173 resultat
Molnbaserad och lokal programvara för tidsuppföljning av anställdas arbetstid. Lär dig mer om WE Controlio
Programvara för dator- och internetövervakning för tidsuppföljning av anställdas arbetstid. Har både lokala och molnbaserade lösningar för att styra fjärranställdas produktivitet. Lär dig mer om WE Controlio

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan övervaka allt som dina anställda arbetar med. Lär dig mer om monday.com
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens funktion för tidsuppföljning för att övervaka hur teammedlemmarna organiserar sin tid, exportera därefter en rapport till Excel för att dela den med ledning och kunder. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Ekran System® är en lösning för övervakning av anställda som täcker hela cykeln och effektivt avskräcker, upptäcker och stör interna hot. Lär dig mer om Ekran System
Ekran System® är en avancerad lösning för riskhantering och övervakning av anställda. Med Ekran kommer du att kunna verifiera användaridentiteter, hantera användaråtkomst (inklusive åtkomst för användare med särskilda rättigheter) och övervaka aktivitet och produktivitet för alla användare inom och utanför ditt skyddade område. Ekran System är en universell och lätt lösning för övervakning av anställda som på 20 minuter enkelt kan implementeras på 10 eller 10 000 slutpunkter. Lär dig mer om Ekran System

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Programvara för övervakning av distansarbetande personal som är precist och hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt. Lär dig mer om Time Doctor
Time Doctor är en programvara för övervakning av anställda med exakt tidsuppföljning som hjälper dig att veta om ditt team är riktigt produktivt. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Lär dig mer om teamdeck
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Maskininlärningsbaserad programvara för automatiserad övervakning av anställda. Organisationerna kan också träna upp sin egen maskininlärningsmodell. Icke-invasiv, säker och smart. Lär dig mer om FocusRO
Maskininlärningsbaserad programvara för automatiserad övervakning av anställda med intelligent instrumentbräda. FocusRO ML klassificerar automatiskt dina anställdas produktivitet och distraktioner från skärmdumpar. Organisationer kan träna sin egen maskininlärningsmodell för att fastställa produktiva/distraherande aktiviteter. FocusRO respekterar personalens integritet och uppmuntrar till icke-invasiv övervakning. FocusRO ML använder ECC-kryptering och utsuddningsteknik på servernivå för att skydda dina data. Privat maskininlärningsinstans/vit etikett erbjuds också. Lär dig mer om FocusRO

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare. Lär dig mer om Timely
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Programvara för övervakning av anställda och tidsuppföljning för företag, team och frilansare. Lär dig mer om Monitask
Monitask levererar övervakningslösningar för anställda för att öka produktivitet, effektivitet och ansvar över hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar, samt tidsuppföljningsfunktioner, håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Leverage Toggl Track data to boost your business. Accurately scope projects, improve resource allocation, and plan with confidence.
Toggl Track is a leading time tracking team for all sizes—without invasive surveillance or monitoring features. It helps empower workers through self-awareness around hours and ensures clean and reliable data through employee buy-in. Leverage Toggl Track data to boost your business. Accurately scope projects and pinpoint scope creep, improve staffing and team allocation, plan project budgets with confidence and ensure profitability by comparing labor costs and billable rates. Lär dig mer om Toggl Track

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
See work happen in real-time with Hubstaff's employee monitoring software and identify productivity trends. Start a free trial today!
Gain clarity and peace of mind with streamlined employee monitoring and time tracking from Hubstaff. Know your team is on the right track in real-time through screenshot capture, activity monitoring, app usage, reporting, and more. Available for Mac, Windows, Linux, and iOS. Hubstaff runs in the background so your team can keep working without interruption. We integrate with over 30 business apps you already use, including Jira, Trello, Asana, Github, Paypal, and more. Lär dig mer om Hubstaff

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Lär dig mer om Justworks Hours

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Lär dig mer om WebHR

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business. Lär dig mer om SkypeTime

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
En användarvänlig programvara för tidsuppföljning. DeskTime är en programvara för tidsuppföljning som analyserar produktivitet och effektivitet i realtid
En helautomatisk programvara för tidsuppföljning som har visat sig öka de anställdas produktivitet med 30 % inom de första veckorna. Se hur du och dina anställda tillbringar tiden både online och off-line, spåra tid efter projekt och beräkna automatiskt deras kostnader baserat på de anställdas timpriser. Dessutom kan du generera anpassade rapporter för internt bruk eller dina kunder, planera personalens semester och ledighet, beräkna övertidsersättning och lagra dina teammedlemmars kontaktinformation på ett ställe. Lär dig mer om DeskTime

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Connecteam is a friendly employee monitoring software for easy communication, scheduling, time tracking, training, & task management.
Connecteam is an employee monitoring software that allows managers to put their business on autopilot, save time and increase productivity with mobile-first custom checklists, forms, and reports; Schedule shifts and track work hours with GPS time clock; Simplify employee communication, enhance professional skills, manage daily tasks and so much more, all in one app. Start for free now! Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Web-based time management and analytics tool for knowledge workers who want to be more efficient and productive.
Web-based time management and analytics tool for workers who want to be more efficient and productive. Prevents distractions and possibilities of becoming scattered in your digital life. RescueTime helps you understand daily habits so you can focus and be more productive. It runs securely in the background on your computer while keeping track of time spent on applications and websites giving you a clear depiction of your day. Lär dig mer om RescueTime

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Lär dig mer om Veriato Cerebral

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Kanske den bästa programvaran för övervakning av anställda: Skärmdumpar, spårning av webbplatser och applikationer, tidrapporter, mus- och tangentbordsklickrapporter.
Programvara för övervakning av medarbetare i realtid är det enklaste sättet att se vad dina teammedlemmar gör just nu, vilka webbplatser de besöker och vilka appar de använder. Vilka uppgifter och projekt de arbetar med. Uppföljaren registrerar aktivitetsnivåer baserat på tangentbord och mus och tar slumpmässiga skärmdumpar som hjälper dig att få full transparens, optimera tiden och öka produktiviteten. Lär dig mer om WebWork Time Tracker

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
WorkTime employee monitoring software & service.
WorkTime is an employee, computer and internet monitoring software. WorkTime monitors productivity and helps boosting it. It monitors working-from-home, remote, and in-office employees. WorkTime does not support any invasive monitoring. It is designed for heavy loads and works well on 1-15,000+ computers. Lär dig mer om WorkTime

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time.
This unique employee monitoring software allows remote computer monitoring and recording in real time. Record your employees communications, such as Email, Skype and other instant messaging. View used apps, Internet history, Facebook usage, files copied to USB drives, modified or deleted documents and more. Record a screenshot of every action like a video surveillance camera of their computer screen. View activity in real time or record everything into Central Log Database for later review. Lär dig mer om SoftActivity Monitor

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Improve your business productivity by tracking your field employee's work status, their working location, attendance, allowance, leaves
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field employee tracking solution that helps you to streamline your work and grow your business performance. You have full access of your employee's daily work status, location, leaves, their attendance, their travelling allowance etc. You can easily assign task and targets to employees. Lär dig mer om Chase App

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Insightful is an employee monitoring tool created with your needs in mind.It has everything you need to boost your team’s productivity!
Insightful employee monitoring software gives you unparalleled data about your team’s work habits. Take a deep dive into individual or organizational-level productivity metrics through real-time or historical data. Or use it to measure and analyze productivity and attendance through detailed reports. Companies like Farmers Insurance, Office Depot, and Allstate rely on Insightful daily to optimize the performance of their teams - will you join them? Lär dig mer om Insightful

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Kickidler is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency.
Kickidler is the employee monitoring and user activity tracking software. It is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency. Main Kickidler features: online monitoring of computers, recording and playback of employees history of activity, analysis of efficiency, time tracking and also violations detecting. Besides, Kickidler can be useful for optimization of communications inside the company and remote workers monitoring. Lär dig mer om Kickidler

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Team Management Tool
Jumppl is a digital workplace for Team Management, Project Management, and all your Team Collaboration needs that help you to control and manage your business. It is a large-scale team communication and management platform with the intention to revolutionize the way teams work. Jumppl's modules consist of Chat, Task Management, Timesheet, Time tracking, screenshots, Documents, File management, Work Groups, and Profiles. Jumppl is available on Web, iOS, Android, Windows, Linux, and Mac platforms. Lär dig mer om Jumppl

