Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för strategisk planering

41 resultat
CPM-programvara som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre och mer strategiska beslut. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning
Alla måste planera och strategisk planering är en viktig process i alla verksamheter. Med den här programvaran för affärsplanering kan ditt team skapa budgetar, prognoser och modeller på kortare tid och med större noggrannhet, så att du kan ägna mer tid åt analys och strategi. När du har uppdaterade, tillförlitliga data kan ditt team fokusera på historien bakom siffrorna och förbättra affärsbeslut och samarbete. Denna programvara rankades som en ledare inom Gartners molnplanerings- och analyskvadrant. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Med Corporater Strategy Management kan organisationer planera, genomföra och hantera strategiska initiativ och kommunicera företagets vision Lär dig mer om Corporater Business Management Platform
Corporater Strategy Management gör det möjligt för organisationer att definiera och hantera strategiska mål, genomföra strategiska initiativ, spåra nyckeltal och övervaka den övergripande affärsstrate gin och framstegen mot uppsatta mål. Organisationer kan definiera och genomföra strategier och implementera resultatmetoder och strategiska ramar såsom balanserade styrkort (BSC, Balanced Scorecard) eller OKR-målstyrning (Objectives and Key Results). Lösningen har styrkortsmallar för att spåra olika nyckeltal. Lär dig mer om Corporater Business Management Platform

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra. Lär dig mer om Asana
Med Asana kan du samordna arbete inom olika team och i stor skala, allt från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som gör det möjligt att förverkliga målen och bryta isoleringen mellan team. Mer än 135 000 betalande användare och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Profit.co är en utmärkt plattform för OKR. UX utformat för att utbilda medan din strategi genomförs. Lär dig mer om Profit.co
Profit.co är den bästa plattformen för att lansera mål och viktiga resultat (objectives and key results, OKR) för hela din organisation. Vinsten är extremt enkel att ta med och använda, med över 300 mätvärden så att du enkelt kan definiera dina egna mätvärden. Du kan säkerställa fullständig anpassning inom din organisation med hjälp av anpassade OKR som låter OKR på företagsnivå sprida sig ned till varje enskild medarbetare. Dina personliga möten kommer att bli extremt effektiva och resultatinriktade istället för ansträngande. Lär dig mer om Profit.co

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Förenkla, accelerera och effektivisera integreringen av din planeringsprocess i hela verksamheten med Jedox, programvara för prestandahantering och BI. Lär dig mer om Jedox
Med Jedox Enterprise Performance Management kan du effektivisera budgetering, planering och prognoser i hela organisationen. Förbättra datakvaliteten och analysen, halvera budgetcyklerna och påskynda rapporteringen med det moderna, intuitiva verktyget för ekonomi, försäljning och andra avdelningar. En ovanlig kombination av flexibla BI- och planeringsfunktioner, ett Excel-optimerat gränssnitt och en kraftfull modelleringsmotor gör det möjligt för icke-tekniska företagsanvändare att bygga sina egna appar. Lär dig mer om Jedox

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Skapa enastående produkter med kraftfulla prioriteringar och tydliga färdplaner. airfocus är en programvarulösning för team som gör att du kan prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversionen. Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Planera din strategi och förvandla den till resultat med Perdoo. Perdoo är programvara för strategiplanering och -exekvering. Lär dig mer om Perdoo
Förenkla din strategiska planering och anpassa ditt genomförande på ett ställe. Perdoo är en programvara för OKR-planering som sammanför alla dina medarbetare, mål och strategier. Perdoo ökar hela organisationens transparens, samordning och ansvar. Snabbväxande företag använder Perdoo för att omvandla sina strategier till resultat. Lär dig mer om Perdoo

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En programvara för att skapa och publicera organisationsscheman som också gör det möjligt att förbättra dem med integrerade nyckeltal Lär dig mer om Ingentis org.manager
Ingentis org.manager skapar anpassade och datarika organisationsscheman baserade på data från ledande HR-system såsom SAP HCM, SuccessFactors, PeopleSoft, Workday, Oracle HR eller andra datakällor. Det finns inga begränsningar för utformning, layout eller innehåll i organisationsschemana. Nyckeltal kan beräknas och visas längs hierarkin. Simuleringar kan utföras på ett användarvänligt sätt, med början från omorganiseringar via dra och släpp och skapande och borttagning av objekt till redigering av mer specifik information. Lär dig mer om Ingentis org.manager

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Craft.io är en av de bästa produkthanteringsprogramvarorna för produktchefer som förvandlar nya idéer till fantastiska produkter. Få 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Craft.io
Craft.io är ett produkthanteringsverktyg som ger produktchefer möjlighet att utföra sitt arbete från responsinsamling, planering, beslutsfattande, planering och mer i ett specialbyggt verktyg som integreras med dagens vanligaste plattformar. Craft.io blir produktsystemet för dokumentation: den auktoritativa datakällan som säkerhetskopierar dessa viktiga produktbeslut så att produktchefer kan känna sig tryggare, påverka intressenter och leda med auktoritet. Lär dig mer om Craft.io

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En kraftfull intuitiv lösning för att hantera projekt, idéer, mätetal och mål på ett och samma ställe. KPI Fire Strategy Execution Software. Lär dig mer om KPI Fire
KPI Fire är ett enkelt sätt för företag att anpassa sina team och uppnå sina mål. Ange dina årliga mål och din strategiska plan. Dela sedan upp dessa mål i avdelningsmål, teammål och slutligen projekt. Visualisera dina framsteg med projekt- och nyckeltalspaneler i realtid. Med KPI Fire kan alla i ditt team samarbeta och sköta sitt arbete. Enkelt, lätt att använda och betrodd av ledande företag när de genomför sina strategier. Lär dig mer om KPI Fire

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
JetBrain Space är en plattform som kopplar samman utveckling av programvara, kommunikation, projektledning och strategisk planering. Lär dig mer om Space
Space är en helt integrerad verktygskedja som kopplar samman programvaruutvecklingspipelinen, kommunikation och projektledning. Space hjälper produktteam att skapa en produktstrategi och planera produkteftersläpning med hjälp av dokument med checklistor för planering, dela dina planer med teammedlemmarna, hantera prioriteringar och uppgifter, skapa ärenden direkt från checklistor med ett klick och samarbeta med teammedlemmarna med hjälp av chattar. Använd anslagstavlor för att prioritera och följa upp framstegen för dina uppgifter. Lär dig mer om Space

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Förvandla din verksamhet med applikationer för molnbaserad realtidsplanering, prognoser och analys som fungerar för alla på alla enheter. Lär dig mer om Tidemark
Förvandla din verksamhet med molnbaserade realtidsapplikationer för planering, prognoser och analys som fungerar för alla på alla enheter. Genom att anpassa sig till dina affärsprocesser, stödja detaljerade planerna för alla avdelningar och tillhandahålla ett användargränssnitt av konsumentkvalitet kan personer i organisationens utkanter enkelt planera och interagera på samma plattform, samtidigt som ekonomiavdelningen behåller kontrollen. Det ökar noggrannheten och gör det möjligt för dig att anta en kontinuerlig planeringsprocess. Lär dig mer om Tidemark

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Med Bizview kan du skapa och länka operativa och ekonomiska planer genom att göra det möjligt för frontlinjearbetare att delta i planeringsprocessen. Lär dig mer om Bizview
Manuella prognosprocesser omfattar export av data till flera Excel-kalkylblad som skickas fram och tillbaka mellan de som bidragit och godkännare. Det är enkelt att förlora kontrollen över dessa tidskrävande, frustrerande och felbenägna processer, men med Bizview kan du implementera en robust och flexibel planeringsprocess för att förbättra prognosnoggrannheten och förkorta cykeltiderna. Med Bizview kan du skapa och länka operativa och ekonomiska planer genom att göra det möjligt för frontlinjearbetare att delta i planeringsprocessen. Lär dig mer om Bizview

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
ClickUp vill vara arbetets framtid – en app som ersätter alla andra. ClickUp var en av de snabbast växande produktivitetsapparna 2020.
ClickUp är en app som ersätter dem alla. Det är arbetets framtid – där vem som helst kan arbeta med vad som helst. Mer än bara uppgiftshantering – ClickUp erbjuder dokument, påminnelser, mål, kalendrar, schemaläggning och till och med en inkorg. ClickUp är helt anpassningsbar och fungerar för alla typer av team, så att alla team kan använda samma app för att planera, organisera och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Strategisk planering är enkelt med monday.com. Sätt upp mål, uppskatta tidslinjer och hantera resurser med lätthet.
monday.com är en programvara för strategisk planering som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog det första visuella verktyget i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Wrike är en programvara för strategisk planering med Agile-mallar, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, delade arbetsflöden med mera.
Wrike är en programvara för strategisk planering som mer än 20 000 företag världen över litar på. Effektivisera din strategiplanering med portföljhantering, riskhantering, Gantt-diagram, tidsuppföljni ng, anpassade förfrågningsformulär med automatisk tilldelning, prestandarapporter, resurshantering och tilldelning samt delade arbetsflöden på ett och samma ställe. Påskynda dina leveranser med Wrikes över 400 integrationer. Anpassa arbetsflödet i ditt team för att se framsteg steg för steg och gör fler leveranser i tid med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Resurshantering för byråer, studior och företag. Betrodd av tusentals team runt världen för att planera projektresurser och hantera kapacitet.
Float är en programvara för resurshantering som hjälper team att planera projekt, schemalägga resurser och övervaka sin kapacitet. Snabb schemaläggning och lättanvända redigeringsverktyg gör resursplanering intuitiv och enkel. Få en översikt över dina teams tillgänglighet, ställ in anpassade arbetstider, schemalägg allmänna helgdagar och ledighet, sortera efter personer och projekttaggar. Integrera med Jira, Teamwork, Google/Outlook Calendar, Slack och Zapier. Schemalägg när du är borta från kontoret med mobilappen. 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Float

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projekt, dokument och samarbete.
Notion är allt-i-ett-arbetsytan för anteckningar, projektledning, dokument och samarbete. Tiotusentals team och företag runt om i världen använder programvaran för att se till att medarbetarna hålls informerade och samarbetar. Genom att sammanföra allt arbete och all kunskap och göra det väldigt anpassningsbart skapar Notion fokus och transparens, samtidigt som verktygen konsolideras, vilket ger tidsbesparingar och ökad produktivitet för team av alla storlekar. Lär dig mer om Notion

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper team och företag att planera, utföra och leverera bra arbete och önskade resultat.
Workfront är den första moderna arbetsledningsplattformen som organiserar allt ditt arbete på ett ställe. Med Workfront kan ledare och team effektivisera förfrågningar, planera och prioritera projekt, hantera processer, granska tillgångar digitalt och rapportera om arbete. Eliminera informationssilor, öka produktiviteten, samla in viktig information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt genom att kombinera ditt arbete i en enda lösning. Workfront är utformad för medarbetare så att de kan utföra ett så bra arbete som möjligt. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Driv dina planer från strategi till genomförande. Utför engagerande fjärrplaneringssessioner, skapa visuella presentationer och hantera och spåra framsteg tillsammans. Bygg en strategi och öka drivkraften med över 250 mallar för strategisk planering. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Teamwork skapar arbetshanteringsapplikationer för team i alla storlekar och branscher, så att du kan vara mer effektiv, organiserad och nöjd.
Projekthanteringsprogramvara som hjälper interna team och byråer att förbättra samarbete, synlighet, ansvar och i slutändan resultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projekthanteringen snabbare och mer effektiv. Använd Teamwork för att hantera allt från att leverera kundprojekt, till att genomföra marknadsföringskampanjer, till sprintplanering och omdesign av webbplatser. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
LiquidPlanners transformativa projektledning använder förebyggande schemaläggning för att dynamiskt anpassa sig till förändringar och hantera osäkerhet.
LiquidPlanner är en projektledningslösning för team som vill prioritera, förutse och prestera bättre över förväntan. Det är ett nytt sätt för att samordna dina medarbetare, projekt och prioriteringar för att säkerställa att rätt personer arbetar med rätt saker vid rätt tidpunkt. Prediktiv schemaläggning anpassar sig dynamiskt till förändringar och hanterar osäkerhet, så att du alltid vet direkt när arbetet kommer att utföras. Smartare planering är ett klick bort med denna förstklassiga programvara för komplexa projekt enligt PC Magazine. Lär dig mer om LiquidPlanner

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Targetprocess är en visuell plattform som hjälper dig att anpassa och agilt skala upp hela företaget.
Targetprocess är en agil portfölj- och arbetsledningslösning med integrerat stöd för SAFe och andra ramverk för agil skalning och erbjuder en dubbelriktad integrering med teambaserade verktyg som Azure DevOps. Targetprocess gör det möjligt för företag att uppnå affärsrörlighet och se värdeflödet över hela organisationen. Erkänd i Gartners Magic Quadrant för agila företagsplaneringsverktyg. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Online-programvara för Gantt-diagram för projektledning. Intuitivt gränssnitt, snygg UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är en online-programvara för Gantt-diagram som används av över 500 000 användare över hela världen. Projekt-/produkt- och portföljchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på att den håller deras planering enkel, teammedlemmar engagerade och kunder/partners inom räckhåll. Den korta inlärningskurvan och den fina UX/UI-designen gör att teamen kan börja arbeta omedelbart. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Strategisk planering är enkelt med monday.com. Sätt upp mål, uppskatta tidslinjer och hantera resurser med lätthet.
monday.com är en programvara för strategisk planering som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog det första visuella verktyget i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Kortet ger dig en komplett verktygslåda för omvandling av rådata till användbar information, genom en enhetlig BI- och CPM-plattform.
Board är en riktigt bra beslutsplattform. Board gör det möjligt för människor att påverka sin verksamhet på ett transformativt sätt, vilket hjälper dem att intuitivt spela och skapa med data i en flexibel allt-i-ett-beslutsplattform. Genom att förena Business Intelligence, Corporate Performance Management och prediktiv analys gör Board-plattformen det möjligt för företag att producera en enda, korrekt och fullständig vy av affärsinformation, få insikter som kan åtgärdas och uppnå full kontroll över prestanda. Lär dig mer om BOARD

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En CPM-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet.
En CPM 2.0-plattform som förenar och förenklar finansiell konsolidering, planering, rapportering, analys och finansiell datakvalitet för sofistikerade organisationer. OneStream XF gör det möjligt för organisationer att modernisera ekonomiavdelningen, ersätta flera äldre applikationer och minska totalkostnaden för ägande för ekonomisystem. Släpp loss dina ekonomiteam, låt dem ägna mindre tid åt dataintegrering och systemunderhåll och mer tid och fokus på att driva verksamheten. Lär dig mer om OneStream

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om utnyttjande och lönsamhet i ditt programvaruutvecklingsföretag.
RIKTAR SIG TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill få en bättre uppfattning om företagets tillstånd. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas nyttjande och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som t.ex. kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsuppföljning) kan du äntligen på ett och samma ställe kombinera uppgifter om arbetsbelastning och fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Weekdone är en OKR-programvara för måluppföljning och statusrapportering. Sätt upp mål, följ upp framsteg och led alla i en enhetlig riktning.
Weekdone är en OKR-programvara för måluppföljning och statusrapportering. Weekdone ser till att företagets och teamets mål alltid är synliga så att de anställda vet vad som förväntas av dem när de börjar planera sin vecka. Automatiserade rapporter och live-paneler hjälper teamledare att hålla sig uppdaterade, hålla reda på sina mål och hantera veckovisa aktiviteter. Med uppdateringar i realtid kan anställda uppmuntra varandra medan ledare kan stödja teammedlemmar med personliga diskussioner och personligt anpassad respons. Lär dig mer om Weekdone

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
ESM stödjer nybörjare och erfarna strategiutövare. Modulerna STRATEGY, OKR, CYBER och PERFORM var för sig eller tillsammans.
ESM+STRATEGY ger teamen möjlighet att formulera, följa upp och kommunicera sin strategiska plan. ESM+OKR utnyttjar mål och viktiga resultat för att hjälpa organisationer att taktiskt få jobbet gjort. ESM+CYBER gör det möjligt för organisationer att hantera risker, efterlevnad och cybersäkerhet. ESM+PERFORM ger personalen möjlighet att koppla mål till organisationsstrategin. Med automatiserade balanserade styrkort, strategikartor, instrumentbräden och omedelbara rapporter får liv i ESM-strategin. Lär dig mer om ESM+Strategy

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
En resultathanteringsplattform för att främja engagemang med kontinuerlig respons, OKR, innovativa mikroincitament med mera.
PatPat360 är en plattform för resultathantering och ett stöd för team, chefer och HR-chefer. # Utformad för att förbättra medarbetarnas engagemang, resultat och produktivitet. # Programvaran förnyar traditionella resultathanteringssystem med verktyg för kontinuerlig respons och OKR-målsättning. # PatPat360 innehåller typiska inslag av ett socialt nätverk, utbredda mikroincitament och spelifiering. # Den enda europeiska programvaran som WhatMatters.com listar som ett av de bästa OKR-verktygen. Lär dig mer om PatPat360

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Omvandla strategi till leverans med produktkartor som kopplar samman investeringar, resultat, affärsmöjligheter, teknik och ekonomi.
Planview Enterprise One gör det möjligt för stora företag att påskynda strategiska leveranser med hjälp av robusta strategiska portföljplaneringsfunktioner. Förvandla strategi till leverans på en organisationsomfattande och tvärfunktionell skala med produktkartor som kopplar samman de investeringar, resultat, affärsmöjligheter, milstolpar, teknik och ekonomi som krävs för att förverkliga strategier. Genom att använda Planview Enterprise One kan företag reagera på den föränderliga marknadsdynamiken och fokusera på det arbete som är viktigt. Lär dig mer om Planview Portfolios

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Qvistorp:s strävar efter att möjliggöra smartare, smidigare och faktadriven projektportföljhantering av strategiska initiativ.
QVISTORP GROWTH är ett flexibelt system för projektportföljshantering som syftar till att i grunden förändra hur företag utvärderar investering- och tillväxtstrategier. Denna lösning erbjuder standardisering, konsistens och jämförbarhet i hela den strategiska projektportföljen och främjar värdeskapande och snabb identifiering av vinnande initiativ inom alla tillväxtmöjligheter. Det säkerställer samarbete och teamwork och stödjer omvandlingen av datadrivet beslutsfattande. Lär dig mer om Qvistorp Growth

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
XLReporting är en webbplattform för att skapa rapporter, budgetar och prognoser precis som du vill ha dem. Fatta självsäkra beslut.
Erkänn: Du kan inte administrera med kalkylblad. Är du fortfarande beroende av kalkylblad för din rapportering och budget? Jagar du siffrorna istället för att analysera dem? Då behöver du en bättre lösning. XLReporting kopplar upp sig till över 30 datakällor och gör det möjligt att skapa din egen rapportering. Alltid aktuell och korrekt information som ger dig total översikt och kontroll. XLReporting hjälper dig att fatta rätt beslut baserat på solida fakta. Om du kan lita på dina siffror kommer du att lita på dina beslut. Lär dig mer om XLReporting

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
Företaget är en av de ledande leverantörerna av lösningar för strategisk planering, efterfrågeprognostisering och lageroptimering.
Smart Software erbjuder Smart IP&O, en integrerad uppsättning inbyggda webbapplikationer för strategisk planering och efterfrågeplanering, lageroptimering och analys av försörjningskedjan. Programvara n erbjuder en enda miljö med robust lager- och prognosmodellering som är enkel att använda, skala upp och att samarbeta i. Tillvägagångssättet implementera en, implementera alla, innebär att det går att initialt adressera en separat uppsättning behov och lägga till nya appar utan några extra implementeringskostnader. Lär dig mer om Smart IP&O

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
CARE ”Control and Risk Evaluation” är en komplett GRC-programvara och inkluderar en internrevisionsmodul.
CARE är en komplett programvara för styrning, risk och efterlevnad (governance, risk & compliance, GRC) som för närvarande används av många kända organisationer som är verksamma inom många olika industrier, inklusive bank, försäkring, investeringsföretag, sjukhus, tillverkningsföretag och statliga myndigheter. CAREweb gör det möjligt att fånga upp och bedöma risker och utvärdera styrkan i kontrollerna för att minska dessa risker. Programvaran har dedikerade moduler för företagsriskhantering, riskbaserad internrevision och efterlevnad av riskövervakning Lär dig mer om CAREweb

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar
i-nexus verkställandeprogramvara ger dig en komplett plattform för att framgångsrikt verkställa din strategi och leverera enligt dina strategiska mål.
i-nexus strategiprogramvara ger dig en komplett plattform för att framgångsrikt verkställa din strategi och leverera enligt dina strategiska mål. Oavsett vilken metodik för strategisk planering som din organisation använder, ryms din måldistribution, portföljhantering och förmånsspårning i med i-nexus digitala lösning för att leverera banbrytande resultat. Anpassa kortsiktiga årliga mål till strategiska initiativ med full insyn för resultat, uppföljning av påverkan och förverkligande av chefsförmåner. Lär dig mer om i-nexus

Funktioner

  • Idéhantering
  • Scenarioplanering
  • Färdplanering
  • Målsättning/uppföljning
  • Budget / Prognoser
  • KPI-övervakning
  • Spåra milstolpar