222 resultat
Varför Capterra är gratis
Programvara för intern kommunikation med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränssnittet gör det möjligt att kommunicera med anställda och tillhörande målgrupper via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler samtidigt som man får rapporter och insikter i realtid. Det är modernt, pålitligt och säkert. Få din offert och episk kundsupport utan några dolda avgifter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team i alla storlekar. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär smidig onboarding och snabb implementering så att ditt team kan börja precis där de slutade nästan omedelbart. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Ett företagsintranät, företagets sociala nätverk och en samarbetsplattform för att optimera kommunikationsflöden och produktivitet. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och uppmuntra till samarbete. Skapa ditt eget intranät med de verktyg som passar ditt företag tack vare tre verktygspaket: glad, gladare och anpassad. Välj dina egna verktyg baserat på dina prioriteringar eller välj det grundläggande paketet för att komma igång. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Använd Confluence för att behålla dina anställdas engagemang. Lär dig mer om Confluence
Att vara en del av en transparent organisation blir allt viktigare för de anställda. Använd Confluence för att hantera intern kommunikation med dina anställda. Gör det enkelt för dem att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig informerade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer. Lär dig mer om Confluence
Att vara en del av en transparent organisation blir allt viktigare för de anställda. Använd Confluence för att hantera intern kommunikation med dina anställda. Gör det enkelt för dem att hitta svar...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Front är en intern kommunikationsplattform som ger teamen möjlighet att bli gladare och mer produktiva på arbetet. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin:...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgrupper, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgruppe...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for employees to become influencers, content creators & social sellers. Lär dig mer om DSMN8
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset your employees like never before! We help create a seamless process from initial content creation through to end users sharing authentic and relevant on-brand content. Plus our content creation tools; Lens and Author enable you to crowdsource photo, video and written content through your employees. Lär dig mer om DSMN8
The All-In-One Employee influencer platform that makes it easy for your employees to become influencers, content creators, social sellers & publishers. Tap into the power of your number one asset ...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
Upptäck några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderingar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub
Upptäck några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderin...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
An internal database accessible by all employees facilitating internal communications. Lär dig mer om Performly Intra
Facilitates the internal communications within a company which aids in increasing the success in terms of growth, as productivity increases. It is principally an internal database which every employee can access, with different authorizations for different staff members, intended to enhance collaboration, productivity, and socialization, but also to influence organizational culture and to act as a repository for embedded knowledge. Lär dig mer om Performly Intra
Facilitates the internal communications within a company which aids in increasing the success in terms of growth, as productivity increases. It is principally an internal database which every...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar, vilket uppmuntrar engagemang på alla nivåer i din organisation. Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar och regelbundna avstämningar) och dra ner på tiden som läggs på rutinmässigt administrativt arbete. Engagera nyanställda och ta dem på en exceptionell resa med hjälp av ett chattrobotgränssnitt, inbyggd utbildningsplattform och skrivverktyg, chattfunktion med mera. Skapa ett konto på några sekunder (inga komplicerade integrationer) och skala det med blixtens hastighet. Vad väntar du på? Lär dig mer om Niikiis
Introduktion, fjärrintroduktion och återintroduktion på ett enkelt sätt: niikiis är introduktionsplattformen som hjälper dig att spara tid och pengar. Automatisera uppgifter (inklusive undersökningar...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive,...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid.
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Prisbelönt samarbetsprogramvara för teamkommunikation som utformats för att hjälpa dig att få mer gjort tillsammans med andra i realtid i en enda app.
Samepage är en prisbelönt samarbetsprogramvara för teamkommunikation. Chatta via text, ljud eller video med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektfiler, uppgifter, diagram, kalendrar med mera. Hantera team, projekt och möten i realtid från en enda allt i ett-samarbetsplattform. Du behöver inte hoppa mellan olika appar för att få jobbet gjort. Ingen e-postöverbelastning. Bara effektiv kommunikation och samarbete med ditt team i en enda lättanvänd skrivbords- och mobilapp.
Samepage är en prisbelönt samarbetsprogramvara för teamkommunikation. Chatta via text, ljud eller video med ditt team i kanaler eller tillsammans med projektfiler, uppgifter, diagram, kalendrar med...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centralisera kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 120 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People.
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way....

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Flock is an internal communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp,...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Office Chat allows you to reach everyone in your company, whether in the office or out in the field.
Office Chat is a desktop & mobile HIPAA-compliant messaging solution for small & medium businesses. It comes with features like delivery confirmation, priority messaging, group messaging, 1-to-1 messaging, broadcast messaging, secure attachments, built-in integrations and full administrative control for a broad range of industries from medical services, insurance, real estate, repair services, cleaning services, travel, legal, automotive, manufacturing, educational institutes & not-for-profit.
Office Chat is a desktop & mobile HIPAA-compliant messaging solution for small & medium businesses. It comes with features like delivery confirmation, priority messaging, group messaging, 1-to-1...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
MangoApps samlar meddelandefunktioner, fil- och skärmdelning och samarbete till en intuitiv, mobilåtkomlig plattform.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans med verktyg för intranät och samarbete, så att organisationer kan skapa en central plats dit anställda kan gå för snabb och smidig åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools.
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters, announcements, chat, employee directory, updates, surveys, suggestion box, and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication and engagement app. You can try it for free!
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
A modern intranet that enables you to activate your company culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows you to regularly communicate with all employees, keep employees connected and engaged, align employees with company objectives, and enable employees to share documents and collaborate. We have over 17 years of intranet experience. We'll partner with you to guide you to initial and ongoing success.
OnSemble's comprehensive intranet software and services solution enables you to activate your customer-oriented culture by informing, aligning, engaging and enabling your employees. OnSemble allows...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
eXo Platform digital workplace solution that allows you to connect and engage your teams.
eXo Platform is a digital workplace solution that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and engage new generation employee giving them a large wide of communication and collaboration tools offering constant connectivity and mobility. eXo platform helps company internal communication professionals reinvent their roles to become innovation drivers.
eXo Platform is a digital workplace solution that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Blink framröstades som den bästa appen för internkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Trusted by 75k+ business pros to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today!
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you distribute and communicate important information clearly to your internal teams. BombBomb is the leader in video messaging for internal communication because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your team.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you distribute and communicate important information clearly to your internal teams. BombBomb is the...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Team App is a free platform that allows teams, clubs and associations to improve communication by creating their own smartphone app
Team App is the #1 FREE sports communication platform globally which is used in more than 150 countries. Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve communication by creating their own smartphone app. Design your app, choose from a huge range of features and you will have a fully functional Team App created in less than 10 minutes.
Team App is the #1 FREE sports communication platform globally which is used in more than 150 countries. Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Workvivo brings the intuitiveness of social media and the power of an intranet into one seamless app.
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new internal communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new internal communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to large company meetings across multiple locations.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet,...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Plug-and-play text messaging solutions to ignite employee engagement. Grab a demo to see it in action.
Text Request is the business texting platform built to ignite employee engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with employees anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more and get a live demo at textrequest.com.
Text Request is the business texting platform built to ignite employee engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
ELMO Connect streamlines employee communications and boosts engagement.
With the global COVID-19 pandemic forcing many organisations to implement alternative working arrangements, maintaining team engagement and collaboration can be a challenge. ELMO Connect resolves these issues by offering instant messaging functionality and integration with Zoom video conferencing. This delivers rapid benefits to your workforce without needing to invest in complex and time-consuming integrations themselves.
With the global COVID-19 pandemic forcing many organisations to implement alternative working arrangements, maintaining team engagement and collaboration can be a challenge. ELMO Connect resolves...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Talkspirit är programvara för intern kommunikation. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att centralisera dina nyheter, evenemang, dokument och diskussioner på ett ställe, erbjuder Talkspirit ett bättre sätt att sprida företagskulturen, dela värderingar och skapa kontakter i hela företaget. Finns på mer än åtta språk. Lätt att ta med sig. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare.
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En mobilapp som används av företag för att kontakta och kommunicera med sina anställda.
Ohana är en virtuell plats för att kommunicera med din arbetsfamilj – din Ohana. Programvaran hjälper dig att förbättra din kultur, inspirera till engagemang och berika arbetslivsupplevelsen för alla dina anställda. Interagera lättare, oftare och med fler människor. Lär känna de personer du arbetar med och ditt företag. Dela meningsfull information och ögonblick. Upplev företagskulturen på ett helt nytt sätt.
Ohana är en virtuell plats för att kommunicera med din arbetsfamilj – din Ohana. Programvaran hjälper dig att förbättra din kultur, inspirera till engagemang och berika arbetslivsupplevelsen för...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En app för säker intern kommunikation som förser företag med ett privat teamnätverk för smidigare kommunikation.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktiviteten. Business- och Premium-kunder får tillgång till alla appfunktioner samt ett funktionsrikt och fullt administrerbart internt kommunikationsnätverk. Kunder kan använda sina Brosix-nätverk för att förse team med en allt-i-ett-plattform för säkra samarbeten.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktivitet...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Mobile-first internal communication platform for frontline teams: newsfeed, chat, knowledge library, live videos, best practice forum.
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a user-friendly internal communication platform, built for today¿s modern workforce. Increase employee retention and motivation by connecting them all together. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste a
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many leading brands, including Fox, AAA, UKG, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar, and Coursera. Our customers are improving productivity, increasing employee engagement, and reducing employee turnover.
Simpplr is the modern employee intranet. Our software helps companies engage their workforce by streamlining internal communication and forging employee connections. Simpplr partners with many...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade. Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds. Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Easy-to-use and reliable SMS Service for employee communications. Reach everyone in your company at one time on their mobile phones.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff of emergencies, coordinate work schedules, provide education on HR policies and benefits, and ask for employee feedback. Since 2006, TextMarks has enabled thousands of businesses to deliver timely information to more than 10 Million users in the U.S.
Improve productivity, morale and overall workflow in your business or organization by including text messaging in your internal communications. Send company updates and event reminders, notify staff...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups.
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. Perfect in emergency situations, general meeting reminders and other staffing needs. Using our grouping you can organize your contacts into teams, allowing you notify individuals, groups or your entire organization when needed. Try us out completely free right now!
Keep your employees and staff easily informed via our phone call & text message notification system. See why thousands of companies use DialMyCalls to send important information to their team. ...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS, Windows, Web, and iOS.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) -...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
ThoughtFarmers modern intranet software improves employee communication, productivity, and knowledge management.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian News & Media, and Operation Smile—ThoughtFarmer streamlines communication, facilitates knowledge sharing, and encourages collaboration across geographical distances. With a superior mobile app, and integrations such as Slack, Microsoft, and Google, keep your remote and hybrid workforces connected.
ThoughtFarmer is a leading provider of intranet software that brings people, teams, and knowledge together. Used by organizations around the world— including Hormel Foods, Petronas Canada, Guardian...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
The cloud-based Halo Clinical Collaboration Platform combines secure role-based messaging, VoIP, and alerts on a single mobile platform
Halo Health is the healthcare technology company for clinical collaboration. The cloud-based Halo Clinical Collaboration Platform (CCP) combines HIPAA-compliant role-based messaging, on-call scheduling, VoIP calling, critical results, alerts, and care team tools on one, unified mobile platform. The unique Halo CCP delivers time-sensitive information to the right person, role, or team in real-time, accelerating time-sensitive clinical communication and workflows to improve patient care.
Halo Health is the healthcare technology company for clinical collaboration. The cloud-based Halo Clinical Collaboration Platform (CCP) combines HIPAA-compliant role-based messaging, on-call...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Clinked offers customisable client portals for businesses. Securely share files, communicate with clients and keep track of your tasks.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded experience to your clients whilst improving communication, security and processes for your client-facing teams. Key portal features include file sharing, integrated group chat, task management, discussions forums, team calendars, branded mobile app and more. Sign up for a free 10-day trial today.
Clinked streamlines client and team interactions in white-label, secure and mobile portal. Used by businesses across industries, Clinked provides feature-rich portals delivering high-touch branded...

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt