155 resultat
DinnerBooking är ett restaurangbokningssystem som grundades 2004 och fokuserar på hotell- och restaurangbranschen. Lär dig mer om DinnerBooking
DinnerBooking är ett förstklassigt restaurangbokningssystem med över 16 års erfarenhet av bra kundupplevelser. Ett helt anpassat system för alla typer av restauranger och kaféer. Minska uteblivna besök med insiktsfulla kunddata och öka intäkterna med en effektiv arbetsplattform. Visa upp din restaurang för tusentals potentiella kunder. Skaffa den verktygslåda du behöver för att visa upp din restaurang och dina evenemang. Skapa och sälj biljetter till specialevenemang som vinprovningar, alla hjärtans dag med mera Lär dig mer om DinnerBooking

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Wix Bookings är en ledande online-plattform för schemaläggning som används av miljontals företagsägare över hela världen. Lär dig mer om Wix
Wix tillhandahåller en allt i ett-programvara för webbaserad schemaläggning för tjänstedrivna företag. Wix Bookings inkluderar en komplett uppsättning verktyg och funktioner som stödjer företagsägare under hela resan, från att starta upp sitt företag till att skala upp för tillväxt. Företag som väljer Wix Bookings har alla de branschledande verktyg som behövs för att hantera och utveckla företaget online. Lär dig mer om Wix

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang. Lär dig mer om Aventri
Du har automatiserat din marknadsföring. Dags att automatisera dina evenemang? Evenemangsautomation börjar med rätt teknik och rätt personer för dig och ditt team. Aventri ger sina kunder möjlighet att skapa värdefulla personliga upplevelser, utveckla inflytelserika gemenskaper, utöka varumärken och öka avkastningen, då de erbjuder allt från registrering online till marknadsföring till deltagare, möjlighet att skapa rumsblock för deltagare, möjlighet till incheckning på plats och till att få realtidsanalyser om hur ditt evenemang eller möte går. Lär dig mer om Aventri

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till öppnande. Lär dig mer om RSVPify
En ledande början till slut-plattform för evenemangshantering som 30 % av Fortune 500-företagen litar på. Hantera stora och små evenemang enkelt och håll fokus på varumärket. Kraftfulla funktioner som e-postinbjudningar, registrering och RSVP på internet, anpassad datainsamling, hantering av gästlistor, menyinställningar, hantering av delevenemang, integritet/exklusivitet för evenemang, dra-och-släpp-platslistor, incheckning och mycket mer. Lär dig mer om RSVPify

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Plattform för evenemangsbokning och onlinebetalning för lokaler, restauranger, cateringfirmor och hotell- och restauranggrupper. Lär dig mer om Event Booking Engines
Event Booking Engines är en molnbaserad plattform för evenemangsplanering för evenemangslokaler, restauranger, catering och hotellgrupper. Tillhandahåller evenemangsbaserad CRM, onlinebetalningar, hantering av offerter och kontrakt, undertecknande av onlinekontrakt, festevenemangsorder (banquet event order, BEO), kalender, schemaläggning av flera platser och rum, personalplanering, dokument, biljettförsäljning och kundspårning. Erbjuder också många automatiseringar och produktintegrationer. De hjälper dig att enkelt och centralt hantera din verksamhet, spara tid, öka intäkterna och minska kostnaderna. Lär dig mer om Event Booking Engines

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Underlätta och hantera onlineregistreringar och betalningar för evenemang, kurser, workshops och liknande fysiska eller virtuella evenemang. Lär dig mer om Corsizio
Underlätta och hantera onlineregistreringar och betalningar för evenemang, kurser, workshops, läger och liknande fysiska eller virtuella evenemang. Corsizio är gratis att använda för månadsregistreringar av låg volym, och kostar endast 0,1 USD per ny registrering vid betalning per användning för högre volymer. Acceptera även onlinebetalningar för en fast avgift på 1 USD per transaktion. Alla har tillgång till alla funktioner utan månadsplaner, som obegränsat antal användare, inbäddningar, kuponger, early-bird, tillägg, insättningar, väntelistor och mycket mer. Lär dig mer om Corsizio

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Direkta utbetalningar, livesupport 24/7. För endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen. Lär dig mer om Accelevents
Oavsett om du är värd för en konferens, en festival, ett sportevenemang, en konsert eller en gala, har Accelevents en lösning för dina evenemangsbehov. Denna allt i ett evenemangsplattform erbjuder omedelbara utbetalningar, livesupport 24/7 (gratis), hantering av konferensdagordningar, tilldelade sittplatser och en mängd insamlingsverktyg. Allt för endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettpriset (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Event Temple är en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. Lösningen ansluts sömlöst till hundratals webbappar. Lär dig mer om Event Temple
Event Temple har skapat en av världens mest avancerade programvaruplattformar för hantering av olika platser. För första gången någonsin kan hotell, konferenscenter, bröllopslokaler och klubbar enkelt använda en programvara för att integreras med ett stort ekosystem av andra moderna programvaror. I programvarusviten ingår kraftfull säljautomatisering med både e-post och text, CRM-funktioner, en kalender för eventhantering med möjlighet till flera utrymmen, BEO:er och mycket mer. Lösningen synkroniseras också med gmail, outlook och mycket mer. Lär dig mer om Event Temple

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Heltäckande programvarulösning för hantering av evenemang och evenemangsbyggnader, med verktyg för CRM, bokning, registrering, mobil, webbplats, rapportering och ekonomi. Lär dig mer om Ungerboeck Software
Ungerboeck är hela världens evenemangsprogramvara som tusentals kunder litar på och som producerar miljontals evenemang. Ungerboeck kundkrets, som sträcker sig över mer än 50 länder, omfattar toppevenemang från hela världen; fantastiska scenkonstlokaler; globala mässcentrum; några av världens mest besökta museer, professionella sportarenor och andra evenemang och lokaler. Ungerboeck tillhandahåller en programvarulösning för evenemang och evenemangsbyggnader med CRM, bokning, registrering, mobil, webbplatser, och ekonomirapportering. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Teknikinriktad B2B-plattform för molnbaserad biljetthantering som är specialutformad för hantering av biljettförsäljning/-inventering. Lär dig mer om TicketingHub
TicketingHub är en webbaserad biljettplattform som kan tillgodose alla typer av lokaler från en liten komediföreställning till London Eye. Detta omfattar i stort sett tre stora biljettbranscher: Underhållning, transport och turism/resor. Alla kan registrera sig och börja sälja biljetter under sitt eget varumärke med hjälp av TicketingHubs programmeringsgränssnitt (application program interface, API), inbäddade widget, värdbaserade kassa eller iPhone-app. Betrodd av City Sightseeing, Ripley's Believe It or Not och Secret Food Tours. Lär dig mer om TicketingHub

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Allt i ett-medlemskapsprogramvara som skräddarsytts för dig. Välj dina funktioner för att göra administrationen enkel och öka medlemsengagemanget. Lär dig mer om VeryConnect
Allt i ett-medlemskapsprogramvara som skräddarsytts för dig. VeryConnect sammanför medlemshantering, engagemang och självbetjäning på en plattform. Populära funktioner inkluderar en säker medlemsdatabas, betalnings- och prenumerationshantering, evenemangsbokningar och ett medlemsområde. Du får en högkvalitativ medlemslösning som kan integreras med dina nuvarande system. Be om en demo från VeryConnects hjälpsamma team i Storbritannien idag. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för evenemangshantering med en plattform utformad för vanliga människor. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en av de främsta programvarorna för evenemangshantering som höjer din produktivitet och ROI och inte dina stressnivåer och din aspirinbudget. Swoogo tillhandahåller en plattform som skapar en strömlinjeformad upplevelse för dina deltagare från början till slut. Den är utformad för både virtuella evenemang och evenemang för personligt deltagande med hybridfunktioner. Inkluderar: Obegränsade evenemangs och registreringar med inbyggd analys, gratis integrationer (CRM, betalningar osv.) intuitiva hemsida + marknadsföringsverktyg för e-post, deltagarhantering samt kundtjänst i världsklass. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Ett utmärkt bokningssystem som hjälper företag att hantera bokningar, behandla betalningar, ta emot meddelanden och skapa kalendrar. Lär dig mer om Calendesk
Calendesk är ett förstklassigt webbaserat bokningssystem. Med Calendesk kan du ta emot bokningar, hantera betalningar, generera landningssidor och betjäna dina kunder som ett proffs – och på autopilot. Använd förskottsbetalningar och abonnemang för att säkerställa stabila intäkter. Automatisering av fakturering kommer att befria dig från manuellt arbete. Skicka e-postmeddelanden och SMS, skapa engagerande nyhetsbrev, dela innehåll och uppmuntra till åtgärder via push-meddelanden. Lär dig mer om Calendesk

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Sign up tool for group and volunteer managers. Schedule volunteers, organize events and collect money all on one sign up.
SignUpGenius coordinates events and volunteers in minutes with online sign ups. The site replaces the need for reply-all emails and spreadsheets and saves organizers time by automating the recruiting and coordinating process. The site is packed with features such as automatic email reminders, additional admin access and slot locking. SignUpGenius simplifies event planning and scales from a basic sign up tool to a powerful Enterprise platform. Lär dig mer om SignUpGenius

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues.
Tripleseat is a catering and event management platform for restaurants, hotels, and unique venues that will increase sales and streamline the booking process. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and 18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Lär dig mer om Tripleseat

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
eSpace-modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel.
eSPACE har utmärkt kundservice och support för fortlöpande utveckling. Modulen för hantering av arbetsordrar är en av marknadens mest omfattande programvaror för anläggningsskötsel. Några av huvudfunktionerna är: - Arbetsordrar, uppdrag och lagerkontroll - Robusta rapporteringsalternativ och utrustningsspårning - Förebyggande underhåll - Leverantörsportal Provkör gratis i 30 dagar eller beställ en gratis demo idag. Lär dig mer om eSPACE

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter.
Skippa mellanhanden och sälj biljetterna direkt till dina deltagare. – Flexibla planer utan kontrakt – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter – Gratis incheckningsapp – Integrera med dina favoritverktyg via Zapier – Rabattkoder och kupongkoder Lär dig mer om Ticket Tailor

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Hantera ditt evenemangslager via webben, centralisera bokningar, behandla betalningar och få enhetlig åtkomst till ledande distributionskanaler.
Checkfront är en bokningshanteringsplattform som tusentals researrangörer runt om i världen litar på. Checkfronts plattform gör det möjligt för företag att sälja rundturer, aktiviteter och evenemangsbokningar på alla hemsidor genom att tillhandahålla aktiv lagerhantering, dynamisk prissättning, kundmeddelanden och kanaldistribution. Checkfront gör det enkelt att få din verksamhet att växa genom att automatisera din administration och hålla alla dina affärsverktyg på ett ställe. Lär dig mer om Checkfront

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Studio management that saves you time, keeps your business in order, and keeps your clients happy.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the studio management system made for the artist. After only a few hours of setting up your studio, you're ready to begin streamlining your business. Lär dig mer om Iris Works

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Reserved seating or general admission, our all-in-one platform means you learn one easy system to manage ticketing and patron data.
ThunderTix helps the performing arts manage everything at the box office. Custom seating charts, barcode scanning, fundraising, gift cards, packages, merchandise, customer loyalty, coupons, surveys, social distancing, and an integrated CRM to store all customers and donors. The only service with NO ticket fees and 100% nightly payouts. Experience stellar customer service with our free trial and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. Lär dig mer om ThunderTix

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising.
Community Brands brought together the best and most innovative event fundraising technology with GiveSmart, Gesture and 501 Auctions. Our new combined platform offers best-of-breed features and a world-class suite of services to simplify event fundraising and help charities exceed their event goals. Lär dig mer om GiveSmart

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
COVID19 ready with contactless ticketing, live streaming, and unique ASD system (Automatic Social Distancing) for assigned seating.
Be prepared for COVID19 with our contactless ticketing, live streaming, and our unique ASD (Automatic Social Distancing) system for assigned seating events. Guests will be able to easily and safely make online or mobile purchases. You will be able to scan or admit guests when they arrive without ever touching a thing, and for assigned seating, guests will be automatically socially distanced. Purplepass is the only safe way host events in a COVID19 world. Lär dig mer om Purplepass Ticketing

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
The simplest and economical booking app for every business. With BookyWay you can manage easily all your appointments
Do you own a business that requires appointments? You may find a “dedicated” app to book appointments on the market for almost every activity that requires reservations and payments, hard to use, and with excessive costs. BookyWay has the essential functions for any category, and you can use it IMMEDIATELY without any support You won't find a cheaper system, in some cases free. Thousands of professionals already use BookyWay: barbershops, dog lovers, horse racing, driving schools, tire dealers.. Lär dig mer om BookyWay

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships. Lär dig mer om Eventtia

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Successful events start with Tix. Email marketing, social distancing, donations and more. Low cost and risk free. Get started today!
Successful events start with Tix. Feature-rich ticketing including integrated e-mail marketing tools, social distancing seat maps, timed admissions, donations, up-selling, season ticket renewals, custom branding, web site integration and more. All risk free with no term commitment and low fees. Contact us for a Free Demo today! Lär dig mer om Tix

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
123FormBuilder hanterar hela din bokningsprocess, från registrering till betalningar, via kraftfulla formulär. Över 2 miljoner användare i över 185 länder.
123FormBuilder hjälper dig att skapa evenemangsregistreringsformulär för alla typer av evenemang, från alltifrån födelsedagsfester till teambuilding-evenemang, små workshoppar och till och med stora konferenser. 123FormBuilder hanterar ditt evenemangs bokningsprocess, från registrering till betalningar och allt däremellan, oavsett evenemangets storlek och omfattning. Betrodd av 2 miljoner användare i över 185 länder. Ingen kodning krävs. Lär dig mer om 123FormBuilder

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Arlo is event management software to organize and sell face-to-face & online courses. 70+ countries, 40,000+ events scheduled.
Arlo is a cloud-based training and event management system for managing, marketing and delivering physical and online training and event services. It provides streamlined event scheduling, online registrations, invoicing and receipting, runs marketing activities, and manages client records and relationships. The service can be rapidly deployed and seamlessly integrated within your website and connected with your other business applications. Lär dig mer om Arlo for Training Providers

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
An online promotion and registration platform backed by a full-service golf event management interface for golf fundraisers.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships, and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Lär dig mer om GolfStatus

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
AWARD-WINNING PLATFORM. Flat, predictable pricing. All features all of the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra! Lär dig mer om Eventsquid

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Bizzabo powers in-person, virtual, & hybrid experiences with the Event Experience OS, an open platform for Event Experience Leaders.
Bizzabo powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences. Bizzabo's Event Experience OS is a data-rich open platform that allows Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes — all while keeping attendee data private and secure. As a Leader in The Forrester Wave™: B2B Marketing Events Management Solutions, Q1 2021 Report, we're trusted by world-leading brands like Fortune 500 enterprises to power their events. Lär dig mer om Bizzabo

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Reservio is appointment scheduling and online booking software carefully optimized for over 70 business categories. Free to try.
Reservio is appointment scheduling and online booking software carefully optimized for over 70 business categories. Free to try. It helps organize schedule, accept bookings 24/7, save time spent on phone and gives useful information about business and its clients Lär dig mer om Reservio

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Cloud-based Catering and Event Management Software for booking and managing private events from initial inquiry to the final invoice.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature and online payment processing. Efficiently manage tasks and automated workflows using unique Event Lifecycle Technology. Intelligently manage an analyze business with comprehensive reporting tools. Over 20,000 users enjoy the ReServe Cloud web-based version. Lär dig mer om Infor Sales & Catering

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Localist centralizes your organization's events into one calendar, making it easier for your community to know what's happening.
Localist centralizes your organization's events into one fully-branded calendar, making it easier for your community to know what's happening. Localist isn’t just easy to use. It makes all events more discoverable, increases attendance and gives you a holistic view of your community. And, Localist connects seamlessly with the platforms you’re already using, including existing calendars, your website CMS, video conferencing and more. Lär dig mer om Localist

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Advanced online ticketing systems for festivals, concerts, events, sports, travel, visitor attractions and more.
SimpleTix is an E-Commerce website package for event promotion & ticket purchasing. With SimpleTix you can list events, products, and news articles. With it's built in promotional tools promoting your events are a snap. Customers can order tickets over the web via computer or mobile. Easy to read reports on all events & event times, plus and data export features. There are over 15 amazing looking & customizable themes to choose from. SimpleTix is seemly integrated with 20+ payment gateways. Lär dig mer om SimpleTix

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Cloud-based training event booking software. accessplanit automates admin, booking, finance and reporting plus CRM and marketing tools.
accessplanit training event management software centralises your training event operations, gets your entire business rowing in the same direction and allows you to delight, retain and expand your dele Functionality: Course Management, Resource Management, Automated Communications, Task Management, Finance & Invoicing, Online Booking & Payment, Learner Management, Reporting, CRM and Sales & Marketing. Suitable for training event teams whether you deliver 100s or 1000s of events. Lär dig mer om accessplanit

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Streamlining the gig booking process between live entertainers & venues.
Gigwell goes beyond just booking. We provide the world's leading artists & booking agencies with the tools needed to maximize revenue, time & efficiency. We've helped thousands of touring artists expand their reach, streamline their booking processes & track ticket sales. Gigwell is the first cloud-based booking platform that integrates end-to-end workflow automation for artists, booking agencies, and event organizers. Lär dig mer om Gigwell

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Det enklaste sättet att skapa evenemangssidor med registreringsformulär, biljett- och betalningshantering
Fienta är det enklaste sättet för att sälja biljetter online. Stöd för lokala språk och betalningsmetoder för Nederländerna, Finland, Lettland, Litauen och Estland. Ingen avgift för gratisevenemang och endast 3,5 % avgift för evenemang med betalning, inklusive alla betalningsavgifter. Lär dig mer om Fienta

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Premium online event booking and membership management software suitable for all clubs, societies, groups & membership organisations.
myClubhouse is an easy to use and highly flexible, all-in-one online event bookings, CMS website builder + club management system to let you run your club the way you want. Save time with online event management: registration forms, sign-ups, online payments, flexi-pricing, token payments, waiting lists, on-site check-ins etc. With us you'll get a premium experience, no adverts, no hidden fees and exceptional quality client-driven features. Support includes free site set-up and data import. Lär dig mer om myClubhouse

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Low cost ticketing for frequent event producers. $0.75 per ticket plus 1.5% of the ticket value. Discounts for non-profit organizations
Web-based theater ticket software for event producers, schools, non-profit's and more. Electronic ticket solution with print-at-home ticketing, assigned seating, mobile check-in app, mailing list integration and built-in credit card processing. Manage registrations, auditions, subscriptions, flex passes and sell merchandise. Best for organizations that sell a minimum of 2,000 tickets per year and put on many events per year. Lär dig mer om TicketPeak

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
An all-in-one solution to manage ticketing, reporting, fundraising, CRM, patrons, communications and more.
AudienceView Professional is an all-in-one solution that's reliable and easy-to-use for all your live events. As the go-to ticketing, marketing and fundraising platform, AudienceView Professional is used by hundreds of organizations to better manage their theatres, festivals and attractions. It is the go-to technology tool for serious professionals looking to simplify their efforts while improving their consumer relationships. Lär dig mer om AudienceView Professional

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lär dig mer om Lyyti

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Gain more visibility, get more event bookings and advertise on global channels with bookingkit¿s centralized booking solution.
bookingkit is the leading all-in-one booking, management and marketing solution tailored towards event organizers and activity providers. Gain access to over 360 million potential clients, sell experiences directly on Google, increase visibility, advertise on global platforms and boost sales. Handle bookings, participants, marketing channels, invoices and resources, all from one centralized system. Book a demo today! Lär dig mer om bookingkit

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Alleviate front desk congestions by selling tickets in advance and use a QR code the day of the event to sell tickets. Go cashless for
Activity Messenger is an All-in-One Toolkit for Class & Camp management Designed for recreation, sports, and leisure companies, Activity Messenger offers a simple way to sell event tickets online. Alleviate front desk congestions by selling tickets in advance and use a QR code the day of the event to sell tickets. Go cashless for your next event. Lär dig mer om Activity Messenger

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Retreat.Guru is an online marketplace to fill events (demand-side) and SaaS technology to streamline the back office (supply-side).
Did you know Esalen, Hollyhock and Spirit Rock all run on Retreat Guru? It’s the only software built for retreat leaders like you to fill events (250K+ registrations yearly), build relationships (automate guest messaging, ratings & reviews), manage bookings (rooms & rentals), simplify finances (payments and reporting), and organize all your operations, so you can focus on what you do best – delivering experiences that impact lives. Get started with a free trial today Lär dig mer om Retreat Booking Guru

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Ticketbud makes ticketing easy, so you can focus on your event. Online registration and ticketing with unbeatable customer support.
Ticketbud is a user friendly, all-in-one event management and online ticketing platform with all-inclusive pricing and human customer support. Organizers are in control with flexible payout options providing early access to funds (daily, weekly or monthly payouts), powerful tools and integrations, comprehensive reporting and complete access to event data at no extra cost. With the flexibility to customize (including white-label solutions), event organizers worldwide trust Ticketbud. Lär dig mer om Ticketbud

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration Lär dig mer om ViewStub

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Nutickets is the most complete booking platform on the market. Everything you need to promote, plan and welcome visitors to your venue.
Nutickets is the most complete booking platform on the market. Everything you need to promote, plan and welcome visitors to your venue. Experience the technology proven to help global brands grow their business. Lär dig mer om Nutickets

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
The All-in-one Booking System made for Tour and Activity Providers.
Regiondo is Europe's leading booking software for the leisure industry. Over 8,000 tour and activity providers from 42 countries power their revenue using our booking software- all operated by our headquarters located in Munich. At Regiondo, experts ensure a smooth booking process and a comprehensive customer care as well. Our booking system can be professionally linked to your own website and adapted to your individual design. Lär dig mer om Regiondo

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering
Cloud-based event booking software that streamlines how you track booked events, rooms & clients. Easy-to-use ... easy to get started.
Planning Pod is online event booking software that streamlines how you manage venue room & space bookings plus leads, billings and much more. Call 877-266-3885 for details. Used by hundreds of event venues & spaces to track clients and booked events. Includes tools for sales CRM, booking calendars, appointment scheduling, event floor plans/layouts, proposals, online contracts & signatures, invoices & payments, task manager. Extensive reporting plus real-time dashboards. PC/Mac/mobile-friendly. Lär dig mer om Planning Pod

Funktioner

  • Online registrering
  • Social marknadsföring
  • Bekräftelse / påminnelser
  • Deltagarhantering
  • Eventkalender
  • Online betalning
  • Registreringshantering
  • Kampanjhantering
  • Bokningshantering
  • Schemaläggning av event
  • Eventhantering
  • Besökarregistrering