Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för kundkommunikation
Filterresultat (32)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
32 resultat
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kommunikationshanteringsprogram som använder omnikanalkommunikation i realtid. Anpassa kommunikationen genom att utnyttja kraften i kundsegmentering, automatisering och ett inbyggt CRM. Lägg till anteckningar, påminnelser och dra fördel av mer än 40 integrationer. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Skaffa en heltäckande portal för att hantera dina organisationers externa relationer, genom att spåra och mäta deras kommunikation med din verksamhet.
Lär dig mer om Moxo
Moxtra driver heltäckande portaler, en virtuell destination där organisationer kan hantera sina externa relationer med sina interna affärsteam för att leverera den punktlighet och kvalitet som krävs i dagens miljö. Hantera identiteter, ansvarsområden och interaktionsarbetsflöden i din app för att säkerställa affärskontinuitet, samtidigt som du får en smidig upplevelse med inbyggd säkerhet av bankstandard, revisionsloggar och regelefterlevnad.
Lär dig mer om Moxo
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter.
Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare:
-Inkorgshantering:
att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden.
-Samarbete:
Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter.
-Hantering av arbetsuppgifter:
hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines.
Lär dig mer om Rooftop
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Förbättra alla kundrelationer hela vägen från prospektgenerering till konvertering med Pipedrives allt-i-ett-lösning för försäljning.
Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives toppmoderna CRM-program besparar dig värdefull tid, minskar fotarbetet och förbättrar kundrelationerna hela vägen från prospektgenerering till konvertering. Ge dina säljare verktyg och automatiseringar som främjar säljandet, genererar högre intäkter och ökar kundnöjdheten. Fler än 98 000 kunder har redan valt Pipedrive. Ta reda på varför med en kostnadsfri 14-dagars testperiod. Inget kreditkort behövs!
Lär dig mer om Pipedrive
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag.
Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag. Skaffa ditt kostnadsfria flerkanaliga kontaktcentrum idag och hantera kundförfrågningar via e-post, telefonsamtal, livechatt, meddelandetjänster och sociala nätverk på ett och samma ställe.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera personer som är viktiga för ditt företag. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta och gör massutskick med hjälp av smarta fält som fylls i automatiskt. Tilldela dem till arbetsflöden och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Kommunikation i flera kanaler, inklusive obegränsade LinkedIn-förfrågningar och uppsökande dropp- och sekvenskampanjer
Lär dig mer om Jobin.cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Öka räckvidden och engagemanget för dina inlägg med hjälp av analyser och trendspaning i sociala medier, skapa innehållsplaner för alla plattformar ...
Lär dig mer om Fanpage Karma
Med Fanpage Karma kan du spåra både dina egna och konkurrenternas profiler, hantera ditt rykte, samt hitta influencers och idéer för copywriting. Du kan också skapa personliga rapporter, schemalägga inlägg i förväg tillsammans med ditt team och svara på meddelanden från alla dina sociala medier på ett och samma ställe. I korthet: En schweizisk kniv för sociala medier
Lär dig mer om Fanpage Karma
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för bättre kundrelationer. Interagera med kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier och utrusta dina agenter med en fullständig historik över alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från mer än 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP).
Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan.
Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden.
Lär dig mer om Intercom
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är en meddelandebaserad lösning för hantering av kundkommunikation (customer communication management, CCM) som kombinerar en webbplatschatt med mobilmeddelanden.
Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner.
Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning.
Lär dig mer om Userlike
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Tidio är ett kundkommunikationsverktyg som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är ett kraftfullt allt-i-ett-verktyg för hantering av kundkommunikation som höjer nivån på din kundservice och hjälper till att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar.
Lär dig mer om Tidio
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder.
Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik.
Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag.
Lär dig mer om Smartsupp
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
ZoomInfo Engage hjälper ditt säljteam att få kontakt med fler potentiella kunder, avsluta fler affärer och samla in varenda interaktion som sker.
Med ZoomInfo Engage kan du skala upp och automatisera din försäljning för smartare och effektivare prospektering, vilket sparar tid och frustration över manuell datainmatning i flera system.
Lär dig mer om ZoomInfo SalesOS
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Front är den ledande programvaran för kundkommunikation som hjälper team att samarbeta kring varje e-post.
Front driver affärens kärnpunkt, de meningsfulla kopplingarna mellan team och kunder som leder till varaktiga relationer. Genom att sammanföra e-post och appar i en samarbetsinriktad kundkommunikationsplattform driver Front verksamhetens effekt genom att skala naturliga samtal som skapar kunder för livet. Mer än 6 000 företag använder Front idag för att odla personliga kundrelationer i stor skala och omvandla sitt arbete till effekt. Läs mer på webbplatsen.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag.
Lär dig mer om Kommo
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker.
En kundkommunikationsapp specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se varför Gorgias är nummer 1 på Shopify.
Lär dig mer om Gorgias
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov!
Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov.
Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM.
Lär dig mer om Efficy CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt.
Lär dig mer om OnePageCRM
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt.
Lär dig mer om HelpDesk
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
FROGED är en robust plattform för produktframgång – byggd av ett SaaS-företag för andra SaaS-företag – som är känd för att öka antalet konverteringar och minska kundbortfallet.
