Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

System för kundomdömen

System för kundomdömen hjälper företag att samla in omdömen och recensioner, svara på negativ feedback och förbättra kundernas uppfattning om den produkt eller tjänst som företaget erbjuder. Använd Capterra för att hitta rätt plattform för kundomdömen för ditt företag i Sverige.

Sverige Visa lokala produkter

31 resultat

Företag och agenturer använder LocalClarity för att hantera kundrecensioner, förbättra ryktespoäng och öka den lokala söktrafiken. Lär dig mer om LocalClarity
LocalClarity ger stor funktionalitet i förhållande till priset och hjälper företag och byråer med verksamhet på flera platser att bygga relationer genom direkta recensionssvar, få insikter om trender för kundrespons och driva ytterligare lokal webbtrafik. Hantera recensioner från dussintals källor i en enda recensionsinkorg. Program tillgängliga för företag med tio till 10 000 platser och byråer och agenturer i alla storlekar. Lär dig mer om LocalClarity

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Generera, övervaka, svara på och analysera respons från dussintals kanaler med denna allt i ett-plattform för recensionshantering. Lär dig mer om Reputation Studio
Automatisera din rykteshantering på alla globala plattformar (marknadsplatser, lokala affärsplatser, granskningsplattformar, appbutiker, sociala medier med mera). Besvara recensioner och frågor på webbplatser som tillåter det. Få varningar i realtid och använd arbetsflöden, dirigera fall och prioritera för att få jobbet gjort på ett effektivt sätt. Gör det enklare att lyssna, komma i kontakt med kunder och samla in tillämpbara insikter för att öka betygen och öka samtalsfrekvensen. Lär dig mer om Reputation Studio

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Yotpo, en av de ledande marknadsföringsplattformarna för e-handel, integrerar datadrivna lösningar för recensioner, lojalitet, SMS-marknadsföring med mera.
Med Yotpo äger och kontrollerar du allt ditt innehåll. Moderera själv eller automatisera med AI. Visa kundinnehåll vid viktiga konverteringspunkter på din webbplats med hjälp av anpassningsbara widgetalternativ. Yotpo erbjuder en helt integrerad upplevelse i en enda plattform, vilket ger dig ultimat kontroll över hur ditt företag samlar in, visar och marknadsför med användargenererat innehåll (user-generated content, UGC). Lär dig mer om Yotpo

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Gör det möjligt för företag att samla in respons om kundupplevelser i realtid: NPS-, CX- och onlinerecensioner på viktiga webbplatser.
Swell hjälper företag att förenkla processen med att samla in kundrespons och recensioner online. Med ett mobilt tillvägagångssätt möjliggör Swell interaktion med konsumenten i realtid via kanaler som de flesta känner till, som SMS och e-post. Lär dig mer om Swell

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet för supportteam. Skapa och skicka enklicksundersökningar för att mäta CSAT, NPS och CES.
Nicereply är ett undersökningsverktyg för kundnöjdhet som skapats för supportteam. Team på företag som Microsoft, Lenovo och Hubspot använder Nicereply för att: - Mäta CSAT, NPS och CES per agent, team eller företag. - Skicka e-postenkäter automatiskt efter att ett ärende har lösts. - Be kunderna om respons längst ner i varje e-postmeddelande. - Öka svarsfrekvensen med 200 %. - Se data i supportavdelningen och ställa in utlösare baserat på den. - Anpassa undersökningar när det gäller varumärkesprofilering, frågor och skalor. Lär dig mer om Nicereply

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Automatisera fler och bättre internetrecensioner.
En bra plattform som kan vitskyltas för recensioner och marknadsföring, riktad mot marknadsförare, byråer och företag som bedriver verksamhet inom SEO. Grade.us låter dig: 1) automatisera att få fler och bättre recensioner på webbplatser som Google, Facebook och branschspecifika recensionssidor; 2) vinna tillbaka missnöjda kunder innan de skriver dåliga recensioner; 3) övervaka recensioner på webben så att du alltid vet vad som sägs om ditt varumärke; 4) automatiskt omvandla dina mest positiva recensioner till SEO-vänligt webb- och socialt medieinnehåll för att förbättra ditt rykte. Lär dig mer om Grade.us

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Reputation ger dig en 360-graders översikt över ens rykte på internet så man effektivt kan hantera recensioner, affärsannonser, sociala medier och kundundersökningar
Reputation säger sig ha förändrat hur företag förbättrar sin kundupplevelse genom respons från kunder. Reputations plattform översätter stora mängder efterfrågade och icke begärda responsdata till insikter som företag använder för att lära sig av och växa – inklusive kundupplevelser, drift och mycket mer. Reputation kallar denna process för Reputation Experience Management (ryktesupplevelsehantering), en kategori de själva har hittat på. Lär dig mer om Reputation

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Samla alla offentliga omnämnanden av ditt varumärke på ett ställe med vårt verktyg för hantering av recensioner online.
Brand24 är ett recensionshanteringsverktyg med vilket du utifrån statistik kan analysera hajpen kring ditt varumärke, såsom uppskattad räckvidd via sociala medier, antal delningar, kommentarer och gilla-markeringar eller känslan i omnämnanden. Med Brand24 kan du snabbt konfigurera och anpassa e-post- och Storm-aviseringar för ditt projekt, och identifiera de senaste förändringarna i antal omnämnanden eller uppskattad räckvidd via sociala medier. Lär dig mer om Brand24

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Zonka Feedback CX Platform är en programvara för undersökning och respons över flera kanaler. Mät, förbättra och omvandla de anställdas och kundernas upplevelser.
Zonka Feedback CX Platform är en flerkanalig programvara för undersökningar och respons för att förändra hur du hanterar medarbetar- och kundupplevelsen. Mät rätt CX-mätvärden inklusive poäng för kundlojalitet, kundansträngning och kundnöjdhet. Ta emot respons och genomför undersökningar över flera kanaler som surfplattor, webb, e-post och SMS. Se till att ditt team är synkade, ser responsen och samarbetar för att sluta responsslingan. Se insiktsfulla responsrapporter för att fokusera på kundtillfredsställelse och tillväxt. Lär dig mer om Zonka Feedback

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Leapsome är en personalhanteringsplattform som används av vd:ar och HR-team för att utveckla sin personal och skala upp sin verksamhet.
Vd:ar och HR-team i framåttänkande företag, inklusive Spotify, Trivago och Babbel, använder Leapsome för att skapa en kontinuerlig cykel av prestationshantering och personanpassat lärande som driver medarbetarnas engagemang och framgång för deras verksamhet. Leapsome är en plattform för personalhantering som kombinerar verktyg för hantering av mål, målsättningar och viktiga resultat (objective and key results, OKR), prestationsgenomgångar och 360-gradersutvärderingar, inlärning för och onboarding av anställda, enkäter om medarbetarnas engagemang, feedback och beröm samt möten. Lär dig mer om Leapsome

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Refersion hjälper internetbutiker att se hur mycket försäljning som drivs av marknadsförare, påverkare och affiliates. Installera på några minuter.
Refersion är det bästa verktyget för att bygga upp ditt eget nätverk av affiliates. Refersionappen kommer att bevaka hur väl affiliates säljer, hjälpa dig att förvandla kunder till affiliates och förenkla betalningar. Refersion är alltid angelägna om att hjälpa dig med eventuella frågor du har eller skapa en anpassad funktion som du kan behöva. Kom igång med en 14 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Refersion

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Plattform för kundengagemang med övervakning av attityder, responsinsamling, closed loop-uppföljning, granskning av publicering och textanalys.
Listen360 betjänar företag runt om i världen med kontor i flera orter. Listen360:s plattform för kundengagemang ger dig nyckeln till att lyssna på och lära av dina kunder. Med hjälp av statistik och insikter hjälper Listen360 dig att dra nytta av direkt respons från kunder för att göra dina produkter och tjänster mer meningsfulla för de kunder du betjänar. Lär dig mer om Listen360

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Samla in användarrespons och fel genom att låta dina användare skicka in en kommenterad skärmbild i sin webbläsare. Skapa betydelsefull respons.
Usersnap är en plattform för kundrespons och visuellt felrapporteringssystem för alla som arbetar med ett webbprojekt och webbaserade applikationer. Bland kunderna finns några av världens största varumärken som Facebook, Microsoft, Canva och Bridgestone. Programvaran gör det enkelt att felrapportera och samla in respons i din kvalitetssäkrings- eller testprocess och du kan automatiskt skicka dina problem till din Jira-programvara, Asana, Trello osv. Hämta all kontextdata som skärmstorlek, URL, OS, webbläsarversion osv. Lär dig mer om Usersnap

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Canny är ett verktyg för användarrespons som är byggt för att täcka allt du behöver för att navigera hela responscykeln.
Samla in, organisera och analysera användarrespons på ett ställe som underlag för dina produktbeslut. Prioritera respons, skapa en färdplan och slut din kommunikationsslinga med en inbyggd ändringslogg. Lär dig mer om Canny

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Recensionshanteringsplattform för Shopify för att få text-, foto- och videorecensioner samt importera recensioner från Amazon, Aliexpress eller eBay.
Opinew är en Shopify-applikation som samlar in produktrecensioner med möjlighet att lägga till bilder och videor från kunder. Hantera e-post- och SMS-recensionsförfrågningar och erbjud kuponger för att uppmuntra dina kunder att skriva en recension om din butik. Importera från Amazon, Aliexpress och Ebay och gör din butik populär redan från början. Visa dina produktrecensioner med dessa väldigt anpassningsbara widgetar och börja förbättra din butiks sociala bevis redan idag. Lär dig mer om Opinew

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Ett verktyg för medieövervakning och social lyssning med global täckning i realtid, avancerad varumärkesanalys och marknadsinsikter.
Att få en snabb och enkel översikt över var och på vilket sätt ditt varumärke nämns kan vara avgörande för att bli ledande i branschen eller föra en tynande tillvaro. Mediatoolkit hjälper dig att spåra varumärkesomnämnanden på över 100 miljoner onlinekällor (från sociala medier till forum osv.) och få värdefulla insikter från dina kunder. Med funktionen för attitydanalys får du omedelbart veta när ditt varumärke nämns på ett negativt sätt. Håll ditt rykte intakt och förhindra kriser innan de blir ett problem. Lär dig mer om Determ

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Capture more customer feedback and deliver a better customer experience. Use 20+ native integrations to act on customer feedback.
Survicate is a customer experience surveys platform for scaling companies. Customer experience tools are either basic survey tools or complex enterprise platforms. Survicate combines the best of both worlds: ease of use with powerful functionality. — NPS, CSAT, CES, and 12 more question types. — Perfect solution for small-to-medium-sized companies (SMBs.) — Easy integration with Intercom, HubSpot & more (native, code-free.) — 100+ various free-to-use surveys templates. Lär dig mer om Survicate

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
IdeaScale är en programvara för innovationshantering som använder crowdsourcing för att samla in idéer och utveckla dem till en ny produkt eller process.
IdeaScale är en av världens största molnbaserade plattformar för innovationssprogramvara med över 25 000 kunder och 4,5 miljoner användare. Programvaran gör det möjligt för organisationer att involvera offentliga och privata gemenskaper genom att samla in deras idéer och ge användarna en plattform att rösta på. Idéerna utvärderas, dirigeras och implementeras, vilket gör IdeaScale till motorn för innovation genom crowdsourcing. I IdeaScales kundförteckning ingår branschledare som Vita huset, Cisco och många andra. Lär dig mer om IdeaScale

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Samla in, visa och dela kundrecensioner, allt på autopilot. Mer än 5 000 företag automatiserar sociala bevis med Endorsal.
Det är viktigt för alla företag att samla in högkvalitativa recensioner. Men det har alltid varit en utdragen, tröttsam process av frågor, svar och förslag fram och tillbaka. Endorsal förenklar hela din process genom att helt automatisera den, vilket sparar tid och pengar åt ditt företag. Öka konverteringar, bygg kundlojalitet och stärk ditt varumärke. Över 5 000 företag använder sig av Endorsals kraftfulla automatiseringsverktyg för kundberättelser. Registrera dig för en gratis provperiod och se varför. Lär dig mer om Endorsal

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Trustmary kopplar samman kundrespons, kundrecensioner och hemsida för att generera fler konverteringar (leads, försäljning). Helautomatisk.
Trustmary hjälper dig att 1. mäta NPS och samla in respons 2. omvandla respons till autentiska recensioner och kundrekommendationer (inklusive video), 3. visa sociala bevis på hemsidan och mäta hur de förbättrar dina konverteringar. Helautomatisk. Det primära värdet kommer från ett kontinuerligt flöde av autentiskt och effektivt kundgenererat innehåll från responsströmmen och enkla sätt att visa dem på hemsidan, vilket resulterar i högre konverteringsfrekvenser. Lär dig mer om Trustmary

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Ett av de bästa verktygen för kundrespons för företag som kräver användbar respons från kunder för att upptäcka tillfredsställelseluckor och lösa problem.
Qualaroo är ett kraftfullt verktyg för kundrespons som hjälper dig att samla in kundinsikter som är tio gånger mer värdefulla än e-postundersökningar. Med dess egna popup-undersökningar, som kallas Nudge, kan du ställa rätt frågor till dina användare vid rätt tidpunkt. Färdiga Nudge-mallar hjälper dig att spara tid när du skapar webb-, app- och länkundersökningar. Dess AI-drivna sentimentanalysfunktion som backas upp av IBM Watson tolkar enkelt användarnas motiv och känslor från deras svar på öppna undersökningsfrågor. Lär dig mer om Qualaroo

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Vi får dina lokala resultat att växa. Din lokala partner för ditt rykte, som också erbjuder KPI:er och innehåll. BÄST VALUTA FÖR PENGARNA. Kostnadsfritt testkonto tillgängligt dygnet runt.
GMBapi.com är en Google Business Profile-programvara för flera platser. Agenturer och direktkunder älskar oss. Hantera ditt lokala rykte och publicera innehåll och foton i bulk, och få en enkel översikt över alla dina lokala sökprioriteringar och -resultat. Vårt recensionsstöd gör det enkelt att maximera den lokala synligheten. AI-drivna recensionssvar, konkurrenskraftiga recensionsrapporter och raderade recensioner gör detta till den bästa recensionshanteraren för lokala sökningar för att öka din pondus. Gratis 2 veckors testning och oslagbara priser! Lär dig mer om GMBapi.com

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå.
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om GuestXM

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projektledning i ett enda program. Hantera kundärenden och projekt i en app.
OneDesks programvara kombinerar kundtjänst och projekthantering i ett enda program. Du behöver inte köpa, integrera och växla mellan applikationer. Ditt team kan stödja dina kunder och arbeta med projekt på ett och samma ställe. OneDesk är inriktat på små och medelstora företag samt avdelningar på stora företag och används ofta av projektledare, kundservice, IT, professionella tjänster med mera. Denna lättanvända, funktionsrika och mycket konfigurerbara programvara kan hantera båda arbetsflödena för både ärenden och uppgifter. Lär dig mer om OneDesk

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Underlätta respons i ögonblicket på begäran med Bluepulse, en ständigt aktiv responskanal för kontakt med dina anställda.
Anställdas utveckling och engagemang har inga start- och stopptider utan är fortlöpande. Det borde finnas ett matchande responsverktyg – det är vad Continuous Listening erbjuder. Alltid aktiv betyder att du inte behöver vänta på förutbestämda händelser för att engagera eller be om respons från anställda. Med Bluepulse kontinuerliga lyssningsplattform kan du dela frågor, tankar, information, idéer med mera på ett fokuserat sätt. Rikta in dig på specifika affärsenheter eller avdelningar och samla in svar i realtid. Lär dig mer om Bluepulse

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Tar alla produktrecensioner till ett och samma ställe för att ge dig en komplett översikt över dina recensioner.
FeedCheck hjälper konsumentmärken och konsumentelektronikmärken att övervaka sina kundrecensioner för att skapa en koppling till köpare. Med hjälp av FeedCheck kan varumärken hantera produktrecensioner för hela produktportföljen. Lär dig mer om FeedCheck

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Driver dina kunder till att bli marknadsföringsmotorer, öka recensions- och betygvolymen och öka kundförvärvet.
Programvara för hantering av online-rykte för att få din verksamhet att växa. Få fler recensioner på några få minuter – Få aviseringar om nya recensioner och kundrespons i en enda instrumentpanel. Svara enkelt kunderna och arbeta för att förbättra varumärkets anseende. En programvara för hantering av anseende som upprätthåller konsekvensen i recensioner och betyg på din hemsida, som fortsätter att locka kunder. Och ser alltid till att klassificeringen ligger mellan 4 och 5, så att din service alltid visas med de bästa etiketterna. Lär dig mer om ReviewNinja

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Se till att hålla reda på dina recensioner med hjälp av JustLikeAPI. Ditt recensionshanteringssystem kommer att märka skillnad.
Att vinna förtroende och trovärdighet är omöjligt utan bra recensioner. Se till att hålla reda på dina recensioner på olika plattformar med hjälp av JustLikeAPI. JustLikeAPI är en avancerad API-tjänst för dataextrahering som gör det möjligt för företag att komma åt, övervaka, analysera och besvara recensioner eller andra data som är relaterade till användarkonton på dussintals recensionswebbplatser eller sociala nätverk från en enda plats. Ditt recensionshanteringssystem kommer garanterat att märka skillnad. Lär dig mer om justLikeAPI

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Låt kunderna berätta varumärkets historia med sina foton, videor och inlägg på sociala medier från Facebook, Instagram, Twitter och YouTube.
Med denna prisbelönta UGC-plattform kan man samla in, sammanställa och dra nytta av innehåll från Facebook, Instagram, Twitter och YouTube och använda dessa sociala bevis för att öka försäljningen. Samla in bilder, video och text från alla större sociala nätverk och använd kraftfulla AI-förbättrade verktyg för att moderera och få användningsrättigheter från skaparna innan nytta dras av UGC direkt i varje marknadsföringspunkt från varumärkeswebbplatser till digitala OOH, från bannerannonser till betalda sociala annonser med mera. Lär dig mer om Hashtag'd

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Sverige Lokal produkt
Storebadge

Storebadge

(0) Sverige Lokal produkt
Storebadge hjälper till att övervaka och marknadsföra användargenererat innehåll om ditt specifika varumärke.
Storebadge hjälper till att övervaka och marknadsföra användargenererat innehåll om ditt specifika varumärke. Lär dig mer om Storebadge

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande
Visar den senaste kundaktiviteten på din webbplats för att öka konverteringsfrekvensen.
Visar den senaste kundaktiviteten på din webbplats för att öka konverteringsfrekvensen. Lär dig mer om ProofBoss

Funktioner

  • Svarshantering
  • Social delning
  • Kampanjhantering
  • Granskningsmeddelande