Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kommunikationsprogram

52 resultat
monday.com, en anpassningsbar plattform för alla dina team, förbättrar kommunikationen och ser till att alla alltid är samordnade. Lär dig mer om monday.com
"monday.com är en allt i ett-lösning som underlättar bättre kommunikation mellan team i alla storlekar. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Anpassa den sedan helt med dra-och-släpp-teknik och appar från tredje part så att plattformen fullt ut stöder just dina arbetsflöden. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, och se vem som gör vad och när så alla alltid är samordnade. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra. Lär dig mer om Asana
Med Asana kan du samordna arbete inom olika team och i stor skala, allt från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som gör det möjligt att förverkliga målen och bryta isoleringen mellan team. Mer än 135 000 betalande användare och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
JetBrain Space är en enhetlig plattform som kopplar samman programvaruutvecklingspipeline, teamkommunikation och projektledning. Lär dig mer om Space
JetBrains Space är en enhetlig plattform för hela programvaruutvecklingspipelinen med verktyg för omedelbar kommunikation och team- och projektledning. Programvaran kombinerar Git-värdtjänster, kodgranskningar, automatisering, CI/CD, paket, ärenden och dokument, chattar och kalendrar – allt på ett och samma ställe. Uppdaterad kodgranskning, nyligen skapade ärenden, nya blogginlägg, semesterförfrågningar – allt detta dyker upp i chatten och du kan reagera på plats eller automatiskt lägga till dem i din att-göra-lista. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Gör det enkelt med distansarbete och användarkommunikation med The Hub. Anslut team, dela resurser, öka engagemanget och främja välbefinnandet. Lär dig mer om Hub
The Hub är en förstklassig plattform för att främja din teamkommunikation med ett användarvänligt och helt anpassningsbart intranät som gör det enkelt att arbeta på distans. Främja riktade interna kommunikationer som levererar relevanta nyheter, innehåll och aviseringar som skräddarsytts för varje användare. Övervaka och främja anställdas välbefinnande och samla in användarrespons via undersökningar och formulär. The Hubs smarta verktyg hjälper ditt företag att bli en effektivare digital arbetsplats. Hantera och dela resurser enkelt och anslut molnenheter för att främja samarbete. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för teamkommunikation. Används av över 4 miljoner team runt om i världen. Chatt, video, dokument, kalendrar, uppgifter, projekt Lär dig mer om Bitrix24
Teamkommunikation och samarbete är avgörande för alla organisationers framgång. Och med över 25 kostnadsfria samarbetsverktyg är Bitrix24 precis vad du behöver. Molnversionen är gratis för obegränsade användare och om du vill köpa lokala programversioner av Bitrix24 får du källkod och ett kontakthanteringssystem. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Letar du efter ett sätt att förbättra kommunikationen i ditt team? Prova ClickMeeting, en avancerad plattform för webbinarier och onlinemöten. Lär dig mer om ClickMeeting
Letar du efter ett sätt att förbättra kommunikationen i ditt team? Prova ClickMeeting, en avancerad men lättanvänd plattform för webbinarier och onlinemöten. Kommunikationen i teamet kommer att få ett uppsving tack vare en mängd interaktiva funktioner, däribland en virtuell whiteboard, chatt, fildelning, enkäter och tester. Med ClickMeeting ser du till att dina online-evenemang är säkra och att dina medarbetare enkelt får tillgång till möten. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är en plats för teamkommunikation. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för teamkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
ClickUp är ett verktyg för teamkommunikation med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
ClickUp har allt du behöver för att effektivisera din teamkommunikation. Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden, anpassade statusar och mer. ClickUp är ett verktyg för teamkommunikation som flyttar allt ditt samarbete till en enda app och används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation med diskussioner under uppgiftens gång, filhantering, delade arbetsflöden, rapporter med mera.
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Effektivisera din teamkommunikation med hjälp av diskussion under uppgiftens gång, delade arbetsflöden, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter, resurshantering och arbetsbelastningsöversikter. Optimera din teamkommunikation med Wrikes över 400 integreringar. Anpassa arbetsflödet i ditt team för att se framsteg steg för steg och gör fler leveranser i tid med Wrike. Arbeta smartare, inte hårdare. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan ditt team arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt att dela information, samarbeta och svara kunderna snabbare.
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt för team att dela information, samarbeta och svara snabbare till kunder. Front hjälper dig att hantera teamadresser som [email protected] eller [email protected] med mer transparens och ansvar. Med Fronts delade inkorgar kan team komma åt alla inkommande meddelanden på ett enda ställe för att tilldela, prioritera, svara och följa deras förlopp tillsammans. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. En arbetsyta med produktkartor, chatt, dokument med mera.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans.
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster.
Opsgenie är en modern incidenthanterings- och responslösning för att driva ständigt uppkopplade tjänster. Utvecklings- och driftteamen ges möjlighet att planera för servicestörningar och behålla kontrollen under incidenter. Opsgenie centraliserar varningar, meddelar rätt personer på ett tillförlitligt sätt och gör det möjligt för dem att vidta snabba åtgärder. De djupa integrationerna med över 200 ITSM-verktyg gör det möjligt att dela upp avdelningar eller grupper mellan utvecklings- och IT-teamen, korrelera incidenter med koddistributioner och enkelt mäta en större incidents fulla inverkan. Lär dig mer om OpsGenie

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Blink framröstades som det bästa verktyget för teamkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink:s app och plattform för teamkommunikation kombinerar meddelanden på arbetsplatsen, interna flöden och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter, digitala formulär och mycket mer. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betalda planer från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksa mma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar. Lär dig mer om LiquidText

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
En av de främsta mobila teamkommunikationsplattformarna som används för att nå och föra samman alla individer inom en organisation.
Beekeeper är en prisbelönt teamkommunikationsplattform som är utformad för att göra det dagliga arbetslivet enklare för medarbetare i frontlinjen. Den schweiziska programvaran är perfekt för all intern kommunikation, inklusive företagskommunikation, avdelningskommunikation och kommunikation mellan två personer. Den mobila plattformen gör det möjligt för team att direkt kontakta varandra, oavsett språk, skift och plats, och kommunicera i realtid, när som helst, var som helst. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Blizz från TeamViewer är ett globalt samarbetsverktyg som ditt team kommer att älska.
Teamkommunikation börjar med Blizz. Få alla funktioner som behövs för produktivt samarbete: Outlook-integrerad mötesplanering, sessionsinspelning, 4K-skärmdelning, teamchatt eller personlig chatt, gratis inringningsnummer för över 50 länder. Använd Blizz från alla sorters datorer eller mobiltelefoner och få igång din teamworkprocess. Finns i över 200 länder. Lär dig mer om TeamViewer Meeting

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade. Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds. Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information. Lär dig mer om Zoho Cliq

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
En app för säker teamkommunikation och säkra samarbeten som förser företag med ett privat, internt kommunikationsnätverk.
Brosix stödjer team som vill förbättra sin interna kommunikation och samtidigt hålla den säker. Genom Brosix-appen har teamen tillgång till en rad olika kommunikationsfunktioner, som alla omfattas av branschledande P2P-krypteringsstandarder. Affärsplanskunder får tillgång till alla funktioner i appen, tillsammans med ett privat och helt administrerbart teamnätverk. Premiumplankunder får allt det ovanstående, tillsammans med avancerade kontrollfunktioner för säker kommunikation. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Staffbase är en ledande flerkanalig personalkommunikationsplattform för interna kommunikationsteam.
Staffbase är den personliga kommunikationsplattformen som ger dina anställda möjligheter på alla nivåer. Få direktkontakt med en praktisk personalkatalog, teamspecifika kanaler och interaktiva sociala funktioner som @omnämnanden och gilla-markeringar. Programvaran ser också till att dina samtal i realtid fungerar med en säker chatt och automatisk översättning. Oavsett om din organisation består av 500 eller 500 000 personer säkerställer det mobilinriktade tillvägagångssättet en meningsfull anslutning för varje anställd på en knapptrycknings avstånd. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Wire Pro är en säker samarbetsplattformen med servrar i EU och utvecklad i Tyskland. GDPR-kompatibel och användarvänlig.
All din team-kommunikation säkras och organiseras i ett lättanvänt verktyg. Trust Wire Pro är en säker samarbetsplattformen med servrar i EU och utvecklad i Tyskland. GDPR-kompatibel. Wire Pro är den enda samarbetsplattformen där allt är skyddat med kryptering från ändpunkt till ändpunkt: chattar, konferenssamtal och delade dokument. Programvaran är utformad för dem som kräver högsta möjliga säkerhetsnivå utan att äventyra användbarheten. Lär dig mer om Wire

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplev else i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering. Lär dig mer om PACE Packager Hub

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Upplev 30 % mer delning mellan medarbetare som inte sitter på kontoret med den prisbelönta och säkra plattformen. Interagera smartare med Speakap.
En prisbelönt, säker plattform för teamkommunikation som möjliggör interaktioner med medarbetare som inte sitter på kontoret. Genom att dela kampanjer, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en genomsnittlig ökning på 10 % i försäljning sedan de började använda Speakap. Används av fler än 350 varumärken i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth och Bosch. Med anpassade integrationer kan du förstärka ditt varumärke med en egen app. Med en framgångsfrekvens på 100 % kan du interagera smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Spike tar in hela din arbetsplats i din inkorg: din e-post, chatt, kalender, samtal, teamsamarbete och uppgifter – allt på ett och samma ställe.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda. Spike kombinerar traditionella e-postmeddelanden med snabbmeddelanden, erbjuder bättre kontext för varje konversation och städar upp i röran, vilket ger bättre interaktion samt mer mänskliga och moderna kommunikationsmetoder. Spike körs ovanpå din befintliga e-post och erbjuds för iOS, Android, Mac, Windows och webben. Lär dig mer om Spike

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Zello är en app för snabbsamtal som sammankopplar frontlinjens alla arbetare, team och gemenskaper med kraften i en mänsklig röst.
Zello är den ledande snabbsamtalsbaserade röstmeddelandeappen för team och företag över hela världen. Programvaran förvandlar iOS-, Android- och Windows-enheter till walkie-talkies som också spelar in meddelanden, spårar plats och skickar nödlarm. Kontoadministratörer lägger till, tar bort och grupperar team med en centraliserad, webbaserad hanteringskonsol. Kanalerna är flexibla för att passa varje kunds behov, särskilt inom service-, tillverknings-, bygg-, transport- och detaljhandelsbranscherna. Lär dig mer om Zello

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
AnswerHub är en webbaserad plattform för utvecklare som driver medarbetarengagemang samtidigt som supportkostnaderna minskar.
AnswerHub är en kunskapshanteringsplattform för företag som vill underlätta utvecklingssamarbete, inlärning och problemlösning. AnswerHub, en programvaruprodukt från Devada, gör det möjligt för användare att utnyttja den kunskap som andra utvecklare kan dela med sig för att förbättra onboardingeffektiviteten, sänka supportkostnaderna och komma ut på marknaden snabbare med överlägsna produkter. AnswerHub driver många teknik- och teknikaktiverade storföretag, inklusive Finastra, IBM, Epic Games, Dynatrace och Disney Pixar. Lär dig mer om AnswerHub

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Twist är en kommunikationsapp för arbetsplatsen som gör teamkommunikationen lugnare, mer organiserad och mer produktiv.
Twist är en app för teamkommunikation som främjar medveten kommunikation och ger moderna team en central plats för att utveckla sin kunskapsbas och arrangera organiserade och ämnesbaserade samtal som är tillgängliga för alla. Verktyg för teamwork såsom e-post och gruppchatt är oorganiserade, dysfunktionella och distraherande. Twist ger teamen utrymme att diskutera komplexa idéer och projekt från början till slut utan att få folk att känna att de går miste om något om de inte svarar omedelbart. Lär dig mer om Twist

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap.
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget. Lär dig mer om HUMANSTARSapp

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Range hjälper dig att bygga upp en kommunikationsrytm som synkroniserar alla teammedlemmar med färre möten.
Sluta slösa tid på rapportering av statusuppdateringar i videosamtal. Range hjälper dig att bygga upp en kommunikationsrytm som synkroniserar alla teammedlemmar med färre möten. Håll ditt team anslutet och uppdaterat oavsett var de arbetar, så att de kan få mer gjort. Lär dig mer om Range

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Dokumentera dina processer, utbildning och introduktion. Ett väldigt användarvänligt verktyg med gratis konsulttjänster som hjälper dig att ta itu med dina största utmaningar.
AirManual hjälper team att dokumentera processer, utbildning och introduktion. Detta görs genom att kombinera ett väldigt användarvänligt verktyg med gratis konsultering. Programvaran hjälper dig att prioritera och ta itu med dina största utmaningar. Som ett resultat av detta frigör kunderna tid, förbättrar kvaliteten, växer snabbare och får längre semestrar. Lär dig mer om AirManual

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Samarbetsverktyg som integrerar intern chatt, uppgiftshantering, fildelning och videokonferenser i ett och samma lättanvända verktyg.
Hibox är en komplett plattform för teamsamarbete som stöder arbetsflödena för affärsteam med en privat webbaserad kommunikationsplattform. Skaffa säkra interna chattfunktioner där det går att skapa strömmar för specifika team och projekt eller använd det offentliga rummet för företagsomfattande information. Hibox knyter samman avancerade verktyg för uppgiftshantering som kan tilldelas lämpliga teammedlemmar tillsammans med tidsfrister och ärendelistor. Inkluderar videokonferenser med inbyggt uppgiftsskapande. Lär dig mer om Hibox

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Rock är ett enkelt och intuitivt meddelande- och samarbetsverktyg som är specialbyggt för distansarbete.
Rock är det första multimodala samarbetsverktyget i sitt slag som kombinerar meddelanden och videosamtal med uppgifter, anteckningar och filer. Rock är specialbyggd för distansarbete och gör teamen mer produktiva samtidigt som kommunikationen effektiviseras. Med obegränsade utrymmen, meddelanden och aktivitetstavlor kan du få mycket mer gjort helt gratis. Lär dig mer om Rock

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person. Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support. Lär dig mer om Minerva

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
PeerBoard är en programvara för teamkommunikation som inte kräver någon kodning och har en tydlig och utbyggbar infrastruktur.
PeerBoard är en programvara för teamkommunikation som inte kräver någon kodning och har en tydlig och utbyggbar infrastruktur. Programvaran erbjuder kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. PeerBoard är en perfekt lösning för alla typer av team. Engagera och samarbeta med ditt team på en bekväm och säker plats. Så tar programvaran hand om resten. Lär dig mer om PeerBoard

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Groupe.io är en intelligent företagskommunikations- och produktivitetsplattform som ansluter och digitaliserar hela arbetsstyrkan.
Groupe.io hjälper organisationer att koppla samman hela personalstyrkan, inklusive frontlinjearbetarna. Produktiviteten förbättras med omfattande kommunikation, inbyggda verktyg för engagemang, rollspecifika appar, processautomatisering och AI-drivna assistenter, samtidigt som cheferna får tydlig insyn i arbetsförlopp och engagemang på arbetsplatsen. Lär dig mer om Groupe.io

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
Underlätta respons i ögonblicket på begäran med Bluepulse, en ständigt aktiv responskanal för kontakt med dina anställda.
Anställdas utveckling och engagemang har inga start- och stopptider utan är fortlöpande. Det borde finnas ett matchande responsverktyg – det är vad Continuous Listening erbjuder. Alltid aktiv betyder att du inte behöver vänta på förutbestämda händelser för att engagera eller be om respons från anställda. Med Bluepulse kontinuerliga lyssningsplattform kan du dela frågor, tankar, information, idéer med mera på ett fokuserat sätt. Rikta in dig på specifika affärsenheter eller avdelningar och samla in svar i realtid. Lär dig mer om Bluepulse

Funktioner

  • Uppgiftshantering
  • Realtidschatt
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Fildelning
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera