43 resultat
Varför Capterra är gratis
Med Bynders lösningar för digital materialförvaltning, kreativt arbetsflöde, mallkonfiguration för varumärke och riktlinjer skapar marknadsföringsteamen mer varumärkesinnehåll snabbare. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Med detta kraftfulla erbjudande för digital materialförvaltning kan många närliggande programvarulösningar enkelt integreras. När du tittar på MRM-lösningar har Binder starka samarbetspartner för att kunna erbjuda kunderna en upplevelse som passar dem. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser. Lär dig mer om BrandMaster
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. När det kollapsar så kollapsar även den tillit som byggts upp. Varumärkeshanterings- och marknadsföringssystemet är utformat för att se till att detta inte händer. Det skapar en struktur som eliminerar risken och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system runt just deras behov Lär dig mer om BrandMaster
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. När det kollapsar så kollapsar även den tillit som byggts upp. Varumärkeshanterings- och marknadsföringssystemet är utformat för att...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys. Lär dig mer om Dreamdata
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys. Dreamdata-tekniken samlar in, för samman och rensar alla intäktsrelaterade data för att kunna presentera transparenta och genomförbara analyser av det som driver B2B-intäkterna. Detta gör det möjligt för företag att genomföra och förstå B2B-tillskrivning, annonsernas livstidsvärde, mätning av innehållets ROI, jämförelse av tillväxt, förutse intäkter och fatta beslut om vilka insatser som ska skalas härnäst. Lär dig mer om Dreamdata
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys. Dreamdata-tekniken samlar in, för samman och rensar alla intäktsrelaterade data för att kunna presentera transparenta och...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
monday.com hjälper marknadsföringsteamen att planera strategiskt och samtidigt hantera resurser effektivt, från idé till genomförande. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam ta fram verktyg för att stödja alla arbetsflöden. Planera strategiskt och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Dra sedan nytta av de anpassningsbara instrumentbrädorna för att bättre hantera resurser och kapacitet. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att arbeta mer effektivt än någonsin. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam ta fram verktyg för att stödja alla arbetsflöden. Planera strategiskt och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på Smartsheet för kampanjhantering, initiativspårning, innehållskalendrar, eventhantering med mera. Med Smartsheet kan du centralisera resurser, upprätthålla konsekvent utförande mellan projekt och kampanjer och öka hastigheten till marknaden. Samordna marknadsföringsinsatser sömlöst med ROI och förbättra samordningen mellan alla inblandade intressenter. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Webbaserad plattform för rapportering och analys – konsoliderar marknadsföringdata och prestandamått i en enda instrumentbräda. Lär dig mer om TapClicks
TapClicks är rapportering i världsklass som sparar tid, i den filtyp du vill ha. Exportera och schemalägg automatiska rapporter till e-post, Word, Excel, PDF och PowerPoint. Med den här lösningen behöver du inte generera dussintals separata rapporter manuellt. TapClicks levereras med både förbyggda visualiseringar och ett bibliotek med widgetar som du kan ställa in för att svara på de affärsfrågor du regelbundet ställs inför eller som dyker upp i farten. Förbättra din förmåga att fatta rätt beslut med effektfulla visualiseringar. Lär dig mer om TapClicks
TapClicks är rapportering i världsklass som sparar tid, i den filtyp du vill ha. Exportera och schemalägg automatiska rapporter till e-post, Word, Excel, PDF och PowerPoint. Med den här lösningen...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad marketing resource management MRM programvarulösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina marknadsföringstillgångar, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt MRM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad marketing resource management MRM programvarulösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina marknadsföringstillgångar, såsom bilder, videor och...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Wrike är en programvara för planering av marknadsföringsresurser med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar.
Wrike är en programvara för marketing resource management som mer än 20 000 företag världen över litar på. Förbättra din planering för marknadsföringsresurser med hjälp av resurshantering och tilldelning, resultatrapporter, Gantt-diagram, tidsuppföljning, arbetsbelastningsöversikter och företagsomfattande synlighet – allt på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike.
Wrike är en programvara för marketing resource management som mer än 20 000 företag världen över litar på. Förbättra din planering för marknadsföringsresurser med hjälp av resurshantering och...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
CoSchedule's Marketing Suite is a family of agile marketing products that helps you coordinate your process, projects, and teams.
CoSchedule is the marketing industry’s leading provider of content calendar, content optimization, and marketing education products. Its dynamic family of agile marketing management products serve more than 50,000 marketers worldwide, helping them organize their work, deliver projects on time, and prove marketing team value. Collectively, CoSchedule products empower nearly 100,000 marketers to complete more high-quality work in less time.
CoSchedule is the marketing industry’s leading provider of content calendar, content optimization, and marketing education products. Its dynamic family of agile marketing management products serve...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
End-to-end campaign management solution enabling companies to seamlessly manage digital assets, branding and marketing operations.
One platform. Less stress. More results. End-to-end campaign management solution that streamlines collaboration, automates brand compliance and increases speed-to-market. Purpose-built for marketing teams in complex and highly regulated industries including Health, Finance, Retail & Franchisors. Helping brands such as ANZ Bank, KFC & Baptist Health transform their marketing operations, seamlessly create great content that is consistent with their brand and meet legal and compliance needs.
One platform. Less stress. More results. End-to-end campaign management solution that streamlines collaboration, automates brand compliance and increases speed-to-market. Purpose-built for marketing...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management,...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Percolate empowers marketers to deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Percolate empowers marketing teams to gain visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content with analytics to measure impact. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated buyer experience, reduce production costs, and improve marketing impact.
Percolate empowers marketing teams to gain visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content with analytics to measure...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Marvia är en SaaS-baserad plattform för marketing resource management. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra sitt marknadsföringsmaterial samtidigt som de anpassar och publicerar det på lokal nivå. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia.
Marvia är en SaaS-baserad plattform för marketing resource management. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
MRM software with planning, financial analysis, and performance insight capabilities for global marketing campaigns.
MRM software with planning, financial analysis, and performance insight capabilities for global marketing campaigns.
MRM software with planning, financial analysis, and performance insight capabilities for global marketing campaigns.

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
MARMIND® is the only Marketing Resource Management solution to combine plans, budgets, and results in one platform.
MARMIND is a leading Marketing Resource Management platform that empowers marketers worldwide to optimize resources and maximize results. The only MRM to create seamless workflows for planning, budgeting, and result analysis across point solutions, MARMIND enables businesses to make better decisions.
MARMIND is a leading Marketing Resource Management platform that empowers marketers worldwide to optimize resources and maximize results. The only MRM to create seamless workflows for planning,...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Help optimize your Marketing department¿s access to your digital assets with the NetX DAM platform.
Help optimize your Marketing department's access to your digital assets with the NetX DAM platform. Approval workflow, brand management, content management and easy file-sharing tools make it easy to manage your digital content, all within a modern and intuitive UI. Our customers continually describe our UI as "Beautiful," our team as "Helpful and friendly," and our solution as "Powerful." Come and learn why we're the most powerful, easy to use DAM on the market. Cloud and Onprem.
Help optimize your Marketing department's access to your digital assets with the NetX DAM platform. Approval workflow, brand management, content management and easy file-sharing tools make it easy to...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
We are a cloud-based Project, Collaboration and Resource Management platform developed specifically for marketers.
Our solution is designed to improve the efficiency and effectiveness of marketing teams for the maximum utilization of their most important resources: people, time, content & money. MRMcentral is a truly comprehensive Marketing Resource Management (MRM) system. MRMcentral enables marketing departments to manage all the work needing to be done as well as the people needing to do it. Everyone works better, faster, smarter.
Our solution is designed to improve the efficiency and effectiveness of marketing teams for the maximum utilization of their most important resources: people, time, content & money. MRMcentral is a...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Wedia's cloud-based MRM software suite succesfully supports each step of your digital marketing transformation.
Wedia's Marketing Resource Management solution provides a central hub to plan, manage, distribute and measure your marketing content, such as photos, videos, 3D and other rich content. Our SaaS technology supports primarily global brands of 1000+ employees in the entire lifecycle of content so that they can deliver better user experiences, improve productivity and increase marketing ROI. With our modular solution, it is easy to start and grow according to your business needs.
Wedia's Marketing Resource Management solution provides a central hub to plan, manage, distribute and measure your marketing content, such as photos, videos, 3D and other rich content. Our SaaS...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Suttle-Straus offers customized marketing portals for centralized management of brand standards and print quality consistency.
Suttle-Straus combines customized brand portals with quality in-house printing to deliver scalable solutions to companies with distributed marketing needs. Your corporate marketing team provides branded templates, while empowering end users with self-service access to execute local, targeted marketing initiatives. End products delivered by the system include business cards, stationery, direct mail pieces, signage, social media imagery, flexible banner ads, promotional products and much more!
Suttle-Straus combines customized brand portals with quality in-house printing to deliver scalable solutions to companies with distributed marketing needs. Your corporate marketing team provides...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Factors.AI is a marketing analytics and attribution product.
Factors helps you get a holistic view of your sales and marketing funnel - covering every touchpoint across ad interactions, website visits, e-book downloads, webinars, and sales activities. Our self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library eliminate the need for hero analysts and complex spreadsheet analytics
Factors helps you get a holistic view of your sales and marketing funnel - covering every touchpoint across ad interactions, website visits, e-book downloads, webinars, and sales activities. Our...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
BrandMaker helps enterprise marketing leaders get on top of the five key elements of their marketing operations.
BrandMaker is the leading SaaS provider of effective and scalable marketing operations management solutions. The company delivers the visibility, control, and agility that enterprise marketers require to optimize their marketing operations. BrandMaker tames the complexity of multinational marketing campaigns, budgets, and team workflows, enabling companies to work across borders, cultures, and silos for efficiency and value. Independent research firms recognize BrandMaker as a leader.
BrandMaker is the leading SaaS provider of effective and scalable marketing operations management solutions. The company delivers the visibility, control, and agility that enterprise marketers...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Ontrack Workflow makes it easy for your company to Manage and Distribute Marketing & Sales Assets while maintaining brand integrity.
Ontrack Workflow streamlines the way your company administers, controls and distributes Marketing & Sales Assets while maintaining brand integrity. Some of the features include: Flexible Online Portal, Administrative Tools & Workflow Management, Brand Control, Localization & Personalization, Variable Data & Data Merge, Vendor Linking, Reporting & Analytics, API Integrations. Ontrack Workflow is an affordable solution, with quick setup and big capabilities. Sign up for a Free Demo!
Ontrack Workflow streamlines the way your company administers, controls and distributes Marketing & Sales Assets while maintaining brand integrity. Some of the features include: Flexible Online...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Keep your entire marketing team happy, in one platform. Your people, processes and assets can finally live together.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable marketing calendar. Establish an effective, standardised workflow that increases productivity. At each level of the marketing organisation, Cooperate helps team members to be crystal clear on priorities, better manage their time, all while providing clarity to the wider team.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Centralize and manage your brand and marketing resources: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one place.
CDM is the online platform for centralized brand resources management. It is easy to use and implement. Centralize and share brand resources: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one place, accessible online on any device by your users. This toolset helps you improve your brand management and tackle these issues: keep your guidelines updated and maintain brand consistency, organize and share your assets with access control, and optimize your on-brand process without e-mail.
CDM is the online platform for centralized brand resources management. It is easy to use and implement. Centralize and share brand resources: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Allocadia Marketing Performance Management is planning, investment, and ROI measurement software built for marketing teams.
Allocadia handles the financial management piece of MRM. Our software helps your team plan and track marketing spend and measure its impact. We help marketers become better stewards of their budgets by giving them visibility into their investments, keeping them accountable, and helping them spend with accuracy. Allocadia can integrate with virtually any MRM solution or point solution; no matter your marketing technology stack, Allocadia can fit into it seamlessly.
Allocadia handles the financial management piece of MRM. Our software helps your team plan and track marketing spend and measure its impact. We help marketers become better stewards of their budgets...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Molnbaserad MRM-lösning som hjälper till att hantera och planera marknadsföringskalendrar och budgetar samt optimera prestanda, ROI och kundens framgång.
Hive9 tar hela marknadsföringsplanen till en intelligent kalender, vilket ger omedelbar insyn, insikter och bättre samarbete för att säkerställa att plane överensstämmer med strategin. Planen ansluts automatiskt till budgeten och faktiska kostnader för att säkerställa att det inte uppstår några överraskningar med ekonomichefen och ger bättre kunskap om utgifter per leverantör, region, produkt, målgrupp och mycket mer. Slutligen visas tydligt vad som fungerar och vad som inte fungerar i prestandamodulen.
Hive9 tar hela marknadsföringsplanen till en intelligent kalender, vilket ger omedelbar insyn, insikter och bättre samarbete för att säkerställa att plane överensstämmer med strategin. Planen ansluts...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Ditch spreadsheets, and use Plannuh to create and manage your marketing budget and plan for significantly improved spend performance.
Plannuh empowers marketers to create winning marketing plans, maximize budget impact, and improve ROI. Unlike disconnected spreadsheets, Plannuh unifies your budgets and plans in a cloud-based, collaborative platform for achieving true marketing visibility, efficiency, and forecast accuracy. AI-driven automation of expense management and reconciliation makes it easy. In less than one week, marketers can align teams, optimize budgetary spend and exceed organizational goals using Plannuh.
Plannuh empowers marketers to create winning marketing plans, maximize budget impact, and improve ROI. Unlike disconnected spreadsheets, Plannuh unifies your budgets and plans in a cloud-based,...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
MarCom On Demand is the industry-leading cloud-based solution for managing marketing assets, processes and workflows.
MarCom On Demand is a cloud-based solution for managing the assets, processes and workflows critical to an organization's marketing efforts and effectiveness.
MarCom On Demand is a cloud-based solution for managing the assets, processes and workflows critical to an organization's marketing efforts and effectiveness.

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Integrated platform for enterprise marketing management with campaign management and optimization.
Integrated touch points. More intimate customer relationships. Every customer journey is unique. And every touch point is an opportunity to nurture customer relationships and deepen customer intimacy. Only SAS unites best-in-class marketing solutions, award-winning data management and the world's best analytics to get you in sync with each customer's journey no matter how fragmented. For a clear competitive advantage, and a bigger, better ROI.
Integrated touch points. More intimate customer relationships. Every customer journey is unique. And every touch point is an opportunity to nurture customer relationships and deepen customer...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
A tool for planning and running central and local marketing campaigns. Additional budgeting functionality can be added as needed.
A tool for planning and running central and local marketing campaigns. Additional budgeting functionality can be added as needed.
A tool for planning and running central and local marketing campaigns. Additional budgeting functionality can be added as needed.

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Market resource management solution encompasses strategic marketing planning & budgeting, program development & marketing intelligence.
Infor Market Resource Management is completely integrated marketing software for managing your entire marketing department and all campaigns, along with the resources and management processes required to get your promotions to market. If you need more speed to market with promotions, & more marketing visibility...you need Infor MRM.
Infor Market Resource Management is completely integrated marketing software for managing your entire marketing department and all campaigns, along with the resources and management processes...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Welcome is the leading marketing orchestration platform to align teams, take friction out of execution, and demonstrate results.
Welcome, a NewsCred brand, transforms how marketers run marketing. It is the leading marketing orchestration platform used by the world’s most ambitious brands to strategically align teams, take the friction out of execution, and demonstrate meaningful results. Only Welcome offers a platform purpose-built for the complexities of modern marketing that can scale to support the largest teams in the world.
Welcome, a NewsCred brand, transforms how marketers run marketing. It is the leading marketing orchestration platform used by the world’s most ambitious brands to strategically align teams, take the...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Simple is an intelligent marketing platform, providing a single home for your marketing briefs, campaigns, budgets, approvals, workflow
Simple is an intelligent marketing platform, providing a single home for your marketing briefs, campaigns, budgets, approvals, workflows and reporting. Instead of multiple spreadsheets, PowerPoints and project management tools, with Simple you have a single source of truth: a complete picture of everything you need to know. At its heart, Simple provides you and your team with complete visibility, accountability and control.
Simple is an intelligent marketing platform, providing a single home for your marketing briefs, campaigns, budgets, approvals, workflows and reporting. Instead of multiple spreadsheets, PowerPoints...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Helps organisations create, share, manage distributed marketing operations, cut routine tasks, and streamline marketing.
Helps organisations create, share, manage distributed marketing operations, cut routine tasks, and streamline marketing.
Helps organisations create, share, manage distributed marketing operations, cut routine tasks, and streamline marketing.

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Brand center for brick and mortar marketing. Improve the brand experience in your stores by managing your physical brand expressions.
Brand center for brick and mortar marketing. myBrand continues where other retail IT solutions, like MRM and DAM, stop. myBrand enables marketers to take full control of delivering and maintaining the intended brand experience to all stores and, at the same time, lower operational costs and reduce cycle times. myBrand is closing the gap between digital and physical worlds.
Brand center for brick and mortar marketing. myBrand continues where other retail IT solutions, like MRM and DAM, stop. myBrand enables marketers to take full control of delivering and maintaining...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Marketing resource management tool to automate and streamline marketing processes & communications between manufacturers and dealers.
Marketing resource management tool to automate and streamline marketing processes & communications between manufacturers and dealers.
Marketing resource management tool to automate and streamline marketing processes & communications between manufacturers and dealers.

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
The leader in model risk management solutions for financial services.
Institutions need a flexible, dynamic, and effective model risk management (MRM) solution that can evolve in step with their requirements and business. ClusterSeven MRM covers a range of model environments and the tools and calculators that feed them, providing a powerful, flexible, cost-effective MRM for any institution, whether you¿re using models to manage the business, develop new products, or to comply with industry regulations.
Institutions need a flexible, dynamic, and effective model risk management (MRM) solution that can evolve in step with their requirements and business. ClusterSeven MRM covers a range of model...

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
French-language platform that centralizes communication media for marketing campaigns. It includes asset library, search & sharing.
French-language platform that centralizes communication media for marketing campaigns. It includes asset library, search & sharing.
French-language platform that centralizes communication media for marketing campaigns. It includes asset library, search & sharing.

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • Analyser/ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering