Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Hantering av företagsinnehåll

Sverige Visa lokala produkter
33 resultat
Confluence informerar företagets intressenter och samordnar produktions- och retentionsplaner med ditt team och mer därtill. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence sparar tid genom att utnyttja ditt teams samlade kunskap till lättfunna svar för alla. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Ett fönsterlöst CMS som ger dig det bästa av två världar. En fantastisk upplevelse för både redaktörer och utvecklare. Lär dig mer om Agility CMS
Agility CMS erbjuder ett verktyg för hantering av digitalt innehåll. En snabb och flexibel miljö för utvecklare och kraftfulla författarverktyg för marknadsförare. Agility CMS är en API-baserad, fönsterlös CMS som möjliggör enkla integrationer, omnikanalspublicering och säkerhet och prestanda i företagsklass. Lär dig mer om Agility CMS

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Låt alla inleda diskussioner, vårda nätverket och övervaka aktiviteter. Problemlösning genom samarbete och iterationer är framtiden Lär dig mer om Elium
Elium är en högkvalitativ lösning för hantering av social kunskap som fokuserar på innehållets relevans. Chefer behöver ett sätt att bryta ner informationssilon och se till att alla har den informatio n de behöver, utan att de bombarderas med onödiga dokument. Med en plattform som Elium har chefer en central yta för att organisera, diskutera och dela information. Systemet har en lättanvänd men mycket sofistikerad sökfunktion och underlättar hänvisande genom att omedelbart tagga innehåll. Lär dig mer om Elium

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
ContentstackⓇ gör det möjligt för marknadsförare och utvecklare att samarbeta kring innehåll som aldrig förr för att leverera omnikanalupplevelser. Lär dig mer om Contentstack
ContentstackⓇ gör det möjligt för marknadsförare och utvecklare att samarbeta kring innehåll som aldrig förr. Tillsammans kan de arrangera överlägsna kundresor och leverera dynamiska digitala upplevelser över kanaler, målgrupper, varumärken och regioner. Contentstack är känt för branschens högsta kundnöjdhet och förespråkar komponerbar teknik som är mikrotjänstbaserad, programmeringsgränssnitt (application program interface, API), molnbaserad SaaS och fönsterlös (MACH). Läs mer på. Lär dig mer om Contentstack

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera. Lär dig mer om Flipsnack
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
En webbaserad dokumentationsplattform som gör det möjligt för företag att bygga, underhålla och publicera utmärkt produktdokumentation. Lär dig mer om Docsie
Plattformen hjälper dig att analysera hur dina kunder interagerar med din dokumentation och ge dig insikter om hur du kan förbättra dina dokument. Du kan använda Docsie: - Organisera produktdokumen tation för flera interna och externa produkter - Hitta relevant produktdokumentation snabbt - Hantera versioner - Översättning av alla dokument till andra språk - Samla in användbar respons om dokument som vänder sig till kunden - Publicera dokumenten direkt på hemsidan, med en kodrad - Utbildningsmanualer Lär dig mer om Docsie

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Lär dig mer om Fonto
Webbaserad XML-redigerare som utformats för personer utan kunskap om XML eller annan teknik och levereras med strukturerad innehållsproduktion. Dokumentens framtid. Med Fonto blir det enkelt att skapa strukturerat innehåll: medger ämnesexperter att skapa, redigera och granska viktiga dokument. Felfri, snabb och effektiv. Lär dig mer om Fonto

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
En lösning för digital materialförvaltning som hjälper organisationer i alla storlekar att säkert lagra, hantera, hitta och dela sina digitala filer. Lär dig mer om FotoWare DAM
FotoWare är ett norskt programvaruföretag som hjälper företag och organisationer att hantera sina digitala filer på ett effektivt sätt. Denna lösning för digital materialförvaltning (digital asset management, DAM) kan fungera både i molnet och lokalt och gör det möjligt för dig och ditt team att samarbeta effektivt tack vare metadata och kraftfulla arbetsflöden. Du kan även hitta och använda dina tillgångar direkt från din CMS eller program som Microsoft Word, PowerPoint och Adobe InDesign tack vare intuitiva insticksprogram och integrationer. Lär dig mer om FotoWare DAM

