126 resultat
Varför Capterra är gratis
Programvara för utrymmeshantering som utnyttjar IoT för övervakning och arbetsplatsomvandling. Lär dig mer om Spacewell
Programvaran Spacewell Smart Building utnyttjar IoT för att övervaka utnyttjande av utrymme, närvaro, komfort och social distansering. Kraftfulla instrumentpaneler fångar trender för att stödja arbetsplatsomvandling. Spacewell är välrenommerad inom programvara för smart byggande, med en maskinvaruoberoende programvara som syftar till att uppfylla alla kunders unika behov samtidigt som värdet av nuvarande system maximeras. Passar företag med över 1 000 anställda. Lär dig mer om Spacewell
Programvaran Spacewell Smart Building utnyttjar IoT för att övervaka utnyttjande av utrymme, närvaro, komfort och social distansering. Kraftfulla instrumentpaneler fångar trender för att stödja...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
SaaS-baserad programvara för anläggningshantering som hjälper företagsledning att hantera plats- och sittplatsarrangemang. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1. Platsförvaltningssystem som utformats speciellt för företag som förvaltar och hanterar kontorsbyggnader eller förräntning av kommersiella fastigheter. 2. Sittplatsallokeringssystem som utformats för medelstora företag och arbetsutrymmen och tillhandahåller en visuell och lättanvänd plattform för att hantera sittplatsarrangemang på arbetsplatser och kontor. Lär dig mer om POC System
P.O.C System är en SaaS-plattform med ett unikt grafiskt gränssnitt som hjälper dig att maximera ditt företags kommersiella fastigheter och arbetsplats. Två huvudlösningar erbjuds 1....

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Quant är en molnlösning för hantering av detaljhandelsutrymmen, produktkategorier, planogram, hylletiketter och automatisk beställning. Lär dig mer om Quant Retail
I Quant ritar och hanterar kunderna planritningar för tusentals butiker och publicerar hundratusentals planogram varje år. Tack vare smart automatisk generering av planogram som är optimerade för försäljning Baserat på användardefinierade mallar är det möjligt att hålla planogrammen uppdaterade även i stora försäljningsnätverk med olika butiker, utan ökade krav på mänskliga resurser. Lär dig mer om Quant Retail
I Quant ritar och hanterar kunderna planritningar för tusentals butiker och publicerar hundratusentals planogram varje år. Tack vare smart automatisk generering av planogram som är optimerade för...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lär dig mer om Accordant
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lösningen kräver inga CAD-kunskaper eller en examen i arkitektur, utan har ett enkelt dra-och-släpp-gränssnitt. Korrekt information är omedelbart tillgänglig för alla som behöver den. Planera flytter, spåra beläggning, visa leasingavtal, undersökningsanvändning och mycket mer, allt med ett enda webbaserat verktyg. En oumbärlig resurs för företag med några hundra anställda upp till stora multinationella företag. Lär dig mer om Accordant
Med det helt nya verktyget Back to Work är Accordant ett enkelt och prisvärt sätt att göra arbetsplatsen 30 % mer effektiv. Lösningen kräver inga CAD-kunskaper eller en examen i arkitektur, utan har...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt utrullning kan bli och hur de skiljer sig från andra lösningar. Lär dig mer om Tribeloo
Den molnbaserade lösningen för bokning och mötesrum sammanför flexibla team på arbetsplatsen. Besök tribeloos officiella hemsida och kom igång med gratis provperiod för att uppleva hur enkelt...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller andra delade företagsresurser. Använd smartsökning för att snabbt hitta och boka rätt plats. Boka för just detta ändamål med QR-koder direkt på plats. Tillåt allmänheten att boka särskilda platser på din hemsida. Organisera bokningar effektivt med hanteringsverktyg och åtkomstkontroll. Whatspot är molnbaserat, alltid Lär dig mer om Whatspot
Whatspot är ett enkelt bokningssystem för lokaler och resurser i företag. Små företag och mötesplatser använder Whatspot för att förenkla bokningar av mötesrum, tjänstebilar, parkeringsplatser eller...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Envoy Desks is an easy-to-use hot desking tool for hybrid workplaces so teams can collaborate in person while keeping a safe distance.
Envoy Desks is an easy-to-use hot desking tool for hybrid workplaces. Employees can easily book a desk for the day or in advance from their phone and can choose where to sit depending on what they need to do that day. They're automatically assigned a desk when they sign-in, or they can select a different seat from the interactive map in the app. Desks offers a simple way to ensure teams can collaborate in person safely. Be flexible, as capacity and social distancing guidelines change.
Envoy Desks is an easy-to-use hot desking tool for hybrid workplaces. Employees can easily book a desk for the day or in advance from their phone and can choose where to sit depending on what they...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Skedda is the world leading booking and scheduling platform for managing space. Automate complex and time-consuming booking tasks.
Skedda is the world leading booking and scheduling platform for managing space. Infinitely customizable, the platform allows organizations to automate complex and time-consuming booking tasks. Skedda removes the hassle of manually managing booking rules, policies, limitations and payments. Whether you're a business coordinating shared office space for thousands of workers or a local community facility, Skedda removes the logistical headache. Experience the award-winning Skedda difference today.
Skedda is the world leading booking and scheduling platform for managing space. Infinitely customizable, the platform allows organizations to automate complex and time-consuming booking tasks. Skedda...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Easy residential and commercial space planning software. Draw and print to any scale. Includes 70+ diagram types.
Diagramming software that provides automatic formatting, hundreds of templates and simple diagram sharing. Create residential and commercial space plans, floor plans, site plans, office layouts, building plans and so much more. Draw and print to any scale. SmartDraw runs on any internet connected device and includes a Windows PC download. Import, modify & export Visio. Full MS Office, Box & GSuite integrations. Easy file sharing and collaboration.
Diagramming software that provides automatic formatting, hundreds of templates and simple diagram sharing. Create residential and commercial space plans, floor plans, site plans, office layouts,...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Plan, manage and execute improvements in your workplace with holistic space management software.
Founded in 1971, MRI Software is a leading provider of innovative real estate software applications and hosted solutions. MRI's comprehensive and flexible technology platform coupled with an open and connected ecosystem meets the unique needs of real estate businesses from property-level management and accounting to investment modelling and analytics for the global commercial and residential markets.
Founded in 1971, MRI Software is a leading provider of innovative real estate software applications and hosted solutions. MRI's comprehensive and flexible technology platform coupled with an open and...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
FM:Systems hanteringsteknik för arbetsplatser ger organisationer möjlighet att identifiera och planera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar för IWMS och resursschemaläggare levererar hantering av utrymme och innehav, anläggningsunderhåll, schemaläggning av skrivbord och rum, tillgångar och mer med molnprogramvara, digitala skyltning och sensorer för IoT-användning. Organisationer ges möjligheten att fatta datadrivna beslut som minskar driftskostnader, ökar produktiviteten och förbättrar de anställdas upplevelse.
FM:Systems tillhandahåller lösningar för arbetsplatshantering som gör det möjligt för organisationer att identifiera, planera och leverera den perfekta arbetsplatsen för varje anställd. Plattformar...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Använd valfri enhet eller kalender.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och alla uppdateringar av mötesrum eller skrivbord på webb-instrumentpanelen, mobilappen eller rumsdisplayen synkroniseras automatiskt med hela kontorskalendern. Idag schemalägger Robin möten, skrivbord och människor på tusentals kontor runt om i världen.
Schemaläggning i realtid, statustavlor och kartor för mötesrum, skrivbord och personer på ditt kontor. Robins plattform lever tillsammans med dina befintliga Outlook- eller Google-kalendrar och...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Understand how your employees are using the space so that you can effectively plan the workspace to meet their needs and maximize use.
With iOFFICE's space management software, you can visualize your floor plans in real-time to see where people are sitting, plan moves with drag & drop functionality, and get key insights about your workspace. Understand how your employees are really using the space so that you can effectively plan the workspace to meet their needs and maximize use.
With iOFFICE's space management software, you can visualize your floor plans in real-time to see where people are sitting, plan moves with drag & drop functionality, and get key insights about your...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
360°-video, 3D-renderingar, kartor och data för att skapa skräddarsydda virtuella miljöer med Concept3D:s plattform för företagsrundturer och kartor.
Concept3D är en företagsplattform för interaktiva kartor och virtuella rundturer, med avancerad dataintegrering, wayfinding, virtuell verklighet, anpassning av tillgänglighet, utrymmesplanering och virtuella engagemangselement. Concept3D-teamet erbjuder en komplett programvaruplattform som kan tillhandahålla 3D-renderingar, både interaktiva kartor och virtuella turer som är VR-aktiverade. Alla funktioner är tillgängliga via Concept3Ds 360-rundtur och karthanteringssystem.
