Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvaran för servicedeskServicedesk-program
Filterresultat (24)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
24 resultat
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt.
Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar.
Lär dig mer om TOPdesk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är den enklaste, allt-i-ett IT-hanteringslösning som MSP:er och IT-proffs älskar.
Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är den ledande enhetliga IT-driftlösningen som förenklar hur IT-team arbetar. Med NinjaOne kan IT-team hantera alla sina slutpunkter och stödja slutanvändare inom en snabb, modern, intuitiv plattform, som förbättrar teknikernas effektivitet och användarnöjdhet. NinjaOne-plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, patchhantering och mer. NinjaOne stöder över 10 000 kunder runt om i världen, och rankas ständigt #1 för vår världsklassiga kundsupport.
Lär dig mer om NinjaOne
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider.
Lär dig mer om JIRA Service Management
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Enkel hantering av alla dina kundtjänstaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda.
Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta hjälpdesk innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig.
Lär dig mer om SysAid
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis.
Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar.
Lär dig mer om Atera
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik.
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter med kundkunskapsbasen. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive en enhetlig inkorg och ett kraftfullt hybridbiljettsystem. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa.
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Uppnå snabbare biljettlösningar och slösa mindre tid på att upprepa uppgifter med en av de mest recenserade och välrenommerade servicedeskarna
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, är en prisbelönt IT-servicedeskprogramvara. SolarWinds Service Desk drivs av smart teknik som AI och automatiseringar och har byggts med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du slipper manuell hantering av saker som inkommande biljetter eller spårning av tekniska tillgångar, vilket ger dig budgetutrymme för annat och ger IT-medarbetare möjlighet att fokusera på viktiga tillväxtprojekt och omvandlingsarbete.
Lär dig mer om SolarWinds Service Desk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
(Spelifierad hjälpdesk + resurshantering) – komplikationerna = Freshservice. Dessutom är hjälpdesken även ITIL-klar.
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov.
Lär dig mer om Freshservice
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering.
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering.
Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer.
Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007.
Lär dig mer om Vision Helpdesk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning.
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden.
Lär dig mer om HaloITSM
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver.
Lär dig mer om SeamlessDesk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe.
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg.
Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe.
Lär dig mer om Trengo
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på.
Lär dig mer om Canfigure
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
MSP Manager är en webbaserad kundtjänst- och faktureringsprogramvara som hjälper dig att driva din IT-tjänsteverksamhet med maximal effektivitet.
N-able MSP Manager är en kundtjänst och fakturerings-PSA som utformats just för IT-tjänsteleverantörer. Det är en robust men intuitiv lösning som hjälper dem att erbjuda utmärkt kundsupport på ett mycket effektivt sätt. MSP Manager-mobilappen ger tekniker all information de behöver för att lösa ärenden var som helst, när som helst. MSP Manager är en kraftfull fristående lösning, men integreras också med båda RMM-produkterna som erbjuds av N-able för en enda glasruta-upplevelse.
Lär dig mer om MSP Manager
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning.
Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst.
Viktiga funktioner:
- flexibel resurshanteringsstruktur
- biljettsystem integrerat med resurshantering
- e-postintegrering
- anpassade biljettyper
Lär dig mer om Mint Service Desk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem.
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna.
Lär dig mer om ProProfs Help Desk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Helpdesk-programvara med betoning på användbarhets-koncept, vilket ger större rörlighet och organisation inom ärendehantering.
Milldesk är en komplett programvara som förenar de bästa hjälpdesk- och servicedeskfunktionerna. Det är ett tekniskt supportsystem som är anpassat till ITIL:s bästa praxis och skapat med betoning på de bästa användbarhetskoncepten, vilket ger större flexibilitet och organisation inom ärendehantering.
Milldesk Softwares kundtjänstverktyg erbjuder funktioner som arbetsflöde, IT-resurshantering, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, tjänstekatalog, kunskapsbas, servicenivåavtal (service level agreement, SLA).
Lär dig mer om Milldesk
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack.
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor.
Lär dig mer om Halp
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst
Projektledningslösning som hjälper företag att planera projekt, hantera serviceärenden, tilldela resurser, generera offerter med mera.
En projektledningslösning som hjälper företag att planera projekt och uppgifter, hantera serviceärenden, tilldela resurser, generera offerter och få datainmatningar i realtid från dina projektresurser var som helst och när som helst.
Drive Lynx är byggd på en säker och robust plattform för att hjälpa dig att få nya företag att växa och optimera knappa resurser med hjälp av instrumentbräden i realtid och anpassade inställningar.
Kundframgångsteamet erbjuder personliga sessioner, ett kunskapscenter för handledningar och videor samt Masterclass-webbinarier.
Lär dig mer om Drive Lynx
...
Läs mer
Funktioner
- IT-kapitalförvaltning
- Kunskapsbashantering
- Ändringshantering
- Incidentshantering
- Självbetjäningsportal
- Hantering av servicenivåavtal (SLA)
- Mobilåtkomst
- Kundtjänst