Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kundframgång

42 resultat
UserGuiding hjälper företag att förbättra produktimplementering och UX genom att skapa interaktiva onboardingflöden för användare, utan någon kodning. Lär dig mer om UserGuiding
UserGuiding ökar graden av produktimplementering genom interaktiva flöden för onboarding av användare. ”Inga kodningskunskaper krävs”. Med detta enkla lätta verktyg kan nästan vem som helst snabbt skapa produktgenomgångar steg för steg på skärmen. UserGuiding levereras med bra analyser och även möjligheten att spåra prestandan hos genomgångar, rundturer, popup-fönster med mera för att hjälpa till att skapa personliga upplevelser. Från Red Ventures till Young Capital litar tusentals innovativa företag på UserGuiding. Lär dig mer om UserGuiding

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
monday sales CRM är perfekt för små till medelstora företag. Det är ett kodfritt, fullt anpassningsbart CRM som centraliserar din försäljning och kundkommunikation. Lär dig mer om monday sales CRM
Med monday.com kan du organisera och effektivisera allt ditt arbete och se till att alla dina kunder får den individuella behandling de förtjänar. Välj den bästa vyn för att bevaka dina kundrelationer, hur många affärer varje kundrepresentant har eller någon annan rapport som hjälper dig att arbeta bättre. Lär dig mer om monday sales CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas. Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots programvara för kunders framgång gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en programvara för kundframgång som gör både kunder och representanter nöjda. Lär dig mer om HubSpot Service Hub

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden. Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design. Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna. Lär dig mer om Product Fruits

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Börja gratis med LiveAgent och skapa fantastiska kundupplevelser med den ultimata lösningen för en framgångsrik kundhantering för alla företag. Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kundframgång med över 200 kompatibla integreringar. Förbättra kundupplevelsen och hantera all kommunikation från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal. Lär dig mer om LiveAgent

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor. Lär dig mer om Custify

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Tribe är en molnbaserad onlineplattform som ger moderna kundgemenskaper möjlighet att öka kundens framgång och kundretention. Lär dig mer om Bettermode
Tribe är en modern molnbaserad gemenskapsplattform utformad för att driva kundens framgång och kundretention. Ge dina kunder möjlighet att hjälpa varandra via peer-to-peer-anslutningar och göra det möjligt för dem att hitta lösningar från ett robust innehållsbibliotek. Förbättra kundengagemanget, samla in respons, utbilda kunderna och främja produktimplementering. Använd Tribes modulära nätgemenskapsmotor, appar, direkt tredjepartsintegration och inbäddningsbara widgetar till att bygga en blomstrande kundgemenskap. Lär dig mer om Bettermode

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS. Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS. Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi? Lär dig mer om LearnUpon

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
NPS-programvara som hjälper dig att samla in, analysera och agera utifrån kundrespons och anställdas åsikter. Lär dig mer om SightMill
Net Promoter Score-programvara (NPS) som hjälper dig att samla in, analysera och agera på respons från kunder och anställda. Skicka NPS-undersökningar via e-post eller SMS, lägg till undersökningar på din hemsida eller samla in respons vid utbildningsevenemang. NPS-undersökningar är enkla att anpassa och verktygen hjälper dig att förstå trender per segment eller kund i realtid. Lösningen integreras med programvara från tredje part (Slack, Zapier, CRM). Lär dig mer om SightMill

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare. Lär dig mer om Zendesk Suite

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess. Lär dig mer om TeamSupport

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bitrix24 ger 4 miljoner företag runt om i världen en kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer. Molnbaserad/öppen källa.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM programvara för kundframgång – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBays programvara för kundens framgång gör det enkelt att lösa kundproblem och hjälper agenterna att bli mer produktiva, cheferna att bli mer effektiva och kunderna att få mer möjligheter – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Automatisera dina åtgärder för kundens framgång på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundens framgång och kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT) med Pipefy. Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code. Prova Pipefy gratis. Lär dig mer om Pipefy

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Front är programvaran för kundens framgång som sammanför e-post, grupp-e-post som success@, SMS, livechattar med mera i en inkorg.
Front är programvaran för kundens framgång för nöjda kunder och glada team. Med Front kan du hantera alla dina kundkonversationer på ett ställe, t.ex. e-post, grupp-e-post som success@, SMS, livechatt med mera. Få tillgång till Salesforce- eller CRM-data direkt i din inkorg, så att du har det sammanhang du behöver för att svara och dina appar hålls uppdaterade omedelbart. Ge anpassade svar med e-postmallar och dokumentkoppling. Lär dig mer om Front

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas. Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam. Lär dig mer om Vivantio

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod. Lär dig mer om Lucky Orange

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Bättre kundmöten online. Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration. Lär dig mer om Vectera

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy CRM. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kundgemenskap för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse.
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kunder och har valts av medelstora och stora företagsorganisationer för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse. Erbjud dina kunder den bästa gemenskapsupplevelsen för alla dina produkter, på alla språk, var som helst i världen. Förverkliga din vision med en elegant användarupplevelse, djup integrering med dina befintliga verktyg och flexibel anpassning som passar ditt varumärke – allt stöds av Vanilla Forums SuccessTeam. Lär dig mer om Higher Logic Vanilla

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt. Lär dig mer om OnePageCRM

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform.
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED. Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel. Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden. 7 dagars gratis provperiod Lär dig mer om Froged

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa. Lär dig mer om Missive

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
B2B SaaS-företag använder Gainsight:s plattform för kundframgång för att upptäcka tillämpbara insikter som ökar kundbibehållande, minska c
Gainsight är plattformen för kundframgång. Gainsight aggregerar och omvandlar olika kunddata från flera källor till en enda sanningskälla. Granska kunddatadrivna insikter och implementera åtgärder som driver affärsresultat för dina kunder. Lär dig mer om Gainsight CS

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Programvara för kundens framgång som utformats för kundserviceteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en programvara för kundframgång som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Den kan användas på en global skala eftersom den låter dig ringa telefonnummer från mer än 60 länder. Channels ger dig flera funktioner, som att se kunduppgifter före ett samtal. Bland andra funktioner kan nämnas samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, live-lyssning med mera. Channels är integrerad med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Channels

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt att skala upp dina kunders framgångar utan att anställa mer supportpersonal.
Skala upp dina kundframgångar utan att anställa mer supportpersonal. Elevio är en självbetjäningsplattform som gör det enkelt för kunderna att få rätt supportinnehåll, när och där de behöver det – så att du kan öka retentions- och konverteringshastigheten samtidigt som du sänker supportbelastningen. Elevio integrerar till och med andra supportverktyg och ger en sömlös, allt i ett-kundupplevelse. Gör som över 500 företag som Atlassian, Heap, Adroll och Dell och använd Elevio för att hjälpa kunder att lyckas. Lär dig mer om elevio

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Används för att hantera abonnemang, betalningshantering, rapportering och fakturering.
SubscriptionFlow levererar ultimata lösningar för företag som kämpar med att hantera abonnemang. Den är utrustad med robust automatisering och kraftfulla funktioner för hantering av abonnemang såsom hantering av flera abonnemang, proportionell fördelning, kravhantering, fakturering, hantering av försäljningsskatt, självbetjäningsportal för kunder, prissättningsmotormodul, betalningshantering och effektiv analys och rapportering. Lär dig mer om SubscriptionFlow

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Minerva är det enklaste sättet för att spela in och dela klickbara instruktioner för allt på internet.
Minerva ger dig möjlighet att enkelt skapa klickbara instruktioner för allt på internet. Du kan använda Minerva när som helst när du måste kommunicera en serie steg, utan att fysiskt stå bredvid en annan person. Verktyget är gratis. För ytterligare betalfunktioner (t.ex. analyser och samredigering) erbjuds ytterligare support. Lär dig mer om Minerva

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Tillhandahåller en inkorg där företag kan kommunicera effektivt med sina kunder via olika kommunikationskanaler på ett centralt ställe.
Trengo ökar teamets produktivitet och effektiv kundkommunikation genom att förena alla kommunikationskanaler i en gemensam inkorg. Ta emot meddelanden från e-post, Facebook Messenger, WhatsApp, SMS, röst, livechatt och många fler på ett centralt ställe. Lär dig mer om Trengo

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
PeerBoard är en engagemangsplattform för kundens framgång som hjälper företag att förbättra framsteg och retention för sina kunder.
PeerBoard är en engagemangsplattform för kundens framgång som hjälper företag att förbättra framsteg och retention för sina kunder. Programvaran har en tydlig och utbyggbar infrastruktur, kategoriserat nyhetsflöde, visuell anpassning, omfattande användarprofiler och kommentarer på flera nivåer. Du kan använda mjukvaruutvecklingskit (software development kit, SDK) med öppen källa för dina personliga behov eller WordPress-integrering för snabb och smidig installation. Förbättra ditt kundengagemang och livstidsvärde på en bekväm och säker plats. Så tar programvaran hand om resten. Lär dig mer om PeerBoard

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Starred bygger programvara för respons för talangrekryteringsteam som vill leverera en bra kandidatupplevelse.
Med Starred kan ditt talangrekryteringsteam förbättra sin kandidatupplevelse. De kan även få praktiska insikter de behöver för att fatta bättre beslut. Med viktiga kunder som Spotify, VodafoneZiggo, Toast, Coca-Cola, Virgin Atlantic, Glovo, Elastic och Deloitte kan man räkna med att få mer användbar respons om kandidatupplevelsen. Att förstå dina kandidater kan hjälpa dig anställa bättre medarbetare, förstärka ditt rykte som arbetsgivare, förkorta anställningsprocessen och ge många andra fördelar. Lär dig mer om Starred

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå.
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Intellum hjälper stora varumärken och snabbrörliga företag att öka intäkterna och minska supportkostnaderna genom utbildning.
Intellum-plattformen tillhandahåller alla verktyg som ett företag behöver för att skapa, hantera, spåra, förbättra och skala upp starkt personanpassade utbildningsupplevelser när målgrupperna är stora kunder, samarbetspartners eller medarbetare. Kombinera enkelt inlärnings-, kunskapsbas-, kundframgångs-, support-, försäljnings- och marknadsföringsinitiativ till en enda destination. Använd engagemangstaktiker som meddelanden, rekommendationer, certifieringar, mobil, chatt och spelifiering för att skapa den ultimata inlärningsupplevelsen för dina användare. Lär dig mer om Intellum Platform

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Skapa meningsfulla kundrelationer i alla kanaler med Infobips fullstack-molnkommunikationsplattform.
Infobip erbjuder omnikanalskommunikation och hjälper varumärken att skapa meningsfulla relationer med sina kunder, i stor skala. Infobips kommunikationsplattform driver ett brett utbud av lösningar, meddelandekanaler och verktyg för avancerat kundengagemang, säkerhet, autentisering, support och behållande. Lär dig mer om Infobip

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Skala kundens framgång och support för B2B-programvara genom att förvandla ditt supportområde till en självbetjäningsupplevelse.
Förbättra kundens framgång och support utan att gå sönder. Hjälp både dina mest värdefulla kunder och freemium-kunder med en skalbar självbetjäningsplattform från inSided. Dra nytta av en webbaserad gemenskap för bättre svar, använd kontextuella widgetar för att få rätt innehåll till kunderna vid rätt tidpunkt och bygg upp en kunskapsbas som aldrig blir föråldrad. Öka retentionen, produktimplementeringen, engagemang och kundupplevelsen och dra samtidigt ner på dina totalkostnader och ansträngningar för dina CMS. Integrationer. Lär dig mer om Gainsight Digital Hub

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Chaty är utformad för att hjälpa anställda att få kontakt med kunder på olika meddelandeapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger och mer.
Chaty är utformad för att hjälpa anställda att få kontakt med kunder på olika meddelandeapplikationer som WhatsApp, Facebook Messenger och mer. Med en enda chattwidget som lagts till på din webbplats kan du skapa en personlig upplevelse för kunder som använder över 20 sociala kanaler som WhatsApp, Instagram, Line, Viber och Telegram för att ge omedelbar support; svara på förfrågningar, frågor och kommentarer; bygga förtroende och lojalitet och erbjuda värde till de människor som är viktiga för ditt företag, både på mobilen och webben. Lär dig mer om Chaty

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Freshsuccess är en programvara för hantering av kundens framgång som hjälper B2B-företag att förhindra kundbortfall, öka kontoexpansionen och fördjupa kundrelationerna
Freshsuccess är en komplett plattform för hantering av kundens framgång som är enkel att använda. Förebygg kundbortfall, öka kontoexpansionen och stärk kundrelationerna. Med en kraftfull dataplattform och en härlig användarupplevelse gör Freshsuccess det möjligt för experter på kundens framgång att förstå kundernas hälsa, att proaktivt hantera risker och effektivisera arbetsflöden och rapportering avseende kunder. Lär dig mer om Freshdesk Success

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Vitally hjälper företag i alla storlekar att leverera kundupplevelser i världsklass, möta oväntade utmaningar och arbeta mer effektivt.
Vitally att kundcentrerade team på B2B SaaS-företag kan erbjuda bästa möjliga kundupplevelse. Programvaran ger ditt team 360 kundprofiler, otroligt flexibel poängsättning och rapportering av hälsopoäng samt förstklassig automatisering – allt i ett snyggt UI som alla teammedlemmar kommer att älska. Vitally har tillgång till berikade kunddata, proaktiva varningar om konton som är riskabla och lämpade för merförsäljning samt automatiserat engagemang med behövande kunder. Med hjälp av programvaran kan varje teammedlem tiofaldiga sin påverkan och eliminera kundbortfall. Lär dig mer om Vitally

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Automatisera kontaktpunkter för kundens framgång för din SaaS. Skicka riktade beteendebaserade e-postkampanjer under hela kundens livscykel.
Userlist hjälper SaaS-företag att automatisera sina kontaktpunkter för kundens framgång och minska teamets manuella arbetsbelastning. Erbjud hjälp, incheckningar, recensioner och mycket mer med automatiserade beteendebaserade kampanjer. Välj rätt kanal (e-post eller meddelanden i appen) för att leverera rätt meddelande vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Userlist

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys
Gnatta skapar programvara för kundkommunikation i omnikanaler, med produkter tillgängliga för företag i alla storlekar.
Datadog bygger programvara för universellt kundengagemang. Genom att fokusera på kunden kan de leverera framgång för ditt företag. Med hjälp av operativsystemet centraliserar de dina digitala kontakter för att öka både kvaliteten och effektiviteten hos dina operatörer. Detta backas upp av deras skräddarsydda automationsfunktioner. Tillvägagångssättet är verkligen omnikanal. Oavsett var/när/hur din kund hör av sig ska deras fråga att hanteras av rätt person, med rätt information, vid rätt tidpunkt. Lär dig mer om Gnatta

Funktioner

  • Kundengagemang
  • Ombordstigning
  • Användningsspårning / Analytics
  • Rapportering och analys