19 resultat
Deras telefonsystem är en funktionsrik avancerad molntelefonilösning för små och medelstora företag. Lär dig mer om SendMyCall
SendMyCall erbjuder molnbaserat virtuellt telefonsystem med alla funktioner, som röstmenyer, röstbrevlåda till e-post, konferenser, tid- och samtalsdirigering, interna anknytningar, vidarekoppling baserat på tid och veckodag och mycket mer. Det gör att du kan befria dig från begränsningarna med traditionell telefoni och bli sömlös och globalt ansluten. Det behövs ingen särskild hårdvara eller programvara. Deras produkter är användarvänliga och utformade för att kopplas samman med alla tjänsteleverantörer. Lär dig mer om SendMyCall

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
CloudTalk är ett molnbaserat företagstelefonisystem som är byggt för moderna företag. Över 2 500 företag som DHL, Yves Rocher, Karcher och Glovo förlitar sig på CloudTalks överlägsna samtalskvalitet och telefonilösningar med toppbetyg. Förenkla livet för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 avancerade samtalsfunktioner. Förbättra kommunikationen med potentiella kunder tack vare integreringen med dina befintliga kundtjänst-, CRM- och e-handelssystem som Helpscout, Pipedrive eller Shopify. Börja med en 14-dagars gratis provperiod. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Denna callcenter-lösning är utformad för att du ska kunna hantera agenter, köer, PBX-anknytningar med mera på bästa sätt. Lär dig mer om XCALLY
Denna callcenter-lösning är utformad för att du ska kunna hantera agenter, köer, PBX-anknytningar med mera på bästa sätt. Agenter kan logga in i sina köer, hantera flera statusar och utföra olika uppgifter enligt sina tilldelade färdigheter med hjälp av Windows XCALLY-telefonfältet, WebRTC eller externa telefoner. Administratörer och arbetsledare kan i realtid övervaka alla aktiviteter som äger rum i röstkanalens köer och så småningom ändra konfiguration och arbetsflöde i realtid. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Bitrix24 gratis telefonsystem för företag och CRM i ett som används av fyra miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 gratis telefonsystem och CRM i ett, för företag. Inkommande och utgående samtal, IVR, telemarketing, samtalshantering, röstbrevlåda, samtalsinspelning, samtalsdirigering, hyra av inrikes och internationella telefonnummer. Används av över fyra miljoner företag över hela världen. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Twilio tillhandahåller enkla API:er för att bygga skalbara, pålitliga röst- och SMS-appar för webben eller mobila enheter.
Twilio är en av världens ledande molnkommunikationsplattformer som gör det möjligt för dig att engagera kunder via olika kanaler – SMS, röst, video, e-post, WhatsApp med mera. Med API:er som betalas när de används kan företag skala upp kommunikationen på ett tillförlitligt sätt. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Aircalls telefonsystem för företag förbättrar kommunikationen och produktiviteten genom att integrera med alla de populäraste CRM- och affärsverktygen.
Aircall är telefonsystemet för moderna företag. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM- och Helpdesk-verktygen blir det lättare för sälj- och supportteamen att kommunicera tydligt och effektivt. Administratörer kan med en knapptryckning lägga till nummer från över 100 länder, skala sina team efter säsongen och få djupa insikter genom realtidsanalys. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Starta ett riskfritt test för att uppleva Aircalls fördelar. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
3CX är ett telefonisystem för företag med videokonferenser, livechatt och mobilappar. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett öppet telefonsystem för företag som erbjuder en komplett lösning direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan anställda arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera lokalt, i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Den molnbaserade kontaktcenterprogramvaran distribueras omedelbart. Fullständigt API-baserad. CRM-insticksprogram. Anslut äkta eller virtuella agenter.
ZIWO är den nya generationens molnbaserade kontaktcenter. Det är en följd av 10 års kontaktcentererfarenhet som utvecklats av Aswat Telecom i nära samarbete med dess kunder. Den erbjuder API-baserad CRM-integrering och avancerade funktioner i ett webbaserat, användarvänligt gränssnitt som inte kräver någon programvaruinstallation och är tillgängligt i hela världen. Lär dig mer om ZIWO

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Squaretalks Matrix är en prediktiv uppringningsfunktion som automatiserar utgående kommunikation och ökar agenternas taltid med upp till 400 %.
Matrix prediktiva uppringningsfunktion är sömlöst integrerad i alla CRM och automatiserar marknadsföringskampanjerna. Programvaran spårar agenternas prestanda och beteende över kommunikationskanalerna och matchar dem till de leads som är mest sannolika att svara. Dessutom styr Matrix samtalsfrekvensen och optimerar uppringningen så att den matchar agentens tillgänglighet. Matrix ger kunder lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i över 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Det effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcentret AVOXI Genius. Se hur enkelt det kan vara när du provar 30 dagar riskfritt.
Den effektiva, prisvärda och lättanvända molnbaserade callcenterprogramvaran AVOXI Genius. Hantera enkelt dina företagskommunikationer från ett intuitivt, webbaserat kontaktcentrum. AVOXI Genius är den första plattformen som integrerar din kontaktcentrumlösning med din rösttjänst, med virtuella telefonnummer tillgängliga för omedelbar aktivering i över 160 länder. Med planer från 24,99 USD per användare är AVOXI Genius en av de mest prisvärda lösningarna i världen. Lär dig mer om AVOXI

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Telnyx levererar röst-, meddelande- och IP-tjänster för applikationer och nästa generations kommunikationsföretag.
Med Telnyx Mission Control-portal och API kan du enkelt integrera, hantera och analysera alla dina röst- och meddelandebehov. Börja med att autentisera ditt konto och lägga till anslutningar med unik SIP-autentisering för att aktivera kontroll av flera innehavare. Köpa nummer för inkommande samtal, bygga SIP-kanaler för att möjliggöra utgående samtal och tilldela anslutningar till samtalsprofiler för skalbarhet på begäran. Lär dig mer om Telnyx Suite

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Telefonsystem för företag utformat för webbföretag, e-handelsbutiker och kundserviceteam.
Channels är ett telefonsystem för företag som är utformat för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Channels integreras med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Channels ger dig flera funktioner. Framför allt kan du se kunduppgifter före ett samtal, så att du kan undvika en onödig intervju och gå direkt till de viktiga frågorna. Du har också samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, livelyssning med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Freshcaller är ett telefonsystem för företag i alla storlekar. Den erbjuder även telefonnummer i över 90 länder.
Freshcaller är ett företagstelefonsystem för företag i alla storlekar – små, medelstora och stora företag. Med sin molnbaserade arkitektur sammanför Freshcaller de mest användningsbara äldre funktionerna som IVR och avancerade funktioner som smarta eskaleringar, anknytningsnummer för agenter och anpassningsbar prestandarapportering som hjälper dig att ordna en modern företagstelefoniverksamhet. Freshcaller erbjuder telefonnummer i över 90 länder, kräver ingen telefonmaskinvara och är extremt lätt att använda. Lär dig mer om Freshdesk Contact Center

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Enkel och kraftfull. molnbaserad telefonlösning. Skaffa företagstelefoni. funktioner till ett fantastiskt pris.
VoIPstudio är en professionell VoIP-telefontjänst som erbjuds till konsumentpris. Den erbjuder de kvalitets- och säkerhetsgarantier som företag kräver, samtidigt som den levererar innovativa funktioner, flexibilitet, skalbarhet och en rik användarupplevelse. Dessutom erbjuds en särskild supporttjänst för alla kanaler dygnet runt. VoIPstudio har en stabil infrastruktur och är utformad för att möjliggöra flexibla men säkra anslutningar mellan användare, vilket gör det möjligt för företag att snabbt bli mer produktiva. Lär dig mer om VoIPstudio

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Yodel är telefonsystemet som samlar all din kommunikation på ett ställe som ditt team redan älskar – Slack.
Yodel.io är ett förstklassigt telefonsystem för företag som verkar i molnet. Dra nytta av de funktioner, den flexibilitet och den tillförlitlighet som ett virtuellt telefonsystem innebär, utan krångel. Med enkel integrering i verktyg som ditt team redan älskar, till exempel Slack, och möjligheten att ansluta till SIP-telefoner är Yodel.io den perfekta lösningen för ditt team. Kom igång idag med en gratis provperiod. Lär dig mer om Yodel

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
Börja använda TalkChief på några minuter. Bygg upp dina team och nå ditt mål.
TalkChief Business Phone System ger dig en komplett operativ plattform där du kan ställa in rätt team, lägga till medlemmar och konfigurera köer för inkommande och utgående samtal, baserat på kunskap eller tid. Tilldela dynamiska, fasta eller slumpmässiga DID-nummer för att nå rätt prospekt baserat på deras plats. Företaget bryr sig om din affärskontinuitet med hjälp av verktyget för tidig upptäckt av skräppost. Gå med i TalkChief nu och kör din plattform inom några få minuter. Lär dig mer om TalkChief

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag.
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Kunderna sträcker sig från SMF till stora företag. Andra stora kundbranscher inkluderar media, säkerhetstjänster, energi, telekommunikation, finansiella tjänster, marknadsundersökning och insamling. Med de intelligenta verktygen kan du maximera samtalseffektiviteten och sälja mer. Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • Samtalsdirigering
  • Inspelning av samtal
  • Mobilåtkomst
  • Samtalsövervakning
  • Samtalsloggning
  • Virtuellt callcenter
  • Automatisk uppringare
  • Automatiserad assistent
  • PBX