Sverige Visa lokala produkter
128 resultat
Efterfrågeprognosticering: steget före dina kunder Lär dig mer om Optimus Price
Optimus Price förutspår efterfrågan genom att analysera lager, säsongsbundenhet, produkters livscykel, kampanjer med mera. Du kommer att upptäcka i tid när en produkt börjar ta slut i lagret, samtidigt som du håller säkerhetslagret på en minimal nivå. Vår AI meddelar dig innan produkten tar slut så att du kan reagera i tid. Lär dig mer om Optimus Price

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Kortet ger dig en komplett verktygslåda för omvandling av rådata till användbar information, genom en enhetlig BI- och CPM-plattform. Lär dig mer om BOARD
Board är en riktigt bra beslutsplattform. Board gör det möjligt för människor att påverka sin verksamhet på ett transformativt sätt, vilket hjälper dem att intuitivt spela och skapa med data i en flexibel allt-i-ett-beslutsplattform. Genom att förena Business Intelligence, Corporate Performance Management och prediktiv analys gör Board-plattformen det möjligt för företag att producera en enda, korrekt och fullständig vy av affärsinformation, få insikter som kan åtgärdas och uppnå full kontroll över prestanda. Lär dig mer om BOARD

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Atlas Planning är en enkel AI-driven SaaS-lösning som kan omfatta hela din försörjningskedja. Lär dig mer om Atlas Planning
Atlas Planning ger dig prognos-noggrannhet i efterfrågeprognosen med större precision. Denna omfattande och heltäckande planeringsplattform för leveranskedjan hjälper företag att bli mer konkurrenskraftiga och känna igen och reagera snabbare på marknadsdynamiken. Atlas är modernt och användarvänligt och bygger på automatiserad maskininlärning som hjälper till att bryta ner företagssilon, automatisera planeringen och leverera större insyn. Påskynda insikter för att driva bättre beslutsfattande med större förtroende hos företaget. Lär dig mer om Atlas Planning

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Intuendi erbjuder maskininlärningsbaserade lösningar för efterfrågansplanering och lageroptimering i en användarvänlig molnapp. Lär dig mer om INTUENDI
INTUENDI är ett verktyg för efterfråganplanering som är utformat för företag av alla storlekar. Förhindra lagerbrist och minska överskottslager: Intuendi identifierar de mest lönsamma produkterna att beställa på nytt och förutsäger ROI, försäljning och marginal som du får med nästa inköpsorder, även med en begränsad budget. Med Intuendis maskininlärningsbaserade prognos- och lageroptimering lär du dig vad den optimala lagernivån är för varje SKU och du kan alltid vara säker på att ha de produkter som dina kunder verkligen vill ha. Lär dig mer om INTUENDI

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Leverantör av AI-drivna samarbetslösningar för optimering av försörjningskedjan och avancerade lösningar för detaljhandelsplanering. Lär dig mer om Logility Platform
Logility påskyndar den digitala leveranskedjan från produktkoncept till kundtillgänglighet och hjälper företag att ta till sig nya möjligheter, känna igen och reagera på marknadsdynamik och på ett lönsamt sätt hantera sina komplexa globala verksamheter. Logility digitala plattform för försörjningskedja utnyttjar en blandning av artificiell intelligens (artificial intelligence, AI) och avancerad analys för att automatisera planering, påskynda cykeltider, öka precisionen, förbättra verksamhetens prestanda, bryta ner verksamhetssilon och ge större synlighet. Lär dig mer om Logility Platform