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Med Microsoft Office-tillägget UpSlide kan du spara upp till 12 timmar per månad i Excel, Word och PowerPoint med över 50 funktioner. Lär dig mer om UpSlide
Med UpSlide-lösningen kan du utföra Microsoft Excel-, Word- och Powerpoint-uppgifter 5 gånger snabbare, vilket sparar upp till 12 timmar per månad per användare. Lösningen gör det möjligt för dina team att enkelt producera rapporter och dokument med ett enda klick. UpSlide används nu i över 450 team, i över 60 länder, inom alla industrier. Med UpSlide genererar ledande företag som KPMG, Citi och Deloitte nu varumärkesenliga dokument varje år. Lär dig mer om UpSlide

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, kommunikation och projektledning och innehållshantering. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen och teamsamarbete. Med Space kan du göra så att alla dokument som hör till ditt projekt blir tillgängliga, transparent a och synliga för projektets team och andra medlemmar i din organisation. Organisera dina personliga dokument med hjälp av en intuitiv mappstruktur. Arbeta på utkast och dela dem med dina kollegor för samarbetsinriktad redigering innan du flyttar dem till projektdokument eller publicerar dem på bloggen. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Box gör det möjligt för team att arbeta var som helst med en enda säker samarbetsplattform som är byggd för hela innehållslivscykeln.
Ditt företag drivs av innehåll och det är dags att det börjar arbeta. Försäljningsavtal, produktspecifikationer, marknadsföringstillgångar och videor – filer som dessa är kärnan i dina processer, oavsett vilken bransch du tillhör. Med Box Content Cloud får du en enda, säker och lättanvänd plattform som är byggd för hela innehållslivscykeln, från skapande och delning av filer till redigering, signatur och lagring. Över 100 000 ledande organisationer förlitar sig på Box som har utnämnts till en ledande programvara av alla större branschanalytiker. Lär dig mer om Box

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Wrike är en samarbetsplattform med mallar, förfrågningsformulär och robust säkerhet som används för att hantera ditt företagsinnehåll.
Wrike är en projektledningsplattform som används av mer än två miljoner människor över hela världen. De kraftfulla funktionerna ger dig möjlighet att förbättra ditt företagsinnehåll. Ladda upp och organisera dina dokument med teamutrymmen, projekt och mappar. Eliminera repetitiva uppgifter och automatisera dina innehållsprocesser med färdiga mallar och anpassade förfrågningsformulär. Håll din information säker med säkerhetsfunktioner på företagsnivå, inklusive rollbaserad åtkomst, robust autentisering och datakryptering. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Bli mer effektiva på din avdelning genom att använda eFileCabinet för att automatisera rutinprocesser, skydda känsliga data med mera.
Ge ditt team möjlighet att arbeta mer effektivt med eFileCabinet. Den molnbaserade dokumenthanteringslösningen ger dig tillgång till viktiga dokument oavsett var du befinner dig. Tack vare säkerhet på banknivå blir det enkelt att upprätthålla efterlevnad. Upplev dokumenthantering med aldrig tidigare skådad kraft och innovativa funktioner som avancerad fulltextsökning, anpassade och automatiserade arbetsflöden, formulärifyllning och säker delning. Med eFileCabinet har ditt team alltid tid att fokusera på det som är viktigt. Lär dig mer om eFileCabinet

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Kraftfull programvara för dokumenthantering för företag som gör att du enkelt kan organisera och hantera alla dina dokument och all din information.
M-Files ger nästa generations intelligenta dokumenthantering för företag som förbättrar verksamhetens resultat genom att hjälpa människor att hitta och använda information mer effektivt. Förbättra arbetsflödet, öka återanvändning av information, eliminera redundans, kontrollera innehållet på ett säkert sätt och undvik konflikter och dataförlust i en enda intuitiv lösning för innehållshantering som kan integreras med Windows Explorer. Tusentals organisationer i över 100 länder använder M-Files för att hantera sina affärsinformationsbehov. Lär dig mer om M-Files

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Få veta varför Bynder är något särskilt när det gäller att hantera dina digitala tillgångar.
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Den tillhandahåller en central molnbaserad portal för alla företagsmaterial och meddelanden. Bynders prisbelönta programvara används av globala varumärken som Spotify, PUMA och KLM. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning.
MangoApps placerar allt ditt företagsinnehåll och all din företagskunskap i en logisk, användarvänlig arbetsyta med grupper, trådar och avancerad sökning. MangoApps har en intelligent medarbetarplattf orm som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Contentful är nästa generations innehållsplattform för att bygga digitala upplevelser i stor skala.
Contentful är flexibel och framtidsvänlig CMS för företag så att du enkelt kan publicera innehåll över olika plattformar. Skapa innehåll en gång och publicera det på ett snyggt sätt var som helst. Redaktörerna hanterar innehållet interaktivt i ett lättanvänt redigeringsgränssnitt, medan utvecklarna levererar innehållet med önskat programmeringsspråk och mallramverk. Kunderna väljer programvaran för flexibiliteten och stabiliteten i innehållsmodelleringen och innehållsleveransen. Prova på och se vad du tycker. Lär dig mer om Contentful

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
dotCMS är ett innehållshanteringssystem av hybridtyp med öppen källkod (hybrid-CMS) för hantering av innehåll och innehållsdrivna webbplatser och applikationer.
dotCMS är ett toppmodernt hybridinnehållshanteringssystem (hybrid-CMS) som gör det möjligt för stora och medelstora företag att bygga, hantera och distribuera innehållsaktiverade applikationer som webbplatser, ensidiga appar, mobilappar med mera. dotCMS API-baserade strategi för innehållshantering gör det möjligt för användare att hantera innehåll, bilder och tillgångar på en enda centraliserad plats och leverera till valfri kanal. dotCMS molnabonnemang är från 1 400 USD per månad eller så kan du prova gratis nu. Lär dig mer om dotCMS

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala funktioner för ECM som du kan förvänta dig av en företagsplattform.
Nuxeo erbjuder en komplett uppsättning funktioner för ”traditionell” dokumenthantering för företag (enterprise content management, ECM) för stora företag, men det är bara början. Nuxeos plattform med low-code ökar effektiviteten och värdet i ditt innehåll och dina data med hjälp av en modern, skalbar och molnbaserad arkitektur samt hundratals integrationer. Nuxeo-plattformen tillhandahåller alla centrala ECM-funktioner du kan förvänta dig av en företagsplattform, plus avancerade funktioner för metadatahantering, AI, maskininlärning och mycket mer. Lär dig mer om Nuxeo

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Uploadcare är en filhanteringsinfrastruktur på företagsnivå som dramatiskt effektiviserar kundupplevelsen på webben.
Uploadcare är specialbyggt för att effektivisera den webbaserade kundupplevelsen och hanterar ditt innehålls hela livscykel: enkla och säkra uppladdningar, intelligent bearbetning och blixtsnabb leverans. Med färdig infrastruktur på företagsnivå säkerställer du utmärkt prestanda för din webbplats och förbättrad konverteringskvot genom att sidorna laddas snabbare. Samtidigt slipper ditt team massor av manuellt arbete så att de kan fokusera på sina innovationer. Lär dig mer om Uploadcare

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program med mera.
Sitecore Content Hub är byggd för ditt företags innehållsmarknadsförare och marknadsföringsteam och kan leverera kampanjer, program och personliga upplevelser med enkelhet och operativ excellens. Lär dig mer om Content Hub

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Ett företagsanpassat hanteringssystem för webbinnehåll byggt för medelstora och stora företags komplexa behov.
Magnolia är företagsanpassad innehållshantering för medelstora och stora företag. Dess API-baserade arkitektur och förbyggda anslutningar gör det enkelt att integrera med dina övriga system för marknadsföringsteknik, så att du har tillgång till den bästa lösningen för varje funktion. Oavsett om ditt företag behöver visa sitt innehåll på hundratals webbplatser eller på ett dussin olika språk kan lösningen anpassas efter organisationens behov. Magnolia integreras enhetligt med dina andra innehållskällor, och du kan hantera allt ditt innehåll från Magnolias eleganta, intuitiva användargränssnitt. Lär dig mer om Magnolia

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Att skapa och uppdatera din hemsida borde vara det minsta av dina bekymmer. Med Umbraco CMS med öppen källa blir det så.
Umbraco är en .NET CMS med öppen källa och mer än 500 000 aktiva installationer världen över. Den är känd och älskad av utvecklare för sin flexibilitet och av redaktörer för en fantastisk redigeringsu pplevelse. Denna CMS med öppen källkod stöds av ett kommersiellt företag, Umbraco HQ, som erbjuder direkt stöd för att ge dig en stabil och högpresterande plattform. Förutom versionen med öppen källkod finns Umbraco som SaaS-lösningar: Umbraco moln (CMS) Umbraco Heartcore (huvudlös CMS) Umbraco Uno (low-code/kodningsfri) Lär dig mer om Umbraco CMS

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Sverige Lokal produkt
Ett enkelt DAM-system. Ett smartare sätt att skaffa, lagra och dela dina tillgångar, dokument och mallar.
Pickit är ett enkelt DAM-system och gör det enklare att köpa, lagra, dela, organisera och optimera digitala tillgångar i hela din organisation. En enda sanningskälla för alla dina bilder, dokument, mallar och riktlinjer, med integrationer för alla dina favoritapplikationer. Pickit affärsfunktioner inkluderar: - Förenklad distribution - Säker molnlagring - Optimerade mallar - Användarroller och behörigheter - SSO-inloggning Lär dig mer om Pickit

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
hantering av företagsinnehåll med fullständig versionskontroll, verifieringskedja och anpassade uppdateringskanaler. Flera databaser och operativsystem
System för hantering av företagsinnehåll med öppen källkod som utvecklats i Java, utformat för samarbete och hantering av dokument och innehåll på företagsnivå. Det innehåller funktioner för att hantera dokumentens hela livscykel (klassificeringsverktyg, liveredigering, versionskontroll, kommunikationsverktyg) och implementerar affärsprocesser (automatiseringar, arbetsflöden, OCR, skanningsklient, digital signatur...). Det finns inga tekniska hinder för att ansluta till tredjepartsappar och det finns moduler för att tillgodose specifika behov. Allt annat kan läggas till Lär dig mer om OpenKM

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Digital resurshanteringslösning som hjälper företag att påskynda samarbete inom och utanför organisationen.
brahms är den självklara digitala tillgångsförvaltaren. Ge anställda i din organisation möjlighet att strukturera, hitta, lokalisera och dela digitala tillgångar med hjälp av tids- och rollbaserade arbetsflöden. Öka värdet på ditt varumärke genom att påskynda samarbete inom och utanför din organisation. Lär dig mer om brahms

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Storyblok är världens första huvudlösa CMS som fungerar för både utvecklare och företagsanvändare.
Storyblok är världens första huvudlösa CMS som fungerar för både utvecklare och företagsanvändare. Över 51 000 utvecklare och marknadsförare använder Storybloks CMS för att leverera kraftfulla innehållsupplevelser på alla plattformar: företagswebbplatser, e-handelswebbplatser, mobilappar och skärmvisningar Lär dig mer om Storyblok

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Sverige Lokal produkt
App för dokumenthantering i Microsoft Office 365, tillsammans med OneDrive, Teams, Office Groups och SharePoint.
MetaShare är en app för dokumenthantering i Microsoft Office 365. MetaShare förenklar dokumenthanteringen i Office 365 och ökar organisationens operativa effektivitet. Genom att använda MetaShare kan du implementera ett verkligt dokumenthanteringssystem på några dagar istället för månader. Dina användare kommer att bli effektiva och inte längre känna sig frustrerade över att inte hitta rätt information och du kommer att spara både tid och pengar genom att bygga vidare på din Office 365-investering. Lär dig mer om MetaShare

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Utforska SharePoint direkt från Microsoft Outlook.
Motvilja mot att använda SharePoint står i vägen för produktivitets- och kunskapshantering. Ge personalen på ditt företag möjlighet att söka, visa och dela SharePoint-filer direkt från den Microsoft-a pplikation de använder mest: Microsoft Outlook. Öka produktiviteten: hjälp medarbetarna att snabbt söka och hitta de filer de behöver. Främja samarbete: dela länkar till den senaste versionen av en fil bland teammedlemmarna. Förbättra kunskapshanteringen: uppmuntra enkel innehållsinsamling och effektiv användning av metadata. Lär dig mer om Colligo Content Manager for Microsoft 365

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Intertrust Kiora är en heltäckande leveransplattform för underhållning överallt för mobila BYOD-videotjänster.
Intertrust Kiora är en heltäckande leveransplattform för underhållning överallt för mobila videotjänster, som integrerar säker innehållsleverans som godkänts av studion med högkvalitativ lokal Wi-Fi-videoströmning. Programvaran är gjord för transporttillämpningar på flygplan, tåg/bussar, kryssningsfartyg osv. och gästfrihet som hotell och sjukhus. Filmbankmedia erbjuder förstklassigt innehåll för mobilen, BYOD-underhållning. Molnbaserad innehållshantering med instrumentbräda och analys. Lär dig mer om Kiora

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
Integrerad personalsäkerhet, sjukvård, fall, frånvaro, OSHA, arbetarkompensation, anspråk och efterlevnad, helt molnbaserad programvaruplattform
Xybions integrerade digitala low-code-plattform för hälsa, säkerhet, vård, ärendehantering och anspråkshantering uppfyller alla intressenters behov längs en anställds väg till vård både före och efter skadan. Omfattar kompensation för anställda, OSHA-rapportering, hantering av återgång till arbetet. Patientsäkerhet. Skador på vassa föremål för sjukvårdspersonals säkerhet och OSHA-rapportering. Fullständig integrering med personal- och anspråkssystem. Personlig skyddsutrustning, inventering av andningsmasker och tillpassningshantering. Fullständig uppsättning för hantering av personalens hälsa. Anpassad instrumentbräda Lär dig mer om Emidence XD

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera
WoodWing Studio (tidigare kallat Enterprise) är ett arbetsflöde för innehållsproduktion och en flerkanalig publiceringslösning.
WoodWing Studio (Enterprise) är en lösning för innehållsproduktion och flerkanalspublicering som gör det möjligt för utgivare och varumärken att påskynda och effektivisera sin innehållsproduktion. Företag som använder den här lösningen och dess kanalneutrala metod förbättrar arbetsflödet för innehållsproduktion med en etablerad effektivitet för att samarbeta och skapa felfritt innehåll. Innehållsskapare kan enkelt anpassa eller justera innehållet de producerar och publicera det på valfri digital eller tryckt kanal. Lär dig mer om WoodWing Studio

Funktioner

  • Dokumenthantering
  • Samarbetsverktyg
  • Arbetsflödeshantering
  • Arkivering och lagring
  • Sök / filtrera