I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Programvara för datahantering
Med programvara för datahantering kan användarna optimera, säkra och hantera stora datauppsättningar. Använd Capterra för att hitta rätt datahanteringsverktyg för ditt företag i Sverige.
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för datahantering
Filterresultat (89)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Prissättningsalternativ
Produkttyp
Visa lokala produkter
89 resultat
Sortera efter
Självbetjäningsmolnbaserad plattform som ger företag tillgång till all deras kunddata.
Lär dig mer om Salesforce Data Cloud
Aktivera all din kunddata över Salesforce-applikationer med Data Cloud. Ge teamen möjlighet att engagera kunder, vid varje kontaktpunkt, med relevanta insikter och kontextuella data i arbetsflödet. Koppla din data med en AI CRM för att ge teamen möjlighet att agera utifrån relevant data och insikter från dina befintliga Salesforce-processer och applikationer.
Lär dig mer om Salesforce Data Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Hantera alla dina data och få ut dina produkter på marknaden snabbare och smartare med Plytix. Boka en kostnadsfri demo med en PIM-expert idag.
Lär dig mer om Plytix
Ge ditt team en enda sanningskälla för att enkelt hantera produktinformation och få ut den på marknaden snabbare och smartare. Funktioner som direkt redigering och bulkredigering gör det enkelt att hantera alla typer av data. Visa upp dina produkter som ett proffs från e-katalogsektionen och genom produktblad. Med syndikeringskanalerna du även skicka alla data till dina återförsäljare och webbutiker snabbare än någonsin. Skaffa din kostnadsfria testversion av Plytix idag.
Lär dig mer om Plytix
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
eLabJournal ELNs elektroniska allt i ett-laboratorieanteckningsbok innehåller även moduler för provspårning och protokollhantering.
Lär dig mer om eLabNext
eLabJournal erbjuder en intuitiv och flexibel lösning för att hantera information i ditt labb. Denna elektroniska allt i ett-laboratorieanteckningsboken innehåller också moduler för provspårning och protokollhantering. eLabJournal förbättrar effektiviteten vid dokumentering, organisering, sökning och arkivering av data, prover och protokoll. Programvaran passar alla laboratorier, från små akademiska laboratorier och start-ups till stora akademiska institut och globalt verksamma företag.
Lär dig mer om eLabNext
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Ett globalt, innovativt och molnbaserat system för hantering av kliniska prövningar som ger snabbare åtkomst till realtidsdata.
Lär dig mer om EDGE
EDGE-programmet är inbäddat i 80 % av alla NHS i Storbritannien och används över hela världen.
EDGE ger användarna snabbare tillgång till realtidsdata och ger fullständig studiehantering från början till slut. Programvaran erbjuder samarbetsfunktioner som ökar effektiviteten och gör så att klinisk personal får mer tid till patienterna.
Flexibla priser erbjuds baserat på din organisations typ och storlek.
Skicka e-post till för mer information eller för att begära en gratis demo.
Lär dig mer om EDGE
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Molnbaserad ETL-plattform som hjälper dig att sammanställa företagsapplikationsdata i ett molndatalager på några få minuter.
Lär dig mer om Daton
Bra analytiker är svåra att hitta och när du hittar en vill du att hen ska fokusera på att generera insikter. Tyvärr ägnas en stor del av en analytikers tid åt att samla in data och skapa rapporter manuellt. Så borde det inte vara längre, inte på 2020-talet.
Släpp loss Daton och frigör analytikernas tid genom att automatisera dataextrahering och datakonsolidering, och låt analytikerna fokusera på att generera värdefulla affärsinsikter.
Registrera dig för en gratis provperiod på Daton idag.
Lär dig mer om Daton
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Zeenea är nästa generations datakatalog som hjälper företag att påskynda sina datainitiativ och bli datadrivna.
Lär dig mer om Zeenea Data Discovery Platform
Zeenea är nästa generations datakatalog som hjälper företag att påskynda sina datainitiativ. Den molnbaserade plattformen erbjuder en tillförlitlig och begriplig databas som är tillgänglig med maximal enkelhet och automatik. Med bara några få klick kan du hitta, upptäcka, styra och hantera din organisations information.
Zeenea erbjuder två användarupplevelser: Zeenea Studio, för datahanteringsteam och Zeenea Explorer, för att ge kataloganvändare en förenklad sök- och upplevelse.
Lär dig mer om Zeenea Data Discovery Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Tableau-programvaran hjälper folk att se och förstå data. Tableau levererar snabb analys, visualisering och business intelligence.
Lär dig mer om Tableau
Tableau hjälper människor att omvandla data till användbara insikter som gör skillnad. Anslut enkelt till data som lagras var som helst, i valfritt format. Utför snabbt analyser för just detta ändamål som avslöjar dolda möjligheter. Dra och släpp för att skapa interaktiva instrumentbräden med avancerad visuell analys. Dela sedan med dig av ditt arbete till någon och påverka ditt företag. Från globala företag till startups och småföretag, överallt används Tableau för att se och förstå data.
Lär dig mer om Tableau
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com
Lär dig mer om Airtable
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
En onlinetjänst för rapportering och Business Intelligence som hjälper dig att få nya insikter från dina affärsdata.
En onlinetjänst för rapportering och Business Intelligence som hjälper dig att få nya insikter från dina affärsdata. Med den här tjänsten kan du enkelt skapa och dela kraftfulla rapporter för just detta ändamål på några få minuter, utan någon som helst IT-hjälp. Data kan importeras från applikationer och databaser, även bakom brandväggar. Gratis för 2 användare. Priser från 25 USD per månad.
Lär dig mer om Zoho Analytics
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter.
Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
PieSync synkroniserar dina kontakter mellan dina molnappar (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign osv.). Tvåvägs och i realtid.
PieSync fungerar i bakgrunden och synkroniserar dina kontakter tvåvägs och i realtid mellan dina favoritmolnappar (Google/Office365-kontakter, CRM-verktyg, marknadsföringsverktyg, redovisningsverktyg, helpdeskverktyg). Detta innebär att du kommer att ha tillgång till den mest aktuella kundinformationen, oavsett var du är eller vem som angav uppgifterna. Några av de populäraste anslutningarna är: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk och många fler.
Lär dig mer om Operations Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT.
Lär dig mer om Caspio
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
När varje affärsprocess är unik och skiljer sig från varandra kan en enda programvara omöjligen ge lösningar till alla. Det måste vara därför mer än 4 miljoner användare världen över har byggt anpassade applikationer för att hantera sina unika affärsprocesser.
Zoho Creator ger dig viktiga verktyg och all hjälp du behöver för att skapa anpassade appar, allt på egen hand, oavsett din tekniska expertis. Se fallstudier.
Lär dig mer om Zoho Creator
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
En enkel och prisvärd allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech är en gemenskapsdatabas och webbplatsprogramvara som används av företag, skolor och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla kommunikationer, administration och data på ett och samma ställe. Det är en flexibel lösning till ett överkomligt pris, tack vare att den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, betalningar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera.
Lär dig mer om ToucanTech
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Lär dig mer om Backblaze B2 Cloud Storage
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Företaget hjälper B2B-företag att upptäcka webbplatsbesökare och förvandla dem till kvalitetsleads.
Visste du att 98 % av dina webbplatsbesökare aldrig lämnar sina kontaktuppgifter? Med Leadfeeder kan du upptäcka de företag som besöker din webbplats, se vilka sidor de besöker och från vilka källor, och hantera nya leads genom att skicka dem till ditt CRM och de rätta teammedlemmarna. Leadfeeder hjälper dig att närma dig leads med rätt vinkel så att du kan sälja mer.
Lär dig mer om Dealfront
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Bygg kraftfulla formulär online med vår dra-och-släpp-byggare. Samla in handlingsbar data, integrera med andra appar och automatisera arbetsflöden."
Zoho Forms är en formulärbyggare utan kodning, som drar och släpper formulär online och skapar formulär för alla ändamål. Den erbjuder olika anpassningsalternativ, stöder uppgiftstilldelning, godkännandearbetsflöden och är även responsiv för mobila webbläsare. Zoho Forms integrerar väl med andra Zoho-produkter, Salesforce, Google Apps med mera.
Zoho Forms erbjuder också inbyggda iOS- och Android-applikationer som låter dig skapa formulär och samla in data från din mobila enhet, vilket fungerar offline också!
Lär dig mer om Zoho Forms
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Autopilot är en enkel och visuell programvara för marketing automation.
Enkel och visuell programvara för marketing automation som hjälper ditt företag att göra mer än att bara skicka e-post. Automatisera repetitiva uppgifter och bygg en bra marknadsstack med de appar du redan använder. Skapa kundresor med Autopilots dra-och-släpp-kanvas för att fånga och konvertera nya leads. Skicka personliga meddelanden för att få kontakt med nya kunder via flera kanaler. Mät framgången för din marknadsföring med dessa enkla rapporter. Du kan gå med i Autopilots nya samarbetspartnerprogram.
Lär dig mer om Ortto
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Dataomvandling för molndatalager. Omvandla dina data till insikter och beslut för att överträffa dina konkurrenter.
Matillion tillhandahåller den enda dataomvandlingsprodukten som är specialbyggd för molndatalager. Lösningen hanterar:
1) Extrahera och läs in affärsdata i en CDW, vilket ger den skala och prestanda som behövs för att driva en datadriven analys.
2) Möjligheten att förena ett företags olika datakällor genom kraftfulla omvandlingsförmågor, vilket kompletterar processen för att göra data redo för analys.
Lär dig mer om Matillion
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Lokal produkt
DbVisualizer
4,8
(111)
Lokal produkt
DbVisualizer är det universella databasverktyget för administratörer, utvecklare och analytiker.
DbVisualizer är ett funktionsrikt och intuitivt multidatabasverktyg för utvecklare, analytiker och databasadministratörer som erbjuder ett enda kraftfullt gränssnitt över en mängd olika operativsystem. Tack vare det lättanvända och rena gränssnittet har DbVisualizer visat sig vara ett av de mest kostnadseffektiva databasverktygen som finns tillgängliga, värt att nämna är även att programvaran fungerar på alla större operativsystem och stöder alla större RDBMS som finns tillgängliga. Användarna behöver bara lära sig och behärska en applikation.
Lär dig mer om DbVisualizer
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Hevo Data är en kodlös och dubbelriktad plattform för datapipeline som är speciellt byggd för moderna ETL-, ELT- och Reverse ETL-behov.
Hevo Data är en kodlös och dubbelriktad plattform för datapipeline som är speciellt byggd för moderna ETL-, ELT- och Reverse ETL-behov. Plattformen hjälper datateam att effektivisera och automatisera dataflöden över hela organisationen, vilket ger en besparing på ca 10 timmars konstruktionstid/vecka och 10 gånger snabbare rapportering, analys och beslutsfattande.
Plattformen har stöd för över 100 integrationer som är färdiga att använda över databaser, SaaS-applikationer, molnlagring, utvecklingsverktyg för tredjepartsutvecklare (software development kit, SDK) och streamingtjänster.
Lär dig mer om Hevo
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan.
Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation.
Lär dig mer om Sales Layer
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
En omfattande företagsnivå data backup och återställningslösning för att ge hela ditt företags arbetsbelastning ett kraftfullt skydd.
Vinchin Backup & Recovery är en användarvänlig företagsnivå dataskyddslösning som ger omfattande, kostnadsoptimerad, mycket skalbar backup och återhämtningsstrategi för din affärskritiska data på virtualiseringar (inklusive VMware, Hyper-V, XenServer, XCP-ng, oVirt, RHV, Oracle OLVM, Sangfor HCl, OpenStack, Huawei FusionCompute, H3C CAS/UIS, ZStack, Proxmox), databaser, massiva filer, fysiska servrar, och NAS-enheter i privata moln, offentliga moln, och hybridmolnmiljöer.
Lär dig mer om Vinchin Backup & Recovery
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Rubrik är en av de första molndatahanteringsplattformarna som levererar dataskydd, sökning, analys och kopiering av data
Rubrik är en enda plattform som hanterar alla data i molnet, i utkanten eller lokalt för säkerhetskopiering, katastrofåterställning, arkivering, efterlevnad, analys och hantering av kopieringsdata. Rubrik aktiverar dina data direkt (för återställning till test/utveckling) och frigör stora besparingar från en konvergerad arkitektur.
Lär dig mer om Rubrik
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering
Omfattande säkerhetskopieringslösning för företag för alla arbetsbelastningar, som kombinerar dataskydd för säkerhetskopieringar, kopior, lagringsögonblicksbilder och CDP.
Omfattande säkerhetskopieringslösning för företag för alla arbetsbelastningar, som kombinerar dataskydd för säkerhetskopieringar, kopior, lagringsögonblicksbilder och kopior av kunddataplattform (customer data platform, CDP) i en enda kontrollpanel.
Veeam tillhandahåller säkerhetskopiering, återställning och kopiering för virtuella maskiner och molnbaserade arbetsbelastningar samt fysiska servrar och arbetsstationer. Stöd för VMware, Hyper-V, AWS, Azure, Windows, Linux, Nutanix AHV och Google GCP.
Veeam levererar också flera integrationer med ledande lagrings- och tjänsteleverantörer.
Lär dig mer om Veeam Data Platform
...
Läs mer
Funktioner
- Åtkomstkontroller / behörigheter
- Datasynkronisering
- Kunddatabas
- Data Import/Export
- Datakvalitetskontroll
- Datasäkerhet
- Datakontakter
- Aktivitetspanel
- Datavisualisering
- Flera datakällor
- Automatisk säkerhetskopiering
- Datamigrering