I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Intranät

Ett intranät är en intern företagsportal där personal kan läsa viktig information. Använd Capterra för att hitta rätt intranätplattform för ditt företag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Intranät

27 resultat
Ge personalen en arbetsplats där de känner sig som hemma. Få åtkomst till alla appar, dela information och samarbeta på ett centralt intranät. Lär dig mer om Claromentis
Ge teamen en arbetsplats de känner sig hemma på med denna funktionsrika och snyggt utformade intranätprogramvara. Denna interaktiva affärsplattform ger din organisation en enda kontaktpunkt för att dela information, förbättra produktiviteten, ansluta personal och samarbeta. Dra nytta av 20 år av intranätsexpertis efter att ha byggt, utformat och implementerat intranät för globala organisationer, stora som små, och stöttat företag i alla tänkbara branscher. Lär dig mer om Claromentis

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Kunskapsbasprogramvara utformad för att minska supporten. Helt varumärkesvänlig, inkluderar analys, direkt intelligent sökning, flera språk Lär dig mer om Helpjuice
Helpjuice är kunskapsbasplattformen som tusentals företag använder både för att minska supporten och för att dela kunskap internt. – Fullt varumärkesvänlig, och hjälper till och med till att anpassa din kunskapsbas så att den blir perfekt. Säg adjö till kunskapsbaser som inte känns som dina – Direkt intelligent sökning tar fram rätt resultat första gången du skriver – Avancerad analys ger dig rätt inblick i din kunskapsbas och hur du kan förbättra den – Andra funktioner är flera språk, SSO, anpassad domän, API Lär dig mer om Helpjuice

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
GuavaHR är en 360 graders app och plattform för medarbetare som främjar medarbetarengagemang, produktivitet och affärsresultat. Lär dig mer om GuavaHR
Intranet-app för din skrivbordslösa arbetsstyrka. GuavaHR är en prisvärd datadriven plattform för intern kommunikation och medarbetarengagemang för företag med skrivbordslös arbetsstyrka. Analytics ger dig en översikt över vad dina medarbetare läser, hur aktiva de är och hur bra de mår. Skriv, skicka och få nyheter på några sekunder, få omedelbar statistik och om vem som inte är informerad. Rikta in dig på medarbetare på olika språk och platser samtidigt och upplev medarbetarengagemang i realtid. Lär dig mer om GuavaHR

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Happeo sammanför sociala intranät med samarbete för att uppnå hög User Adoption. Lär dig mer om Happeo
Det enda intranätet som byggts specifikt för G Suite. Så här är Happeo annorlunda: Tillsammans med kunderna skapas en framgångsplan som beskriver stegen för att uppnå hög användaranpassning av intranätet. Klicka på länken för att se en 2 minuters demovideo och ta reda på om Happeo är rätt intranätplattform för dig. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
En avancerad lösning som är utformad för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, arbetsflöde och kunskapsförvaltning.
En säker och nyckelfärdig intranätslösning för små och medelstora företag som utformats för effektivt samarbete, kommunikation, sociala nätverk, affärsprocesser och kunskapsförvaltning. Ger bättre kunskapskontinuitet genom att flytta data från nätverkssilor och lokala enheter till ett välskyddat centraliserat arkiv. Wikis, bloggar och forum säkerställer socialt aktiverade kunskapsbaser för förbättrat lagarbete. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Programvara för kunskapshantering som gör det möjligt för team att sammanställa och dela information, och låter dem slå sina kloka huvuden ihop.
Bloomfire är en ledande programvara för kunskapshantering. Plattformen gör det möjligt för team att snabbt och säkert dela dynamisk information och insikter. AI-drivna sök söker igenom alla typer av media (inklusive video) så att team kan hitta information och agera snabbare. Bloomfire används av hundratusentals anställda på ledande företag som Capital One, Southwest Airlines, FedEx och HomeAway för att öka teamets produktivitet, fatta välgrundade beslut och driva resultat. Lär dig mer om Bloomfire

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Livlig och interaktiv informationskälla som är exakt, uppdaterad, mobil och snabb.
MangoApps sociala intranätslösning är ett modernt sätt att stärka den interna kommunikationen i ditt företag, hålla företagets innehållshubb fräsch genom att ge anställda enkla författar- och bloggverktyg och bygga en livlig digital arbetsplats med inbyggda tvåvägsverktyg. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Talkspirit är allt i ett kommunikations och samarbetsprogramvara för team. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är ett riktigt bra program för samarbete och teamkommunikation. Det för samman dina anställda i en säker online-arbetsplats, var de än befinner sig. Genom att centralisera diskussioner, dokument, evenemang och samarbetsfunktioner på en och samma plats gör det dina team mer produktiva. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter (dator, mobil, läsplatta). Lätt att använda. Gratis provperiod. Kostnadsfri version. Betalda planer från 4 EUR per månad och användare. Utsedd till ledande programvara för fjärrarbete och teamkommunikation av GetApp. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Blink framröstades som det bästa intranätet, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är ett intranät och en app som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Staffbase är en intranätslösning som passar alla. Sätt en ny standard för enkel användning och tillgänglighet i företagskommunikation.
Staffbase är en av de ledande mobila intranäten för kommunikation med medarbetare för storföretag. Oavsett om dina anställda arbetar i frontlinjen, på lagret eller vid skrivbordet ger du dem ett nav för personalkommunikation samt viktiga resurser och tjänster. Intranätet har färdiga integrationer för SharePoint och Office 365, vilket sätter en ny standard för enkel användning och tillgänglighet för team på mellan 500 till 500 000 personer. Lär dig mer om Staffbase

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeeper är en operativ kommunikationsplattform som kan stödja eller till och med ersätta ett företags befintliga intranät. Mobila verktyg för dokumentlagring och kommunikation i appar ger medarbetare enkel åtkomst och möjlighet att dela de resurser de behöver på en enda säker plattform. Med tvåvägs SharePoint-integrering kan medarbetare dela uppdateringar och kommunicera via interna kommunikationskanaler. Gör ditt intranät till en samarbetsinriktad digital arbetsplats. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, det finns mer information och fler sätt att kommunicera än någonsin. Många verktyg lovar att lösa detta, men alla misslyckas så småningom. De förlitar sig på en föråldrad design som gör att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Jostle bestämde sig för att lösa detta problem. Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Zoho Connect är en programvara för teamsamarbete som för samman människor och de resurser de behöver till en plats, vilket gör det enklare att få arbete gjort.
Zoho Connect är en teamsamarbetsapp som förenar människor, resurser och apparna som de behöver. Användare kan dela idéer, hålla diskussioner i realtid, kontakta vem som helst i nätverket, skapa sina egna appar, bygga upp sin kunskapsbas, hantera sina arbetsplaner och även komma åt appar som är utformade för att få teamet att arbeta snabbt och enkelt. Med Zoho Connect garanteras snabbare kommunikation och bättre samarbete. Lär dig mer om Zoho Connect

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Säker programvara för snabbmeddelanden, för affärskommunikation i ett privat teamnätverk med många kontrollfunktioner.
Brosix är den perfekta lösningen för alla företag som behöver avancerade säkerhetsåtgärder för sin dagliga kommunikation. Brosix förser företag med ett slutet nätverk och P2P-kryptering, vilket skyddar dem från inkräktare och dataläckor. Affärsplanen omfattar alla appfunktioner och många företagsfunktioner, såsom ett privat teamnätverk och användarfunktionskontroll. Premium-planen innehåller alla tillgängliga app- och företagsfunktioner plus avancerade kontrollfunktioner för säkra samarbeten. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Stärk medarbetarnas engagemang och underlätta samarbetet med Hivebrites allt i ett-plattform för gemenskapshantering.
Frigör potentialen i din gemenskap med Hivebrite, en av de mest avancerade allt-i-ett-plattformarna för gemenskapshantering och engagemang. Hivebrite är enkel att installera för att matcha dina varumärkesfärger. Den hjälper dig att bygga upp eller ersätta företagets befintliga intranät och skapa möjligheter för din privata gemenskap. Hantera din medlemsdatabas, centralisera kommunikationen med dina medlemmar, skapa evenemang och inkassera onlinebetalningar genom ett enda användarvänligt gränssnitt. Lär dig mer om Hivebrite

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Genom delning av projekt, bästa praxis och resultat bland medarbetare som inte sitter på kontoret, ser kunder med användare en ökning av försäljningen med 10 % sedan införandet.
Prisbelönt, säkert och delat intranät som möjliggör kommunikation mellan chefer och medarbetare om inte sitter på kontoret. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på flera platser ser kunder med över 250 användare en ökning av den genomsnittliga försäljningen med 10 % sedan införandet. Med fullständiga integrationer kan du stärka ditt varumärke med en egen app. Används av 350 kunder i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply och Mars. Med en framgångsfrekvens på 100 % kommunicerar du smartare med Speakap. Lär dig mer om Speakap

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Nå bortom ditt intranät. Igloo är en kommunikationsplattform med flera kanaler för intern upptäckt.
Byt till ett toppmodernt intranät för att leverera en bättre personalupplevelse och bygga en silofri kultur. Nästa generation av Igloos intranätlösningar är utformad för intern kommunikation och upptäckt, men hjälper också hela din personalstyrka (från 500 till 5 000+) att få ut mer av de verktyg de förlitar sig på för samarbete och kunskapshantering, som Microsoft Teams och SharePoint. Analytiker och gemenskapschefer berömmer Igloos kundtjänst – från det ögonblick du kommer igång. Lär dig mer om Igloo

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap.
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget. Lär dig mer om HUMANSTARSapp

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Honey är ett enkelt och fantastiskt modernt intranät. Honey tror på att älska ditt jobb och de verktyg du använder på jobbet.
Honey är det moderna, vackra intranätet som dina teammedlemmar kommer att älska. Honey grundades på en prisbelönt designbyrå i Brooklyn och ger dina anställda en enkel, central plats där de kan hitta all företagsinformation och alla resurser de behöver. Honeys team anammar användarfokuserad design, tror på att stärka varje arbetsflöde och vet att bra team växer med enkel, demokratisk kommunikation. Lär dig mer om Honey

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion från en enda miljö.
Stöd din medarbetarrelation med ett personligt intranät. Hantera introduktion, personalefterlevnad, uppgiftspolicyer, tilldelad utrustning, tillgångar, projekt, uppgifter, mötesprotokoll och säg adjö till dina röriga dokument, kalkylblad eller appar. Ett intranät för att leda dem alla. Förenkla dina dagliga processer för personalrelationer från en enda miljö. Lär dig mer om Aptien

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Flexibel, kostnadseffektiv intranätsprogramvara som erbjuder intranät på flera platser i en och samma lösning, med anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar
The Hub är ett av dagens mest kostnadseffektiva intranät på flera platser med färdigkonfigurerade funktioner, gratis uppgradering och support. The Hub används av stora varumärken över hela världen och effektiviserar dina interna processer för att göra det enkelt att dela och hantera innehåll. Säg ”hej då” till klumpig kommunikationshantering och ”hej” till ett mer effektivt och engagerande intranät. Främja riktad kommunikation och samarbete, anpassa användarupplevelser och skapa intranät på flera platser med anpassade varumärkesprofilering, navigering och innehåll. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Unily är det främsta intranätet som används av företag med över 1 000 användare, inklusive McDonalds, Shell och L’Oréal.
Unily är en prisbelönt plattform för medarbetarupplevelser och en central del på din digitala arbetsplats. Utformad för att förena ditt digitala landskap, bryta upp informationsbanker och övervinna hinder som står i vägen för din framgång med kraftfulla, integrerade funktioner som är tillgängliga på alla enheter, var som helst. På så sätt blir arbetet bättre för alla. Med Unily kopplas människor samman, oavsett var de befinner sig och vad de gör, i en central, meningsfull, digital upplevelse tillsammans med deras produktivitetsapplikationer och den kunskap de behöver och vill ha. Lär dig mer om Unily

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Det ultimata verktyget för att bygga upp sin företagskultur, öka medarbetarnas engagemang och förbättra intern kommunikation.
Endast en plattform, men flera fördelar. Intranät från tomHRM ger dig en mängd olika verktyg för att hantera intern kommunikation, kunskapsdelning samt dokumentflöde och lagring. Håll alla dina anställda informerade, uppkopplade, engagerade och därför glada. Lär dig mer om tomHRM

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning för att bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät.
PeerBoard är en gemenskapsprogramvara som inte kräver kodning och som gör att du kan bygga ett fullt utrustat och utbyggbart socialt intranät. Programvaran ger dina anställda kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. PeerBoard är en perfekt lösning för alla typer av branscher och företagsstorlekar. Lär dig mer om PeerBoard

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums
Groupe.io är en intelligent plattform för företagskommunikation och processautomation som kopplar samman arbetare med eller utan skrivbord.
Groupe.io kopplar samman alla anställda, från huvudkontoret till frontlinjen, via en allt i ett-app för anställda som innehåller omfattande intern kommunikation, verktyg för teamsamarbete, digitala formulär och checklistor, automatisering av arbetsflöden, rollspecifika produktivitetsappar, virtuella assistenter, omfattande dataanalys med mera. Effektivisera organisationsomfattande kommunikation och samarbete, digitalisera verksamheten och främja engagemanget på arbetsplatsen med Groupe.io. Lär dig mer om Groupe.io

Funktioner

  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Policyhantering
  • Kalenderhantering
  • Samarbetsverktyg
  • Innehållshantering
  • Aktivitetspanel
  • Anställdas databas
  • Dokumenthantering
  • Sök / filtrera
  • Discussions/Forums