146 resultat
Varför Capterra är gratis
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Happeo sammanför sociala intranät med samarbete för att uppnå hög User Adoption. Lär dig mer om Happeo
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Så här är Happeo annorlunda: Tillsammans med kunderna skapas en framgångsplan som beskriver stegen för att uppnå hög användaranpassning av intranätet. Klicka på länken för att se en 2 minuters demovideo och ta reda på om Happeo är rätt intranätplattform för dig. Lär dig mer om Happeo
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Så här är Happeo annorlunda: Tillsammans med kunderna skapas en framgångsplan som beskriver stegen för att uppnå hög användaranpassning av...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Staffbase är en intranätslösning som passar alla. Sätt en ny standard för enkel användning och tillgänglighet i företagskommunikation. Lär dig mer om Staffbase
Staffbase är en av de ledande mobila intranäten för kommunikation med medarbetare för storföretag. Oavsett om dina anställda arbetar i frontlinjen, på lagret eller vid skrivbordet ger du dem ett nav för personalkommunikation samt viktiga resurser och tjänster. Intranätet har färdiga integrationer för SharePoint och Office 365, vilket sätter en ny standard för enkel användning och tillgänglighet för team på mellan 500 till 500 000 personer. Lär dig mer om Staffbase
Staffbase är en av de ledande mobila intranäten för kommunikation med medarbetare för storföretag. Oavsett om dina anställda arbetar i frontlinjen, på lagret eller vid skrivbordet ger du dem ett nav...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Stärk medarbetarnas engagemang och underlätta samarbetet med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapshantering. Lär dig mer om Hivebrite
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp eller ersätta företagets befintliga intranät och skapa möjligheter för din privata gemenskap. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Flexibel, kostnadseffektiv intranätsprogramvara som erbjuder intranät på flera platser i en och samma lösning, med anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar Lär dig mer om Hub
The Hub är ett av dagens mest kostnadseffektiva intranät på flera platser med färdigkonfigurerade funktioner, gratis uppgradering och support. The Hub används av stora varumärken över hela världen och effektiviserar dina interna processer för att göra det enkelt att dela och hantera innehåll. Säg ”hej då” till klumpig kommunikationshantering och ”hej” till ett mer effektivt och engagerande intranät. Främja riktad kommunikation och samarbete, anpassa användarupplevelser och skapa intranät på flera platser med anpassade varumärkesprofilering, navigering och innehåll. Lär dig mer om Hub
The Hub är ett av dagens mest kostnadseffektiva intranät på flera platser med färdigkonfigurerade funktioner, gratis uppgradering och support. The Hub används av stora varumärken över hela världen...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.
Applications and desktop sharing and viewing, annotation tools, instant messaging, Web slides, and Whiteboards.

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Intranätsprogramvara i realtid som är utformad för att hjälpa team att skapa dokument, dela filer, hantera projekt och chatta via text, ljud och video.
Samepage är en intranätprogramvara i realtid som har skapats för att hjälpa team att samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram, redigera kalkylblad med mera. Säker delning hjälper dig att samarbeta med medarbetare, entreprenörer, kunder osv. Inbyggd gruppchatt och videosamtal gör att du kan se ditt team och dess konversationer tillsammans med det innehåll du arbetar med. Programvaran integreras också med hundratals appar för att hjälpa dig att konsolidera arbetsflöden och undvika e-postöverbelastning.
Samepage är en intranätprogramvara i realtid som har skapats för att hjälpa team att samförfatta dokument, dela filer, hantera uppgifter och kalendrar, rita diagram, redigera kalkylblad med mera....

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions,...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Livlig och interaktiv informationskälla som är exakt, uppdaterad, mobil och snabb.
MangoApps sociala intranätslösning är ett modernt sätt att stärka den interna kommunikationen i ditt företag, hålla företagets innehållshubb fräsch genom att ge anställda enkla författar- och bloggverktyg och bygga en livlig digital arbetsplats med inbyggda tvåvägsverktyg. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
MangoApps sociala intranätslösning är ett modernt sätt att stärka den interna kommunikationen i ditt företag, hålla företagets innehållshubb fräsch genom att ge anställda enkla författar- och...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged & working better together. No programming -OnSemble has easy to use built-in drag & drop designer with 30+ apps right out of the box. With 15+ years of implementation experience, OnSemble transforms how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
An open source Intranet Software that allows you to streamline communication and collaboration across the organization.
eXo Platform is designed to allow information to be quickly disseminated to employees, to make common internal business processes more efficient and to provide a sense of community within an organization. eXo Platform is designed to create your successful intranet that engages and connects every employee, supports their daily activities, reflects the company ethos and helps users get work done.
eXo Platform is designed to allow information to be quickly disseminated to employees, to make common internal business processes more efficient and to provide a sense of community within an...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Blink framröstades som det bästa intranätet, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är ett intranät och en app som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är ett intranät och en app som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmä...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Woliba means Work Life Balance. It gives your team the power to create a culture of recognition and wellbeing that goes beyond 9 - 5.
With Woliba organizations have a mobile friendly wellness, engagement, and recognition program with automated communication and real-time data and analytics. We help organizations consolidate multiple systems that are usually soiled into ONE comprehensive platform. The results include reduced time and cost with managing AND a better employee experience. Connect with a Woliba representative to see how we could support your organization and become an extension of your team!
With Woliba organizations have a mobile friendly wellness, engagement, and recognition program with automated communication and real-time data and analytics. We help organizations consolidate...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Workvivo brings the intuitiveness of social media and the power of an intranet into one seamless app.
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new intranet. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new intranet. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware,...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeeper är en operativ kommunikationsplattform som kan stödja eller till och med ersätta ett företags befintliga intranät. Mobila verktyg för dokumentlagring och kommunikation i appar ger medarbetare enkel åtkomst och möjlighet att dela de resurser de behöver på en enda säker plattform. Med tvåvägs SharePoint-integrering kan medarbetare dela uppdateringar och kommunicera via interna kommunikationskanaler. Gör ditt intranät till en samarbetsinriktad digital arbetsplats.
Beekeeper är en operativ kommunikationsplattform som kan stödja eller till och med ersätta ett företags befintliga intranät. Mobila verktyg för dokumentlagring och kommunikation i appar ger medarbetar...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfri version. Betalda planer från 4 EUR per månad och användare. Utsedd till ledande programvara för fjärrarbete och teamkommunikation av GetApp.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner,...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Fox, AAA, UKG, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Coursera. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations.
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations, enabling call routing, audio-conferencing, call routing, call forwarding & more.
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations, enabling call routing, audio-conferencing, call routing, call forwarding & more.

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
ThoughtFarmers modern intranet software improves employee communication, productivity, and knowledge management.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian News & Media, and Operation Smile—ThoughtFarmer streamlines communication, facilitates knowledge sharing, and encourages collaboration across geographical distances. With a superior mobile app, and integrations such as Slack, Microsoft, and Google, keep your remote and hybrid workforces connected.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Genom delning av projekt, bästa praxis och resultat bland medarbetare som inte sitter på kontoret, ser kunder med användare en ökning av försäljningen med 10 % sedan införandet.
Prisbelönt, säkert och delat intranät som möjliggör kommunikation mellan chefer och medarbetare om inte sitter på kontoret. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på flera platser ser kunder med över 250 användare en ökning av den genomsnittliga försäljningen med 10 % sedan införandet. Med fullständiga integrationer kan du stärka ditt varumärke med en egen app. Används av 350 kunder i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply och Mars. Med en framgångsfrekvens på 100 % kommunicerar du smartare med Speakap.
Prisbelönt, säkert och delat intranät som möjliggör kommunikation mellan chefer och medarbetare om inte sitter på kontoret. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på flera platser ser...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies in all industries improve communications and much more. Let's get in touch!
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies (>1000 employees) in all industries improve communications and much more. Let's get in touch! LumApps is the next step in the evolution of the employee intranet. Fully integrated with Microsoft Office 365, as well as G Suite and other tools, the powerful LumApps Platform lets employees connect and collaborate to create a more efficient and engaged workforce.
LumApps Social Collaborative Intranet helps companies (>1000 employees) in all industries improve communications and much more. Let's get in touch! LumApps is the next step in the evolution of the...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Axero Intranet is an award-winning intranet and employee experience platform. Hundreds of companies use Axero Intranet to communicate, collaborate, manage tasks, organize content and develop their company culture. Down with legacy intranets and document dumping grounds that are difficult to update and impossible to maintain. Our unified suite makes it easier than ever to launch modern intranets, employee hubs, enterprise portals & more. Connect your workforce in one integrated platform.
Axero Intranet is an award-winning intranet and employee experience platform. Hundreds of companies use Axero Intranet to communicate, collaborate, manage tasks, organize content and develop their...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Source Intranet helps you to easily access and share company files, improves internal communication, productivity and employee moral.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, University of Washington, and the District of West Vancouver, Source supports teams by acting as the 'single source of truth'. Request a demo to see how Source can help you achieve your organizational goals.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Nå bortom ditt intranät. Igloo är en kommunikationsplattform med flera kanaler för intern upptäckt.
Byt till ett toppmodernt intranät för att leverera en bättre personalupplevelse och bygga en silofri kultur. Nästa generation av Igloos intranätlösningar är utformad för intern kommunikation och upptäckt, men hjälper också hela din personalstyrka (från 500 till 5 000+) att få ut mer av de verktyg de förlitar sig på för samarbete och kunskapshantering, som Microsoft Teams och SharePoint. Analytiker och gemenskapschefer berömmer Igloos kundtjänst – från det ögonblick du kommer igång.
Byt till ett toppmodernt intranät för att leverera en bättre personalupplevelse och bygga en silofri kultur. Nästa generation av Igloos intranätlösningar är utformad för intern kommunikation och...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools valido company supports existing technologies and people to connect - with the valido toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company.
As a market leader in collaboration tools valido company supports existing technologies and people to connect - with the valido toolbox as a toolkit in digital employee communication and information,...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Single sign-on team collaboration software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Intranet Search is Over. Noodle provides a wide array of functionality for a single corporate intranet portal solution. File Sharing, Wiki Pages & Portals, Manage People & Groups, Create Forms & Databases, Start an enterprise social network, Use Instant Messaging within the enterprise. Noodle is an enterprise application. Visit website for a FREE 30 DAY Demo
Your Intranet Search is Over. Noodle provides a wide array of functionality for a single corporate intranet portal solution. File Sharing, Wiki Pages & Portals, Manage People & Groups, Create Forms...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 250 alumni networks use AlumnForce around the world !
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Create your perfect intranet quickly and easily with MyHubs low-cost, cloud-based intranet, complete with powerful business tools.
Build an intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Whether you are looking for an intranet for small business or a corporate, we cater for all company sizes. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages.
Build an intranet quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Whether you are looking for an intranet for small business or a corporate, we cater for all company sizes. MyHub is a...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
LiveTiles' Intranet, Reach and Directory help create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Reach also helps foster collaboration throughout your organization.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal,...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Connect teams & experience the community with a central communication hub using Empuls Social Intranet Platform.
Bring distributed & remote teams together with Empuls social intranet platform. Empuls platform acts as one place where employees gather everyday to access all company news, events, announcements, and content. Increase Collaboration through communities and reduce emails, siloes through group communication. 1000+ organizations trust Empuls to bring their shared company culture, vision, and values to life.
Bring distributed & remote teams together with Empuls social intranet platform. Empuls platform acts as one place where employees gather everyday to access all company news, events, announcements,...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet.
Give staff a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. We're an intranet software solution with a difference, providing your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable.
Give staff a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. We're an intranet software solution with a difference, providing your organisation with a one-stop...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion från en enda miljö.
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion, personalefterlevnad, uppgiftspolicyer, tilldelad utrustning, tillgångar, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Ett intranät för att leda dem alla. Förenkla dina dagliga processer för personalrelationer från en enda miljö.
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion, personalefterlevnad, uppgiftspolicyer, tilldelad utrustning, tillgångar, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Honey är ett enkelt och fantastiskt modernt intranät. Honey tror på att älska ditt jobb och de verktyg du använder på jobbet.
Honey är det moderna, vackra intranätet som dina teammedlemmar kommer att älska. Honey grundades på en prisbelönt designbyrå i Brooklyn och ger dina anställda en enkel, central plats där de kan hitta all företagsinformation och alla resurser de behöver. Honeys team anammar användarfokuserad design, tror på att stärka varje arbetsflöde och vet att bra team växer med enkel, demokratisk kommunikation.
Honey är det moderna, vackra intranätet som dina teammedlemmar kommer att älska. Honey grundades på en prisbelönt designbyrå i Brooklyn och ger dina anställda en enkel, central plats där de kan hitta...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Enterprise intranet software trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow, and AT&T.
Interact is enterprise-grade intranet software serving over 1,000 customers and millions of employees. Our mission is to inform and connect every organization's greatest asset: its people. For more than 15 years, we have worked with organizations like Levi’s, Sony PlayStation, Zillow, Teva Pharmaceuticals, and Domino’s to deliver outstanding intranet experiences.
Interact is enterprise-grade intranet software serving over 1,000 customers and millions of employees. Our mission is to inform and connect every organization's greatest asset: its people. For...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Unily är det främsta intranätet som används av företag med över 1 000 användare, inklusive McDonalds, Shell och L’Oréal.
Unily är en prisbelönt plattform för medarbetarupplevelser och en central del på din digitala arbetsplats. Utformad för att förena ditt digitala landskap, bryta upp informationsbanker och övervinna hinder som står i vägen för din framgång med kraftfulla, integrerade funktioner som är tillgängliga på alla enheter, var som helst. På så sätt blir arbetet bättre för alla. Med Unily kopplas människor samman, oavsett var de befinner sig och vad de gör, i en central, meningsfull, digital upplevelse tillsammans med deras produktivitetsapplikationer och den kunskap de behöver och vill ha.
Unily är en prisbelönt plattform för medarbetarupplevelser och en central del på din digitala arbetsplats. Utformad för att förena ditt digitala landskap, bryta upp informationsbanker och övervinna...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala formulär och checklistor, automatisering av arbetsflöden, rollspecifika produktivitetsappar, virtuella assistenter, omfattande dataanalys med mera. Effektivisera organisationsomfattande kommunikation och samarbete, digitalisera verksamheten och främja engagemanget på arbetsplatsen med Groupe.io.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Secure web-based content management solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning för att bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät.
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning och som gör att du kan bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät. Programvaran ger dina anställda kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. PeerBoard är en perfekt lösning för alla typer av branscher och företagsstorlekar.
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning och som gör att du kan bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät. Programvaran ger dina anställda kategoriserat nyhetsflöde...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun.
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all ...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
WorkTogether is an intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication, engage people, build knowledge base, create approval processes without writing code, manage workgroups, team projects & office activities, More than 40 full-configurable modules, to cover every business needs.
WorkTogether is an intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication, engage people, build knowledge base, create approval processes without writing code, manage...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Cloud-based all-in-one HR software to acquire top talent, manage and optimise the workforce throughout the employees life cycle.
Talentum by Arca24 is a complete HR software, developed to acquire, manage and optimise the workforce: ATS based on cross languages AI precisely designed for the HR sector with a semantic engine that matchs job ads and CVs + Onboarding software for the management of personal data, roles and skills + Performance management system for the definition of reward systems, career plans, training and behavioral gaps + Social Networking Software to improve corporate communication and cooperation.
Talentum by Arca24 is a complete HR software, developed to acquire, manage and optimise the workforce: ATS based on cross languages AI precisely designed for the HR sector with a semantic engine that...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in.
Knosys' GreenOrbit — bringing you the best intranet software for organizations across the globe. With over 25 years experience, we know intranets, and we know the frustration so many HR, IT, and communications leaders feel with overly-complicated, unwieldy, and expensive solutions. Every single day of the year, GreenOrbit teams around the world create intranets & portals that propel organizations to new levels of productivity - and we’ve been doing that since 1995. With over 2,000 clients in 65
Knosys' GreenOrbit — bringing you the best intranet software for organizations across the globe. With over 25 years experience, we know intranets, and we know the frustration so many HR, IT, and...

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera