I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för automatisk uppringning

Programvara för automatisk uppringning automatiserar telefonuppringningen för call centers, teletjänstcentraler och säljteam. Använd Capterra för att hitta rätt system för automatisk uppringning för ditt företag i Sverige.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för automatisk uppringning

Sverige Visa lokala produkter
25 resultat
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus is a web-based auto dialer solution for telemarketing, fundraising, and appointment scheduling businesses. Intelligent campaigns optimize your call center efficiently by automating contacts & call flows, making sure that high-opportunity conversations are the only ones you will be having. The Journey module allows you to automate and integrate anything you could imagine. Keep an eye on events and respond accordingly. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Kraftfull ombudsbaserad automatisk uppringning utan begränsning av samtidiga samtal och avancerade konfigurationsmöjligheter som olika uppringningshastigheter, samtalsmodi, anpassningsbara samtalsbegränsningar eller tidszonsmedvetenhet. Använd Dialfire röstterminering eller BYO. Dialfire Dialer erbjuder automatiseringsprocesser, statistik, rapportering och enkla anpassningsbara kontaktformulär. Ingen installationskostnad, installation eller månadskostnad. Du betalar helt enkelt fortlöpande. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Sverige Lokal produkt
CallMaker är en intelligent dialer som effektiviserar försäljningskontakter för företag. Moduler för att boka möten och flera dialertyper så som power eller predictive dialer ingår Lär dig mer om CallMaker
CallMaker är en automatisk, intelligent dialer, som hjälper till att öka din försäljning. CM Software har utvecklat CallMaker Dialer som effektiviserar utgående och inkommande försäljningskontakter för företag inom alla branscher där försäljningsintensitet och många kontakter är viktiga. Vårt fokus är att alla funktioner ska hjälpa dig att förbättra - på sista raden - där det räknas! Våra moduler för att boka besök och boka möten är för dig som bokar möten, till exempel för att boka säljare eller boka ett möte. Dialern finns både som Power Dialer, Predictive Dialer, Auto Aialer, Preview Dialer och Click n Dial. Lär dig mer om CallMaker

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst. Lär dig mer om Squaretalk
Squaretalk CPaaS inkluderar en prediktiv automatisk uppringningslösning och med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd kommunikationsplattform ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt, var som helst och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Värdbaserad prediktiv uppringning, automatisk uppringare, SMS och röstsändningssystem. Multitenans med fakturering och vit etikett. Lär dig mer om DialerAI
DialerAI lämpar sig för att automatisera säljsamtal, samla in försenade betalningar eller boka möten. Med DialerAI:s programvara för automatisk uppringning kan du öka produktiviteten och effektiviteten med upp till 3 gånger, avvisa upptagna, obesvarade och frånkopplade linjer och endast vidarebefordra samtal som besvarats av kunder till dina agenter. DialerAI är idealisk för teleoperatörer och callcenter eftersom den är en multitenans med fakturering och vit etikett. Den är tillgänglig i hela världen och prisvärd så att du kan välja din egen rösttjänstleverantör. Lär dig mer om DialerAI

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM automatisk uppringningsprogram hjälper dig att automatisera, effektivisera och hantera din telefonverksamhet. Ta kundinteraktionen till nästa nivå med Agile CRM:s branschledande power dialer-funktion. Välj flera kontakter och ring dem en efter en, antingen automatiskt eller manuellt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Twilio tillhandahåller enkla API:er för att bygga skalbara, pålitliga röst- och SMS-appar för webben eller mobila enheter.
Twilio är en av världens ledande molnkommunikationsplattformer som gör det möjligt för dig att engagera kunder via olika kanaler – SMS, röst, video, e-post, WhatsApp med mera. Med API:er som betalas när de används kan företag skala upp kommunikationen på ett tillförlitligt sätt. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Ring fler potentiella kunder och gör affärer snabbare med samtal av bättre kvalitet som ger dina säljare överhanden.
Aircall är ett molnbaserat telefonsystem med robust kapacitet för automatisk uppringning. Med Aircalls Power Dialer kan säljteam snabbt sammanställa en lista över nummer och ringa samtliga med ett enda klick. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM-verktygen får säljteamen hjälp att prestera mer effektivt. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag.
Med CloudTalks kraftfulla programvara för automatisk uppringning kan din personal hantera fler samtal på kortare tid. Över 2 500 bolag - inklusive DHL, Yves Rocher och Glovo - förlitar sig på CloudTalk för överlägsen samtalskvalitet och funktioner för automatisk uppringning. Gör det enklare för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 tidsbesparande funktioner och enkla integreringar med dina befintliga kundsupport-, CRM- och e-handelsprogramvara. Prova en 14-dagars provperiod, helt gratis. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
En av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce. Lätt att använda. Lätt att hantera. Byggd för team.
Groove är en av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce och specialiserar sig på användarvänlighet, enkel administration och samarbete mellan olika team. Groove är byggd för att uppfylla behoven hos säljare som jobbar med hela försäljningscykeln och automatiserar icke-försäljningsaktiviteterna så att försäljningsrepresentanterna kan lägga mer tid på att bygga relationer och generera intäkter. Över 50 000 kontoansvariga (account executive, AE), försäljningsutvecklare (sales development rep, SDR) och kundframgångschefer (customer success managers, CSM) använder Groove på snabbväxande företag inklusive Google, Uber, BBVA och Capital One. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Kontakta och följ effektivt och enkelt upp dina leads. Denna uppringningsfunktion har allt du behöver och både är prisvärd och enkel att använda.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktionen på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution. Lär dig mer om Myphoner

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Sprinklr är en programvaruplattform för företag som är byggd för att hantera kundupplevelser i stor skala.
Sprinklrs uppdrag är att hjälpa världens mest omtyckta varumärken att skapa nöjda kunder. Det görs med världens första plattform för hantering av kundupplevelsen (customer experience management, CXM), som möjliggör personliga, mänskliga kontakter i stor skala i mer än 25 olika kommunikationskanaler som Twitter, Facebook och Instagram. Sprinklr har sitt huvudkontor i New York med 1 400 anställda på 22 kontor och arbetar med mer än 1 200 av världens mest värdefulla varumärken, inklusive: McDonalds, Nike och Microsoft. Lär dig mer om Sprinklr

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
En omfattande uppringningslösning för att underlätta utgående verksamhet och genomföra utgående kampanjer.
Du har allt du behöver för att bättre kunna hantera din utgående verksamhet med Call Center Studios Predictive Dialer, Power Dialer, IVR Dialer och Progressive Dialer. Ge dina agenter chansen att fokusera på mervärdesprocesser och förbättra kundupplevelsen genom att frigöra dem från manuella, repetitiva uppgifter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning.
LiveVox Four Clouds utgående uppringningslösning består av fyra separata uppringningslösningar som täcker manuell, förhandsgranskning, human call initiator® (HCI®), och automatisering. Varje uppringningssystem kan väljas efter dina affärsbehov. LiveVox HCI®-system är den enda TCPA-fokuserade lösningen med en konsekvent meritlista med flera positiva TCPA-domar (10–0). Dessutom hjälper programvaran företag att upprätthålla väldigt hög driftseffektivitet. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Mångsidigt företagstelefonsystem för sälj- och kundserviceteam med över 50 inbyggda funktioner i företagsklass för att få din verksamhet att växa.
Ett utmärkt företagstelefonsystemet för sälj- och kundserviceteam. BigMarker har sammanställt alla funktioner med gratissamtal till över 20 destinationer så att ditt team kan prospektera, betjäna dina kunder och få din verksamhet att växa. Är du redo för en provkörning? Lär dig mer om NUACOM

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Molnbaserad kontaktcenterlösning med hanterings- och operatörsfunktioner, datasäkerhet, systemintegration och analytiska rapporter.
VCC Live är en molnbaserad kontaktcenterlösning som tillhandahåller telekommunikationstjänster till företag med över 10 operatörer som vill erbjuda snabb support till sina kunder. Dess avancerade funktioner (IVR, realtidsstatistik, hög säkerhet, prediktiv uppringare för att nämna några) gör att ditt kontaktcenterteam kan utföra en mängd olika aktiviteter på en och samma plattform. Den unika funktionen, VCC Live Pay, gör att du kan initiera betalningar via telefon, vilket påskyndar inkassoprocessen. Lär dig mer om VCC Live

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
SpitFire callcenterprogramvara för företag: enkel att installera, hantera och uppgradera. Agenter kan logga in var som helst i världen på vilken enhet som helst.
Vad skiljer SpitFire från andra prediktiva uppringare. SpitFire Enterprise är den enda kontaktcenter-programvaran som erbjuder: lösningar för moln-, lokal- eller hybridcallcenter. 5 uppringningslägen: prediktiv, fast pris, snabbanslutning, förhandsgranskning och manuell uppringning. Integrera din CRM eller abonnentväxel (private branch exchange, PBX) eller använd SpitFire API:et för att helt anpassa ditt callcenter. OPC Marketing ligger på en enda adress i Addison, Texas och erbjuder utveckling, leverans och support. Lär dig mer om SpitFire

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
TalkChief är en telefonplattform för företag som utformats för att öka effektiviteten i ditt team med hjälp av kraftfulla funktioner.
TalkChief är ett företagstelefonsystem byggt med startups och etablerade företag i åtanke. Företaget bygger produkter som det verkligen tror på, och bygger även ett starkt, mångfaldigt team av nyfikna, kreativa människor som vill göra sitt livs bästa arbete och stödja varandra i processen. SaaS-plattformen erbjuder en robust telefonilösning via molnbaserade applikationer, CRM-integration och anpassade API:er – allt utformat för att driva teamets produktivitet, kundnöjdhet och försäljningstillväxt. Lär dig mer om TalkChief

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Allt-i-ett-lösning för callcenter utformad för att få ut så mycket som möjligt ur varje kundinteraktion
Avancerad hyst callcenterlösning. Voiso vill göra dina samtal och ditt kontaktcentrum så bra som möjligt. Agenter har tillgång till intuitiva instrumentbrädor. Arbetsledare får insikt i prestanda genom över 50 mätvärden Det tar bara 2 minuter att implementera. Behåll dina telefonnummer. Importera alla dina agenter med ett klick. Inget att köpa, inga förskottskostnader. Lär dig mer om Voiso

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Öka den utgående försäljningen med LeadDesk. Några smarta samtalslägen inkluderar: förhand, progressivt, power, prediktivt, konto, klicka-och-ring (Click-to-call).
LeadDesk är en molnbaserad kontaktcenterprogramvara för försäljning i stora volymer och kundservice. Öka din utgående försäljning med smarta och effektiva samtalslägen. Några samtalslägen inkluderar: förhand, progressivt, power, prediktivt, konto, klicka-och-ring (Click-to-call). Med det effektiva och lättanvända användargränssnittet kan dina agenter fokusera på det som är viktigast – försäljning. Lär dig mer om LeadDesk

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning
Autodialer system offering inbound and outbound IVR, predictive dialling, voice broadcasting and press 1 transfers for lead generation.
Newfies-Dialer is an auto-dialer system providing voice broadcasting, predictive dialling and SMS messaging with an inbuilt agent interface. It can be used in many call center roles including lead generation, phone surveys, political polling, emergency notifications and appointment reminders. Newfies-Dialer is used by companies wishing to auto-dial its contacts and companies wishing to sell auto-dialer services to its customers as it includes billing, multi-tenancy, and white labelling. Lär dig mer om Newfies-Dialer

Funktioner

  • Röstmeddelande
  • Inspelning av samtal
  • Call Center-hantering
  • Samtalsdirigering
  • Förutsägbar uppringare
  • Nummer- ID
  • Integration av datatelefoni
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Samtalsövervakning