Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
216 resultat
Programvara för utrymmeshantering som utnyttjar IoT för övervakning och arbetsplatsomvandling. Lär dig mer om Spacewell
Programvaran Spacewell Smart Building utnyttjar IoT för att övervaka utnyttjande av utrymme, närvaro, komfort och social distansering. Kraftfulla instrumentpaneler fångar trender för att stödja arbetsplatsomvandling. Spacewell är välrenommerad inom programvara för smart byggande, med en maskinvaruoberoende programvara som syftar till att uppfylla alla kunders unika behov samtidigt som värdet av nuvarande system maximeras. Perfekt för företag med över 500 anställda. Lär dig mer om Spacewell

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Desk reservation & Meeting Room management in one intuitive portal and mobile app. Quick setup and easy onboarding, transparent pricing Lär dig mer om Clearooms
Clearooms is a workspace management tool for meeting room and hot desk booking. See how Clearooms can support your safe return to the office with a free 30-day trial. Our transparent pricing structure ensures you only pay for what you use. Our features have been thoughtfully developed around our users' wants and needs, to support them in managing their workplace activity. Lär dig mer om Clearooms

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
MyDesk erbjuder en topprankad lösning för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum, matsalar och parkering. På mobilen, webben, Teams osv. Lär dig mer om MyDesk
MyDesks lösning för utrymmeshantering passar för medelstora och stora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen. MyDesk är en ledande applikation för flexibla kontorslösningar, rumshantering, mötesrum, matsalshantering och parkering. Kunderna väljer MyDesk för den otroliga enkelheten och användarvänligheten. Dessutom köper du inte bara en programvara utan programvaran tar hand om allt underhåll åt dig rörande planritningar, intern kommunikation och support. Programvaran finns där för dig när du behöver den. Lär dig mer om MyDesk

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Quant är en molnlösning för hantering av detaljhandelsutrymmen, produktkategorier, planogram, hylletiketter och automatisk beställning. Lär dig mer om Quant
I Quant ritar och hanterar kunderna planritningar för tusentals butiker och publicerar hundratusentals planogram varje år. Tack vare smart automatisk generering av planogram som är optimerade för försäljning Baserat på användardefinierade mallar är det möjligt att hålla planogrammen uppdaterade även i stora försäljningsnätverk med olika butiker, utan ökade krav på mänskliga resurser. Lär dig mer om Quant

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Workplace management solution that your employees will love. Desk booking | Room Booking | Week planning | Analytics Lär dig mer om deskbird
deskbird is the leading people-centric workplace management app for hybrid companies, available as a mobile, web, Slack, and MS Teams app. With a fast and intuitive user experience, a quick and reliable onboarding process, deskbird is the first workplace management system to be built around users, not buildings. A solution your employees will love! Lär dig mer om deskbird

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Leafio är en lösning för automatiserad generering av planogram, automatiserad optimering av planogrammen, utförandekontroll och prestandaförbättring för hyllutrymmen. Lär dig mer om Leafio Planogram Optimization
På Leafio skapas programvara för att automatisera och optimera försörjningskedjan för återförsäljare och för optimering av hyllutrymmen. Programvaran betjänar stolt över 150 detaljhandelsföretag i över 15 länder, vilket bidrar till en konkurrensfördel på marknaden, ökat motstånd mot störningar och ökade intäkter med högre marginal. Lär dig mer om Leafio Planogram Optimization

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lär dig mer om Accordant
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lösningen kräver inga CAD-kunskaper eller en examen i arkitektur, utan har ett enkelt dra-och-släpp-gränssnitt. Korrekt information är omedelbart tillgänglig för alla som behöver den. Planera flytter, spåra beläggning, visa leasingavtal, undersökningsanvändning och mycket mer, allt med ett enda webbaserat verktyg. En oumbärlig resurs för företag med några hundra anställda upp till stora multinationella företag. Lär dig mer om Accordant

