I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Programvara för kundframgång
Programvara för kundframgång hjälper företag att säkerställa att deras kunder uppnår de resultat som företagen vill uppnå (t.ex. kundlojalitet och kundnöjdhet). Använd Capterra för att hitta rätt system för kundframgång för ditt företag i Sverige. Läs mer Läs mindre
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Programvara för kundframgång
Filterresultat (43)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
43 resultat
Sortera efter
En allt i ett-plattform för produktimplementering för att enkelt introducera användare, driva fram funktionsupptäckter och öka konverteringsgraden.
Lär dig mer om Product Fruits
Med Product Fruits kan du enkelt lägga till interaktiva turer, genomgångar och tips i din app samtidigt som du ger användarna möjlighet att skicka sin feedback. Allt detta via ett lättanvänt verktyg utan krav på kodning eller design.
Oavsett om du har en lite men dynamisk startup med en innovativ applikation eller om du är ett storföretag som erbjuder komplexa företagslösningar kommer Product Fruits garanterat att effektivt introducera dina användare, dramatiskt öka konverteringarna och sänka supportkostnaderna.
Lär dig mer om Product Fruits
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Custifys är utformad för B2B SaaS-företag och gör det möjligt för dem att minska sina kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde.
Lär dig mer om Custify
Custifys plattform för kundens framgång är utformad för SaaS-företag inom B2B och gör det möjligt för dem att minska sitt kundbortfall och öka kundernas livstidsvärde. Förutom insikter om användning av produkter samlar programvaran även automatiskt in data från olika system som CRM, support eller fakturering och presenterar alla relevanta nyckeltal för kundens framgång och kundinteraktioner i en lättförståelig instrumentbräda. För arbetsflöden med få tryckningar finns även en sofistikerad inbyggd automatiseringsmotor.
Lär dig mer om Custify
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
HubSpot Service Hub är en kundtjänstprogramvara som gör det enkelt att hantera och kontakta kunder, och verkligen hjälpa dem att lyckas.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
HubSpots programvara för kunders framgång gör det enkelt att lösa kundproblem med snabbhet, noggrannhet och glädje. Programvaran inkluderar ärendeskapande och automatisering för att hålla dig organiserad, en kunskapsbas så att kunderna själva kan hitta hjälp, livechatt och botar för snabbare svarstider, verktyg för kundrespons och undersökningar så att du kan mäta kundtillfredsställelsen och rapportering så att du kontinuerligt kan förbättra dig. Registrera dig idag, utan kostnad, och upplev en programvara för kundframgång som gör både kunder och representanter nöjda.
Lär dig mer om HubSpot Service Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Börja gratis med LiveAgent och skapa fantastiska kundupplevelser med den ultimata lösningen för en framgångsrik kundhantering för alla företag.
Lär dig mer om LiveAgent
LiveAgent är en molnbaserad programvara för kundframgång med över 200 kompatibla integreringar. Förbättra kundupplevelsen och hantera all kommunikation från en enda delad företagsinkorg. Du kan integrera med sociala medier och få tillgång till obegränsad ärendehistorik, samtalsinspelningar, hybrida ärendeflöden med mera. Företag som BMW, Yamaha, Huawei, Orange och Forbesfone använder LiveAgent för att leverera en wow-upplevelse till 150 miljoner slutanvändare över hela världen. Börja med en 14-dagars provperiod. Inget kreditkort behövs, inga avtal.
Lär dig mer om LiveAgent
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Driv utmärkta kundupplevelser med utbildning och leverera strategiska, värdefokuserade kundutbildningsprogram med LearnUpon LMS.
Lär dig mer om LearnUpon
Stärk de långsiktiga relationerna och driv på dina kunders tillväxt med den användarfokuserade lösningen LearnUpon LMS.
Ge kunderna de verktyg de behöver från starten med guidad onboarding, se till att dina kunder stannar kvar på lång sikt med värdedrivna produktresurser, minska på supportförfrågningarna så att ditt team kan ha mer proaktiva samtal med kunderna. Du kanske till och med bygger din egen kundakademi?
Lär dig mer om LearnUpon
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Zendesk Support är supportprogramvara byggd för att förbättra dina kundrelationer.
Zendesk erbjuder en riktigt bra kundservicelösning. I genomsnitt ökar det kundnöjdheten med 25 % och agenters produktivitet med 30 % i alla skalor. Alla dina kundinteraktioner i ett enda dynamiskt gränssnitt med funktioner som webbwidgetar, fördefinierade biljettsvar och en fullständig kundhistorik. Kom igång snabbt och förvänta dig att se resultat ännu snabbare.
Lär dig mer om Zendesk Suite
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag.
Lär dig mer om Zoho Desk
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Bitrix24 ger 4 miljoner företag runt om i världen en kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer. Molnbaserad/öppen källa.
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för kundens framgång och hantering av kundrelationer som används av 4 miljoner företag runt om i världen. Bitrix24 är tillgänglig i molnet och lokalt med åtkomst till öppen källkod. Obegränsade leads, affärer, kontakter, företag, offerter, fakturor och mötesbokning. Det kostnadsfria abonnemanget inkluderar även e-postmarknadsföring och telefoni. De avancerade versionerna har automatisering av försäljning och marknadsföring, massutskick av SMS, kampanjhantering och support för flera direktkanaler. Finns på 12 olika språk.
Lär dig mer om Bitrix24
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik.
TeamSupport är en programvarulösning för kundtjänst efter försäljning utformad specifikt för de unika behoven hos företag med B2B-teknik. TeamSupport är byggd runt hela B2B-kunden, snarare än att vara fokuserad på varje enskild kontakt eller ärende. TeamSupport hjälper till att lösa sofistikerade kundbehov, driver framgångsrika kundinteraktioner vilket leder till ökat förväntat kundlivstidsvärde. Nationellt erkända TeamSupport-lösningar inkluderar TeamInsights och TeamSuccess.
Lär dig mer om TeamSupport
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för kundvård med marknadsföring och försäljning. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. EngageBays programvara för kundens framgång gör det enkelt att lösa kundproblem och hjälper agenterna att bli mer produktiva, cheferna att bli mer effektiva och kunderna att få mer möjligheter – allt från en enda lättanvänd plattform.
Lär dig mer om EngageBay CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM programvara för kundframgång – Tillhandahåller utmärkt kundservice och upprätthåller nöjda kunder på sikt. Agile CRM gör det möjligt för företag att erbjuda en mer personlig kundtjänstupplevelse. Med hjälp av en mängd kraftfulla automatiserade helpdeskfunktioner kommer du att förstå dina kunder bättre, så att du finns till hands när de behöver dig som mest.
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
monday CRM lets you organize and streamline all your work, and ensure every client gets the personal treatment they deserve.
Med monday CRM kan du organisera och effektivisera allt ditt arbete och se till att alla dina kunder får den individuella behandling de förtjänar. Välj den bästa vyn för att bevaka dina kundrelationer, hur många affärer varje kundrepresentant har eller någon annan rapport som hjälper dig att arbeta bättre.
Lär dig mer om monday CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Automatisera dina åtgärder för kundens framgång på några minuter med användningsklara mallar. Prova Pipefy gratis.
Förbättra kundens framgång och kundnöjdhetsbetyg (customer satisfaction score, CSAT) med Pipefy.
Automatisera e-postmeddelanden, effektivisera kundförfrågningar och standardisera dina processer för onboarding av kunder med en intuitiv och lättanvänd plattform utan kod eller low-code.
Prova Pipefy gratis.
Lär dig mer om Pipefy
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Front är programvaran för kundens framgång som sammanför e-post, grupp-e-post som success@, SMS, livechattar med mera i en inkorg.
Front är programvaran för kundens framgång för nöjda kunder och glada team. Med Front kan du hantera alla dina kundkonversationer på ett ställe, t.ex. e-post, grupp-e-post som success@, SMS, livechatt med mera. Få tillgång till Salesforce- eller CRM-data direkt i din inkorg, så att du har det sammanhang du behöver för att svara och dina appar hålls uppdaterade omedelbart. Ge anpassade svar med e-postmallar och dokumentkoppling.
Lär dig mer om Front
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Få tio verktyg i ett för att förbättra webbplatskonverteringen och förbättra besökarnas upplevelse med värmekartor, användarinspelningar, live-chatt med mera.
Lär dig om varför dina besökare inte konverteras och hur du kan öka försäljningen och registrera leads med Lucky Orange. Installationen tar några sekunder och kräver ingen erfarenhet av kodning. Med tio verktyg till priset av ett kan Lucky Oranges verktygssvit för konverteringsoptimering erbjuda funktioner som dynamiska värmekartor, sessionsinspelningar, live-chatt och live-vy, besökarprofiler, enkäter, meddelanden, formuläranalyser, konverteringskanaler och en realtidsbaserad instrumentbräda. Kom igång idag med en 7 dagars gratis provperiod.
Lär dig mer om Lucky Orange
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
SaaS-plattform som ger dig hantering av företagstjänster genom automatiserad dirigering, varningar, interaktionsspårning med mera.
Vivantio är en ledande plattform för hantering av företagstjänster som kombinerar servicefokuserade CRM-funktioner, ESM-principer och mätbara resultat som ger organisationer möjlighet att förbättra servicen samtidigt som kostnaderna minskas, affärsmålen uppnås och nöjdare kunder betjänas.
Vivantios historia började 2003, inspirerad av önskan att bygga en plattform med flera hyresgäster som är pålitlig, konfigurerbar och säker. Idag är Vivantio en välrenommerad leverantör av tjänstehantering-SaaS för serviceteam.
Lär dig mer om Vivantio
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Bättre kundmöten online.
Vectera är det enkla sättet att planera möten och anordna säkra videomöten.
Vectera är det enkla sättet att möta kunder online. Planera möten och genomför säkra videomöten för upp till fyra personer. Skapa kommunikationsnav för alla dina kunder. Släpp loss kreativiteten med whiteboardtavlor, samsurfning och anteckningar. Starta med ett klick, inga nedladdningar, ingen frustration.
Lär dig mer om Vectera
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Tribe är en molnbaserad onlineplattform som ger moderna kundgemenskaper möjlighet att öka kundens framgång och kundretention.
Tribe är en modern molnbaserad gemenskapsplattform utformad för att driva kundens framgång och kundretention. Ge dina kunder möjlighet att hjälpa varandra via peer-to-peer-anslutningar och göra det möjligt för dem att hitta lösningar från ett robust innehållsbibliotek. Förbättra kundengagemanget, samla in respons, utbilda kunderna och främja produktimplementering. Använd Tribes modulära nätgemenskapsmotor, appar, direkt tredjepartsintegration och inbäddningsbara widgetar till att bygga en blomstrande kundgemenskap.
Lär dig mer om Bettermode
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via olika kommunikationskanaler, internt och externt.
Teaminkorg och chattverktyg som möjliggör avancerat samarbete via e-post, SMS, WhatsApp, Twitter och andra kommunikationskanaler. Vi har gett inkorgen en ny design, med en affärsmässig samarbetsupplevelse i åtanke. Med Missive kan team fokusera på att få verksamheten att växa.
Lär dig mer om Missive
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kundgemenskap för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse.
Vanilla är kanske den mest betrodda allt i ett-lösningen för kunder och har valts av medelstora och stora företagsorganisationer för de som på allvar vill leverera en exceptionell kundupplevelse. Erbjud dina kunder den bästa gemenskapsupplevelsen för alla dina produkter, på alla språk, var som helst i världen. Förverkliga din vision med en elegant användarupplevelse, djup integrering med dina befintliga verktyg och flexibel anpassning som passar ditt varumärke – allt stöds av Vanilla Forums SuccessTeam.
Lär dig mer om Higher Logic Vanilla
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
#1 Action-fokuserad försäljning CRM för småföretag. Fokusera på nästa åtgärd, följ upp varje ledning och håll kontrollen över din försäljning.
OnePageCRM är den första actionfokuserade försäljningen CRM som hjälper små och medelstora företag att hålla kontrollen över sin försäljning. Fokusera på vad som måste göras därefter, följ upp varje ledning, håll teamet på samma sida och stäng fler erbjudanden, en försäljningsåtgärd åt gången. Spara tid och automatisera din administratör och datainmatning. Generera leads i ett klick var som helst på webben. Skör CRM -fördelarna när du är på språng med iOS- och Android -mobilappar. Några frågor? Vi erbjuder support via e -post, telefon och chatt.
Lär dig mer om OnePageCRM
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Förbättra kundens framgång, kundtjänst och vårda dina kunder under hela deras livscykel på en enda plattform.
Om du letar efter ett verktyg för att förbättra dina introduktions-, retentions- och supportprocesser bör du definitivt kolla in FROGED.
Verktyget har utformats för att vårda dina kunder under hela deras livscykel.
Med FROGED kommer du att kunna öka engagemanget, retentionen och minska bortfallet. Betjäna dina kunders unika behov med anpassade e-postkampanjer, en vackert integrerad kunskapsbas, livechatt och automatiserade meddelanden.
7 dagars gratis provperiod
Lär dig mer om Froged
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
UserGuiding hjälper företag att förbättra produktimplementering och UX genom att skapa interaktiva onboardingflöden för användare, utan någon kodning.
UserGuiding ökar graden av produktimplementering genom interaktiva flöden för onboarding av användare. ”Inga kodningskunskaper krävs”. Med detta enkla lätta verktyg kan nästan vem som helst snabbt skapa produktgenomgångar steg för steg på skärmen.
UserGuiding levereras med bra analyser och även möjligheten att spåra prestandan hos genomgångar, rundturer, popup-fönster med mera för att hjälpa till att skapa personliga upplevelser.
Från Red Ventures till Young Capital litar tusentals innovativa företag på UserGuiding.
Lär dig mer om UserGuiding
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
B2B SaaS-företag använder Gainsight:s plattform för kundframgång för att upptäcka tillämpbara insikter som ökar kundbibehållande, minska c
Gainsight är plattformen för kundframgång. Gainsight aggregerar och omvandlar olika kunddata från flera källor till en enda sanningskälla. Granska kunddatadrivna insikter och implementera åtgärder som driver affärsresultat för dina kunder.
Lär dig mer om Gainsight CS
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning
Programvara för kundens framgång som utformats för kundserviceteam, webbaserade företag och e-handelsbutiker.
Channels är en programvara för kundframgång som är utformad för att ge din försäljning och kundservice en nystart. Den kan användas på en global skala eftersom den låter dig ringa telefonnummer från mer än 60 länder. Channels ger dig flera funktioner, som att se kunduppgifter före ett samtal. Bland andra funktioner kan nämnas samtalswidget, Chrome-anknytning med ett klick, mobilapp, IVR, samtalsinspelningar, live-lyssning med mera. Channels är integrerad med plattformar som Shopify, Magento, Pipedrive och mer. Starta en gratis provperiod.
Lär dig mer om Channels
...
Läs mer
Funktioner
- Kundengagemang
- Rapportering och analys
- Användningsspårning / Analytics
- Ombordstigning