Sverige Visa lokala produkter
321 resultat
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kommunikationshanteringsprogram som använder omnikanalkommunikation i realtid. Anpassa kommunikationen genom att utnyttja kraften i kundsegmentering, automatisering och ett inbyggt CRM. Lägg till anteckningar, påminnelser och dra fördel av mer än 40 integrationer. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för bättre kundrelationer. Interagera med kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier och utrusta dina agenter med en fullständig historik över alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från mer än 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Front är den ledande programvaran för kundkommunikation som hjälper team att samarbeta kring varje e-post. Lär dig mer om Front
Front driver affärens kärnpunkt, de meningsfulla kopplingarna mellan team och kunder som leder till varaktiga relationer. Genom att sammanföra e-post och appar i en samarbetsinriktad kundkommunikationsplattform driver Front verksamhetens effekt genom att skala naturliga samtal som skapar kunder för livet. Mer än 6 000 företag använder Front idag för att odla personliga kundrelationer i stor skala och omvandla sitt arbete till effekt. Läs mer på webbplatsen. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag. Skaffa ditt kostnadsfria flerkanaliga kontaktcentrum idag och hantera kundförfrågningar via e-post, telefonsamtal, livechatt, meddelandetjänster och sociala nätverk på ett och samma ställe. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Förbättra alla kundrelationer hela vägen från prospektgenerering till konvertering med Pipedrives allt-i-ett-lösning för försäljning. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives toppmoderna CRM-program besparar dig värdefull tid, minskar fotarbetet och förbättrar kundrelationerna hela vägen från prospektgenerering till konvertering. Ge dina säljare verktyg och automatiseringar som främjar säljandet, genererar högre intäkter och ökar kundnöjdheten. Fler än 98 000 kunder har redan valt Pipedrive. Ta reda på varför med en kostnadsfri 14-dagars testperiod. Inget kreditkort behövs! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en meddelandebaserad lösning för hantering av kundkommunikation (customer communication management, CCM) som kombinerar en webbplatschatt med mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Lär dig mer om Gorgias
En kundkommunikationsapp specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt. Lär dig mer om Missive
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox nästa generations kraftfulla kontaktcenterplattform låter företag träffa kunder på sina önskade kanaler såsom röst, e-post, SMS och webbchat samtidigt som artificiell intelligens eller AI används för att skapa en sömlös kundupplevelse. All data samlas i centrala funktioner för kontaktcentrum såsom CRM, WFO och omnikanal/AI till en enda digital plattform för kundengagemang som ger medarbetarna tillgång till alla interaktioner för att erbjuda överlägsna kundupplevelser på ett snabbt och effektivt sätt. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
All-In-One Automation Tool with Sourcing, Outreach, data enrichment ATS / CRM, database management, and synchronization capabilities. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud is an All-In-One Automation tool to Find and Engage with People important to your business. Import profiles in bulk, filter, track, and manage them in auto-updating repositories. Easily pick the best to contact and reach out in bulk with auto-compiling smart fields. Assign them to workflows and keep track of all your conversations with timelines, tags and notes. Multichannel communication including unlimited LinkedIn connection requests and outreach campaigns with drip and sequences Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lär dig mer om WhatsApp

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Lär dig mer om Telegram

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lär dig mer om Viber

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have used HoneyBook to increase their bookings and save time. For your first 6 months, get HoneyBook for $1 per month with code ONLY1. Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Reach new customers and keep them engaged. Bring every channel and customer into one inbox. Collect digital and in-person payments.
Podium is an award-winning customer interaction platform that utilizes text messaging to help businesses manage relationships, generate leads, collect reviews, send SMS marketing campaigns and accept payments from customers. Podium's platform consolidates customer interactions, online reviews, marketing campaigns and payments into a single dashboard to help over 150,000 local businesses win. Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Never miss a message with instant notifications and real-time conversations across customer-preferred channels.
Thryv allows you to see every customer conversation in real-time in one single thread inside the Thryv Inbox. Receive messages from popular platforms such as Instagram®, Facebook®, Google™ or WebChat on your website and conveniently manage and respond to every message in one place. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Sirena is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Lär dig mer om Sirena

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lär dig mer om Weave

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
ZoomInfo Engage hjälper ditt säljteam att få kontakt med fler potentiella kunder, avsluta fler affärer och samla in varenda interaktion som sker.
Med ZoomInfo Engage kan du skala upp och automatisera din försäljning för smartare och effektivare prospektering, vilket sparar tid och frustration över manuell datainmatning i flera system. Lär dig mer om ZoomInfo

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Lär dig mer om Text Request

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Help Scout is a web-based help desk designed for a great customer experience.
Help Scout scales like any other help desk, but the customer experience feels personalized like email. Help Scout is ideal for companies of all sizes, and supports companies with 500+ users. Help Scout's clutter-free features keep teams of any size on the same page. With best in-class-reporting, integrated knowledge base, robust API and tons of integrations, and free iPhone app to support customers on the go, Help Scout lets your team focus on what really matters: your customers. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Send automated appointment reminder calls, text messages, and emails from your existing scheduling software. HIPAA Compliant. SOC-2.
ReminderCall is a HIPAA-compliant, Automated Appointment-Reminder Platform for Hospitals, Surgery Centers, Private Practices, and small businesses looking for a solution for chronic no-shows. Send reminder calls, 2-way text reminders, and email reminders, using your existing software or our custom scheduler. Use your own voice, the system's voice, or a combination of the two in English, French, or Spanish. See all confirmations and replies live. We are SOC-2 and HIPAA certified. 100% US-based. Lär dig mer om ReminderCall.com

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lär dig mer om Textline

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om amoCRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Lär dig mer om Whistle Messaging

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lär dig mer om ServiceNow Customer Service Management

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Broadly is a review generation platform that helps local businesses get positive online reviews while protecting their reputations.
Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation. Lär dig mer om Broadly

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Zingle helps SMBs and enterprise companies communicate with their customers authentically, at scale, for a better experience.
Maintain connection and keep the conversation open across every touchpoint in your customer's journey. Engineered for enterprise marketers, corner shops and small business, Medallia Zingle's cloud-based messaging platform combines all of your contacts and conversations onto one screen, including SMS texting, MMS, Facebook Messenger, web chat and more. Schedule messages, automate personalized responses, send promotions, shortcodes and mobile keywords. Intelligent communication at scale. Lär dig mer om Zingle

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
We automate referrals, retention, & reviews for insurance agencies with intelligent touch-points & the best handwriting tech available.
We work with insurance agencies to automate referrals, retention, and online reviews. Find & leverage your most loyal clients by inspiring them to refer you to their friends and family. Keep clients engaged with meaningful communication so they're less sensitive of price and more appreciative of you. Grow online reputation and drive warm prospects to your door by collecting and sharing positive testimonials and reviews. Lär dig mer om Rocket Referrals

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Lär dig mer om CallingPost

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Connect with customers through video messaging for higher adoption and retention.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you record, share, and track customer outreach efforts through our video message software. BombBomb is the leader in video messaging for customer communication because we know video and guide you through the process to truly help you build real customer relationships. Lär dig mer om BombBomb

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lär dig mer om Preferred Patron Loyalty

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Lär dig mer om Kenect

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Easy-to-use business SMS solution offering better customer communication through the power of texting. Handy web platform & mobile app.
Mobile Text Alerts is an easy-to-use business SMS solution offering better customer communication (and therefore more sales) through the power of texting. Get up and running in seconds and enjoy our user-friendly online platform and mobile app, allowing you to easily and efficiently engage with customers and prospects all at once or individually via texting. Free up time and hassle with automated messaging, flexible opt-in choices to build your subscriber list, analytics options, and much more. Lär dig mer om Mobile Text Alerts

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Lär dig mer om Sendspark

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
We help teams get everything in one place, work more collaboratively to get more done, and track and improve performance.
FreeAgent is a complete CRM platform with robust work management. FreeAgent empowers leaders to optimize sales, marketing, customer success, project management and more -- so every employee has workdays full of impact. Designed for the new world of work, remote teams thrive with complete visibility into day-to-day activity, real-time collaboration, and powerful low-code/no-code customization. Lär dig mer om FreeAgent CRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 10 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Lär dig mer om Zenvia

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Business messenger with multi channel features for customer communications management system. Convert your visitors into clients today
JivoChat helps organize all your client contact records with one smart customer communications management system. Monitor your visitors, talk to them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one tool: JivoChat. Maximize outbound communications: use smart triggers, callback features, and JivoChat Business phone telephony services. Use JivoChat to convert your visitors into clients today! Lär dig mer om JivoChat

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
#1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Lär dig mer om 11Sight

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
#1 Action-Focused Sales CRM for Small Business. Focus on the Next Action, follow up with every lead, and stay in control of your sales.
OnePageCRM is the 1st action-focused sales CRM that helps small and medium-sized businesses stay in control of their sales. Focus on what needs to be done next, follow up with every lead, keep the team on the same page, and close more deals, one sales action at a time. Save time and automate your admin and data entry. Generate leads in a click from anywhere on the web. Reap the CRM benefits on the go with iOS and Android mobile apps. Any questions? We offer support via email, phone and chat. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning