Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för kundkommunikation

Program för kundkommunikation strömlinjeformar, automatiserar och spårar kunduppsökande arbete i en organisation.

39 resultat

Förbättra alla kundrelationer hela vägen från prospektgenerering till konvertering med Pipedrives allt-i-ett-lösning för försäljning. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives toppmoderna CRM-program besparar dig värdefull tid, minskar fotarbetet och förbättrar kundrelationerna hela vägen från prospektgenerering till konvertering. Ge dina säljare verktyg och automatiseringar som främjar säljandet, genererar högre intäkter och ökar kundnöjdheten. Fler än 98 000 kunder har redan valt Pipedrive. Ta reda på varför med en kostnadsfri 14-dagars testperiod. Inget kreditkort behövs! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för bättre kundrelationer. Interagera med kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier och utrusta dina agenter med en fullständig historik över alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från mer än 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper över 40 000 företag över hela världen att skapa fantastiska kundupplevelser.
Freshdesk är ett molnbaserat hjälpdesk-system som erbjuder kraftfulla lösningar för kundservice. Freshdesk förenar konversationer från e-post, telefon, webb, chatt och sociala medier och hjälper dig att smidigt lösa problem över olika kanaler. Med Freshdesk kan du också automatisera arbetsflöden, erbjuda bekväma självbetjäningsalternativ, hantera servicenivåavtal och generera rapporter. Freshdesk används av över 40 000 kunder, inklusive Bridgestone, HP, Harvard University och DHL. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Börja gratis med LiveAgent och ge utmärkt kundservice med den ultimata helpdesklösningen för företag av alla storlekar.
LiveAgent är ett komplett kommunikationshanteringsprogram som använder omnikanalkommunikation i realtid. Anpassa kommunikationen genom att utnyttja kraften i kundsegmentering, automatisering och ett inbyggt CRM. Lägg till anteckningar, påminnelser och dra fördel av mer än 40 integrationer. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Bygg bättre kundrelationer med en förstklassig meddelandetjänst för företag.
Intercom är en plattform för samtalsbaserade relationer (conversational relationship platform, CRP). Med Intercom kan du bygga bättre kundrelationer genom personanpassade, meddelandebaserade upplevelser under hela kundresan. Några av världens mest framgångsrika företag som Atlassian, Shopify och New Relic använder Intercom för att leverera samtalsbaserade kundupplevelser genom chatt, robotar och personliga meddelanden. Lär dig mer om Intercom

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag.
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag. Skaffa ditt kostnadsfria flerkanaliga kontaktcentrum idag och hantera kundförfrågningar via e-post, telefonsamtal, livechatt, meddelandetjänster och sociala nätverk på ett och samma ställe. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler.
Userlike är en meddelandebaserad lösning för hantering av kundkommunikation (customer communication management, CCM) som kombinerar en webbplatschatt med mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Tidio är ett kundkommunikationsverktyg som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar.
Tidio är ett kraftfullt allt-i-ett-verktyg för hantering av kundkommunikation som höjer nivån på din kundservice och hjälper till att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov.
Bigin hjälper småföretag att komma bort från kalkylblad och komma igång med en CRM-lösning som verkligen är byggd för deras behov. Lär dig mer om Bigin by Zoho CRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats.
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
ZoomInfo Engage hjälper ditt säljteam att få kontakt med fler potentiella kunder, avsluta fler affärer och samla in varenda interaktion som sker.
Med ZoomInfo Engage kan du skala upp och automatisera din försäljning för smartare och effektivare prospektering, vilket sparar tid och frustration över manuell datainmatning i flera system. Lär dig mer om ZoomInfo Sales

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Front är den ledande programvaran för kundkommunikation som hjälper team att samarbeta kring varje e-post.
Front driver affärens kärnpunkt, de meningsfulla kopplingarna mellan team och kunder som leder till varaktiga relationer. Genom att sammanföra e-post och appar i en samarbetsinriktad kundkommunikationsplattform driver Front verksamhetens effekt genom att skala naturliga samtal som skapar kunder för livet. Mer än 6 000 företag använder Front idag för att odla personliga kundrelationer i stor skala och omvandla sitt arbete till effekt. Läs mer på webbplatsen. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Genesys Cloud gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Plattformen Genesys Cloud (tidigare PureCloud) är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation – röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering.
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera personer som är viktiga för ditt företag. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta och gör massutskick med hjälp av smarta fält som fylls i automatiskt. Tilldela dem till arbetsflöden och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Kommunikation i flera kanaler, inklusive obegränsade LinkedIn-förfrågningar och uppsökande dropp- och sekvenskampanjer Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker.
En kundkommunikationsapp specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för kundteam för att prata med prospekt och kunder genom olika kanaler.
Freshchat är en modern meddelandeprogramvara som har utformats för sälj- och kundteam för att prata med potentiella kunder på hemsidan, mobilappen eller sociala medier. Freshchat är ett stort steg från den gamla live-chatten och hjälper företag och team att fokusera på en kontinuerlig och sammanhangsdriven meddelandeupplevelse. Med funktioner som kampanjer, säljrobot, integrerad självbetjäning och intelligent meddelandedirigering, ställs förväntningarna in och uppfylls, och svaren på besökarnas frågor är smartare och snabbare. Lär dig mer om Freshchat

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Ett allt-i-ett verktyg för kundengagemang med livechatt, spårning av webbplatsbesökare och analysfunktioner.
Zoho SalesIQ är en allt-i-ett kundengagemang, livechatt och analysplattform för att förena dina marknadsförings-, försäljnings- och kundsupportinsatser, ge dina kunder en fantastisk upplevelse och öka affärstillväxten. Lär känna dina potentiella kunder bättre och inled rätt konversation med dem vid exakt rätt tidpunkt. Lär dig mer om Zoho SalesIQ

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
OneSignal är den marknadsledande lösningen för kundengagemang som erbjuder e-post, pushmeddelanden för mobil och webb, app-meddelanden samt SMS
OneSignal är den marknadsledande lösningen för kundmeddelanden och -engagemang, som erbjuder e-post, pushmeddelanden för mobil och webb, app-meddelanden samt SMS. Vår omnikanalsplattform gör det möjligt för en miljon företag att leverera över elva miljarder meddelanden varje dag. OneSignal drivs av en överlägsen arkitektur och är utformad för att skalas i enlighet med ditt företag och leverera meddelanden snabbare och mer tillförlitligt. OneSignal erbjuder verktyg som kundresor, A/B-testning, analyser, personlig anpassning, segmentering och mycket mer. Lär dig mer om OneSignal

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt.
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
FROGED är en robust plattform för produktframgång – byggd av ett SaaS-företag för andra SaaS-företag – som är känd för att öka antalet konverteringar och minska kundbortfallet.
FROGED är en centraliserad plattform för produktframgång, byggd av ett SaaS-företag för andra SaaS-företag. Genom vår plattform får varumärken tillgång till hela kundens livscykel: från onboarding och engagemang till proaktiv kundsupport. Genom att få en helhetsbild av hela kundens livscykel kan varumärken anpassa kundupplevelsen vid varje kontaktpunkt för att öka de löpande intäkterna och behålla kunderna. Upptäck omnikanalkommunikation idag! Prova FROGED GRATIS idag! Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning