54 resultat
Med Bynders lösningar för digital materialförvaltning, kreativt arbetsflöde, mallkonfiguration för varumärke och riktlinjer skapar marknadsföringsteamen mer varumärkesinnehåll snabbare. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Med detta kraftfulla erbjudande för digital materialförvaltning kan många närliggande programvarulösningar enkelt integreras. När du tittar på MRM-lösningar har Binder starka samarbetspartner för att kunna erbjuda kunderna en upplevelse som passar dem. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
monday.com hjälper marknadsföringsteamen att planera strategiskt och samtidigt hantera resurser effektivt, från idé till genomförande. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam ta fram verktyg för att stödja alla arbetsflöden. Planera strategiskt och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Dra sedan nytta av de anpassningsbara instrumentbrädorna för att bättre hantera resurser och kapacitet. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att arbeta mer effektivt än någonsin. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Wrike är en programvara för planering av marknadsföringsresurser med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar. Lär dig mer om Wrike
Wrike är en programvara för marketing resource management som mer än 20 000 företag världen över litar på. Förbättra din planering för marknadsföringsresurser med hjälp av resurshantering och tilldelning, resultatrapporter, Gantt-diagram, tidsuppföljning, arbetsbelastningsöversikter och företagsomfattande synlighet på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på Smartsheet för kampanjhantering, initiativspårning, innehållskalendrar, eventhantering med mera. Med Smartsheet kan du centralisera resurser, upprätthålla konsekvent utförande mellan projekt och kampanjer och öka hastigheten till marknaden. Samordna marknadsföringsinsatser sömlöst med ROI och förbättra samordningen mellan alla inblandade intressenter. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Brandfolder is the industry-leading, most intuitive Digital Asset Management platform
An industry leader in Digital Asset Management software, Brandfolder delivers a platform that is as intuitive for users as it is powerful for admins, to easily store, manage, share, manipulate, and analyze assets across hundreds of formats including 8K video, documents, images, and 3D renderings. With best-in-class services, support, security, and scalability, Brandfolder helps global brands create compelling, timely, and consistent brand experiences with unparalleled efficiency and speed. Lär dig mer om Brandfolder

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Capitalize on customer insight, improve front-line efficiency and effectiveness, streamline critical business processes.
Make the most of relationships with customers by capitalizing on customer insight, improving front-line efficiency and effectiveness,streamlining critical business processes across and beyond customer touch points, and quickly adapting to changing business and customer needs. Lär dig mer om SAP Customer Experience

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Webbaserad plattform för rapportering och analys – konsoliderar marknadsföringdata och prestandamått i en enda instrumentbräda.
TapClicks är rapportering i världsklass som sparar tid, i den filtyp du vill ha. Exportera och schemalägg automatiska rapporter till e-post, Word, Excel, PDF och PowerPoint. Med den här lösningen behöver du inte generera dussintals separata rapporter manuellt. TapClicks levereras med både förbyggda visualiseringar och ett bibliotek med widgetar som du kan ställa in för att svara på de affärsfrågor du regelbundet ställs inför eller som dyker upp i farten. Förbättra din förmåga att fatta rätt beslut med effektfulla visualiseringar. Lär dig mer om TapClicks

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
CoSchedule's Marketing Suite is a family of agile marketing products that helps you coordinate your process, projects, and teams.
CoSchedule Marketing Suite is a family of agile marketing products to coordinate your process, projects, & teams. With Marketing Suite, you can: - See your entire marketing strategy in real-time. - Triage, create, & promote your best content. - Seamlessly manage your team & projects. - Store, index, & share your marketing. Marketing Suite helps marketers complete more work, deliver projects on time, & prove your value. Join the 100,000+ marketers worldwide who use CoSchedule products. Lär dig mer om CoSchedule Marketing Suite

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang.
Filecamp är en molnbaserad marketing resource management MRM programvarulösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina marknadsföringstillgångar, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt MRM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
End-to-end campaign management solution enabling companies to seamlessly manage digital assets, branding and marketing operations.
One platform. Less stress. More results. End-to-end campaign management solution that streamlines collaboration, automates brand compliance and increases speed-to-market. Purpose-built for marketing teams in complex and highly regulated industries including Health, Finance, Retail & Franchisors. Helping brands such as ANZ Bank, KFC & Baptist Health transform their marketing operations, seamlessly create great content that is consistent with their brand and meet legal and compliance needs. Lär dig mer om IntelligenceBank

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Marvia är en SaaS-baserad plattform för marketing resource management. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra sitt marknadsföringsmaterial samtidigt som de anpassar och publicerar det på lokal nivå. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys.
Dreamdata är en plattform för B2B-marknadsattribuering som hjälper dig att bygga, upprepa och skala framgångsrika lösningar. Plattformen samlar in, samkör och rensar alla marknadslanseringsdata för att presentera transparenta, användbara analyser av vad som driver intäkter. Det gör det möjligt för företag att köra B2B-attribuering för marknadsföringen, lära sig annonsers livstidsvärde, mäta ROI för innehåll, analysera tillväxt, förutsäga intäkter och fatta beslut om vilka insatser som behöver skalas i nästa steg. Lär dig mer om Dreamdata

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Percolate empowers marketers to deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Percolate empowers marketing teams to gain visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content with analytics to measure impact. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated buyer experience, reduce production costs, and improve marketing impact. Lär dig mer om Percolate

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
MRM software with planning, financial analysis, and performance insight capabilities for global marketing campaigns.
MRM software with planning, financial analysis, and performance insight capabilities for global marketing campaigns. Lär dig mer om Siebel CRM

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar.
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar för att se till att pengarna spenderas på rätt ställen. Beräkna automatiskt planerade, fastställda och faktiska kostnader och skapa automatiska prognoser. Du kan lita på att MARMIND talar om för dig om du spenderar för mycket eller för lite. Lär dig mer om MARMIND

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Help optimize your Marketing department¿s access to your digital assets with the NetX DAM platform.
Help optimize your Marketing department's access to your digital assets with the NetX DAM platform. Approval workflow, brand management, content management and easy file-sharing tools make it easy to manage your digital content, all within a modern and intuitive UI. Our customers continually describe our UI as "Beautiful," our team as "Helpful and friendly," and our solution as "Powerful." Come and learn why we're the most powerful, easy to use DAM on the market. Cloud and Onprem. Lär dig mer om NetX

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Factors.AI is Marketing Analytics and Attribution platform that helps teams understand the impact of marketing on revenue
Factors.AI is a Marketing Analytics and Attribution platform that helps you understand and prove the impact of how your activities impact revenue We collect and process all data across your customer journeys. You can monitor metrics across web, campaigns and CRM with the goal of increasing revenue. With an easy self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library — you'll have all the answers to frequent marketing questions Lär dig mer om Factors.ai

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
We are a cloud-based Project, Collaboration and Resource Management platform developed specifically for marketers.
Our solution is designed to improve the efficiency and effectiveness of marketing teams for the maximum utilization of their most important resources: people, time, content & money. MRMcentral is a truly comprehensive Marketing Resource Management (MRM) system. MRMcentral enables marketing departments to manage all the work needing to be done as well as the people needing to do it. Everyone works better, faster, smarter. Lär dig mer om MRMcentral

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser.
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. När det kollapsar så kollapsar även den tillit som byggts upp. Varumärkeshanterings- och marknadsföringssystemet är utformat för att se till att detta inte händer. Det skapar en struktur som eliminerar risken och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system runt just deras behov Lär dig mer om Papirfly

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Wedia's cloud-based MRM software suite succesfully supports each step of your digital marketing transformation.
Wedia's Marketing Resource Management solution provides a central hub to plan, manage, distribute and measure your marketing content, such as photos, videos, 3D and other rich content. Our SaaS technology supports primarily global brands of 1000+ employees in the entire lifecycle of content so that they can deliver better user experiences, improve productivity and increase marketing ROI. With our modular solution, it is easy to start and grow according to your business needs. Lär dig mer om Wedia

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Suttle-Straus offers customized marketing portals for centralized management of brand standards and print quality consistency.
Suttle-Straus combines customized brand portals with quality in-house printing to deliver scalable solutions to companies with distributed marketing needs. Your corporate marketing team provides branded templates, while empowering end users with self-service access to execute local, targeted marketing initiatives. End products delivered by the system include business cards, stationery, direct mail pieces, signage, social media imagery, flexible banner ads, promotional products and much more! Lär dig mer om Suttle-Straus

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
BrandMaker helps enterprise marketing leaders get on top of the five key elements of their marketing operations.
BrandMaker is the leading SaaS provider of effective and scalable marketing operations management solutions. The company delivers the visibility, control, and agility that enterprise marketers require to optimize their marketing operations. BrandMaker tames the complexity of multinational marketing campaigns, budgets, and team workflows, enabling companies to work across borders, cultures, and silos for efficiency and value. Independent research firms recognize BrandMaker as a leader. Lär dig mer om Brandmaker

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Digital resurshanteringslösning som hjälper företag att påskynda samarbete inom och utanför organisationen.
brahms är den självklara digitala tillgångsförvaltaren. Ge anställda i din organisation möjlighet att strukturera, hitta, lokalisera och dela digitala tillgångar med hjälp av tids- och rollbaserade arbetsflöden. Öka värdet på ditt varumärke genom att påskynda samarbete inom och utanför din organisation. Lär dig mer om brahms

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Easily build, execute, and measure marketing plans and budgets with Plannuh to better understand the business value of your marketing.
Marketers looking to prove and improve the business value of their marketing use Plannuh to quickly and easily create winning plans, maximize budget impact, and measure the true performance. Unlike disconnected, static spreadsheets and disparate tactical marketing systems, only Plannuh offers a unified, collaborative platform that delivers AI-driven process automation for achieving agility, efficiency, and industry-leading marketing performance. Lär dig mer om Plannuh

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Narrato is a content planning, creation and collaboration platform with an AI content ideation, creation and optimization assistant.
Narrato is every content creator and team's dream workspace. Built to eliminate the pain of managing a scattered content creation workflow. Key features include: - Workflow management and automation - Content planning with calendars boards and list - AI content assistant for writing, SEO, ideation, grammar and readability - Automatic SEO content briefs, - Freelancer management and payment reporting - Custom templates and graphics support. - And more Lär dig mer om Narrato Workspace

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Ontrack Workflow makes it easy for your company to Manage and Distribute Marketing & Sales Assets while maintaining brand integrity.
Ontrack Workflow streamlines the way your company administers, controls and distributes Marketing & Sales Assets while maintaining brand integrity. Some of the features include: Flexible Online Portal, Administrative Tools & Workflow Management, Brand Control, Localization & Personalization, Variable Data & Data Merge, Vendor Linking, Reporting & Analytics, API Integrations. Ontrack Workflow is an affordable solution, with quick setup and big capabilities. Sign up for a Free Demo! Lär dig mer om OnTrack Workflow

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Keep your entire marketing team happy, in one platform. Your people, processes and assets can finally live together.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable marketing calendar. Establish an effective, standardised workflow that increases productivity. At each level of the marketing organisation, Cooperate helps team members to be crystal clear on priorities, better manage their time, all while providing clarity to the wider team. Lär dig mer om Cooperate

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
toolpilots MATE optimize resources and results. Marketing planning, budgeting, controlling and reporting has never been easier.
toolpilots MATE enables marketers to optimize resources and maximize results. toolpilots MATE will be individually integrated into existing company and team processes, enabling a seamless workflow between existing systems and marketing operations. Thanks to powerful filter functions, project templates with stored specialist tasks and timings, individual typography and comprehensive analysis and evaluation statistics, marketers are relieved and are more efficient and effective than ever before. Lär dig mer om toolpilots MATE

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Open Source, flexible, powerful, robust and reliable, Phraseanet is one of the leading DAM solutions.
Phraseanet is a complete DAM with rich features. Media ingestion (duplicate management), batch indexing with assistance of AI engines and a thesaurus, reading and writing of standardized metadata (IPTC, XMP, ID, MP3,...), classification, rights management, workflows, web galleries, sharing, publishing, video features, front end, connectors available with WordPress, Drupal and much more. Optimize your media management ROI! Lär dig mer om Phraseanet

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Centralize and manage your brand and marketing resources: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one place.
CDM is the online platform for centralized brand resources management. It is easy to use and implement. Centralize and share brand resources: guidelines, logos, assets, on-brand approval, all in one place, accessible online on any device by your users. This toolset helps you improve your brand management and tackle these issues: keep your guidelines updated and maintain brand consistency, organize and share your assets with access control, and optimize your on-brand process without e-mail. Lär dig mer om Central De Marca

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Lär dig mer om Mission Control

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
GETitOUT helps you build your marketing from the ground up, so you can find your ideal clients, create messaging, and websites.
GETitOUT helps you build your marketing from the ground up, so you can find your ideal clients, create irresistible messaging, and websites, and landing pages that work. How? 3 steps that will lead your marketing to success: 1- Build a strong marketing foundation 2- Generate texts that convert 3- Generate websites, landing pages & emails (with text and layout!) Take The Guesswork Out Of Marketing Get Your Marketing Done. Right. Lär dig mer om GETitOUT

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Allocadia Marketing Performance Management is planning, investment, and ROI measurement software built for marketing teams.
Allocadia handles the financial management piece of MRM. Our software helps your team plan and track marketing spend and measure its impact. We help marketers become better stewards of their budgets by giving them visibility into their investments, keeping them accountable, and helping them spend with accuracy. Allocadia can integrate with virtually any MRM solution or point solution; no matter your marketing technology stack, Allocadia can fit into it seamlessly. Lär dig mer om Allocadia

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Molnbaserad MRM-lösning som hjälper till att hantera och planera marknadsföringskalendrar och budgetar samt optimera prestanda, ROI och kundens framgång.
Hive9 tar hela marknadsföringsplanen till en intelligent kalender, vilket ger omedelbar insyn, insikter och bättre samarbete för att säkerställa att plane överensstämmer med strategin. Planen ansluts automatiskt till budgeten och faktiska kostnader för att säkerställa att det inte uppstår några överraskningar med ekonomichefen och ger bättre kunskap om utgifter per leverantör, region, produkt, målgrupp och mycket mer. Slutligen visas tydligt vad som fungerar och vad som inte fungerar i prestandamodulen. Lär dig mer om Hive9

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Help marketing departments operate more efficiently and gain greater accountability with end to end marketing operations.
SAS Customer Intelligence 360 helps you get the attention of your customers and take the most effective actions. Marketers can use everything they know about a customer to enable more relevant, targeted and individualized communications on all marketing channels. via digital channels or directly to your customers, SAS offers a multichannel marketing hub for the modern marketing organization. Lär dig mer om SAS Customer Intelligence 360

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
MarCom On Demand is the industry-leading cloud-based solution for managing marketing assets, processes and workflows.
MarCom On Demand is a cloud-based solution for managing the assets, processes and workflows critical to an organization's marketing efforts and effectiveness. Lär dig mer om MarCom On Demand

