer service. Lär dig mer om ShippingEasy

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Just pick a template, then customize fonts, colors, and content to match your style.
GoDaddy Website Builder is an online editing and publishing tool that helps you create a website, regardless of your technical skill level. Just create an account, pick a design and use the built-in editor to add your own images and text. You can make your website as simple or complex as you'd like. You can even add a full online store complete with product listings, coupons, shopping cart, shipping, and multiple payment options. Lär dig mer om GoDaddy Website Builder

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
All In One Marketing Platform for small business eCommerce solutions.
Small business eCommerce platform. Everything you need to manage and grow your business. Sell on social and search with the shop app fully integrated with Marketing 360. Easy to use payment processing and eCommerce site integrated with your marketing. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
NetSuite SuiteCommerce tillhandahåller en sömlös och automatiserad onlineupplevelse med enhetliga klient- och serverdelssystem samt ger minimerade IT-kostnader.
NetSuite tillfredsställer de föränderliga affärskraven hos snabbväxande företag under varje steg av deras tillväxt. NetSuites e-handelslösning SuiteCommerce är förstahandsvalet för molnbaserade ekonomi-/ERP-program och e-handelsprogram. Lösningen hjälper B2B- och B2C-handlare att leverera engagerande och relevanta onlineupplevelser för sina kunder samtidigt som den förenar end-to-end-hantering, inklusive lager, beställning och orderuppfyllelse, kundrelationer och ekonomi, på ett och samma ställe. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
This cloud-based POS centralizes inventory management, employee management, sales reporting & accounting across locations and channels.
Promo: Save up to $1,000 on our retail digital bundle. This cloud-based POS centralizes inventory management, employee management, sales reporting & accounting across locations and channels. Lär dig mer om Lightspeed Retail

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Deliver by design — at every stage of e-commerce complexity. Start shipping with Shippo, free.
Ecommerce is complex. Shipping doesn’t have to be. Shippo connects you with the best rates at the most carriers using a solution integrated with your business and experienced support at every stage so you can grow into the future. Manage shipping for all of your sales channels and get access to exclusive discounts from USPS, UPS, FedEx, DHL + 80 more, automated workflows, detailed tracking and notifications, seamless returns, international customs declarations, and more. Lär dig mer om Shippo

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Omnisends intäktsdrivande automatisering är utformad för att hjälpa små och agila team att fokusera på de övergripande marknadsföringsstrategierna.
Omnisend erbjuder lösningar på storföretagsnivå till småföretagspriser. Denna allt i ett-plattform för e-handel är medvetet utformad för att öka intäkterna utan att öka arbetsbelastningen, så att små och agila team kan fokusera på de övergripande marknadsföringsstrategierna. Omnisend har ett intuitivt dra och släpp-verktyg, förbyggda mallar, intäktsdrivande automatiseringar och flerkanalsfunktionalitet och har allt du behöver för att snabbt få ditt småföretag att växa. Lär dig mer om Omnisend

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Multi-channel eCommerce suite that enables retail businesses to manage orders, customers, inventories, shipping, catalogs, and more.
Adobe Commerce is the complete eCommerce solution for businesses that are ready to take full advantage of their online channel. This solution combines an unrivaled feature set with world-class support and virtually infinite flexibility, at a fraction of the price charged by competitive platforms. Lär dig mer om Adobe Commerce

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of products.
QuickBooks Commerce enables you to manage inventory and orders for your multichannel business and keep track of your products as you sell and restock across multiple warehouse locations and channels. QuickBooks Commerce allows brands to automate and integrate their commerce platforms and get powerful insights into all their sales data on-demand. Lär dig mer om QuickBooks Commerce

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Lämplig för företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelsektorer som har krav på lagerhållningsnivåer
Integrerat med QuickBooks Online och Xero, lämpligt för små till medelstora företag inom detaljhandels-, grossist-, tillverknings- och livsmedelssektorer som har krav för att hantera lagernivåer. Lösningen täcker hela affärscykeln inom lagerhantering. Shopify, Magento, Amazon och eBay återförsäljare integrerar DEAR-system för att inte bara hantera sina lager. DEAR Inventory tillhandahåller funktioner som ger dig information som du behöver för att hantera kostnader och maximera lönsamheten. Lär dig mer om DEAR Systems

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Square Online gör det möjligt för små och medelstora säljare att utöka sin verksamhet med en professionell e-handelshemsida och integrerade verktyg
Börja sälja på webben idag. Designa och lansera din e-handelswebbplats nu med kostnadsfria Square Online. Utan några startkostnader eller månadsavgifter. Betala endast när du säljer något, endast 2,9 % + 30 cent per transaktion. Square Online fungerar sömlöst med Square Point of Sale för att automatiskt synka dina beställningar, varor och lager såväl på webben som i butiken. Ingen mer överförsäljning och manuell avstämning. Anslut dig dessutom till Instagram och sälj på sociala medier, erbjud leverans eller upphämtning i butik med mera. Lär dig mer om Square Online

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Create online courses. Build membership sites. Start online discount stores. Or just go creative with the entire suite.
Starting a business of your own doesn't need to be that hard. When you have the right resources for setup, growth, and scaling at your disposal, you have the power to create the perfect cocktail for success. Meet VENTTURE (formerly Invanto). Ventture aims to not only empower passionate individuals with their dreams of starting an online business through its business builders, but also educate them, and assist them in their journey towards owning their destiny and becoming truly self-reliant. Lär dig mer om Ventture

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
A leading software-as-a-service (SaaS) ecommerce platform that empowers merchants of all sizes to build, innovate, and grow.
BigCommerce (Nasdaq: BIGC) is a leading software-as-a-service (SaaS) ecommerce platform that empowers merchants of all sizes to build, innovate and grow their businesses online. As a leading open SaaS solution, BigCommerce provides merchants enterprise-grade functionality, customization and performance with simplicity and ease-of-use. Tens of thousands of companies across 150 countries and numerous industries use BigCommerce, including Ben & Jerry’s, S.C. Johnson, Skullcandy, Sony and Vodafone. Lär dig mer om BigCommerce

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
PrestaShop is the leading open-source e-commerce solution in Europe and Latin America.
With nearly 300,000 e-commerce websites already using its software across the globe, PrestaShop is the leading open-source e-commerce solution in Europe and Latin America. Thanks to PrestaShop Essentials, its suite of modules that offers secure payment solutions worldwide, performance analysis and web marketing, and PrestaShop Platform, its hosting offer, PrestaShop allows companies to easily deploy their business on a larger scale. Lär dig mer om PrestaShop

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Du kan skapa en hemsida med Webnode på bara några minuter. Bli en av dessa 40 miljoner användare och bygg din egen hemsida.
Om du vill ha en snygg hemsida på kort tid är Webnode rätt lösning. Programvaran lanserades 2008 och har hjälpt över 40 miljoner användare att skapa sina egna hemsidor. Det spelar ingen roll om du behöver en professionell hemsida för ditt företag, en vacker portfölj eller en användarvänlig e-butik. Programvaran ger dig rätt verktyg för att bygga hemsidan precis som du vill ha den. Vem som helst kan bygga en hemsida med Webnode. Du behöver inte anställa någon programmerare eller designer och inte heller betala för värdtjänster. Lär dig mer om Webnode

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Afterpay pioneered a better way to pay. Customers shop now, pay over 6 weeks, and never pay interest. Merchants get paid upfront.
With Afterpay, online and in-store businesses reach the largest, most loyal shoppers in the world. More than 19M active global customers have shopped with Afterpay, and the app is consistently ranked in the Top 10 of shopping apps. Partnering with Afterpay has tremendous benefits for businesses. On average, Afterpay sends more than 1M global referrals to its merchant partners every day. Afterpay increases average order value, drives incremental sales, and keeps customers coming back. Lär dig mer om Afterpay

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
The subscription-first all-in-one commerce platform with everything you need to start and grow any kind of subscription business.
Subbly is a subscription-first commerce platform with everything you need to successfully run your subscription-first business including: a drag & drop website builder, subscription plans, membership plans, regular one-time products, shipping rules, order management, a funnel builder for up-sells and cross-sells, automations & integrations, inventory management, customer login area, and API, and much more. And above all else, an incredible support team and community to help you at every step. Lär dig mer om Subbly

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Kajabi is the all-in-one tool created to empower people to build digital products, market, and sell their expertise online.
Kajabi is the best way to monetize your knowledge online. Build online courses, membership sites, communities, podcasts, coaching programs, and digital downloads. Use our templates to jumpstart your content sales. Market with a fully-fledged website, CRM, affiliate marketing, and sales funnels. Grow your business with analytics, payment processing, and included customer training resources. Lär dig mer om Kajabi

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Komplett varukorg och webbplatslösning för internet-handlare.
3dcart ger dig allt du behöver för att bygga, hantera och utöka en webbutik. Till skillnad från de flesta e-handelsplattformar behöver du inte köpa ytterligare appar, köpa teman eller betala transaktionsavgifter. Det finns över 200 inbyggda funktioner, inklusive möjligheten att skicka nyhetsbrev, chatta med dina kunder, ha ett samarbetspartnerprogram, gåvoregister, ett kraftfullt produktgranskningssystem och många fler. Betala en fast månadsavgift på bara 19 USD/månad. Lär dig mer om Shift4Shop

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Enter information once and your POS, website, and mobile site update in real time. Unlimited registers, products, and customer service.
Rain is a cloud-based retail point-of-sale and eCommerce solution. With Rain, your inventory is always up-to-date with what is sold online and in your store. The easy-to-use interface allows you to manage customers, classes, equipment repairs, purchase orders, reports, calendar events, Quickbooks integration, and more. Rain's marketing suite will keep you in close contact with your customers through email marketing and text message marketing. All customers get unlimited support. Lär dig mer om Rain POS

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Create free landing pages, launch a custom website, and market and sell your products with an online store with Pagecloud!
Create your custom landing page, website, or online store with Pagecloud’s intuitive website builder. If you’re a marketer in need of a landing page, a small business owner looking to get products and services online, or an agency looking to design websites for clients, you can get started using Pagecloud. Our drag-and-drop editing and professionally designed templates allow you to easily build custom web pages that can be ready for publishing in no time. Publish your homepage for free! Lär dig mer om PageCloud

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
No Invoicing! Instant Checkout with Facebook Live and Wall Drops. 3X Engagement & 20-40+% Conversion Rates.
CommentSold is a social commerce platform revolutionizing how online retailers do business! We make shopping simple and fun by allowing real-time interactions and empowering entrepreneurs to become the next generation of retailers through social media, websites, and mobile apps! Convert social media comments into sales, automatically invoice shoppers, and manage all aspects of your business with the #1 comment selling platform and total e-commerce solution. Lär dig mer om CommentSold

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com Lär dig mer om SyncSpider

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Enables the power of social proof & FOMO marketing strategy on the website.
Websites spend a lot of money on ads to get traffic, but when the visitors land on your website, they need proof that the website is trustworthy. That's where WiserNotify comes in! With its dynamic social proof notifications like sales pop-ups, reviews, sign-ups, it helps you build credibility. With its advanced CRO features and urgency widgets, an average WiserNotify user sees a 17% lift in conversion rates. Integrate with 200+ business tools and automate social proof. Start your free trial now Lär dig mer om WiserNotify

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Trunk syncs inventory in real-time across different sales channels like Amazon, eBay, Etsy, Faire, QuickBooks Online, Shopify, Square.
Trunk syncs your inventory in real-time across different sales channels like Amazon, eBay, Etsy, Faire, QuickBooks Online, Shopify, Squarespace, and Square POS. Trunk also gives you powerful centralized inventory features like bundles and kits that sync and adjust like magic. Trunk strives toward the vision of making it easier for businesses to sell on multiple platforms without the overhead and pain. Lär dig mer om Trunk

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Cloud-based tool that helps small ecommerce businesses manage order fulfillment & product listings across multiple sales channels.
Ecomdash is an inventory management and order fulfillment software helps manage all your online sales channels from one dashboard. Coordinate sales and stock levels on platforms such as eBay, Amazon, Etsy, and more with reporting and auto-synchronizing features. Ideal for small to medium-sized companies, try it free for 15 days. All customers receive a free onboarding session and a Pitney Bowes account. Lär dig mer om ecomdash

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
The leading all-in-one platform for selling on Amazon.
Jungle Scout is the leading all-in-one platform for selling on Amazon. Jungle Scout's powerful, data-driven technology helps entrepreneurs and brands build successful businesses on Amazon through product research, market intelligence, brand and listing management capabilities, and more. Since 2015, we’ve helped over 500,000 customers. With Jungle Scout, you can: *Perform product & keyword research *Find suppliers *Create product listings *Manage inventory & finances *Automate review requests Lär dig mer om Jungle Scout

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Sendcloud enables more than 23,000 e-commerce businesses to save time, effort and money on their most crucial process: shipping.
Sendcloud enables more than 23,000 e-commerce businesses to save time, effort and money on their most crucial process: shipping. Connect to your favourite carriers and efficiently ship worldwide. Exceed customer expectations with branded tracking mails, tracking pages, and a fully self-service return portal. Get your store ready for international growth with the scalable Sendcloud shipping platform. Lär dig mer om Sendcloud

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
En av de bästa plattformarna för att skapa, marknadsföra och sälja onlinekurser från din egen webbplats.
LearnWorlds är en utmärkt molnbaserad utbildningsplattform med avancerade e-handelsklara funktioner för att sälja webbaserade kurser och utbilda din personal. Bygg en fantastisk mobilanpassad hemsida. Inga kodnings- eller designkunskaper behövs – det är bara att peka och klicka dig igenom hundratals färdiga, helt anpassningsbara mallar och bygga din fantastiska webbaserade skola. Lär dig mer om LearnWorlds

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Revi is a review management platform for on-line and physical stores that build online reputation. Has integration with the main CMS.
Revi is a review management platform for on-line shops and physical stores. Users are able to leave a verified product and/or customer service experience review after a purchase. Reviews build customer trust and online reputation. We better your Google Rank thanks to the user generated content (UGC) such as: Reviews, Social Marketing, Questions & Answers, User pictures, and much more! We are the only company of its kind based in Spain, and bilingüal with english. Lär dig mer om Revi

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
The fastest way to list, reprice, ship and cross-sell your inventory on Amazon, eBay, Walmart & more. List 1000+ Items In Minutes!
SellerChamp is the fastest way to list, reprice, ship and cross-sell your inventory on Amazon, eBay, Shopify, Woocommerce, Walmart and more. List 1000+ items in minutes on multiple channels, automate your operations, and grow by 10X! We keep your items synced across all your channel and fulfill your order via FBA or other fulfillment providers. Create FBA shipments and use our advanced features like custom inventory feeds and more. Lär dig mer om SellerChamp

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Our e-commerce platform enables retailers and wholesalers, of any size, to develop and maintain powerful online stores.
Maropost Commerce Cloud is the only retail and wholesale management platform that provides a complete end-to-end solution for eCommerce, POS, Inventory & Fulfilment. Why Commerce Cloud? Our integrated back-end technology enables exceptional and consistent customer experiences via any channel be it in-store, online or through a marketplace, future-proofing retailers in an increasingly competitive market. Lär dig mer om Maropost Commerce Cloud

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Wisepops är en lokal marknadsföringsplattform som används för att få din e-postlista att växa och öka försäljningen.
Wisepops är en lokal marknadsföringsplattform som används för att få din e-postlista att växa och öka försäljningen. Programvaran låter dig visa ett meddelande för alla besökarsegment med hjälp av popup-fönster, registreringsfält, popup-fönster vid avsikt att lämna och meddelanden på plats utan behov av utvecklare. Lär dig mer om Wisepops

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
A turnkey solution that includes all of the necessary features and functions to build a successful B2B eCommerce website.
CS-Cart B2B & B2C is a professional B2B eCommerce platform to build online stores for manufacturers and wholesale companies. It offers a full-fledged administration panel crammed with plenty of tools for effective store management. It also comes with built-in theme and layout editors allowing to make sophisticated storefronts. Multiple languages and currencies, payment and shipping methods, marketing and promotion tools are supported to make your customers enjoy their shopping experience. Lär dig mer om CS-Cart

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Algolia är en ledande sök-API för hemsidor och mobilappar. Enkel att implementera och utvecklarfokuserad.
Algolia är ett programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för dynamiska upplevelser som hjälper företag att maximera sök- och upptäcktshastigheten, samtidigt som de löser problemet med relevansjustering med AI. Algolia Search är ett kraftfullt helt värdbaserat API som levererar innehåll till användare på millisekunder. Utvecklarna kan anpassa deras UX relevans och få insikter om hur användarna interagerar med den. Algolia Recommend är en robust API som låter dig bygga in unika produktrekommendationer i alla digitala e-handelsupplevelser. Lär dig mer om Algolia

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag
Small business eCommerce solution that helps users collect and process one-time as well as recurring payments on WordPress site.
Ideal for non-techies, this simple plugin allows store owners to quickly accept credit card payments and subscriptions. With the basic form builder, the setup and configuration are as easy as it gets. Pick from three form types and start accepting payments as soon as possible! Lär dig mer om WP Simple Pay

Funktioner

  • Katalogisering / kategorisering
  • Orderhantering
  • Kundvagn
  • Webbplatshantering
  • För små företag