Sverige Visa lokala produkter
37 resultat
Lås valfri surfplatta eller smartphone i kioskläge med hjälp av Hexnode MDM. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM erbjuder en perfekt låsmekanism för sina kunder via Android-kiosken. Enheterna kan ställas in i ett kioskläge med antingen en eller flera appar. Genom att ställa in en enhet i kioskläget för en enda app kan användarna endast få åtkomst till en enda app, medan kioskläget för flera appar vitlistar en grupp viktiga appar och blockerar därmed alla andra. En lista över kringutrustningsinställningar tillhandahåller funktioner som inte är begränsade till att låsa hårdvaru- eller programvarunycklar, vilket gör det möjligt för användare att styra Wi-Fi, Bluetooth och ficklampa. Lär dig mer om Hexnode UEM

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
KioWare for Android säkrar din läsplatta i en ändamålsenlig enhet eller kiosk och kan även tillhandahålla kioskhantering från en central server. Lär dig mer om Kioware
KioWare for Android är helt anpassningsbar kioskprogramvara med en produktserie som sträcker sig från grundläggande webbläsarlåsning till serverbaserad fjärrövervakning. KioWare for Android kan säkra din läsplatta i en enda app, flera applikationer, webbplatsinnehåll, digitala skyltar med mera. KioWare for Android är gratis att prova och enkel att installera och konfigurera med hjälp av verktyget Guidad installation. Kiosk Management-alternativen sträcker sig från alternativ med lokal installation till KioWare-hosting (KioWare Server samt KioCloud). Gratis provperiod med full funktionalitet. Lär dig mer om Kioware

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en hanteringsprogramvara för mobilenheter för företag som hanterar din iOS-, Android och Windows-enhet Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en lösning för mobilitetshantering för företag (enterprise mobility management, EMS) som ger företag möjlighet att utnyttja fördelarna med mobilitet. Förbättra de anställdas produktivitet utan att kompromissa med företagssäkerheten med funktioner som hantering av mobilenheter, applikationshantering, e-posthantering och enhetsinkapsling. MDM finns både som lokalt och som molnerbjudande och har utvecklats med användarkrav och IT-säkerhetskrav i åtanke. Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Kiosk- och interaktiv DS-programvara för offentligt tillgängliga datorer och skärmar. Enkel att använda och skalbar. Gratis provperiod och gratis kundsupport. Lär dig mer om SiteKiosk
Programvaran SiteKiosk låser och säkrar Windows-datorer, kiosker, Android-läsplattor och interaktiva displayer på offentliga platser. Funktioner: Anpassningsbara startskärmsmallar, webbläsarteman, internetinnehållsfilter, molnbaserad fjärrinnehållshantering, enhetsövervakning och larmsystem. SiteKiosks nyckelfärdiga, lättanvända och skalbara programvaruprodukter säljs i mer än 50 länder via kontor i USA och Europa. Fortune 500-företag, inklusive Verizon Wireless, OfficeMax, Lär dig mer om SiteKiosk

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Miradore är en molnbaserad MDM/UEM-plattform som erbjuder ett smartare sätt att säkert hantera Android-, iOS-, macOS- och Windows-enheter. Lär dig mer om Miradore
Med Miradores Android Kiosk-läge kan du få fullständig kontroll över din enhets användning genom att växla till Single App- eller Multi-App Kiosk-läge. Med Android Kiosk-läget kan du inaktivera funktioner som volymjustering, fabriksåterställning och säker start. Att begränsa enhetens funktionalitet kan bidra till ökad säkerhet och säkerställa att enheterna används enligt avsett ändamål. Det är enkelt och gratis att komma igång och när det behövs kan du låsa upp ytterligare funktioner med de två betalplanerna. Lär dig mer om Miradore

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Funktionsrik och lättanvänd NoviSign är en Saas-baserad digital skyltningsprogramvara som körs på Chrome OS, Android och Windows. Lär dig mer om NoviSign
NoviSign är känd för att vara tillförlitlig och användbar. Omfattar över 20 drag-och-släpp-widgets; HD-videor, dynamiska bildspel, väder, Facebook, Twitter, Instagram, RSS, virtuell kö, webbplatsinteg ration, interaktiva enkäter och mer. NoviSign inkluderar även en komplett instrumentbräda för realtidsövervakning för enkel spårning av skärmar/mediaspelare. Proof of play-rapporter, live online-uppkoppling och mycket mer. Priser från 20 USD per månad, inkluderar fullständig support och träning. Körs på Chrome OS, Android, och Windows. Lär dig mer om NoviSign

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Sverige Lokal produkt
Din webbplats, optimerad för pekskärmar. Tillvalsfunktionerna inkluderar kassa, webbaserat produktutbud, vägvisning, möten med mera. Lär dig mer om Ombori Grid
En mångsidig multifunktionell kiosk som inkluderar en mängd tillvalsfunktioner inklusive webbsurfning, webbaserat produktutbud, digitala kuponger, vägvisning, självbetjäning, mötesbokning, virtuell kö med mera. Välj och anpassa de appar du behöver för att passa dina affärsmål. Programvaran kan köras på läsplattor eller större Android-skärmar. Alla appar är baserade på Ombori Grid, vilket gör att de kan dela information och kommunicera med personal och kunder via text, mobil och andra medier. Lär dig mer om Ombori Grid

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Epos Now is driven by one simple motivation: to help businesses of all sizes reach their full potential through the power of the cloud.
Untether and sell anywhere with a complete Android EPOS system. Perfect for selling in store or on-the-go, our Android tablet EPOS system offers unrivalled flexibility and control. Complete with leading EPOS software, it allows business owners to manage their inventory, sales, staff, and customer relationships all from the convenience of a portable tablet. Lär dig mer om Epos Now

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Centralizes the control & management of Android, iOS, macOS & Windows devices by locking them into Kiosk Lockdown Mode.
Scalefusion - Kiosk Lockdown Software helps you to manage your enterprise Android, iOS, macOS & Windows devices by turning them into kiosk mode. It allows organizations to secure and manage Android, iOS and Windows based endpoints including smartphones, tablets, laptops, rugged devices, mPOS, and digital signages. Lär dig mer om Scalefusion

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
A modern mobile management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile apps & data on various devices.
A modern enterprise mobility management software that enables businesses to easily secure, deploy and manage mobile applications and corporate data on company-owned and employee-owned (BYOD) mobile devices. Codeproof offers an integrated BYOD security and mobile management platform built on top of Amazon's elastic cloud stack for maximum scalability and security. Product feature include MDM, MAM, Enterprise AppStore, Mobile Kiosk, Data usage monitoring and Geofencing solutions. Lär dig mer om Codeproof

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Check patient insurance eligibility in real-time and streamline patient check-in with our software for kiosk, tablet and mobile.
Clearwave is the premiere self-service check-in solution for the medical industry. Clearwave enables fast, flexible and effective patient check-in experiences while improving practice economics and performance. With proven ROI and real-time eligibility verification, Clearwave provides healthcare practices with a comprehensive check-in solution, available on kiosk, tablet or mobile to improve insurance verification, increase revenue collections, reduce denied claims and improve data access. Lär dig mer om Clearwave

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Moki Total Control enables you to quickly and easily manage all of your Android, iOS and BrightSign devices at scale.
Turn your Android tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data. Lär dig mer om Moki Total Control

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
An easy-to-use and secure CMS platform to manage your digital signage network.
MediaTile's digital signage cloud-based CMS platform is the infrastructure behind tens of thousands of commercial displays globally. Our easy-to-use Enterprise platform is secure, reliable, versatile and scalable. Use it with video walls, kiosks, wayfinding, menu boards and more. Our software's advanced technology features include two-way video calls, RFID smartphone compatibility, cellular connectivity where internet connection is not available, beacon messaging, audience analytics and more. Lär dig mer om MediaTile

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Create interactive experiences that extend well beyond standard touch monitor sizes - Capture valuable information and generate leads
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time - Compatible with any Windows based touch devices Ideal for large format touch display Video Walls, interactive kiosk, touch tables and tablets Compatible with Microsoft Surface for mobile presentations Rental solutions for both Coffee Table and Presenter Table Lär dig mer om myShowcase

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Lock down Android, iOS and Windows devices into Kiosk Mode. Prevent device misuse and reduce maintenance. Easy mass deployment.
SureLock Kiosk Lockdown solution allows corporate-owned devices such as smartphones, tablets, iPads, or any off-the-shelf devices to be converted into Kiosks, helping businesses save on infrastructure cost and improve productivity. Kiosk mode prevents users from running or accessing applications apart from whitelisted content visible on the screen. It will help ensure safety and security of corporate as well as personal data and devices. Lär dig mer om SureLock Kiosk Lockdown

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more. Lär dig mer om Photo Booth Connected

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Esper is the most powerful full-stack solution for completely locking down your Android kiosk and creating customized user experiences.
Esper’s powerful Android kiosk solution transforms off-the-shelf devices into custom, purpose-built hardware that’s unique to your business case. Built for single-app, multi-app, and custom configuration, Esper offers the most powerful end-to-end platform for ensuring your devices are ready for customer use in any industry. With the ability to completely lock down hardware, you can worry less about how your device is functioning and focus on creating exceptional customer experiences. Lär dig mer om Esper

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
VISO makes your devices mission-oriented, optimally configured and locked down to a secured kiosk mode, preventing unwanted operations.
VISO streamlines the implementation of multi app kiosk mode by switching devices to encapsulated environments with predetermined functionality and device look and feel, locking down external ports, hardware elements and applications, and preventing user interaction, except whitelisted applications and relevant hardware elements. You can manage multiple kiosk mode devices centrally, monitor activities, collect reports and implement policy and security measures. Lär dig mer om VISO MDM

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Chimpa UEM is an EMM crossplatform solution that allows to manage, monitor and protect devices in schools and business.
Chimpa UEM combines a Unified Endpoint Management (UEM) to the Mobile Threat Defense (MTD) that is able to guarantee the control of mobile devices, IFPs and VRs visors because: streamlines management of iOS, iPadOS, tvOS, Android and Windows devices with zero-touch deployments; is an Android Enterprise validated solution and it's also completely integrated with Apple services; supports BYOD, COBO, COPE, single purpose device managements (COSU); Lär dig mer om Chimpa

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted.
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted. Push update remotely at once to all devices. Track your devices in real time and set a limit with Geofencing. Lär dig mer om GoKiosk

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Smartare lösningar för handlare för att hjälpa dig att hantera och utveckla ditt fristående småföretag. Kassa | Lager | Kunder | Insikter | Moln
Quid POS är byggd för ägardrivna butiker och småföretag. Helt anpassningsbara inställningar för att snabbt behandla transaktioner, enkelt hantera lager och smidigt följa upp försäljning och vinster. Integreras enkelt med branschens mest populära maskinvara och betalningsbehandlare, inklusive PayPal, Square, Stripe och Coinbase. Utför försäljningstransaktioner i valfri valuta, inklusive digitala valutor, med datorn eller mobilenheten – utan några transaktionsavgifter. Kärnprodukt med tilläggsfunktioner för att växa. Prova gratis! Lär dig mer om Quid POS Smart Vendor

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
User-friendly, device-friendly kiosk software lets you easily create interactive content and deploy it to one device or thousands.
Friendlyway’s complete kiosk solutions invite your visitors to interact. You need no IT experience to click and configure your interactive kiosk content in minutes and deploy it to one kiosk or thousands. Friendlyway is user-friendly, future-friendly and device-friendly, with apps for self-check-in, wayfinding, dynamic ads, payments, employee self-service and more compatible with friendlyway kiosks and any windows/android device. Friendlyway is built on 20+ years of award-winning innovation. Lär dig mer om friendlyway NEXT

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Full control of your custom channel on unlimited screens in your business locations and cross-promotion with other local businesses.
SignStream.net is the only digital signage platform that puts businesses in total control of both their own screens and their ads on screens throughout the city. Our mission-driven approach delivered a simple, scalable solution that we continue to enhance. Set up your channel and download our smart channel viewer app or use your browser display it in unlimited locations. Our full-service team can assist with content creation, templates, tech support, cross-marketing, and hardware procurement. Lär dig mer om SignStream.net

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
TRAY is the first Independent Cloud POS Solution for Multi-Site Restaurant Operators that can run on ANY legacy hardware or Processor.
TRAY is the first and only INDEPENDENT cloud-native point of sale solution. Our innovative and unique platform enables multi-site and enterprise brands to run a modern Android-based POS on legacy hardware. We've successfully deployed hundreds of table service and casual dining locations without replacing a single POS terminal giving new life to existing equipment. In addition, TRAY has no requirement to switch processors and has a full and open API for robust integrations. Lär dig mer om Tray

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
A simple to use digital signage cloud software that makes content creation and management for slideshows very easy.
LobbySpace is a simple to use digital signage cloud software and makes content creation and management for slideshows really easy. It enables companies to improve the communication with their target group in public spaces with the simplest tool in the market. With our well designed templates it's easy to create, modify and schedule content from smartphone, tablet or desktop. With our features you can create smart slides in a few minutes, add local weather slide and manage multiple screens. Lär dig mer om LobbySpace

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
An enterprise-level MDM solution for Android with remote control, real-time device monitoring, data tracking, and automated alerts.
A one-stop solution for Enterprise Mobile Device Management to monitor and secure all of your Android device fleet with efficiency. It simplifies the processes for managing different types of devices from different locations all from a centralized platform, allowing businesses to streamline their business operations. AirDroid Business also comes with an unconventional remote control feature that offers an exclusive *privacy mode* to ensure corporate privacy during confidential operations. Lär dig mer om AirDroid Business

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Specialized mobile device management that turns your Android tablets into dedicated kiosks that showcase your content & website.
Turn your Android tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data. Lär dig mer om Moki Kiosk

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Convert your Android devices into kiosks or digital signage stations. Limited functionality free version and pro version are available.
Convert your Android devices into kiosks or digital signage stations. Limited functionality free version and pro version are available. Lär dig mer om Kiosk Browser

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
EasyControl is a turn-key mobile device management solution that can secure your mobile assets from anywhere.
EasyControl leverages a vertically integrated market to bring highly customized MDM solutions for Android devices. We are the world’s premier mobile device management and endpoint management cloud platform. EasyControl will support a variety of deployment scenarios, such as dedicated devices, COPE (enterprise owned, personal enabled) and BYOD (Bring Your Own Devices). It is suitable for various industries, such as fitness, logistics, education, etc. Lär dig mer om EasyControl MDM

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Vecna provides a full-service patient intake solution. Including mobile and tablet check-ins, kiosks, telepresence robots, and more.
Vecna was founded in 1988 by a consortium of MIT engineers to provide patient intake solutions designed to safely streamline the critical time from scheduling an appointment to receiving care. Vecna partners with acute and ambulatory health systems across the US to deliver exceptional and safe digital intake experiences for patients. The Vecna platform gives providers the tools to optimize their check-in process while reducing costs and improving revenue cycle management. Lär dig mer om Vecna Technologies

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
DWall.Online digital skyltning är en molnbaserad användarvänlig lösning för hantering av mediainnehåll på distans.
DWall.Online – allt på alla skärmar. DWall.Online är en molnbaserad användarvänlig lösning för hantering av mediainnehåll på distans (digital skyltning). Enheter som stöds: Professionella bildskärmar och TV (Tizen/Android), läsplattor och smartphones (Android), mediaspelare (Android). DWall.Online – inget utöver enhetsanslutning, snabb uppladdning av innehåll och bekväm schemaläggning. DWall.Online – ingen gräns för hur många enheter som är anslutna till ett konto. Professionell support och flexibel prissättning. Lär dig mer om DWALL.online

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
With CipherKiosk, healthcare organizations uncover improvement opportunities and enhance issue resolution at the point of care.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care improvements. Lär dig mer om CipherKiosk

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Abitari is an affordable and easy-to-use check-in kiosk software for Hotels. You can turn any Android tablet into a kiosk.
Abitari isan affordable and easy-to-use fully customizable check-in kiosk software for Hotels. No programming skills are needed and you can turn any Android tablet into a Kiosk. It will eliminate check-in queues and will improve customer satisfaction. It is cloud-hosted, subscription-based and 90% cheaper than other solutions in the market. Lär dig mer om Abitari

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
LocalVisits is a booking and schedule management tool that lets you book new customers and keep track of your appointments.
LocalVisits is a booking and schedule management tool that lets you book new customers and keep track of appointments. It is the easiest and fastest way for a customer to book your service when they are most interested. OneLocal is the one-stop-shop for all your marketing needs. Have access to every marketing tool you need from one dashboard and a dedicated marketing specialist that is there with you every step of the way. To learn more about OneLocal, visit: https://onelocal.com Lär dig mer om LocalVisits

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Customizable self ordering kiosks to improve the customer experience and sales efficiency while saving on costs.
PYE offers fully customizable self ordering kiosks to improve business efficiency and save costs in the quick service restaurant and hospitality industry. We give businesses the tools and technology needed to thrive in today’s fast-changing world, while providing the customization and customer support your business needs to be unique. Take control of changing guest expectations with online ordering, delivery, contactless order & pay, e-gift cards, email marketing and more. Lär dig mer om PYE Self Service Kiosk

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Wilyer Digital Signage Software enables digital screens/displays to engage visitors.
Wilyer Digital Signage Software enables digital screens/displays to engage visitors. Lär dig mer om Wilyer Signage

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
A smart building platform for organization of flexible workspaces using space management tools, room booking, and more.
A smart building platform for organization of flexible workplaces using space management tools, room booking, and more. With Cobundu/Workplace organizations can collect user data to inform them on how to adapt offices and spaces for savings and better implementing of modern office and space concepts. Lär dig mer om Cobundu

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning