Sverige Visa lokala produkter
385 resultat
Sverige Lokal produkt
Juni

Juni

(0) Sverige Lokal produkt
Choose a financial management platform that speaks ecommerce. Lär dig mer om Juni
Juni is a financial management platform made for ecommerce, helping you make better decisions, scale up, and unlock the potential of your online business. Juni works as hard as you do. Reduce admin with a centralised overview of your finances and 2,400+ integrations. Save on heavy FX fees with multi-currency cards and accounts. Boost your margins with 2% cashback for your first 30 days, up to 1% after. And much more. Enable subtitles for information related to Mastercard Lär dig mer om Juni

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Med NetSuite Financial Management planerar, budgeterar, prognostiserar och analyserar du med verktyg som hjälper till att hantera ditt företags ekonomi. Lär dig mer om NetSuite
NetSuites lösningar för ekonomihantering automatiserar centrala finansiella processer och ger användarna en tydlig bild av tidigare resultat, nuvarande finansiella ställning och beräknad ställning för bättre, datadrivet beslutsfattande. Instrumentpaneler och rapporter konverterar finansiella och operativa data till användbara affärsinsikter, förbättrar kontrollen och driver fram spetskompetens medan finansiell konsolidering förenklar hanteringen av flera affärsenheter, dotterbolag och regioner. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
CAFLOU är ett helt digitalt kassaflödesprogram för småföretag och frilansare. Det servar serviceyrkespersoner. Starta gratis. Lär dig mer om CAFLOU
CAFLOU är ett helt digitalt kassaflödesprogram. Hjälper dig att göra din verksamhet mer organiserad – följ upp, planera och hantera ditt kassaflöde. Håll koll på tidigare och planerade företagskassa flöden. Se och analysera intäkter och utgifter för kunder, leverantörer, betalningskategorier eller projekt. Se vad som är planerat och redan har betalats. CAFLOU är ett lättanvänt men komplext affärshanteringssystem som låter dig driva ditt företag, ditt team och din ekonomi. Allt på en plats, även på hemmakontoret. Lär dig mer om CAFLOU

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Finario is the first capital planning solution for intelligent Capex decisions and accurate capital project forecasts. Lär dig mer om Finario
Finario’s capital planning solution provides the single source of truth required for intelligent Capex decisions and accurate capital project forecasts. Leading companies worldwide rely on our purpose-built cloud platform to secure and share this critical data for real-time financial process synchronization across the enterprise. Lär dig mer om Finario

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Financial Performance Management Software for a Single Source of Truth Lär dig mer om IDL Konsis
Increase accuracy, reduce risk, and encourage wider participation in financial processes by creating a single point of truth that integrates data from existing systems for fast, automated planning, financial consolidation, disclosure, reporting, and analysis in group enterprises. Lär dig mer om IDL Konsis

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
FreshBooks gör det enkelt att veta exakt hur ditt företag presterar. Med en enkel instrumentbräda och rapporter blir din framgång aldrig ett mysterium. Dessutom är de tillräckligt detaljerade för att din revisor ska älska dig. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Wrike är en projektplattform med ekonomiska hanteringsfunktioner som budgeteringsverktyg, tidsspårning och analytiska instrumentbräden.
Wrike är en plattform för teamsamarbete som används av över två miljoner människor i 140 länder. Hantera din ekonomi och se till att din organisation förblir lönsam med Wrikes kraftfulla programvara. Skapa en projektbudget, ange föredragna valutor, lägg till förvalda timpriser och kontrollera användaråtkomst på ett och samma ställe. Använd tidsspårningsverktyg för att logga personalens timmar och tilldela resurser. Få detaljerade rapporter och bygg analytiska instrumentbräden för en komplett projektportföljsöversikt. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
A simple and intuitive expense management solution which focuses on people, not on paper.
Happay is a leading cloud-based expense management solution which helps large enterprises & SMBs automate their corporate spend management system. A customisable solution which can encompass all aspects of your organisation requirements & seamlessly integrate with other Enterprise Accounting systems. Use Happay to revolutionise the entire spend management infrastructure of your organisation, make employees life easier & derive actionable insights from employee spends data. Lär dig mer om Happay

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
QuickBooks is an end-to-end accounting software that can grow with your business.
QuickBooks Online Advanced (Save 50%) is a cloud-based, all-in-one, accounting and business hub solution, designed for growing, small to mid-sized businesses. Get performance reporting with highly customizable tracking tools, automated workflows, and real-time revenue and cash flow management dashboards. Seamlessly integrate best-in-class Premium Apps like Salesforce and HubSpot (CRM), Bill.com (accounts payable), DocuSign, LeanLaw & more to expand your capabilities as your business needs grow. Lär dig mer om QuickBooks Online Advanced

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
The #1 Accounting Software and Financial Management Solution. Built for Finance by Finance.
Sage Intacct is the innovation and customer satisfaction leader in cloud Financial Management. Gain valuable insights into your financial and operational data and make smarter business decisions. Sage Intacct helps you automate accounting processes to increase accuracy and improve regulatory compliance. Achieve the real-time visibility you need, without the cost, risk, and complexity of a traditional, on-premises system. Lär dig mer om Sage Intacct

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Upptäck SAP S/4HANA Cloud, ett komplett ERP-system med inbyggd AI och maskininlärning.
SAP S/4HANA Cloud är ett komplett system för företagsresursplanering (ERP, Enterprise Resource Planning) med inbyggd intelligent teknik som AI, maskininlärning och avancerad analys. Det hjälper företag att anta nya affärsmodeller, hantera snabba verksamhetsförändringar, organisera interna och externa resurser och utnyttja den prediktiva kraften i AI. Dra nytta av en tät, inbyggd integrering mellan processer, ett utvecklat branschdjup och en stabil minnesbaserad datamodell. Lär dig mer om SAP S/4HANA Cloud

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Synder är bokföringsprogramvara för företagsägare som korrekt registrerar och enkelt stämmer av data från Stripe, PayPal, Shopify osv.
Föreställ dig att ha Shopify- och Amazon-butiker med många olika betalningsportaler som du vill ska vara lätta att stämma av med din QuickBooks eller Xero. Med Synder kan du ha detaljerade transaktion sdata från olika källor anslutna till din e-handelsbutik. Synder tillhandahåller detaljerade transaktioner efter försäljning, skatt, lager med mera och stämmer av dina böcker med ett klick, skapar fakturor automatiskt, ansluter alla försäljningskanaler och betalningsportaler i ett gränssnitt. Gratis provperiod Lär dig mer om Synder

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Öka kontrollen över dina små eller medelstora företag med SAP Business one - en programvara som är utformad för att växa med dig.
SAP Business One är utformad för alla dina små och medelstora företags behov. Applikationen erbjuder ett prisvärt sätt för att hantera hela din verksamhet, från redovisning och ekonomi, inköp, lager, försäljning, kundrelationer och projektledning till drift och personalfrågor. SAP Business One hjälper dig att effektivisera processer och få en bättre inblick i din verksamhet för att hjälpa till att driva lönsam tillväxt. Kostnaden för ditt företag kan beräknas redan idag. Lär dig mer om SAP Business One

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
We design our software keeping your business in mind. From accounting to reporting, manage it all with our one-stop business solution.
Every business has unique needs specific to your way of working, industry or market. Sometimes, you make an exception to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a software designed intuitively keeping different business scenarios in mind. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you! Lär dig mer om TallyPrime

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Small business accounting made easy. Send invoices, collect payments, track expenses, create reports & make better financial decisions.
Kashoo 2.0 is a time-saving accounting application that automates bookkeeping tasks for small business owners. Using machine learning, Kashoo categorizes and reconciles expenses with bank and credit card transactions, and provides accurate, complete, and real-time reports in one-click. In addition to automatic reconciling, Kashoo also provides OCR and receipt-matching. Simply drop an image of a receipt in the Inbox and Kashoo will automatically match it to a transaction. Lär dig mer om Kashoo

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. Lär dig mer om WinTeam

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Financial management solution that helps create budgets, track investments, manage bills & receive reminders for upcoming payments.
Mint is a free online money management tool that helps you budget, track spending, and monitor your credit score. Mint pulls all of your financial accounts into one place so you can finally get a complete picture of where your money is going. Lär dig mer om Mint

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
En av de ledande plattformerna med lite kod för processhantering och CRM.
Creatio (tidigare bpm'online) är en av de ledande plattformarnamed lite kod för processhantering och CRM som kopplar samman punkterna mellan marknadsföring, försäljning och kundservice. Medelstora och stora organisationer kan nu effektivt hantera hela kundresan, från lead till order och till löpande kontounderhåll. Creatio har fått ett brett erkännande av viktiga branschanalytiker, bland annat Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum och ISM, och har fått flera prestigefyllda utmärkelser. Lär dig mer om Creatio CRM

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
IDU-Concept automates and streamlines the manual process of spreadsheet based budgeting, forecasting and reporting.
IDU-Concept is a budgeting, forecasting, and reporting system for midsize to large businesses in a wide variety of industries such as manufacturing, education, financial services & others. In addition to these functions, the system also helps companies track spend, manage their assets and equipment, & more. IDU-Concept can be deployed in the cloud and paid as a monthly subscription, or purchased outright and installed on a local server, based on the preference & needs of each business. Lär dig mer om IDU-Concept

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. Lär dig mer om M1 ERP

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Deliver the tech-savvy school experience today's students expect. Empower their future and yours.
Built for higher education. Ellucian works with more than 2,500 institutions in more than 50 countries enhancing operations and enriching the experience for over 20 million students. As the market leader in higher education technology, the Ellucian portfolio is comprehensive and built off of best practices from our community of schools as well as our 50 years of experience transforming the industry landscape. Lär dig mer om Ellucian

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Deskera Books is a cloud-based invoicing, accounting, order fulfillment, and inventory software for growing business owners.
Deskera Books helps you to create professional invoices, track bills, and get paid online. Create assembly products with BOM and optimize your inventory with a real-time view of stock at multiple warehouses. Fulfill customer orders on time with dropship, backorder, and pick pack & ship capability. Deskera Books gives you a complete online accounting tool with JEs, notes, all financial reports - P&L, Balance Sheet, General Ledger to Cash Flow, in-built tax compliance, and multicurrency options. Lär dig mer om Deskera Books

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
En CPM-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet.
En CPM 2.0-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet för sofistikerade organisationer. OneStream XF gör det möjligt för organisationer att modernisera ekonomiavdelningen, ersätta flera äldre applikationer och minska totalkostnaden för ägande för ekonomisystem. Släpp loss dina ekonomiteam, låt dem ägna mindre tid åt dataintegrering och systemunderhåll och mer tid och fokus på att driva verksamheten. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner.
Workday Financial Management är en molnbaserad lösning utformad för ekonomisk planering, analys och transaktioner. Genom att kombinera transaktioner, redovisning och analys och alltid utföra revisioner i ett system ger Workday beslutsfattare möjligheten att i realtid och på språng få ekonomisk och affärsmässig insikt som de kan agera på och planera för vad som kommer härnäst. Lär dig mer om Workday Financial Management

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Acumatica Cloud ERP provides full control of your bottom line—keeping your real-time data in one place, updated, and easily accessible.
Acumatica Cloud ERP gives full control of your bottom line by keeping all your financial and business management data in one place, updated, and accessible in real-time. Enjoy automated, customizable workflows and manage time, taxes, currencies, and more across multiple entities, lines of business, and countries. Easily migrate data from legacy systems to Acumatica ERP and use Acumatica’s open APIs to integrate your favorite third-party applications. Lär dig mer om Acumatica Cloud ERP

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Priority is a refreshing alternative to weighty and complex ERP systems that help boost your business efficiency.
Priority Software provides flexible, end-to-end business management solutions for organizations of all sizes in a wide range of industries, from a fully-featured ERP platform serving multinational corporations to small and growing businesses. Recognized by top industry analysts and professionals for its product innovation, Priority improves business efficiency and the customer experience, providing real-time access to business data and insights in the cloud, on-premise, and on the go. Lär dig mer om Priority Software

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Moon Invoice is an online invoicing solution with essential features like time tracking, expense tracking and estimate creation.
The Moon Invoice App is an award-winning billing and accounting software delivering extraordinary services for more than a decade. Here, below refer to the powerful features of Moon Invoice: -Easy and fast invoicing -Create Unlimited Invoices -Create Estimates -Track expenses -Manage multiple businesses from one account -Use it in offline mode -Get insights and detailed reports -Easily import, export, and print invoice Lär dig mer om Moon Invoice

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
A better way to manage your entire business, at a lower cost and on a global scale.
Sage Business Cloud X3 is an ERP software suite that includes integrated functionality for financial management, sales, customer service, distribution, inventory, and manufacturing, and business intelligence. Sage Business Cloud X3 is web-based, browser agnostic, and responsive on mobile devices. At the same time, it is also available to be deployed on-premises and as a service in the AWS cloud managed by Sage or a partner-provisioned cloud. Lär dig mer om Sage X3

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
FloQast is a provider of accounting workflow automation created by accountants for accountants to work smarter, not harder.
FloQast is a provider of accounting workflow automation created by accountants for accountants to work smarter, not harder. By automating common accounting workflows and helping to streamline and make them more efficient, FloQast is the place where accounting teams want to work so they can focus on what matters most, even when thats just going home on time. FloQast is trusted by more than 1,000 accounting departments, including those at Lyft, Zoom, Snowflake, and The Golden State Warriors. Lär dig mer om FloQast

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Financial management solution that includes general ledger, accounts payable, accounts receivable, fixed assets, and cash management.
Complete financial management solution that includes general ledger, accounts payable, accounts receivable, fixed assets, and cash management. Lär dig mer om Oracle Cloud Financials

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Toma el control de las finanzas de tu negocio. Software pensado para la gestión o administración financiera, fácil y simple de usar.
Chipax es un software de finanzas en tiempo real y sin errores (100% online), que ayuda a las Pymes a administrar su negocios y a enfocarse en potenciarlos con la tranquilidad de que sus finanzas están bajo control. Chipax sincroniza automáticamente toda la información financiera de tu empresa (Banco + Servicio de Impuestos de tu país) y te entrega herramientas para automatizar la gestión del día a día como el flujo de caja y el resultado operacional. Lär dig mer om Chipax

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
The #1 Cloud Accounting Application for Salesforce CRM. Built for companies with 100+ employees.
Built for SALESFORCE CUSTOMERS with 100+ EMPLOYEES - FinancialForce Accounting is the top cloud financial management solution built on Salesforce. With FinancialForce, companies can streamline the opportunity-to-renewal process & gain full visibility into data across the business. It includes advances like a single ledger design & multidimensional COA, which enables real-time reporting & shortens period close. Finance teams will be more efficient & in control while growing the top & bottom line. Lär dig mer om FinancialForce Accounting

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Fully-integrated, cloud, browser-based construction ERP software - financial and project management applications
Computer Guidance offers eCMS cloud construction management software for commercial construction companies with a suite of browser-based, intuitive applications including financial accounting, job costing, payroll, HR, equipment, project management, service, and more. eCMS has been recognized as the solution of choice for commercial contractors in North America due to its reliable, flexible & scalable cloud web-based technology platform, business intelligence, content mgmt, mobile modules. Lär dig mer om eCMS

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Cube’s financial management software automatically syncs data from your tech stack to your spreadsheets so you can work faster.
Cube is the financial management software that automatically syncs source data from your tech stack to your spreadsheets. Optimize your financial management workflows in Excel and Google Sheets by reducing manual data transfers and the risk of human error. Finance professionals who use Cube can tell the story behind the numbers faster than ever. Cube pairs the flexibility and familiarity of your spreadsheet with the control and scale of performance software. Lär dig mer om Cube

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Agicap is a cash flow management tool for SMBs. - Cash flow monitoring - Cash flow forecast - Integrations - Consolidation - Reporting
Agicap works with and supports more than 3,500 SME finance teams and directors in the management of their cash flow on a day-to-day basis. Our solution is designed to meet the needs of all industries, from the industrial and construction sectors to retail, catering, property development and business services. Agicap is the software tool that allows you to leverage accurate cash flow forecasting and real-time tracking to run your business efficiently. We sync your bank accounts and business too Lär dig mer om Agicap

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Buxfer is a powerful budgeting application built for power users who demand control and flexibility from their finance app.
Buxfer is a powerful budgeting application built for power users who demand control and flexibility from their finance app. Buxfer brings budgeting, forecasting, investments. and retirement planning together, all at one secure place. With Buxfer, you can see all your accounts at one place, understand where your money goes, reduce unwanted spending, and save for future goals. Lär dig mer om Buxfer

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
A single cloud ERP solution for fast-growing, mid-market businesses to scale and compete without the complexity and cost.
SAP Business ByDesign is a complete and adaptable on-demand business solution designed to help your mid-market company compete and grow by using cloud-based ERP software. It delivers pre-built processes for everything from finance and sales to product management and purchasing on a single, unified solution; and connects every function across your company with proven best practices and in-depth analytics. Lär dig mer om SAP Business ByDesign

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Cloud-based performance management tool that streamlines processes across budgeting, forecasting, planning, reporting, and more.
Our cloud-based solutions include enterprise planning, cost and decision support, and financial and clinical analytics tools to elevate healthcare organizational performance. Our powerful budgeting, financial planning, and analytics solutions help colleges and universities elevate financial performance. Our powerful budgeting and planning, profitability and analytics solutions help financial institutions transform vision into reality. For more information, please visit www.syntellis.com. Lär dig mer om Axiom Software

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Corpay's payment solution enables AP teams to pay all vendor invoices, regardless of payment type, in a single, automated workflow.
Corpay Payment Solution is a payables automation solution that streamlines all your invoice payments into a single digital workflow, across multiple locations, bank accounts, payment methods, and approval hierarchies. When it's time for a payment run, you submit and approve payments in our software, then Corpay pays vendors according to their remit-to instructions and in their preferred method. We manage payment data for all your vendors and proactively reach out to resolve unprocessed payments. Lär dig mer om Corpay

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
For complex financials across structures and locations. Combine intercompany reports, consolidation, compliance & multi-currency.
MYOB Advanced is ideal for bigger businesses that have outgrown accounting software. It's secure, cloud-based business management software that connects your entire organisation across finance, operations, sales and HR, enabling integrated, real-time data to make smarter decisions for faster growth. Tailored specifically for your bigger business needs, MYOB Advanced includes accounting, inventory management, workflows, manufacturing, payroll functionality and much more. Lär dig mer om MYOB Advanced Business

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Open's business account combines all of banking, payments, accounting, tax management and expense management.
Open is Asia’s first and fastest growing business banking platform for SMEs and startups. Open helps businesses automate their finances by letting them collect online payments, do bulk payouts, reconcile transactions and integrate banking into their business workflows through a bunch of developer-friendly APIs. Currently, Open empowers over 20,00,000 SMEs, while globally adding over 1 lac new SMEs/month and processing over $24 billion in transaction annually. Lär dig mer om Open

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
ERP software that enables higher education institutions to manage all financial processes, monitor budget and grant-related activity.
Built for higher education. Ellucian Banner Finance is a management ERP solution that enables higher education institutions to access and manage their financial information, automate all financial processes, monitor budget and grant-related activity. Lär dig mer om Ellucian Banner Finance

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Lösning för hantering av finansiella resultat för små, medelstora och stora organisationer med expertis inom konsolidering och rapportering.
LucaNet är en programvara för hantering av finansiella resultat med expertis inom konsolidering av finansiella rapporter. Sedan 1999 har LucaNets integrerade lösning med inbyggd och färdiginstallerad funktionalitet hjälpt finanskontoren att nå sina affärsmål snabbare och fatta rätt strategiska beslut. LucaNet finns både i molnet och på plats för att erbjuda en skräddarsydd lösning som passar ditt företags storlek och preferenser. LucaNet har hjälpt över 3 000 kunder i fler än 50 länder. Lär dig mer om LucaNet

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Agile financial management software with accounting, consolidation automation, multi-dimensional reporting, forecasting and budgeting.
AccountsIQ is affordable and agile financial management software for mid-size and group companies. Voted Accounting Software of the Year two years running. Ideal for businesses who've outgrown their existing system but don't want the expense and complexity of a ERP solution. Streamline processes, automate consolidation and speed up reporting with accounting automation tools and integration capability inbuilt. Close month end quicker and get real time financial insights across your business. Lär dig mer om AccountsIQ

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Plaid is the easiest way for users to connect their financial accounts to an app.
Plaid is a technology platform that enables applications to connect with users bank accounts. Plaid focuses on lowering the barriers to entry in financial services by making it easier and safer to use financial data. Lär dig mer om Plaid

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunkt ioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Gaviti is an Accounts Receivable Collections Management platform that will help you improve control and visibility of your collections.
Gaviti is an Accounts Receivable Collections Management and Automation platform. Streamline your receivables and stay on top of your cash flow. With Gaviti you can: Automate your existing workflows without changing them. Improve control of your collections process. Get Real time visibility into your collections status and KPIs. Provide a secure and simple payment and communication portal to your customers. Work with any ERP or business system. Lär dig mer om Gaviti

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Get your invoices paid 15 days faster, reduce your overdue balances by 40%, and save 10-20 hours of weekly administrative work.
Biller Genie is your virtual AR department that seamlessly connects to your accounting software and automatically sends invoices, reminders and past due notifications via email & paper mail. Your customers can pay invoices online via credit card, ACH or Apple Pay and payments are automatically closed in your accounting software eliminating all the busy work from your billing process. Your branded customer portal gives your customers a convenient place to manage their information online 24/7 Lär dig mer om Biller Genie

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning
Automated cash flow control and forecasting software. Real-time banking synchronization. Helping CEOs and CFOs.
Orama is a Spain-based fintech platform, aimed at helping CEOs and CFOs perform finance processes and forecast for the future. The program’s features include a categorised control panel for business financial collections and payments, personalised cash forecasts and budget plans, a future scenario creator, expert consultations and a notification system for expected transactions. Lär dig mer om Orama

Funktioner

  • Skattehantering
  • Budget / Prognoser
  • Hantering av kontanter
  • Intäktsredovisning