4 resultat
Självbetjäning i tidsbokningen med ett mycket behagligt schemaläggningsverktyg, så att du kan får mer tid för resten av att-göra-listan. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Spara tid och engagera dig i lokalsamhället med Acuitys lösning för självbetjäning. Så fort någon har bokat en tid skickar Acuity specialanpassade bekräftelser med ditt namn, skickar SMS-påminnelser, låter folk boka om sin egen tid grundat på din tillgänglighet och hanterar betalningar. Med Acuity fungerar din vardag smidigare. Du kan till och med ställa in videokonferenser så att du kan interagera virtuellt med människor i lokalsamhället. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Tillståndsutfärdande
  • Kodhantering
  • Planering och zonindelning
  • Arbetsorderhantering
  • Fastighetsdatabas
  • Verktygsfakturering
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Tillståndsutfärdande
  • Kodhantering
  • Planering och zonindelning
  • Arbetsorderhantering
  • Fastighetsdatabas
  • Verktygsfakturering
Komplett lösning för förlorad och upphittad hantering. Ge dina slutkunder möjligheten att söka och göra anspråk på sin förlorade egendom online. Lär dig mer om iLost for Business
Komplett Lost and Found-hanteringslösning. Ge dina slutkunder möjligheten att söka och göra anspråk på sin förlorade egendom online. Över 400 regerings-, små och medelstora företag och företagskunder med över 8000 medarbetare runt om i världen använder iLost. Fullt konfigurerbar med över 50 funktioner för din organisation och en flerspråkig slutkundssupport via telefon och e-post, med en totalpoäng på 4,5 baserat på >12 000 slutkunder. iLost är stolt ägare av både en ISO 27001 och 9001 certifiering. Lär dig mer om iLost for Business

Funktioner

  • Tillståndsutfärdande
  • Kodhantering
  • Planering och zonindelning
  • Arbetsorderhantering
  • Fastighetsdatabas
  • Verktygsfakturering
Använd en innovativ och interaktiv hittegodsplattform för att erbjuda en förstklassig kundupplevelse och förbättra effektiviteten.
Hittegodsplattform för att förbättra både kund- och personalupplevelsen: - Dina kunder kommer att uppskatta att kunna anmäla borttappade föremål på en väldigt interaktiv webbplats 24/7 på fler än åtta språk. De kommer att meddelas så snart det blir en matchning och kan beställa en leverans som på vilken e-handelswebbplats som helst. - Ditt team kommer att uppskatta tiden de sparar tack vare den automatiska matchningsalgoritmen och automatisk kommunikation med kunderna... Lär dig mer om Troov

Funktioner

  • Tillståndsutfärdande
  • Kodhantering
  • Planering och zonindelning
  • Arbetsorderhantering
  • Fastighetsdatabas
  • Verktygsfakturering