I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Hantering av företagsinnehåll

Program för Enterprise Content Management: ECM-programvara, programvara för dokumenthantering för företag hjälper till att samordna produktion, lagring och distribution av information till alla företagets intressenter.

Sverige Visa lokala produkter
40 resultat
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid. Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv. Lär dig mer om Fonto

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Confluence informerar företagets intressenter och samordnar produktions- och retentionsplaner med ditt team och mer därtill.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Wrike är en samarbetsplattform med mallar, förfrågningsformulär och robust säkerhet som används för att hantera ditt företagsinnehåll.
Wrike är en projektledningsplattform som används av mer än två miljoner människor över hela världen. De kraftfulla funktionerna ger dig möjlighet att förbättra ditt företagsinnehåll. Ladda upp och organisera dina dokument med teamutrymmen, projekt och mappar. Eliminera repetitiva uppgifter och automatisera dina innehållsprocesser med färdiga mallar och anpassade förfrågningsformulär. Håll din information säker med säkerhetsfunktioner på företagsnivå, inklusive rollbaserad åtkomst, robust autentisering och datakryptering. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om Revver

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Centralisera och dela dina teams varumärkestillgångar med hjälp av molnbaserade Canto DAM och börja arbeta mer effektivt idag.
Canto hjälper dig att låsa upp ditt team och släppa loss ditt varumärke. Marknadsföringsteam i alla industrier litar på att Canto förbättrar deras verksamhet genom att enkelt organisera, säkra och dela visuella varumärkestillgångar. Programvaran ger ditt team kraften att enkelt märka, samarbeta och rapportera om företagsomfattande digitala tillgångar i en visuell miljö. Canto har över 25 års erfarenhet inom den digitala kapitalförvaltningsbranschen och tusentals varumärken runt om i världen förlitar sig på centralisering av deras omfattande mediabibliotek. Lär dig mer om Canto

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Padlet erbjuder vackra tavlor och dukar för visuella tänkare och lärande.
Dostojevskij sa att skönheten ska rädda världen. Padlet erbjuder vackra tavlor och dukar för visuella tänkare och lärande. Använd tavlor för att samla, organisera och presentera vad som helst. Använd sandlådor för whiteboarding, lektioner och aktiviteter. Över 40 miljoner människor använder Padlet aktivt varje månad. De använder det för att samarbeta kring filer, hantera digitala tillgångar visuellt och mycket mer. Dostojevskij skulle ha älskat Padlet. Lär dig mer om Padlet

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Kraftfull programvara för dokumenthantering för företag som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files ger nästa generations intelligenta dokumenthantering för företag som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar.
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Bynders prisbelönta programvara används av globala varumärken som Spotify, PUMA och KLM. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera. Lär dig mer om Backblaze B2 Cloud Storage

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
CMS Hub eliminerar problemen med webbplatshantering och gör det enkelt att bygga en kraftfull webbplats som du och dina kunder kommer att älska.
CMS Hub innehåller alla verktyg du behöver för att enkelt skapa och hantera vackert, optimerat webbplatsinnehåll anpassat för olika besökare. CMS Hub gör det möjligt för utvecklare att bygga en webbplats med de verktyg de föredrar, med resurser och stöd från en livlig utvecklargemenskap. Eftersom HubSpot är molnbaserat behöver ditt IT-team aldrig oroa sig för plugin-underhåll eller driftstopp. Se varför CMS Hub är ett av de bästa innehållshanteringssystemen för skalning av företag. Lär dig mer om HubSpot CMS Hub

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
OpenAsset tillhör ledarna inom moln-DAM för projekt- och fastighetsbaserade företag inom AEC- och fastighetssektorerna. Boka en demo idag.
OpenAsset är det enda förvaltningssystemet för digitala tillgångar som är skräddarsytt för AEC- och fastighetsbranscherna. En molnbaserad DAM utformad för att hantera digitala tillgångar efter fastighet eller projekt, så att det blir enkelt att lagra, hitta, använda och dela filer. Med artificiell intelligens som stöd för dessa funktioner sparas både tid och resurser vid hantering av bilder. Licensalternativ för team och företag erbjuds beroende på företagets behov. Boka en demo idag för att få se hur OpenAsset kan arbeta för företaget. Lär dig mer om OpenAsset

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är flexibel och framtidsvänlig CMS för företag så att du enkelt kan publicera innehåll över olika plattformar. Skapa innehåll en gång och publicera det på ett snyggt sätt var som helst. Redaktörerna hanterar innehållet interaktivt i ett lättanvänt redigeringsgränssnitt, medan utvecklarna levererar innehållet med önskat programmeringsspråk och mallramverk. Kunderna väljer programvaran för flexibiliteten och stabiliteten i innehållsmodelleringen och innehållsleveransen. Prova på och se vad du tycker. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Flexibel och skalbar innehållshantering som sömlöst integreras med befintliga teknikpaket och som automatiserar dina arbetsflöden.
Showpad Enablement Operating System® ️(eOS) förenar sömlöst företagens marknadsförings- och säljteam. Teamen får möjlighet att effektivisera innehållshantering med ett centraliserat arkiv, avancerad sökning och AI-drivna insikter. Det visuellt intuitiva gränssnittet och de interaktiva köpupplevelserna säkerställer att säljarna har rätt innehåll vid rätt tidpunkt så att de kan tillföra värde till varje interaktion med kunden. Showpad eOS®️ används av 1 200 kunder i över 50 länder, i företag av alla storlekar och mognadsnivåer. Lär dig mer om Showpad

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
dotCMS är ett innehållshanteringssystem av hybridtyp med öppen källkod (hybrid-CMS) för hantering av innehåll och innehållsdrivna webbplatser och applikationer.
dotCMS är ett toppmodernt hybridinnehållshanteringssystem (hybrid-CMS) som gör det möjligt för stora och medelstora företag att bygga, hantera och distribuera innehållsaktiverade applikationer som webbplatser, ensidiga appar, mobilappar med mera. dotCMS API-baserade strategi för innehållshantering gör det möjligt för användare att hantera innehåll, bilder och tillgångar på en enda centraliserad plats och leverera till valfri kanal. dotCMS molnabonnemang är från 1 400 USD per månad eller så kan du prova gratis nu. Lär dig mer om dotCMS

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Ett fönsterlöst CMS som ger dig det bästa av två världar. En fantastisk upplevelse för både redaktörer och utvecklare.
Agility CMS erbjuder ett verktyg för hantering av digitalt innehåll. En snabb och flexibel miljö för utvecklare och kraftfulla författarverktyg för marknadsförare. Agility CMS är en API-baserad, fönsterlös CMS som möjliggör enkla integrationer, omnikanalspublicering och säkerhet och prestanda i företagsklass. Lär dig mer om Agility CMS

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Elium ger AI-driven kunskapshantering till globala verksamheter eller kundtjänster. Integrerad, säker, flexibel och skalbar.
Elium är en prisbelönt europeisk B2B SaaS-lösning som revolutionerat kunskapshantering (KM) sedan 2008 - genom att sammanföra kunskap, AI och samarbete. Vi erbjuder två kärnlösningar: Elium Hub, en kunskapshubb för globala verksamheter, och Elium Desk, skräddarsydd för kundtjänstavdelningar. Båda lösningarna erbjuder funktioner för att påskynda skapande, åtkomst, centralisering, kvalitet, kommunikation och orkestrering av innehåll i stor skala. Elium är integrerat med M365, SharePoint, Teams, Google, Slack och kundtjänstverktyg som Zendesk, Salesforce, Intercom eller Easyvista och passar sömlöst in i ert ekosystem. Elium är betrodd av över 150 ledande organisationer, inklusive BCG, BNP Paribas, L'Oréal, Vinci eller FnacDarty, och stöder användarbaser från 100 till 10 000+. Som ett 100% europeiskt företag är vi ISO27001-certifierade och tillhandahåller multi-infrastrukturer över Azure, GCP och SecNumCloud för förbättrad säkerhet. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran till tusentals organisationer runt om i världen.
Kalturas uppdrag är att driva alla videoupplevelser för alla organisationer. Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran såväl som branschanpassade lösningar för utbildning, media och telekom. Andra molnbaserade plattformar och företag använder också dessa medietjänster för att driva videoupplevelser och arbetsflöden för sina egna produkter. Ledande varumärken förlitar sig på Kalturas videoupplevelsemoln för att nå miljontals användare med videoupplevelser oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaltura Video Platform

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för ECM som du kan förvänta dig av en företagsplattform.
Nuxeo erbjuder en komplett uppsättning funktioner för ”traditionell” dokumenthantering för företag (enterprise content management, ECM) för stora företag, men det är bara början. Nuxeos plattform med low-code ökar effektiviteten och värdet i ditt innehåll och dina data med hjälp av en modern, skalbar och molnbaserad arkitektur samt hundratals integrationer. Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala ECM-funktioner du kan förvänta dig av en företagsplattform, plus avancerade funktioner för metadatahantering, AI, maskininlärning och mycket mer. Lär dig mer om Nuxeo

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Uploadcare är en filhanteringsinfrastruktur på företagsnivå som dramatiskt effektiviserar kundupplevelsen på webben.
Uploadcare är specialbyggt för att effektivisera den webbaserade kundupplevelsen och hanterar ditt innehålls hela livscykel: enkla och säkra uppladdningar, intelligent bearbetning och blixtsnabb leverans. Med färdig infrastruktur på företagsnivå säkerställer du utmärkt prestanda för din webbplats och förbättrad konverteringskvot genom att sidorna laddas snabbare. Samtidigt slipper ditt team massor av manuellt arbete så att de kan fokusera på sina innovationer. Lär dig mer om Uploadcare

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program med mera.
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program och personliga upplevelser med enkelhet och operativ excellens. Lär dig mer om Content Hub

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
Ett företagsanpassat hanteringssystem för webbinnehåll byggt för medelstora och stora företags komplexa behov.
Magnolia är företagsanpassad innehållshantering för medelstora och stora företag. Dess API-baserade arkitektur och förbyggda anslutningar gör det enkelt att integrera med dina övriga system för marknadsföringsteknik, så att du har tillgång till den bästa lösningen för varje funktion. Oavsett om ditt företag behöver visa sitt innehåll på hundratals webbplatser eller på ett dussin olika språk kan lösningen anpassas efter organisationens behov. Magnolia integreras enhetligt med dina andra innehållskällor, och du kan hantera allt ditt innehåll från Magnolias eleganta, intuitiva användargränssnitt. Lär dig mer om Magnolia

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation.
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumentation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Elektronisk underskrift
  • Enkel inloggning
  • Ersättningshantering
  • Digital tillgångshantering
  • Fulltextsökning
  • Versionskontroll
  • Informationsstyrning
  • Innehållshantering
  • Arbetsflödeshantering
  • Säker datalagring
  • Arkivering och lagring