FROGED är en centraliserad plattform för produktframgång, byggd av ett SaaS-företag för andra SaaS-företag. Genom vår plattform får varumärken tillgång till hela kundens livscykel: från onboarding och engagemang till proaktiv kundsupport. Genom att få en helhetsbild av hela kundens livscykel kan varumärken anpassa kundupplevelsen vid varje kontaktpunkt för att öka de löpande intäkterna och behålla kunderna. Upptäck omnikanalkommunikation idag! Prova FROGED GRATIS idag!
Lär dig mer om Froged
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Nuxeos molnbaserade innehållstjänstplattform med low-code hjälper dig att skapa skalbara, intelligenta innehållsapplikationer.
Nuxeos molnanpassade innehållstjänsteplattform för stora företag har i grunden förändrat hur dess användare arbetar med innehåll och data för att leverera nytt värde från digital information. Nuxeos molnbaserade plattform med low-code hjälper organisationer att skapa intelligenta innehållsapplikationer som förbättrar kundupplevelser, förbättrar beslutsfattandet och får ut produkter på marknaden snabbare.
Lär dig mer om Nuxeo
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning.
LiveVox nästa generations kraftfulla kontaktcenterplattform låter företag träffa kunder på sina önskade kanaler såsom röst, e-post, SMS och webbchat samtidigt som artificiell intelligens eller AI används för att skapa en sömlös kundupplevelse. All data samlas i centrala funktioner för kontaktcentrum såsom CRM, WFO och omnikanal/AI till en enda digital plattform för kundengagemang som ger medarbetarna tillgång till alla interaktioner för att erbjuda överlägsna kundupplevelser på ett snabbt och effektivt sätt.
Lär dig mer om LiveVox
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Förenkla din dagliga agenda, håll koll på allt som pågår och förbättra din verksamhet med denna lättanvända molnbaserade CRM-lösning.
Prova RAYNET CRM – ett förstklassigt gratis CRM.
Alla dina kunddata på ett ställe. Du kommer aldrig mer att behöva den där gamla adressboken. Om du verkligen vill förstå dina kunder och vad de behöver måste du känna till din relationshistorik. Med detta CRM tar det bara några sekunder att ta reda på allt som finns att veta om dina kunder. Du får en fullständig support och ett gratis webbinarium direkt från start. Håll koll på läget med RAYNET.
Lär dig mer om RAYNET CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Truepush är ett gratis push-meddelandeföretag för både webb och mobiltelefon med djupgående analys och lättanvänd instrumentbräda.
Truepush är ett avgiftsfritt push-meddelandeföretag för hemsidor. Truepush har ett nära samarbete med över 20 000 utvecklare/marknadsförare globalt. Bloggare, marknadsförare, appägare och utvecklare från olika branscher, inklusive mediahus och e-handelshemsidor, skickar miljontals meddelanden varje dag. Verktyget har avancerade funktioner som segmentering (fördefinierade och anpassade segment), projektduplicering, triggers och mallar, vilket gör det väldigt användarvänligt.
Lär dig mer om Truepush
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe.
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg.
Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe.
Lär dig mer om Trengo
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS).
Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring.
Lär dig mer om Maropost
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform.
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala.
Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande.
Lär dig mer om Infobip
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
BotXO tillverkar kraftfulla AI-chattrobotar.
Plattformen är enkel att använda och kräver ingen kodning.
Boka en gratis demo idag.
En konversationsbaserad AI-plattform för små och medelstora företag och storföretag. Nu kan vem som helst bygga AI-chattrobotar utan någon kodning.
BotXO-kunder finns i 13 länder i Europa och USA.
Varumärken som Carlsberg, Booking.com, Rockwool, KPMG, Deloitte, Zendesk och AKQA förlitar sig på programvaran.
Målet med BotXO-plattformen är att göra AI tillgängligt och enkelt att använda även för icke-kodare.
Den perfekta lösningen för att effektivisera din kundframgångsverksamhet, öka engagemanget och försäljningen.
Lär dig mer om Certainly
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Chaty är utformad för att hjälpa anställda att få kontakt med kunder på olika meddelandeapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger och mer.
Chaty är utformad för att hjälpa anställda att få kontakt med kunder på olika meddelandeapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger och mer.
Med en enda chattwidget som lagts till på din webbplats kan du skapa en personlig upplevelse för kunder som använder över 20 sociala kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber och Telegram för att ge omedelbar support; svara på förfrågningar, frågor och kommentarer; bygga förtroende och lojalitet och erbjuda värde till de människor som är viktiga för ditt företag, både på mobilen och webben.
Lär dig mer om Chaty
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning
Gnatta skapar programvara för kundkommunikation i omnikanaler, med produkter tillgängliga för företag i alla storlekar.
Datadog bygger programvara för universellt kundengagemang. Genom att fokusera på kunden kan de leverera framgång för ditt företag. Med hjälp av skräddarsydda arbetsflödesmotor centraliserar Datadog dina digitala kontakter samtidigt som de ökar både kvaliteten och effektiviteten hos dina operatörer. Tillvägagångssättet är verkligen omnikanal. Oavsett var/när/hur din kund hör av sig ska deras fråga att hanteras av rätt person, med rätt information, vid rätt tidpunkt.
Lär dig mer om Gnatta
...
Läs mer
Funktioner
- Flera kommunikationskanaler
- Partikommunikation
- Chatt och meddelanden
- Kunddatabas
- Interaktionsspårning