I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Kommunikationsverktyg för intern kommunikation

Med kommunikationsverktyg för intern kommunikation kan organisationer distribuera information bland sina anställda. Använd Capterra för att hitta rätt system för intern kommunikation för ditt företag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Kommunikationsverktyg för intern kommunikation

53 resultat
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Programvara för intern kommunikation med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränssnittet gör det möjligt att kommunicera med anställda och tillhörande målgrupper via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler samtidigt som man får rapporter och insikter i realtid. Det är modernt, pålitligt och säkert. Få din offert och episk kundsupport utan några dolda avgifter. Lär dig mer om AlertMedia

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
GuavaHR är en 360 graders app och plattform för medarbetare som främjar medarbetarengagemang, produktivitet och affärsresultat. Lär dig mer om GuavaHR
Intranet-app för din skrivbordslösa arbetsstyrka. GuavaHR är en prisvärd datadriven plattform för intern kommunikation och medarbetarengagemang för företag med skrivbordslös arbetsstyrka. Analytics ger dig en översikt över vad dina medarbetare läser, hur aktiva de är och hur bra de mår. Skriv, skicka och få nyheter på några sekunder, få omedelbar statistik och om vem som inte är informerad. Rikta in dig på medarbetare på olika språk och platser samtidigt och upplev medarbetarengagemang i realtid. Lär dig mer om GuavaHR

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Omvandla teamkommunikationen för ett smidigt samarbete och snabbare beslut Lär dig mer om Avaza
Avazas molnbaserade verktyg för automatisering av professionella tjänster är en allt-i-ett-plattform som gör det möjligt för företag att sömlöst samarbeta i projekt med kunder, schemalägga resurser, följa upp tid och utgifter samt generera och skicka fakturor. Avazas plattform för internkommunikation centraliserar teamets konversationer och gör samarbetet enklare och mer effektivt. Med realtidsmeddelanden, kommentarer till uppgifter och interna diskussioner – allt inbyggt i dina projekt – håller sig teamet uppkopplat och informerat via en gemensam arbetsyta. Teamet kan effektivisera kommunikationen med hjälp av teamchatt, fildelning och direktlänkar till projektuppgifter, vilket minskar hindren för informationsutbyte och förbättrar arbetsflödet. Oavsett om ni arbetar mellan olika avdelningar eller samarbetar på specifika uppgifter, håller Avaza alla uppdaterade och säkerställer snabbare beslutsfattande och fler produkter. Avaza finns för dator, surfplatta och mobil så att användaren kan göra sitt administrativa arbete på resande fot. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Ett företagsintranät, företagets sociala nätverk och en samarbetsplattform för att optimera kommunikationsflöden och produktivitet. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och uppmuntra till samarbete. Skapa ditt eget intranät med de verktyg som passar ditt företag tack vare tre verktygspaket: glad, gladare och anpassad. Välj dina egna verktyg baserat på dina prioriteringar eller välj det grundläggande paketet för att komma igång. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Ett visuellt samarbetsverktyg som på ett roligt, flexibelt och givande sätt ger teamet ett gemensamt perspektiv på projektet.
Från försäljning och marknadsföring till HR och den operativa verksamheten kan team utforma och anpassa Trello så att det passar deras unika behov och arbetssätt. Med över 100 integreringar med andra viktiga verktyg, såsom Google Drive, Slack, Jira med flera, är Trello en levande projekthubb för samarbete mellan olika team, oavsett var arbetet ska ske. Trello gör teamarbetet till en fröjd genom att underlätta transparent och enkel delning av innehåll mellan tavlor och team. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Basecamp, som är betrott av miljontals användare, tillhandahåller allt du behöver för att få jobbet gjort på ett och samma ställe.
Enbart gruppchatt räcker inte. Basecamp kombinerar ihop alla verktygen team behöver tillsammans på ett ställe: anslagstavlor, scheman, att göra-listor, gruppchatt, dokument och fillagring med mera. Istället för saker utspridda lite här och var kommer allt du arbetar med att finnas på ett samordnat och organiserat ställe. Alla vet vad de ska göra. Inget kommer att glida igenom sprickorna. Du kommer alltid att veta exakt vad som händer. Lär dig mer om Basecamp

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Asana för intern kommunikation. I Asana kan ni samarbeta om allt från rutinuppgifter till teamets viktigaste mål.
Asana är den perfekta plattformen för att hantera och organisera teamens möten och interna kommunikationer. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre! Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team i alla storlekar.
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär smidig onboarding och snabb implementering så att ditt team kan börja precis där de slutade nästan omedelbart. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Använd Confluence för att behålla dina anställdas engagemang.
Att vara en del av en transparent organisation blir allt viktigare för de anställda. Använd Confluence för att hantera intern kommunikation med dina anställda. Gör det enkelt för dem att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig informerade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
En förstklassig samarbetsbaserad whiteboardplattform online där teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag.
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa.
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Reward Gateways plattform för medarbetarnas engagemang sammanför strategiska erkännanden, kommunikation, medarbetarundersökningar och rabatter.
Reward Gateway hjälper kunder att öka medarbetarnas engagemang och driva affärsresultat med en skräddarsydd plattform som kombinerar erkännande av anställda, kommunikation, undersökningar, rabatter och analyser i ett enda enhetligt nav. Kundframgångsteamet samarbetar med dig för att skapa helt varumärkesprofilerade lösningar som är anpassade till dina mål för medarbetarnas engagemang och för att återspegla ditt unika uppdrag, kultur och arbetsgivarvarumärke för mesta möjliga plattformsanvändning. Lär dig mer om Reward Gateway

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Front är en intern kommunikationsplattform som ger teamen möjlighet att bli gladare och mer produktiva på arbetet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som support@ och sales@. Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
MangoApps samlar meddelandefunktioner, fil- och skärmdelning och samarbete till en intuitiv, mobilåtkomlig plattform.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans med verktyg för intranät och samarbete, så att organisationer kan skapa en central plats dit anställda kan gå för snabb och smidig åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Talkspirit är programvara för intern kommunikation. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att centralisera dina nyheter, evenemang, dokument och diskussioner på ett ställe, erbjuder Talkspirit ett bättre sätt att sprida företagskulturen, dela värderingar och skapa kontakter i hela företaget. Finns på mer än åtta språk. Lätt att ta med sig. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Blink framröstades som den bästa appen för internkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade. Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds. Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information. Lär dig mer om Zoho Cliq

Funktioner

  • Mötehantering
  • Nyhetsbrevhantering
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Aktivitet / Nyhetsflöde
  • Skärmdelning
  • Varningar / Meddelanden
  • Anställdas databas
  • Chatt och meddelanden
  • Videokonferense
  • Bilder från anställda