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Verktyg för marknadsföringsresurser som är utformade för att hjälpa dig att samarbeta och hantera viktiga mätvärden för olika aspekter av ditt företag.
Aphrodite är en analysstartup som gör att du slipper dataröran. Instrumentbrädena skapar ekonomisk tydlighet och insikter samt hjälper dig att öka intäkterna och investera i rätt reklam vid rätt tidpunkt. Aphrodite är en växande ledare inom plug-n-play-analys och ansluter sig till dina reklam- och e-handelsdata för att ge dig visuella företagsanalyser som automatiskt anpassar sig till din konfiguration. Programvaran hjälper dig att fatta självsäkra och välgrundade beslut för att driva ditt företag framåt utan att tveka. Lär dig mer om Aphrodite

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Performance marketing platform
Performance marketing platform Lär dig mer om CCMP

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
A tool for planning and running central and local marketing campaigns. Additional budgeting functionality can be added as needed.
A tool for planning and running central and local marketing campaigns. Additional budgeting functionality can be added as needed. Lär dig mer om Marketing Planner

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Market resource management solution encompasses strategic marketing planning & budgeting, program development & marketing intelligence.
Infor Market Resource Management is completely integrated marketing software for managing your entire marketing department and all campaigns, along with the resources and management processes required to get your promotions to market. If you need more speed to market with promotions, & more marketing visibility...you need Infor MRM. Lär dig mer om Infor Marketing Resource Management

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Welcome is the leading marketing orchestration platform to align teams, take friction out of execution, and demonstrate results.
Welcome, a NewsCred brand, transforms how marketers run marketing. It is the leading marketing orchestration platform used by the world’s most ambitious brands to strategically align teams, take the friction out of execution, and demonstrate meaningful results. Only Welcome offers a platform purpose-built for the complexities of modern marketing that can scale to support the largest teams in the world. Lär dig mer om Welcome

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Simple is an intelligent marketing platform, providing a single home for your marketing briefs, campaigns, budgets, approvals, workflow
Simple is an intelligent marketing platform, providing a single home for your marketing briefs, campaigns, budgets, approvals, workflows and reporting. Instead of multiple spreadsheets, PowerPoints and project management tools, with Simple you have a single source of truth: a complete picture of everything you need to know. At its heart, Simple provides you and your team with complete visibility, accountability and control. Lär dig mer om Simple Marketing Operations

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
BrandMuscle is your one-stop distributed marketing partner for powerful, predictive brand-to-one marketing.
BrandMuscle is the industry leader in integrated local and channel marketing. Our Intelligent Local Marketing Platform supports the world’s leading brands and their local marketing partners with Brand Management, Fund Management, Marketing Execution, Print and Fulfillment Solutions. BrandMuscle simplifies and scales digital and physical marketing execution, enabling brands to acquire and retain the best customers, build loyalty, enhance lifetime customer value, and maximize ROI. Lär dig mer om BrandMuscle

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Helps organisations create, share, manage distributed marketing operations, cut routine tasks, and streamline marketing.
Helps organisations create, share, manage distributed marketing operations, cut routine tasks, and streamline marketing. Lär dig mer om Brand Unify

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Brand center for brick and mortar marketing. Improve the brand experience in your stores by managing your physical brand expressions.
Brand center for brick and mortar marketing. myBrand continues where other retail IT solutions, like MRM and DAM, stop. myBrand enables marketers to take full control of delivering and maintaining the intended brand experience to all stores and, at the same time, lower operational costs and reduce cycle times. myBrand is closing the gap between digital and physical worlds. Lär dig mer om myBrand center

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
A marketing technology management platform for visualizing, managing, and reporting on technology from discovery to discard
The CabinetM Enterprise Cabinet provides marketing and sales operations teams with the tools to collaborate around technology selection, implementation, integration, performance, and strategy across teams and geographies. CabinetM quickly pays for itself as organizations reduce technology expenditures by using the platform to rationalize and simplify their existing technology stacks and increase revenue through better technology application and integration. Lär dig mer om Enterprise Cabinet

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering