Sverige Visa lokala produkter
162 resultat
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Happeo sammanför sociala intranät med samarbete för att uppnå hög User Adoption. Lär dig mer om Happeo
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Så här är Happeo annorlunda: Tillsammans med kunderna skapas en framgångsplan som beskriver stegen för att uppnå hög användaranpassning av intranätet. Klicka på länken för att se en 2 minuters demovideo och ta reda på om Happeo är rätt intranätplattform för dig. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät. Lär dig mer om Claromentis
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara. Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta. Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher. Lär dig mer om Claromentis

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Stärk medarbetarnas engagemang och underlätta samarbetet med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapshantering. Lär dig mer om Hivebrite
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp eller ersätta företagets befintliga intranät och skapa möjligheter för din privata gemenskap. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap. Lär dig mer om HUMANSTARSapp
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget. Lär dig mer om HUMANSTARSapp

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Saketa Digital Workplace platform creates a holistic , fully integrated platform with Microsoft 365 to drive Digital Transformation Lär dig mer om Saketa Digital Workplace
The platform creates a holistic workplace, fully integrated with Microsoft 365 and SAAS apps to drive your Digital Workspace. Take advantage of our modern intranet with top-end business productivity features to organize your enterprise workflow and manage all files easily. The integration is seamless, and the transition is easy. *Best Collaboration Features *Hybrid and Remote Support *Mobile Intranet App Lär dig mer om Saketa Digital Workplace

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard
Content management solution that helps businesses with desktop sharing and viewing, text annotations, instant messaging, and whiteboard editing. Lär dig mer om Microsoft SharePoint

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network.
Revolutionize internal communications by bringing together all employees inside a private and secure enterprise social network. Connect with people across your organization to make better decisions, faster. Allows all employees to know whats happening day to day as well as build on the work of others. Employees will be able to create groups relevant to work and other interests, along with keeping documents or photos in context while still discussing things online. Lär dig mer om Yammer

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
The easiest way to share files, manage projects and communicate with each other. All from a central, secure online workspace.
Glasscubes simplifies group collaboration in a user-friendly environment that's quick to implement. Quickly create secure online workspaces that make it easy to work with anyone, from anywhere. Find out how smart teams use online workspaces to work better together and get the job done. Trusted by UK government and high-performing businesses - big and small. Lär dig mer om Glasscubes

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Take your internal communication to the next level with live-chatting, feedback surveys, and company-wide announcement updates.
Super-charge your internal communication with Connecteam’s all-in-one management platform. The intuitive communication hub comes with a full employee directory, creating an instant connection between all employees. Exchange information on the go knowing it will always be secure and kept in the knowledge center for future reference. Quickly share information with the entire company on the news feed for sudden announcements. Sit back and watch how one notification updates every employee. Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Livlig och interaktiv informationskälla som är exakt, uppdaterad, mobil och snabb.
MangoApps sociala intranätslösning är ett modernt sätt att stärka den interna kommunikationen i ditt företag, hålla företagets innehållshubb fräsch genom att ge anställda enkla författar- och bloggverktyg och bygga en livlig digital arbetsplats med inbyggda tvåvägsverktyg. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
OnSemble is more than an employee intranet that keeps everyone connected it's a digital workplace that makes employees feel valued. OnSembles modern digital workplace keeps your remote teams engaged & working better together. No programming -OnSemble has easy to use built-in drag & drop designer with 30+ apps right out of the box. With 15+ years of implementation experience, OnSemble transforms how you communicate, collaborate, & connect. Request a demo or access our online experience today Lär dig mer om Ntranet

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
An open source Intranet Software that allows you to streamline communication and collaboration across the organization.
eXo Platform is designed to allow information to be quickly disseminated to employees, to make common internal business processes more efficient and to provide a sense of community within an organization. eXo Platform is designed to create your successful intranet that engages and connects every employee, supports their daily activities, reflects the company ethos and helps users get work done. Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Blink framröstades som det bästa intranätet, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är ett intranät och en app som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Woliba means Work Life Balance. It gives your team the power to create a culture of recognition and wellbeing that goes beyond 9 - 5.
With Woliba organizations have a mobile friendly wellness, engagement, and recognition program with automated communication and real-time data and analytics. We help organizations consolidate multiple systems that are usually soiled into ONE comprehensive platform. The results include reduced time and cost with managing AND a better employee experience. Connect with a Woliba representative to see how we could support your organization and become an extension of your team! Lär dig mer om Woliba

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfri version. Betalda planer från 4 EUR per månad och användare. Utsedd till ledande programvara för fjärrarbete och teamkommunikation av GetApp. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
"Company intranets are great.” – Nobody. Your people deserve a modern employee experience app they’d love to use instead of those clunky intranets. Keep your people connected in Workvivo, the smart alternative to old-fashioned intranets. Workvivo’s employee experience app is different. It provides a familiar social experience that motivates people to communicate with their peers and keeps them coming back for more. See how it works in 60 seconds. Lär dig mer om Workvivo

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeeper är en operativ kommunikationsplattform som kan stödja eller till och med ersätta ett företags befintliga intranät. Mobila verktyg för dokumentlagring och kommunikation i appar ger medarbetare enkel åtkomst och möjlighet att dela de resurser de behöver på en enda säker plattform. Med tvåvägs SharePoint-integrering kan medarbetare dela uppdateringar och kommunicera via interna kommunikationskanaler. Gör ditt intranät till en samarbetsinriktad digital arbetsplats. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Lär dig mer om Simpplr

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Staffbase är en intranätslösning som passar alla. Sätt en ny standard för enkel användning och tillgänglighet i företagskommunikation.
Staffbase är en av de ledande mobila intranäten för kommunikation med medarbetare för storföretag. Oavsett om dina anställda arbetar i frontlinjen, på lagret eller vid skrivbordet ger du dem ett nav för personalkommunikation samt viktiga resurser och tjänster. Intranätet har färdiga integrationer för SharePoint och Office 365, vilket sätter en ny standard för enkel användning och tillgänglighet för team på mellan 500 till 500 000 personer. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Connect teams & experience the community with a central communication hub using Empuls Social Intranet Platform.
Bring distributed & remote teams together with Empuls social intranet platform. Empuls platform acts as one place where employees gather everyday to access all company news, events, announcements, and content. Increase Collaboration through communities and reduce emails, siloes through group communication. 1000+ organizations trust Empuls to bring their shared company culture, vision, and values to life. Lär dig mer om Empuls

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today. Lär dig mer om Clinked

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations.
PBX solution that helps small to medium enterprises place calls using a business phone number across remote locations, enabling call routing, audio-conferencing, call routing, call forwarding & more. Lär dig mer om Business VoiceEdge

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that helps businesses create a personalized central hub to drive engagement and retention.
ThoughtFarmer is a leading employee intranet that streamlines internal communications, facilitates knowledge sharing, and enables collaboration - all within a secure environment. ThoughtFarmer’s mobile app, surveys, automated workflows, and content management, as well as integrations with Slack, Microsoft 365, Google, and Okta, help businesses create a personalized central hub that drives employee engagement and retention. Lär dig mer om ThoughtFarmer

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Lär dig mer om Jive

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to Lär dig mer om SocialChorus

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Replace your outdated intranet software with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Axero Intranet is an award-winning intranet and employee experience platform. Hundreds of companies use Axero Intranet to communicate, collaborate, manage tasks, organize content and develop their company culture. Down with legacy intranets and document dumping grounds that are difficult to update and impossible to maintain. Our unified suite makes it easier than ever to launch modern intranets, employee hubs, enterprise portals & more. Connect your workforce in one integrated platform. Lär dig mer om Axero

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Genom delning av projekt, bästa praxis och resultat bland medarbetare som inte sitter på kontoret, ser kunder med användare en ökning av försäljningen med 10 % sedan införandet.
Prisbelönt, säkert och delat intranät som möjliggör kommunikation mellan chefer och medarbetare om inte sitter på kontoret. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på flera platser ser kunder med över 250 användare en ökning av den genomsnittliga försäljningen med 10 % sedan införandet. Med fullständiga integrationer kan du stärka ditt varumärke med en egen app. Används av 350 kunder i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply och Mars. Med en framgångsfrekvens på 100 % kommunicerar du smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
A private professional social network solution designed to empower Alumni networks. Engage alumni on an evolving and modular platform.
AlumnForce is a private professional social network solution dedicated to schools, universities, alumni associations and foundations with the aim of building relationships between students, graduates alumni, recruiters, professors and administrations. The application can be customized to suit the image of the community and is functionally modular to meet your organizations priorities. More than 300 alumni networks use AlumnForce around the world ! Lär dig mer om AlumnForce

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your 'single source of truth'. Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Lär dig mer om IC Source

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
LumApps is an Employee Experience SaaS platform, helping companies in all industries improve their communications. Let's get in touch!
LumApps is a leading Employee Experience SaaS Platform for enterprise organizations to unify the modern workforce through better communication, engagement, and instant access to information. Integrated with Google Workspace and Microsoft 365, LumApps intelligently connects people, information, and business applications to empower employees and enhance productivity. The product tailors each experience to the unique needs of the employee, from executives and managers to frontline workers. Lär dig mer om LumApps

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Nå bortom ditt intranät. Igloo är en kommunikationsplattform med flera kanaler för intern upptäckt.
Byt till ett toppmodernt intranät för att leverera en bättre personalupplevelse och bygga en silofri kultur. Nästa generation av Igloos intranätlösningar är utformad för intern kommunikation och upptäckt, men hjälper också hela din personalstyrka (från 500 till 5 000+) att få ut mer av de verktyg de förlitar sig på för samarbete och kunskapshantering, som Microsoft Teams och SharePoint. Analytiker och gemenskapschefer berömmer Igloos kundtjänst – från det ögonblick du kommer igång. Lär dig mer om Igloo

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other.
Quickly create a beautiful intranet that will transform the way employees connect to information, processes, and each other. With MyHub, benefit from modern intranet features such as pre-built templates, chat, newsfeeds, forums, blogs, calendars, document storage, automated forms, social network, staff directories, alerts and notifications. Lär dig mer om MyHub

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Single sign-on team collaboration software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Intranet Search is Over. Noodle provides a wide array of functionality for a single corporate intranet portal solution. File Sharing, Wiki Pages & Portals, Manage People & Groups, Create Forms & Databases, Start an enterprise social network, Use Instant Messaging within the enterprise. Noodle is an enterprise application. Visit website for a FREE 30 DAY Demo Lär dig mer om Noodle

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal.
Help teams build gorgeous intranets with no coding from their existing content systems, such as Office 365, SharePoint and SAP Portal. Lär dig mer om ShortPoint

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
A customized social platform for brands, creators, influencers and communities alike to build a space for YOUR People.
Custom, Full-Featured & Branded Social Networks That You Own and Control. Honeycommb is the only consumer grade, complete, custom social network solution in the world that gives you total control and ownership over all data and content. Used by Red Wing, Keds and other notable brands, Honeycommb provides a full suite of community capture and engagement tools. Lär dig mer om Honeycommb

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
LiveTiles' Intranet, Reach and Directory help create engaging and modern digital workplaces on SharePoint & Office 365.
Our intelligent intranet software empowers you to create consumer-grade experiences for your employees with a responsive UI design, site-wide analytics, intelligent people directory and personal, team, HR and corporate bot assistants. With LiveTiles tools adapt your digital workplace to your employees changing usage habits at a minimal cost. LiveTiles Reach also helps foster collaboration throughout your organization. Lär dig mer om LiveTiles

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Honey är ett enkelt och fantastiskt modernt intranät. Honey tror på att älska ditt jobb och de verktyg du använder på jobbet.
Honey är det moderna, vackra intranätet som dina teammedlemmar kommer att älska. Honey grundades på en prisbelönt designbyrå i Brooklyn och ger dina anställda en enkel, central plats där de kan hitta all företagsinformation och alla resurser de behöver. Honeys team anammar användarfokuserad design, tror på att stärka varje arbetsflöde och vet att bra team växer med enkel, demokratisk kommunikation. Lär dig mer om Honey

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion från en enda miljö.
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion, personalefterlevnad, uppgiftspolicyer, tilldelad utrustning, tillgångar, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Ett intranät för att leda dem alla. Förenkla dina dagliga processer för personalrelationer från en enda miljö. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Haiilo is the single most intuitive and advanced platform for driving, understanding and leveraging employee engagement.
Haiilo, formed by the merger of COYO, Smarp, and Jubiwee, offers a suite of products that help you leverage employee engagement to maximize your employee’s impact on business success. Bring all your employees together and see your whole organization thrive. With Haiilo Home. Your new Social Intranet for greater involvement and engagement. Lär dig mer om Haiilo

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Enterprise intranet software trusted by Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow, and AT&T.
Interact supplies over 1,000 organizations with an award-winning employee experience platform that boosts productivity and drives engagement. Through enterprise-grade intranet software and decades of expertise, Interact provides Fortune 500, FTSE 250, and globally recognized brands such as Levi's, Domino’s, Teva Pharmaceuticals, and Sony PlayStation, with a powerful way to inform and connect their greatest asset: their people. Lär dig mer om Interact

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Unily är det främsta intranätet som används av företag med över 1 000 användare, inklusive McDonalds, Shell och L’Oréal.
Unily är en prisbelönt plattform för medarbetarupplevelser och en central del på din digitala arbetsplats. Utformad för att förena ditt digitala landskap, bryta upp informationsbanker och övervinna hinder som står i vägen för din framgång med kraftfulla, integrerade funktioner som är tillgängliga på alla enheter, var som helst. På så sätt blir arbetet bättre för alla. Med Unily kopplas människor samman, oavsett var de befinner sig och vad de gör, i en central, meningsfull, digital upplevelse tillsammans med deras produktivitetsapplikationer och den kunskap de behöver och vill ha. Lär dig mer om Unily

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Secure web-based content management solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization. Lär dig mer om Ncontracts

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala formulär och checklistor, automatisering av arbetsflöden, rollspecifika produktivitetsappar, virtuella assistenter, omfattande dataanalys med mera. Effektivisera organisationsomfattande kommunikation och samarbete, digitalisera verksamheten och främja engagemanget på arbetsplatsen med Groupe.io. Lär dig mer om Groupe.io

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning för att bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät.
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning och som gör att du kan bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät. Programvaran ger dina anställda kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. PeerBoard är en perfekt lösning för alla typer av branscher och företagsstorlekar. Lär dig mer om PeerBoard

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun. Lär dig mer om Connect

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
WorkTogether is an intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication, engage people, build knowledge base, create approval processes without writing code, manage workgroups, team projects & office activities, More than 40 full-configurable modules, to cover every business needs. Lär dig mer om WorkTogether

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera
Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in.
Knosys' GreenOrbit — bringing you the best intranet software for organizations across the globe. With over 25 years experience, we know intranets, and we know the frustration so many HR, IT, and communications leaders feel with overly-complicated, unwieldy, and expensive solutions. Every single day of the year, GreenOrbit teams around the world create intranets & portals that propel organizations to new levels of productivity - and we’ve been doing that since 1995. With over 2,000 clients in 65 Lär dig mer om GreenOrbit

Funktioner

  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Kalenderhantering
  • Policyhantering
  • Bloggar
  • Diskussioner / forum
  • Innehållshantering
  • Sök / filtrera