Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Påminnelseprogram

Påminnelseprogram hjälper till att minska antalet missade möten genom att automatisera kundmeddelanden för mötesbaserade företag.

15 resultat

Automate your client bookings, cancellations, reminders, and payments by using the world's friendliest online scheduling software. Lär dig mer om Acuity Scheduling
Träffa den nya personliga assistenten för ditt schema som arbetar 24/7 bakom kulisserna för att fylla din kalender och ordna rutinarbetet åt dig. Så fort en kund har bokat en tid skickar Acuity automatiskt specialanpassade bokningsbekräftelser med ditt namn till dig själv och dina kunder, skickar SMS-påminnelser, låter kunder boka om sin egen tid och hanterar betalningar och tar emot betalningar eller donationer. Med Acuity fungerar vardagen smidigare, även när du får fler kunder. Det enda du måste ordna på egen hand är att inte komma för sent. Lär dig mer om Acuity Scheduling

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Webbaserat bokningssystem med påminnelser för alla serviceföretag. Låt dina kunder boka på internet dygnet runt, alla dagar i veckan. Gratisversion ingår. Lär dig mer om SimplyBook.me
Nu kan du bara ha roligt på jobbet och ge dina kunder din fulla uppmärksamhet. Med SimplyBook.me kan dina kunder se när du har en ledig tid i realtid och kan boka eller avboka tider när som helst, var som helst. De kan betala dig i förväg via olika betalningsbehandlare och kommer att påminnas innan besöken, vilket minskar antalet uteblivna besök. Bekräfta bokningar dygnet runt, skicka kampanjerbjudanden, hantera medlemskap och lektioner, sälj produkter, visa recensioner och bilder på din snygga bokningssajt så kommer din verksamhet att blomstra som aldrig förr Lär dig mer om SimplyBook.me

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Använd Vagaros programvara för salong, SPA och träning för att få bokningar, behandla betalningar, skicka påminnelser och marknadsföra ditt företag. Från 25 USD/månad.
Använd denna allt i ett-programvara för salong- SPA-, och träning för att administrera ditt företag och få det att växa. Få bokningar och betalningar dygnet runt. Håll dig säker med 100 % kontaktlös in- och utcheckning. Nå fler kunder via med SMS- och e-postmarknadsföring. Få bokningar på Vagaro Marketplace och i sociala medier. Minska utebliven ankomst med automatiska påminnelser. Administrera bokningar och paket på alla enheter. Vagaro Pro är den mest nedladdade/recenserade Apple- och Android-appen. Priser från 25 USD/månad. Registrera dig för en gratis provperiod på en månad. Lär dig mer om Vagaro

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Världens bästa onlinebokningsprogram för skönhets- och hälsobranschen. Obegränsade möjligheter, prenumerationsfritt.
Fresha är det enda prenumerationsfria bokningsprogrammet för skönhet och hälsa. Alla får obegränsade bokningar, platser, teammedlemmar och aviseringar. Öka din försäljning och locka nya kunder genom att ta emot bokningar online direkt via Google-sökningar, dina sidor på Facebook och Instagram och din webbplats. Kunderna uppdateras enkelt via automatiserade SMS, e-postmeddelanden och appen. Fresha har inga månadsavgifter, endast valfria betalfunktioner, till exempel integrerad kortbetalningshantering. Lär dig mer om Fresha

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Få ditt företag att uppnå full kapacitet med schemaläggningsprogramvaran 10to8. Minska bortkastad tid och uteblivanden. Kom igång kostnadsfritt.
Kraftfull programvara för mötesplanering och onlinebokning. Betrodd av över 50 000 företag världen över. Låt kunderna boka dina lediga tider och ta emot betalningar online. Skicka automatiska SMS- och e-postpåminnelser, och minska antalet uteblivanden med upp till 90 %. Spåra kundaktivitet och närvarohistorik. Undvik dubbelbokningar genom att ställa in kalendersynkronisering med Google, iCal och Outlook. Kan integreras med över 1 500 appar och fungerar på alla enheter och operativsystem. Kom igång idag helt kostnadsfritt. Lär dig mer om Sign In Scheduling

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Caspio är en världsledande NO-CODE-plattform för att bygga databasapplikationer online utan att behöva skriva kod.
Caspio är en förstklassig low-code plattform för att bygga kravuppfyllande medicinska schemaläggnings- och påminnelseapplikationer utan kodning. Caspio ger dig möjlighet att samarbeta och hantera patienter på ett effektivt sätt samt leverera personlig vård med hjälp av en anpassningsbar allt i ett-plattform som är byggd för att uppfylla de specifika behoven i din organisation – allt detta utan några IT-kostnader. Se varför Caspio är betrodd av ledande sjukvårdsorganisationer. Prova Caspio GRATIS. Lär dig mer om Caspio

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Fullt utrustad textmeddelandeplattform för att skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner.
TextMagic är en fullt utrustad SMS-plattform för företag i alla storlekar som kan skicka SMS-meddelanden som massutskick till kunder, personal och samarbetspartner. Tjänsten kan användas för att skicka SMS-meddelanden, aviseringar och bekräftelser till kunder samt för att genomföra SMS-marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Textmagic

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Ovatu är en förstklassig bokningsprogramvara till ett fantastiskt pris. Din skottsäkra verktygslåda för bokningshantering.
*60 dagars gratis provperiod* Ovatu är en leverantör av förstklassig bokningsprogramvara för salonger och SPA med heltäckande verktyg för butiksverksamhet, påminnelser, webbaserade bokningsalternativ, marknadsföring med mera. Ovatu anpassar hela bokningsupplevelsen till ditt varumärke och hjälper till att konvertera fler människor till långsiktiga kunder. Ovatu hjälper 7 miljoner människor varje månad att boka möten över hela världen. Används i stor utsträckning inom hår- och skönhetsbranschen samt inom träning, välbefinnande, medicin och utbildning. Lär dig mer om Ovatu

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Webbaserade mötespåminnelser på ett enkelt sätt.
BookSteam är en molnbaserad programvara för mötespåminnelser som riktar sig till små och stora företag över hela världen. BookSteam erbjuder ett brett utbud av flexibla verktyg för kalenderhantering som automatiserar bokningsprocessen för dig och dina kunder. Ligg steget före dina konkurrenter, marknadsför ditt företag och få det att växa med BookSteam. Lär dig mer om BookSteam

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Praktikhanteringslösning för progressiv veterinärpraktik. Lättanvända molntjänster som ansluter veterinärer och kunder.
Veterinärmottagningslösning som ger dig progressiv veterinärmottagning, från en liten klinik till ett stort sjukhus. Den fungerar som en molntjänst, så ingen installation eller lokal server behövs. Få kontakt med dina kunder – integrerade SMS- och e-postfunktioner gör det enkelt att ansluta till kunder. Internetbokning hjälper dig att betjäna dina kliniker på internet 24/7. Kan användas med PC, Mac, Linux och mobilenheter. Prova den nu gratis. Lär dig mer om Provet Cloud

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Gratis schemaläggningsverktyg som ger en pålitlig, mycket enkel och snabb lösning för att schemalägga möten.
SimplyBook.me förvärvade Harmonizely 2021 och återlanserade det under varumärket SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synkroniseras med din onlinekalender (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho eller valfri CalDAV-kompatibel kalender). Kunderna kan se när du är tillgänglig och schemalägga ett möte med dig. Det schemalagda mötet läggs automatiskt till i din onlinekalender. Allt du behöver göra är att dela din unika länk till bokningssidan med dina kunder. Lär dig mer om SimplyMeet.me

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Intelligent Medical Software (IMS) från Meditab är en prisbelönt allt i ett-plattform för elektronisk patientjournal (electronic health record, EHR), klinikadministration och fakturering.
IMS tillgodoser varje steg i patientvårdsprocessen, från patientengagemang till telehälsa, klinikanalys, automatiserad incheckning, vårdsamordning, rapportering och mycket mer. Programvarans mångsidiga funktioner, moduler och mallar har byggts från grunden för att anpassa sig till de precisa behoven inom fler än 40 olika specialområden. Lär dig mer om Intelligent Medical Software

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel utformad för att öka försäljningen för tjänsteföretag med mobila och virtuella medarbetare.
MarketBox hjälper tjänsteföretag med mobila eller virtuella personalstyrkor att skala upp och växa med en försäljnings- och schemaläggningsplattform för e-handel. Med MarketBox kan företag hantera all kundförsäljning, tjänsteleverantörers tillgänglighet, resezoner, restid och betalningshantering via det anpassningsbara onlineverktyget för e-handel. MarketBox hjälper företag att växa och omvandla fler leads till försäljning med ett gränssnitt som är enkelt och engagerande för kunder att använda och automatisering som förenklar administrationen. Lär dig mer om MarketBox

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Ett utmärkt bokningssystem som hjälper företag att hantera bokningar, behandla betalningar, ta emot meddelanden och skapa kalendrar.
Calendesk är ett förstklassigt webbaserat bokningssystem. Med Calendesk kan du ta emot bokningar, hantera betalningar, generera landningssidor och betjäna dina kunder som ett proffs – och på autopilot. Använd förskottsbetalningar och abonnemang för att säkerställa stabila intäkter. Automatisering av fakturering kommer att befria dig från manuellt arbete. Skicka e-postmeddelanden och SMS, skapa engagerande nyhetsbrev, dela innehåll och uppmuntra till åtgärder via push-meddelanden. Lär dig mer om Calendesk

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation
Hantera möten, besök och köer samtidigt som du samlar in viktig data med hjälp av Qmatic's allt-i-ett-plattform för kundresor.
Qmatic erbjuder ett komplett Customer Journey Management-system för smidiga och effektiva kundflöden som omfattar allt från tidsbokning och incheckning till köhantering, rapportering och analys samt kundfeedback - allt inom en enda plattform. Detta gör det enkelt för organisationer att möjliggöra möten, minska väntetiderna och samla in data för att förbättra resursplaneringen för att leverera utmärkta kund- och medarbetarupplevelser. Qmatic erbjuder lösningar både i molnet och på plats. Lär dig mer om Qmatic

Funktioner

  • Återkommande möten
  • Schemaläggning av möten
  • Omplanering
  • Betalningspåminnelser
  • Samtalspåminnelser
  • SMS-meddelanden
  • Självbetjäningsportal
  • Anpassningsbara mallar
  • Kalendersynkronisering
  • Tvåvägskommunikation