Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin MRM-program

16 resultat
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar. Lär dig mer om MARMIND
Skapa toppstyrda budgetar, se din återstående budget i en överblick och sätt utgiftsgränser för olika avdelningar för att se till att pengarna spenderas på rätt ställen. Beräkna automatiskt planerade, fastställda och faktiska kostnader och skapa automatiska prognoser. Du kan lita på att MARMIND talar om för dig om du spenderar för mycket eller för lite. Lär dig mer om MARMIND

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Varumärkeshanteringsplattform skapad för marknadsföringsproffs som försöker förbättra verkställandet av varumärkesstrategier och marknadsföringsinsatser. Lär dig mer om Papirfly
Relationen mellan ett varumärke och dess kunder kräver konsekvens. När det kollapsar så kollapsar även den tillit som byggts upp. Varumärkeshanterings- och marknadsföringssystemet är utformat för att se till att detta inte händer. Det skapar en struktur som eliminerar risken och gör det lättare för marknadsförare att dela information och tillgångar och kontrollera hur deras varumärke kommuniceras. Plattformen är modulär och flexibel, vilket gör det möjligt för kunder att bygga ett system runt just deras behov Lär dig mer om Papirfly

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Med Bynders lösningar för digital materialförvaltning, kreativt arbetsflöde, mallkonfiguration för varumärke och riktlinjer skapar marknadsföringsteamen mer varumärkesinnehåll snabbare. Lär dig mer om Bynder
Bynder ger dig ett enkelt sätt att professionellt hantera ditt digitala innehåll i molnet. Teamen får tillgång till samma sida för redigeringar och godkännanden i realtid, enkel fildelning och lagring samt automatisk formatering för olika kanaler och filtyper. Med detta kraftfulla erbjudande för digital materialförvaltning kan många närliggande programvarulösningar enkelt integreras. När du tittar på MRM-lösningar har Binder starka samarbetspartner för att kunna erbjuda kunderna en upplevelse som passar dem. Lär dig mer om Bynder

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
monday.com hjälper marknadsföringsteamen att planera strategiskt och samtidigt hantera resurser effektivt, från idé till genomförande. Lär dig mer om monday.com
På monday.coms öppna dra-och-släpp-plattform kan marknadsföringsteam ta fram verktyg för att stödja alla arbetsflöden. Planera strategiskt och tilldela jobb till olika teammedlemmar så att alla vet exakt vad de ska göra i vilken prioritet. Dra sedan nytta av de anpassningsbara instrumentbrädorna för att bättre hantera resurser och kapacitet. monday.com gör det enkelt för team av alla storlekar att arbeta mer effektivt än någonsin. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Sköt ditt innehåll med prisbelönta DAM+PIM+MRM-lösningar och tjänster utöver det vanliga. Lär dig mer om Widen Collective
Widen erbjuder dokumenthantering för företag. Capterra-användare har gett dem utmärkelser för Bästa värde och Användarvänlighet. Widen gör vad de lovar och strävar efter att vara den bästa delen av sina kunders dag, varje dag. Främst inriktad på medelstora till stora företag med mer än 1 000 anställda ger Widens molnbaserade lösningar för DAM, PIM, arbetsflöde och varumärkeshantering dig en komplett upplevelse av högkvalitativ programvara och jättebra service. Lär dig mer om Widen Collective

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Programvara för digital kapitalförvaltning och mediabibliotek i en enda integrerad, säker och kostnadseffektiv lösning. Obegränsat antal användare för alla abonnemang. Lär dig mer om Filecamp
Filecamp är en molnbaserad marketing resource management MRM programvarulösning som hjälper företag att organisera och dela med sig av sina marknadsföringstillgångar, såsom bilder, videor och varumärkesriktlinjer. Filecamp har obegränsade användare för alla abonnemang och varje användare konfigureras med en egen uppsättning användar- och mappbehörigheter. Unika anpassade alternativ för varumärkesprofilering ser till att ditt MRM-system överensstämmer med dina varumärkesriktlinjer. Över 1 000 varumärken från fler än 60 länder förlitar sig på Filecamp för sina digitala tillgångar och varumärkesriktlinjer. Lär dig mer om Filecamp

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys. Lär dig mer om Dreamdata
Dreamdata är en plattform för B2B-marknadsattribuering som hjälper dig att bygga, upprepa och skala framgångsrika lösningar. Plattformen samlar in, samkör och rensar alla marknadslanseringsdata för att presentera transparenta, användbara analyser av vad som driver intäkter. Det gör det möjligt för företag att köra B2B-attribuering för marknadsföringen, lära sig annonsers livstidsvärde, mäta ROI för innehåll, analysera tillväxt, förutsäga intäkter och fatta beslut om vilka insatser som behöver skalas i nästa steg. Lär dig mer om Dreamdata

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för byråer i alla storlekar att verka snabbare, driva innovation och uppnå mer. Många skickliga marknadsförare förlitar sig på Smartsheet för kampanjhantering, initiativspårning, innehållskalendrar, eventhantering med mera. Med Smartsheet kan du centralisera resurser, upprätthålla konsekvent utförande mellan projekt och kampanjer och öka hastigheten till marknaden. Samordna marknadsföringsinsatser sömlöst med ROI och förbättra samordningen mellan alla inblandade intressenter. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Wrike är en programvara för planering av marknadsföringsresurser med Gantt-diagram, resultatrapporter, resurshantering och mer än 400 integreringar.
Wrike är en programvara för marketing resource management som mer än 20 000 företag världen över litar på. Förbättra din planering för marknadsföringsresurser med hjälp av resurshantering och tilldelning, resultatrapporter, Gantt-diagram, tidsuppföljning, arbetsbelastningsöversikter och företagsomfattande synlighet på ett och samma ställe. Integrera Wrike med mer än 400 applikationer för skynda på dina dagliga processer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar med mera. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Webbaserad plattform för rapportering och analys – konsoliderar marknadsföringdata och prestandamått i en enda instrumentbräda.
TapClicks är rapportering i världsklass som sparar tid, i den filtyp du vill ha. Exportera och schemalägg automatiska rapporter till e-post, Word, Excel, PDF och PowerPoint. Med den här lösningen behöver du inte generera dussintals separata rapporter manuellt. TapClicks levereras med både förbyggda visualiseringar och ett bibliotek med widgetar som du kan ställa in för att svara på de affärsfrågor du regelbundet ställs inför eller som dyker upp i farten. Förbättra din förmåga att fatta rätt beslut med effektfulla visualiseringar. Lär dig mer om TapClicks

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
En automatiserad marknadsföringslösning som hjälper varumärken med konsekvent varumärkespositionering, samtidigt som unikt, anpassat innehåll skapas.
Marvia är en SaaS-baserad plattform för marketing resource management. Programvaran förenklar varje aspekt av distribuerad marknadsföring och gör det möjligt för organisationer att centralt styra sitt marknadsföringsmaterial samtidigt som de anpassar och publicerar det på lokal nivå. Organisera, anpassa och distribuera ditt marknadsföringsinnehåll enkelt och maximera resultaten med Marvia. Lär dig mer om Marvia

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Digital resurshanteringslösning som hjälper företag att påskynda samarbete inom och utanför organisationen.
brahms är den självklara digitala tillgångsförvaltaren. Ge anställda i din organisation möjlighet att strukturera, hitta, lokalisera och dela digitala tillgångar med hjälp av tids- och rollbaserade arbetsflöden. Öka värdet på ditt varumärke genom att påskynda samarbete inom och utanför din organisation. Lär dig mer om brahms

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Molnbaserad MRM-lösning som hjälper till att hantera och planera marknadsföringskalendrar och budgetar samt optimera prestanda, ROI och kundens framgång.
Hive9 tar hela marknadsföringsplanen till en intelligent kalender, vilket ger omedelbar insyn, insikter och bättre samarbete för att säkerställa att plane överensstämmer med strategin. Planen ansluts automatiskt till budgeten och faktiska kostnader för att säkerställa att det inte uppstår några överraskningar med ekonomichefen och ger bättre kunskap om utgifter per leverantör, region, produkt, målgrupp och mycket mer. Slutligen visas tydligt vad som fungerar och vad som inte fungerar i prestandamodulen. Lär dig mer om Hive9

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering
Verktyg för marknadsföringsresurser som är utformade för att hjälpa dig att samarbeta och hantera viktiga mätvärden för olika aspekter av ditt företag.
Aphrodite är en analysstartup som gör att du slipper dataröran. Instrumentbrädena skapar ekonomisk tydlighet och insikter samt hjälper dig att öka intäkterna och investera i rätt reklam vid rätt tidpunkt. Aphrodite är en växande ledare inom plug-n-play-analys och ansluter sig till dina reklam- och e-handelsdata för att ge dig visuella företagsanalyser som automatiskt anpassar sig till din konfiguration. Programvaran hjälper dig att fatta självsäkra och välgrundade beslut för att driva ditt företag framåt utan att tveka. Lär dig mer om Aphrodite

Funktioner

  • Digital tillgångshantering
  • Godkännande arbetsflöde
  • Marknadsföringskalender
  • ROI-spårning
  • Varumärkeshantering
  • Innehållshantering