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Programvara för efterfrågeplanering när den är som enklast. Automatisera produktionsprocesserna med ett lättanvänt molnbaserat system. Boka en demo. Lär dig mer om QT9 ERP
Programvara för efterfrågeplanering när den är som enklast. Flexibel. Skalbar. Kompatibilitet med flera platser ingår. Autogenerera inköpsordrar. Bryt ner efterfrågan och hantera schemaläggning med dataanalys i realtid. Automatiska aviseringar om minimilagernivåer och lagervaror med närliggande utgångsdatum. Synlighet för säkerhetslager. Inkluderar inköpsorder, fakturering, materialförteckningsintegrering. Komplett verifieringskedja och 100 % spårbarhet. Förenkla efterlevnad av både ISO och FDA. Eliminera hinder för informationsutbyte. Minska kostnaderna. Prova en månad gratis. Lär dig mer om QT9 ERP

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
SKU Science is a fast & simple sales forecasting and performance tracking solution. Start your demand planning process within 2 days! Lär dig mer om SKU Science
SKU Science is a fast & simple sales forecasting and performance tracking solution. Deploy your new demand planning process within 2 days! Built for operations managers, S&OP managers, supply chain managers and demand planners. Each sales forecast is unique and determined from 644 statistical combinations. Forecasts can be calculated at any level. Forecasts KPIs are automatically computed and sorted to focus on items really important for your supply chain and business. Lär dig mer om SKU Science

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
SDP är en webbapp som automatiskt förutspår efterfrågan, identifierar undantag, mäter noggrannhet och skapar en konsensusprognos. Lär dig mer om Smart Demand Planner
Smart Demand Planner (SDP) förutspår efterfrågan på tusentals artiklar i alla måttenheter. Den identifierar orsaksfaktorer, såsom pris och ekonomiska data för att modellera deras inverkan på efterfrågan och kvantifierar inverkan som kampanjer kommer att ha på framtida efterfrågan. Användare kan skapa prognosmässiga hierarkier och planer på alla nivåer. Externa prognoser kan importeras till SDP:s arbetsbänk och jämföras med baslinjeprognoserna där konsensusplanen skapas. Lär dig mer om Smart Demand Planner

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
FUSE är en analysdriven lagerplaneringslösning för moderna varumärken. Lär dig mer om Fuse Inventory
Fuse är en lagerplaneringslösning som driver nästa generations handel. Fuse gör det möjligt för ledande varumärken att effektivt hantera och skala upp sin försörjningskedja genom att centralisera data, förutse efterfrågan och göra inköpsrekommendationer. Varumärken uppskattar Fuse eftersom Fuse ger insyn från början till slut i deras försörjningskedja och en beprövad ROI som minimerar lagerbrister och alltför stor lagerhållning. Lär dig mer om Fuse Inventory

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Wrike är en programvara för behovsplanering med anpassade rapporter, resurshantering, Gantt-diagram, portföljhantering med mera.
Wrike är en programvara för behovsplanering som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare över hela världen litar på. Optimera din behovsplanering genom att använda förfrågningsformulär med anpassade fält, resurshantering och resurstilldelning, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade rapporter och arbetsbelastningsöversikter på ett ställe som kan delas över hela företaget. Automatisera dina processer med Wrikes över 400 applikationer. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
StockIQ is an intelligent supply chain planning solution for planning demand, inventory, replenishment, suppliers and capacity.
StockIQ is an intelligent supply chain planning software solution for Demand management, Replenishment planning, Supplier planning, Promotion Planning and monitoring, Inventory and Capacity planning. The StockIQ software is tailored to the distribution and manufacturing industries. The inventory reporting solution accelerates the Sales & Operations Planning processes (S&OP) and ensure timely collaboration among sales, marketing, supply chain, finance and partners. Lär dig mer om StockIQ

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Modular Advanced Planning System to improve your ERP system's functional lacks and automate planning and replenishment
Modular add-on software to ERP-systems that improves, simplifies and automates demand, material and production planning. Core functionalities are: inventory management, demand planning & forecasting, sales & operations planning, replenishment, automatic mrp parameter optimization and maintenance, detailed production scheduling, reporting & controlling. DISKOVER combines powerful algorithms from statistics and artificial intelligence with empirical simulation to an unique planning approach. Lär dig mer om DISKOVER

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Offering the industrys only concurrent planning solution, Kinaxis is helping organizations revolutionize their supply chain planning.
Offering the industrys only concurrent planning solution, Kinaxis is helping organizations around the world revolutionize their supply chain planning. Kinaxis RapidResponse, our cloud-based supply chain management software, connects your data, processes and people into a single harmonious environment. With a consolidated view of the entire supply chain, you can plan expected performance, monitor progress and respond to disconnects when reality hits. Lär dig mer om RapidResponse

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
A web-based inventory analytics solution that increases turns, profitability and service levels.
Clever is inventory analytics platform designed to generate intelligence about inventory performance, enabling smarter decisions about inventory investments. Since 1997, our customers are obtaining results such as reducing inventory by as much as 10-30% while achieving targeted service levels above 98%. Lär dig mer om Clever

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Optimize your demand planning and save time with this cloud-based SaaS app that connects to your ERP.
Netstock is a leader in inventory optimization and planning, giving 2,000 global challenger organizations predictive insights to maximize their inventory investment. Netstock's powerfully simple demand planning software integrates with leading global ERPs and leverages real-time data to provide prescriptive recommendations for the most important inventory decisions you need to make today. Lär dig mer om Netstock

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Simplify the entire transportation lifecycle using a TMS system that allows businesses to create and modify shipment plans and loads.
Luminate Platform by Blue Yonder (formerly known as JDA Software) can simplify the entire transportation lifecycle using a TMS system that allows businesses to create and modify shipment plans and loads. Lär dig mer om Luminate Platform

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Leading B2B SaaS companies use Receptive to build winning products.
Receptive has now been acquired by Pendo. Lär dig mer om Receptive

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Avercast Demand Planning Software helps you know what your upcoming demand is and avoid stock-outs or excess inventory.

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Software solution for improved forecasting & inventory optimization; provides vision, efficiency, analytics & dashboard reporting.
A SaaS provider focused on forecasting & demand planning to improve accuracy of forecasts, align inventory with demand & enhance profitability. SAFIO Solutions connects & integrates all channels & gathers all vital data into the Sales Analysis & Forecasting platform. Customized visualization dashboards & reports are included for quick insights to the overall business or a deep-dive into the details. Gain the confidence to forecast simply, efficiently & accurately. Request a demo today! Lär dig mer om Sales Analysis & Forecasting Tool

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
APS software that supports manufacturing companies in improving service level, increasing productivity and decreasing costs.
Cybertec offers a complete range of APS (Advanced Planning and Scheduling) software, in a single solution: CyberPlan. This solution supports all the needs of your manufacturing company, from demand planning to finite capacity scheduling. CyberPlan is the solution needed to improve service level, increase productivity and decrease costs. Cybertec is part of the Zucchetti group. Zucchetti offers a range of products that is unmatched in Italy and Europe. Lär dig mer om CyberPlan

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Our user-friendly planning and forecasting software is tailored for fashion brands, helping to optimize processes & shorten lead-times.
FashionBoard is a planning and forecasting platform tailored to the needs of the fashion industry. With FashionBoard our focus is to secure all needed data is available in an instance and all functionalities are as simple to use as possible. We want to help the planners shorten lead-times and hereby helping them to react fast to any changes in sales by making it simple to work with fabric- and capacity bookings. It is our main objective to secure TRANSPARENCY. SIMPLICITY. SPEED Lär dig mer om FashionBoard

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
RELEX Solutions provides cloud-native retail planning solutions powered by Artifical Intelligence and in-memory data processing.
RELEX Solutions helps retailers become more competitive with cloud-native retail planning solutions powered by AI, in-memory data processing and unsurpassed computational power. Through accurate forecasting and supply chain optimization, profitable use of retail space, impactful pricing and promotions, and optimized workforce planning, RELEX helps businesses plan better, sell more and waste less. Lär dig mer om RELEX

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Programvara för planering av försörjningskedjan som har utformats för företag men kan användas av alla.
Programvara för planering av försörjningskedjan som har utformats för företag men kan användas av alla. Streamline integrerar prognoser av efterfrågan och lagerplanering. Den robusta metoden för nedbrytning av tidsserier som används gör det möjligt att skapa en mycket exakt statistisk prognos som ger en solid grund för ytterligare planeringsprocesser när det gäller efterfrågan. Streamline integrerar effektivt moderna planeringstekniker och strategier med verktyg för lageroptimering och ger viktig och aktuell information för beslutsfattande. Lär dig mer om GMDH Streamline

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise.
Transforms your business operations by delivering: a single view for order, supply and fulfillment plans across the entire enterprise. Lär dig mer om Oracle Cloud SCM

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Collaborative planning across the organization for advanced budgeting, forecasting and reporting on the Microsoft BI platform.
Kepion is a cloud planning & analytics software company that connects all organizations' teams under a single view of their business performance. We enable more intelligent decisions to be made by companies about their financial and operational future. Kepion global offices and partners deliver rapid solutions for mid-size and enterprise customers. We make it possible for businesses to be empowered with real-time analytics, what-if scenario modeling, and the ability to model complex scenarios Lär dig mer om Kepion

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
A single platform for all data-driven decisions. Inspired by spreadsheets flexibility. Built with the power of BI tools.
Ganacos is a powerful software created to support data-driven decisions in companies with a turnover of +€20millions. It enables data analysis, planning, and simulation in the same web interface. Inspired by a combination of spreadsheet tools, BI tools and simulation planning tools, Ganacos is a flexible app in which users can create their own models. Each change in the data triggers computations allowing to understand and measure the impact of the change. Lär dig mer om Ganacos

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Smart inventory planning software for growing business. Save up to 40% in working capital, reduce over/under ordering. 14 day trial.
StockTrim is cloud-based demand forecasting and inventory planning software for SMB's (retailers, manufacturers, wholesalers, distributors). Its based on smart technology including a proprietary machine learning (AI) algorithm that continually learns and re-adjusts demand models in real time Key Features include: Intuitive Order Plan Detailed Demand Analysis Manufacturing Features Variable Lead Times Multiple Locations Ability to Forecast New Products Automated Purchase Order Plans Lär dig mer om StockTrim

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Blue Ridge Global's precise and responsive technology will transform your supply chain and bottom line.
Blue Ridge Supply Chain Planning dramatically transforms supply chain performance by providing a precise planning technology that analyzes every customer transaction and translates deep customer insights into a day-by-day view at every level of the supply chain that minimizes stockouts, excess inventory, or the need for costly corrective actions. We complement the technology with LifeLine service where supply chain experts monitor all activities, proactively alert you to issues, and guide you. Lär dig mer om Blue Ridge Platform

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Business modelling and collaborative planning software that provides everything needed to enable a connected financial planning process
MODLR enables agile enterprise-wide collaboration and provides an evolving range of solutions to improve integral business processes. Each solution can be customised and tailored to the preferences of individual companies. With the ability to streamline reporting, forecasting, budgeting and more, MODLR's aim is to make financial planning as simple and efficient as possible. Lär dig mer om MODLR

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Lär dig mer om Mission Control

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Slim4 is an AI-powered supply chain optimization platform that can manage demand planning, inventory optimization, and forecasting.
Slim4 is an AI-powered supply chain optimization platform that can manage demand planning, inventory optimization, and forecasting. Lär dig mer om Slim4

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
ORITAMES APS Scheduler is a finite capacity Advanced Planning and Scheduling optimization system based on Artificial Intelligence
ORITAMES APS Scheduler is a finite capacity Advanced Planning and Scheduling optimization system based on Artificial Intelligence. It improves multiple KPIs while taking into account constraints of all kinds of manufacturing resources. Lär dig mer om ORITAMES

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
System-supported workflow for sales planning: secure your sales program with high-quality planning and targeted flexibility.
flexis Sales Planning provides a system-supported workflow for demand and sales planning. The high planning quality lays the foundation for subsequent planning processes such as purchasing negotiations with suppliers or the dimensioning of internal production capacities. The software enables secure and plannable transparency of the demand situation by continuously comparing supply and demand. Lär dig mer om S&OP - Sales Planning

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
The cloud-based, traceability, inventory, and account management ERP software built for food & beverage manufacturers and processors.
Cashmere Systems is a simple yet powerful ERP solution purpose built for the food and beverage industry. Our system provides seamless internal solutions for tracking, traceability, inventory management, purchasing and production for all ingredients in the supply chain. Cashmere boasts an intuitive, user-friendly, and robust platform. Implementation with Cashmere will also assure your full compliance with the FDA's continued expansion of FSMA regulations. Lär dig mer om Cashmere Systems

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Vanguard Predictive Planning is an end-to-end, collaborative supply chain management platform that delivers more resilient plans.
Vanguard Predictive Planning™ is a cloud-native, end-to-end platform that enables breakaway integrated business planning for global enterprises. The AI-driven software makes supply chains more resilient through unified, probabilistic, and collaborative planning. Fortune 1000 customers rely on Vanguard to save time, reduce costs, and achieve certainty. Lär dig mer om CCH Tagetik Supply Chain Planning

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
WMS and Production Management for Food & Beverage manufacturers. Supports co-products, one to many production, and catchweight items
ParityFactory automates materials control for food processors using a combined solution of modern software, ERP integrations, and factory equipment. With increased speed and accuracy, food plants using ParityFactory, run smoother, and leaner as a result of real-time inventory, instant lot tracing, and an efficient, paperless shop floor. Lär dig mer om ParityFactory

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Colibri is a Demand Planning solution, you can also manage your supply, distribution, forecasts, replenishments and S&OP process
Discover COLIBRI a demand & supply planning Cloud Solution SIMPLE: Colibri is fast to implement and easy to use. Smart and ergonomic screens allow nearly immediate ownership and a pleasant user experience. SMART: Colibri regularly delivers new evolutions and follows business best practices. A monthly fee with no hidden cost allows a controlled budget. SAFE: Colibri follows cloud security best practices with Microsoft Azure, the most certified cloud supplier. Lär dig mer om Colibri

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Samarbetsinriktad efterfrågeplanering uppifrån och ned och nedifrån och upp kombinerat med AI och maskinprognostisering.
Farseer är en webbapp för detaljerad och korrekt efterfrågeprognostisering. Programvaran utnyttjar AI och maskininlärning och kombinerar dem med enkla arbetsflöden för flera användare för att förenkla prognostiseringsprocesserna och erbjuda användbara data till hela företaget. Plattformen kräver minimala historiska data och användarinmatning för att prognostisera intäkter samtidigt på flera dimensioner: kategorinivå, regioner, nyckelkonton och lagerhållningsenheter (stock keeping unit, SKU). Lär dig mer om Farseer

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Artificial intelligence enabled inventory management solution that helps with demand forecasting and supply chain optimization.
Artificial intelligence enabled inventory management solution that helps with demand forecasting and supply chain optimization. Lär dig mer om Remi AI

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Plan staff, record working hours practically as you go, manage vacations and absences.
Requirements and resource planning are the heart of pepito. The requirements planning defines which operating times are to be covered by employees and the appropriate specialists are assigned to cover the requirements in the operating planning – taking into account the presence and absence of all employees and the agreed working hours. All of this can even be saved as a template for even faster planning. Lär dig mer om pepito

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
SI&OP Planning enables the creation of a capacity constrained production plan. The plan will become more realistic and achievable.
Enables a robust planning process to create the best supply plan based on latest demand insights, internal and external bottlenecks and targeted inventory levels. Demand management including: Sales forecast management, Demand planning & arbitration (sales forecast, customer orders), Automatic demand forecast based on statistical forecast / ML/AI algorithm, Automatic update demand plan based on previous week past-due. Lär dig mer om d-one

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
ICRON CCP is an end-to-end supply chain planning product to manage all your decision processes while focusing on profitability.
ICRON CCP is an end-to-end supply chain planning SaaS product that covers all your decision processes such as demand planning, inventory management, production planning, purchasing, scheduling and order management with a single platform. ICRON CCP increases profitability by creating new sales opportunities and decreasing costs. This all-in-one solution helps you make informed decisions by foreseeing risks. Visit for more details: https://ccp.icrontech.com/ Lär dig mer om ICRON Customer Centric Planning

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Provides a powerful yet easy to use demand planning solution that fits virtually any industry and deploys quickly.
Provides a powerful yet easy to use demand planning solution that fits virtually any industry and deploys quickly. Lär dig mer om Demand Solutions

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
A complete e-procurement and supply chain suite web-based platform with e-auctions, e-sourcing, e-tendering, e-mro, suppliers kpis
A complete e-procurement and supply chain suite web-based platform with e-auctions, e-sourcing, e-tendering, e-mro, suppliers and purchase kpis, Suppliers Pre-qualification, Contract management . Lär dig mer om BiSourcing

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Open source supply chain planning & scheduling software.
FrePPLe helps mid-size companies plan their production and inventory with agility. Running in the cloud, it provides an affordable and efficient way to boost planning processes for distribution and manufacturing companies, extending ERP systems with advanced capabilities and decision-making workflows. Combining 3 modules (demand forecasting, inventory and production planning), it covers all planning needs from raw materials to delivery. Lär dig mer om Frepple

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Artia is a project, task and team management SaaS! Complete to meet agile and traditional methodologies.
Artia is a project, task and team management SaaS! Complete to meet agile and traditional methodologies. Its functions include Gantt chart, financial control (comparing estimated cost with actual cost), timesheet - employee hours recording system, performance reporting, kanban, and much more. All this in an intuitive interface, facilitating the work of everyone involved. Lär dig mer om Artia

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Optimize your supply chain operations with inventory optimization functions.
Optimize your supply chain operations with inventory optimization functions. Lär dig mer om New Horizon

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Our customers are retailers, wholesalers or manufacturers.
AGR Dynamics helps retailers or wholesalers become more competitive with cloud-native planning solutions. Demand and supply chain management software that helps businesses manage demand planning, sales forecasting, inventory, budget, orders. Smart and ergonomic screens allow nearly immediate ownership and a pleasant user experience. Lär dig mer om AGR Dynamics

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
CloudAnalytics provides powerful supply chain planning tools and analytics for manufacturers and distributors.
CloudAnalytics is a solution-orientated toolset designed to consolidate disparate data and systems into a central point of analysis. We incorporate our deep knowledge of manufacturing and distribution into pre-packaged analytics and tools. Our highly customizable platform ensures that our system fits your business, not the other way around. Within a few weeks, you can have meaningful insights into your business designed to drive bottom-line improvements. Lär dig mer om CloudAnalytics

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser
Streamline freight execution and secure FTL and LTL capacity. Shippers manage freight the modern and easy way with Transfix TMS.
Save time. Reduce costs. Expand carrier coverage. Transfix TMS is the intelligent transportation management solution that helps you take control of your freight. Modernize your tender management, get access to instant capacity, and enable data-driven decisions with real-time insights. Our easy-to-use software removes tedious manual tasks to streamline tender management, provide instant capacity and enable data-driven decisions with real-time insights. Lär dig mer om Transfix TMS

Funktioner

  • Historisk rapportering
  • Datavisualisering
  • Hantering av leveranskedja
  • Efterfrågan på prognoser