Sverige Visa lokala produkter
185 resultat
UserGuiding hjälper företag att förbättra produktimplementering och UX genom att skapa interaktiva onboardingflöden för användare, utan någon kodning. Lär dig mer om UserGuiding
UserGuiding ökar graden av produktimplementering genom interaktiva flöden för onboarding av användare. ”Inga kodningskunskaper krävs”. Med detta enkla lätta verktyg kan nästan vem som helst snabbt skapa produktgenomgångar steg för steg på skärmen. UserGuiding levereras med bra analyser och även möjligheten att spåra prestandan hos genomgångar, rundturer, popup-fönster med mera för att hjälpa till att skapa personliga upplevelser. Från Red Ventures till Young Capital litar tusentals innovativa företag på UserGuiding. Lär dig mer om UserGuiding

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bra kundservice börjar med bättre helpdesk-programvara. Få fler kunder genom att erbjuda utmärkt kundservice med LiveAgent Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en fullt utrustat kundtjänstprogramvara. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Gör som dem och få en konkurrensfördel. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. LiveAgent är en funktionsrik flerkanalig kundtjänstprogramvara med mer än 170 kundtjänstfunktioner, inklusive livechatt, telefonsupport, integrering av sociala medier, supportportal och programmeringsgränssnitt (application program interface, API). Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
Med monday.com kan du organisera och effektivisera allt ditt arbete och se till att alla dina kunder får den individuella behandling de förtjänar. Välj den bästa vyn för att bevaka dina kundrelationer , hur många affärer varje kundrepresentant har eller någon annan rapport som hjälper dig att arbeta bättre. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots programvara för kunders framgång gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en programvara för kundframgång som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Front är programvaran för kundens framgång som sammanför e-post, grupp-e-post som [email protected], SMS, livechattar med mera i en inkorg. Lär dig mer om Front
Front är programvaran för kundens framgång för nöjda kunder och glada team. Med Front kan du hantera alla dina kundkonversationer på ett ställe, t.ex. e-post, grupp-e-post som [email protected], SMS, livechatt med mera. Få tillgång till Salesforce- eller CRM-data direkt i din inkorg, så att du har det sammanhang du behöver för att svara och dina appar hålls uppdaterade omedelbart. Ge anpassade svar med e-postmallar och dokumentkoppling. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden. Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design. Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna. Lär dig mer om Product Fruits

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Tribe är en molnbaserad onlineplattform som ger moderna kundgemenskaper möjlighet att öka kundens framgång och kundretention. Lär dig mer om Tribe
Tribe är en modern molnbaserad gemenskapsplattform utformad för att driva kundens framgång och kundretention. Ge dina kunder möjlighet att hjälpa varandra via peer-to-peer-anslutningar och göra det möjligt för dem att hitta lösningar från ett robust innehållsbibliotek. Förbättra kundengagemanget, samla in respons, utbilda kunderna och främja produktimplementering. Använd Tribes modulära nätgemenskapsmotor, appar, direkt tredjepartsintegration och inbäddningsbara widgetar till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Tribe

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan. Lär dig mer om Agile CRM
Agile CRM programvara för kundframgång – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplev else. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads. Lär dig mer om EngageBay
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBays programvara för kundens framgång gör det enkelt att lösa kundproblem och hjälper agenterna att bli mer produktiva, cheferna att bli mer effektiva och kunderna att få mer möjligheter – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor. Lär dig mer om Custify

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi? Lär dig mer om LearnUpon

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform. Lär dig mer om Froged
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Net Promoter Score-programvara (NPS) som hjälper dig att samla in, analysera och agera på respons från kunder och anställda. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid utbildningsevenemang. NPS-undersökningar är enkla att anpassa och verktygen hjälper dig att förstå trender per segment eller kund i realtid. Lösningen integreras med programvara från tredje part (Slack, Zapier, CRM). Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
LiveCaller is all in one solution, combining different communication channels like Chat, Call, Social Messaging Apps into one platform. Lär dig mer om LiveCaller
Chat - Customers can exchange messages, files, and rate customer service. Web-Call - Customers are able to make a call directly from the webpage, via Internet, thus making such calls for them completely free. Omni-Channel Inbox - Combines communications from different messenger platforms into a single dashboard. Callback - Simply enter your phone number and preferred call time, customer service will call you. Co-browse - Allows agents and customers to collaboratively 'browse' a website. Lär dig mer om LiveCaller

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Lär dig mer om Qiscus

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Lär dig mer om Walnut.io
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Lär dig mer om Walnut.io

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bitrix24 ger 4 miljoner företag runt om i världen en kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer. Molnbaserad/öppen källa.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Automatisera dina åtgärder för kundens framgång på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundens framgång och kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT) med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
The #1 Sales Engagement Platform for Gmail. Eliminate busywork and enable real engagement; make your AEs and CSMs more productive!
Mixmax, the #1 Sales Engagement Platform for Gmail, helps revenue teams accelerate revenue at every stage of the customer journey. We amplify AEs, CSMs, and anyone in a customer-facing role, not just the SDRs. By automating repetitive tasks and organizing their daily workflows, we increase reps' productivity and empower them with the tools they need to do what they do best: sell. Mixmax customers see a positive ROI in less than 6 months and go live in less than 1 day. Lär dig mer om Mixmax

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lär dig mer om CloudApp

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Lär dig mer om Salesforce Essentials

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers.
NiceJob helps to increase repeat business and fight churn by capturing the voices of your satisfied customers and sharing this across multiple platforms. You can get your customers to leave you a review or give you a referral. Engage with your customers at each point of their journey to ensure maximum customer satisfaction. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. Lär dig mer om NiceJob

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Textline is a business SMS platform offering the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation.
Use SMS and make customers happy by adding a personal touch to your customer experience while lowering call volume and resolving more issues. Textline is a business SMS platform that offers the best tools for customer support workflow, team collaboration, and process automation. We add text messaging capabilities to your existing landline or give you a new, textable phone number in your local area code. Lär dig mer om Textline

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
ChurnZero's Customer Success platform helps businesses fight churn via data integrations, health scores, automation, NPS and much more!
ChurnZero's real-time SaaS platform helps subscription businesses fight customer churn. Our platform is uniquely designed to integrate with CRM systems and tightly into an application or service. In doing so, ChurnZero helps businesses understand how their customers use their product, assesses their health and their likelihood to renew, and gives the business the means to automate and personalize the customer experience through timely and relevant touchpoints, including in-app content, Lär dig mer om ChurnZero

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Run your own branded customer loyalty program. Recognize purchases and visits, increase customer retention and foster growth.
Run your own branded customer loyalty program! Recognize customers for spend, visits, activities and behaviors, increase customer retention and foster growth. You get an advanced loyalty program complete with incentive campaigns, a vast digital rewards catalog (including AMEX, MC and Amazon GC Rewards), built-in e-mail/sms communications and autopilot operation. Several interfaces to choose from, including Standalone Cloud/Web, Customer Kiosk, Mobile App or Vend POS and Square POS integrated. Lär dig mer om Preferred Patron Loyalty

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
The Thought Industries platform helps companies onboard, train, and certify customers with engaging online learning.
Give your customers the experience they deserve with interactive online training programs. Guide your customers with learner paths and recommended content and take them down the path to success. With the Thought Industries learning platform, you're able to build unique client training experiences for each client and distribute training materials at scale. Offer moment-of-need learning by embedding your training into your software to provide help where your clients most need it. Lär dig mer om Thought Industries

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online! Lär dig mer om UXPressia

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers.
Build better customer experiences with Groove. Everything you need to convert, support, and delight your customers. Everything in one place. No matter how you talk with your customers (email, social media, chat, or the phone), easily keep track of it all in our intuitive dashboard. Lär dig mer om Groove

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
#1 Action-Focused Sales CRM for Small Business. Focus on the Next Action, follow up with every lead, and stay in control of your sales.
OnePageCRM is the 1st action-focused sales CRM that helps small and medium-sized businesses stay in control of their sales. Focus on what needs to be done next, follow up with every lead, keep the team on the same page, and close more deals, one sales action at a time. Save time and automate your admin and data entry. Generate leads in a click from anywhere on the web. Reap the CRM benefits on the go with iOS and Android mobile apps. Any questions? We offer support via email, phone and chat. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Userpilot helps product, UX & customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Code-Free.
Userpilot helps product, UX and customer success teams increase user adoption through behavior driven product experiences. Build beautiful, personalized and highly customizable experiences on top of your product to pave the way to Aha!. Quickly improve onboarding for new signups, trigger interactive tips when it's relevant and help users understand the value, all without writing any code. Userpilot also helps you Increase user retention, and stimulate feature discovery as your product evolves. Lär dig mer om Userpilot

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context. Lär dig mer om Liveoak

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Leading cloud contact center solution designed to help enterprises improve CX for customers and employees.
3CLogic is a leading cloud contact center platform modernizing enterprise communications for employees and customers. Built on AWS, the solution provides advanced and scalable speech-enabled offerings for leading CRMs, including ServiceNow, Salesforce, and MS Dynamics. With deployments on five continents serving Global 2000 clients, 3CLogic drives digital transformation by improving CX, operational efficiency and reporting insights with dynamic IVR, CTI, AI, and speech analytics. Lär dig mer om 3CLogic

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
From value assessments to value realization, Ecosystems is an enterprise cloud platform for quantifying customer value.
Ecosystems is the leading software-as-a-service (SaaS) platform for collaborative customer value management. From sales to customer success, providers leverage Ecosystems to quantify and align with customers on the business value being delivered. Through AI-driven analytics and integrations like Salesforce, Microsoft Dynamics, Gainsight, and HubSpot, individual value conversations are transformed into a centralized cloud asset for improved decisions throughout the organization. Lär dig mer om Ecosystems

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplev else i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
B2B SaaS-företag använder Gainsight:s plattform för kundframgång för att upptäcka tillämpbara insikter som ökar kundbibehållande, minska c
Gainsight är plattformen för kundframgång. Gainsight aggregerar och omvandlar olika kunddata från flera källor till en enda sanningskälla. Granska kunddatadrivna insikter och implementera åtgärder som driver affärsresultat för dina kunder. Lär dig mer om Gainsight CS

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Programvara för kundens framgång som utformats för kundserviceteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en programvara för kundframgång som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Den kan användas på en global skala eftersom den låter dig ringa telefonnummer från mer än 60 länder. Channels ger dig flera funktioner, som att se kunduppgifter före ett samtal. Bland andra funktioner kan nämnas samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, live-lyssning med mera. Channels är integrerad med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein) Lär dig mer om SalesDirector.ai

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt att skala upp dina kunders framgångar utan att anställa mer supportpersonal.
Skala upp dina kundframgångar utan att anställa mer supportpersonal. Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt för kunderna att få rätt supportinnehåll, när och där de behöver det – så att du kan öka retentions- och konverteringshastigheten samtidigt som du sänker supportbelastningen. Elevio integrerar till och med andra supportverktyg och ger en sömlös, allt i ett-kundupplevelse. Gör som över 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell och använd Elevio för att hjälpa kunder att lyckas. Lär dig mer om elevio

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Retently helps you track business CX metrics: NPS, CSAT & CES. Collect, manage and act on the received customer feedback.
Retently helps you efficiently measure customer satisfaction, collect valuable client feedback that you can act on, prevent customer churn, and turn Detractors into Promoters. Lär dig mer om Retently

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
GuideCX® is a client onboarding platform for internal and customer teams that makes it easier for customer to succeed.
GuideCX is a client onboarding and project management platform that makes it easier for customer to succeed and decreases customer churn. Task automation, transparent project views, and easy access to tasks and status updates through the portal, email, or mobile app keep your client at the center of every project. Lär dig mer om GuideCX

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. Skilljar enables your Customer Success teams by helping you scale your training program and proactively educate customers and partners. Lär dig mer om Skilljar Customer Education

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys