Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Kommunikationsprogram

Programvara för teamkommunikation hjälper medlemmar i ett team eller projekt att kommunicera effektivt sinsemellan.

62 resultat

Asana för teamkommunikation. Bryt isoleringen, automatisera processer och håll projekt över flera team i fas. Lär dig mer om Asana
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och organisera teamens möten och kommunikationer. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre! Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Letar du efter ett sätt att förbättra kommunikationen i ditt team? Prova ClickMeeting, en avancerad plattform för webbinarier och onlinemöten. Lär dig mer om ClickMeeting
Letar du efter ett sätt att förbättra kommunikationen i ditt team? Prova ClickMeeting, en avancerad men lättanvänd plattform för webbinarier och onlinemöten. Kommunikationen i teamet kommer att få ett uppsving tack vare en mängd interaktiva funktioner, däribland en virtuell whiteboard, chatt, fildelning, enkäter och tester. Med ClickMeeting ser du till att dina online-evenemang är säkra och att dina medarbetare enkelt får tillgång till möten. Lär dig mer om ClickMeeting

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är en plats för teamkommunikation. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för teamkommunikation som är betrodd av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Zoho CRM ger organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln.
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. En företagsomfattande lösning för försäljning, marknadsföring, kundtjänst och service samt lagerhantering i ett enda affärssystem. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
monday.com, en anpassningsbar plattform för alla dina team, förbättrar kommunikationen och ser till att alla alltid är samordnade.
"monday.com är en allt i ett-lösning som underlättar bättre kommunikation mellan team i alla storlekar. Kom igång med en av de färdiga mallarna för att snabbt få ditt team att komma igång. Anpassa den sedan helt med dra-och-släpp-teknik och appar från tredje part så att plattformen fullt ut stöder just dina arbetsflöden. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, och se vem som gör vad och när så alla alltid är samordnade. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
ClickUp är ett verktyg för teamkommunikation med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
ClickUp har allt du behöver för att effektivisera din teamkommunikation. Med funktioner som tilldelade kommentarer, chatt, inkorg, meddelanden, kommentartrådar, påminnelser, uppgiftsprioriteringar, tidsuppföljning, mål, beroenden, anpassade statusar och mer. ClickUp är ett verktyg för teamkommunikation som flyttar allt ditt samarbete till en enda app och används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för team i alla storlekar och branscher. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation med diskussioner under uppgiftens gång, filhantering, delade arbetsflöden, rapporter med mera.
Wrike är en molnbaserad programvara för teamkommunikation som mer än 20 000 företag över hela världen litar på. Effektivisera din teamkommunikation med hjälp av diskussion under uppgiftens gång, delade arbetsflöden, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter, resurshantering och arbetsbelastningsöversikter. Optimera din teamkommunikation med Wrikes över 400 integreringar. Anpassa arbetsflödet i ditt team för att se framsteg steg för steg och gör fler leveranser i tid med Wrike. Arbeta smartare, inte hårdare. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en snabb och lättanvänd digital whiteboardtavla som är byggd för att hjälpa dig att samarbeta med andra när som helst, var som helst. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Håll alltid kontakten med ditt team. För att effektivisera arbetsflödet kan du prova kraftfulla integrationer med Slack, Box, Atlassian-produkter, MS-ekosystem och mer, eller bygga din egen API. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
MeisterTask är det mest intuitiva verktyget för uppgiftshantering och samarbete på webben.
MeisterTask är det mest intuitiva uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för teamkommunikation. Används av över 4 miljoner team runt om i världen. Chatt, video, dokument, kalendrar, uppgifter, projekt
Teamkommunikation och samarbete är avgörande för alla organisationers framgång. Och med över 25 kostnadsfria samarbetsverktyg är Bitrix24 precis vad du behöver. Molnversionen är gratis för obegränsade användare och om du vill köpa lokala programversioner av Bitrix24 får du källkod och ett kontakthanteringssystem. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Nifty automatiserar projektuppdateringar och resursinsikter med dynamisk uppgiftshantering. En arbetsyta med produktkartor, chatt, dokument med mera.
Nifty är ett projektledningsverktyg av den nya skolan som förkortar projektutvecklingscyklerna och förbättrar teamets produktivitet genom att kombinera alla viktiga funktioner för projektledning i en enda programvara. Slutresultatet är milstolpedrivna framsteg som håller teamen inspirerade, vilket säkerställer att organisationens målsättningar fortskrider enligt planerna. Niftys programvara låter dig hantera uppgifter via både Kanban- eller listvyn, har en inbyggd kalender som kan integreras med Google, samt fil- och dokumentdelning. Lär dig mer om Nifty

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher
3CX är ett IP-PBX-system med öppna standarder och erbjuder fullständig Unified communications direkt ur lådan. Passar alla företagsstorlekar och branscher. Med 3CX kan ditt team arbeta effektivt var som helst. Videokonferenser, livechatt, mobilappar och avancerade Contact Center-funktioner ingår till en bråkdel av kostnaden. Välj att distribuera i ditt privata molnkonto eller välj 3CX som värd för din PBX. Oavsett vad du föredrar är du garanterad en problemfri lösning. Lär dig mer om 3CX

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Citrix Podio är det nya sättet för team att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Gratis för upp till 10 användare.
Citrix Podio är det nya sättet att organisera, kommunicera och få jobbet gjort. Mer än 500 000 organisationer använder Podio för att driva projekt och företagsavdelningar. Det inkluderar alla från små växande företag som använder Podio för att driva hela sin verksamhet till innovativa team på stora företag. Podio påskyndar kommunikationen och ger den transparens och det ansvar som krävs för effektivt teamwork, genom att göra det möjligt för människor att organisera och följa upp arbete på en enda lättanvänd plats. Lär dig mer om Podio

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera daglig drift och timanställda, och den ger feedback i realtid till ägare och chefer.
Jolt är en app-baserad programvara som används för att hantera den daglig driften för varumärken som Chick-fil-A, Legoland och Regal Cinemas. Jolt är en global ledare inom uppgiftshantering och ger feedback i realtid från varje plats till chefer och ägare. Den fullständiga programsviten innehåller ett utbildningsbibliotek, schemabyggare med dra-och-släpp-funktion, e-post och textmeddelanden, en stämpelklocka med ansiktsigenkänning med mer. Lär dig mer om Jolt

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt att dela information, samarbeta och svara kunderna snabbare.
Front är programvaran för teamkommunikation som gör det enkelt för team att dela information, samarbeta och svara snabbare till kunder. Front hjälper dig att hantera teamadresser som support@ eller sales@ med mer transparens och ansvar. Med Fronts delade inkorgar kan team komma åt alla inkommande meddelanden på ett enda ställe för att tilldela, prioritera, svara och följa deras förlopp tillsammans. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
App för läsning, anteckningar och dokumentanalys som vann utmärkelsen Editor's Choice från Apple och Microsoft: ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company)
Den första appen för läsning, anteckningar och dokumentanalys som har vunnit utmärkelsen Editor's Choice från både Apple och Microsoft. ”Pdf-redigerare med superkrafter” (Fast Company) För yrkesverksamma vars arbete innebär att analysera komplexa uppsättningar av dokument. Används för att undersöka och analysera och komma fram till slutsatser. LiquidText är ett aktivt läs- och anteckningsverktyg där alla dina dokument, markeringar, kommentarer och understrykningar finns på samma arbetsyta som dina anteckningar. Det låter dig skapa dynamiska visuella kopplingar mellan innehåll och anteckningar. Lär dig mer om LiquidText

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans.
MangoApps samarbetslösning för team och leverantörer hjälper dina anställda, leverantörer, kunder och samarbetspartner att arbeta bättre tillsammans. MangoApps har en intelligent medarbetarplattform som är utformad för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher, till exempel återförsäljare, sjukvård, tillverkning, ideella organisationer, professionella tjänster, finansiella tjänster, media, teknik och den offentliga sektorn. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Videokonferense
  • Diskussioner/forum
  • Sök / filtrera
  • Integreringar med tredjepart
  • Ljudsamtal
  • Mobilåtkomst
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Data Import/Export