157 resultat
Varför Capterra är gratis
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Bynders prisbelönta programvara används av globala varumärken som Spotify, PUMA och KLM. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Wrike är en samarbetsplattform med mallar, förfrågningsformulär och robust säkerhet som används för att hantera ditt företagsinnehåll. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en projektledningsplattform som används av mer än två miljoner människor över hela världen. De kraftfulla funktionerna ger dig möjlighet att förbättra ditt företagsinnehåll. Ladda upp och organisera dina dokument med teamutrymmen, projekt och mappar. Eliminera repetitiva uppgifter och automatisera dina innehållsprocesser med färdiga mallar och anpassade förfrågningsformulär. Håll din information säker med säkerhetsfunktioner på företagsnivå, inklusive rollbaserad åtkomst, robust autentisering och datakryptering. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en projektledningsplattform som används av mer än två miljoner människor över hela världen. De kraftfulla funktionerna ger dig möjlighet att förbättra ditt företagsinnehåll. Ladda upp och...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
A Headless CMS that gives you the best of both worlds. A great experience for both editors and developers. Lär dig mer om Agility CMS
Agility CMS offers the best digital content management tool. A fast and flexible environment for developers and powerful authoring tools for marketers. Agility CMS is an API-based, Headless CMS that allows easy integrations, omnichannel publishing and Enterprise-grade security and performance. Lär dig mer om Agility CMS
Agility CMS offers the best digital content management tool. A fast and flexible environment for developers and powerful authoring tools for marketers. Agility CMS is an API-based, Headless CMS that...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Att skapa och uppdatera din hemsida borde vara det minsta av dina bekymmer. Med Umbraco CMS med öppen källa blir det så. Lär dig mer om Umbraco CMS
Umbraco är en .NET CMS med öppen källa och mer än 500 000 aktiva installationer världen över. Den är känd och älskad av utvecklare för sin flexibilitet och av redaktörer för en fantastisk redigeringsupplevelse. Denna CMS med öppen källkod stöds av ett kommersiellt företag, Umbraco HQ, som erbjuder direkt stöd för att ge dig en stabil och högpresterande plattform. Förutom versionen med öppen källkod finns Umbraco som SaaS-lösningar: Umbraco moln (CMS) Umbraco Heartcore (huvudlös CMS) Umbraco Uno (low-code/kodningsfri) Lär dig mer om Umbraco CMS
Umbraco är en .NET CMS med öppen källa och mer än 500 000 aktiva installationer världen över. Den är känd och älskad av utvecklare för sin flexibilitet och av redaktörer för en fantastisk...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala. Lär dig mer om Contentful
Contentful är flexibel och framtidsvänlig CMS för företag så att du enkelt kan publicera innehåll över olika plattformar. Skapa innehåll en gång och publicera det på ett snyggt sätt var som helst. Redaktörerna hanterar innehållet interaktivt i ett lättanvänt redigeringsgränssnitt, medan utvecklarna levererar innehållet med önskat programmeringsspråk och mallramverk. Kunderna väljer programvaran för flexibiliteten och stabiliteten i innehållsmodelleringen och innehållsleveransen. Prova på och se vad du tycker. Lär dig mer om Contentful
Contentful är flexibel och framtidsvänlig CMS för företag så att du enkelt kan publicera innehåll över olika plattformar. Skapa innehåll en gång och publicera det på ett snyggt sätt var som helst....

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
WoodWing Studio (tidigare kallat Enterprise) är ett arbetsflöde för innehållsproduktion och en flerkanalig publiceringslösning. Lär dig mer om WoodWing Studio
WoodWing Studio (Enterprise) är en lösning för innehållsproduktion och flerkanalspublicering som gör det möjligt för utgivare och varumärken att påskynda och effektivisera sin innehållsproduktion. Företag som använder den här lösningen och dess kanalneutrala metod förbättrar arbetsflödet för innehållsproduktion med en etablerad effektivitet för att samarbeta och skapa felfritt innehåll. Innehållsskapare kan enkelt anpassa eller justera innehållet de producerar och publicera det på valfri digital eller tryckt kanal. Lär dig mer om WoodWing Studio
WoodWing Studio (Enterprise) är en lösning för innehållsproduktion och flerkanalspublicering som gör det möjligt för utgivare och varumärken att påskynda och effektivisera sin innehållsproduktion....

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för ECM som du kan förvänta dig av en företagsplattform. Lär dig mer om Nuxeo
Nuxeo erbjuder en komplett uppsättning funktioner för ”traditionell” dokumenthantering för företag (enterprise content management, ECM) för stora företag, men det är bara början. Nuxeos plattform med low-code ökar effektiviteten och värdet i ditt innehåll och dina data med hjälp av en modern, skalbar och molnbaserad arkitektur samt hundratals integrationer. Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala ECM-funktioner du kan förvänta dig av en företagsplattform, plus avancerade funktioner för metadatahantering, AI, maskininlärning och mycket mer. Lär dig mer om Nuxeo
Nuxeo erbjuder en komplett uppsättning funktioner för ”traditionell” dokumenthantering för företag (enterprise content management, ECM) för stora företag, men det är bara början. Nuxeos plattform med...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den information de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer,...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Get reliable online and offline access to Microsoft SharePoint/Microsoft 365 with Briefcase apps for iOS and Windows. Lär dig mer om Colligo Briefcase
Easily access SharePoint on iOS mobile devices with the Colligo Briefcase SharePoint mobile app. Make collaboration a breeze, and enable secure content distribution with central policy management and analytics. Colligo Briefcase for iOS gives iPad and iPhone users a single-pane-of-glass view into multiple repositories like SharePoint, Microsoft 365 (previously Office 365), and OneDrive for business. Lär dig mer om Colligo Briefcase
Easily access SharePoint on iOS mobile devices with the Colligo Briefcase SharePoint mobile app. Make collaboration a breeze, and enable secure content distribution with central policy management and...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
With this DMS, never worry about losing a document, wasting time on tedious processes, or staying in compliance.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides businesses with intelligent organization, workflow automation, secure file-sharing, and eSignature requests, all on one platform. Businesses never have to worry about losing documents, wasting time, or keeping compliant. eFileCabinet is accessible via web browser and a desktop app.
eFileCabinet empowers businesses to reinvent their most common processes to be more efficient. Offering both cloud and on-premise platforms, eFileCabinet is document management software that provides...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Create & distribute enterprise content faster using lockable templates that empower anyone to design on-brand marketing materials.
Lucidpress is a brand templating & design platform for enterprise teams creating sales and marketing content. Empower anyone to store brand assets, create templates, customize content, and distribute via digital channels or print. Lockable templates protect your brand while letting colleagues make small customizations, easing the workload off your creative team. Forget rogue branding forever with Lucidpress -- the brand templating platform trusted by over 7 million users worldwide.
Lucidpress is a brand templating & design platform for enterprise teams creating sales and marketing content. Empower anyone to store brand assets, create templates, customize content, and distribute...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Kraftfull programvara för dokumenthantering för företag som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files ger nästa generations intelligenta dokumenthantering för företag som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov.
M-Files ger nästa generations intelligenta dokumenthantering för företag som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
The most comprehensive sales enablement solution available, Seismic delivers engaging buyer experiences that drive revenue and growth.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most effective for any buyer interaction. Powerful content intelligence and analytics enable marketers to prove and improve their impact on the bottom line, revealing what is really driving revenue and what needs to be adjusted.
Seismic is the recognized leader in enterprise-grade sales and marketing enablement, equipping sales teams with the knowledge, messaging, and automatically personalized content proven to be the most...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
SmartDocs transforms Microsoft Word into an easy proposal creation tool. Improve productivity from Day 1. Powerful yet easy-to-use.
SmartDocs brings state-of-the-art proposal automation tools right into Microsoft Word's intuitive and user-friendly environment. Our customers see a productivity improvement of up to 80%. That means what takes you days or weeks to produce will now take mere minutes to create with SmartDocs. No IT professional is needed to implement and maintain SmartDocs. Your team will centralize approved content, automate templates, and eliminate costly mistakes. Scalable for teams of 5 to 5000+ writers.
SmartDocs brings state-of-the-art proposal automation tools right into Microsoft Word's intuitive and user-friendly environment. Our customers see a productivity improvement of up to 80%. That means...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn.
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
An app that transfers blog posts from Google Docs to Wordpress with the click of a button.
Wordable.io is an app that transfers blog posts from Google Docs to Wordpress with the click of a button. It allows you to draft and collaborate in Google docs like you normally would, then import your posts into Wordpress account seamlessly - all formatting is brought over with clean code and images are added into your media library. You can also export posts to multiple Wordpress sites. For content marketers, blog editors and solo bloggers it's a massive time saver.
Wordable.io is an app that transfers blog posts from Google Docs to Wordpress with the click of a button. It allows you to draft and collaborate in Google docs like you normally would, then import...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
One trusted platform to secure and govern all your company's files, no matter where work happens.
Egnyte is a comprehensive enterprise content management, data governance, and file sharing platform, allowing you total control of your organization's content to unleash user productivity while maintaining security. >> Security from external (ransomware) and internal threats >> Compliance proofs and audit >> Controlled sharing & workflows for Remote Working
Egnyte is a comprehensive enterprise content management, data governance, and file sharing platform, allowing you total control of your organization's content to unleash user productivity while...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Simplify your work - all in one place! Secure document management for frictionless collaboration with anyone, anywhere, on any device.
Virtual Cabinet is a leading global provider of digital document management, task management and electronic signature software. With Virtual Cabinet, businesses of all sizes can intelligently capture and manage their entire document control process all from a single platform. Organisations can simplify how information is managed, automate document-driven business processes, and collaborate between employees, partners, and clients. Virtual Cabinet currently serves over 45,000 users worldwide.
Virtual Cabinet is a leading global provider of digital document management, task management and electronic signature software. With Virtual Cabinet, businesses of all sizes can intelligently capture...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
MediaValet helps Enterprise Marketing & Creative teams manage, collaborate on & distribute their marketing assets, visuals & content.
MediaValet is a cloud-based Enterprise Content Management system that helps Marketing and Creative teams across all industries easily manage, collaborate on and distribute their digital content. With unlimited users, support and training, MediaValet is fast and easy to use. It's trusted by leading brands like A&W Food Services, Sandals Resorts, ATB Financial and Caffe Nero.
MediaValet is a cloud-based Enterprise Content Management system that helps Marketing and Creative teams across all industries easily manage, collaborate on and distribute their digital...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Publishing solution that helps businesses convert PDF files into HTML5 flipbooks with customizable design, company logo & domain name.
Paperturn is an online flipbook software that converts your PDFs into interactive digital magazines, catalogs, books, reports and more! Simply upload your PDF and we will turn it into a beautiful page-turning flipbook. Use our powerful marketing and analytical tools to create, share, monetize and measure content. Easily share your flipbook and open it quickly on all devices. Our editor helps you to include interactive features like videos, pop-ups and many others - find out more on our website!
Paperturn is an online flipbook software that converts your PDFs into interactive digital magazines, catalogs, books, reports and more! Simply upload your PDF and we will turn it into a beautiful...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
ECM solution that combines integrated document management, business process management and records management.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or premises-based solution, OnBase allows organizations to automate business processes and reduce the time and cost of performing important business functions through the management and control of content.
OnBase enterprise content management software combines integrated document management, business process management and records management in a single application. Whether deployed as a hosted or...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
The MODX Digital Experience Platform provides everything you need to build, host, and maintain amazing websites your way.
With MODX CMS and cloud hosting, you have complete control over your creative vision and the experiences you deliver, with no restrictions and no compromise. You can focus more on building great digital experiences, and less on hosting and maintaining complex web infrastructure. If you ever need help, MODX Professionals are available worldwide and support from the MODX team
With MODX CMS and cloud hosting, you have complete control over your creative vision and the experiences you deliver, with no restrictions and no compromise. You can focus more on building great...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
DocuWare's office automation solutions deliver smart digital workflow and document control for substantial productivity gains.
DocuWare provides digital document management and automated workflow solutions to organizations of any size and across all major industries from manufacturing and retail to healthcare and government. With availability in 18 languages and supporting cloud and on-premises deployments, DocuWare currently serves over 15,000 customers and 650,000 users across 100 countries with a global network of over 750 partners.
DocuWare provides digital document management and automated workflow solutions to organizations of any size and across all major industries from manufacturing and retail to healthcare and government....

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Document Management solution that simplify's the capture, retrieval and distribution of business information.
From increased productivity and effective collaboration to business continuity and regulatory compliance, save both time and money and contribute to the overall growth and success of your business with GlobalSearch document management. Make the right decision on managing your information today!
From increased productivity and effective collaboration to business continuity and regulatory compliance, save both time and money and contribute to the overall growth and success of your business...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Cloud-based and on-premise workflow management solution that helps businesses create forms, digitize documents, route files, and more.
Laserfiche is the leading global provider of intelligent content management & business process automation. Through powerful workflows, electronic forms, document management & analytics, Laserfiche eliminates manual processes & automates repetitive tasks, accelerating how business gets done. Laserfiche pioneered the paperless office with enterprise content management more than 30 years ago. Today, Laserfiche is innovating with cloud, machine learning & AI to enable organizational transformation.
Laserfiche is the leading global provider of intelligent content management & business process automation. Through powerful workflows, electronic forms, document management & analytics, Laserfiche...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Build complicated web applications that are a delight to manage.
Build complicated web applications that are a delight to manage. Concrete5 was designed for agencies making pixel perfect websites for demanding clients. It's easy to develop with quickly, and it's intuitive to use so training is simple. Free and open source so you can use it anywhere to build anything.
Build complicated web applications that are a delight to manage. Concrete5 was designed for agencies making pixel perfect websites for demanding clients. It's easy to develop with quickly, and it's...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Built to be scalable throughout the entire organization, regardless of company size, DocuPhase's ECM Software gives you control!
Built to be scalable throughout the entire organization, regardless of company size, DocuPhase's ECM Software gives you control! Eliminate the endless search for the documents you need to do your job. Eliminate the endless email strings of attachment after attachment. Eliminate the hand delivery of business critical information which is prone to being lost or stuck under a pile of papers. Partner with the DocuPhase team to transform the way you work. Lets get started!
Built to be scalable throughout the entire organization, regardless of company size, DocuPhase's ECM Software gives you control! Eliminate the endless search for the documents you need to do your...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Cloudinary is an API-based SaaS platform for handling all your image and video management needs.
Cloudinary is the market leader in image and video management for web and mobile applications. Used by more than 450,000 developers worldwide, with over 5,500 paying customers, and over 25 billion media assets under management, Cloudinary provides a dynamic SaaS platform that supports the entire media pipeline from upload and storage all the way to providing extremely rich manipulation capabilities and optimized delivery across any device or channel.
Cloudinary is the market leader in image and video management for web and mobile applications. Used by more than 450,000 developers worldwide, with over 5,500 paying customers, and over 25 billion...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents. Users can easily access, share, and process information in just a few clicks. Accepts paper content, digital files, video, images and email content in a secure, centralized repository.
Xerox DocuShare's Content Management System gives you the easiest method to manage all of your paper and digital documents. Users can easily access, share, and process information in just a few...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Open-source content management system that enables businesses to create, publish, and share content among teams.
A flexible and open CMS that that drives relevant experiences for every digital visitor. Bloomreach Experience Manager (brXM) is the enterprise solution that makes it easy to share content across teams and touchpoints, enabling marketers to update once, publish everywhere. The API-first architecture makes it easy to integrate with other business solutions and deliver content to mobile apps, IoT devices, and SPAs. brXM helps you create, scale, and personalize an exceptional digital experience. Bloomreach also includes the Exponea customer data platform, which combines advanced customer data analytics with omni-channel campaign execution.
A flexible and open CMS that that drives relevant experiences for every digital visitor. Bloomreach Experience Manager (brXM) is the enterprise solution that makes it easy to share content across...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Uploadcare är en filhanteringsinfrastruktur på företagsnivå som dramatiskt effektiviserar kundupplevelsen på webben.
Uploadcare är specialbyggt för att effektivisera den webbaserade kundupplevelsen och hanterar ditt innehålls hela livscykel: enkla och säkra uppladdningar, intelligent bearbetning och blixtsnabb leverans. Med färdig infrastruktur på företagsnivå säkerställer du utmärkt prestanda för din webbplats och förbättrad konverteringskvot genom att sidorna laddas snabbare. Samtidigt slipper ditt team massor av manuellt arbete så att de kan fokusera på sina innovationer.
Uploadcare är specialbyggt för att effektivisera den webbaserade kundupplevelsen och hanterar ditt innehålls hela livscykel: enkla och säkra uppladdningar, intelligent bearbetning och blixtsnabb...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Document management software for medium to large groups offering familiar ease-of-use inside Windows with optional Web/mobile access.
Ideal for 10 or more users, Document Locator offers enterprise document management inside Microsoft Windows, with integrations to Office, Outlook, and more for ease of use. Version control, notifications, approvals, security, records policies, and workflow are found right within familiar Windows folders. Web and Mobile access also available. Best for HR, Accounting, Projects, Contracts, and Quality Programs. API connects with other systems.
Ideal for 10 or more users, Document Locator offers enterprise document management inside Microsoft Windows, with integrations to Office, Outlook, and more for ease of use. Version control,...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Securely capture, store, and retrieve content quickly and easily. Process automation and app integration empowers business growth.
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best enterprise content management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better decisions and delivers fast ROI with intelligent data capture, workflow, and retrieval. Integrated with ERP, accounting, HRIS, EMR or other business application, DocStar ECM helps you automatically manage the entire lifecycle of your content. Contact us for a free custom demonstration.
Designed for midsize organizations of 100-1,000+ employees, DocStar ECM is the best enterprise content management & business process automation solution. It empowers growing businesses to make better...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
With Progress Sitefinity, businesses can seamlessly extend their reach across multiple channels to engage customers on their own terms.
More than 2,000 companies and their clients rely on Progress Sitefinity to engage, convert and retain customers across the entire customer lifecycle. Companies large and small look to Sitefinity to engage audiences with thoughtful, relevant content; personalized experiences that increase conversions; a consistent, responsive experience across all channels, including mobile; ready integration with backend systems; digital commerce; and Sitefinity Insight.
More than 2,000 companies and their clients rely on Progress Sitefinity to engage, convert and retain customers across the entire customer lifecycle. Companies large and small look to Sitefinity to...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program med mera.
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program och personliga upplevelser med enkelhet och operativ excellens.
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program och personliga upplevelser med enkelhet och operativ...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Accellion Content Access wraps a layer of privacy around collaboration with third parties via email, shared folders, and other channels
Accellion Content Access allows collaboration with third parties via email, shared folders, and other channels without exposing the source systems, while wrapping a layer of privacy and compliance around public cloud sources. Provide a safe and secure way to share sensitive information from content repositories with customers, suppliers and other third parties.
Accellion Content Access allows collaboration with third parties via email, shared folders, and other channels without exposing the source systems, while wrapping a layer of privacy and compliance...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Zesty.io is a future-proof SaaS hybrid headless CMS for enterprise of any size. Build custom content and distribute to any device.
Zesty.io is a future-proof SaaS hybrid headless CMS for enterprises of any size. Trusted by enterprises such as SONY and Epic Games, Zesty.io empowers teams to build custom content and distribute to any device, without reliance on developer resources. With Zesty.io, businesses maximize IT value, optimize marketing efficiency, capture valuable user behavior data, and improve content production and deployment times, hitting goals of up to 4x faster time to market. Your Content, Anywhere™
Zesty.io is a future-proof SaaS hybrid headless CMS for enterprises of any size. Trusted by enterprises such as SONY and Epic Games, Zesty.io empowers teams to build custom content and distribute to...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Ett Java-baserat innehållshanteringssystem för företag som vill kunna snabbare skapa digitala upplevelser i världsklass.
Magnolia är ett Java-baserad CMS byggd för företag som vill skapa digitala upplevelser i världsklass i alla kanaler utan att tyngas ner av uppsvälld programvara eller begränsas av ogenomtänkta, fönsterlösa lösningar. Marknadsförare arbetar snabbare med ett kraftfullt, intuitivt redigeringsgränssnitt, medan utvecklare får en resurssnål lösning med flexibiliteten att anpassa och ansluta sömlöst med resten av din marknadsföringsteknikstack.
Magnolia är ett Java-baserad CMS byggd för företag som vill skapa digitala upplevelser i världsklass i alla kanaler utan att tyngas ner av uppsvälld programvara eller begränsas av ogenomtänkta,...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Give seamless access to digital content through workflow management, auto-formatting for file types and real-time collaboration tools.
Give seamless access to digital content through workflow management, auto-formatting for file types and real-time collaboration tools. Lockable brand templates help your marketing team by ensuring your brand remains consistent while limiting redundancy and lightening the workload for your creative team. Our customers continually describe our UI as "Beautiful," our team as "Helpful and friendly," and our solution as "Powerful."
Give seamless access to digital content through workflow management, auto-formatting for file types and real-time collaboration tools. Lockable brand templates help your marketing team by ensuring...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
For organizations seeking secure, easy-to-use enterprise content management functionality that can be accessed from anywhere, anytime.
NetDocuments is the leading cloud enterprise content management software (ECM) that provides a reliable and secure way to create, edit, store, locate, and collaborate on documents anywhere using any device, so teams can stay focused on outcomes. We help by delivering on promises, providing technology that gets out of their way so they can focus on results, eliminating the need to re-invent the wheel.
NetDocuments is the leading cloud enterprise content management software (ECM) that provides a reliable and secure way to create, edit, store, locate, and collaborate on documents anywhere using any...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
For users who need a CMS that is secure, fast, nimble and flexible.
Its for power users who need a CMS that is so nimble and flexible, you might literally freak out a little. And were not done. We arent standing still because technology evolves and we want Zephyr to set pace. Transparency, killer support, and direct access is a big part of our commitment to partner agencies. You deserve front row access to the brains behind Zephyr, and thats what youll get.
Its for power users who need a CMS that is so nimble and flexible, you might literally freak out a little. And were not done. We arent standing still because technology evolves and we want Zephyr to...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Imagen unlocks your videos potential with intelligent tools that let you control, organise, share, analyse and curate your media.
Imagen helps businesses, sports organisations and media companies to unlock the value of their ever-growing content libraries with fast, secure and controlled access through a highly-customisable content management platform. Our clients include industry-leading organisations within the Sports, Media and Enterprise sectors including, MLB, Channel 4, Aon, The Press Association, ATP Media, IMG, Endemol, and BP.
Imagen helps businesses, sports organisations and media companies to unlock the value of their ever-growing content libraries with fast, secure and controlled access through a highly-customisable...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Generis CARA is a leading content and information management platform for regulated industries.
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance, Government, Engineering, and Utilities. Customers include 8 of the global top 10 Life Science companies. CARA is a cloud-first platform providing functionally-rich solutions for regulated business processes, including a comprehensive end-to-end platform for Life Sciences.
Generis provides CARA, the leading content and information management platform for regulated industries. CARA is used by more than 400,000 users across industries including Life Sciences, Finance,...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Easy-to-implement, easy-to-use enterprise document and content management software. Securely access your files anytime, anywhere!
Contentverse is document management software made easy that adheres to industry standards and seamlessly integrates with your existing hardware and software. The versatility of Contentverse enables our solutions to be implemented in various vertical markets such as accounting, construction, education, financial services, healthcare, manufacturing, legal, government, and many more. If your organization has paperwork, wants to go digital, and has processes to manage - you need Contentverse!
Contentverse is document management software made easy that adheres to industry standards and seamlessly integrates with your existing hardware and software. The versatility of Contentverse enables...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Enterprise Content Management System used by mid- and large-sized companies in multiple industries, from non-profits to Fortune 500s.
Titan CMS is an Enterprise Content Management System used in a wide variety of industries including manufacturing, nonprofit, healthcare, financial services, government, education, and others. The intuitive web-based interface is easy for non-technical editors and authors to use, yet powerful enough for the most advanced requirements. Titan CMS's highly extensible, scalable architecture supports the most demanding organizational needs. Flexible licensing models to fit companies large and small.
Titan CMS is an Enterprise Content Management System used in a wide variety of industries including manufacturing, nonprofit, healthcare, financial services, government, education, and others. The...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive Alfresco Process Services, your content works for you and business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning
hantering av företagsinnehåll med fullständig versionskontroll, verifieringskedja och anpassade uppdateringskanaler. Flera databaser och operativsystem
System för hantering av företagsinnehåll med öppen källkod som utvecklats i Java, utformat för samarbete och hantering av dokument och innehåll på företagsnivå. Det innehåller funktioner för att hantera dokumentens hela livscykel (klassificeringsverktyg, liveredigering, versionskontroll, kommunikationsverktyg) och implementerar affärsprocesser (automatiseringar, arbetsflöden, OCR, skanningsklient, digital signatur...). Det finns inga tekniska hinder för att ansluta till tredjepartsappar och det finns moduler för att tillgodose specifika behov. Allt annat kan läggas till
System för hantering av företagsinnehåll med öppen källkod som utvecklats i Java, utformat för samarbete och hantering av dokument och innehåll på företagsnivå. Det innehåller funktioner för att...

Funktioner

  • Mobilåtkomst
  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Informationsstyrning