Concept3D är en företagsplattform för interaktiva kartor och virtuella rundturer, med avancerad dataintegrering, wayfinding, virtuell verklighet, anpassning av tillgänglighet, utrymmesplanering och...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
The most powerful, smart, and easy-to-use facility management software for companies of every size.
SiQ is an industry-leading software solutions for forward thinking companies, who want to streamline their workspaces, identify cost-saving opportunities, and improve their employee experiences. Our platform provides a scalable solution for space visualization, move planning, facilities management, and creates amazing employee and user experiences.
SiQ is an industry-leading software solutions for forward thinking companies, who want to streamline their workspaces, identify cost-saving opportunities, and improve their employee experiences. Our...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Space Designer is an online architectural space-planning application that lets users visualize their projects in 3D.
Space Designer is an online architectural space-planning application that lets users visualize their projects in 3D. The application is built as a modular platform – companies can add extensions, their own custom catalog, new tools and custom interfaces. Every project automatically generates a customizable inventory list that includes multiple metrics (object dimensions, products, quantities). The produced data can be personalized to business needs.
Space Designer is an online architectural space-planning application that lets users visualize their projects in 3D. The application is built as a modular platform – companies can add extensions,...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
DISPLAY is a merchandising software that helps retailers create planograms in 2D and/or 3D, analyze sales and measure strategy.
DISPLAY is a planogram builder and store planner. TIME SAVER: build strategy in 1 day instead of 7. Bring guidelines to life. IN ONE CLICK: access all brand assets in one platform. USER-FRIENDLY: drag and drop to create layouts of store environment. Adapt merchandising strategy to local needs. Export in .pdf, .ppt, .png, .xlsx. ACTIONABLE RESULTS: improve buying and planning. Measure the impact of merchandising strategy thanks to sales analysis. Analyse better & plan faster.
DISPLAY is a planogram builder and store planner. TIME SAVER: build strategy in 1 day instead of 7. Bring guidelines to life. IN ONE CLICK: access all brand assets in one platform. USER-FRIENDLY:...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
OfficeSpace gives companies the tools and insights to easily manage moves, offer shared desks, and maximize space.
OfficeSpace helps real estate managers and workplace leaders execute moves and maximize space. See exactly how your workplace is being used and stay ahead of your space requirements. Combine real-estate costs with occupancy metrics to build benchmarks for your global portfolio. Easily execute small and large-scale moves. Make desk sharing work perfectly for your space and your people. Get more out of your space. Book a demo and see why companies are switching to OfficeSpace.
OfficeSpace helps real estate managers and workplace leaders execute moves and maximize space. See exactly how your workplace is being used and stay ahead of your space requirements. Combine...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Optix is a mobile-first platform that makes managing shared spaces smart and intuitive.
Optix is a mobile-first platform that makes managing shared spaces smart and intuitive. All the tools you need to run a modern and connected workplace.
Optix is a mobile-first platform that makes managing shared spaces smart and intuitive. All the tools you need to run a modern and connected workplace.

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Bring all your maintenance, building and property operations under one roof with our easy-to-use, highly configurable software.
We offer an easy-to-use, mobile and cloud-based environment for facilities, property and workspace management. With our products, you can: schedule and manage service requests/work orders; maintain key assets and inventory; create leases and contracts; reserve conference rooms/desks; handle budgeting, invoicing and purchase orders; manage assignments of vendors/ service providers; create reports and analytics; and more. Save time and money, increase productivity and optimize business outcomes.
We offer an easy-to-use, mobile and cloud-based environment for facilities, property and workspace management. With our products, you can: schedule and manage service requests/work orders; maintain...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Powerful, flexible and compatible with many systems.
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when the next event begins. Managers save 2-20 hours/week by NOT entering exception schedules for special events. Energy costs are reduced an average of $0.50 per square foot annually. Events2HVAC is powerful, flexible, and compatible with many systems. This software is the facility manager's autopilot!
Events2HVAC is the easy way to save energy, time, and money. It reduces energy use 20-40% by returning HVAC to unoccupied settings between events. Pre-start times ensure rooms are comfortable when...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Simplify the entire transportation lifecycle using TMS system that allows to create and modify shipment plans and loads.
Simplify the entire transportation lifecycle using TMS system that allows to create and modify shipment plans and loads.
Simplify the entire transportation lifecycle using TMS system that allows to create and modify shipment plans and loads.

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Teams use Cartegraph software to manage every infrastructure asset, track work, optimize space, and make smart, data-driven decisions.
Governments, utilities, universities, parks, and commercial campuses tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track work, optimize space, and spend smarter. Cartegraph's easy-to-use solutions and mobile apps offer the most comprehensive, location-centric platform to manage every infrastructure asset: indoors, outdoors, above and below ground.
Governments, utilities, universities, parks, and commercial campuses tap into Cartegraph's asset management, work order management, and space management software to better manage their assets, track...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Booking a meeting room should be quick and simple. Our tool combines a website with at-room tablets to provide real-time availability.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office resources. Our tool combines a website in harmony with onsite tablet displays to provide real-time access to reservation and availability information. Roomzilla eliminates the stressful logistics and social awkwardness.
At Roomzilla, we believe that booking a meeting room should be quick and simple. We're offer a seamless software that blends into your workflow and increases the efficiency of your rooms and office...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
ActivityAnalysis is a workplace utilization study that shows how spaces are used and informs programming and design.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need utilization data to make a business case for workplace change and to inform programming and design. Are assigned desks underused? Are conference rooms used mostly by one or two people, regardless of their size? Collect detailed data about interpreted as heat maps and customized reports.
ActivityAnalysis is workplace utilization software (plus services, as needed) to show "how many people are doing what activities in what types of spaces." Architects and workplace strategists need...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
The #1 Space Management Solution With Desk Reservations, Check-In, Seating Plans, Space Allocations, Space Planning, + More.
The #1 Space Management Solution With Desk Reservations and Check-In. Easily Manage Moves-Adds-Changes, Square Footage, Space Allocations, Office Seating Plans, and Space Planning. Unlimited User Licenses, 60-90 Day Implementation, SaaS, Ongoing CAD Maintenance, and Dedicated Advisory Services. Data is Combined With Interactive Floor Plans For Real-Time Reporting. Wisp is The Solution of Choice For Real Estate and Facility Teams Who Prefer a Nimble Approach and Value Data Integrity.
The #1 Space Management Solution With Desk Reservations and Check-In. Easily Manage Moves-Adds-Changes, Square Footage, Space Allocations, Office Seating Plans, and Space Planning. Unlimited User...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Meetio erbjuder smarta, enkla och pålitliga lösningar för flexibla kontorslösningar, rumshantering, vägledning och mobil schemaläggning. Välkommen.
Meetios lösningar för utrymmeshantering passar perfekt för små och medelstora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen och sin rumsanvändning. Meetio erbjuder industriledande programvarulösningar för flexibla kontorslösningar, rumshantering, vägledning och mobil schemaläggning – alltid med fokus på enkelhet, användarvänlighet och effektivitet. Meetio har kontor i Sverige och USA och betjänar nöjda kunder runt om i världen.
Meetios lösningar för utrymmeshantering passar perfekt för små och medelstora företag som vill optimera sina kontorsutrymmen och sin rumsanvändning. Meetio erbjuder industriledande...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
X-ray vision for your operations. Visually manage your resources, assets and equipment across all your locations
Manage space in real time Easily create, share and update interactive spatial plans that track your organization¿s real estate locations, assets & equipment, workspaces, shared meeting spaces and occupancy information. Quickly pull customized reports with the exact information you need to drive productivity across every square foot.
Manage space in real time Easily create, share and update interactive spatial plans that track your organization¿s real estate locations, assets & equipment, workspaces, shared meeting spaces and...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
RELEX Solutions provides cloud-native retail planning solutions powered by pragmatic AI and in-memory data processing.
RELEX Solutions helps retailers become more competitive with cloud-native retail planning solutions powered by pragmatic AI, in-memory data processing and unsurpassed computational power. Through accurate forecasting and replenishment, profitable use of retail space, impactful pricing and promotions, and optimized workforce planning, RELEX helps businesses plan better, sell more and waste less.
RELEX Solutions helps retailers become more competitive with cloud-native retail planning solutions powered by pragmatic AI, in-memory data processing and unsurpassed computational power. Through...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Cloud-based facility management tool for 1000+ employee companies to manage Space, Assets, Properties, enhance efficiency of employees
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for organizing, structuring and running your business and infrastructure for maximizing your company's efficiency and performance. Suitable for companies with 1000+ employees, we ensure an all-around result for your company by helping you achieve a smoother operation and happier employees.
QuickFMS is a cloud-based facility management software platform for managing your Space, Assets, Properties and Shared services like Conference rooms and Guest Houses. It's a one-stop destination for...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Windows-based space management solution that helps businesses via AutoCAD integration, project management, visual impressions & more.
Based on AutoCAD, 2020 Cap is the perfect professional space planning and specification solution for designing faster with fewer errors thanks to the automation of time-consuming tasks and the most up-to-date catalogs in the industry.
Based on AutoCAD, 2020 Cap is the perfect professional space planning and specification solution for designing faster with fewer errors thanks to the automation of time-consuming tasks and the most...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Employee engagement platform that helps measure workplace experiences and organizational cultures to enhance staff effectiveness.
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA combines valuable information about activity patterns, value networks, culture, and other relevant information of the workforce. By visualizing the needs and wants of every team or population we excel at scaling the conversation about how to make work better.
WPA is the premier employee effectiveness platform. Our platform delivers fast and deep insights into the work behaviors that matter most of your teams, departments or whole organizations. WPA...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Plot assets, people and other data on interactive floor plans in a virtual environment for planning & design of operational activities.
SpaceRunner surpasses conventional space management SaaS products by empowering users with its live Excel integration, powerful applied calculations, and conditional formatting rules. With SpaceRunner, easily synchronize BIM data creating dynamic visual icons linked together with limitless parent-child relationships. By adding real-time sensor data feeds, you can fully realize a true digital twin of your facility. Don't get left behind - join the future of space management with SpaceRunner.
SpaceRunner surpasses conventional space management SaaS products by empowering users with its live Excel integration, powerful applied calculations, and conditional formatting rules. With...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Appspace helps nearly 3,000 customers deliver a modern hybrid workplace experience with digital signage, space reservation, and more.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go. Appspace offers global solutions and support to thousands of customers that trust us to help them communicate with their teams and modernize their hybrid workplace experiences. We are proud to help our customers deliver a modern workplace experience, unify brand culture, and enhance communications.
Create an exceptional, collaborative workplace experience with the simple communication and space management tools your team needs to stay connected, whether theyre at work, at home, or on the go....

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
An interior decoration 3D software accessible directly via browser without the hassle of installation or downloads.
Professional online 3d interior design software suitable for designers, architects, retailers, dealers and manufacturers. InnoPlanner come in many flavours, from basic designer accounts to white-label versions for ecommerce integration.
Professional online 3d interior design software suitable for designers, architects, retailers, dealers and manufacturers. InnoPlanner come in many flavours, from basic designer accounts to...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
An office space management solution that helps businesses create maps, schedule seats, book rooms, manage hoteling, and more.
A cloud-based office space management solution for visualizing, analyzing, and interacting with your workplace using our proprietary interactive map engine. Custom maps, seat scheduling, room reservations, and hoteling are only a few of the long-list of features offered on the platform. Monthly subscriptions are available at various price points. Features are not restricted based on client size.
A cloud-based office space management solution for visualizing, analyzing, and interacting with your workplace using our proprietary interactive map engine. Custom maps, seat scheduling, room...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
ecobook provides room, desk and resource booking system to transform your workspace into a smart office.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With granular control over access, rooms, desks and resources can be better managed so that problems such as conflict of bookings, updating multiple systems and email coordination are eliminated.
ecobook is a state-of-the-art room, desk and resource booking system that brings together various tools into one interface. ecobook provides a simplified interface to manage your space. With...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations.
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious, multi-site operators, stakeholders can remove complexities, gain real-time insight, improve member experience, and facilitate booking, buying and billing of services.
Operate is a purpose-built, workspace management software for managing crucial day-to-day coworking and flexible workspace operations. With Operates end-to end ERP system built for ambitious,...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Online 3D design software that helps create a full set of room design. No courses are required to start to work with the tool.
Online 3D design software that helps create a full set of room design. No courses are required to start to work with the tool. A professional designer will need 2 hours to learn the software. And a beginner will feel assured and comfortable after a day of work with the software. Build real 3D renderings and 2D floor plans in accurate measurements for free. Experience your room through VR-panorama, 3D renders, and virtual tours.
Online 3D design software that helps create a full set of room design. No courses are required to start to work with the tool. A professional designer will need 2 hours to learn the software. And a...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Workplace booking software for organizations who wish to provide freedom and flexibility for employees or share space with others.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our people-focused solutions help companies from enterprise to startup provide freedom and flexibility for employees, and measure and manage space, on-premise or in the cloud. AgilQuest solutions work on multiple interfaces including web browsers, smartphones, tablets, kiosks and digital signage.
