Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
115 resultat
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007. Lär dig mer om Vision Helpdesk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är den enklaste, allt-i-ett IT-hanteringslösning som MSP:er och IT-proffs älskar. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaOne (tidigare NinjaRMM) är den ledande enhetliga IT-driftlösningen som förenklar hur IT-team arbetar. Med NinjaOne kan IT-team hantera alla sina slutpunkter och stödja slutanvändare inom en snabb, modern, intuitiv plattform, som förbättrar teknikernas effektivitet och användarnöjdhet. NinjaOne-plattformen ger IT-team proaktiv övervakning, patchhantering och mer. NinjaOne stöder över 9 000 kunder runt om i världen, och rankas ständigt #1 för vår världsklassiga kundsupport. Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter med kundkunskapsbasen. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive en enhetlig inkorg och ett kraftfullt hybridbiljettsystem. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
(Spelifierad hjälpdesk + resurshantering) – komplikationerna = Freshservice. Dessutom är hjälpdesken även ITIL-klar. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Enkel hantering av alla dina kundtjänstaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta hjälpdesk innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
ITIL-anpassad programvara för tjänstehantering med KPI-instrumentbräda som hjälper till att spåra arbetsbelastningen för varje anställd och tilldela uppgifter effektivt. Lär dig mer om TOPdesk
Den molnbaserade programvaran TOPdesk hjälper företag att erbjuda sina kunder bättre tjänster. Med lättanvänd helpdesk-programvara och mer än 20 års erfarenhet hjälper programvaran dig att hantera incidenter, skapa arbetsflöden och hålla reda på konfigurationer. Gör dina slutanvändare mer självständiga tack vare självbetjäningsportalen. Mer än 4 500 organisationer över hela världen använder redan TOPdesk för att öka effektiviteten och förbättra kundnöjdheten. Letar du efter enastående service? Här får du det du önskar. Lär dig mer om TOPdesk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
HaloITSM samlar allt du behöver för IT-support i en centraliserad lösning. Lär dig mer om HaloITSM
HaloITSM är en ITSM-programlösning som samlar alla funktioner du behöver. Den omvandlar företagets nuvarande arbetssätt till intuitiva, uppdaterade arbetsflöden och ger teamen möjlighet att leverera den bästa servicen till både kunder och medarbetare. Det handlar inte bara om att standardisera processer, utan också om att leverera värdefulla analyser så att du kan anpassa din IT-leverans till de verkliga behoven i din verksamhet, nu och i framtiden. Lär dig mer om HaloITSM

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Uppnå snabbare biljettlösningar och slösa mindre tid på att upprepa uppgifter med en av de mest recenserade och välrenommerade servicedeskarna
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, är en prisbelönt IT-servicedeskprogramvara. SolarWinds Service Desk drivs av smart teknik som AI och automatiseringar och har byggts med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du slipper manuell hantering av saker som inkommande biljetter eller spårning av tekniska tillgångar, vilket ger dig budgetutrymme för annat och ger IT-medarbetare möjlighet att fokusera på viktiga tillväxtprojekt och omvandlingsarbete. Lär dig mer om SolarWinds Service Desk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today! Lär dig mer om Spiceworks

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Get your software set up in as little as 24 hours with our industry-leading, 100% U.S.-based 24/7 customer support.
Issues, tickets, complaints, and more; whatever you call it, we solve it. With your choice of Issuetrak’s cloud or on-premise software, unlimited free end users can submit, edit, and close tickets — and thanks to our easy multichannel submission options, they won’t need training to do it. Improve and automate your workflows, manage visibility, and make reports a breeze with dashboards. Take advantage of our Active Directory integration, asset management module, and much more! Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran. Lär dig mer om ManageEngine ServiceDesk Plus

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Lär dig mer om TeamDynamix

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
BOSSDesk is an award winning fully integrated Service Desk/ Help Desk ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based ITSM/Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support. Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Customizable solution includes project management, CRM and service desk with integrated time and billing running off the same database.
Autotask PSA is a secure, reliable and fully-featured cloud PSA helping MSPs and IT Service Providers run their IT managed services business. The modern and easy-to-use PSA's integrated modules include Service Desk, CRM/Contact Management, Document Management, Outsourcing, Project Management, Contract Administration, Time Tracking, Billing, Reporting and Business Analytics - to provide a singular view of the entire business and drive efficiency, accountability, insight, and profitability. Lär dig mer om Autotask PSA

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lär dig mer om InvGate Service Desk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more. Lär dig mer om Track-It!

