135 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com är ett molnbaserat arbetsoperativsystem där team sköter sina projekt och sitt dagliga arbete, oavsett om de är på kontoret, hemma eller på språng. Lär dig mer om monday.com
Med monday.com kan du organisera och effektivisera allt ditt arbete och se till att alla dina kunder får den individuella behandling de förtjänar. Välj den bästa vyn för att bevaka dina kundrelationer, hur många affärer varje kundrepresentant har eller någon annan rapport som hjälper dig att arbeta bättre. Lär dig mer om monday.com
Med monday.com kan du organisera och effektivisera allt ditt arbete och se till att alla dina kunder får den individuella behandling de förtjänar. Välj den bästa vyn för att bevaka dina kundrelationer...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
UserGuiding hjälper företag att förbättra produktimplementering och UX genom att skapa interaktiva onboardingflöden för användare, utan någon kodning. Lär dig mer om UserGuiding
UserGuiding ökar graden av produktimplementering genom interaktiva flöden för onboarding av användare. ”Inga kodningskunskaper krävs”. Med detta enkla lätta verktyg kan nästan vem som helst snabbt skapa produktgenomgångar steg för steg på skärmen. UserGuiding levereras med bra analyser och även möjligheten att spåra prestandan hos genomgångar, rundturer, popup-fönster med mera för att hjälpa till att skapa personliga upplevelser. Från Red Ventures till Young Capital litar tusentals innovativa företag på UserGuiding. Lär dig mer om UserGuiding
UserGuiding ökar graden av produktimplementering genom interaktiva flöden för onboarding av användare. ”Inga kodningskunskaper krävs”. Med detta enkla lätta verktyg kan nästan vem som helst snabbt...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Skala kundens framgång och support för B2B-programvara genom att förvandla ditt supportområde till en självbetjäningsupplevelse. Lär dig mer om inSided
Förbättra kundens framgång och support utan att gå sönder. Hjälp både dina mest värdefulla kunder och freemium-kunder med en skalbar självbetjäningsplattform från inSided. Dra nytta av en webbaserad gemenskap för bättre svar, använd kontextuella widgetar för att få rätt innehåll till kunderna vid rätt tidpunkt och bygg upp en kunskapsbas som aldrig blir föråldrad. Öka retentionen, produktimplementeringen, engagemang och kundupplevelsen och dra samtidigt ner på dina totalkostnader och ansträngningar för dina CMS. Integrationer. Lär dig mer om inSided
Förbättra kundens framgång och support utan att gå sönder. Hjälp både dina mest värdefulla kunder och freemium-kunder med en skalbar självbetjäningsplattform från inSided. Dra nytta av en webbaserad...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots programvara för kunders framgång gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en programvara för kundframgång som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots programvara för kunders framgång gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Front är programvaran för kundens framgång som sammanför e-post, grupp-e-post som [email protected], SMS, livechattar med mera i en inkorg. Lär dig mer om Front
Front är programvaran för kundens framgång för nöjda kunder och glada team. Med Front kan du hantera alla dina kundkonversationer på ett ställe, t.ex. e-post, grupp-e-post som [email protected], SMS, livechatt med mera. Få tillgång till Salesforce- eller CRM-data direkt i din inkorg, så att du har det sammanhang du behöver för att svara och dina appar hålls uppdaterade omedelbart. Ge anpassade svar med e-postmallar och dokumentkoppling. Lär dig mer om Front
Front är programvaran för kundens framgång för nöjda kunder och glada team. Med Front kan du hantera alla dina kundkonversationer på ett ställe, t.ex. e-post, grupp-e-post som [email protected], SMS,...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt att skala upp dina kunders framgångar utan att anställa mer supportpersonal. Lär dig mer om elevio
Skala upp dina kundframgångar utan att anställa mer supportpersonal. Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt för kunderna att få rätt supportinnehåll, när och där de behöver det – så att du kan öka retentions- och konverteringshastigheten samtidigt som du sänker supportbelastningen. Elevio integrerar till och med andra supportverktyg och ger en sömlös, allt i ett-kundupplevelse. Gör som över 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell och använd Elevio för att hjälpa kunder att lyckas. Lär dig mer om elevio
Skala upp dina kundframgångar utan att anställa mer supportpersonal. Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt för kunderna att få rätt supportinnehåll, när och där de behöver det –...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Tribe är en molnbaserad onlineplattform som ger moderna kundgemenskaper möjlighet att öka kundens framgång och kundretention. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern molnbaserad gemenskapsplattform utformad för att driva kundens framgång och kundretention. Ge dina kunder möjlighet att hjälpa varandra via peer-to-peer-anslutningar och göra det möjligt för dem att hitta lösningar från ett robust innehållsbibliotek. Förbättra kundengagemanget, samla in respons, utbilda kunderna och främja produktimplementering. Använd Tribes modulära nätgemenskapsmotor, appar, direkt tredjepartsintegration och inbäddningsbara widgetar till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern molnbaserad gemenskapsplattform utformad för att driva kundens framgång och kundretention. Ge dina kunder möjlighet att hjälpa varandra via peer-to-peer-anslutningar och göra det...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bitrix24 ger 4 miljoner företag runt om i världen en kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer. Molnbaserad/öppen källa. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Automatisera dina åtgärder för kundens framgång på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundens framgång och kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT) med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy
Förbättra kundens framgång och kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT) med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBays programvara för kundens framgång gör det enkelt att lösa kundproblem och hjälper agenterna att bli mer produktiva, cheferna att bli mer effektiva och kunderna att få mer möjligheter – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi? Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform. Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp,...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Slack brings all your communication together in one place. It's real-time messaging, archiving and search for modern teams.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy some code, review a sales contract, finalize next year's budget, measure an A/B test, plan your next office opening, and more, Slack has you covered. Try Slack with your team for free.
Slack is a collaboration hub, where the right people and the right information come together, helping everyone get work done. When your team needs to kick off a project, hire a new employee, deploy...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM programvara för kundframgång – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest.
Agile CRM programvara för kundframgång – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplev...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
----> The easiest way to increase customer loyalty + create advocates. Identify & nurture repeat sales opportunities. Try it free!
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer loyalty + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like referrals only 1000x better. See who your biggest fans are + identify and nurture opportunities for repeat business & upsells. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. ----> Learn more at get.nicejob.co <----
----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer loyalty + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
ChurnZero's Customer Success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In doing so, ChurnZero helps businesses understand how their customers use their product, assesses their health and their likelihood to renew, and gives the business the means to automate and personalize the customer experience through timely and relevant touchpoints, including in-app content,
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Get 10 tools in 1 to increase website conversions and improve visitor’s experience with heatmaps, user recordings, live chat and more.
Learn why your visitors aren’t converting and how you can grow sales and capture leads with Lucky Orange. Installation takes a few seconds and doesn’t require coding experience. With 10 tools for the price of one, Lucky Orange’s suite of conversion rate optimization tools includes Dynamic Heatmaps, Session Recordings, Live Chat & Live View, Visitor Profiles, Surveys, Announcements, Form Analytics, Conversion Funnels, and a Realtime Dashboard. Get started today with a 7-day free trial.
Learn why your visitors aren’t converting and how you can grow sales and capture leads with Lucky Orange. Installation takes a few seconds and doesn’t require coding experience. With 10 tools for the...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online!
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.
SurveyMonkey CX is a turn-key NPS solution with robust features designed to collect, understand, and act on your customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels to increase response rates. Identify improvement areas using advanced analytics - from key driver analysis to industry benchmarks. Take action faster by quickly closing the loop with customers. Easily share NPS insights with your team using custom reports, data exporting, and integrations.
SurveyMonkey CX is a turn-key NPS solution with robust features designed to collect, understand, and act on your customer feedback. Trigger personalized surveys through multiple channels to increase...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, SFDC, and MS Dynamics. With deployments on four continents and a growing base of Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
From value assessments to value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value.
Value selling for the modern enterprise, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value from pre-sale value assessments to post-sale value realization. Ecosystems ensures both consistency and quality in your value conversations. Unstructured forms of quantitative (e.g., ROI/TCO models, benchmarks) and qualitative (e.g., case studies, differentiators) content are replaced with a digital cloud platform—purpose-built for quantifying and communicating customer value.