AgilQuest delivers workspace and meeting room booking software solutions for the modern workplace, alongside workplace analytics to answer your long and short term utilization questions. Our...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.
Web-based CAFM system that helps institutions attain better management of their space and assets.

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
A SaaS solution that enables organizations to establish hybrid workplaces and employees’ safe return-to-office.
WorkInSync is a SaaS solution created with a vision of helping organizations establish a hybrid work model, while ensuring employee safety. With flexibility, collaboration and productivity as its core values, WorkInSync is focused on optimizing and simplifying office operations for different stakeholders. With WorkInSync, you can prepare and align your team across multiple locations, ease commuting woes, and enhance workplace safety.
WorkInSync is a SaaS solution created with a vision of helping organizations establish a hybrid work model, while ensuring employee safety. With flexibility, collaboration and productivity as its...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Custom design your own digital menus, wayfinding displays, and building directories with Publisher Pro by 22Miles.
22Miles' Publisher Pro digital signage software is designed for YOU the novice, the busy user, the person looking to simplify their day, the content designer, and the integrators. Any management team will have the flexibility and time-efficiency to update and publish engaging and interactive interfaces, digital menus, directories,and even campus/floor plans. Publisher Pro brings a world of flexibility, capability, and control with the new Design, Schedule, and Manage tabs.
22Miles' Publisher Pro digital signage software is designed for YOU the novice, the busy user, the person looking to simplify their day, the content designer, and the integrators. Any management...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Single system for the entire real estate lifecycle - from financials, lease and projects; to maintenance, space, asset & sustainability
Trimble Manhattan provides a single system for managing the lifecycle & costs of real estate portfolios and facilities more efficiently and effectively. Its suite of modules cater to all aspects of real estate management - from financials, projects, lease administration and accounting; to maintenance, space planning, moves and energy management. Manhattan helps organisations make more informed business decisions, reduce costs, and increase operational, financial & environmental performance.
Trimble Manhattan provides a single system for managing the lifecycle & costs of real estate portfolios and facilities more efficiently and effectively. Its suite of modules cater to all aspects of...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Coworking space management tool helping businesses manage meeting room and space bookings, generate leads, process payments, and more.
Yardi KUBE provides the coworking software for running an efficient, adaptable and connected solution. It features all of the necessary tools to manage members and prospects while allowing for enterprise-level accounting and reporting, all within a single platform. Attract prospects, retain members, increase revenue, reduce costs, manage your facility, and efficiently grow your space with Yardi KUBE.
Yardi KUBE provides the coworking software for running an efficient, adaptable and connected solution. It features all of the necessary tools to manage members and prospects while allowing for...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.
Micro space and shelf planning software that provides 2D planogram design, virtual 3D viewing of planograms, and real-time analytics.

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Interior planning tool that lets you create complete 3D room and furnishing concepts, send them to your partners and generate renders.
Interior planning tool that lets you create complete 3D room and furnishing concepts, send them to your partners and generate renders. Thanks to the direct connection to the pCon.catalog and 3D portals, a broad number of object libraries are available. Thanks to the export functions, you have the option of transferring all article and commercial information in your plan to ERP systems or other CAD system.
Interior planning tool that lets you create complete 3D room and furnishing concepts, send them to your partners and generate renders. Thanks to the direct connection to the pCon.catalog and 3D...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.
Automate the day-to-day activities within your co-working space with door access, membership billing, & conference room bookings.

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
Cloud-based image recognition tool that helps firms with retail execution, insights and shelf planning.
Digitalize retail execution and merchandising for manufacturers and retailers
Digitalize retail execution and merchandising for manufacturers and retailers

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics
COVID-19 compliant software for Desk booking and Contact Tracing analytics.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports, that can be generated scheduled and automatic distribution to relevant people. Flowscape have a unique 3-D map with high resolution for both Web and Mobile app for a superior user experience.
Covid-19 compliant software for Real-time scheduling, status boards, and maps for the meeting rooms, desks, and people in your office. Fine granular Analytics is offered for Contact Tracing reports,...

Funktioner

  • För detaljhandeln
  • För kontor
  • Hyllplanering
  • Närvarohantering
  • Golvplaner och kartor
  • Användningsspårning / Analytics