I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

System för resehantering

Organisationer använder system för resehantering för att förenkla arrangemang av resor och rapportering av resekostnader, samt för att säkerställa att företagets resepolicyer följs.

13 resultat
Programvara för bokning och företagsledning som är utformad för att göra bokningar enkla för turistföretag. Lär dig mer om Zaui
Zaui är programvara för bokning och styrning som är utformad för flygbussföretag, rundtursföretag, aktivitetsföretag och uthyrningsföretag. Zaui är ett av branschens äldsta bokningssystem. De tar fram innovativa verktyg för att utveckla turistföretag. Funktioner: centraliserad verksamhetsstyrning, bokningsmotor för e-handel, mobila appar och appar för försäljningsplats, lager- och prishantering, bokningar av ombud eller samarbetspartner, fordons- och rutthantering, webbaserade kanaler för återförsäljare (OTA-kanaler) och mycket mer. Lär dig mer om Zaui

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Automatisera rese- och affärskostnadsrapportering, effektivisera godkännanden, öka insynen i utgifterna och få kontroll.
Zoho Expense gör utgiftsrapporteringen lätt. Automatisera utgiftsregistrering, anslut kreditkort, effektivisera godkännanden, få insyn i och kontroll över utgifter. Lär dig mer om Zoho Expense

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
TravelPerk är det förstklassiga verktyget för affärsresehantering. Använd TravelPerk för att boka nästa din affärsresa.
Affärsresenärerna blir nöjda eftersom de kan boka vilka resor de vill utan mikroförvaltning, samtidigt som företagen får den kontroll de behöver. Resultatet är en smidigare resehanteringsupplevelse för alla inblandade. Tid och pengar kan sparas för tusentals företag samtidigt som de får sinnesfrid och hjälp med att få ut mesta möjliga av sina företagsreseprogram för att driva deras tillväxt lokalt och globalt. Lär dig mer om TravelPerk

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Det glada systemet för kostnadsrapportering. Utgiftsrapporteringen blir enkel, automatiserad och integrerad för användare och kostnadsansvariga.
Tilldelad bästa värde, användarvänlighet och support i USA, Kanada och Storbritannien. ExpensePoint automatiserar helt din utgiftsrapportprocess för anställda. Kvittoavläsarsystemet skapar automatiskt utgifter från kvittobilder som fångats via ExpensePoint-mobilappen samt från alla e-postade kvitton. Inkluderar kreditkortsintegrering, godkännandehantering, automatisk GPS-milspårning och mycket mer. Med kunder i över 106 länder som Deloitte, Pita Pit, SodaStream och Kärcher. Se alla de 5-stjärniga recensionerna. Lär dig mer om ExpensePoint

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Rezdy gör det möjligt för kunder att göra onlinebokningar, hantera resurser och använda några av världens största reseföretag.
Rezdy är en ledande oberoende boknings- och distributionsplattform för rundturer och sevärdheter. Ta kontroll över din verksamhet genom att aktivera internetbokningar i realtid, hantera resurser med en enda knapptryckning och anslut till några av världens största resenätverk, såsom TripAdvisor och Expedia. Få support i världsklass från din dedikerade kundframgångsspecialist som gärna hjälper dig att ställa in dina produkter, priser och kalendrar. Se hur Rezdy kan hjälpa dig idag. Lär dig mer om Rezdy

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Rydoo är en världsomspännande lösning för affärsresor och utgifter. Lösningen från början till slut täcker hela din resa. Punkt.
Rydoo revolutionises the way businesses handle their operations with a user-friendly mobile and web app, offering seamless integrations for travel and expense management. This allows employees to effortlessly link their travel expenses, leveraging external tools for creating, submitting, and approving expenses on the go. It provides finance teams with a more flexible solution for enhanced spend management, the ability to customize policies, and seamless integration with their HR, Finance, and ERP tools. Rydoo empowers more than 1 million users across 12,000+ organizations globally, establishing itself as the highest-rated solution in its category for travel management (4.9/5 on the App Store). Lär dig mer om Rydoo

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Kissflow Workflow är en förstklassig plattform för att hantera dina reserelaterade processer. Allt på ett ställe.
Kissflow Workflow är en förstklassig plattform för att hantera dina reserelaterade processer. Allt på ett ställe. Kissflow Workflow erbjuder en omfattande och komplett lösning för godkännande av resekostnader. Lär dig mer om Kissflow

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Öka resenärens välbefinnande. Hantera riskerna. Maximera besparingarna.
Modern företagsinriktad resehantering för det snabbt föränderliga reselandskapet. Ta kontakt och upptäck hur Egencia kan hjälpa dig att hantera reserisker, öka resenärens välbefinnande och maximera ROI på dina affärsresor. Egencia erbjuder supporten och flexibiliteten hos Expedia Group till nästan 2 miljoner affärsresenärer på företag av alla storlekar. Borde du inte vara en av dem. Lär dig mer om Egencia

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Ezus är en programvara som hjälper organisatörer att sälja mer effektivt genom att låta dem snabbt bygga anpassade evenemang och resor.
Ezus mission är att hjälpa resebyråer, destinationshanteringsföretag (destination management company, DMC) och researrangörer att sälja mer effektivt genom att låta dem snabbt bygga anpassade evenemang. Konkret ger onlineprogramvaran dig: – centralisering av din kundinformation (integrerad CRM) och leverantörsinformation (intern katalog) i ett enda samarbetsverktyg – enkel och smidig konstruktion av din budget och dina program – skapa dina kommersiella dokument (förslag + offerter) via ett bibliotek med anpassade mallar. Lär dig mer om Ezus

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Molnbaserad programvara för resehantering som hjälper researrangörer och DMC-företag att lösa affärsutmaningar.
Signature är en robust plattform från början till slut för researrangörer som utvecklats av branschexperter. Programvaran är uppbackad av toppmodern teknik med artificiell intelligens som minskar handläggningstiden och förbättrar företagets effektivitet. Plattformen har noggrant utformats för att tillgodose diversifierade affärsbehov. Skärmarna är användarvänliga med enkel navigering. Programvaran har stöd för alla större webbläsare och enheter. Applikationen är uppdelad i moduler där varje modul beskriver företagets funktion. Lär dig mer om Signature

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Lösningen ger multinationella organisationer fullständig regelefterlevnad med landsspecifika skatter och lagbestämda ersättningar.
MobileXpense är en ledande leverantör av globala lösningar för affärsrese- och reskostnadshantering för stora multinationella företag och offentliga sektorn. MobileXpenses har en unikt flexibel SaaS-lösning som förenklar ett komplext och ofta tidskrävande problem för affärsresenärer, HR-avdelningar och redovisningsavdelningar runt om i världen. Lösningen ger multinationella organisationer fullständig regelefterlevnad med landsspecifika regler om beskattning och rätt till ersättning. Lär dig mer om Mobilexpense

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering
Webbaserade bokningslösningar för hotell och flyg för att hantera hela bokningsprocessen från sökning till betalning och slutgiltig bekräftelse ...
ANIXE är en ledande leverantör inom den digitala resesektorn och betjänar ett brett spektrum av kunder genom sina hotell- och flygbolagsavdelningar. Företaget tillhandahåller en rad omfattande tjänster som börjar med noggrann affärsanalys och sträcker sig hela vägen fram till en snabb och koncis implementering. Kundtjänsten efter försäljning och de proaktiva kommersiella och tekniska konsulttjänsterna innebär att ANIXE levereras med allt inkluderat, vilket gör hela skillnaden. Lär dig mer om Resfinity

Funktioner

  • Bokningshantering
  • Påminnelser
  • Rapportering och analys
  • Restriktionshantering