4 resultat
Hanteringsverktyg för budget och underleverantörer. Få en översikt över projektets lönsamhet i realtid. Standardisera processer. Lär dig mer om Planyard
Planyard är ett verktyg för hantering av budget och underleverantörer. Få en översikt över projektets och jobbets lönsamhet i realtid. Säkerställ efterlevnad genom att standardisera processer hela vägen från budgivning till kontraktshantering, framstegsrapportering och fakturering. Gör dig av med manuellt dubbelarbete och spara tid för projektledare och revisorer. Lär dig mer om Planyard

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Kostnadsdatabas
  • Samarbetsverktyg
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en förstklassig försäljningslösning som förbättrar representanternas produktivitet på en av världens ledande CRM-plattformar.
Från inledande anbud till projektledning gör Sales Cloud 360 det möjligt för byggföretag att enkelt hantera relationer med potentiella och befintliga kunder, leverantörer och samarbetspartner. Vinn fler anbud och minimera ändringsförfrågningarna med en anpassningsbar CRM-plattform som gör att du kan dra ner på rutinarbetet, kontinuerligt optimera projektschema och budget och fatta beslut baserade på realtidsdata. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Kostnadsdatabas
  • Samarbetsverktyg
Procores bygghanteringsprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser, din personal och din ekonomi från planering till avslut.
Procores byggprogram hanterar dina byggprojekt, dina resurser och din ekonomi från planering till avslut. Plattformen ansluter varje projektbidragsgivare till lösningar som byggts speciellt för branschen för ägaren, generalentreprenören och specialentreprenören. Förmågan att kommunicera mellan team gör det lättare att arbeta tillsammans genom att etablera en enda sanningskälla. Det är så Procore ger ditt team enkel åtkomst till allt de behöver veta för att få jobbet gjort. Lär dig mer om Procore

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Kostnadsdatabas
  • Samarbetsverktyg
Ett nästa generations molnbaserat allt i ett-ERP-system byggt för byggbranschen. Nummer ett i Storbritannien.
Archdesk är en allt-i-ett molnbaserad nästa generations ERP-programvara som är byggd specifikt för byggbranschen. Archdesk täcker hela arbetsflödet från A till Ö. Från inledande kundförfrågan, till beräkning, kontrakt, projektledning, budgetering, upphandling, anbudsgivning, schemaläggning, arbetshantering, resurshantering, kostnader, rapportering, teamsamarbete fram till att den sista fakturan utfärdas. Allt detta i ett anpassningsbart arbetsflöde med ett enkelt gränssnitt, tillgängligt från alla enheter, 24/7 och var som helst. Lär dig mer om Archdesk

Funktioner

  • RFP-hantering
  • Kostnadsdatabas
  • Samarbetsverktyg