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Employee time tracker with screen recording, productivity & activity tracking, and Apps & website monitoring with the simplest UI
To help you promote accountability, Traqq enables you to take screenshots and recordings in the background. You can manually add or edit the time recorded if you forget to turn on the tracker. This feature is helpful for work done outside computers. Traqq also allows you to monitor web and app usage for better insight into your team’s working process. Traqq provides actionable statistics and reports like weekly summaries and amounts earned to keep you updated on productivity. Lär dig mer om Traqq

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Cloud based employee monitoring software with Screenshots and Productivity analysis. Manage your remote employees. FREE TRIAL.
Improve the performance of your company now! Berqun gives quantifiable insight into how your employees spend their time at work. These insights allow you to confidently identify low performers and enable you to jointly take action towards higher productivity. BQ scores for each day in a month. Analyze trends over time and drill down into any unusual changes.Optionally, record screenshots of employee computers at any time interval that you specify. Office TV feature offers a snapshot of employee Lär dig mer om Berqun

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Spapp Monitoring is one of the most advanced phone tracker app for Android. This software is used for tracking your employees.
Cell phone tracker software used for for tracking your employees. This is a common use especially now that many people are working from home. Do you suspect your employees may be wasting their time chatting on Whatsapp instead of actually working? A tracking app will let you know how much time is spent on social media apps such as Facebook and you will be able to act. Spapp monitoring can also be used as a GPS tracker. It can also be used as a parental control application for Android. Lär dig mer om Spapp Monitoring

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. Lär dig mer om InterGuard

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Employee computer monitoring software. Track websites visited, application usage, & more. Schedule reports to be sent to your email.
BrowseReporter is an employee and computer monitoring software for tracking employee computer activity. It is the ideal tool for enforcing acceptable use policies and protecting your network against unwanted computer activities. BrowseReporter captures the websites your employees visit and the applications they use. It includes a reporting utility for generating tabular and graphical user activity reports. Lär dig mer om BrowseReporter

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Productivity tool provides you with time tracking, employee monitoring, GPS tracker, invoicing, project budgeting, scheduling, and more
Apploye is an intelligent app for time tracking, employee monitoring, and productivity measurement. You can use it to oversee your in-office, remote or hybrid companies. It is compatible with both mobile and desktop. Also, project and task tracking, project budgeting, invoicing, payroll, client, and team management are super easy with Apploye. Get professional and comprehensive reports without any hassle. Ensure your business growth & stay one step ahead with Apploye. Lär dig mer om Apploye

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om timeBro

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning and security contractors.
Lighthouse is a mobile workforce management platform for cleaning & security contractors. With touring and tracking features, Lighthouse provides complete visibility of distributed teams using beacon, GPS & other technologies. It monitors cleaning tasks & scheduled work or guard touring & patrols in real time. Lighthouse adds time- and money-saving capabilities to view, manage & simplify operations in the field to enhance customer service, operational efficiency, safety & risk reduction. Lär dig mer om Lighthouse.io

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. Lär dig mer om GAT Labs

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Mät e-postproduktivitet: svarstid, skickade och mottagna e-postmeddelanden, bästa interaktioner och dina kritiska nyckeltal i en anpassad instrumentpanel.
Email Meter är en ledande lösning för e-postanalys. Email Meter förser företag med mätvärden på medarbetares prestationer och produktivitet, såsom arbetsbelastning och svarstider, för att hjälpa dem att fatta välgrundade, datadrivna beslut. Email Meter kräver Gmail/G Suite. Se hur många e-postmeddelanden ditt team hanterar för att förstå deras arbetsbelastning. Få reda på hur lång tid de tar för att svara och var de kan förbättras. Många företag som Dropbox, Fujifilm eller Logitech förlitar sig på Email Meter för att analysera deras e-poststatistik. Lär dig mer om Email Meter Enterprise

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Intradiem provides intelligent automation solutions for customer service teams to maximize their productivity and engagement.
Intradiem's AI-powered technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years. Lär dig mer om Intradiem

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
DeskTrack is productivity software that is top notch and designed according to the requirements of today's business world.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on them. This record helps in identifying the actual work we did & the distractions faced all through the day. It is also useful for managing the project timesheets by linking the files and URLs to the specified projects. Mainly it helps in increasing efficiency & productivity by 40%. Lär dig mer om DeskTrack

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
A desktop analytics solution that can give managers objective, real-time data on employee application usage.
Verint Workforce Management is a desktop analytics solution that can give contact center managers objective, real-time data on employee application usage. This data helps them understand how employees are performing across all channels and locations, including work-from-anywhere employees. A “virtual” walk-around management tool that can help identify whether agents need coaching to improve performance; or if opportunities exist for reducing downtime and increasing productivity and capacity. Lär dig mer om Verint Workforce Management

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Comprehensive employee education platform: phishing simulations, quizzes, gamification, policies/procedures, audit reporting & more.
Get ThreatAdvice Cybersecurity Education if you are looking for efficient and effective cybersecurity online training platform for your employees. ThreatAdvice Cybersecurity Education uses video-based micro-learning courses to arm your employees with the cybersecurity knowledge they need to protect your organization. Our comprehensive employee education platform includes phishing simulations, quizzes, gamification, policies and procedures, audit reporting, external scans and more. Lär dig mer om ThreatAdvice Cybersecurity Education

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Employee monitoring software solution that helps collect user activity data to track employee behavior & achieve overall productivity.
Ever wondered if your employee worked the entire day? Do you want to know who the most active worker is and what the most efficient work hours are? If yes, then you surely are at the right page. Employee PC Monitoring Software gives you insights on your employees activities. While you are monitoring your employees productivity, they have no knowledge of the Employee monitoring software installed in their PCs. The self-managed monitoring software gives you the leisure to monitor from anywhere. Lär dig mer om Employee Monitoring Software

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Boost your workforce's cognitive abilities and protect their mental health, using our cognition coach in your pocket.
PsychologyCompass offers your employees a cognition coach in their pocket, to enhance their mental performance, and protect their mental health. Measurably reduce absenteeism, presenteeism, churn and mental health claims. Nourish your employees' mental health and boost their performance on auto-pilot, and at scale. Get real-time employee engagement and improvement data through our dashboards. Improve your team's cognitive aptitude with privacy in mind. Lär dig mer om PsychologyCompass

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Fully-integrated HRMS platform to deliver efficiency and growth. We are operational in India, Middle East and Australia
ZingHR has been the driving force that is helping organizations go beyond Automation, and deliver a solution that could directly impact Business Outcomes and Enhance Employee Experience. ZingHR aims for an Employee-Centric and mobile first approach. An Enterprise HCM platform for the betterment of workforce irrespective of geographical boundaries covering the entire spectrum from Onboarding to Exit and beyond. Lär dig mer om ZingHR

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
AgenTrak is the leading Employee Productivity & Monitoring solution allowing organisations to drive performance across their workforce
AgenTrak is the leading employee Productivity & Monitoring solution that allows organisations to drive productivity across the workforce. We help organizations understand what their employees do, whether in office or at home. Our cloud-based monitoring platform collects and analyzes data real-time and historical and provides real insights to help organisations to be more productive and compliant. Our clients regularly see productivity improvements of over 20% by deploying AgenTrak Lär dig mer om AgenTrak

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Employee monitoring and productivity software for companies of all sizes. Price as low as $1.72 per user (easily the best in market)
What is Handdy? It is an employee monitoring and productivity software that is used by companies of all sizes. You can quickly boost your employee productivity by up to 30%. It is easily the best-priced software in the market. Try it for free now. Lär dig mer om Handdy

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Remote computer control solution that helps firms manage and control employee activities, file access, meetings, collaboration & more.
Remote computer control solution that helps firms manage and control employee activities, file access, meetings, collaboration & more. Lär dig mer om AeroAdmin

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Cloud-based employee monitoring software for Windows and macOS.
CleverControl is a powerful cloud-based solution for business, allowing full computer monitoring of employees. Unlike other employee monitoring programs, CleverControl offers continuous screen recording, webcam recording and call recording features, letting you determine if any of your staff members may be slacking or even intentionally harming your business. The software records any PC activity, including keystrokes, visited websites, running apps, printer activities, IMs, social networks etc. Lär dig mer om CleverControl

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning
Use fSense to monitor compliance efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations
fSense helps your company to start monitoring employees activities efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations. Replace repetitive and unproductive activities with smart, efficient processes and have real-time access to valuable insights. Our platform will help you to identify behavioral deviations and standardize best practices to reduce risks and increase your teams' daily results. Lär dig mer om fSense

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Övervakning av anställdas aktivitet
  • Produktivitetsanalys
  • Sökhistorik
  • Övervakning av medarbetares e-post
  • Tidsspårning