Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

287 resultat
GuavaHR är en 360 graders app och plattform för medarbetare som främjar medarbetarengagemang, produktivitet och affärsresultat. Lär dig mer om GuavaHR
Intranet-app för din skrivbordslösa arbetsstyrka. GuavaHR är en prisvärd datadriven plattform för intern kommunikation och medarbetarengagemang för företag med skrivbordslös arbetsstyrka. Analytics ger dig en översikt över vad dina medarbetare läser, hur aktiva de är och hur bra de mår. Skriv, skicka och få nyheter på några sekunder, få omedelbar statistik och om vem som inte är informerad. Rikta in dig på medarbetare på olika språk och platser samtidigt och upplev medarbetarengagemang i realtid. Lär dig mer om GuavaHR

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner. Lär dig mer om Tipalti
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandah åller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Programvara för intern kommunikation med flera kanaler som erbjuder tvåvägsmeddelanden, integrerad övervakning och datadrivna insikter. Lär dig mer om AlertMedia
Delta i säkra tvåvägsinteraktioner i realtid med målgrupper i alla storlekar över alla kanaler, till alla enheter, var som helst i världen på några sekunder i stället för timmar. Det lättanvända gränssnittet gör det möjligt att kommunicera med anställda och tillhörande målgrupper via text, röst, e-post, push-meddelanden i appar, konferenssamtal, sociala och anpassade kanaler samtidigt som man får rapporter och insikter i realtid. Det är modernt, pålitligt och säkert. Få din offert och episk kundsupport utan några dolda avgifter. Lär dig mer om AlertMedia

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Använd Confluence för att behålla dina anställdas engagemang. Lär dig mer om Confluence
Att vara en del av en transparent organisation blir allt viktigare för de anställda. Använd Confluence för att hantera intern kommunikation med dina anställda. Gör det enkelt för dem att hitta svar på vanliga frågor, hålla sig informerade med de senaste företagsuppdateringarna och mycket mer. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
All-in-one internal communication and information sharing platform that allows businesses to engage & share information with employees. Lär dig mer om Ziik
All-in-one internal communication and information sharing platform that allows businesses to engage & share information with employees. Not another IT project - Get started today; No training needed - Unlimited support included; No startup costs - Cancel any time; How do I? Am I allowed to? Where do I find? Ziik helps employees find answers to these questions. We put manuals, strategy documents, company policies, news feeds, training videos and much more at your employees’ fingertips. Lär dig mer om Ziik

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden som levererar anpassat innehåll, anpassningsbart varumärkesbyggande och gratis uppgraderingar. Lär dig mer om Hub
Upptäck några av de mest kostnadseffektiva interna kommunikationslösningarna på marknaden. Snabb installation på 48 timmar. Få tillgång till varje funktion för en enda avgift och få gratis uppgraderin gar. The Hub används över hela världen av stora varumärken för att hantera resurser, dela nyheter och leverera engagerande interna kommunikationer som håller teamen i kontakt med varandra. Erbjud en personlig upplevelse för varje användare med varumärkesprofilering, navigering och innehåll som kan anpassas. Gör det lätt att logga in med enkel inloggning och anslut GDrive- och Sharepoint-mappar som standard. Lär dig mer om Hub

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Ett företagsintranät, företagets sociala nätverk och en samarbetsplattform för att optimera kommunikationsflöden och produktivitet. Lär dig mer om Happeo
Happeo är en intranätsplattform som fungerar som en databas och socialt nätverk för företag. Använd programvaran för att organisera och dela med dig av dina projekt, kommunicera effektivt och uppmuntra till samarbete. Skapa ditt eget intranät med de verktyg som passar ditt företag tack vare tre verktygspaket: glad, gladare och anpassad. Välj dina egna verktyg baserat på dina prioriteringar eller välj det grundläggande paketet för att komma igång. Lär dig mer om Happeo

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Jostle är ett intranät som är utformat för att förenkla livet och göra det enkelt när du växer, så att dina medarbetare och din organisation kan blomstra Lär dig mer om Jostle
Möt Jostle, ett verktyg som anpassar kommunikationen och skapar konversationer uppåt, nedåt och sidledes i organisationer. Varför? Eftersom dagens arbetsplatser är mer fragmenterade än någonsin: människor är utspridda, finns det mer information och fler sätt att kommunicera. Att arbeta tillsammans blir en kaotiskt och jobbig upplevelse. Många verktyg som lovar att lösa detta misslyckas. De har utformats så att de spottar ur sig för mycket data och meddelanden och att hitta information blir jättesvårt. Så Jostle utformade ett bättre sätt Lär dig mer om Jostle

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
OnBoard är en virtuell programvara för att sköta dina ledarskaps- och styrelsemöten. Fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Påbörja en gratis provperiod eller hämta en demo idag. Lär dig mer om OnBoard
OnBoard är en av Capterras mest lättanvända programvaror för styrelsemöten och erbjuder virtuell möteshantering med en komplett uppsättning verktyg för att fatta smartare beslut, på distans och i realtid. Nu mer än någonsin tidigare behöver du en omfattande, säker och lättanvänd programvara för att sköta dina lednings- och styrelsemöten. Effektivisera mötesförberedelserna och ge dina ledare korrekt information i rätt tid på alla enheter. Redo för fjärranvändning så att du kan fatta självsäkra beslut var du än befinner dig. Hämta en demo eller påbörja en gratis provperiod Lär dig mer om OnBoard

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig intern kommunikationsplattform som är gratis och används av fyra miljoner företag över hela världen. Molnet, mobil och öppen källa. Företagens sociala nätverk, arbetsgruppe r, intranät, gruppchatt, e-post, telefoni, SMS med mera. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
All-In-One Employee-plattformen för influerare gör det enkelt för anställda att bli influerare, innehållsskapare och sociala försäljare. Lär dig mer om DSMN8
All-In-One Employee-plattformen för influerare gör det enkelt för dina anställda att bli influerare, innehållsskapare, sociala försäljare och utgivare. Utnyttja kraften i din främsta tillgång – dina anställda – som aldrig förr. All-In-One Employee hjälper till att skapa en sömlös process från inledande innehållskapande till slutanvändare som delar autentiskt och relevant varumärkesinnehåll. Plus verktygen för innehållsskapande: med Lens och Author kan du använda crowdsourcing för bild, video och skriftligt innehåll via dina anställda. Lär dig mer om DSMN8

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Verktygspaket för digital personalkommunikation, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, uppdragsbeskrivning och ledarskap. Lär dig mer om HUMANSTARSapp
Som en av marknadsledarna inom samarbetsverktyg stöder Humanstarsapp kontakt mellan befintlig teknik och människor med Humanstarsapps verktygslåda för digital kommunikation och information till anställda, agilt arbete, kvalitets- och kunskapshantering, vision och ledarskap i företaget. Lär dig mer om HUMANSTARSapp

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En intern databas som är tillgänglig för alla anställda och som underlättar den interna kommunikationen. Lär dig mer om Performly Intra
Underlättar den interna kommunikationen inom ett företag vilket hjälper till att öka tillväxten eftersom produktiviteten ökar. Lösningen är huvudsakligen en intern databas som alla anställda kan få tillgång till med olika behörigheter för olika medarbetare. Den är avsedd att förbättra samarbete, produktivitet och socialisering, men också påverka organisationskulturen och fungera som en samlingsplats för införlivad kunskap. Lär dig mer om Performly Intra

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
A visual collaboration tool that creates a shared perspective for your team on any project in a fun, flexible, and rewarding way.
From sales and marketing to HR and operations, teams can design and customize Trello to fit their unique needs and work styles. And with over 100+ integrations with other key tools like Google Drive, Slack, Jira and more, Trello is a living, breathing project hub of cross-team collaboration no matter where your work needs to happen. Trello brings joy to teamwork by making it transparent and easily shareable across boards and teams. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Snabb, enkel och tillförlitlig programvara för onlinemöten som miljontals människor varje dag litar på för virtuell kommunikation i realtid.
GoToMeeting är programvara för online-videokonferenser och betros av miljontals människor varje dag som behöver professionell virtuell kommunikation i realtid. GoToMeeting erbjuder en snabb, enkel och pålitlig online-möteslösning för yrkesmänniskor som gör det möjligt för kunder att träffas ansikte mot ansikte, dela presentationer och chatta med kollegor, allt med en enda knapptryckning. GoToMeeting kombinerar produktivitet med flexibilitet för att låta anställda arbeta effektivt när som helst, var som helst på vilken enhet som helst. Lär dig mer om GoTo Meeting

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten för team i alla storlekar.
monday.com, en kraftfull kommunikations- och samarbetsplattform, underlättar effektivt teamarbete, förbättrar kommunikationen och ökar produktiviteten i ett centralt nav. Dess användarvänlighet innebär smidig onboarding och snabb implementering så att ditt team kan börja precis där de slutade nästan omedelbart. Dela filer, respons och idéer, @-a teamkamrater, tilldela ägare, ge uppdateringar om framsteg i realtid, se vem som gör vad och när. Gå med i mer än 100 000 team som samarbetar på monday.com. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Wrikes interna kommunikationsprogramvara används av 2,3 miljoner människor. Effektivisera kommunikationen med hjälp av mallar, kontroller, godkännanden och instrumentbräden
Wrikes interna kommunikationsprogramvara används av 2,3 miljoner människor i 140 länder. Planera, hantera och rapportera om dina interna kommunikationsprojekt med Wrikes lättanvända HR-programvara. Se till att den interna kommunikationen är konsekvent och punktlig med hjälp av färdiga mallar, kraftfulla arbetsflöden och delade instrumentbräden för team. Automatisera kommunikationsprocesserna med hjälp av godkännanden och begäranden och förenkla godkännande med kontroller. Låt dina team dela uppdateringar i realtid. Starta din gratis provperiod idag. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommuni kation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Workplace makes business communication fast, fun and reliable, with features such as groups, live video and instant messaging.
Looking for smarter communication software? Automatically assign people to FYI groups to make sure that internal announcements reach the most relevant audience. With "Mark as important", you can even boost group posts from senior execs. Not only will they hit the top of the News Feed for group members, we'll send email notifications then follow up with engagement metrics. Lär dig mer om Workplace from Meta

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort.
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 30 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Samarbeta, kom på idéer och centraliser a kommunikationen för allt ditt tvärfunktionella teamarbete. Prova djupgående integrationer med Microsoft Ecosystem, Atlassian Ecosystem, Slack, Box, DropBox, Sketch med mera för att göra ditt teamsamarbete mer produktivt. Utforska över 250 mallar och interaktiva ramverk för att börja samarbeta snabbt med ditt team Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
WebHR is everyone's favorite and a global leader in Cloud HR - Helps you manage the most important asset in your company - your People!
WebHR is revolutionizing the way HR works. WebHR is a Social all-in-one Cloud based HR Software for Small & Medium Enterprises that handles everything from Hire to Retire, in the most innovate way. WebHR not only saves money to the companies, but also boosts productivity, saves space and make inter and intra-office communications fast, reliable and more efficient. WebHR assists in managing a companys most important asset - its People. Lär dig mer om WebHR

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Flock is an internal communication tool that helps you get work done, only faster! Trusted by over 32000 businesses globally.
Steamline internal team communication with Flock! Email less and get more work done. From instant messaging and file sharing, to integrating with your favorite external apps like Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello and more - organize all your work streams with Flock. Flock is a powerful work tool that comes loaded with built-in features like Shared To-Dos, Reminders, Notes, Polls and more! Start for FREE Lär dig mer om Flock

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Plug-and-play text messaging solutions to ignite employee engagement. Grab a demo to see it in action.
Text Request is the business texting platform built to ignite employee engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with employees anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more and get a live demo at textrequest.com. Lär dig mer om Text Request

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Front är en intern kommunikationsplattform som ger teamen möjlighet att bli gladare och mer produktiva på arbetet.
Front är den första programvaran för e-posthantering som hjälper interna team att kommunicera med mer transparens och ansvar för att hantera hundratals e-postmeddelanden till allmänna adresser, som [email protected] och [email protected] Med Front kan du tilldela e-postmeddelanden till teammedlemmar, internt dela och diskutera e-postmeddelanden utan att det blir rörigt att vidarebefordra och svara på alla, eller ställa in påminnelser för att svara senare. E-postmallar, sekvenser, sammanslagning av e-post och genvägar automatiserar ditt arbetsflöde för att spara tid. Testa Front gratis. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Office Chat allows you to reach everyone in your company, whether in the office or out in the field.
Office Chat is a desktop & mobile HIPAA-compliant messaging solution for small & medium businesses. It comes with features like delivery confirmation, priority messaging, group messaging, 1-to-1 messaging, broadcast messaging, secure attachments, built-in integrations and full administrative control for a broad range of industries from medical services, insurance, real estate, repair services, cleaning services, travel, legal, automotive, manufacturing, educational institutes & not-for-profit. Lär dig mer om Office Chat

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Reinvent communication and engagement in your organization with Connecteam's complete set of communication tools.
Connecteam's employee communication app was designed and built especially for mobile employees. Our app is packed with tools that will enhance every mean of communication in your business: newsletters , chat, employee directory, updates, surveys and more. Engage your team like never before, reflect your company's culture, and solidify your employer branding with Connecteam's employee communication app. Ensure a secure login for system admins with Active Directory SSO. You can try it for free! Lär dig mer om Connecteam

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
MangoApps samlar meddelandefunktioner, fil- och skärmdelning och samarbete till en intuitiv, mobilåtkomlig plattform.
MangoApps är en integrerad uppsättning appar för intern kommunikation för medelstora företag. Den kombinerar meddelandefunktioner och sociala medelliknande grupper och projekt i en portal tillsammans med verktyg för intranät och samarbete, så att organisationer kan skapa en central plats dit anställda kan gå för snabb och smidig åtkomst till alla verktyg de behöver. Med en intelligent personalplattform som utgångspunkt är MangoApps utformat för och betjänar organisationer med mellan 50–50 000 anställda inom en rad olika branscher. Lär dig mer om MangoApps

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
ELMO Connect streamlines employee communications and boosts engagement.
With the global COVID-19 pandemic forcing many organisations to implement alternative working arrangements, maintaining team engagement and collaboration can be a challenge. ELMO Connect resolves these issues by offering instant messaging functionality and integration with Zoom video conferencing. This delivers rapid benefits to your workforce without needing to invest in complex and time-consuming integrations themselves. Lär dig mer om ELMO Software

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Team collaboration app with free storage, unlimited messages and users.
An internal software for 1-on-1 or group communication via channels or group chats. Let others know when you're available by setting a status, save and pin important announcements, format your message to ensure clear communication, and set smart notifications for distraction-free work. Unlimited message history paired with free storage space in Pumble lets you access your messages and files whenever you need them. Pumble can be self-hosted if you seek complete ownership and control. Lär dig mer om Pumble

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Kommunikationsplattform med öppen källa som förser organisationer med meddelande- och fildelningsverktyg för webb, datorer och mobiltelefoner.
Mattermost tillhandahåller samarbetslösningar i företagsklass för världens ledande organisationer på en levande plattform med öppen källa. Privata, hybrida och offentliga molnlösningar som erbjuder säkra, konfigurerbara och väldigt skalbara meddelanden över webben, mobiltelefonen och datorn med arkivering, sökning och djup integrering över interna system. Lär dig mer om Mattermost

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Workvivo's employee experience app gives you your entire company in your pocket
Ok. So if you're reading this you're on the lookout for a new internal communications tool. That's cool, I'm excited you're here. I could go on and on telling you why people leaders from companies like Amazon, VMware, and TELUS Int. use our Employee App to communicate, connect, and engage their people around the world. But truly the best way to understand Workvivo is to see it. Click the button and watch the video we put together for you. It only takes 60 seconds to experience how it works Lär dig mer om Workvivo

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Secure web-based intranet solution that allows your team to share content and create efficiencies across your organization.
Ntranet allows you to improve and maintain employee engagement, manage training, policies and procedures, and streamline internal processes while giving all employees secure access to relevant information. Ntranet provides the tools you need for a knowledge ecosystem that actively engages your entire organization. Lär dig mer om Ntranet

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you distribute and communicate important information clearly to your internal teams. BombBomb is the leader in video messaging for internal communication because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your team. Lär dig mer om BombBomb

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
eXo Platform digital workplace solution that allows you to connect and engage your teams.
eXo Platform is a digital workplace solution that will ensure everyone in your organization takes full advantage of the power of your internal messaging system. eXo Platform helps you to align and engage new generation employee giving them a large wide of communication and collaboration tools offering constant connectivity and mobility. eXo platform helps company internal communication professionals reinvent their roles to become innovation drivers. Lär dig mer om eXo Platform

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Blink framröstades som den bästa appen för internkommunikation, och kombinerar företagsflöde, chatt, enkäter och dokumentlagring i din egen varumärkesportal.
Blink är en app och plattform för internkommunikation som kombinerar alltifrån meddelanden på arbetsplatsen till företagets interna flöde och molnlagring på din varumärkesportal. Framröstad som bäst i 2019 års branschutmärkelser i Chicago, London och Sydney. Med Blink kan IT- och HR-team koppla samman sina skrivbordslösa och fjärrbaserade medarbetare till sina uppgifter och nyheter, videor, inlägg, enkäter och digitala formulär. Få en gratis demo idag eller börja en 14-dagars provperiod – inget kreditkort krävs. Lär dig mer om Blink

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Trusted by 75k+ business pros to get business done. If your company has business emails and phone numbers, you need business texting.
TextUs is the leading business-class text messaging platform built specifically for inside sales, recruiting and customer service teams. Increase communication by 10x with a 98% read rate and up to 40% response rates. When we need a response, we text. So why aren't you texting with every lead, candidate and customer? Sign up for a no-risk 30-day free trial today! Lär dig mer om TextUs

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Lär dig mer om CallingPost

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Talkspirit är programvara för intern kommunikation. Finns på mer än åtta språk. På alla enheter.
Talkspirit är en bra lösning för att förbättra din interna kommunikation. Den samlar alla dina anställda på ett säkert online-utrymme, oavsett var de befinner sig, även utan e-postadress. Genom att centralisera dina nyheter, evenemang, dokument och diskussioner på ett ställe, erbjuder Talkspirit ett bättre sätt att sprida företagskulturen, dela värderingar och skapa kontakter i hela företaget. Finns på mer än åtta språk. Lätt att ta med sig. Gratis provperiod. Kostnadsfritt abonnemang. Betald plan från 4 EUR i månaden per användare. Lär dig mer om Talkspirit

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
BoardPAC is equipped with the most advanced AES 256 security encryption and offers an intuitive user experience.
BoardPAC is an internationally renowned and award-winning board meeting automation system available on iPads, iPhones, mac devices, Windows surfaces, Android Tabs and Phones. The solution is designed with secure end-to-end AES-256 encryption and an enterprise-grade set of features. Key capabilities include the ability to connect leading third-party video conferencing providers, MDM, active directory, on-premise, and cloud-hosted solutions. Lär dig mer om BoardPAC

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Lär dig mer om Simpplr

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Create a free app to efficiently manage your organisation.
Create a free app to efficiently manage your organisation. Instant communication, automated scheduling and online payments through your own custom app & website Stack Team App allows clubs, teams, associations, schools, businesses and social groups to improve communication by creating their own smartphone app. Design your app, choose from a huge range of features and you will have a fully functional Stack Team App created in less than 10 minutes. Lär dig mer om Team App

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
The leading critical communication and data platform trusted to help save lives.
The leading FedRAMP-authorized mass notification system enabling higher education institutions, corporations and healthcare organizations, K-12 schools and federal, state and local governments to quickly and reliably send messages in just three clicks via text, email, voice, desktop, social media, CAP, IoT devices and more. Lär dig mer om Rave Alert

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
At Lifesize, we understand the power of connecting people to make the workplace great. Our app enhances all of the different ways your team communicates, from one-on-one audio and video calls to large company meetings across multiple locations. Lär dig mer om Lifesize

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Kommunikation och verktyg sammanförs.
Beekeepers mobilplattform är den enda kontaktpunkten för dina medarbetare i frontlinjen. Med all kommunikation och alla verktyg på ett och samma ställe kan teamen förbättra verksamhetens flexibilitet, produktivitet och säkerhet. Team kan lösa problem snabbare och hantera icke-rutinmässigt arbete mer effektivt, tack vare en intuitiv medarbetarupplevelse och sömlösa integrationer. Lär dig mer om Beekeeper

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Cliq hjälper dig att kommunicera, samarbeta och nå samförstånd utan några problem. Kom ikapp med ditt team var du än befinner dig.
Meddelanden och fildelning i realtid – med hjälp av realtidsmeddelanden kan du fatta snabba beslut. Filer i valfritt format kan delas. Kanaler – separata kanaler för enskilda team. Kanaler eliminerar behovet av onödiga möten och håller alla informerade. Ljud- och videosamtal – användare kan starta ett ljud-/videosamtal direkt från chattfönstret. Gruppvideosamtal med upp till 100 deltagare stöds. Sökbar chatthistorik – med avancerad sökning kan du söka efter och hitta valfri fil eller information. Lär dig mer om Zoho Cliq

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En app för säker intern kommunikation som förser företag med ett privat teamnätverk för smidigare kommunikation.
Brosix är den perfekta lösningen för företag som vill effektivisera och säkra sin interna kommunikation. Brosix standardapp är full av kommunikations- och samarbetsfunktioner som kan öka produktivitet en. Business- och Premium-kunder får tillgång till alla appfunktioner samt ett funktionsrikt och fullt administrerbart internt kommunikationsnätverk. Kunder kan använda sina Brosix-nätverk för att förse team med en allt-i-ett-plattform för säkra samarbeten. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
En mobilapp som används av företag för att kontakta och kommunicera med sina anställda.
Ohana är en virtuell plats för att kommunicera med din arbetsfamilj – din Ohana. Programvaran hjälper dig att förbättra din kultur, inspirera till engagemang och berika arbetslivsupplevelsen för alla dina anställda. Interagera lättare, oftare och med fler människor. Lär känna de personer du arbetar med och ditt företag. Dela meningsfull information och ögonblick. Upplev företagskulturen på ett helt nytt sätt. Lär dig mer om Ohana

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt
Mobile-first internal communication platform for frontline teams: newsfeed, chat, knowledge library, live videos, best practice forum.
YOOBIC is a mobile-first internal communication solution for frontline teams. With YOOBIC, you can reach your frontline employees easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a user-friendly internal communication platform, built for today¿s modern workforce. Increase employee retention and motivation by connecting them all together. YOOBIC is used by 200+ companies across the world including Boots, Halfords, Lloyds Pharmacy, Peloton, Domino's Pizza, Puma, Lacoste a Lär dig mer om YOOBIC

Funktioner

  • Mötehantering
  • Skärmdelning
  • Bilder från anställda
  • Anställdas databas
  • Realtidschatt