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. Lär dig mer om Facile
Facile är en lättanvänd app som gör det möjligt för dig att organisera hybridarbete genom att koppla ihop dina team och arbetsplatser på ett smart sätt. – Reservera arbetsstationer och andra resurser. – Hitta lediga möteslokaler. – Stärk dina anställda. – Optimera dina arbetsytor. – Justera arbetsytans kapacitet. – Anpassa dina fastigheters miljöpåverkan. – Spåra beläggningen på flera våningar/platser. – Hantera hybrida team. – Hitta teammedlemmar. – Följ regelverken. – Organisera aktivitetsbaserad städning. – Samt mycket mer. Lär dig mer om Facile

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
En SaaS-plattform för utrymmeshantering som gör det möjligt för organisationer att skapa hybridarbetsplatser och förbättra utnyttjandet av kontorsutrymmen. Lär dig mer om WorkInSync
WorkInSync är en molnbaserad plattform för utrymmesskötsel som gör det möjligt för organisationer att omvandla sina kontor till hybridarbetsplatser och förbättra utrymmesanvändningen. Dess funktioner inkluderar schemaläggning av anställda, skrivbordsbokning, hot-desking, planering av distanserade sittplatser, bokning av mötesrum, bokning av konferensrum, interaktiva kartor, hantering och analys av utrymmen. Den har andra funktioner som kontaktlös åtkomsthantering, besökarhantering, bokning av skyttelbuss till kontoret och flygplatstransfer. Lär dig mer om WorkInSync

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Automatisera och optimera hanteringen av din arbetsplatsparkering. Lär dig mer om Wayleadr
ParkOffice är parkeringsprogramvaran för smarta kontor. Betrodd av världsledande arbetsgivare som Sanofi, Factset och CEPSA. ParkOffices programvara löser problem med personalparkering och transportproblem för företag över hela världen. ParkOffice löser problem för företag, inklusive: * prognos och hantering av parkeringsbeläggning * öka eller minska parkeringstillgängligheten * eliminera ineffektiva fastighetsutgifter * generera intäkter från personalparkering * minska koldioxidavtrycket. Lär dig mer om Wayleadr

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace Lär dig mer om Tribeloo
Tribeloo is the easy-to-use desk booking solution to collaborate in the hybrid workplace. Change management is hard. Therefore, Tribeloo makes it easy to bring employees back together and optimize your hybrid workplace. Easy set up and intuitive to use, Facilitate agile teams coming together at the office, Increase space utilization and reduce costs. Lär dig mer om Tribeloo

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
An all-in-one platform that helps offices, and its people, use, manage and optimize their space. Lär dig mer om Zynq Workspace
An all-in-one platform that helps offices, and it's people, use, manage and optimize their space. Zynq is empowering companies worldwide to embrace hybrid work through smart desk and room bookings, visitor management, health and vaccine screeners, collaboration tools and much more. Wraparound Enterprise Analytics give businesses the insights they need to take a data-first approach to important decisions. Trust by the best in various industries: Safeway, Ferragamo, Shipbob, and LA Dodgers. Lär dig mer om Zynq Workspace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Lägg till tillgångar, människor och andra data i interaktiva planlösningar i en virtuell miljö för att planera och utforma operativa aktiviteter. Lär dig mer om SpaceRunner
Optimera din arbetsplats, hanteringen av ett företags fastighetsportfölj, personal och tillgångar. Med den enkla drag-släpp-funktionen kan du utforma layouten för ditt utrymme, visualisera den nya installationen med exakta placeringar av anställda och spåra den utrustning de använder. Fatta välgrundade beslut om användning av sittplatser med hjälp av färgregler, utveckla flera scenarier för förflyttningar och hantera rumsflyttningar grafiskt på interaktiva planritningar eller i tabellformat. Dela uppdateringar, markerade planritningar och rapporter i realtid. Lär dig mer om SpaceRunner

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Envoy Desks is an easy-to-use hot desking tool for hybrid workplaces so teams can collaborate in person while keeping a safe distance.
Envoy Desks is an easy-to-use hot desking tool for hybrid workplaces. Employees can easily book a desk for the day or in advance from their phone and can choose where to sit depending on what they need to do that day. They're automatically assigned a desk when they sign-in, or they can select a different seat from the interactive map in the app. Desks offers a simple way to ensure teams can collaborate in person while keeping a safe distance. Lär dig mer om Envoy

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Ge dina anställda, besökare och entreprenörer möjlighet att återvända säkert samtidigt som de följer reglerna och respekterar integriteten globalt.
Proxyclick är betrodd av toppföretag för att hantera besökare, anställda och entreprenörer på plats. Att hålla människor och lokaler säkra är högst prioriterat. Ge dina anställda möjlighet att boka sina skrivbord med en ren handhållen upplevelse. Kom igång snabbt och utan extra kostnader, leverantörer eller moduler. Lär dig mer om Proxyclick

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Skedda is the world leading booking and scheduling platform for managing space. Automate complex and time-consuming booking tasks.
Skedda is the world leading booking and scheduling platform for managing space. Infinitely customizable, the platform allows organizations to automate complex and time-consuming booking tasks. Skedda removes the hassle of manually managing booking rules, policies, limitations and payments. Whether you're a business coordinating shared office space for thousands of workers or a local community facility, Skedda removes the logistical headache. Experience the award-winning Skedda difference today. Lär dig mer om Skedda

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Easy residential and commercial space planning software. Draw and print to any scale. Includes 70+ diagram types.
Diagramming software that provides automatic formatting, hundreds of templates and simple diagram sharing. Create residential and commercial space plans, floor plans, site plans, office layouts, building plans and so much more. Draw and print to any scale. SmartDraw runs on any internet connected device and includes a Windows PC download. Import, modify & export Visio. Full MS Office, Box & GSuite integrations. Easy file sharing and collaboration. Lär dig mer om SmartDraw

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Plan, manage and execute improvements in your workplace with holistic space management software.
MRI's Space Management software maximizes the efficiency of the workplace and allows you to plan CAD floor layouts, seating charts, personnel moves, space utilization, department allocations and more. Understand trends and ensure you meet the needs of your employees both in a full-time and hybrid working environment. Lär dig mer om MRI Software

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse. Lär dig mer om FMS:Workplace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Understand how your employees are using the space so that you can effectively plan the workspace to meet their needs and maximize use.
With iOFFICE's space management software, you can visualize your floor plans in real-time to see where people are sitting, plan moves with drag & drop functionality, and get key insights about your workspace. Understand how your employees are really using the space so that you can effectively plan the workspace to meet their needs and maximize use. Lär dig mer om iOFFICE

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen. Lär dig mer om Robin

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Software for management and maintenance of assets, spaces and infrastructures, turning them into an area with a measurable return.
Software for management and maintenance of assets and spaces with a wide variety of modules to control them in a comprehensive way. It involves all aspects related to their use, operation, maintenance , security and sustainability, turning them into an area with a measurable return and impact on the company's income statement. Fully configurable and adaptable to the needs of each client, Rosmiman® can manage from a small building to large real estate projects distributed throughout the world. Lär dig mer om Rosmiman

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
360°-video, 3D-renderingar, kartor och data för att skapa skräddarsydda virtuella miljöer med Concept3D:s plattform för företagsrundturer och kartor.
Concept3D är en företagsplattform för interaktiva kartor och virtuella rundturer, med avancerad dataintegrering, wayfinding, virtuell verklighet, anpassning av tillgänglighet, utrymmesplanering och virtuella engagemangselement. Concept3D-teamet erbjuder en komplett programvaruplattform som kan tillhandahålla 3D-renderingar, både interaktiva kartor och virtuella turer som är VR-aktiverade. Alla funktioner är tillgängliga via Concept3Ds 360-rundtur och karthanteringssystem. Lär dig mer om Concept3D

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
The most powerful, smart, and easy-to-use facility management software for companies of every size.
SiQ is an industry-leading software solutions for forward thinking companies, who want to streamline their workspaces, identify cost-saving opportunities, and improve their employee experiences. Our platform provides a scalable solution for space visualization, move planning, facilities management, and creates amazing employee and user experiences. Lär dig mer om SiQ

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
OfficeRnD Flex helps flex space operators, property managers, and landlords manage a flex space business the smart way.
OfficeRnD Flex is the ultimate platform for flex space operators. It helps them automate administrative processes such as billing, meeting room bookings, and more. It also allows them to make data-driven decisions about their business with reports and analytics functionality. OfficeRnD Flex comes both as a web platform and a suite of customer-facing mobile apps that help operators provide the best digital experience to their members and visitors. Lär dig mer om OfficeRnD Flex

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Preventive maintenance software for real estate industry. Comes pre-populated with GSA industry standard schedules and tasks.
Preventive maintenance software for real estate industry. Comes pre-populated with GSA industry standard schedules and tasks. Lär dig mer om Prism

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
OfficeSpace gives companies the tools and insights to easily manage moves, offer shared desks, and maximize space.
OfficeSpace helps real estate managers and workplace leaders execute moves and maximize space. See exactly how your workplace is being used and stay ahead of your space requirements. Combine real-estate costs with occupancy metrics to build benchmarks for your global portfolio. Easily execute small and large-scale moves. Make desk sharing work perfectly for your space and your people. Get more out of your space. Book a demo and see why companies are switching to OfficeSpace. Lär dig mer om OfficeSpace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Optix is a mobile-first platform that makes managing shared spaces smart and intuitive.
Optix is a mobile-first platform that makes managing shared spaces smart and intuitive. All the tools you need to run a modern and connected workplace. Lär dig mer om Optix

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Create visual merchandising guidelines online in 2D & 3D quickly and easily, save them to your brand book and send them them to stores.
IWD facilitates your process of defining, planning, and creating visual merchandising recommendations. Save time, maximize sales, and establish clear branding rules when creating guidelines. DISPLAY allows you to create planograms with standard 2D linear shelving or complex fully modeled 3D stores. ___All brand assets in one place ___Build planograms in 2D & 3D ___Optimize product placement Lär dig mer om IWD DISPLAY

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Space Designer is an online architectural space-planning application that lets users visualize their projects in 3D.
Space Designer is an online architectural space-planning application that lets users visualize their projects in 3D. The application is built as a modular platform – companies can add extensions, their own custom catalog, new tools and custom interfaces. Every project automatically generates a customizable inventory list that includes multiple metrics (object dimensions, products, quantities). The produced data can be personalized to business needs. Lär dig mer om Space Designer 3D

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
The Social Hub for your hybrid organization offers new ways to schedule real-life interactions across teams.
Café lets you see who’s working from where, facilitates collaboration, and empowers people to socialize. The platform (Mobile + Web) also include integrations with different apps: - Chat (Slack and MS Teams plugin) - Calendars (Google and Outlook) - HRIS (50+ providers) Admins get access to a whole data dashboard to understand people's behaviors and organize events. Users get visibility to easily meet with people and decide where to work from. Lär dig mer om Café

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Eden builds HR and workplace tools so your team can work wonders.
Eden provides people operations software for employee-centric teams through Flexible Office and People Success suites. SaaS product offerings include Visitor Management, Desk Booking, Performance Management, Room Scheduling, Internal Ticketing, Team Safety, and Deliveries. Lär dig mer om Eden Workplace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Track your operations. Improve communication. Integrate with building systems. Get in-depth reports on every facet of space utilization
EMS space management software: take strategic decisions. Trusted Across 75+ Countries. For more than 30 years, EMS has helped millions of customers make the most of their valuable spaces. Space utilization data is critical for planning the best use of your workplace and campus spaces. Make informed decisions with the help of EMS space utilization and optimization software. Get Smarter space usage with EMS Analytics: cut costs, improve your bottom line and create a flexible, agile workplace. Lär dig mer om EMS

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX is the market execution app that guides, tracks, and improves performance in real-time.
Formerly known as GoSpotCheck, FORM MarketX unleashes the power of field teams to drive market execution with the only mobile solution that combines dynamic task management, industry-leading image recognition, photo reporting, field team communications, and advanced reporting – all within one easy-to-use platform. Get advanced insights from the field on planogram compliance, out-of-stocks, product mix, and merchandising execution to quickly inform space planning and management decisions. Lär dig mer om FORM MarketX

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang.
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltnings system som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag.
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Bring all your maintenance, building and property operations under one roof with our easy-to-use, highly configurable software.
We offer an easy-to-use, mobile and cloud-based environment for facilities, property and workspace management. With our products, you can: schedule and manage service requests/work orders; maintain key assets and inventory; create leases and contracts; reserve conference rooms/desks; handle budgeting, invoicing and purchase orders; manage assignments of vendors/ service providers; create reports and analytics; and more. Save time and money, increase productivity and optimize business outcomes. Lär dig mer om Spacewell Workplace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Lär dig mer om Kadence

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot! Lär dig mer om Events2HVAC

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
UMA is workplace software that connects your office tech, supports resource scheduling and delivers data driven actionable insight.
UMA is a workplace software as a service platform. UMA integrates existing and new workplace technology into a single pane-of-glass dashboard including audio visual and IoT sensor devices. UMA digitises your office floor map and improves employee user experiences through web and mobile applications to improve resource scheduling and deliver data driven analytics on occupancy and environmental metrics to help adapt to the changing needs of the workforce hybrid workplace strategy. Lär dig mer om UMA Vision

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Government agencies, utilities, parks, and educational institutions tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground. Lär dig mer om Cartegraph

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Dynamically manage your facility spaces with graphical views showing sq. footage, space types, departments, asset locations, and more.
Dynamically manage your facility with Space Management. Know your square footage in seconds, view occupancy, edit data, and run reports showing space details. This powerful, scalable module displays each floor plan based on how you need to see it: by space type, department, HCAV zone, electrical zones, ceiling type, paint colors etc. Track assets and inventories and link to related documents in AerieHub. Quickly find and summarize your facility info. Lär dig mer om AerieHub

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
A cloud-based office space management tool that provides online seat reservations, room reservations, and space usage reporting.
Maptician is a cloud-based space and occupancy management tool that helps companies effectively manage a hybrid seating model. With Maptician, employees can easily make seat and room reservations from their desktop or mobile app and see where other employees are sitting on any given day and time. Robust reporting provides companies with accurate data on how much space is being utilized, enabling key decisions related to how much space to lease, how best to arrange seats or remodel offices. Lär dig mer om Maptician

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness. Lär dig mer om Roomzilla

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures, Facility Management and Services.
Technological ally for the Integral Management of Assets and Infrastructures of important organizations and public administrations: space management, workplace management (IWMS), maintenance management and general services, asset management, sustainability, occupational risk prevention (PRL), coordination of activities business (CAE). A benchmark in the Facility Management & Services sector, after more than 25 years of experience. Lär dig mer om FAMA

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports. Lär dig mer om FacilityQuest

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Created for the modern workplace, the space reservation feature simplifies setup and management of your workplace including room booking, desk hoteling, floor plan mapping, resource management, and analytics, all part of the Appspace platform. Lär dig mer om Appspace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Flexibel och användarvänlig schemaläggning i realtid för kontorsutrymmen och återförsäljare.
Flexibel och användarvänlig schemaläggning i realtid för kontorsutrymmen och återförsäljare. Ställ in regler för användaråtkomst och låt användare boka från webben, mobilenheter, bokningsautomater eller direktkartor/planritningar. Spåra nyttjande, kapacitet och beläggning, avboka automatiskt sena eller uteblivna bokningar och integrera med Outlook- eller Google-kalendrar. Få tillgång till insiktsfulla data med en kraftfull rapporteringssvit. Lär dig mer om QReserve

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
The #1 Space Management Solution With Desk Reservations, QR Code Check-In, Seating Plans, Space Allocations, Space Planning, + More.
With Wisp, you can manage both free address and assigned seating for the ultimate hybrid experience. Gain insights to make data-informed decisions, embrace a nimble approach, and activate the workplace and those who use it. By combining floor plans and occupancy data, Wisp provides real estate and facilities teams with the tools and metrics they need to optimize their workplace. Top features include: Space Management, Desk Reservations, QR Code Check-Ins, Move Management, Wayfinding, and more. Lär dig mer om Wisp

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics
Gaia Workspace is a space management tool featuring room&desk booking, screening, vaccine track, task management, & visitor management.
Gaia Workspace brings flexibility and collaboration to your workplace. It includes Room & Desk Booking, Employee Screening, Test & Vaccine Tracking, Task Management, and Visitor Management. Gaia aims to fuel your workspace by lowering office costs and improving utilization. Lär dig mer om Gaia Workspace

Funktioner

  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Rumsreservation
  • Användningsspårning / Analytics