Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin System för marknadsplan

Sverige Visa lokala produkter
179 resultat
Sverige Lokal produkt
Ger en översikt över alla dina marknadsföringsaktiviteter, kampanjplaner och årliga sammanfattningar på ett ställe. Lär dig mer om Mediatool
Mediatool är en helhetslösning för alla dina medieplaneringsbehov. Mediatool för samman alla dina planer och mediedata till ett enda, centraliserat nav. Det molnbaserade verktyget för medieplanering ger dig en tillförlitlig källa för alla dina medieaktiviteter och slösar ingen tid på föråldrade Excel-budgetark och e-posttrådar. Kontrollera status för din budget, sätt upp och hantera tidsfrister, håll ett öga på marknadsföringsåtgärder och ta reda på vilka åtgärder som ger bäst avkastning. Lär dig mer om Mediatool

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
monday.com, programvara för marknadsföringsplanering, hjälper team att gemensamt planera och genomföra marknadsföringsstrategier som levererar resultat i tid Lär dig mer om monday marketer
monday.com, en kraftfull programvara för marknadsföringsplanering, hjälper team att gemensamt planera, schemalägga och verkställa marknadsföringsstrategier som levererar resultat. Dess användarvänligh et och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera din marknadsföring på ditt sätt. Plattformen innehåller kraftfulla funktioner som till exempel förlopp och tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, instrumentbrädor, tidslinjevyer, integrationer och mer. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
MARMIND® är den enda programvaran för marknadsföringsplanering som kombinerar planer, budgetar och resultat i en plattform. Lär dig mer om MARMIND
MARMIND är en ledande plattform för marknadsföringsplanering som gör det möjligt för marknadsförare världen över att optimera resurser och maximera resultat. MARMIND är den enda plattformen för hantering av marknadsföringsresurser som skapar sömlösa arbetsflöden för planering, budgetering och analys av resultat för olika punktlösningar och gör det möjligt för företag att fatta bättre beslut. Lär dig mer om MARMIND

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Desk-Net effektiviserar planeringsflödena för innehållsstrateger, företagskommunikation, innehållsmarknadsförare och redaktionella team. Lär dig mer om Desk-Net
Desk-Net är en kraftfull programvara för redaktionell kalender. Vårt verktyg för innehållsstrategi hjälper dig att planera innehåll på ett antal olika plattformar. Övervaka status, hantera kampanjer och samordna uppgifter och personal. Desk-Net tillhandahåller plugins för dubbelriktade integrationer med många CMS som WordPress eller Drupal. Lär dig mer om Desk-Net

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett verktyg för marknadsföringsplanering som hjälper team att samordna sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
En förstklassig samarbetsbaserad online-plattform för whiteboardtavlor som gör att teamen får jobbet gjort. Lär dig mer om Miro
Miro är en samarbetsinriktad plattform för whiteboardtavlor för team i alla storlekar. Över 13 miljoner användare runt om i världen förlitar sig på plattformen. Planera, spåra och organisera ditt marknadsföringsflöde på ett och samma ställe. Samarbeta, kom med och bjud in ditt team för att centralisera kommunikationen och behålla alla intressenter på samma sida. Utforska kraftfulla integrationer med dina favoritverktyg (Asana, Monday, Trello, MS och mer) och mer än 250 färdiga mallar att börja på några sekunder. Lär dig mer om Miro

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Fokusera på en stark marknadsföringsstrategi i stället för på kampanjerna. Ha kontroll och inkludera kampanjerna i din medieplan. Lär dig mer om Be Addy
Be Addy erbjuder en lättanvänd instrumentpanel för din flerkanaliga mediestrategi. Det är viktigare att ha en stark strategi än att fokusera på kampanjerna. Vi hjälper dig att lägga upp en strategi baserad på marknadsföring i skikt och tilldelar budgetar till dina kanaler samt fastställer nyckeltal. Nu är det du som har kontrollen: Planera så ger vi dig insikter om vad som är den bästa mediemixen och samarbetar med ditt digitala team för att förbättra er avkastning för varje enskild medieplan. Lär dig mer om Be Addy

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on.
"Organize anything, together." Trello is a collaboration tool that organizes your projects into boards. In one glance, Trello tells you what's being worked on, who's working on what, and where something is in a process. All your projects, all your tasks, all of your team--organized, accounted for, and easily visible at a glance. New users instantly understand the list and card metaphor and can be working on Trello within minutes. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis!
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
ClickUp är ett marknadsföringsplaneringsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
ClickUp är ett jättebra planeringsverktyg för marknadsförare. Använd dokument, påminnelser, mål, kalendrar, chatt, schemaläggning, tilldelade kommentarer, anpassade vyer och mer för att hjälpa hela ditt team att ta itu med marknadsföringsinitiativ tillsammans. Den är betrodd av team som sträcker sig från startups till jättar som Google, Uber och Airbnb, och ger alla dina marknadsföringsbehov i en enda app. ClickUps helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner gör den användbar för alla marknadsföringsteam som vill planera, spåra och samarbeta. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
monday.com, programvara för marknadsföringsplanering, hjälper team att gemensamt planera och genomföra marknadsföringsstrategier som levererar resultat i tid
monday.com, en kraftfull programvara för marknadsföringsplanering, hjälper team att gemensamt planera, schemalägga och verkställa marknadsföringsstrategier som levererar resultat. Dess användarvänligh et och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera din marknadsföring på ditt sätt. Plattformen innehåller kraftfulla funktioner som till exempel förlopp och tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, instrumentbrädor, tidslinjevyer, integrationer och mer. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Skapa, samarbeta och organisera ditt arbete på ett och samma ställe.
Samverkan är en arbetsyta för team där kunskap och samarbete möts. Det är en central sanningskälla för snabbrörliga företag. Confluence håller alla organiserade och synkroniserade med allt från mötesanteckningar till strategidokument och IT-dokumentation så att de kan fatta bättre beslut snabbare och vara mer mottagliga för förändringar. Confluence integreras sömlöst med Atlassians svit med produkter som Jira Software och Trello, och möjliggör oändlig anpassning med appar från marknaden. Lär dig mer om Confluence

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet är en plattform för arbetsutförande som gör det möjligt för team i alla storlekar att planera, hantera och spåra sina marknadsföringskampanjer, från idé till slutförande, på en central plats. Enkelt planera kampanjer, hantera innehållskalendrar och samarbeta kring mål och initiativ för att säkerställa att alla projekt är samordnade, från strategi till produktion. Granska och godkänn innehåll, hantera problem med versionskontroll och eliminera hinder för informationsutbyte mellan interna och externa resurser med Smartsheet. Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Wrike är en marknadsföringsprogramvara för arbetsledning för företagsteam med korrektur, tidsuppföljning, Gantt-diagram, Kanban-tavlor med mera.
Wrike är en kraftfull marknadsföringsprogramvara för arbetsledning för företagsteam. Programvaran erbjuder avancerad säkerhet och fullständig anpassning för marknadsföringsteam. Design-, evenemangs- och digitala team kan alla dra nytta av sina Gantt-diagram, anpassade arbetsflöden, delbara instrumentbräden, inbyggd korrektur, förfrågningsformulär och automatiserade godkännanden. Integreras med Adobe Creative Cloud för kortare granskningscykler. Nyhet: Få digitala prestandainsikter i realtid om dina kreativa arbetare med Wrikes marknadsföringsplattform. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för marknadsföringsplanering och kampanjhantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för marknadsföringsplanering och kampanjhantering som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Du kan planera och driva dina e-postmarknadsföring skampanjer direkt inifrån Bitrix24. E-postmarknadsföring, sms-sändningar, telemarketing, remarketing för Facebook och Google ingår redan i Bitrix24. Obegränsade marknadsföringsprojekt, Gantt-diagram, tidsuppföljning och försäljningsrapporter. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Med Paymo kan du planera marknadsföringsprojekt, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder och mäta lönsamheten, allt från samma plattform.
Paymo är en intuitiv lösning för arbets- och projekthantering för reklam- och marknadsföringsbyråer med vilken du kan planera projekt, följa upp arbetad tid, fakturera dina kunder, få betalt online och mäta lönsamheten, allt från samma plattform. På så sätt kan du hålla koll på projektet under hela dess livstid – från det att det skapas till det att du får betalt – utan att behöva använda och betala för flera olika appar. Lär dig mer om Paymo

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Få ordning på din planering. Använd uppgifter för att organisera ditt arbete, ange prioriteringar, följ upp tid och pengar, generera rapporter.
Din marknadsföringsplanering behöver struktur och det är här den får det. Det handlar om mer än uppgifter och deluppgifter – med hantering av arbetsbelastning, uppgiftsberoenden, samarbete i realtid, tidsuppföljning, tidrapporter, budgetering, lönsamhet, kraftfull rapportering och andra funktioner – framgångsrika projekt, smidiga arbetsflöden, utmärkt kundservice och bra marknadsföringskampanjer finns runt hörnet. Lär dig mer om ActiveCollab

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Project and work management software designed to empower teams and improve collaboration.
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for marketing planners and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. It's easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Taskworld är en applikation för marknadsföringsplanering som kombinerar visuella tavlor, teamkommunikation och projektplanering i en enda app.
Taskworld är det enklaste sättet för team att planera och hålla koll på arbetet. Programvaran innehåller visuell uppgiftshantering, projektplanering, spårning av distansarbete och teamkommunikation i en enda robust app. Taskworld fokuserar i synnerhet på projektplanering och innehåller även funktioner som tidsuppföljning, automatiserade aviseringar, beroendeförhållanden, tidslinjevyer och integrationer så att ditt team kan uppnå bättre och snabbare resultat efter varje projekt och få saker gjorda. Lär dig mer om Taskworld

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.
Admation is cloud based approval workflow management software for brands and ad agencies. Streamline your approval workflow with a project management tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools, batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, resource management, project time tracking, reporting tools and digital asset management. Lär dig mer om Admation

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Programvara för företagsbudgetering som ger företag den ekonomiska och operativa information som behövs för att fatta bättre beslut.
Förbättra din budgetering, planering och modellering med denna programvara för företagsplanering. De välbekanta Excel-liknande kalkylbladen effektiviserar planeringsprocessen och låter dig se varje rutvärde för att extrahera och dela strategiska insikter. Konfigurerbara alternativ och möjligheten att skapa anpassade beräkningar i din modell ger dig flexibiliteten att anpassa din verksamhet när den växer och förändras. Workday Adaptive Planning är en av ledarna i Gartners 2019 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Achieve your marketing goals using FunctionFox's time tracking & project management tools to successfully plan out & implement projects
The leading choice for creative professionals, FunctionFox allows you to plan production schedules, easily manage and track project budgets and retainers, allocate team resources through task-based assignments, collaborate using our internal communication tools and quickly generate comprehensive reports. Manage your team's capacity, boost productivity and increase profitability. Let FunctionFox help you put your marketing plan into action! Try a free demo today. Lär dig mer om FunctionFox

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 6,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Lär dig mer om Productboard

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
One tool to manage all your content marketing. Blogs, Social Media and Employee advocacy.
StoryChief is the complete content marketing solution for your team, built specifically for B2B marketing teams and content agencies, allowing you to focus on growing your business through content marketing. Centralize and distribute your articles and social media content to grow your audience and generate more leads. With StoryChief you get 10x more leads by covering your multi-channel approach more efficiently. You save 6 hours of time on collaboration, approvals, and distribution of your co Lär dig mer om StoryChief

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
GoodDay är en arbetsledningsplattform för projekt, uppgift, produkt, tid och teamledning samt produktivt, transparent samarbete.
GoodDay är en plattform för arbete, projekt, produkt, uppgift, tid och teamhantering som ger organisationer de bästa verktygen för planering på hög nivå, i linje med deras dagliga arbete, och för kontinuerlig förbättring av alla processer baserat på transparens, ansvarsskyldighet, smidighet och erkännande. Lär dig mer om GoodDay

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Planera dina marknadsföringsteam, uppgifter och projekt med vackert enkla visuella verktyg. Använd tidslinjen och kanban-anslagstavlor för att hålla dig på rätt spår.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Complete more work, deliver projects on time, and prove your value with CoSchedule Marketing Suite.
Take control of your process and bring your team together with CoSchedule Marketing Suite. A family of 5 marketing work management products, it offers you everything you need to plan and manage all of your marketing. The Suite helps you coordinate your team, projects, and process in one place. One of the top 10 marketing software providers on the Inc. 5000 list, CoSchedule is the fastest-growing solution for mid-market and enterprise companies. Lär dig mer om CoSchedule Marketing Suite

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Filestage är en gransknings- och godkännandeplattform som hjälper dig att dela, diskutera och godkänna alla dina filer på ett och samma ställe.
Filestage är en lättanvänd, företagsredo programvara för online-korrektur som hjälper team att få sitt marknadsföringsarbete granskat och godkänt snabbare. Med anpassningsbara arbetsflöden, uppgiftsautomatisering och inbyggd versionering har Filestage alla verktyg som ett team behöver för att få resultat utan att behöva någon utbildning. Med kunder som Lufthansa, NBC Universal, Sharp och GroupM passar den här lösningen perfekt för kreativa byråer såväl som marknadsföringsteam i små, medelstora och stora företag. Lär dig mer om Filestage

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Workflow management for marketing and design teams who need improved project visibility and control to achieve better content outcomes.
Lytho Workflow is a workflow solution that empowers marketing and creative teams to achieve better content outcomes. With Lytho Workflow, your team has control and visibility into project progress within a single tool. Intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, share feedback with online proofing, manage the approval process, and report on key productivity metrics. The platform helps businesses streamline admin tasks and collaborate more effectively from end to end. Lär dig mer om Lytho Workflow

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Super easy social media marketing app for small businesses
Save time and grow online by managing all your social media networks with one app! Hookle is a smart and easy social media management tool, which helps you to create, publish and schedule posts and monitor your online performance wherever you are. Manage quickly all your social media channels with one app - easily - for busy entrepreneurs and small business owners. Lär dig mer om Hookle

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Lär dig mer om Stackby

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
The easiest-to-use content planning and production workflow platform for large, decentralized marketing and content teams.
DivvyHQ is a cloud-based, content planning and production workflow tool built to help marketers and content producers get/stay organized and successfully execute demanding, complicated and content-cen tric marketing initiatives. Divvy's unique functionality combines web-based calendars, content management and online collaboration to help global content teams capture content ideas, assign and schedule content projects, produce any type of content and stay on top of production deadlines. Lär dig mer om DivvyHQ

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
The new OS for marketing teams: One tool to work, collaborate, and get all your marketing work approved by your clients.
Gain brings marketing teams and their clients together with automated approval workflows + collaboration + asset management + social media management. With all their social media content and marketing assets in the same place and in the same content calendar, agencies and clients can more effectively see the big picture. Marketing teams and clients can collaborate in context, and Gain keeps a detailed history of every comment, change request, and approval. Lär dig mer om Gain

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Plan, execute, collaborate, analyze and optimize your next big marketing idea.
MarketPlan.io is the only app that allows you to: Map out your marketing funnels, Ensure congruence with your marketing message and brand across all your channels, Assign tasks and collaborate with your team, Comment and chat with your team in real time, Run realistic projections, Price your offers correctly for maximum revenue potential, Set your funnel live and watch your plans in action with 1 click, Set changes live in real time. Lär dig mer om MarketPlan.io

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Teamdeck är en komplett resurshanteringslösning: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering.
En komplett resurshanteringslösning för företag som vill leverera projekt snabbare och upprätthålla ett hälsosamt team: resursplanering + tidsuppföljning + ledighetshantering. Inga kalkylblad, ingen manuell spårning, inget krångel. Starta din sju dagar långa gratis provperiod idag. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Dreamdata.io är ett utmärkt B2B-verktyg för tillskrivning och intäktsanalys.
Dreamdata är en plattform för B2B-marknadsattribuering som hjälper dig att bygga, upprepa och skala framgångsrika lösningar. Plattformen samlar in, samkör och rensar alla marknadslanseringsdata för att presentera transparenta, användbara analyser av vad som driver intäkter. Det gör det möjligt för företag att köra B2B-attribuering för marknadsföringen, lära sig annonsers livstidsvärde, mäta ROI för innehåll, analysera tillväxt, förutsäga intäkter och planera vilka insatser som behöver skalas i nästa steg. Lär dig mer om Dreamdata

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Percolate empowers marketers to deliver coordinated, efficient, and intelligent campaigns and content at scale.
Percolate empowers marketing teams to gain visibility into the marketing process, improve coordination of work, and effectively build marketing campaigns and content with analytics to measure impact. The world's largest enterprises including Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware, and Rockwell Automation use Percolate to create a coordinated buyer experience, reduce production costs, and improve marketing impact. Lär dig mer om Percolate

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
En lösning för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden för medelstora till stora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster.
Screendragon är en av de ledande molnbaserade lösningarna för hantering av projekt, resurser och arbetsflöden, utformad för att tillgodose behoven hos medelstora (över 50 anställda) team som sysslar med marknadsföring och andra professionella tjänster. Lösningen hjälper organisationer att effektivisera sin verksamhet, förbättra hastigheten till marknaden och minska kostnaderna. Programvaran har visat sig kunna anpassas till behoven hos globala Fortune 100-företag och hjälpa dem att lösa stora komplexa operativa utmaningar. Bland Screendragons kunder finns Kellogg's, BP, IOK, JWT och McCann World Group Lär dig mer om Screendragon

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Opal is the planning platform that connects strategy to execution for marketing and communications teams.
Opal is the planning platform built to help marketing and communications teams stay aligned by visualizing all of their channels in one place. From simplifying copy approvals and creative reviews, to easily sharing and repurposing work, Opal streamlines the campaign planning and execution process so your team can work more efficiently while staying on brand. Request a live demo to see how Opal saves time and drives results for best-in-class brands like Starbucks, Target, Microsoft, and Zillow. Lär dig mer om Opal

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Affordable online press release distribution solution for small to mid-sized businesses.
PRUnderground.com is an affordable press release distribution service that publishes your announcement out to Google News, 80+ syndicated news/TV websites, and social bookmarking sites for $49 per release (or $25 per release on a plan). Yahoo Finance inclusion for $309. PDF report included with every distribution. Lär dig mer om PR Underground

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Web-based media buying & planning software combining the ease-of-use of modern interfaces with the robust features of legacy systems.
GaleForceMedia is a web-based media planning & buying platform designed by media buyers for media buyers. Plan and buy all major traditional & digital mass media types in a third of the time at a third of the cost. Compare programs, dayparts, vendors & other variables. Get Nielsen television & radio ratings integration, unlimited advertisers, vendors, markets, campaigns & worksheets, seamless invoice importing, unlimited document storage & more. GaleForceMedia is the new way to plan & buy media. Lär dig mer om MediaForce

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Built for agencies, the dbaPlatform also allows you to publish Google My Business posts to multiple locations in one click.
Google My Business (GMB) has recently added a new feature for post updates. The content appears in both Google search and maps results. The dbaPlatform features a post publishing tool that allows you to create, schedule, and publish posts for multiple Google My Business locations. Lär dig mer om Google My Business Post Scheduler

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Project planning, workflow management, booking and appointment scheduling solution that helps companies organize their business in a un
Project planning, workflow management, booking and appointment scheduling solution that helps companies organize their business in a unified interface. Check out our resources: - Projects - Flows - Schedule - Dynamic forms - Dashboards Lär dig mer om Izzyplan

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Slope gör det enkelt för marknadsföringsteam och kreativa team att planera, följa upp och samarbeta på projekt.
Slope är ett projektledningsverktyg för marknadsföringsteam och kreativa team. Till skillnad från generiska projektledningsverktyg erbjuder Slope inbyggda kreativa granskningsverktyg som tidskodade kommentarer för video och kommentarer för design. Lär dig mer om Slope

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Survey Direct is a cloud-based survey software that lets users design and publish surveys online. Prices starting from £0.50p/$1.00.
Survey Direct is a cloud-based survey software that lets users design and publish surveys online. It’s user-friendly, fast and allows users to efficiently create surveys with questions, answers, and skip patterns. Survey Direct customers include small businesses, large enterprises and government agencies around the world. With prices starting from £0.50p/$1.00 per survey complete, sign up now for free and start building your survey! Lär dig mer om YouGov Survey Direct

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Lär dig mer om Ravetree

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Swaarm is a performance-based marketing platform that provides an innovative martech tracking and campaign management solution.
Swaarm is a performance-based marketing platform that provides an innovative martech tracking and campaign management solution for agencies, advertisers and partners to manage, track, analyze and optimize their marketing campaigns at scale. Swaarm’s adaptable tracking platform simplifies, automates, and optimizes clients’ marketing efforts - so they can make data-driven decisions and scale their business with ease. For more information, visit www.swaarm.com Lär dig mer om Swaarm

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning
Factors.AI is Marketing Analytics and Attribution platform that helps teams understand the impact of marketing on revenue
Factors.AI is a Marketing Analytics and Attribution platform that helps you understand and prove the impact of how your activities impact revenue We collect and process all data across your customer journeys. You can monitor metrics across web, campaigns and CRM with the goal of increasing revenue. With an easy self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library — you'll have all the answers to frequent marketing questions Lär dig mer om Factors.ai

Funktioner

  • Budget / Prognoser
  • Marknadsföringskalender
  • Målsättning/uppföljning
  • Mediaplanering
  • Färdplanering
  • Projektledning