Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Android Kiosk

Android Kiosk-appen gör att Android-enheter kan användas som offentliga åtkomstterminaler för webbsurfning, feedbackinlämning, onlinebeställningar med mera. Använd Capterra för att hitta rätt Kiosk-software för Android.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Android Kiosk

Sverige Visa lokala produkter

11 resultat

€8.5/mån. Förvandla vilken TV som helst till en digital skylt. Fjärrstyr. Stöder bilder, videor, spellistor, Google Slides, Weather, Instagram osv. Lär dig mer om OptiSigns
€8.5/mån. Förvandla valfri TV till en digital skylt och fjärrstyr den från en central instrumentbräda. Välj bland över 100 appar och över 500 mallar. Stöder format såsom bilder, videor, spellistor, Google Slides, Weather, Instagram, Twitter, YouTube med flera. Betalning tillgänglig i flera valutor: EUR, GBP, USD, CAD & AUD. Lär dig mer om OptiSigns

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
KioWare for Android säkrar din läsplatta i en ändamålsenlig enhet eller kiosk och kan även tillhandahålla kioskhantering från en central server. Lär dig mer om Kioware
KioWare for Android är helt anpassningsbar kioskprogramvara med en produktserie som sträcker sig från grundläggande webbläsarlåsning till serverbaserad fjärrövervakning. KioWare for Android kan säkra din läsplatta i en enda app, flera applikationer, webbplatsinnehåll, digitala skyltar med mera. KioWare for Android är gratis att prova och enkel att installera och konfigurera med hjälp av verktyget Guidad installation. Kiosk Management-alternativen sträcker sig från alternativ med lokal installation till KioWare-hosting (KioWare Server samt KioCloud). Gratis provperiod med full funktionalitet. Lär dig mer om Kioware

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en hanteringsprogramvara för mobilenheter för företag som hanterar din iOS-, Android och Windows-enhet Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus är en lösning för mobilitetshantering för företag (enterprise mobility management, EMS) som ger företag möjlighet att utnyttja fördelarna med mobilitet. Förbättra de anställdas produktivitet utan att kompromissa med företagssäkerheten med funktioner som hantering av mobilenheter, applikationshantering, e-posthantering och enhetsinkapsling. MDM finns både som lokalt och som molnerbjudande och har utvecklats med användarkrav och IT-säkerhetskrav i åtanke. Lär dig mer om ManageEngine Mobile Device Manager Plus

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Lås valfri surfplatta eller smartphone i kioskläge med hjälp av Hexnode MDM. Lär dig mer om Hexnode UEM
Hexnode MDM erbjuder en perfekt låsmekanism för sina kunder via Android-kiosken. Enheterna kan ställas in i ett kioskläge med antingen en eller flera appar. Genom att ställa in en enhet i kioskläget för en enda app kan användarna endast få åtkomst till en enda app, medan kioskläget för flera appar vitlistar en grupp viktiga appar och blockerar därmed alla andra. En lista över kringutrustningsinställningar tillhandahåller funktioner som inte är begränsade till att låsa hårdvaru- eller programvarunycklar, vilket gör det möjligt för användare att styra Wi-Fi, Bluetooth och ficklampa. Lär dig mer om Hexnode UEM

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Miradore är en molnbaserad MDM/UEM-plattform som erbjuder ett smartare sätt att säkert hantera Android-, iOS-, macOS- och Windows-enheter. Lär dig mer om Miradore
Med Miradores Android Kiosk-läge kan du få fullständig kontroll över din enhets användning genom att växla till Single App- eller Multi-App Kiosk-läge. Med Android Kiosk-läget kan du inaktivera funktioner som volymjustering, fabriksåterställning och säker start. Att begränsa enhetens funktionalitet kan bidra till ökad säkerhet och säkerställa att enheterna används enligt avsett ändamål. Det är enkelt och gratis att komma igång och när det behövs kan du låsa upp ytterligare funktioner med de två betalplanerna. Lär dig mer om Miradore

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Nästa generations teknik för professionell digital skyltning. Enkel att använda med kraftfulla funktioner och säkerhet och styrning i företagsklass
Yodeck är en oslagbart enkel molnbaserad digital skyltningsplattform som styr din skärm med dynamiskt innehåll som direkt engagerar dina måltittare. Med Yodeck kan du enkelt skapa, utforma och schemalägga innehåll från webben, oavsett hur långt bort du befinner dig från dina skärmar. Använd uppmärksamhetsbetonade medier som videor, bilder, PDF-filer, Office-dokument, datainstrumentbrädor och sociala medier till att förmedla ditt budskap till de personer som är viktigast för ditt företag. Lär dig mer om Yodeck

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Funktionsrik och lättanvänd NoviSign är en Saas-baserad digital skyltningsprogramvara som körs på Chrome OS, Android och Windows.
NoviSign är känd för att vara tillförlitlig och användbar. Omfattar över 20 drag-och-släpp-widgets; HD-videor, dynamiska bildspel, väder, Facebook, Twitter, Instagram, RSS, virtuell kö, webbplatsintegration, interaktiva enkäter och mer. NoviSign inkluderar även en komplett instrumentbräda för realtidsövervakning för enkel spårning av skärmar/mediaspelare. Proof of play-rapporter, live online-uppkoppling och mycket mer. Priser från 20 USD per månad, inkluderar fullständig support och träning. Körs på Chrome OS, Android, och Windows. Lär dig mer om NoviSign

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Kiosk- och interaktiv DS-programvara för offentligt tillgängliga datorer och skärmar. Enkel att använda och skalbar. Gratis provperiod och gratis kundsupport.
Programvaran SiteKiosk låser och säkrar Windows-datorer, kiosker, Android-läsplattor och interaktiva displayer på offentliga platser. Funktioner: Anpassningsbara startskärmsmallar, webbläsarteman, internetinnehållsfilter, molnbaserad fjärrinnehållshantering, enhetsövervakning och larmsystem. SiteKiosks nyckelfärdiga, lättanvända och skalbara programvaruprodukter säljs i mer än 50 länder via kontor i USA och Europa. Fortune 500-företag, inklusive Verizon Wireless, OfficeMax, Lär dig mer om SiteKiosk

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Smartare lösningar för handlare för att hjälpa dig att hantera och utveckla ditt fristående småföretag. Kassa | Lager | Kunder | Insikter | Moln
Quid POS är byggd för ägardrivna butiker och småföretag. Helt anpassningsbara inställningar för att snabbt behandla transaktioner, enkelt hantera lager och smidigt följa upp försäljning och vinster. Integreras enkelt med branschens mest populära maskinvara och betalningsbehandlare, inklusive PayPal, Square, Stripe och Coinbase. Utför försäljningstransaktioner i valfri valuta, inklusive digitala valutor, med datorn eller mobilenheten – utan några transaktionsavgifter. Kärnprodukt med tilläggsfunktioner för att växa. Prova gratis! Lär dig mer om Quid POS Smart Vendor

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
Sverige Lokal produkt
Din webbplats, optimerad för pekskärmar. Tillvalsfunktionerna inkluderar kassa, webbaserat produktutbud, vägvisning, möten med mera.
En mångsidig multifunktionell kiosk som inkluderar en mängd tillvalsfunktioner inklusive webbsurfning, webbaserat produktutbud, digitala kuponger, vägvisning, självbetjäning, mötesbokning, virtuell kö med mera. Välj och anpassa de appar du behöver för att passa dina affärsmål. Programvaran kan köras på läsplattor eller större Android-skärmar. Alla appar är baserade på Ombori Grid, vilket gör att de kan dela information och kommunicera med personal och kunder via text, mobil och andra medier. Lär dig mer om Ombori Grid

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning
DWall.Online digital skyltning är en molnbaserad användarvänlig lösning för hantering av mediainnehåll på distans.
DWall.Online – allt på alla skärmar. DWall.Online är en molnbaserad användarvänlig lösning för hantering av mediainnehåll på distans (digital skyltning). Enheter som stöds: Professionella bildskärmar och TV (Tizen/Android), läsplattor och smartphones (Android), mediaspelare (Android). DWall.Online – inget utöver enhetsanslutning, snabb uppladdning av innehåll och bekväm schemaläggning. DWall.Online – ingen gräns för hur många enheter som är anslutna till ett konto. Professionell support och flexibel prissättning. Lär dig mer om DWALL.online

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Försäljningsargument
  • Hantering av mobila enheter
  • Offlineåtkomst
  • Sökbegränsningar
  • Automatisk återställning