175 resultat
Varför Capterra är gratis
Programvara för nödmeddelanden med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränssnittet gör det möjligt att kommunicera med anställda och tillhörande målgrupper via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler samtidigt som man får rapporter och insikter i realtid. Det är modernt, pålitligt och säkert. Få din offert och episk kundsupport utan några dolda avgifter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränss...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team i alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär smidig onboarding och snabb implementering så att ditt team kan börja precis där de slutade nästan omedelbart. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Se till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång, oavsett om du vill informera eller engagera dina anställda. Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång. Prissättning börjar från över 100 anställda Lär dig mer om SnapComms
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke oc...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Talkspirit is the all-in-one team communication & collaboration software. Available in 8 languages. On any device. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Lär dig mer om Talkspirit
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Intelligent intranätslösning och säker klientportal för företag för att samarbeta, kommunicera och dela information. Lär dig mer om Hub
The Hub är en säker kommunikationsportal betrodd av stora varumärken som Nikon, Ralph Lauren och Legal and General för att dela resurser, öka medarbetarnas engagemang och öka driftseffektiviteten med hjälp av The Hubs digitala arbetsplats. Anslut anställda och kontor utan ansträngning, hantera arbetsbelastning och uppgifter mer effektivt och samla in värdefull respons med hjälp av enkäter och undersökningar. Varje hubb har helt anpassningsbara funktioner och varumärkesprofilering. The Hub lyssnar på dina behov och skräddarsyr funktionaliteten efter din verksamhet. Lär dig mer om Hub
The Hub är en säker kommunikationsportal betrodd av stora varumärken som Nikon, Ralph Lauren och Legal and General för att dela resurser, öka medarbetarnas engagemang och öka driftseffektiviteten med h...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Front är den första delade inkorgen som hjälper team att samarbeta kring varje e-postmeddelande med mer transparens, ansvar och effektivitet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som sup...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: männis...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. Create, collaborate, and organize your work all in one place. Lär dig mer om Confluence
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from meeting notes to strategy docs and IT documentation so they can make better decisions faster and be more responsive to change. Confluence integrates seamlessly with the Atlassian suite of products like Jira Software and Trello, and allows for endless customization with apps from our Marketplace. Lär dig mer om Confluence
Confluence is a team workspace where knowledge and collaboration meet. It's a central source of truth for fast-moving companies. Confluence keeps everyone organized and aligned with everything from me...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Award-winning team communication and collaboration software designed to help you get more done together in real time, all in one app. Lär dig mer om Samepage
Samepage is award-winning team communication and collaboration software. Chat via text, audio, or video with your team in channels or alongside project files, tasks, diagrams, calendars, and more. Manage teams, projects, and meetings in real time from a single all-in-one collaboration platform. No hopping between separate apps to get work done. No email overload. Just streamlined communication and collaboration with your team in a single easy-to-use desktop & mobile app. Lär dig mer om Samepage
Samepage is award-winning team communication and collaboration software. Chat via text, audio, or video with your team in channels or alongside project files, tasks, diagrams, calendars, and more. Mana...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
OnBoard is a virtual board & leadership meeting management software. Govern confidently from anywhere. Start Free Trial/Get Demo Now. Lär dig mer om OnBoard Messenger
OnBoards Virtual Board Management Software is a comprehensive & secure suite of meeting & governance tools designed for boards, committees, & leadership teams. A board portal that allows you to make smarter decisions and access pertinent information, from any place, on every device, at any time. Renowned for its ease of use, OnBoard allows you to streamline meeting preparation, centralize communication, & drive effective meetings. Lär dig mer om OnBoard Messenger
OnBoards Virtual Board Management Software is a comprehensive & secure suite of meeting & governance tools designed for boards, committees, & leadership teams. A board portal that allows you to make sm...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Collaborate on projects, track time, manage expenses and invoice your customers. Available in the cloud, from any device! Lär dig mer om Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it, for its simple & intuitive design with powerful features. You can work on projects, track time, manage expenses and invoice your customers all in one place. Available in the cloud, from any device. Lär dig mer om Avaza
Avaza is an all-in-one solution for project management, resource scheduling, tracking time, managing expenses, quotes & invoices. Teams of all sizes, from freelancers to large businesses, will love it,...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Mallcomm is a multi-award-winning 360-degree integrator for managing and engaging real estate communities. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm transforms the users' experience of the space, creates loyalty by connecting people to places whilst delivering efficient operations, significant budget savings and valuable insights. The platform has been implemented in over 300 destinations in 22 countries and is actively used by more than 300,000 users globally. Amongst its clients are Unibail-Rodamco-Westfield, Savills, Brookfield Retail Properties, Mall of America, King's Cross, Hammerson, British Land, Klepierre and many more. Lär dig mer om Mallcomm
Mallcomm transforms the users' experience of the space, creates loyalty by connecting people to places whilst delivering efficient operations, significant budget savings and valuable insights. The plat...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing, GoToMeeting is trusted by millions of people everyday for professional real-time virtual communication. GoToMeeting provides a fast, easy and reliable professional online meeting solution that enables customers to meet face to face, share presentations and chat with colleagues, all with the click of a button. GoToMeeting pairs productivity with flexibility to let employees work effectively anytime, anywhere on any device.
An industry leader in online video conferencing, GoToMeeting is trusted by millions of people everyday for professional real-time virtual communication. GoToMeeting provides a fast, easy and reliable p...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even b...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. Web...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Flock is an internal communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dro...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
MangoApps brings messaging, file and screen sharing, and collaboration into an intuitive, mobile-accessible platform.
MangoApps is an integrated suite of internal communication apps for mid-market companies. It combines messaging and social media-style groups and projects into one portal alongside intranet and collaboration tools, so organizations can create a central location employees go to for fast and seamless access to all the tools they need. With an intelligent employee platform at its core, MangoApps is designed for & serves organizations with 50-50,000 employees in a broad range of industries.
MangoApps is an integrated suite of internal communication apps for mid-market companies. It combines messaging and social media-style groups and projects into one portal alongside intranet and collabo...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows you to regularly communicate with all employees, keep employees connected and engaged, align employees with company objectives, and enable employees to share documents and collaborate. We have over 17 years of intranet experience. We'll partner with you to guide you to initial and ongoing success.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows you...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
An innovative internal communication platform to connect your teams, to create, share and manage knowledge, in one place
eXo Platform is an intuitive internal communication platform that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and engage new generation employee giving them a large wide of communication and collaboration tools offering constant connectivity and mobility eXo platform helps company internal communication professionals reinvent their roles to become innovation drivers
eXo Platform is an intuitive internal communication platform that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Open source team communication platform that provides organizations with messaging and file-sharing tools for web, PCs, and mobiles.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure, configurable, highly scalable messaging across web, mobile and PC with archiving, search, and deep integration across in-house systems.
Mattermost provides enterprise-grade collaboration solutions for the worlds leading organizations on a vibrant open source platform. Our private, hybrid and public cloud solutions offer secure, configu...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members....
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Trusted by 75k+ business pros to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today!
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40%...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Record, share, and track video messages to anyone, from anywhere, so you can communicate more effectively and efficiently.
Build better customer relationships with BombBomb video messages, instead of using only faceless typed-out text. Share videos directly to anyone from your computer or smartphone (iOS or Android). Record your face, record your screen, or both. Share videos wherever you already send text and email. Know when someone plays your video, opens your message, and clicks your link. BombBomb is more than just software: 1-on-1 coaching, our best-selling book, the CX Podcast, and world-class support.
Build better customer relationships with BombBomb video messages, instead of using only faceless typed-out text. Share videos directly to anyone from your computer or smartphone (iOS or Android). Recor...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Team App is a free platform that allows teams, clubs and associations to improve communication by creating their own smartphone app
Team App is the #1 FREE sports communication platform globally which is used in more than 150 countries. Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve communication by creating their own smartphone app. Design your app, choose from a huge range of features and you will have a fully functional Team App created in less than 10 minutes.
Team App is the #1 FREE sports communication platform globally which is used in more than 150 countries. Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve co...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to large company meetings across multiple locations.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to large ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En app för säker intern kommunikation som förser företag med ett privat teamnätverk för smidigare kommunikation.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktiviteten. Business- och Premium-kunder får tillgång till alla appfunktioner samt ett funktionsrikt och fullt administrerbart internt kommunikationsnätverk. Kunder kan använda sina Brosix-nätverk för att förse team med en allt-i-ett-plattform för säkra samarbeten.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktivitete...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
A mobile app used by companies to connect and communicate with their employees.
Ohana is a virtual place to connect and communicate with your work family - your Ohana. We help you enhance your culture, inspire engagement, and enrich the work life experience of all your employees. Interact more easily, more often, and with more people. Know about the people you work with and your company. Share meaningful information and moments. Experience your company culture in a whole new way.
Ohana is a virtual place to connect and communicate with your work family - your Ohana. We help you enhance your culture, inspire engagement, and enrich the work life experience of all your employees....
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Columbia University. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade. Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds. Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. Perfect in emergency situations, general meeting reminders and other staffing needs. Using our grouping you can organize your contacts into teams, allowing you notify individuals, groups or your entire organization when needed. Try us out completely free right now!
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. Perfe...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS, Windows, Web, and iOS.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Ca...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organizati...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Easy-to-use and reliable SMS Service for employee communications. Reach everyone in your company at one time on their mobile phones.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff of emergencies, coordinate work schedules, provide education on HR policies and benefits, and ask for employee feedback. Since 2006, TextMarks has enabled thousands of businesses to deliver timely information to more than 10 Million users in the U.S.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff of...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Workvivo creates and defines an entirely new category of employee communication platforms designed to bring distributed teams together
Workvivo is a new breed of employee communication platform beautifully designed to bring distributed teams together, and help companies to easily connect, engage, and update their employees, wherever they work from,in ways that traditional tools simply cant. It's a social network, intranet, and employee app solution all merged into one familiar digital experience that employees love.
Workvivo is a new breed of employee communication platform beautifully designed to bring distributed teams together, and help companies to easily connect, engage, and update their employees, wherever t...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Clinked offers customised cloud solutions for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked will bring your business closer to your team from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich solution will save your company valuable time whilst improving efficiency. Key features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today.
Clinked will bring your business closer to your team from within secure and customisable cloud workspaces. Used by businesses in all industries, from SMEs to Enterprises, Clinked's feature-rich solutio...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Genom delning av projekt, bästa praxis och resultat bland medarbetare som inte sitter på kontoret, ser kunder med användare en ökning av försäljningen med 10 % sedan införandet.
Prisbelönt, säker och delad plattform som möjliggör kommunikation mellan chefer och anställda. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en ökning på 10 % i genomsnittlig försäljning sedan införandet. Med fullständiga integrationer kan du stärka ditt varumärke med en egen app. Används av fler än 350 kunder i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply och Mars. Med en framgångsfrekvens på 100 % kommunicerar du smartare med Speakap.
Prisbelönt, säker och delad plattform som möjliggör kommunikation mellan chefer och anställda. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en ökning på 10 % i genoms...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Instantly reach employees wherever and however they work, with targeted, relevant communications that align everyone everywhere.
Jive's Interactive Intranet brings internal communications to life. Company leaders and corporate communications professionals can instantly reach employees anywhere on desktop and mobile devices with captivating content that everyone reads and engages with. Employees can respond, igniting company-wide dialogue, and Jive measures the impact in real time, so you know your message is getting through.
Jive's Interactive Intranet brings internal communications to life. Company leaders and corporate communications professionals can instantly reach employees anywhere on desktop and mobile devices with ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Cloud-based solution that helps businesses streamline workforce processes with performance monitoring, content management and more.
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solution that can reach, inform, and align every worker with their organization. Employees can feel like an important part of something greater than themselves and find meaning in a job well done. Communicators and leaders can focus on the message, while the platform ensures the content is delivered to
SocialChorus is the leading workforce communications platform that empowers companies to work as one. We believe a business is only as strong as its peoplethats why we built the only end-to-end solutio...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Blink framröstades som den bästa appen för internkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
ThoughtFarmers modern intranet software improves employee communication, productivity, and knowledge management.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, & ideas together. Used by organizations around the world, ThoughtFarmer is designed to streamline internal communication, facilitate knowledge management, & encourage collaboration across geographical distances. ThoughtFarmer excels at engaging distributed employees. Featuring integrations to critical business software such as Slack, Microsoft, & Google, ThoughtFarmer keeps your remote workforce connected.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, & ideas together. Used by organizations around the world, ThoughtFarmer is designed to streamline internal communicat...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
BlogIn is the beautifully simple internal blog and knowledge sharing platform for teams of all sizes.
BlogIn is a beautifully simple internal blog and knowledge-sharing platform for teams of all sizes. The Internal blog becomes the central information hub that opens a new, transparent, two-way communication channel inside an organization, where everyone can ask a question and get the information they need to make faster and smarter decisions. It's intuitive and easy to use, so everyone can quickly get on board, which is one of the reasons why it works so well as the internal communication tool.
BlogIn is a beautifully simple internal blog and knowledge-sharing platform for teams of all sizes. The Internal blog becomes the central information hub that opens a new, transparent, two-way communic...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Source Intranet helps you to easily access and share company files, improves internal communication, productivity and employee moral.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, University of Washington, and the District of West Vancouver, Source supports teams by acting as the 'single source of truth'. Request a demo to see how Source can help you achieve your organizational goals.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with Source intranet software. With 20 years of experience in buildi...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Replace your outdated communications software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Internal Communications Software that unifies your teams and gets them talking. Create, publish and share information easily. Loaded with features like video sharing, blogs, wikis and engagement tools that give your employees a voice. Always know which content is engaging with intuitive analytics tools. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Internal Communications Software that unifies your teams and gets them talking. Create, publish and share information easily. Loaded with features like video sharing, blogs, wikis and engagement tools ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Igloo's pre-built internal comms solutions make it easy for employees to stay connected & engaged while remote or in an office setting.
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collaboration, and culture. All Igloo solutions are 100% cloud-based, mobile-enabled, and integrate with the leading enterprise systems and cloud apps your business relies on. By centralizing all information, Igloo provides a single-source-of-truth and enables a more productive and engaged workforce.
Igloo is a leading provider of digital workplace solutions, helping companies move beyond traditional intranets to inspiring digital destinations that improve communication, knowledge sharing, collabor...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Single sign-on team communication software with document, data, and video conferencing available as Cloud or On Premise product.
Your Search is Over! Noodle is the All-In-One, Internal Communication tool for the Enterprise. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integrated Applications, Forms & Workflows all with with Single-Sign-On user management. Also, you work with a support team that has been helping companies collaborate for over a decade, Its time to use your Noodle! Visit the website for a FREE Demo.
Your Search is Over! Noodle is the All-In-One, Internal Communication tool for the Enterprise. Noodle provides a wide array of functionality. Local or Cloud Deployment, Role Based Permissions, 14 Integ...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
SendBird: Messaging SDK and Chat API for Mobile Apps and Websites
SendBird is Messaging SDK and Chat API for Mobile Apps and Websites: We provide technical features that allow user-to-user, user-to-business, and business-to-business communication inside any mobile and web service. SendBird is fully customizable and is already serving customers with hundreds of different use cases including on-demand, eCommerce, gaming, dating, video streaming, enterprise messaging.
SendBird is Messaging SDK and Chat API for Mobile Apps and Websites: We provide technical features that allow user-to-user, user-to-business, and business-to-business communication inside any mobile an...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
G Suite endast för intranät för företag. Dela nyhetsflöden och bloggar, skapa diskussionsforum och hantera en medarbetardatabas med Happeo.
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Få åtkomst till din Google-kalender direkt på plattformen, hantera ditt innehåll och bädda in specifika filer på sidor eller kanaler. Använd den omfattande sökfunktionen för att söka efter personer, dokument, kalkylark och mycket mer, var som helst i Happeo. Skapa din egen kunskapsbas och Wiki för att hjälpa medarbetare under deras onboarding eller för att förstå interna processer, samtidigt som du håller ditt intranät privat och säkert från omvärlden.
G Suite endast för intranät – Happeo ger användare en anpassningsbar digital arbetsplats. Få åtkomst till din Google-kalender direkt på plattformen, hantera ditt innehåll och bädda in specifika filer p...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Create your perfect intranet quickly and easily with MyHubs low-cost, cloud-based intranet, complete with powerful business tools.
Improve internal communications quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages.
Improve internal communications quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful bus...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Text Request is an easy-to-use online business texting service ideal for internal communications. Start texting with employees today!
Text Request is an online business texting service ideal for internal communications. Multiple users can login to a shared dashboard to send and receive texts from your current office number in real-time. It's great for back-and-forth updates with employees. The software is easy to use, and makes professional text messaging a breeze for organizations of all sizes. Visit textrequest.com to start texting today!
Text Request is an online business texting service ideal for internal communications. Multiple users can login to a shared dashboard to send and receive texts from your current office number in real-ti...
  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt