Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för datahantering

Med programvara för datahantering kan användarna optimera, säkra och hantera stora datauppsättningar. Använd Capterra för att hitta rätt datahanteringsverktyg för ditt företag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för datahantering

Sverige Visa lokala produkter

82 resultat

Tableau-programvaran hjälper folk att se och förstå data. Tableau levererar snabb analys, visualisering och business intelligence. Lär dig mer om Tableau
Tableau hjälper människor att omvandla data till användbara insikter som gör skillnad. Anslut enkelt till data som lagras var som helst, i valfritt format. Utför snabbt analyser för just detta ändamål som avslöjar dolda möjligheter. Dra och släpp för att skapa interaktiva instrumentbräden med avancerad visuell analys. Dela sedan med dig av ditt arbete till någon och påverka ditt företag. Från globala företag till startups och småföretag, överallt används Tableau för att se och förstå data. Lär dig mer om Tableau

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Zeenea är nästa generations datakatalog som hjälper företag att påskynda sina datainitiativ och bli datadrivna. Lär dig mer om Zeenea Data Discovery Platform
Zeenea är nästa generations datakatalog som hjälper företag att påskynda sina datainitiativ. Den molnbaserade plattformen erbjuder en tillförlitlig och begriplig databas som är tillgänglig med maximal enkelhet och automatik. Med bara några få klick kan du hitta, upptäcka, styra och hantera din organisations information. Zeenea erbjuder två användarupplevelser: Zeenea Studio, för datahanteringsteam och Zeenea Explorer, för att ge kataloganvändare en förenklad sök- och upplevelse. Lär dig mer om Zeenea Data Discovery Platform

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Accelerera tillväxten med datagrundat beslutsfattande och gör bra data tillgängliga för alla team. Gör som över 20 000 företag och använd Segment. Lär dig mer om Segment
Accelerera tillväxten med en av de ledande kunddataplattformarna och gör bra data tillgängliga för alla team. Segment gör att du kan samla in användarhändelser från dina webb- och mobilappar och tillhandahålla dina team med en komplett dataverktygslåda. Skapa en enhetlig kontakt mellan dina kunders alla plattformskanaler, aktivera sömlöst den bästa produktanalysen och använd ett API för att samla in analysdata över alla plattformar. Lär dig mer om Segment

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Datakvalitets-, masterdatahanterings- och datastyrningslösning utan licenskostnad. Lär dig mer om OpenDQ
Masterdatahanterings- och datastyrningslösning utan licenskostnad. Bygg holistiska processer för datahantering från början till slut på en lösning utan licenskostnad. Lär dig mer om OpenDQ

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
eLabJournal ELNs elektroniska allt i ett-laboratorieanteckningsbok innehåller även moduler för provspårning och protokollhantering. Lär dig mer om eLabJournal
eLabJournal erbjuder en intuitiv och flexibel lösning för att hantera information i ditt labb. Denna elektroniska allt i ett-laboratorieanteckningsboken innehåller också moduler för provspårning och protokollhantering. eLabJournal förbättrar effektiviteten vid dokumentering, organisering, sökning och arkivering av data, prover och protokoll. Programvaran passar alla laboratorier, från små akademiska laboratorier och start-ups till stora akademiska institut och globalt verksamma företag. Lär dig mer om eLabJournal

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
En onlinetjänst för rapportering och Business Intelligence som hjälper dig att få nya insikter från dina affärsdata.
En onlinetjänst för rapportering och Business Intelligence som hjälper dig att få nya insikter från dina affärsdata. Med den här tjänsten kan du enkelt skapa och dela kraftfulla rapporter för just detta ändamål på några få minuter, utan någon som helst IT-hjälp. Data kan importeras från applikationer och databaser, även bakom brandväggar. Gratis för 2 användare. Priser från 25 USD per månad. Lär dig mer om Zoho Analytics

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Betrodd av yrkespersoner för att säkert dela stora volymer känsliga dokument för due diligence, efterlevnad och rättstvister.
Firmex lättanvända och prisvärda virtuella datarum erbjuder support 24/7, vilket gör att du kan lita på att viktiga processer utförs friktionsfritt och projekt färdigställs snabbare. Över 120 000 företag har använt Firmex för att dela konfidentiella dokument under fusioner och förvärv, insamlingar, revisioner, rättstvister och upphandlingsprojekt med flera miljarder dollar på spel. Firmex kan sätta igång ditt projekt på några minuter och alla användare har tillgång till samma support som du. Inga kostnader per sida eller dolda avgifter. Lär dig mer om Firmex Virtual Data Room

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
PieSync synkroniserar dina kontakter mellan dina molnappar (Pipedrive, HubSpot, ActiveCampaign osv.). Tvåvägs och i realtid.
PieSync fungerar i bakgrunden och synkroniserar dina kontakter tvåvägs och i realtid mellan dina favoritmolnappar (Google/Office365-kontakter, CRM-verktyg, marknadsföringsverktyg, redovisningsverktyg, helpdeskverktyg). Detta innebär att du kommer att ha tillgång till den mest aktuella kundinformationen, oavsett var du är eller vem som angav uppgifterna. Några av de populäraste anslutningarna är: Google Contacts, Highrise, Hubspot, Infusionsoft, Insightly, MailChimp, Nimble, Pipedrive, Podio, Quickbooks, Salesforce, Zendesk och många fler. Lär dig mer om Operations Hub

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code-plattform för att bygga webbdatabasapplikationer utan kodning. Allt-i-ett-plattformen rankas som en ledare av Forrester Research och erbjuder allt du behöver för en digital omvandling av affärsverksamheten och arbetsflödena. Det inkluderar en integrerad molndatabas, en visuell applikationsbyggare, säkerhet i storföretagsklass, regelefterlevnad och skalbar global infrastruktur. Se varför över 15 000 företag över hela världen förlitar sig på Caspio. PROVA KOSTNADSFRITT. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Zoho Creator är en lågkodsplattform för applikationsutveckling som hjälper dig att bygga en anpassad, mobilförberedd app för att driva din verksamhet.
När varje affärsprocess är unik och skiljer sig från varandra kan en enda programvara omöjligen ge lösningar till alla. Det måste vara därför mer än 4 miljoner användare världen över har byggt anpassade applikationer för att hantera sina unika affärsprocesser. Zoho Creator ger dig viktiga verktyg och all hjälp du behöver för att skapa anpassade appar, allt på egen hand, oavsett din tekniska expertis. Se fallstudier. Lär dig mer om Zoho Creator

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera.
Serversäkerhetskopieringslösning som gör det möjligt för företag av alla storlekar att automatiskt återställa och skydda företagsdata via e-post med mera. Lär dig mer om Backblaze B2 Cloud Storage

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Företaget hjälper B2B-företag att upptäcka webbplatsbesökare och förvandla dem till kvalitetsleads.
Visste du att 98 % av dina webbplatsbesökare aldrig lämnar sina kontaktuppgifter? Med Leadfeeder kan du upptäcka de företag som besöker din webbplats, se vilka sidor de besöker och från vilka källor, och hantera nya leads genom att skicka dem till ditt CRM och de rätta teammedlemmarna. Leadfeeder hjälper dig att närma dig leads med rätt vinkel så att du kan sälja mer. Lär dig mer om Dealfront

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
En enkel och prisvärd allt i ett-programvara för att hantera och utveckla din gemenskap.
ToucanTech är en gemenskapsdatabas och webbplatsprogramvara som används av företag, skolor och ideella organisationer. ToucanTech gör så att institutionerna kan hantera alla kommunikationer, administration och data på ett och samma ställe. Det är en flexibel lösning till ett överkomligt pris, tack vare att den är synkroniserad med sociala medier och kombinerar CRM, e-post, betalningar, nyheter, evenemang, mentorskap med mera. Lär dig mer om ToucanTech

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Bygg kraftfulla formulär online med vår dra-och-släpp-byggare. Samla in handlingsbar data, integrera med andra appar och automatisera arbetsflöden."
Zoho Forms är en formulärbyggare utan kodning, som drar och släpper formulär online och skapar formulär för alla ändamål. Den erbjuder olika anpassningsalternativ, stöder uppgiftstilldelning, godkännandearbetsflöden och är även responsiv för mobila webbläsare. Zoho Forms integrerar väl med andra Zoho-produkter, Salesforce, Google Apps med mera. Zoho Forms erbjuder också inbyggda iOS- och Android-applikationer som låter dig skapa formulär och samla in data från din mobila enhet, vilket fungerar offline också! Lär dig mer om Zoho Forms

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Autopilot är en enkel och visuell programvara för marketing automation.
Enkel och visuell programvara för marketing automation som hjälper ditt företag att göra mer än att bara skicka e-post. Automatisera repetitiva uppgifter och bygg en bra marknadsstack med de appar du redan använder. Skapa kundresor med Autopilots dra-och-släpp-kanvas för att fånga och konvertera nya leads. Skicka personliga meddelanden för att få kontakt med nya kunder via flera kanaler. Mät framgången för din marknadsföring med dessa enkla rapporter. Du kan gå med i Autopilots nya samarbetspartnerprogram. Lär dig mer om Ortto

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Dataomvandling för molndatalager. Omvandla dina data till insikter och beslut för att överträffa dina konkurrenter.
Matillion tillhandahåller den enda dataomvandlingsprodukten som är specialbyggd för molndatalager. Lösningen hanterar: 1) Extrahera och läs in affärsdata i en CDW, vilket ger den skala och prestanda som behövs för att driva en datadriven analys. 2) Möjligheten att förena ett företags olika datakällor genom kraftfulla omvandlingsförmågor, vilket kompletterar processen för att göra data redo för analys. Lär dig mer om Matillion

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Hevo Data är en kodlös och dubbelriktad plattform för datapipeline som är speciellt byggd för moderna ETL-, ELT- och Reverse ETL-behov.
Hevo Data är en kodlös och dubbelriktad plattform för datapipeline som är speciellt byggd för moderna ETL-, ELT- och Reverse ETL-behov. Plattformen hjälper datateam att effektivisera och automatisera dataflöden över hela organisationen, vilket ger en besparing på ca 10 timmars konstruktionstid/vecka och 10 gånger snabbare rapportering, analys och beslutsfattande. Plattformen har stöd för över 100 integrationer som är färdiga att använda över databaser, SaaS-applikationer, molnlagring, utvecklingsverktyg för tredjepartsutvecklare (software development kit, SDK) och streamingtjänster. Lär dig mer om Hevo

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som tillhandahåller en flexibel produktinformationslösning med marknadens snabbaste implementering.
Sales Layer är en SaaS-baserad PIM som erbjuder en smidig lösning med marknadens snabbaste implementering. Sales Layer löser komplexa frågor i produktinformationsfält, produktinformationsversionskontroll och informationsflödet genom produktleveranskedjan. Med centraliserad affärsinformation från ERP, CRM och CMS skapar Sales Layer en molnbaserad databas med delbar, säker och hanterbar produktinformation. Lär dig mer om Sales Layer

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Omfattande säkerhetskopieringslösning för företag för alla arbetsbelastningar, som kombinerar dataskydd för säkerhetskopieringar, kopior, lagringsögonblicksbilder och CDP.
Omfattande säkerhetskopieringslösning för företag för alla arbetsbelastningar, som kombinerar dataskydd för säkerhetskopieringar, kopior, lagringsögonblicksbilder och kopior av kunddataplattform (customer data platform, CDP) i en enda kontrollpanel. Veeam tillhandahåller säkerhetskopiering, återställning och kopiering för virtuella maskiner och molnbaserade arbetsbelastningar samt fysiska servrar och arbetsstationer. Stöd för VMware, Hyper-V, AWS, Azure, Windows, Linux, Nutanix AHV och Google GCP. Veeam levererar också flera integrationer med ledande lagrings- och tjänsteleverantörer. Lär dig mer om Veeam Data Platform

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Algolia är en ledande sök-API för hemsidor och mobilappar. Enkel att implementera och utvecklarfokuserad.
Algolia är ett programmeringsgränssnitt (application program interface, API) för dynamiska upplevelser som hjälper företag att maximera sök- och upptäcktshastigheten, samtidigt som de löser problemet med relevansjustering med AI. Algolia Search är ett kraftfullt helt värdbaserat API som levererar innehåll till användare på millisekunder. Utvecklarna kan anpassa deras UX relevans och få insikter om hur användarna interagerar med den. Algolia Recommend är en robust API som låter dig bygga in unika produktrekommendationer i alla digitala e-handelsupplevelser. Lär dig mer om Algolia

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
SaaS-baserad lösning som hjälper till med datavisualisering genom livepresentationer, nyckeltal, värmekartor, våffeldiagram och mycket mer.
Elasticsearch är en sök- och analysmotor som är baserad på Apache Lucene och som kan lagra data och söka i denna data i princip i realtid. Elasticsearch, Logstash, Kibana och Beats utgör ”Elastic Stack” som utvecklats av Elastic. Elasticsearch med värd (Elastic Cloud) tillhandahålls också. Lär dig mer om Elastic Stack

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
En omfattande företagsnivå data backup och återställningslösning för att ge hela ditt företags arbetsbelastning ett kraftfullt skydd.
Vinchin Backup & Recovery är en användarvänlig företagsnivå dataskyddslösning som ger omfattande, kostnadsoptimerad, mycket skalbar backup och återhämtningsstrategi för din affärskritiska data på virtualiseringar (inklusive VMware, Hyper-V, XenServer, XCP-ng, oVirt, RHV, Oracle OLVM, Sangfor HCl, OpenStack, Huawei FusionCompute, H3C CAS/UIS, ZStack, Proxmox), databaser, massiva filer, fysiska servrar, och NAS-enheter i privata moln, offentliga moln, och hybridmolnmiljöer. Lär dig mer om Vinchin Backup & Recovery

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
En professionellt ledd plattform för att överföra ditt rutinmässiga arbete med dataskrapning.
Grepsr är en professionellt ledd plattform för att överföra ditt rutinmässiga arbete med dataskrapning. Produkten konfigurerar, hanterar och övervakar dina sökrobotar så att du kan fokusera på det som är viktigt i verksamheten. Produkter: Grepsr för Chrome och Grepsr Concierge Lär dig mer om Grepsr

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Börja köra säkerhetskopieringar och återställningar på mindre än 15 minuter. Comet är en snabb och säker allt i ett-plattform för säkerhetskopiering av data för IT-leverantörer.
Börja köra säkerhetskopieringar och återställningar på mindre än 15 minuter. Comet är en snabb och säker allt i ett-plattform för säkerhetskopiering av data för IT-team, företag och MSP. Du kontrollerar din säkerhetskopieringsmiljö och lagringsdestination (lokalt, AWS, Google Cloud Storage, Azure, Backblaze, Wasabi eller andra S3-lagringsleverantörer). Säkerhetskopieringsprogramvara som stöder företag i 110 länder på 10 olika språk. Enkel och lönsam prissättning. Inga kontrakt. Support, uppdateringar, replikering och varumärkesprofilering är helt gratis. Testa med en 30 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Comet Backup

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering
Keepit är ett programvaruföretag som ägnar sig åt dataskydd och specialiserar sig på säkerhetskopiering och återställning av molndata för alla SaaS-appar.
Keepit är en av branschledarna inom moln-till-moln-säkerhetskopiering med fullständig täckning över alla Microsoft 365-arbetsbelastningar: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups och offentliga mappar. Keepits arkitektur körs på en säker och privat infrastruktur som erbjuder oföränderlig data och säkrar datatillgänglighet – alltid. Med Keepit kan du hantera dina data oberoende av din SaaS-leverantör. Lär dig mer om Keepit

Funktioner

  • Datakvalitetskontroll
  • Datamigrering
  • Kunddatabas
  • Datasäkerhet
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Datasynkronisering
  • Data Import/Export
  • Datakontakter
  • Aktivitetspanel
  • Datavisualisering
  • Flera datakällor
  • Automatisk säkerhetskopiering