Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för övervakning av anställda

Programvara för övervakning av anställda används för att spåra de anställdas produktivitet och för att säkerställa lämplig användning av företagets resurser.

23 resultat

Gratis provperiod. Övervakning av anställda, fjärrhantering och förebyggande av dataförlust. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med mobilappen. Lär dig mer om Teramind
Teramind tillhandahåller programvara för datorövervakning och förebyggande av dataförlust för att spåra beteendet hos anställda och fjärranvändare. Teraminds programvara kan identifiera misstänkt aktivitet, upptäcka möjliga hot, optimera produktiviteten och säkerställa regelefterlevnad. Inbyggd fjärrskrivbordskontroll (remote desktop protocol, RDP), varningar och loggar i realtid. Vidta automatiserade åtgärder som varning, blockering, låst konto och mer för att hålla din verksamhet igång säkert och effektivt. Övervaka anställda när du är borta från kontoret med Android-mobilappen. Lär dig mer om Teramind

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Molnbaserad och lokal programvara för tidsuppföljning av anställdas arbetstid. Lär dig mer om WE Controlio
Programvara för dator- och internetövervakning för tidsuppföljning av anställdas arbetstid. Har både lokala och molnbaserade lösningar för att styra fjärranställdas produktivitet. Lär dig mer om WE Controlio

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Programvara för övervakning av medarbetare som hjälper dig att följa upp teamets tillgänglighet, fördela uppgifter jämnt, förhindra överbelastning och utbrändhet samt att leverera i tid.
Clockify är ett program för arbets- och personalkontroll med vilket du kan se hur ditt team fördelar sin tid mellan olika uppgifter och projekt. Projektledningslösning för att följa upp produktivitet och arbetstid mellan olika projekt. - Tidsuppföljning i alla enheter (webb, mobil, dator) - Se tidsfördelning mellan uppgifter och medarbetare - Generera, dela och exportera rapporter - Kontrollera budgetar och timpriser - Följ upp frånvaro och ledighet - Schemalägg medarbetare och projekt - Skapa fakturor och följ upp utlägg Lär dig mer om Clockify

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Bygg skräddarsydda lösningar på monday.com Work OS så att du snabbt kan övervaka allt som dina anställda arbetar med.
På monday.com Work OS kan chefer enkelt tilldela uppgifter och spåra framstegen för pågående projekt med en snabb överblick, vilket ger dem en sanningskälla i realtid för alla sina teams arbete. Implementera plattformens funktion för tidsuppföljning för att övervaka hur teammedlemmarna organiserar sin tid, exportera därefter en rapport till Excel för att dela den med ledning och kunder. Skapa slutligen grafer direkt på plattformen för att visualisera hur teammedlemmarna fördelar sin tid och dra nytta av insikter för att kunna prioritera mer effektivt. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar.
ActivTrak är ett personalproduktivitets- och analysprogramsföretag som hjälper team att förstå hur människor arbetar, oavsett om de arbetar på kontoret eller på distans. ActivTraks molnbaserade plattform för övervakning av användaraktivitet samlar in och analyserar data och ger insikter som hjälper medelstora företag att bli mer produktiva och regelefterlevande. Mer än 7 500 kunder och över 100 000 användare använder den kostnadsfria versionen av ActivTraks prisbelönta lösning som kan konfigureras på några minuter för att ge omedelbar insyn och analys. Lär dig mer om ActivTrak

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Programvara för övervakning av distansarbetande personal som är precist och hjälper dig att veta om ditt team verkligen arbetar produktivt.
Time Doctor är en programvara för övervakning av anställda med exakt tidsuppföljning som hjälper dig att veta om ditt team är riktigt produktivt. Den passar särskilt bra för team från 20 till 500 anställda. Det är en webbaserad lösning som tillhandahåller tidsuppföljning, övervakning av datorarbetssessioner, påminnelser, skärmdumpsinspelning, fakturering, rapporteringsverktyg, integrationer och mycket mer. Lär dig mer om Time Doctor

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
En användarvänlig programvara för tidsuppföljning. DeskTime är en programvara för tidsuppföljning som analyserar produktivitet och effektivitet i realtid
En helautomatisk programvara för tidsuppföljning som har visat sig öka de anställdas produktivitet med 30 % inom de första veckorna. Se hur du och dina anställda tillbringar tiden både online och off-line, spåra tid efter projekt och beräkna automatiskt deras kostnader baserat på de anställdas timpriser. Dessutom kan du generera anpassade rapporter för internt bruk eller dina kunder, planera personalens semester och ledighet, beräkna övertidsersättning och lagra dina teammedlemmars kontaktinformation på ett ställe. Lär dig mer om DeskTime

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Programvara för tidsuppföljning – Det snabbaste och mest exakta sättet för att följa upp tid för anställda och frilansare.
Det enklaste och mest exakta sättet för att följa upp tid mellan team och projekt. Timelys programvara för automatisk tidsuppföljning hjälper företag att hålla kontakten med sin personalstyrka och rapportera korrekt om sitt företag, från fakturering och projektledning till teamledning och resursplanering. Det är ett uppföljningsverktyg som personalen verkligen litar på med inbyggd strikt integritet på användarnivå. Lär dig mer om Timely

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Kanske den bästa programvaran för övervakning av anställda: Skärmdumpar, spårning av webbplatser och applikationer, tidrapporter, mus- och tangentbordsklickrapporter.
Programvara för övervakning av medarbetare i realtid är det enklaste sättet att se vad dina teammedlemmar gör just nu, vilka webbplatser de besöker och vilka appar de använder. Vilka uppgifter och projekt de arbetar med. Uppföljaren registrerar aktivitetsnivåer baserat på tangentbord och mus och tar slumpmässiga skärmdumpar som hjälper dig att få full transparens, optimera tiden och öka produktiviteten. Lär dig mer om WebWork Time Tracker

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Programvara för övervakning av anställda och tidsuppföljning för företag, team och frilansare.
Monitask levererar övervakningslösningar för anställda för att öka produktivitet, effektivitet och ansvar över hela ditt team. Avancerade skärmdumpar och aktivitetsövervakningar, samt tidsuppföljningsfunktioner, håller teamen fokuserade på uppgiften. Denna programvara är kraftfull men ändå lätt och enkel att använda. Chefer kan också få åtkomst till sin instrumentpanel på alla enheter, så att de kan hålla reda på sitt team när som helst, var som helst. Registrera dig för Monitask och börja spara tid och pengar redan idag. Lär dig mer om Monitask

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – Med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas via chattfönstret på några sekunder. Kanaler – Enskilda kanaler kan skapas för enskilda team eller för projekt, diskussioner eller roliga chattar. Ljud- och videosamtal - Starta ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Säker och sökbar historik - Med avancerad sökning kan du söka efter alla filer eller texter i din chatthistorik på några sekunder. Lär dig mer om Zoho Cliq

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Automatiserad tidrapportering och personalkontroll med ledighetsplaner, skärmdumpar, loggning av använda appar och besökta webbadresser med mera.
Trackabi är en tjänst för tidrapportering, personalkontroll och ledighetshantering. Trackabi datorapplikation spårar användarens aktivitet och kan automatiskt pausa och starta timern baserat på musrörelser och tangenttryckningar. Det går också att ta skärmdumpar och spåra besökta adresser i webbläsare. Trackabi är ett utmärkt verktyg för frilansare, byråer, tjänsteleverantörer som fakturerar per timme och andra företag som vill förbättra medarbetarnas produktivitet eller som arbetar med tidskänsliga projekt. Lär dig mer om Trackabi

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Qualtrics EmployeeXM är en av de bästa samarbetsplattformarna för att bygga starka team, öka produktiviteten och minska oönskade nedskärningar.
Qualtrics EmployeeXM (EX) skapar en ögonblicksbild över hela den anställdes livscykel och prioriterar automatiskt viktiga drivkrafter för engagemang och erfarenhet, så att du kan bygga starka team, driva på produktiviteten och minska oönskade bortfall. Du får den kraft och flexibilitet som krävs för att skräddarsy ditt engagemangsprogram så att det passar dina behov, oavsett om det gäller en regelbunden personalundersökning eller undersökningar för just detta ändamål. Förutom teknik i världsklass erbjuder den här lösningen rådgivning och ett live supportteam tillgängligt 24/7. Lär dig mer om People Teams

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
ADAudit Plus är en programvara för övervakning av ändringar i Active Directory, Azure AD, filservrar (inklusive NetApp och EMC) och arbetsstationer.
ManageEngine ADAudit Plus är en lösning för IT-säkerhet och efterlevnad. Med över 200 rapporter och varningar i realtid ger lösningen kunskap om ändringar som gjorts i innehåll och konfiguration av Active Directory, Azure AD och Windows-servrar. Dessutom ger verktyget insyn i arbetsstations- och filserveråtkomst (inklusive NetApp och EMC). ADAudit Plus hjälper dig att spåra användarinloggning och utloggning, analysera kontolåsningar, granska ADFS, ADLDS och skrivare, vidarebefordra loggar till SIEM-verktyg och mycket mer. Lär dig mer om ManageEngine ADAudit Plus

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering.
>> Programvara för resurshantering och projektplanering >> Schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser. >> Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. >> Vi arbetar inom branscher som IT, finans, kreativitet, detaljhandel, spel, utbildning och media. >> Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
OnSinch är en webbaserad allt-i-ett-lösning för personalhantering som hjälper företag att automatisera sina personalhanteringsprocesser.
OnSinch är din ultimata administrativa verktygslåda, utformad för att effektivisera affärsverksamheten inom evenemangsbemanning, volontärarbete för icke-statliga organisationer och mycket mer. Med vårt fokus på automatisering, centraliserad data och transparent kommunikation eliminerar OnSinch manuellt arbete, sänker kostnader och minimerar fel. Oavsett om du är ett cateringföretag eller ett filmproduktionsföretag anpassar sig OnSinch till dina branschspecifika behov. Upplev oöverträffad effektivitet och tillförlitlighet med OnSinch – den helt nya programvaran för administration Lär dig mer om OnSinch

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Ekran System® är en lösning för övervakning av anställda som täcker hela cykeln och effektivt avskräcker, upptäcker och stör interna hot.
Ekran System® är en avancerad lösning för riskhantering och övervakning av anställda. Med Ekran kommer du att kunna verifiera användaridentiteter, hantera användaråtkomst (inklusive åtkomst för användare med särskilda rättigheter) och övervaka aktivitet och produktivitet för alla användare inom och utanför ditt skyddade område. Ekran System är en universell och lätt lösning för övervakning av anställda som på 20 minuter enkelt kan implementeras på 10 eller 10 000 slutpunkter. Lär dig mer om Ekran System

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Mät e-postproduktivitet: svarstid, skickade och mottagna e-postmeddelanden, bästa interaktioner och dina kritiska nyckeltal i en anpassad instrumentpanel.
Email Meter är en ledande lösning för e-postanalys. Email Meter förser företag med mätvärden på medarbetares prestationer och produktivitet, såsom arbetsbelastning och svarstider, för att hjälpa dem att fatta välgrundade, datadrivna beslut. Email Meter kräver Gmail/G Suite. Se hur många e-postmeddelanden ditt team hanterar för att förstå deras arbetsbelastning. Få reda på hur lång tid de tar för att svara och var de kan förbättras. Många företag som Dropbox, Fujifilm eller Logitech förlitar sig på Email Meter för att analysera deras e-poststatistik. Lär dig mer om Email Meter Enterprise

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Maskininlärningsbaserad programvara för automatiserad övervakning av anställda. Organisationerna kan också träna upp sin egen maskininlärningsmodell. Icke-invasiv, säker och smart.
Maskininlärningsbaserad programvara för automatiserad övervakning av anställda med intelligent instrumentbräda. FocusRO ML klassificerar automatiskt dina anställdas produktivitet och distraktioner från skärmdumpar. Organisationer kan träna sin egen maskininlärningsmodell för att fastställa produktiva/distraherande aktiviteter. FocusRO respekterar personalens integritet och uppmuntrar till icke-invasiv övervakning. FocusRO ML använder ECC-kryptering och utsuddningsteknik på servernivå för att skydda dina data. Privat maskininlärningsinstans/vit etikett erbjuds också. Lär dig mer om FocusRO

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
Teamhantering för utvecklare. Förenklat och automatiserat
Teamplify är en produktivitetsuppsättning för programvaruutvecklingsteam. Ta pulsen på ditt team med teamanalys. Spara värdefull mötestid med smart daglig uppställning. Med enkel tidsspårning vet du alltid hur lång tid en uppgift tar. Planera framåt, med ledighet i åtanke, tack vare inbyggd frånvarohantering. Fungerar med dina befintliga teamverktyg – GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google och andra – 12 integrationer ingår. Lär dig mer om Teamplify

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster.
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående/ingående SMS/MMS-textmeddelanden. Lär dig mer om InfoCision

Funktioner

  • Fjärråtkomst / kontroll
  • Inspelning av skärmaktivitet
  • Inspelning av tangenttryckning
  • Sökhistorik
  • Varningar / Meddelanden
  • Spårning av uppgift/projekt
  • Närvarospårning
  • Tidrapportering
  • Rapportering och statistik
  • Platsspårning