Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvaran för servicedeskServicedesk-program

Programvaran för servicedesk fungerar som en enda kontaktpunkt för IT-supportpersonal och användare av IT-lösningar. Programvaran underlättar hanteringen av incidenter, åtkomst till självbetjäningsportaler, supportbiljetter, ändringshantering med mera.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvaran för servicedeskServicedesk-program

Sverige Visa lokala produkter

32 resultat

Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Enkel hantering av alla dina kundtjänstaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta hjälpdesk innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ITAM-programvara (tillgångshantering för IT): Kartlägg den fullständiga livscykeln för maskinvara och programvara, samt licenser, kontrakt, certifikat, förnyandepåminnelser med mera. Lär dig mer om Device42
Device42 är ett heltäckande upptäcktssystem för hybrid-IT. Du kan kontinuerligt upptäcka, kartlägga och optimera infrastruktur och applikationer i datacenter och molnmiljöer. Device42 grupperar intelligent arbetsflöden genom applikationsaffiniteter, vilket drastiskt minskar det tid och arbete krävs för att skapa eller flytta grupper och fånga in all kommunikation. Kunder i 60 länder använder dessa funktioner för att hantera och modernisera sin IT-infrastruktur och sina applikationslandskap. Lär dig mer om Device42

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är den enklaste, allt-i-ett IT-hanteringslösning som MSP:er och IT-proffs älskar. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är en ledande plattform för Unified IT Management som förenklar hur moderna IT-teams arbetar. Med NinjaOne kan IT-partners och IT-avdelningar hantera alla sina endpoints och stödja slutanvändare genom en snabb, modern, intuitiv plattform, som förbättrar teknikernas effektivitet och användarnöjdhet. NinjaOne-plattformen ger IT-teams proaktiv övervakning, flexibel enhetshantering, automatiserad patchhantering och mycket mer. NinjaOne stöder över 10 000 kunder runt om i världen, och rankas ständigt #1 för sin världsklassiga kundsupport. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Atera är den ultimata allt-i-ett-lösningen för servicedesk för MSP:er och IT-proffs. Allt du behöver finns på ett och samma ställe. Prova gratis nu! Lär dig mer om Atera
Ateras allt-i-ett-plattform för servicedesk och RMM är särskilt anpassad för att hjälpa IT-personal att effektivisera och hantera sitt dagliga arbete från början till slut. Det innefattar servicedesk, intelligent och AI-driven ärendehantering, IT-automatisering och rapportering – allt i en centraliserad, integrerad instrumentpanel. Vår modell för betalning per teknik gör det möjligt för IT-team och MSP:er att optimera och skala verksamheten på ett obegränsat antal enheter, samtidigt som de kan skifta fokus från småsaker och koncentrera sig på de viktigaste uppgifterna. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter med kundkunskapsbasen. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive en enhetlig inkorg och ett kraftfullt hybridbiljettsystem. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa.
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
(Spelifierad hjälpdesk + resurshantering) – komplikationerna = Freshservice. Dessutom är hjälpdesken även ITIL-klar.
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Uppnå snabbare biljettlösningar och slösa mindre tid på att upprepa uppgifter med en av de mest recenserade och välrenommerade servicedeskarna
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, är en prisbelönt IT-servicedeskprogramvara. SolarWinds Service Desk drivs av smart teknik som AI och automatiseringar och har byggts med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du slipper manuell hantering av saker som inkommande biljetter eller spårning av tekniska tillgångar, vilket ger dig budgetutrymme för annat och ger IT-medarbetare möjlighet att fokusera på viktiga tillväxtprojekt och omvandlingsarbete. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
HubSpot Service Hub är en uppsättning verktyg för växande verksamheter. Lösningen är enkel att använda och byggd ovanpå HubSpots CRM. Den inkluderar allt som ditt serviceteam behöver för att stötta kunder och växa genom deras framgång. Det är gratis att sätta igång lösningen och den kommer att växa med dig. HubSpot är en ledande tillväxtplattform. Sedan 2006 har företaget arbetat för att göra världen mindre. Idag använder över 68 800 kunder i mer än 100 länder HubSpots prisbelönta programvara, tjänster och support. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning.
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering.
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007. Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver. Lär dig mer om SeamlessDesk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe.
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
En lättanvänd och prisvärd supportlösning som är utformad för att förändra hanteringen av kundförfrågningar och supportärenden.
En lättanvänd och prisvärd supportlösning som är utformad för att förändra hanteringen av kundförfrågningar och supportärenden med hjälp av formulär och e-post. Programvaran är integrerad med Trello så att ni kan samarbeta kring kundärenden och säkerställa utmärkta serviceleveranser. Biljetthantering: Skapa, spåra och prioritera supportärenden på ett smidigt sätt så att de kan lösas i tid. Kunskapsbas: Ge kunderna en central samlingspunkt för vanliga frågor, guider och felsökningsresurser. Automatisering: Effektivisera arbetsflödena och automatisera repetitiva uppgifter för att öka effektiviteten. Analyser och rapportering: Få värdefull information om hur supporten fungerar och hur kundnöjdheten ser ut. Anpassning: Skräddarsy skrivbordet efter dina unika behov med anpassningsbara formulär och alternativ för varumärkesprofilering. Upplev förstklassig kundsupport med vår programvara. Lös problem snabbare och bygg starkare kundrelationer. Lär dig mer om Hipporello Service Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem.
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk

Funktioner

  • Stöd för biljetthantering
  • IT-kapitalförvaltning
  • Ändringshantering
  • Problemhantering
  • Självbetjäningsportal
  • Mobilåtkomst
  • CMDB
  • Real-Time Notifications
  • Rapportering och statistik
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Prioritering
  • Fjärråtkomst / kontroll