Value selling for the modern enterprise, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value from pre-sale value assessments to post-sale value realization. Ecosystems ensures...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Programvara för kundens framgång som utformats för kundserviceteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en programvara för kundframgång som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Den kan användas på en global skala eftersom den låter dig ringa telefonnummer från mer än 60 länder. Channels ger dig flera funktioner, som att se kunduppgifter före ett samtal. Bland andra funktioner kan nämnas samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, live-lyssning med mera. Channels är integrerad med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Starta en gratis provperiod.
Channels är en programvara för kundframgång som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Den kan användas på en global skala eftersom den låter dig ringa telefonnummer från...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
B2B SaaS-företag använder Gainsight:s plattform för kundframgång för att upptäcka tillämpbara insikter som ökar kundbibehållande, minska c
Gainsight är plattformen för kundframgång. Gainsight aggregerar och omvandlar olika kunddata från flera källor till en enda sanningskälla. Granska kunddatadrivna insikter och implementera åtgärder som driver affärsresultat för dina kunder.
Gainsight är plattformen för kundframgång. Gainsight aggregerar och omvandlar olika kunddata från flera källor till en enda sanningskälla. Granska kunddatadrivna insikter och implementera åtgärder...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein)
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters.

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
GuideCX® is a client onboarding platform for internal and customer teams that makes it easier for customer to succeed.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it easier for customer to succeed and decreases customer churn. Task automation, transparent project views, and easy access to tasks and status updates through the portal, email, or mobile app keep your client at the center of every project.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it easier for customer to succeed and decreases customer churn. Task automation, transparent project views, and easy access...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person. Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bolstra is ideal for medium sized to large enterprise B2B companies who have recurring revenue streams and deliver high value services
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices.
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices.

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling....

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Sverige Lokal produkt
Planhat is a Customer Success Platform focused on making Customer Success simple.
Planhat is a Customer Success Platform focused on making Customer Success simple. Planhat is beautiful and easy to use. It brings all your customer data together in one place, helping you understand user behaviour, create best practice workflows & automate time-sapping tasks. Planhat is built for everyone from the CS rep to the C-Suite. It has all the functionality & features you would expect in a modern CS Platform. The difference is in the design, usability & speed to implement.
Planhat is a Customer Success Platform focused on making Customer Success simple. Planhat is beautiful and easy to use. It brings all your customer data together in one place, helping you understand...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time reporting and analytics for subscription businesses - 100% free.
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time subscription reporting and analytics. From MasterClass and Zenefits to Shipt and Vice, over 20,000 recurring revenue companies depend on ProfitWell to track their businesses. Link Stripe, Zuora, Zapier, or another source of billing data to see your metrics in 5 minutes - all completely free, forever.
ProfitWell provides absolutely accurate, real-time subscription reporting and analytics. From MasterClass and Zenefits to Shipt and Vice, over 20,000 recurring revenue companies depend on ProfitWell...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Cloud-based customer onboarding solution that assists firms with customer segmentation, task scheduling & customized reporting.
Taskfeed has merged with Precursive, combining our excellent Customer Onboarding project management app with the leading capacity planning & resource management tool. Taskfeed is now known as Precursive OBX. Precursive OBX gives you complete visibility over information that counts most in SaaS Customer Onboarding so you can successfully manage your team, your customers, your processes & Salesforce tasks to deliver customer success.
Taskfeed has merged with Precursive, combining our excellent Customer Onboarding project management app with the leading capacity planning & resource management tool. Taskfeed is now known as...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
AI-powered knowledge management purpose-built for customer success. Central management of all data to support omni-channel service.
USU Knowledge Management is the leading knowledge management platform for customer service. Our omni-channel knowledge management harnesses the power of AI to boost customer success and make service as simple as a Google search. Easily integrate with leading service platforms. Increase efficiency and and increase agent and customer satisfaction with a predictive knowledge management solution that provides a single source of truth with accurate, QA'd, and always up-to-date information.
USU Knowledge Management is the leading knowledge management platform for customer service. Our omni-channel knowledge management harnesses the power of AI to boost customer success and make service...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce.
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce. TaskRay helps businesses onboard customers faster and more efficiently. TaskRay's templating and automation functions help high tech, SaaS, Wealth Management, Manufacturing, and Franchising businesses build systems that scale - whether they have 100 customers or 10,000 customers. And, TaskRay also functions wonderfully as a full-suite project management solution.
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce. TaskRay helps businesses onboard customers faster and more efficiently. TaskRay's templating and automation...

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys