127 resultat
För utgående callcenter. Programvaran hjälper callcenter att förbättra nyckeltalen (key performance indicator, KPI), fatta bättre beslut baserat på insikter och hantera kontakter på ett smartare sätt. Lär dig mer om Adversus
Adversus är en webbaserad CRM-lösning för företag som är verksamma inom telemarketing, insamling och mötesbokning. Intelligenta kampanjer optimerar ditt callcenter effektivt genom att automatisera kontakt- och samtalsflöden, vilket säkerställer att samtal med goda utsikter är de enda du får. The Journey-modulen gör att du kan automatisera och integrera allt du kan tänka dig. Håll ett öga på händelser och reagera därefter. Lär dig mer om Adversus

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM automatisk uppringningsprogram hjälper dig att automatisera, effektivisera och hantera din telefonverksamhet. Ta kundinteraktionen till nästa nivå med Agile CRM:s branschledande power dialer-funktion. Välj flera kontakter och ring dem en efter en, antingen automatiskt eller manuellt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
CloudTalk är ett molnbaserat telefonsystem för support- och säljteam. Det blir enkelt och roligt att ringa. Skaffa din gratis provperiod idag. Lär dig mer om CloudTalk
Med CloudTalks kraftfulla programvara för automatisk uppringning kan din personal hantera fler samtal på kortare tid. Över 2 500 bolag - inklusive DHL, Yves Rocher och Glovo - förlitar sig på CloudTalk för överlägsen samtalskvalitet och funktioner för automatisk uppringning. Gör det enklare för dina försäljnings- och kundtjänstteam med över 70 tidsbesparande funktioner och enkla integreringar med dina befintliga kundsupport-, CRM- och e-handelsprogramvara. Prova en 14-dagars provperiod, helt gratis. Lär dig mer om CloudTalk

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
LiveVox är nästa generations kontaktcenterplattform som integrerar omnikanalkommunikation, CRM, praktisk AI och WFO i en och samma lösning. Lär dig mer om LiveVox
LiveVox Four Clouds utgående uppringningslösning består av fyra separata uppringningslösningar som täcker manuell, förhandsgranskning, human call initiator® (HCI®), och automatisering. Varje uppringningssystem kan väljas efter dina affärsbehov. LiveVox HCI®-system är den enda TCPA-fokuserade lösningen med en konsekvent meritlista med flera positiva TCPA-domar (10–0). Dessutom hjälper programvaran företag att upprätthålla väldigt hög driftseffektivitet. Lär dig mer om LiveVox

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Lättanvänd och fullt utrustad callcenterprogramvara för utgående telefontrafik från molnet med många avancerade funktioner, som inte kräver installation eller månatliga agentavgifter. Lär dig mer om Dialfire
Kraftfull ombudsbaserad automatisk uppringning utan begränsning av samtidiga samtal och avancerade konfigurationsmöjligheter som olika uppringningshastigheter, samtalsmodi, anpassningsbara samtalsbegr änsningar eller tidszonsmedvetenhet. Använd Dialfire röstterminering eller BYO. Dialfire Dialer erbjuder automatiseringsprocesser, statistik, rapportering och enkla anpassningsbara kontaktformulär. Ingen installationskostnad, installation eller månadskostnad. Du betalar helt enkelt fortlöpande. Lär dig mer om Dialfire

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
A unified communications automated dialing software supporting predictive, progressive, preview, power and manual dialing support. Lär dig mer om ICTBroadcast
An advance unified communications automated dialing and call center software solution featuring predictive dialing, auto dialing, power dialing, progressive dialing, preview dialing, manual dialing with webrtc agent portal support also includes IVR Studio to design IVRs, Fax blasting , SMS messaging, Email marketing, press 1 campaign, survey campaign, appointment reminder, inbound marketing, inbound survey and real time monitoring, billing , routing, AMD, DNC and IVR Designer & much more Lär dig mer om ICTBroadcast

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Lär dig mer om Talkdesk

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
GoToConnect combines Jive's VoIP phone systems with GoToMeeting's video conferencing into one simple, reliable and flexible solution.
GoToConnect (formerly Jive) combines cloud VoIP phone systems with GoToMeeting's web, audio and video capabilities into one simple, flexible solution. Users can meet, talk, and collaborate via web browser, desktop application, or desk phone with features ranging from virtual voicemail, and call forwarding, to secure video conferencing and screen sharing. For as low as $19.95 a month, GoToConnect eliminates the hassle and expense of managing multiple collaboration solution providers. Lär dig mer om GoTo Connect

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Cloud contact center software that offers VR, skills-based routing, AI, call blending, and analytics.
NICE CXone Personal Connection is a patented dialer that generates more revenue and reduces hang-ups. As an Auto Dialer, it automates the process of making calls from an outbound contact center. CXone Personal Connection natively supports the following dialing modes: predictive (power), progressive, preview and agentless.¿ Lär dig mer om NICE CXone

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Gong enables revenue teams to realize their fullest potential by unveiling their customer reality.
Gong enables revenue teams to realize their fullest potential by unveiling their customer reality. The patented Gong Revenue Intelligence Platform captures and understands every customer interaction , then delivers insights at scale, empowering revenue teams to make decisions based on data instead of opinions. Over 2,000 innovative companies like Paychex, PayPal, Hubspot, LinkedIn, MuleSoft, Shopify, Slack, SproutSocial, Twilio, and Zillow trust Gong to power their customer reality. Lär dig mer om Gong.io

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Dialpad modernizes communication technology, putting voice, messaging, meetings, and video on any device.
Dialpad Sell is an effective sales dialer for sales organizations of any size. Dialpad Sell offers multiple real-time and post-call sales coaching features that drive efficiency. With features like Real-Time Recommendations, answers to common prospect questions pop up when specific keywords are mentioned during an active call. Direct integrations with other essential tools like Salesforce, G Suite and more means accurate activity logging, whether your reps are at their desks or out in the field. Lär dig mer om Dialpad

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Five9 Cloud Contact Center - Predictive, Power, Progressive and Preview Dialers, Inbound, Chat, Call Recording, and CRM integrations.
Triple your live phone connections with Five9's Auto Dialer that outperforms other dialers available today. Intelligent algorithms ensure the next caller is available when the next agent is ready. Automate the dialing process, skip no-answers and busy signals, and spend more time talking to live leads, with easily adjustable dialing modes. Manage your lists and campaigns, monitor calls, report in real-time, coach agents and comply with TCPA. See why Five9 is the industry leader. Lär dig mer om Five9

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Twilio tillhandahåller enkla API:er för att bygga skalbara, pålitliga röst- och SMS-appar för webben eller mobila enheter.
Twilio är en av världens ledande molnkommunikationsplattformer som gör det möjligt för dig att engagera kunder via olika kanaler – SMS, röst, video, e-post, WhatsApp med mera. Med API:er som betalas när de används kan företag skala upp kommunikationen på ett tillförlitligt sätt. Lär dig mer om Twilio

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Ring fler potentiella kunder och gör affärer snabbare med samtal av bättre kvalitet som ger dina säljare överhanden.
Aircall är ett molnbaserat telefonsystem med robust kapacitet för automatisk uppringning. Med Aircalls Power Dialer kan säljteam snabbt sammanställa en lista över nummer och ringa samtliga med ett enda klick. Genom att sömlöst integrera med de mest populära CRM-verktygen får säljteamen hjälp att prestera mer effektivt. Aircall är tillgängligt via dator och mobilapp och är betrodd av fler än 5 000 företag runt världen. Kom igång med en riskfri gratis provperiod. Lär dig mer om Aircall

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Open source call center software w/ outbound predictive dialer. Also handles inbound & manual calls as well as email and web chat.
Open source contact center software with predictive dialer capabilities. Handles inbound, outbound, and blended phone calls, as well as inbound email and customer website chat. Lär dig mer om VICIdial

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Anslut till fler potentiella kunder med en AI-driven röst- och SMS-säljlösning. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara.
Kixie är en AI-driven röst och SMS för säljteam. Ladda ditt CRM i en automatiserad försäljningsmaskin med intelligent automatisk uppringning, sömlös CRM-integrering och företagstelefontjänst. Börja ringa samtal på 3 minuter utan maskinvara och en helt gratis provperiod. Kixie är utformad för att hjälpa dig och ditt team att uppnå radikala resultat omedelbart. Lär dig mer om Kixie PowerCall

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
RingCentral Contact Center solution delivers omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you.
RingCentral Contact Center cloud solutions and call center software, specifically designed for 10+ users, delivers powerful, omnichannel capabilities that let customers decide how they want to engage with you. With its comprehensive feature set, you can resolve issues faster and more effectively and increase customer loyalty. Highlights include advanced skills-based routing; queuing and distribution; agent and supervisor capabilities; analytics and reporting; third-party integrations. Lär dig mer om RingCentral Contact Center

