78 resultat
Varför Capterra är gratis
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, release- och driftsättningshantering, serviceförfrågning, servicekatalog, finansiell förvaltning produkt- och leverantörshantering och mycket mer. Vision Helpdesk är betrodd av över 15 000 företag världen över sedan 2007. Lär dig mer om Vision Helpdesk
Vision Helpdesks servicedesk är en PINKVerify-certifierad ITIL ITSM-IT-helpdeskprogramvara för klagomålshantering. Vision Helpdesks servicedeskverktyg erbjuder funktioner, såsom kapitalförvaltning,...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
LiveAgent hjälper företag att utvecklas inom kundservice. Skapa en kundgemenskap, öka kundnöjdheten och bli framgångsrik. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter med kundkunskapsbasen. Upptäck mer än 175 kundtjänstfunktioner, inklusive en enhetlig inkorg och ett kraftfullt hybridbiljettsystem. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent har kanske marknadens snabbaste chattwidget. Minska kundernas väntetider, ombudens arbetsbelastning och den tid som läggs på att lösa biljetter med kundkunskapsbasen. Upptäck mer än 175...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med dina kunder via e-post, telefon, livechatt, sociala nätverk och mobila meddelandeappar. 100 % gratis för team med upp till 12 supportagenter. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 gratis helpdesklösning. Används av fyra miljoner företag. Molnbaserade, mobila och utgåvor med öppen källa. Bitrix24 kostnadsfria kontaktcentrum med omnikanaler låter dig kommunicera med...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Enkel hantering av alla dina kundtjänstaktiviteter med en beprövad IT-lösning. Du hittar allt du behöver i en instrumentbräda. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta hjälpdesk innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och servicebegäran samt andra ITIL-kärnfunktioner som problemhantering och förändringshantering. Här ingår kapitalförvaltningsfunktioner tillsammans med nödvändiga moderna IT-supporttjänster såsom en självbetjäningsportal för slutanvändare. Få en gratis provperiod idag eller kontakt för att se vad SysAid kan göra för dig. Lär dig mer om SysAid
SysAids prisbelönta hjälpdesk innehåller allt du behöver för effektiv IT-tjänstehantering i en enda ITIL-anpassad lösning. SysAids ITSM inkluderar en kraftfull modul för hantering av incident- och...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
(Spelifierad hjälpdesk + resurshantering) – komplikationerna = Freshservice. Dessutom är hjälpdesken även ITIL-klar. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk upptäckt av nya resurser, kraftfull konfigurationshantering och förbättrad konsekvensanalys. Händelse, problem, ändring, publicering och kunskapshantering är några av de andra funktioner som gör Freshservice till en perfekt lösning för din organisations IT-hanteringsbehov. Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en ITIL-hjälpdesk online med en fräsch twist. Verktyget ger en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering såsom automatisk...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Atera är en heltäckande RMM-programvara för MSP:er och IT-specialister. Fast kostnad med obegränsat antal enheter. Så enkelt är det. Prova gratis. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera inkluderar övervakning och hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), nätverksupptäckt, fjärråtkomst, ärendehantering, PSA, rapporter, fakturering och mycket mer. Ateras prismodell gör det möjligt för användare att betala en fast månadsavgift, som inkluderar ett obegränsat antal enheter och slutpunkter, och erbjuder fast, transparent och förutsägbar prissättning. Prova 100 % gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Atera
Atera är en molnbaserad plattform för hanterade IT-tjänster som tillhandahåller en kraftfull och integrerad lösning byggd för MSP:er, IT-konsulter, mervärdesåterförsäljare och IT-avdelningar. Atera...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp,...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
MSP Manager is web-based help desk and billing software to help you run your IT service business with maximum efficiency. Lär dig mer om MSP Manager
N-able MSP Manager is a help desk and billing PSA designed exclusively for IT service providers. It's a robust, but intuitive solution that helps them provide excellent customer support incredibly efficiently. The MSP Manager mobile app arms technicians with all the information they need to resolve tickets anywhere, anytime. MSP Manager is a powerful standalone solution, but also integrates with both RMM products offered by N-able for a single pane of glass experience. Lär dig mer om MSP Manager
N-able MSP Manager is a help desk and billing PSA designed exclusively for IT service providers. It's a robust, but intuitive solution that helps them provide excellent customer support incredibly...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Från startups till multinationella företag – tusentals företag väljer ProProfs Help Desk för att lösa kundproblem. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på nolltid. Gå över repetitiva uppgifter genom att utnyttja ett automatiserat arbetsflöde – där ärenden automatiskt tilldelas relevanta handläggare och du får automatiska meddelanden. Med integrationer som kunskapsbas och livechatt kan du minska antalet ärenden och interagera med kunderna. Lär dig mer om ProProfs Help Desk
ProProfs Help Desk är en populär webbaserad helpdesk-programvara som finns på molnplattformen IBM. Med en delad inkorg kan du enkelt spåra, prioritera, tilldela och lösa alla supportärenden på...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Uppnå snabbare biljettlösningar och slösa mindre tid på att upprepa uppgifter med en av de mest recenserade och välrenommerade servicedeskarna
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, är en prisbelönt IT-servicedeskprogramvara. SolarWinds Service Desk drivs av smart teknik som AI och automatiseringar och har byggts med hänsyn till bästa praxis för ITIL. Du slipper manuell hantering av saker som inkommande biljetter eller spårning av tekniska tillgångar, vilket ger dig budgetutrymme för annat och ger IT-medarbetare möjlighet att fokusera på viktiga tillväxtprojekt och omvandlingsarbete.
SolarWinds Service Desk, tidigare Samanage Service Platform, är en prisbelönt IT-servicedeskprogramvara. SolarWinds Service Desk drivs av smart teknik som AI och automatiseringar och har byggts med...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Download free IT help desk software for IT pros & sysadmins around the world in all businesses. Support & mobile apps also free.
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk software (on your server or in the cloud). Plus, it's more than just ticket tracking: understand (and change!) team behavior and articulate your value to the business. Get it free today!
The Spiceworks IT Help Desk is purpose-built for IT pros, we have just what you need to run a better internal IT help desk and a better business. Start tackling tickets in minutes with free help desk...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Programvaran för kundsupport och verktyget för kapitalförvaltning omfattar kunskapsbas, hantering av servicenivåavtal (service level agreement, SLA), ärendespårning och lagerhantering.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp, kontraktshantering, självserviceportal och kunskapsbas till ett rimligt pris. ServiceDesk Plus erbjuder allt du behöver för en fullt utrustad IT-support och produktiv kundtjänstpersonal. ManageEngine ServiceDesk Plus är tillgänglig både på plats och på begäran.
ManageEngine ServiceDesk Plus är en programvara för kundtjänst och tillgångshantering. Programvaran erbjuder ett integrerat paket med incidenthantering (felärenden), tillgångsspårning, inköp,...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
BOSSDesk is an award winning fully integrated Help Desk / ITSM solution available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and efficient remote work experience with an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog. BOSSDesk has been highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution with great user experience, wide range of features, and excellent customer support.
BOSSDesk a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates capabilities for ensuring a productive and...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Software intuitivo 100% web para mesa de ayuda. Fomenta la colaboración y la gestión inteligente de solicitudes con automatización.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automation & smart ticket management. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop graphical workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing and Gamification.
InvGate Service Desk is a web-based ITIL ready solution with an unprecedented user interface. Offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Fully integrated Help Desk system for small to medium sized companies that is affordable to own and easy to install, configure and use.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes modules for Help Desk, Asset Management, Change Management, Purchasing, Self Service, Dashboards, Reporting, SLAs, Business Rules and more.
Fully integrated Help Desk and IT Asset Management system designed for small to medium sized companies to be affordable to own, easy to install and configure and easy to use. Track-It! includes...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Fully-managed service management suite that includes ticketing, workflow automation & notification for service desks and help desks.
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific security requirements. ITSM, Customer Service and Corporate Security professionals use OTRS to structure communication and streamline internal processes so that they can respond quickly to any situation and provide great service in a cost effective way. Try service desk software now!
OTRS is a fully-managed service desk that includes ticketing, workflow/process automation and notification, CMDB, SLAs, request management and more. Processes can incorporate ITIL and/or specific...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Support, engage, and convert customers on a single platform. Helpdesk and customer communications software designed for your business.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind, Re:amaze provides crucial support features like chat and automatic customer engagement as well as integrations for your social media, mobile, and email channels. Re:amaze also offers management solutions for team workflows, shared inboxes, FAQ, reporting, and satisfaction surveys.
Re:amaze is a web based helpdesk and customer communications platform to help businesses support, engage, and convert customers. Built for high-scalability and designed with your customers in mind,...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Experience the next generation of ITSM. Be the heroes of the organization. Deliver smart and personalized services to knowledge workers
ChangeGear is SunView Software's flagship IT Service Management platform solution. ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, the award-winning Willow AI & Machine Learning platform, personalized end-user self-service, cost-effective licensing, and more. The system gives users everything they require to easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide.
ChangeGear is SunView Software's flagship IT Service Management platform solution. ChangeGear delivers a comprehensive solution for enterprise with innovative IT Service Management capabilities,...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Achieving high levels of service while meeting customer needs is essential to any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive, easy-to-use Service Desk complete with a tightly integrated Knowledge Base and Self-Service Portal. Couple that with Asset Management integration and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution.
Achieving high levels of service while meeting customer needs is essential to any IT organization. That's why we designed Alloy Navigator's intuitive, easy-to-use Service Desk complete with a tightly...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Helpdesk software that can be used by companies to provide smooth delivery of customer support and helpdesk solution
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today for free 14 day trial .It provides ticketing system to track support cases, Sleek UI for Admin requests, 3 party Integration with JIRA, Olark, Slack, Charge Desk & many other software, Reporting, Ticket Fields, Tabbed UI, Rules
Helpdesk software with all the "must have" features of enterprise class systems offered to all businesses at minimal cost to users. Don't spend a fortune on helpdesk solution.Try azuredesk.co today...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Supercharge Your Employee Efficiency with Intelligent and ITIL based Service Desk that comes with pre-built ITIL templates.
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables you to implement ITIL best practices for incident management, problem management, change management, and service fulfillment processes to make the service delivery standardized and agile. The Robotic Process Automation enables you to automate the processes and integrate them with business applications
SapphireIMS ITIL-based ITSM solution is a ready-to-use solution comes with pre-built ITIL templates that can standardize, digitize and transform your ITSM processes. SapphireIMS automates & enables...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Customer Support & Feedback Software. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS & On-Premise. Highly customizable, scalable, and flexible. Free 14-day trial.
Feature-rich Customer Support & Feedback Software including Multi-channel Ticketing, Live Chat With Messengers Aggregator, ChatBot, Feedback Community Portal, Knowledge Base. Available in SaaS &...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Make life at work better. A faster, easier way to automate, integrate, and streamline your ITSM workflows without technical gurus.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost. Configuring Hornbill is simple. Self-sufficient teams can take ownership, and rapidly adapt the solution to their service delivery needs, without developers or dedicated resources. Automatic software updates deliver new functionality, keeping your Service Desk on the latest version.
Hornbill Service Manager's 100% codeless environment, out-of-the-box workflows, and powerful process automation delivers an ITSM solution that is up-and-running in weeks, at a fraction of the cost....

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Made in Germany: Echolon Service Desk Software. Flexible, easy to implement, expandable, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system, database, etc.). Create, delegate, prioritize, track, review and manage tasks, processes, requests of any kind (software bugs, project tasks, change requests, enhancements, etc.). Expandable with further useful modules, adaptable to your needs.
Made in Germany: Echolon as service desk software. The EcholoN Service Desk integrates flexibly into your structure and can be connected to existing systems (intranet software, e-mail system,...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Answers is an innovative customer support platform with all channels in one view and automation that addresses any aspect of support.
Wix Answers is a modern customer support platform that consolidates all communication channels, both offline and online, into one workspace. Equipped with a real-time automation engine, operational management tools, and knowledge centricity, Answers allows support leaders to efficiently run and scale a support organization. Answers technology removes the need for complex maintenance and R&D, enabling you to move fast as you elevate the customer experience.
Wix Answers is a modern customer support platform that consolidates all communication channels, both offline and online, into one workspace. Equipped with a real-time automation engine, operational...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
HaloITSM brings everything you need for IT support into one centralised solution.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to deliver the very best service to customers and employees alike. It wont just standardize your processes, but it will also deliver valuable analytics, so you can match your IT delivery to the true needs of your business, present, and future.
HaloITSM is a single, all-inclusive ITSM software solution. It will transform your current ways of working into intuitive, up-to-the-minute workflows, as well as give your teams the ability to...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Enable agents to provide quick, accurate and up-to-date support information by centralizing your company's knowledge management.
USU Knowledge Management is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents provide better, more efficient customer service powered by a single source of easy-to-understand information. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. Our omni-channel knowledge management makes customer service as simple as a Google search, and delivers the right answers quickly.
USU Knowledge Management is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents provide better, more efficient customer service powered by a single...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Deepser is a Service Desk solution developed to optimize support requests, daily activities and organisational processes.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to Deepser you can easily measure service data, check performance with reports and dashboards, respect KPIs and improve customer satisfaction. The software is intuitive and simple to customize, Modular and scalable, it is convenient and tailored to your needs.
Deepser is a modern Service Desk software, with an interactive Web interface. It allows you to efficiently manage customer support, optimizing the use of company resources and saving time.Thanks to...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Get up and running within 30 days.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity doesn't know an answer, the question is seamlessly escalated to the appropriate subject matter expert via a ticket or live chat. Get up and running within 30 days. Learn more about Capacity.
Capacity is an industry leader in support automation for both customers and employees. Capacity's AI-powered helpdesk answers more than 84% of all inquiries without human involvement. If Capacity...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Returns, RMA, Repair and Service Management Software for In-house product service teams - easily configure to your process/data
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use RenewityRMA to manage and track RMAs and repairs and service requests. RenewityRMA allows the service team to define and quickly implement their specific/unique returns and service management processes, themselves, without programming. RenewityRMA is a complete online portal for product service.
Returns (RMA) and Service Management for manufacturers with warranty checking, serial number checking, claims management, tickets, and free customer portal. In-house repair teams of manufacturers use...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Extremt flexibel hjälpdesk och resurshanteringsplattform med ett användarvänligt sätt att chatta med potentiella kunder.
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen mellan agenter (som är chattorienterade) och genom en möjlighet att installera den på kundinfrastrukturen utan att behöva köpa en molnbaserad tjänst. Viktiga funktioner: - flexibel resurshanteringsstruktur - biljettsystem integrerat med resurshantering - e-postintegrering - anpassade biljettyper
Mint Service Desk är ett kraftfullt allt i ett-verktyg med funktionaliteten hos servicedesk och kapitalförvaltning. Den skiljer sig från andra leverantörer av helpdesk-tjänster genom kommunikationen...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.
Help desk tool that helps manage changes & problems across IT processes via custom service agreements, automated workflows and more.

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
The #1 for PowerShell management
The #1 for PowerShell management ScriptRunner is a platform solution for automation and delegation with PowerShell. Centralizing, standardizing as well as monitoring and controlling multiple workflows effectively relieves IT operations. Administrators and DevOps can use the supplied script libraries, customize them or develop their own scripts.
The #1 for PowerShell management ScriptRunner is a platform solution for automation and delegation with PowerShell. Centralizing, standardizing as well as monitoring and controlling multiple...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Enterprise ServiceDesk solution with nice interface for business users and very flexible open architecture for IT departments
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.
All IT processes in one tool: ideas, projects, tasks, requirements, testing, and support.

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Enterprise ITIL Service Desk solution at a low cost SMB price. Advanced and Feature rich. FREE ITIL process templates available
ITIL Service Management solution. Pink Verified for 10 processes. IncidentMonitor is a service management framework that comes out of the box with multiple free process templates. The application offers Enterprise features at an low SMB price. All processes can easily be customized using the graphical workflow and smart service catalog designer. No coding is needed to create most advanced workflows and webforms. Unlimited processes can run next to each other created a real shared service center
ITIL Service Management solution. Pink Verified for 10 processes. IncidentMonitor is a service management framework that comes out of the box with multiple free process templates. The application...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Rezolve.ai brings AI-powered Service Desk to MS Teams using unique Knowledge, Task & Process skills, improving employee productivity.
Upgrade your service desk's capabilities from just tracking, monitoring or managing to Auto-resolving! Rezolve.ai brings to bear the power of conversational AI to give your employees a frictionless service Desk experience at MS Teams. Now "Auto-resolve" most of the level 1 and 2 issues facing your employees within 10 to 15 seconds - and stop the unnecessary back-and-forth and unproductive hours. Using Rezolve.ai's unique Knowledge, Task & Process skills, automate your Service Desk.
Upgrade your service desk's capabilities from just tracking, monitoring or managing to Auto-resolving! Rezolve.ai brings to bear the power of conversational AI to give your employees a frictionless...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Scaling your IT Service MSP business can be hard. Computicate PSA makes is easy - PSA software simplified
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale. Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference.
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
CRM/311 cloud-based software solution suite, complete with web-app, mobile-app, internal workflow, knowledgebase, and robust reporting.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and measure performance, making QScend Technologies, Inc. the preferred provider of CRM/311 software in the U.S.
Hundreds of government entities and call centers across the country use our citizen request management software (QAlert) to improve citizen service, increase efficiency, re-engineer processes, and...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Helpdesk-programvara med betoning på användbarhets-koncept, vilket ger större rörlighet och organisation inom ärendehantering.
Milldesk är en komplett programvara som förenar de bästa hjälpdesk- och servicedeskfunktionerna. Det är ett tekniskt supportsystem som är anpassat till ITIL:s bästa praxis och skapat med betoning på de bästa användbarhetskoncepten, vilket ger större flexibilitet och organisation inom ärendehantering. Milldesk Softwares kundtjänstverktyg erbjuder funktioner som arbetsflöde, IT-resurshantering, incidenthantering, problemhantering, förändringshantering, tjänstekatalog, kunskapsbas, servicenivåavtal (service level agreement, SLA).
Milldesk är en komplett programvara som förenar de bästa hjälpdesk- och servicedeskfunktionerna. Det är ett tekniskt supportsystem som är anpassat till ITIL:s bästa praxis och skapat med betoning på...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.
Help desk software that enables client partners to resolve clients queries. The software can be deployed on-premise or in the cloud.

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Infinity ECM platform - Award Winning 15 in 1 Business Management Software (CRM, DMS, BPM, CMS, ECM)
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern business needs. Combines in one platform & one interface solutions such as: CRM, DMS, RMS+CMS, CMSx2, ITSM, EAM, KMS, BPM, GRC, IAM The Infinity ECM platform has won the prestigious EuroCloud Europe Award for Best European System for 2017.
Infinity ECM is an Award-winning Business Management platform that brings a fast IT digital enterprise transformation and includes 15+ fully integrated systems modular subsystems that every modern...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
All-inclusive omnichannel system for customer services and support. The low price, top features, and customization offer a great value.
Omnichannel solution for customer services and help desk, with a price well below similar comprehensive products. Its single pricing plan includes everything, from chat and integrations with Facebook and WhatsApp, to features not found in the most popular solutions, such as advanced SLA, time & expense control, and asset management. Also includes both a sandbox and a flexible knowledge base for free. Movidesk's website is packed with screenshots, demos, and product documentation.
Omnichannel solution for customer services and help desk, with a price well below similar comprehensive products. Its single pricing plan includes everything, from chat and integrations with Facebook...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet.
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet. HelpdeskAdvanced is a Service Desk solution, based on the principle of process automation, supporting the different strategic scenarios of service governance through the automation and enhanced configurability of IT and Business processes.
Allows you to automatically create a dynamic knowledge base and provide access to it via the corporate website or intranet. HelpdeskAdvanced is a Service Desk solution, based on the principle of...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst
Eccentex provides a low-code platform that enables brands and governments to rapidly develop powerful digital applications.
Eccentex AppBase is a low-code platform for digital apps. Its flexible, cloud-architected software empowers people to rapidly deploy and easily extend and change applications to meet strategic business needs. Over its history, Eccentex has delivered award-winning capabilities in case management and business process automation (BPM) powered by robotics and advanced document management, to help the worlds leading brands and governments achieve breakthrough results.
Eccentex AppBase is a low-code platform for digital apps. Its flexible, cloud-architected software empowers people to rapidly deploy and easily extend and change applications to meet strategic...

Funktioner

  • IT-kapitalförvaltning
  • Kunskapsbashantering
  • Ändringshantering
  • Incidentshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Hantering av servicenivåavtal (SLA)
  • Mobilåtkomst