Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kommunikationsverktyg för intern kommunikation
Filterresultat (48)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
48 resultat
GuavaHR är en 360 graders app och plattform för medarbetare som främjar medarbetarengagemang, produktivitet och affärsresultat.
Lär dig mer om GuavaHR
Intranet-app för din skrivbordslösa arbetsstyrka. GuavaHR är en prisvärd datadriven plattform för intern kommunikation och medarbetarengagemang för företag med skrivbordslös arbetsstyrka.
Analytics ger dig en översikt över vad dina medarbetare läser, hur aktiva de är och hur bra de mår. Skriv, skicka och få nyheter på några sekunder, få omedelbar statistik och om vem som inte är informerad. Rikta in dig på medarbetare på olika språk och platser samtidigt och upplev medarbetarengagemang i realtid.
Lär dig mer om GuavaHR
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration.
Lär dig mer om Tipalti
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra.
Lär dig mer om Asana
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och organisera teamens möten och interna kommunikationer. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre!
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Använd Confluence för att behålla dina anställdas engagemang.
Lär dig mer om Confluence
Att vara en del av en transparent organisation blir allt viktigare för de anställda. Använd Confluence för att hantera intern kommunikation med dina anställda. Gör det enkelt för dem att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig informerade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer.
Lär dig mer om Confluence
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag.
Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod
Lär dig mer om OnBoard
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa.
Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Lär dig mer om Avaza
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
En intern databas som är tillgänglig för alla anställda och som underlättar den interna kommunikationen.
Lär dig mer om Performly Intra
Underlättar den interna kommunikationen inom ett företag vilket hjälper till att öka tillväxten eftersom produktiviteten ökar. Lösningen är huvudsakligen en intern databas som alla anställda kan få tillgång till med olika behörigheter för olika medarbetare. Den är avsedd att förbättra samarbete, produktivitet och socialisering, men också påverka organisationskulturen och fungera som en samlingsplats för införlivad kunskap.
Lär dig mer om Performly Intra
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer.
Lär dig mer om Basecamp
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Lär dig mer om Jira
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
Lär dig mer om GoTo Meeting
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team i alla storlekar.
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär smidig onboarding och snabb implementering så att ditt team kan börja precis där de slutade nästan omedelbart. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Wrikes interna kommunikationsprogramvara används av 2,3 miljoner människor. Effektivisera kommunikationen med hjälp av mallar, kontroller, godkännanden och instrumentbräden
Wrikes interna kommunikationsprogramvara används av 2,3 miljoner människor i 140 länder. Planera, hantera och rapportera om dina interna kommunikationsprojekt med Wrikes lättanvända HR-programvara. Se till att den interna kommunikationen är konsekvent och punktlig med hjälp av färdiga mallar, kraftfulla arbetsflöden och delade instrumentbräden för team. Automatisera kommunikationsprocesserna med hjälp av godkännanden och begäranden och förenkla godkännande med kontroller. Låt dina team dela uppdateringar i realtid. Starta din gratis provperiod idag.
Lär dig mer om Wrike
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på.
Lär dig mer om GoTo Webinar
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete.
Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt.
Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team
Lär dig mer om Miro
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Front är en intern kommunikationsplattform som ger teamen möjlighet att bli gladare och mer produktiva på arbetet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
MangoApps samlar meddelandefunktioner, fil- och skärmdelning och samarbete till en intuitiv, mobilåtkomlig plattform.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans med verktyg för intranät och samarbete, så att organisationer kan skapa en central plats dit anställda kan gå för snabb och smidig åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
Lär dig mer om MangoApps
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system.
Lär dig mer om Mattermost
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Talkspirit är programvara för intern kommunikation. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att centralisera dina nyheter, evenemang, dokument och diskussioner på ett ställe, erbjuder Talkspirit ett bättre sätt att sprida företagskulturen, dela värderingar och skapa kontakter i hela företaget. Finns på mer än åtta språk. Lätt att ta med sig. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare.
Lär dig mer om Talkspirit
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Blink framröstades som den bästa appen för internkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om Blink
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Programvara för intern kommunikation med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter.
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränssnittet gör det möjligt att kommunicera med anställda och tillhörande målgrupper via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler samtidigt som man får rapporter och insikter i realtid. Det är modernt, pålitligt och säkert. Få din offert och episk kundsupport utan några dolda avgifter.
Lär dig mer om AlertMedia
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Ett avancerat verktyg som har utformats för att hjälpa företag att effektivisera processerna för uppföljning av beställningar, teamhantering och applikationspaketering.
PACE Packager Hub är en fullfjädrad applikationspaketeringslösning med gränssnittsdriven arkitektur som består av modulerna Task Manager och Repository Manager. Verktyget möjliggör inbyggd kundservice och är särskilt utformat för flexibel uppgiftshantering och hantering av operativa processer. Hantera företagsinterna och externa arkiv, främja en smidig kommunikation mellan tekniker och kunder och säkerställ en robust hantering av hela livscykeln inom applikationspaketering.
Lär dig mer om PACE Packager Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Reward Gateways plattform för medarbetarnas engagemang sammanför strategiska erkännanden, kommunikation, medarbetarundersökningar och rabatter.
Reward Gateway hjälper kunder att öka medarbetarnas engagemang och driva affärsresultat med en skräddarsydd plattform som kombinerar erkännande av anställda, kommunikation, undersökningar, rabatter och analyser i ett enda enhetligt nav.
Kundframgångsteamet samarbetar med dig för att skapa helt varumärkesprofilerade lösningar som är anpassade till dina mål för medarbetarnas engagemang och för att återspegla ditt unika uppdrag, kultur och arbetsgivarvarumärke för mesta möjliga plattformsanvändning.
Lär dig mer om Reward Gateway
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
All-In-One Employee-plattformen för influerare gör det enkelt för anställda att bli influerare, innehållsskapare och sociala försäljare.
All-In-One Employee-plattformen för influerare gör det enkelt för dina anställda att bli influerare, innehållsskapare, sociala försäljare och utgivare. Utnyttja kraften i din främsta tillgång – dina anställda – som aldrig förr.
All-In-One Employee hjälper till att skapa en sömlös process från inledande innehållskapande till slutanvändare som delar autentiskt och relevant varumärkesinnehåll. Plus verktygen för innehållsskapande: med Lens och Author kan du använda crowdsourcing för bild, video och skriftligt innehåll via dina anställda.
Lär dig mer om DSMN8
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas.
Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade.
Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds.
Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information.
Lär dig mer om Zoho Cliq
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer.
Lär dig mer om Beekeeper
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt
Lär dig mer om Jostle
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
En app för säker intern kommunikation som förser företag med ett privat teamnätverk för smidigare kommunikation.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktiviteten. Business- och Premium-kunder får tillgång till alla appfunktioner samt ett funktionsrikt och fullt administrerbart internt kommunikationsnätverk. Kunder kan använda sina Brosix-nätverk för att förse team med en allt-i-ett-plattform för säkra samarbeten.
Lär dig mer om Brosix
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
En mobilapp som används av företag för att kontakta och kommunicera med sina anställda.
Ohana är en virtuell plats för att kommunicera med din arbetsfamilj – din Ohana. Programvaran hjälper dig att förbättra din kultur, inspirera till engagemang och berika arbetslivsupplevelsen för alla dina anställda. Interagera lättare, oftare och med fler människor. Lär känna de personer du arbetar med och ditt företag. Dela meningsfull information och ögonblick. Upplev företagskulturen på ett helt nytt sätt.
Lär dig mer om Ohana
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Zello är en app för snabbsamtal som sammankopplar frontlinjens alla arbetare, team och gemenskaper med kraften i en mänsklig röst.
Zello är den ledande snabbsamtalsbaserade röstmeddelandeappen för team och företag över hela världen. Programvaran förvandlar iOS-, Android- och Windows-enheter till walkie-talkies som också spelar in meddelanden, spårar plats och skickar nödlarm. Kontoadministratörer lägger till, tar bort och grupperar team med en centraliserad, webbaserad hanteringskonsol. Kanalerna är flexibla för att passa varje kunds behov, särskilt inom service-, tillverknings-, bygg-, transport- och detaljhandelsbranscherna.
Lär dig mer om Zello
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Genom delning av projekt, bästa praxis och resultat bland medarbetare som inte sitter på kontoret, ser kunder med användare en ökning av försäljningen med 10 % sedan införandet.
Prisbelönt, säker och delad plattform som möjliggör kommunikation mellan chefer och anställda. Genom att dela projekt, bästa praxis och resultat på olika platser ser kunderna en ökning på 10 % i genomsnittlig försäljning sedan införandet. Med fullständiga integrationer kan du stärka ditt varumärke med en egen app.
Används av fler än 350 kunder i 27 länder. Bland kunderna finns bland annat Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply och Mars. Med en framgångsfrekvens på 100 % kommunicerar du smartare med Speakap.
Lär dig mer om Speakap
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Spike tar in hela din arbetsplats i din inkorg: din e-post, chatt, kalender, samtal, teamsamarbete och uppgifter – allt på ett och samma ställe.
Spike turboladdar din e-post. E-post, chatt, kalender, samtal, samarbetsdokument och ärenden i en enda kraftfull inkorg, så att du kan fokusera på att snabbare få saker gjorda.
Spike kombinerar traditionella e-postmeddelanden med snabbmeddelanden, erbjuder bättre kontext för varje konversation och städar upp i röran, vilket ger bättre interaktion samt mer mänskliga och moderna kommunikationsmetoder.
Spike körs ovanpå din befintliga e-post och erbjuds för iOS, Android, Mac, Windows och webben.
Lär dig mer om Spike
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Igloo är en kommunikationsplattform med flera kanaler för intern upptäckt.
Igloo är en kommunikationsplattform med flera kanaler för intern upptäckt. Genom Igloo kan vem som helst skapa innehåll genom att utnyttja integrationer med företagsverktyg som Microsoft 365 och Slack, prata om det via valfri kanal (e-post, text, chatt med mera) och bjuda in samarbetspartner. Igloo ger hela din organisation en enda sanningskälla, och genom sökmöjligheter kan användare hitta det innehåll de behöver när de behöver det.
Lär dig mer om Igloo
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Ett företagsintranät, företagets sociala nätverk och en samarbetsplattform för att optimera kommunikationsflöden och produktivitet.
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och uppmuntra till samarbete. Skapa ditt eget intranät med de verktyg som passar ditt företag tack vare tre verktygspaket: glad, gladare och anpassad. Välj dina egna verktyg baserat på dina prioriteringar eller välj det grundläggande paketet för att komma igång.
Lär dig mer om Happeo
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap.
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget.
Lär dig mer om HUMANSTARSapp
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar.
Upptäck några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard.
Lär dig mer om Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person.
Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support.
Lär dig mer om Minerva
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Unily är plattformen för medarbetarupplevelser som står i centrum på din digitala arbetsplats och som gör arbetet bättre för alla.
Unily är plattformen för medarbetarupplevelser som står i centrum på din digitala arbetsplats och som gör arbetet bättre för alla. Med Unily kopplas människor samman i hela företaget, oavsett var de befinner sig och vad de gör, i en central, meningsfull, digital upplevelse tillsammans med deras produktivitetsapplikationer och den kunskap de behöver och vill ha.
Lär dig mer om Unily
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Crises Control hjälper organisationer att hålla kommunikationslinjerna öppna genom att göra det enkelt att skicka meddelanden till flera personer på samma gång.
Crises Control hjälper organisationer att hålla kommunikationslinjerna öppna genom att göra det enkelt att skicka meddelanden till valfritt antal personer samtidigt, vilket möjliggör omedelbar och individuell respons med en automatisk verifieringskedja.
Crises Control är ovärderligt för att ge användare uppdaterade meddelanden, vilket minimerar påverkan på människors säkerhet, skador på miljön och organisationen.
Lär dig mer om Crises Control
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst.
Lär dig mer om Teamogy
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Groupe.io är en intern allt i ett-kommunikationsplattform som ansluter arbetare med och utan skrivbord.
Anslut hela personalstyrkan, från huvudkontoret till frontlinjen, med omfattande interaktiv kommunikation. Dela meddelanden, evenemang, videor, företagsnyheter, omröstningar, erkännandekort med mera. Kommunicera mellan flera språk med integrerade översättningar och förbättra den interna kommunikationen med omfattande analyser.
Lär dig mer om Groupe.io
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Se till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång, oavsett om du vill informera eller engagera dina anställda.
SnapComms är en prisbelönt programvara för intern kommunikation som används av 2,5 miljoner anställda i 75 länder över hela världen. Programvaran är utformad med alla typer av arbetsplatser i åtanke och kringgår e-post för att informera och engagera alla anställda. Dynamiska, visuella verktyg får 100 % av meddelandena lästa på datorer, digitala displayer och mobiler, oavsett om personalen arbetar hemifrån eller på arbetsplatsen. Anpassningsbara funktioner ser till att personalen ser dina meddelanden vid rätt tidpunkt, varje gång.
Prissättning börjar från över 100 anställda
Lär dig mer om SnapComms
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Allt-i-ett-plattform för samarbetsdesign och facilitering
Howspace är en samarbetsplattform som är byggd för att facilitera kulturförändringar, skräddarsy lärupplevelser och skapa varaktig effekt i organisationer över hela världen. Designa snabbt unika arbetsytor med dra-och-släpp-widgets och integrera dina nuvarande system för att hålla all kunskap på en gemensam och tillgänglig plats. Samla deltagare för synkrona workshops eller asynkrona brainstorming-sessioner och utnyttja Howspace AI för skalbart meningsskapande.
Howspace bibliotek med färdiga mallar: https://templates.howspace.com/templates
Lär dig mer om Howspace
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
niikiis är en molnbaserad och komplett HR-programvara för små och medelstora företag som fokuserar på att erbjuda den bästa medarbetarupplevelsen.
niikiis är en molnbaserad och komplett HR-programvara för små och medelstora företag som fokuserar på att erbjuda den bästa medarbetarupplevelsen. På niikiis kan företag centralisera sin interna kommunikation med arbetsflöden och projekt, kommunikationskanaler med ett strukturerat innehållsbibliotek, automatiserade företagsmeddelanden via chattbot eller e-post. De får till och med möjlighet att publicera och regera på meddelanden i det integrerade sociala nätverket. Det som händer på niikiis stannar på niikiis. Är du redo att prova gratis? Be om en demo nu.
Lär dig mer om niikiis
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Underlätta respons i ögonblicket på begäran med Bluepulse, en ständigt aktiv responskanal för kontakt med dina anställda.
Anställdas utveckling och engagemang har inga start- och stopptider utan är fortlöpande. Det borde finnas ett matchande responsverktyg – det är vad Continuous Listening erbjuder. Alltid aktiv betyder att du inte behöver vänta på förutbestämda händelser för att engagera eller be om respons från anställda.
Med Bluepulse kontinuerliga lyssningsplattform kan du dela frågor, tankar, information, idéer med mera på ett fokuserat sätt. Rikta in dig på specifika affärsenheter eller avdelningar och samla in svar i realtid.
Lär dig mer om Bluepulse
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Mallcomm skapar en central kanal för intern kommunikation som är tillgänglig för alla, var som helst, när som helst.
Mallcomm-plattformen tillhandahåller en kanal som kan användas för riktad informationsdistribution i en gemenskap eller som en tvåvägsplattform för snabbmeddelanden.
Möjligheten att rikta sig mot specifika användargrupper/avdelningar och schemalägga meddelanden i förväg gör det möjligt för team att kommunicera mycket mer effektivt och fokusera tid som sparas på andra värdeskapande uppgifter.
Mallcomm har även inbyggd funktionalitet för socialt flöde och möjlighet att integrera med annan programvara, vilket ytterligare förbättrar användarupplevelsen.
Lär dig mer om Mallcomm
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt
Smartplan hjälper företag att flytta över från Excel till ett schemaläggningssystem online. Smartplan erbjuder även kommunikation, tidsregistrering, lönehantering och mycket mer.
Smartplan är ett intuitivt, molnbaserat schemaläggningsverktyg med stort fokus på användarvänlighet.
Smartplan erbjuder goda möjligheter till kommunikation mellan medarbetare och handläggare, frånvarohantering i form av t.ex. semester, sjukdom eller ledighet, samt lönekörning till en rad olika lönesystem.
Smartplans stämpelklocka ger dessutom trygghet genom att garantera att medarbetarnas tidsregistrering alltid stämmer. De anställda stämplar in när de kommer till jobbet och stämplar ut när de går hem.
Lär dig mer om Smartplan
...
Läs mer
Funktioner
- Mötehantering
- Skärmdelning
- Bilder från anställda
- Anställdas databas
- Realtidschatt