203 resultat
Varför Capterra är gratis
Programvara för intern kommunikation med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränssnittet gör det möjligt att kommunicera med anställda och tillhörande målgrupper via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler samtidigt som man får rapporter och insikter i realtid. Det är modernt, pålitligt och säkert. Få din offert och episk kundsupport utan några dolda avgifter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team i alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär smidig onboarding och snabb implementering så att ditt team kan börja precis där de slutade nästan omedelbart. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
Upptäck några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Ett företagsintranät, företagets sociala nätverk och en samarbetsplattform för att optimera kommunikationsflöden och produktivitet. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och uppmuntra till samarbete. Skapa ditt eget intranät med de verktyg som passar ditt företag tack vare tre verktygspaket: glad, gladare och anpassad. Välj dina egna verktyg baserat på dina prioriteringar eller välj det grundläggande paketet för att komma igång. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Se till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång, oavsett om du vill informera eller engagera dina anställda. Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång. Prissättning börjar från över 100 anställda Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Talkspirit är programvara för intern kommunikation. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att centralisera dina nyheter, evenemang, dokument och diskussioner på ett ställe, erbjuder Talkspirit ett bättre sätt att sprida företagskulturen, dela värderingar och skapa kontakter i hela företaget. Finns på mer än åtta språk. Lätt att ta med sig. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin:...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet. Lär dig mer om Minerva
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person. Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support. Lär dig mer om Minerva
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk,...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for employees to become influencers, content creators & social sellers. Lär dig mer om DSMN8
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset your employees like never before! We help create a seamless process from initial content creation through to end users sharing authentic and relevant on-brand content. Plus our content creation tools; Lens and Author enable you to crowdsource photo, video and written content through your employees. Lär dig mer om DSMN8
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset ...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Mallcomm skapar en central kanal för intern kommunikation som är tillgänglig för alla, var som helst, när som helst. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm-plattformen tillhandahåller en kanal som kan användas för riktad informationsdistribution i en gemenskap eller som en tvåvägsplattform för snabbmeddelanden. Möjligheten att rikta sig mot specifika användargrupper/avdelningar och schemalägga meddelanden i förväg gör det möjligt för team att kommunicera mycket mer effektivt och fokusera tid som sparas på andra värdeskapande uppgifter. Mallcomm har även inbyggd funktionalitet för socialt flöde och möjlighet att integrera med annan programvara, vilket ytterligare förbättrar användarupplevelsen. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm-plattformen tillhandahåller en kanal som kan användas för riktad informationsdistribution i en gemenskap eller som en tvåvägsplattform för snabbmeddelanden. Möjligheten att rikta sig mot...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Prisbelönt samarbetsprogramvara för teamkommunikation som utformats för att hjälpa dig att få mer gjort tillsammans med andra i realtid i en enda app.
Samepage är en prisbelönt samarbetsprogramvara för teamkommunikation. Chatta via text, ljud eller video med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektfiler, uppgifter, diagram, kalendrar med mera. Hantera team, projekt och möten i realtid från en enda allt i ett-samarbetsplattform. Du behöver inte hoppa mellan olika appar för att få jobbet gjort. Ingen e-postöverbelastning. Bara effektiv kommunikation och samarbete med ditt team i en enda lättanvänd skrivbords- och mobilapp.
Samepage är en prisbelönt samarbetsprogramvara för teamkommunikation. Chatta via text, ljud eller video med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektfiler, uppgifter, diagram, kalendrar med...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way....

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Flock is an internal communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp,...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

MangoApps samlar meddelandefunktioner, fil- och skärmdelning och samarbete till en intuitiv, mobilåtkomlig plattform.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans med verktyg för intranät och samarbete, så att organisationer kan skapa en central plats dit anställda kan gå för snabb och smidig åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools.
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters, announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free!
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business:...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows you to regularly communicate with all employees, keep employees connected and engaged, align employees with company objectives, and enable employees to share documents and collaborate. We have over 17 years of intranet experience. We'll partner with you to guide you to initial and ongoing success.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Open source team communication platform that provides organizations with messaging and file-sharing tools for web, PCs, and mobiles.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure, configurable, highly scalable messaging across web, mobile and PC with archiving, search, and deep integration across in-house systems.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure,...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

eXo Platform digital workplace solution that allows you to connect and engage your teams.
eXo Platform is a digital workplace solution that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and engage new generation employee giving them a large wide of communication and collaboration tools offering constant connectivity and mobility. eXo platform helps company internal communication professionals reinvent their roles to become innovation drivers.
eXo Platform is a digital workplace solution that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Trusted by 75k+ business pros to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today!
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you distribute and communicate important information clearly to your internal teams. BombBomb is the leader in video messaging for internal communication because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your team.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you distribute and communicate important information clearly to your internal teams. BombBomb is the...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Team App is a free platform that allows teams, clubs and associations to improve communication by creating their own smartphone app
Team App is the #1 FREE sports communication platform globally which is used in more than 150 countries. Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve communication by creating their own smartphone app. Design your app, choose from a huge range of features and you will have a fully functional Team App created in less than 10 minutes.
Team App is the #1 FREE sports communication platform globally which is used in more than 150 countries. Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

A central hub, streamlining all internal comms to capture the heartbeat of the organisation and truly elevates the employee experience.
Workvivo is a central hub, streamlining all internal communication to build deeper connections with less noise, capturing the heartbeat of the organisation, and truly elevating the employee experience. With seamless integrations to popular work tools like Slack, Teams, and Zoom, it’s easy to get started and streamline all internal communication channels via one central hub, providing an excellent communication experience that’s easier to manage, easier to use, and simply works.
Workvivo is a central hub, streamlining all internal communication to build deeper connections with less noise, capturing the heartbeat of the organisation, and truly elevating the employee...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to large company meetings across multiple locations.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

A mobile app used by companies to connect and communicate with their employees.
Ohana is a virtual place to connect and communicate with your work family - your Ohana. We help you enhance your culture, inspire engagement, and enrich the work life experience of all your employees. Interact more easily, more often, and with more people. Know about the people you work with and your company. Share meaningful information and moments. Experience your company culture in a whole new way.
Ohana is a virtual place to connect and communicate with your work family - your Ohana. We help you enhance your culture, inspire engagement, and enrich the work life experience of all your...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

En app för säker intern kommunikation som förser företag med ett privat teamnätverk för smidigare kommunikation.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktiviteten. Business- och Premium-kunder får tillgång till alla appfunktioner samt ett funktionsrikt och fullt administrerbart internt kommunikationsnätverk. Kunder kan använda sina Brosix-nätverk för att förse team med en allt-i-ett-plattform för säkra samarbeten.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, UKG, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Coursera. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. Perfect in emergency situations, general meeting reminders and other staffing needs. Using our grouping you can organize your contacts into teams, allowing you notify individuals, groups or your entire organization when needed. Try us out completely free right now!
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. ...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade. Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds. Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Easy-to-use and reliable SMS Service for employee communications. Reach everyone in your company at one time on their mobile phones.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff of emergencies, coordinate work schedules, provide education on HR policies and benefits, and ask for employee feedback. Since 2006, TextMarks has enabled thousands of businesses to deliver timely information to more than 10 Million users in the U.S.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS, Windows, Web, and iOS.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) -...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Genom delning av projekt, bästa praxis och resultat bland medarbetare som inte sitter på kontoret, ser kunder med användare en ökning av försäljningen med 10 % sedan införandet.
Prisbelönt, säker och delad plattform som möjliggör kommunikation mellan chefer och anställda. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en ökning på 10 % i genomsnittlig försäljning sedan införandet. Med fullständiga integrationer kan du stärka ditt varumärke med en egen app. Används av fler än 350 kunder i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply och Mars. Med en framgångsfrekvens på 100 % kommunicerar du smartare med Speakap.
Prisbelönt, säker och delad plattform som möjliggör kommunikation mellan chefer och anställda. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en ökning på 10 % i...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Instantly reach employees wherever and however they work, with targeted, relevant communications that align everyone everywhere.
Jive's Interactive Intranet brings internal communications to life. Company leaders and corporate communications professionals can instantly reach employees anywhere on desktop and mobile devices with captivating content that everyone reads and engages with. Employees can respond, igniting company-wide dialogue, and Jive measures the impact in real time, so you know your message is getting through.
Jive's Interactive Intranet brings internal communications to life. Company leaders and corporate communications professionals can instantly reach employees anywhere on desktop and mobile devices...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Blink framröstades som den bästa appen för internkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

ThoughtFarmers modern intranet software improves employee communication, productivity, and knowledge management.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian News & Media, and Operation Smile—ThoughtFarmer streamlines communication, facilitates knowledge sharing, and encourages collaboration across geographical distances. With a superior mobile app, and integrations such as Slack, Microsoft, and Google, keep your remote and hybrid workforces connected.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

BlogIn is the beautifully simple internal blog and knowledge sharing platform for teams of all sizes.
BlogIn is a beautifully simple internal blog and knowledge-sharing platform for teams of all sizes. The Internal blog becomes the central information hub that opens a new, transparent, two-way communication channel inside an organization, where everyone can ask a question and get the information they need to make faster and smarter decisions. It's intuitive and easy to use, so everyone can quickly get on board, which is one of the reasons why it works so well as the internal communication tool.
BlogIn is a beautifully simple internal blog and knowledge-sharing platform for teams of all sizes. The Internal blog becomes the central information hub that opens a new, transparent, two-way...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt

Source Intranet helps you to easily access and share company files, improves internal communication, productivity and employee moral.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, University of Washington, and the District of West Vancouver, Source supports teams by acting as the 'single source of truth'. Request a demo to see how Source can help you achieve your organizational goals.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in...

Top features

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt