Sverige Visa lokala produkter
362 resultat
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är ett komplett kommunikationshanteringsprogram som använder omnikanalkommunikation i realtid. Anpassa kommunikationen genom att utnyttja kraften i kundsegmentering, automatisering och ett inbyggt CRM. Lägg till anteckningar, påminnelser och dra fördel av mer än 40 integrationer. Med LiveAgent är det enkelt att tillhandahålla kundservice av världsklass. Starta en gratis provperiod. Inget kreditkort krävs. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Skaffa en heltäckande portal för att hantera dina organisationers externa relationer, genom att spåra och mäta deras kommunikation med din verksamhet. Lär dig mer om Moxo
Moxtra driver heltäckande portaler, en virtuell destination där organisationer kan hantera sina externa relationer med sina interna affärsteam för att leverera den punktlighet och kvalitet som krävs i dagens miljö. Hantera identiteter, ansvarsområden och interaktionsarbetsflöden i din app för att säkerställa affärskontinuitet, samtidigt som du får en smidig upplevelse med inbyggd säkerhet av bankstandard, revisionsloggar och regelefterlevnad. Lär dig mer om Moxo

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
For compliant Employee-Customer WhatsApp (not call center) Employee’s private WhatsApps chats with customers monitored & synced to CRM Lär dig mer om Membit
For compliant Employee-Customer WhatsApp (not call centers). Ensure employee’s personal WhatsApps chats with customers are synced to the CRM. Block forbidden messages, ensure corporate visibility, prevent data leakage, use powerful request routing, automation and tagging. Customer-facing teams in car dealership banking, insurance, automotive and telco rely on Membit for - 100% customer communication visibility - 100% compliance, - 80% saving in admin work Lär dig mer om Membit

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
HelpDesk är ett ärendesystem online som har utformats för att förenkla teamarbetet. Erbjud enastående kundtjänst. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk
HelpDesk är ett ärendesystem online som förenklar teamarbetet. Lösningen är full av funktioner som främjar samarbete inom ditt team. Du kan använda taggning, lägga till privata anteckningar, tilldela ärenden till specifika teammedlemmar och skapa fasta svar. För att säkerställa högsta säkerhetsnivå krypterar systemet dina data med 256-bitars SSL-protokoll. HelpDesk har utformats för att spara tid åt dina ombud och ge dem möjlighet att erbjuda högsta möjliga kundservice. Enkelt. Lär dig mer om HelpDesk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Front är den ledande programvaran för kundkommunikation som hjälper team att samarbeta kring varje e-post. Lär dig mer om Front
Front driver affärens kärnpunkt, de meningsfulla kopplingarna mellan team och kunder som leder till varaktiga relationer. Genom att sammanföra e-post och appar i en samarbetsinriktad kundkommunikation splattform driver Front verksamhetens effekt genom att skala naturliga samtal som skapar kunder för livet. Mer än 6 000 företag använder Front idag för att odla personliga kundrelationer i stor skala och omvandla sitt arbete till effekt. Läs mer på webbplatsen. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Förbättra alla kundrelationer hela vägen från prospektgenerering till konvertering med Pipedrives allt-i-ett-lösning för försäljning. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrives toppmoderna CRM-program besparar dig värdefull tid, minskar fotarbetet och förbättrar kundrelationerna hela vägen från prospektgenerering till konvertering. Ge dina säljare verktyg och automatiseringar som främjar säljandet, genererar högre intäkter och ökar kundnöjdheten. Fler än 98 000 kunder har redan valt Pipedrive. Ta reda på varför med en kostnadsfri 14-dagars testperiod. Inget kreditkort behövs! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Userlike är ett av de första och enda livechattprogrammen som hjälper ditt företag att få och behålla kunder genom olika meddelandekanaler. Lär dig mer om Userlike
Userlike är en meddelandebaserad lösning för hantering av kundkommunikation (customer communication management, CCM) som kombinerar en webbplatschatt med mobilmeddelanden. Chatta med dina kunder via din hemsida, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram och SMS. Anslut en chattrobot och automatisera delar av dina kundinteraktioner. Skapad och hanterad i Tyskland. Userlike håller dina och dina kunders data säkra med en 100 % GDPR-kompatibel kommunikationslösning. Lär dig mer om Userlike

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en förstklassig gratis CRM med kundkommunikation och kundtjänst. Molnet, mobil och öppen källa. Används av fyra miljoner företag. Skaffa ditt kostnadsfria flerkanaliga kontaktcentrum idag och hantera kundförfrågningar via e-post, telefonsamtal, livechatt, meddelandetjänster och sociala nätverk på ett och samma ställe. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Smartsupp är en gratis livechatt med videoinspelningar gjorda för din webbplats. Lär dig mer om Smartsupp
Smartsupp livechatt gör att du kan starta ett personligt samtal med dina webbplatsbesökare och omvandla dem till nöjda kunder. Det här är en av de populäraste livechattarna, med 284 000 användare över hela världen. Dra nytta av avancerade funktioner, som automatiska meddelanden, besökarregistrering och detaljerad statistik. Dina kunder surfar på din webbplats just nu. Skapa ett konto som är gratis för alltid och börja chatta idag. Lär dig mer om Smartsupp

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Tidio är ett kundkommunikationsverktyg som gör att du kan erbjuda utmärkt kundservice och generera försäljning med livechatt och chattrobotar. Lär dig mer om Tidio
Tidio är ett kraftfullt allt-i-ett-verktyg för hantering av kundkommunikation som höjer nivån på din kundservice och hjälper till att generera ökad försäljning. En lättillgänglig livechattwidget gör din verksamhet tillgänglig 24/7 medan AI-drivna chattrobotar engagerar dina kunder i realtid så att du kan sälja mer. Dessutom kan du ansluta Messenger, Instagram, livechatt och e-post till Tidio med flera kanaler och besvara alla meddelanden från en plats, även från mobilen. Programvaran kan enkelt integreras med alla hemsidor och plattformar. Lär dig mer om Tidio

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Gorgias är en allt i ett-kundservice med kundtjänst, kundsupport och livechatt för Shopify, Magento och BigCommerce-butiker. Lär dig mer om Gorgias
En kundkommunikationsapp specifikt utformad för Shopify (även helt integrerad med Magento och BigCommerce). Centralisera din kundtjänst genom att ansluta alla kanaler på ett ställe – e-post, livechatt, telefon, Facebook, Instagram och mer – och förbättra svarstiderna för support med 43 %. Allt i ett: Redigera/återbetala beställningar, använd lojalitetspoäng, hantera prenumerationer och mer. Lägg till mallar, automatisering, regler och makron. Skaffa en demo eller skapa en gratis testversion. Se varför Gorgias är nummer 1 på Shopify. Lär dig mer om Gorgias

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
FROGED är en robust plattform för produktframgång – byggd av ett SaaS-företag för andra SaaS-företag – som är känd för att öka antalet konverteringar och minska kundbortfallet. Lär dig mer om Froged
FROGED är en centraliserad plattform för produktframgång, byggd av ett SaaS-företag för andra SaaS-företag. Genom vår plattform får varumärken tillgång till hela kundens livscykel: från onboarding och engagemang till proaktiv kundsupport. Genom att få en helhetsbild av hela kundens livscykel kan varumärken anpassa kundupplevelsen vid varje kontaktpunkt för att öka de löpande intäkterna och behålla kunderna. Upptäck omnikanalkommunikation idag! Prova FROGED GRATIS idag! Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox nästa generations kraftfulla kontaktcenterplattform låter företag träffa kunder på sina önskade kanaler såsom röst, e-post, SMS och webbchat samtidigt som artificiell intelligens eller AI används för att skapa en sömlös kundupplevelse. All data samlas i centrala funktioner för kontaktcentrum såsom CRM, WFO och omnikanal/AI till en enda digital plattform för kundengagemang som ger medarbetarna tillgång till alla interaktioner för att erbjuda överlägsna kundupplevelser på ett snabbt och effektivt sätt. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Ett heltäckande automatiseringsverktyg med funktioner för sourcing, uppsökande verksamhet, databerikning, ATS/CRM, databashantering och synkronisering. Lär dig mer om Jobin.cloud
Jobin.cloud är ett heltäckande automatiseringsverktyg för att hitta och engagera personer som är viktiga för ditt företag. Massimportera profiler och filtrera, spåra och hantera dem i arkiv som uppdateras automatiskt. Välj enkelt ut de bästa personerna att kontakta och gör massutskick med hjälp av smarta fält som fylls i automatiskt. Tilldela dem till arbetsflöden och håll reda på alla konversationer med tidslinjer, taggar och anteckningar. Kommunikation i flera kanaler, inklusive obegränsade LinkedIn-förfrågningar och uppsökande dropp- och sekvenskampanjer Lär dig mer om Jobin.cloud

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Plattform med flera kanaler (e-post, SMS) för marketing automation som är enkel att använda och ger dig ypperlig leveransbarhet Lär dig mer om Maropost
Maropost är utformad för media-, publicerings- och e-handelsföretag och är en förstklassig plattform för marketing automation som låter dig förvärva, engagera och konvertera potentiella kunder och kunder över flera marknadsföringskanaler (t ex, e-post, SMS). Programvaran säkerställer ypperlig leveransbarhet (98 %) med ett dedikerat team som tar hand om dina behov av e-postmarknadsföring. Lär dig mer om Maropost

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelande n kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
SmartInbox is a customer communication app that centralizes all incoming messages from social and other channels in a single spot. Lär dig mer om SmartInbox
If you’re an ecommerce owner, you’re probably noticing that you’re spending a ton of time on your shop’s customer service and you’re spending a lot of time flipping between screens getting data, then finding the spot to respond back to your customers. With SmartInbox skip all that chaos. In a single app, faster respond to conversations from social media and around the web and improve your customer relationships, increasing brand value and customer loyalty. Grab your free trial today! Lär dig mer om SmartInbox

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Cloud-based solution that assists with customer communications through business interactions, automation, messaging and more.
Messaging app that enables real time customer communications for small businesses. Lär dig mer om WhatsApp

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more.
Cloud-based messaging application that provides media exchange, data encryption, photo editing, and more. Lär dig mer om Telegram

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement tool that provides users with eCommerce brand discovery options.
Ideal for businesses of all sizes, it is a customer engagement and communication tool that provides users with eCommerce brand discovery options. Lär dig mer om Viber

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundtjänstlösning.
Zendesk är molnbaserad helpdesk-programvara som är byggd för bättre kundrelationer. Interagera med kunder på alla kanaler: SMS, webb, mobilapp, telefon, e-post, sociala medier och utrusta dina agenter med en fullständig historik över alla kundinteraktioner, inklusive de som spåras från mer än 700 appintegrationer. Se varför företag som Uber, Venmo, Shopify och LendingClub använder Zendesk för att sänka sina supportkostnader och öka kundnöjdheten. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The smarter way for small businesses to do great work Keap organizes your client information & daily work in one place, freeing you up
Grow your business with the all-in-one CRM, sales & marketing software for serious business owners. Our platform organizes your customer information and daily work in one place, freeing you up from repetitive tasks so you have more time to focus on growing your business. Lär dig mer om Keap

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The customer communication tools you need to book clients, manage projects, and get paid. Use code "ONLY1" to start for $1/mo.
HoneyBook makes it easy to communicate with customers and clients, manage projects, and get paid—all in one place. With proposals, invoices, contracts, payments, and scheduling at your fingertips, you have everything you need to give clients a great experience. Get your first 6 months for just $1/mo with code "ONLY1". Lär dig mer om HoneyBook

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Reach new customers and keep them engaged. Bring every channel and customer into one inbox for a seamless customer experience.
Podium is an award-winning customer communication platform that uses text messaging to help businesses manage relationships, generate leads, collect reviews, send SMS marketing campaigns, and accept payments from customers. Podium's platform consolidates customer interactions, online reviews, marketing campaigns and payments into a single dashboard to help over 100k local businesses win. Get started today with a 14-day free trial. Lär dig mer om Podium

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Never miss a message with instant notifications and real-time conversations across customer-preferred channels.
Thryv allows you to see every customer conversation in real-time in one single thread inside the Thryv Inbox. Receive messages from popular platforms such as Instagram®, Facebook®, Google or WebChat on your website and conveniently manage and respond to every message in one place. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business.
Weave is the all-in-one customer communication and engagement platform for small business. From the first phone call to the final invoice and every touchpoint in between, Weave connects the entire customer journey. Weave’s software solutions transform how local businesses attract, communicate with and engage customers to grow their business. Lär dig mer om Weave

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Simplifies WhatsApp communication between customers and businesses, helping them to drive growth in the messaging age.
Zenvia Conversion (formerly Sirena) is the solution that helps businesses get discovered, communicate, and drive growth in the messaging age. Allow every department of your company to have a unique WhatsApp line to centralize communications and track their interactions with your business. No more using a personal WhatsApp to chat with clients. Using approved templates, provide an immediate response to all inquiries from customers from any channel through WhatsApp Lär dig mer om Zenvia Conversion

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The text messaging service crafted to cut through the noise, so you can connect with customers anytime, anywhere.
Text Request is the business texting platform built to ignite customer engagement. We’ve crafted plug-and-play messaging solutions to your everyday communication problems, so you can cut through the noise and connect with customers anytime, anywhere. Text Request is designed to scale with you, from one person handling a few conversations, to thousands of employees sending millions of messages, to custom solutions built on our API. Learn more about how we help busy business leaders like you with Lär dig mer om Text Request

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
ZoomInfo Engage hjälper ditt säljteam att få kontakt med fler potentiella kunder, avsluta fler affärer och samla in varenda interaktion som sker.
Med ZoomInfo Engage kan du skala upp och automatisera din försäljning för smartare och effektivare prospektering, vilket sparar tid och frustration över manuell datainmatning i flera system. Lär dig mer om ZoomInfo SalesOS

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Help Scout's email management software has the features you need to keep things simple, move fast, and focus on delighting customers.
Answer 52% more emails with ease with Help Scout. Help Scout pulls in emails from your existing shared email account, giving you access to additional features that make your team more collaborative and productive. View all of the replies your team has sent, and see when someone is actively replying. Access detailed reports, build a library of saved replies, and take advantage of workflows to automate repetitive tasks. You'll have happier customers and fewer email requests — everyone wins. Lär dig mer om Help Scout

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Send automated appointment reminder calls, text messages, and emails from your existing scheduling software. HIPAA Compliant. SOC-2.
ReminderCall is a HIPAA-compliant, Automated Appointment-Reminder Platform for Hospitals, Surgery Centers, Private Practices, and small businesses looking for a solution for chronic no-shows. Send reminder calls, 2-way text reminders, and email reminders, using your existing software or our custom scheduler. Use your own voice, the system's voice, or a combination of the two in English, French, or Spanish. See all confirmations and replies live. We are SOC-2 and HIPAA certified. 100% US-based. Lär dig mer om ReminderCall.com

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lär dig mer om Textline

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om amoCRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Lär dig mer om Whistle Messaging

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Lär dig mer om ServiceNow Customer Service Management

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
With ClientCircle, you'll have happier clients and more sales. Made for insurance.
ClientCircle is complete suite of sales, marketing, and communications tools and services that help insurance agencies grow. We help insurance agents manage the full customer journey—from prospecting to cross sales to building long-term, meaningful relationships. Lär dig mer om Rocket Referrals

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Consolidate leads and streamline communication to win more business. Broadly helps local businesses engage with leads and customers.
Win more business by consolidating leads and streamlining communication. Broadly helps local businesses attract leads, connect with customers, and automatically request reviews - all from one easy-to-use app. Consistently provide a 5-star customer experience with a responsive website, automated web chat, streamlined text and email communication, templated messages, flexible mobile payment options & more. Broadly makes it easy for customers to find you, work with you, and rave about you. Lär dig mer om Broadly

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Zingle helps SMBs and enterprise companies communicate with their customers authentically, at scale, for a better experience.
Maintain connection and keep the conversation open across every touchpoint in your customer's journey. Engineered for enterprise marketers, corner shops and small business, Medallia Zingle's cloud-based messaging platform combines all of your contacts and conversations onto one screen, including SMS texting, MMS, Facebook Messenger, web chat and more. Schedule messages, automate personalized responses, send promotions, shortcodes and mobile keywords. Intelligent communication at scale. Lär dig mer om Zingle

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Connect with customers through video messaging for higher adoption and retention.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps you record, share, and track customer outreach efforts through our video message software. BombBomb is the leader in video messaging for customer communication because we know video and guide you through the process to truly help you build real customer relationships. Lär dig mer om BombBomb

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Lär dig mer om CallingPost

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. Lär dig mer om TeamSupport Messaging & Live Chat

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call
The Cloud Phone System of choice for modern sales and support teams. We help end clueless conversations by adding context to every call. Call software, virtual numbers, SMS campaigns, native CRM integrations, and lots more at just $30 per user. Sign up and get a 14-day free trial. Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lär dig mer om Preferred Patron Loyalty

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Business messenger with multi channel features for customer communications management system. Convert your visitors into clients today
JivoChat helps organize all your client contact records with one smart customer communications management system. Monitor your visitors, talk to them via online chat, phone calls, emails, Facebook Messenger, Viber, Telegram and many more using just one tool: JivoChat. Maximize outbound communications: use smart triggers, callback features, and JivoChat Business phone telephony services. Use JivoChat to convert your visitors into clients today! Lär dig mer om JivoChat

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Lär dig mer om Kenect

Funktioner

  • Flera kommunikationskanaler
  • Partikommunikation
  • Chatt och meddelanden
  • Kunddatabas
  • Interaktionsspårning