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now! Lär dig mer om OTRS

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of service while meeting customer needs is essential to any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive, easy-to-use Service Desk complete with a tightly integrated Knowledge Base and Self-Service Portal. Couple that with Asset Management integration and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Lär dig mer om Alloy Navigator

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys. Lär dig mer om Re:amaze

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. Lär dig mer om ChangeGear

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules Lär dig mer om AzureDesk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications Lär dig mer om SapphireIMS

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial. Lär dig mer om UseResponse

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs. Lär dig mer om EcholoN

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Lär dig mer om Motadata ServiceOps

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Cayzu helps small businesses, non-profits, educational institutions and enterprises deliver best-in-class customer service efficiently.
Cayzu is an cloud-based online helpdesk and ticketing system platform that helps your internal teams and customer support agents work efficiently. Cayzu enables your team to build out a comprehensiv e and robust knowledgebase in real-time using actual business use cases from customer inquiries and requests. Additionally, Cayzu makes it easy to streamline workflows with tagging, private notes, scripted responses, advanced delegation and integration with cloud apps you already use. Lär dig mer om Cayzu

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version. Lär dig mer om Hornbill

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver. Lär dig mer om SeamlessDesk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Give yourself a 360-degree service overview. Dynamically configure the solution for your needs with tickets, customer portal and more.
Configure a cloud database into business solutions without coding. Build prototypes or big enterprise applications. Start your no-code journey with a predefined template or build your own custom solution from scratch. Our most popular templates: - CRM - Workflow - Service - Unity - GDPR - Planning - Automotive - Archiving - Asset Management - Medical & Portal And if we don't have your template we will create it for you free of charge! Lär dig mer om VobeSoft

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
USU’s knowledge management solution for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform.
USU Knowledge Management for IT offers organizations an enterprise-grade, AI-powered knowledge management platform with omnichannel support, alerting, integrated chatbots and self-service. Quicker resolutions, consistent service quality and multiple channels such as email and self-service mean better agent performance, reduced downtime and higher productivity for all employees. Organize, improve, and deliver support data from a single source of truth with a KM solution purpose-built for IT. Lär dig mer om USU Knowledge Management

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
SummitAI helps enterprises dramatically reduce the cost and complexity of IT Management while improving efficiency and productivity.
SummitAI is a market-leading artificial intelligence-driven IT and Enterprise Service Management Solution that integrates IT Service Management (ITSM), Enterprise Service Management (ESM), IT Asset Management (ITAM), an AI-driven Digital Agent, and Service Automation in a single easy-to-use software suite. SummitAI transforms the way enterprises work by offering consumer-grade, responsive digital workflows empowering employees with an anytime, anywhere service experience. Lär dig mer om SummitAI

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe.
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Virima provides enterprises with a visual CMDB, hybrid discovery, ViVID Service Mapping, and work from anywhere IT Asset Management.
Virima SaaS reduces the cost and complexities of managing enterprise IT systems and assets dispersed amongst on-premise, cloud, and remote workers. Virima discovers and inventories hardware and software assets, automatically monitors each for configuration changes and leverages machine learning to identify asset relationships and their role in supporting mission-critical business services. These dynamic relationships and dependencies are brilliantly mapped within Virima's Visual Impact Display. Lär dig mer om Virima

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Lär dig mer om Tiflux

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source.
Provides multi pronged approach to reduce support tickets at source. Lär dig mer om Anakage End User Support Automation Platform

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure Lär dig mer om C2 ATOM

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support. Lär dig mer om Conclusion

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Get up and running within 30 days.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity doesn't know an answer, the question is seamlessly escalated to the appropriate subject matter expert via a ticket or live chat. Get up and running within 30 days. Learn more about Capacity. Lär dig mer om Capacity

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more. Lär dig mer om Ivanti Neurons for ITSM

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Deepser is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to Deepser you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs. Lär dig mer om Deepser

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper Lär dig mer om Mint Service Desk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst
ALVAO Service Desk system is a user-friendly ITSM solution integrated into Microsoft technologies.
Service Desk provides a single point of contact for all in-company requests. The solution providers team gains an overview of workload, clear priorities and improved communication.The Service Desk gives you a clear understanding of how busy your team is and how much effort is spent on various tasks. The software is certified to ITIL process standards under the auspices of Pink Elephant and Axelos. It allows you to deploy fundamental ITIL processes and solutions. Lär dig mer om ALVAO Service Desk

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
  • Kundtjänst