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Cloud-based power dialer. Reach up to 80 contacts per hour w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed).
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! Lär dig mer om PhoneBurner

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Genesys Cloud CX gör kundrelationer enkla. Genesys Cloud CX ansluter telefon, e-post och chattar via ett verktyg för bättre kundengagemang.
Genesys molnbaserade plattform är nästa generations allt i ett-lösning för kontaktcentrum i molnet som hjälper dig att hantera och förstå omnikanalinteraktioner på en sömlös kundresa. Ge dina anställda ett enda verktyg som hanterar all kommunikation, röst, chatt, e-post, sms och mer. Ett intuitivt gränssnitt gör det enkelt att använda, oavsett om du är agent, arbetsledare eller IT-administratör. Veckovisa funktionsleveranser gör att du alltid överträffar kundernas förväntningar idag och imorgon. Lär dig mer om Genesys Cloud CX

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday.
ChaseData CCaaS software offers leading-edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, support service, and user-friendly interfaces make ChaseData CCaaS the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third-party applications. Contact us today to request a free demo. Lär dig mer om ChaseData CCaaS

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
En av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce. Lätt att använda. Lätt att hantera. Byggd för team.
Groove är en av de ledande plattformarna för försäljningsengagemang för företag som använder Salesforce och specialiserar sig på användarvänlighet, enkel administration och samarbete mellan olika team. Groove är byggd för att uppfylla behoven hos säljare som jobbar med hela försäljningscykeln och automatiserar icke-försäljningsaktiviteterna så att försäljningsrepresentanterna kan lägga mer tid på att bygga relationer och generera intäkter. Över 50 000 kontoansvariga (account executive, AE), försäljningsutvecklare (sales development rep, SDR) och kundframgångschefer (customer success managers, CSM) använder Groove på snabbväxande företag inklusive Google, Uber, BBVA och Capital One. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
UJET is modern cloud contact center software company with leading innovation in customer support on the web, phone and mobile apps.
UJET is an enterprise-grade platform, ideal for companies with 50+ agents, that provides modern cloud contact center software with phone, chat and in-app support and leading innovation in smartphone technology for a superior customer and agent experience. The UJET platform delights end-users with anytime, anywhere access and elevates agent performance through context-aware solutions for voice, chat, image, video, and text. The UJET platform is enterprise-grade, SOC2 Type II and HIPAA compliant. Lär dig mer om UJET

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Based in the UK, our hosted dialler can help grow your call centre by increasing sales, productivity and conversions.
Primo Dialler is an innovative telecommunications provider which offers call centre solutions including a Predictive Dialler and a Cloud Phone System. With a wide range of features including remote access and the ability to offer custom integration, our Dialler has helped thousands of call centres increase sales and improve efficiency. To help guide you we have an in house British based support team who are highly skilled and available 24/7. Sign up and become part of the Primo family Lär dig mer om Primo Dialler

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Lär dig mer om CallingPost

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
JustCall's Auto Dialer gives sales reps an upper hand by letting them dial more prospects seamlessly without worrying about call drops.
Trusted by 6000+ Customers Worldwide. JustCall's Auto Dialer minimizes time spent on manual dialing and frees up time to focus on your business. Upload contact lists and let software dial for you. Unlock your sales rep's potential with Auto-dialers. Signup & get 70% discount for the first month Lär dig mer om JustCall

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Leading provider of AI-powered omnichannel cloud contact center software.
Bright Pattern provides the simplest and most powerful AI-powered omnichannel contact center software and omnichannel QM that can be deployed quickly and nimbly by business users without costly professional services. Bright Pattern allows companies to offer an effortless and personal customer experience across voice, text, chat, email, video, messengers, and bots. Lär dig mer om Bright Pattern

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Drive sales and deliver service from anywhere in the world with our cloud-based contact center and call tracking platform.
CallTrackingMetrics is a global conversation analytics provider giving marketers data to make confident strategy decisions. Over 100,000 users, including The Washington Post, Verizon Connect, and ServiceMaster, rely on CTM to make data-driven advertising decisions. CTM integrates with core tools marketers use every day like Google Ads and Analytics, Hubspot, Salesforce, Zoom, and Facebook. Lär dig mer om CallTrackingMetrics

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Kontakta och följ effektivt och enkelt upp dina leads. Denna uppringningsfunktion har allt du behöver och både är prisvärd och enkel att använda.
Myphoner är en ny version av hur programvara för kallsamtalskampanjer och uppföljning av prospekt ska göras. Ring igenom en lista över leads med effektivitet och enkelhet. Använd uppringningsfunktion en på Myphoner för att automatiskt ringa nästa lead i kön utan fördröjning. Håll dig nära pengarna med köbaserad lead-dirigering och dynamisk lead-distribution. Lär dig mer om Myphoner

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Kundtjänstsvit integrerad med Asterisk PBX med öppen källa. Flerkanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum.
omnikanallösning för inkommande, utgående och blandade kontaktcentrum baserat på Asterisk. Engagera dina kunder med den unika Motion-tekniken: flerkanal, realtid, kraftfullt och effektivt. Erbjud den bästa kundupplevelsen med röst-, webbchatt-, e-post-, SMS- och faxkanaler. Dra nytta av kontakthanteringen, prediktiv uppringning och Cally Square IVR designer. Lär dig mer om XCALLY

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Predictive, Power, and Preview Dialer with Built-In Web Phone, CRM, and Dedicated In-House Support Team.
Unify your inbound calls and outbound dialing on a single platform. Close the gaps between departments with a combined approach to your companys call center software. Simplify the way you manage your call center. From call logs and call recordings to real time reports and live agent monitoring, cloud-based call center software from CallTools.com covers it all. In-house customer support and development teams keep you informed and the software up to date. Lär dig mer om CallTools

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Lifesize delivers audio, web, and video conferencing with the ability to easily record and share meetings all from one application.
Lifesize combines best-in-class, cloud-based video conferencing services with integrated equipment to help you present your business in the best light. Recognized as a Meeting Solutions Visionary by Gartner and as Frost & Sullivans Cloud Video Conferencing Vendor of the Year, Lifesize leads the industry in customer satisfaction with the worlds first 4K video conferencing solution and 4K service architecture. Lifesize sets a new standard for video collaboration. Lär dig mer om Lifesize

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Manage thousands of customer contacts each day with the telemarketing software with Predictive dialer, IVR, call scripts, reporting.
Break free from routine tasks so you can make sales faster and deliver a better customer experience thanks to professional auto dialer with 3 dialing modes (Preview, Power, Predictive), built-in CRM, comprehensive reporting, etc. Our software ensures up to 20 concurrent calls per agent, which is a perfect environment for maximum productivity. Analyze call campaigns, oversee the performance of your team, and improve business processes with us! Boost contact rates with no efforts with Voiptime! Lär dig mer om Voiptime Cloud

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Avaya OneCloud UCaaS helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels.
Avaya OneCloud UCaaS (formerly Avaya Aura Contact Center) helps creates natural connections, whether human or digital, across all communication channels. Businesses can drive and align processes, people, applications to power better decision making. collaboration and, information sharing. Lär dig mer om Avaya OneCloud UCaaS

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Innovative, reliable, easy-to-use, and quick-to-deploy all-in-one cloud contact center solution on the market.
wolkvox is the most innovative, reliable, easy-to-use, and fast to implement all-in-one cloud contact center solution on the market, delivering its service in the SaaS model. Its omnichannel predictive dialer, speech analytics, intelligent routing, and a graphic interface (wolkvox Studio) to develop voice routing, interactions, and chat stand out. Its variable expense model adjusted to operational fluctuations and constant innovation. Lär dig mer om wolkvox

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound call centers with 20+ seats. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso. Lär dig mer om Convoso

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Increase efficiency & number of calls with our Auto Dialer. Kavkom AutoDialer boosts Agent productivity and optimize results, try it!
Are you a call center? Do you want to optimize the productivity of your agents? Auto dialer software or auto dialer software will help you. However, it's sometimes difficult to make the right choice with all autodialer software on the market. Kavkom, your business phone system provider is The solution. Lär dig mer om Kavkom

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Looking for an Auto Dialer with no setup or hidden fees? DialMyCalls is your choice, come see why we're used by thousands of organizations. Our Voice Broadcasting platform lets you easily call a group of numbers in minutes. We also call throttling and push to connect campaigns to allow call recipients to easily press a key to be connected back to the phone number of your choice. No hardware required, our platform handles everything for you. Lär dig mer om DialMyCalls

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Squaretalk är en mångsidig molnkommunikationsplattform som gör det möjligt för dina försäljnings- och supportteam att arbeta effektivt var som helst.
Squaretalk CPaaS inkluderar en prediktiv automatisk uppringningslösning och med automatisering och integrationer på ett enkelt sätt. Den är så enkel att du kommer att ha tid för de andra delarna av din verksamhet. En prisvärd, skalbar och lättanvänd kommunikationsplattform ger dina försäljnings- och supportteam kraftfulla verktyg för att arbeta effektivt, var som helst och via de kanaler som dina kunder föredrar. Få en lokal närvaro över hela världen med tillgång till lokala, mobila och avgiftsfria nummer i mer än 100 länder och 3 400 riktnummer. Lär dig mer om Squaretalk

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics. With deployments on five continents serving Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Lär dig mer om 3CLogic

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Our VoIP and telephony experts have implemented 900+ Omnichannel Communication Solutions across 10+ industries.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. Our VoIP DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. For more details, visit https://www.elisiontec.com/contact-center-solution/ Lär dig mer om Dialshree

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
En omfattande uppringningslösning för att underlätta utgående verksamhet och genomföra utgående kampanjer.
Du har allt du behöver för att bättre kunna hantera din utgående verksamhet med Call Center Studios Predictive Dialer, Power Dialer, IVR Dialer och Progressive Dialer. Ge dina agenter chansen att fokusera på mervärdesprocesser och förbättra kundupplevelsen genom att frigöra dem från manuella, repetitiva uppgifter. Lär dig mer om Call Center Studio

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Save time, increase productivity, and boost sales with Auto Dialer Software. Inbound, Outbound, IVR, Analytics & many more.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint and Brother Printers use HoduCC. Call Center Software is the ultimate solution to manage your call center services. Whether you are looking to make outbound calls, manage incoming calls, or track key call center metrics, HoduCC will be able to help.Key Features: Predictive Dialer, Auto Dialer, ACD, Multi-Tenant, WebRTC Phone, Multi-Level IVR, Skill Based Mapping & More. Lär dig mer om HoduCC

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs.
CloudCall is the only communications software dedicated to businesses who use CRMs. By capturing all calls and communications, and saving them into the CRM contact records, CloudCall helps businesses make more insightful decisions, stay in control of teams working from anywhere, and get more done faster. www.cloudcall.com [email protected] Boston, MA, London & Leicester, UK, Melbourne, AU Lär dig mer om CloudCall

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Ozonetel CloudAgent is a perfect fit for your inbound and outbound contact center. Access enterprise-level features at 40% lower TCO.
Ozonetel CloudAgent is an omnichannel contact center suite used by 1500+ businesses worldwide for their inbound and outbound interactions. Access enterprise-level cloud features at 40% lower TCO, in both VOIP and PSTN countries. Reduce handle times, and exceed SLAs with multiple tools: IVR, speech recognition, intelligent call routing, bots, live monitoring, dialers and more. Go live in a few hours, even integrating with your existing telecom provider if needed. Lär dig mer om CloudAgent

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Call your leads and close more deals. Monitor the process of your leads through the sales process. Free 30-day trial account!
Call Logic helps sales teams close more deals by streamlining their phone calling campaigns. With Call Logic, small businesses can multiply the number of outbound calls by over 3 times. This will ensure that their sales staff is working efficiently through their follow-up routine with clients and past cilents. Request a free demo or trial today and see how Call Logic can help you streamline your sales process while increasing productivity and employee performance! Lär dig mer om Call Logic

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social. Lär dig mer om Aloware

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Omnichannel Contact Center Solution / All in One - Dialers - IVR - SMS - Web Chat - Social Networks - Messaging and more!!
Be able to improve performance by a 300% with uContact's market leading dialers. Including Preview, Progressive, Power, Predictive & Voice BroadCast, you will be able to reduce waiting time, increase average talked time per agent and contactability. Lär dig mer om uContact

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Lär dig mer om Ricochet360

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering
Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Lär dig mer om CallFire

Funktioner

  • Inspelning av samtal
  • Call Scripting
  • Rapportering och analys
  • Kampanjhantering
  • Automatisk samtalsfördelning
  • Samtalsöverföring
  • Samtalsdirigering