235 resultat
Varför Capterra är gratis
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
monday.com, en anpassningsbar plattform för alla dina team, förbättrar kommunikationen och ser till att alla alltid är samordnade. Lär dig mer om monday.com
"monday.com är en allt i ett-lösning som underlättar bättre kommunikation mellan team i alla storlekar. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Anpassa den sedan helt med dra-och-släpp-teknik och appar från tredje part så att plattformen fullt ut stöder just dina arbetsflöden. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, och se vem som gör vad och när så alla alltid är samordnade. Lär dig mer om monday.com
"monday.com är en allt i ett-lösning som underlättar bättre kommunikation mellan team i alla storlekar. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Anpassa...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betalda planer från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt att dela information, samarbeta och svara kunderna snabbare. Lär dig mer om Front
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt för team att dela information, samarbeta och svara snabbare till kunder. Front hjälper dig att hantera teamadresser som [email protected] eller [email protected] med mer transparens och ansvar. Med Fronts delade inkorgar kan team komma åt alla inkommande meddelanden på ett enda ställe för att tilldela, prioritera, svara och följa deras förlopp tillsammans. Lär dig mer om Front
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt för team att dela information, samarbeta och svara snabbare till kunder. Front hjälper dig att hantera teamadresser som [email protected] eller...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt. Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin:...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Minerva is the easiest way to capture and share clickable instructions for anything on the internet. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use Minerva! The tool is free. For additional paid features (e.g. analytics, collaborative editing), we're excited to offer additional support. Lär dig mer om Minerva
Minerva empowers you to effortlessly create clickable instructions for anything online. Any time you have to communicate a set of steps, without physically standing next to someone, you can use...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Rock är ett enkelt och intuitivt meddelande- och samarbetsverktyg som är specialbyggt för distansarbete. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen mer produktiva samtidigt som kommunikationen effektiviseras. Med obegränsade utrymmen, meddelanden och aktivitetstavlor kan du få mycket mer gjort helt gratis. Lär dig mer om Rock
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Ett av de mest kostnadseffektiva intranäten färdiga att använda direkt ur förpackningen på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift, gratis uppgraderingar och snabb installation på 48 timmar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck ett av marknadens mest kostnadseffektiva intranät färdiga att använda direkt ur förpackningen. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift, gratis uppgraderingar och snabb...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för teamkommunikation. Används av över 4 miljoner team runt om i världen. Chatt, video, dokument, kalendrar, uppgifter, projekt Lär dig mer om Bitrix24
Teamkommunikation och samarbete är avgörande för alla organisationers framgång. Och med över 25 kostnadsfria samarbetsverktyg är Bitrix24 precis vad du behöver. Molnversionen är gratis för obegränsade användare och om du vill köpa lokala programversioner av Bitrix24 får du källkod och ett kontakthanteringssystem. Lär dig mer om Bitrix24
Teamkommunikation och samarbete är avgörande för alla organisationers framgång. Och med över 25 kostnadsfria samarbetsverktyg är Bitrix24 precis vad du behöver. Molnversionen är gratis för...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
ClickUp är ett verktyg för teamkommunikation med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
ClickUp har allt du behöver för att effektivisera din teamkommunikation. Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden, anpassade statusar och mer. ClickUp är ett verktyg för teamkommunikation som flyttar allt ditt samarbete till en enda app och används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp
ClickUp har allt du behöver för att effektivisera din teamkommunikation. Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Staffbase når ut till och kopplar samman arbetsstyrkan, för företag med allt från 500 till 500 000 anställda. Få rätt budskap till rätt personer. När som helst. På alla enheter. Lär dig mer om Staffbase
Staffbase är den personliga kommunikationsplattformen som ger dina anställda möjligheter på alla nivåer. Få direktkontakt med en praktisk personalkatalog, teamspecifika kanaler och interaktiva sociala funktioner som @omnämnanden och gilla-markeringar. Programvaran ser också till att dina samtal i realtid fungerar med en säker chatt och automatisk översättning. Oavsett om din organisation består av 500 eller 500 000 personer säkerställer det mobilinriktade tillvägagångssättet en meningsfull anslutning för varje anställd på en knapptrycknings avstånd. Lär dig mer om Staffbase
Staffbase är den personliga kommunikationsplattformen som ger dina anställda möjligheter på alla nivåer. Få direktkontakt med en praktisk personalkatalog, teamspecifika kanaler och interaktiva...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Mallcomm är en digital plattform för att hantera och uppmuntra teamkommunikation och projekt. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm gör det möjligt för team att kommunicera via en centraliserad digital plattform som kan nås på både stationära och mobila enheter. Med hjälp av CMS kan kommunikationsströmmar och specifika användargrupper skapas för att optimera varje grupps upplevelse av plattformen baserat på de verktyg och kanaler som de behöver för att få åtkomst. Genom att införliva livechatt, dokument- och informationsdelning, ärendeförfrågningar/arbetsflöden och digitala checklistor kan Mallcomm användas som primär kommunikationshubb Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm gör det möjligt för team att kommunicera via en centraliserad digital plattform som kan nås på både stationära och mobila enheter. Med hjälp av CMS kan kommunikationsströmmar och specifika...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Space

Space

(0 recensioner)
Den integrerade teammiljön Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en plattform för samarbete i hela företaget och kan överbrygga klyftan mellan kreativa och administrativa team och hjälpa team och teamkamrater att samarbeta bättre och uppnå mer. Lär dig mer om Space
Space hjälper programvaruteam att arbeta snabbare och samtidigt hålla fokus på produktdesign och helhetsbilden genom att automatisera vanliga, repetitiva uppgifter. Den fungerar också som en...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is where team communication happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered.
Slack is where team communication happens. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Trusted by millions, Basecamp puts everything you need to get work done in one place.
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of stuff scattered all over, everything you're working on will be in one streamlined, organized place. Everyone will know what to do. Nothing will slip through the cracks. You'll always know exactly whats going on.
Group chat alone isn't enough. Basecamp combines *all* the tools teams need together in one place: message boards, schedules, to-do lists, group chat, documents & file storage, and more. Instead of...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Communication platform that allows users to schedule video/audio calls with their teams around the world
Google Meet is a free communication solution that allows users to stay in touch with clients and teams globally. The application works in sync with the other Google applications and allows you to present, collaborate and live stream meetings to 100,000 viewers at one time. It also comes as a Chrome extension and can be used across all devices.
Google Meet is a free communication solution that allows users to stay in touch with clients and teams globally. The application works in sync with the other Google applications and allows you to...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för teamkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
GoToMeeting är programvara för teamkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Meet with anyone on any desktop, browser, mobile, or video device from anywhere in the world.
Cisco Webex is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes communicate across teams via audio/video conferencing and screen sharing functionalities. The solution lets employees use on-screen emoticons to express gestures, pin important messages, set up meeting agendas, and more on a unified interface. It also offers filters to remove background noise, translate languages in real-time, change video layouts, and switch from audio calls to video meetings.
Cisco Webex is a collaboration platform designed to help businesses of all sizes communicate across teams via audio/video conferencing and screen sharing functionalities. The solution lets employees...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Collaborate, hold training sessions, provide project updates, & speak with customers with ConnectWise Control.
ConnectWise Control is the remote support and remote access solution perfect for teams of all sizes. Built with speed and reliability in mind, it offers remote support, unattended access, and remote meeting capabilities with scalable security features that grow alongside your needs. Easily manage sessions, customize the look and feel to match your business, and tailor your teams toolbox with everyones favorite extensions and shortcuts. Want to collaborate with other top users? You can do that,
ConnectWise Control is the remote support and remote access solution perfect for teams of all sizes. Built with speed and reliability in mind, it offers remote support, unattended access, and remote...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation med diskussioner under uppgiftens gång, filhantering, delade arbetsflöden, rapporter med mera.
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Effektivisera din teamkommunikation med hjälp av diskussion under uppgiftens gång, delade arbetsflöden, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter, resurshantering och arbetsbelastningsöversikter. Optimera din teamkommunikation med Wrikes mer än 400 integreringar. Anpassa arbetsflödet i ditt team för att se framsteg steg för steg och gör fler leveranser i tid med Wrike. Arbeta smartare, inte hårdare.
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Effektivisera din teamkommunikation med hjälp av diskussion under uppgiftens gång,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Cloud-based platform that helps businesses facilitate operations via a suite of communication and productivity applications.
Cloud-based platform that helps businesses facilitate operations via a suite of communication and productivity applications.
Cloud-based platform that helps businesses facilitate operations via a suite of communication and productivity applications.

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Samarbetsprogramvara med kostnadsfri text-, röst- och videochatt. Kommunicera med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektinnehåll.
Samepage är en prisbelönt samarbetsprogramvara med kostnadsfria verktyg för teamkommunikation. Chatta via text, ljud eller video med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektfiler, uppgifter, diagram, kalendrar med mera. Hantera team, projekt och möten i realtid från en enda allt i ett-samarbetsplattform. Du behöver inte hoppa mellan olika appar för att få jobbet gjort. Ingen e-postöverbelastning. Bara effektiv kommunikation och samarbete med ditt team i en enda lättanvänd skrivbords- och mobilapp.
Samepage är en prisbelönt samarbetsprogramvara med kostnadsfria verktyg för teamkommunikation. Chatta via text, ljud eller video med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektfiler, uppgifter,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Get your team in sync. Know that employees have seen their schedules and read your messages.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding, compliance, budgeting, and more. Homebase helps the busiest businesses save time and do less paperwork. Build schedules in minutes and instantly share them, track hours, breaks and overtime on multiple devices, keep your team in sync, and manage labor costs. Learn more at https://joinhomebase.com.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage an hourly team, including employee scheduling, time clocks, messaging, hiring, onboarding,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
7shifts is the simplest way for you to stay connected with your team from anywhere at any time. Start your 14-day free trial today!
7shifts Team Communication empowers collaboration for your restaurant’s scheduling through the ability to easily trade shifts and seamlessly submit availability and time off. Keep your team in the loop by instantly publishing schedules, and streamline staff communications through one-on-one conversations or in group chats. Join 300,000+ restaurants using 7shifts to empower your team and improve accountability and engagement.
7shifts Team Communication empowers collaboration for your restaurant’s scheduling through the ability to easily trade shifts and seamlessly submit availability and time off. Keep your team in the...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Flock is a team communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32,000 businesses globally.
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE
Steamline team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging to creating channels to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
The all-in-one knowledge and training app that makes it easy to train and grow your team. Get your business out of your brain today.
Make it easy to get everybody on the same page for once. Trainual helps document and organize every process, policy, and SOP for every role, and responsibility in one place, as you automate onboarding and training. Perfect for businesses with 10-500+ employees eager to document systems and processes, define step-by-step workflows, eliminate grey area between roles, and ensure that training happens consistently, every time.
Make it easy to get everybody on the same page for once. Trainual helps document and organize every process, policy, and SOP for every role, and responsibility in one place, as you automate...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan ditt team arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning.
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan ditt team arbeta effektivt var...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Highfive is an easy-to-use video conferencing solution, with audio powered by Dolby Voice. Improve team collaboration with Highfive
Highfive delivers a quality video & web conferencing that enables team collaboration & communication across your company. Recently named one of Fast Company¿s Most Innovative Companies, Highfive offers the industry's clearest audio powered by Dolby Voice. Imagine a world where meetings start on time! With Highfive, you can. We make collaboration easy with no pin codes, passwords, or dongles. improve your team communication and make every meeting face-to-face. Try it today.
Highfive delivers a quality video & web conferencing that enables team collaboration & communication across your company. Recently named one of Fast Company¿s Most Innovative Companies, Highfive...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Weave is a communication platform that helps businesses connect to the people they serve.
Weave's software streamlines office work into one hub. It allows companies to intuitively manage everything from client info to online business reviews. Form lasting relationships with clients through features like two-way texting and easily re-booking. The solutions we have created are so comprehensive for offices that we often hear our practices saying they don't know how they functioned without it. Our goal is to make managing your office simple, so that you can focus on what matters most.
Weave's software streamlines office work into one hub. It allows companies to intuitively manage everything from client info to online business reviews. Form lasting relationships with clients...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Your team is wasting 1/3 of their time on email. Glip, your collaboration software, enables your team to be more productive.
Your team is wasting 1/3 of their time on email. Glip, your collaboration software, enables them to get more than 30% of their time back. So no need for you to get those extra hires now! Emails, scattered discussions and disjointed resources are drastically reduced as teams share conversations, files, tasks, and calendars. Your teams can collaborate using their favorite devices anytime, anyplace--all within your team collaboration software.
Your team is wasting 1/3 of their time on email. Glip, your collaboration software, enables them to get more than 30% of their time back. So no need for you to get those extra hires now! Emails,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Loom is the leading video messaging platform for the workplace.
Loom is video messaging for work. Combining the expressiveness of video with the convenience of messaging, Loom is a new, more efficient and effective way of bringing your work to life and communicating with co-workers and customers. With Loom, you can record your screen, voice, and face to create an instantly shareable video in less time than it would take to type an email.
Loom is video messaging for work. Combining the expressiveness of video with the convenience of messaging, Loom is a new, more efficient and effective way of bringing your work to life and...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Simplify communication and keep everyone on the same page with FunctionFox's user-friendly time tracking and project management tools.
Team Communication a challenge? FunctionFox provides online project management & time tracking tools that are simple to set up and extremely easy to use. Our internal project blogs, team task assignments and availability, help to keep everyone and everything in one central location. Whether working remotely or in the office, FunctionFox helps you breakdown those communication barriers and keep your team on track. Try a free demo today and see how you can centralize your teams communications.
Team Communication a challenge? FunctionFox provides online project management & time tracking tools that are simple to set up and extremely easy to use. Our internal project blogs, team task...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans.
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn.
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters, announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free!
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business:...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Teams use productboard to harness inputs from colleagues across the organization and use them to make better decisions.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 4,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
The Leading Enterprise Communication Hub
Get things done faster by enabling your teams to chat and collaborate quickly in a single communication platform. Allow your team to be productive regardless of their location. Rocket.Chat is a remote-first platform that centralizes discussions, increasing business efficiency.
Get things done faster by enabling your teams to chat and collaborate quickly in a single communication platform. Allow your team to be productive regardless of their location. Rocket.Chat is a...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Nifty automates project updates and resource insights with dynamic task management. A workspace with roadmaps, chat, docs, and more.
Nifty automates project updates and resource insights with dynamic task management. Track project milestones, communicate with teammates and clients, create collaborative documents, and more in our centralized workspace! Maintain organizational oversight across your projects and teammates with project & team overviews. With the best of communication, project management, and workflow collaboration in one tool, you can consolidate your workday as well as your subscriptions into one browser tab.
Nifty automates project updates and resource insights with dynamic task management. Track project milestones, communicate with teammates and clients, create collaborative documents, and more in our...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Open source team communication platform that provides organizations with messaging and file-sharing tools for web, PCs, and mobiles.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure, configurable, highly scalable messaging across web, mobile and PC with archiving, search, and deep integration across in-house systems.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure,...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Teams can send instant alerts/emails, secure chat/messaging, send surveys & view reports, manage events, track attendance & more
Team App is a Free Team Communication platform which is used by all types of teams in more than 150 countries globally. Teams can send instant alerts/emails, secure chat with members of groups, send surveys & view reports, latest news, manage events, track attendance, share files and much more. Design your app, choose from a huge range of features and you will have an App and FREE custom website created in less than 10 minutes.
Team App is a Free Team Communication platform which is used by all types of teams in more than 150 countries globally. Teams can send instant alerts/emails, secure chat with members of groups, send...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera
Fully featured VoIP SIP softphone, available on Mac, Windows, iOS and Android. Auto-answer, call transfer, hold and recording.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call transfer and call hold functions. Set-up meetings with multi-way audio/video calls. In need of a quick answer? Send contacts instant messages and share documents. Bria is designed to make IP-telephony easy yet fully capable of becoming your unified business communication solution.
Award-winning softphone designed to help you get the most out of your IP-PBX of choice. Experience crystal clear audio/video calls whether in your office or on-the-go. Escalate calls with easy call...

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner / forum
  • Sök / filtrera