126 resultat
Omvandla strategi till leverans med produktkartor som kopplar samman investeringar, resultat, affärsmöjligheter, teknik och ekonomi. Lär dig mer om Planview Enterprise
Planview Enterprise One gör det möjligt för stora företag att påskynda strategiska leveranser med hjälp av robusta strategiska portföljplaneringsfunktioner. Förvandla strategi till leverans på en organisationsomfattande och tvärfunktionell skala med produktkartor som kopplar samman de investeringar, resultat, affärsmöjligheter, milstolpar, teknik och ekonomi som krävs för att förverkliga strategier. Genom att använda Planview Enterprise One kan företag reagera på den föränderliga marknadsdynamiken och fokusera på det arbete som är viktigt. Lär dig mer om Planview Enterprise

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
IdeaScale är en programvara för innovationshantering som använder crowdsourcing för att samla in idéer och utveckla dem till en ny produkt eller process. Lär dig mer om IdeaScale
IdeaScale är en av världens största molnbaserade plattformar för innovationssprogramvara med över 25 000 kunder och 4,5 miljoner användare. Programvaran gör det möjligt för organisationer att involvera allmänheten och anställda i beslut genom att samla in deras idéer och ge användarna en plattform att rösta på. Idéerna utvärderas, dirigeras och implementeras, vilket gör IdeaScale till motorn för innovation genom crowdsourcing. I IdeaScales kundförteckning ingår branschledare som Vita huset, Cisco och många andra. Lär dig mer om IdeaScale

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Nlyte var Gartner Magic Quadrant Leader under 2014, 2015, 2016, och säger sig ha världens största och mest sofistikerade DCIM-implementeringar. Lär dig mer om Nlyte DCIM
IT-team implementerar Nlyte för att automatisera, hantera och minska riskerna för kritisk infrastruktur. Från datacentret, colo, edge och molnet upptäcker, hanterar och rapporterar Nlyte om fysiska och virtuella datorer, infrastruktur, programvara och IoT-tillgångar. Nlyte inkluderar övervakning, hantering av tillgångar, kraft och energi. Livscykeln för tillgångar omfattar kapacitetshantering, planering, prediktiv analys, arbetsflöde och integrering utanför lådan med IT-, BMS- och kritiska BI-system. Lär dig mer om Nlyte DCIM

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Prodly AppOps is a Next-Gen DevOps solution for Salesforce. Now anyone can configure, test, and deploy Salesforce Data. Lär dig mer om AppOps
Prodly AppOps is a Salesforce DevOps solution that automates low-code application development, empowering developers and non-developers alike to configure, test and deploy Salesforce low code applications. Customers have found increased efficiency and faster time to value when using Prodly AppOps to implement and deploy Salesforce CPQ, Salesforce Billing, Field Service Lighting, and Salesforce B2B Commerce. Lär dig mer om AppOps

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Wrike är en programvarulösning med förändringshanteringsfunktioner som Kanban-tavlor, Gantt-diagram och anpassningsbara rapporter.
Wrike är en plattform för förändringshantering som används av fler än två miljoner människor över hela världen. Denna mångsidiga programvara kan hjälpa dina team att planera, övervaka och anpassa sig till organisationsomvandlingen från ett och samma ställe. Spåra ändringar och omfördela uppgifter med Kanban-tavlor. Justera milstolpar med lättkonfigurerade Gantt-diagram för att anpassa dig till nya prioriteringar. Utvärdera resultaten och få en översikt över din projektportfölj med specialanpassade rapporter. Förenkla hela förändringshanteringsprocessen med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Med Freshservice kan du planera, återställa ändringar med några få klick och låta berörda medlemmar utvärdera och godkänna ändringar.
Freshservice är en ITIL-klar onlinelösning för förändringshantering med en ny twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshanteri ng och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som incident, problem, förändring, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Issuetrak helps you manage change requests and approvals, start to finish. Flexible, customizable, & easy to use. Cloud or on-premise.
Issuetrak provides change management software perfectly suited for the manufacturing and engineering industries. Need to document your manufacturing process, track preventive maintenance, or manage engineering change requests? We'll help you get the job done. Featuring easy management from anywhere; powerful automation tools for auto-assignment or escalating change requests; alerts and notifications when requests are submitted; task and workflow management; and so much more! Get started today. Lär dig mer om Issuetrak

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
BOSSDesk is an award winning Help Desk / ITSM solution with Change Management and is available for both on the Cloud and On-Premise.
BOSSDesk Change Management process helps you collaborate as a team while getting buy-in from various stake holders through proper communication and approval process. BOSSDesk is a fully integrated ITIL based Service Desk/Help Desk and IT Asset Management solution available for both Cloud and On-Premise. It incorporates an award winning user-friendly interface and a powerful Service Catalog and is highly ranked by customers for providing an affordable ITSM solution and excellent customer support Lär dig mer om BOSSDesk

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
STRATWS One helps companies to collect and consolidate data in KPIs and empowers managers to act when results are below the target.
STRATWS ONE helps companies to collect and consolidate data in KPIs. It empowers managers to act when results are below the target using problem solving methodologies as DMAIC and PDCA. Our collaborat ive platform increases the engagement in company's goals and performance. Lär dig mer om STRATWs ONE

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet.
Molntjänst som tillhandahåller SEO-granskning i realtid och förändringshantering för att förbättra och upprätthålla sökmotorsynlighet. Lär dig mer om ContentKing

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
CMDB med omfattande upptäckts- och beroendekartläggning gör det möjligt för alla företag att kontrollera och hantera förändringar på organisationsnivå.
Använd funktionen Change Management i Device42 för att planera din strategi för infrastrukturförändringar. Device42:s kraftfulla CMDB upptäcker data, kostnader och mappar beroenden för att minimera störningar och korrekt minska riskerna inom ditt IT-område när du hanterar förändringar. Integreringar med många populära ITSM-lösningar hjälper Change Management med skräddarsydda arbetsflöden. Lär dig mer om Device42

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Unexpected changes in an IT environment can both create major challenges and degrade services. Due to their critical nature, you'll want to ensure you create awareness, follow protective processes and track changes at the device level to ensure success. Alloy Navigator provides multi-stage approvals with Self-Service Portal support, Asset Intelligence and the flexible beauty of intelligent workflow to give you a complete IT solution. Lär dig mer om Alloy Navigator

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Establish a central repository for easily managing, tracking and processing all IT changes with ChangeGear by SunView Software.
Take your Change Management process to the next level! Deliver enterprise grade change management engineered for business agility. ChangeGear by Sunview Software uses advanced automation and controls to streamline the entire change and release management process. Lär dig mer om ChangeGear

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
The Apple MAC of change management software in the cloud.
Standalone ITIL Change Management that is cloud based. Get up-and-running fast with Giva's out-of-the-box defaults to meet your organizational, regulatory and HIPAA compliance requirements. Dashboards , notifications and alerts keep everyone informed, enabling peer reviews and collaboration on new releases. Easily define ITIL processes to speed up approvals and manage the documentation. Gain visibility into code and configuration changes with Giva's central system of record for all IT changes. Lär dig mer om Giva

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
A no-code platform for innovation and development. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud
A no-code platform for innovation and development. Intelligent and human-centric tool for PMO, Innovation and R&D. All your ideas, projects, resources, risks and innovations in one place in the Cloud. Digitalise your development processes with a user-friendly tool. Gain efficiency, cost transparency, speed up your time-to-market and increase your ROI – get Return On Innovation! We turn your development costs into measurable results. Lär dig mer om Keto

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
ESM stödjer nybörjare och erfarna strategiutövare. Modulerna STRATEGY, OKR, CYBER och PERFORM var för sig eller tillsammans.
ESM+STRATEGY ger teamen möjlighet att formulera, följa upp och kommunicera sin strategiska plan. ESM+OKR utnyttjar mål och viktiga resultat för att hjälpa organisationer att taktiskt få jobbet gjort. ESM+CYBER gör det möjligt för organisationer att hantera risker, efterlevnad och cybersäkerhet. ESM+PERFORM ger personalen möjlighet att koppla mål till organisationsstrategin. Med automatiserade balanserade styrkort, strategikartor, instrumentbräden och omedelbara rapporter får liv i ESM-strategin. Lär dig mer om ESM+Strategy

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Motadata ServiceOps is an AI-enabled ITSM platform to streamline business processes with complete ESM capabilities.
Motadata ServiceOps is an ITIL-aligned ITSM solution built on our proprietary DFIT (Deep Learning Framework for IT Operation) that empowers IT organizations to rapidly adopt changes across people, processes, and technology. It offers capabilities like intelligent automation, NLP-powered virtual agents, support for enterprise service management, and more. The major modules are Help Desk, Service Desk, IT Asset Management, and Patch Management. Lär dig mer om Motadata ServiceOps

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Integrated into your SaaS applications, Lemon Learning personalized walkthroughs drive software adoption and users engagement.
Is it time to implement new tools and business processes within your organization? Lemon Learning supports your teams towards better use of their everyday applications, thanks to interactive guides integrated into your software (Salesforce, Workday, Infor, SAP, Oracle, etc.). The benefit? Better tools, more engaged and productive users, and dramatically reduced support costs. Lär dig mer om Lemon Learning

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite aided by Luma the Virtual Support Agent with AI.
Intelligent Service Management is a robust, full-featured service management suite thats simple, affordable and aided by Luma the Virtual Support Agent with Artificial Intelligence. The solution reduces support efforts and improves the end user experience. With the help of codeless configuration and drag-and-drop service automation, customization is easy, and administration is minimal. Lumas AI based conversational interface understands the users intent, ensuring requests are actionable. Lär dig mer om Intelligent Service Management

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Utforma automatiserade, användarvänliga formulär och processer för att säkerställa anställdas förändringsefterlevnad och stödja digitala omvandlingsinsatser.
Behöver du säkerställa att nya processer och procedurer följs av de anställda? Vill du ge din organisation en digital omvandling? Integrify är ledande inom programvara för processhantering och fokuserar på användarupplevelse, snabb distribution till en stor användarbas, bred skalbarhet och förändringsefterlevnad. Utforma automatiserade, användarvänliga formulär och processer för att säkerställa medarbetarnas efterlevnad. Ge chefer fullständiga aktivitetsgranskningsrapporter för att visa individuella, team- och organisationsresultat. Lär dig mer om Integrify

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Cognician uses personalized, data-driven digital experiences to activate employee behavior change in 30 days or less.
Cognician is an employee activation platform that creates behavior change through scalable, personalized, data-driven digital experiences. This neuroscience-based behavior change approach is grounded in action, follow-through, reflection, and social engagement. Cognician's user-friendly interface is chat-based and interactive and activates employee behavior change at scale, resulting in measurable change in 30 days or less. Lär dig mer om Cognician

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Achieve your corporate alignment around common goals with our software. Boost an innovation and collaboration corporate culture.
An innovation Management Software that will enable your organization's transformation through collaborative innovation. Boost a crowd-powered innovation model: gather and detect the best ideas from your talent base, transforming your business. Lär dig mer om Universe

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Best-in-class software adoption platform to transform the way your users work with their digital technology.
BrainStorm QuickHelp drives change for mid-size and enterprise organizations by helping users become more proficient with their software. QuickHelp is an unparalleled learning solution that combines content expertise with a highly personalized approach to change management, getting users and their technology on the same team, preventing user frustration, alleviating IT workloads, and helping organizations reach their software and digital adoption goals. Lär dig mer om BrainStorm QuickHelp

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
One place to communicate product change, keeping every internal team aligned at all times and every user excited about product updates.
LaunchNotes delivers exceptional customer experiences by keeping your teams aligned with the product development and release pipelines and your users excited about and engaged with every product update. Lär dig mer om LaunchNotes

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication and knowledge base, approval processes , and much more
WorkTogether is an intranet solution that allows businesses to redesign the internal communication, engage people, build knowledge base, create approval processes without writing code, manage workgroups, team projects & office activities, More than 40 full-configurable modules, to cover every business needs. Lär dig mer om WorkTogether

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
The ClickLearn solution saves time and ensures digital adoption by automating the process of creating and updating training material and documentation. Click through your processes and ClickLearn records these to produce step-by-step instructions, virtual assistance, e-learning, and process videos - truly supporting any learning scenario. With a single click, you can produce a complete learning portal in more than 45 languages. Lär dig mer om ClickLearn

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Lär dig mer om Jamio openwork

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
4me provides a fully integrated, ITIL verified easy to use Change Management capabilities.
4me was built from the ground up to support SIAM and the collaboration of an unlimited number of service providers. Not just by re-creating records in different service management tools but by allowing service providers and organizations to seamlessly work together (even when using a different tool) on any request a customer may have. Change Management features - ITIL V4 compliance by Serview - Graphical workflow design - Intelligent Change Calendar - Time Tracking - Release Management Lär dig mer om 4me

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Med Newireds vägledning i appen kan du se till att dina anställda alltid får vägledning när de behöver lära sig ny programvara.
Förändringar kan vara obekväma och kräva stora ansträngningar i ett företag. Förändringar av programvara och processer planeras ofta på grund av deras långsiktiga fördelar. Men de innebär också att planera extra utbildnings- och supportresurser för att hjälpa de anställda att hålla jämna steg. Med Newired kan du erbjuda bra utbildning i appar och stödja och hantera förändringar enkelt och effektivt. Lär dig mer om Newired

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Change Management in IT is challenging. VIRIMA makes it easy with tools that automate and consistently enforce your change processes.
VIRIMA ITSM suite's certified ITIL 2011 compliant Change Management makes it easy to create sophisticated workflows that allow you to choose how your change processes are automated, enforced, and logged. VIRIMA Discovery automatically detects and reports config changes for review to ensure they were executed as approved and properly documented before moving to the CMDB. VIRIMA provides everything you need to manage approved and unapproved IT changes effectively and consistently. Lär dig mer om Virima

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Spekit is the #1 digital adoption & enablement platform. Help your team learn while working in the tools they already use.
Spekit is an in-app learning and digital companion that helps employees learn their tools and navigate process changes by accessing answers and enablement resources in real-time, everywhere they work. Built by sales ops professionals for growing & remote teams, Spekit blends the sophistication of a modern digital adoption platform with the simplicity of a contextual knowledge base for a lightweight yet powerful solution to continuous employee training. Lär dig mer om Spekit

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Onscreen is a DAP for SAP, and any enterprise or web-based applications like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, or even customer apps.
Digital Adoption Platform for SAP, any enterprise or web-based applications like Salesforce, SuccessFactors, Ariba, Oracle, or custom apps. OnScreen's real-time walkthroughs provide end-users in enterprise organizations with the confidence to complete any task regardless of system or process complexity. Fortune 500 companies use OnScreen to improve user onboarding and training effectiveness. OnScreen makes it simple for trainers to create and manage content in minutes to drive adoption. Lär dig mer om OnScreen

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Collaborative platform for user-centered organizations. Evolt offers tools, content & experts to help teams think projects better.
évolt is a collaborative platform providing a suite of specialized applications, expert methods, and templates to help organizations and teams to become more user-centered. évolt delivers custom services such as private branded workspace, customized application development, and content publication. Lär dig mer om évolt

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
C2 ATOM is a powerful online IT service management software, fully customizable to your operational performance enhancement needs.
C2 ATOM is a cloud-based IT service management (ITSM) solution comprising a self-service portal, a customizable service catalog, a powerful CMDB integrating asset management and fully automated workflows – all adaptable to your needs with zero coding. C2 ATOM allows you to be efficient quickly, provide the best user experience, and optimize your operational processes. Facilitate the management of requests, incidents, problems and change by adopting a fully automated ITIL certified structure Lär dig mer om C2 ATOM

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
VisiumKMS is a world-class comprehensive suite of PSM, EHS, Quality, and Operational Risk Management applications.
VisiumKMS Change Management solutions help you manage all changes including process, technology, organizational, equipment, software, etc. The automation solution turns complexity into simplicity. VisiumKMS is designed with powerful best practice workflows, content, communication and reporting functionality. VisiumKMS helps ensure that all the steps are addressed in the right order and your operational experience and learnings are embedded. This ensures that your lessons learned are lesson Lär dig mer om VisiumKMS

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Helping businesses optimize the value of enterprise software with the Adopt platform, unrivalled analytics and people-first approach.
AppLearn is a pioneering digital adoption company that aligns technology and people to bring certainty to enterprise software investments. The AppLearn Adopt platform enhances any business application with frictionless communications, resources and guidance for users. Its intelligent data dashboards and integrated analytics not only optimize and evidence organization-wide adoption, but the cost savings and productivity gains that drive business forward. Lär dig mer om Adopt

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
tts performance suite is the most complete software solution for digital adoption and performance support.
tts performance suite is the market leading software solution used by enterprises & organizations across the globe, including Fortune 500 companies. Our Digital Adoption Solution (DAS) is the only one designed for a company-wide transformation and supplies your employees at digital workplaces with precisely the information they need for their day-to-day work when dealing with new applications, technologies and processes. Lär dig mer om tts performance suite

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Canfigure är en modullösning för ITSM (anpassning av IT till verksamhetens krav) och IT-resursförvaltning (IT asset management, ITAM), baserad på ITIL-principer. Canfigure kan distribueras lokalt eller i molnet.
Canfigure har utformats för att tillhandahålla en skalbar, kostnadseffektiv lösning. Tack vare dess bibliotek med väldesignade moduler kan du implementera bara de funktioner du behöver och sedan utöka i den takt som passar dig. Funktionen inkluderar stöd för integrerad CMDB, IT-resursförvaltning, förändringshantering och servicedesk. Med de intuitiva administrativa funktionerna kan du anpassa och utöka databasen så att den innehåller all konfigurationsinformation som du vill titta på. Lär dig mer om Canfigure

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
S.A.V.E is web based strategic performance assessment, management 360, automated strategic/tactical growth plan for 90 D/10 M/ 2 Y.
Strategic Assessment of Vital Elements - S.A.V.E. - assesses all change management areas in HR & Operations in minutes not months, which helps us to stand out from the competition. Powerful online feature automate business strategy: identifies areas needing: immediate,current and future changes. It names areas and describes in details change actions for stakeholders, while targeting: prioritization, status, task management and need for training in concise reports. Lär dig mer om Strategic Assessment of Vital Elements (S.A.V.E.)

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Organizational change portfolio and planning tool that helps organizations manage change impacts on people and customers.
Key features include: Manage customer impacts, improve change governance, track strategy execution, manage business-as-usual capacity during change, and generate change heatmaps. Join a cohort of organizations focused on improving change maturity through data-based management. Project/Portfolio/Change managers can better plan change, operations managers can better plan for capacity, and senior managers can better visualize and plan for strategy execution. Lär dig mer om The Change Compass

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure to increase server utilization and workflow.
NetZoom focuses on providing software solutions for data center professionals helping them to model, monitor, manage, access and control Physical, Virtual and Cloud IT Infrastructure, along with Facility Infrastructure to create the source of truth with an emphasis on capacity analysis and optimizing power, space and cooling to achieve increased server utilization, virtualization and power density to attain desired power usage effectiveness (PUE) and other optimization goals. Lär dig mer om NetZoom

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Faddom's application dependency mapping software provides visibility into all dependencies and communications across IT ecosystems.
Faddom develops software that uses network discovery based on real traffic to provide visibility into all dependencies and communications across IT ecosystems. Users can efficiently assess costs, discover a hybrid ecosystem, model workloads for migration, and more. Faddom works without credentials, firewalls, or agents. The company's platform is easy to deploy, highly scalable, and can be seamlessly integrated with current tools and products. Lär dig mer om Faddom

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Empower your organization with the world's most pragmatic project management solution.
TrueNxus is a remote work tool that helps organizations easily manage projects and strategic initiatives. TrueNxus was built for organizations that require a strategic and collaborative way to manage projects across functional teams and business units, as well as intra-department projects and client delivery. Lär dig mer om TrueNxus

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
PTC Implementer is a change management solution that provides an easy-to-use environment to manage developments in IBM i environments.
PTC Implementer is is the premier software configuration management and deployment solution for IBM i. Utilizing host-based and graphical user interfaces, Implementer provides the simplicity necessary for first time users, and the breadth and depth for more advanced users. In addition to simplifying development and software change management, Implementer ensures the integrity of software installations in production, development, and testing environments on IBM i servers. Lär dig mer om Implementer

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Enterprise Software Adoption at Scale
Apty is a Digital Adoption Platform that helps enterprise optimize their business processes. Successful digital adoption involves both guiding people through new critical software applications and proactively pushing them to complete new processes. Only Apty combines the power of on-screen guidance with the time-saving automation of proactive process compliance. Lär dig mer om Apty

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Service management solution that helps IT/professional service agents manage support tickets, assets, change requests, and more.
Startly is an all-in-one, fully integrated IT Service Management and Professional Services platform for service delivery organizations. It can help companies track time, expenses, manage projects, help desk, ticketing, change and asset management, invoicing and billing. Lär dig mer om Startly

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Complete QMS, vigilance and post-market surveillance, supplier, compliance, and risk management solutions for life sciences.
IQVIA's SmartSolve eQMS automates and simplifies the complex challenges of quality, supplier, regulatory, and risk management for life sciences by incorporating best-practice workflows, document and process management, electronic signatures, audit trails, dashboards and analytics, and automated validation. With SmartSolve, you have solutions to efficiently handle audits, take control of quality via the QMS system and supplier management, and maintain compliance with regulatory requirements. Lär dig mer om SmartSolve

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration,release, identity & access management processes.
ITSM application that handles incident, problem, change, service asset & configuration, release and identity & access management processes. 15 ITIL4 practices are certified, more are available in the ITSM suite. The application can be extended by other fully integrated applications, such as project management, contract management, risk management and more to serve as comprehensive Enterprise Service Management platform. Lär dig mer om OMNITRACKER

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring
Bring people together to collaborate, learn, and arrive at decisions that make the greatest impact. All in one platform - Howspace.
Howspace is an online collaboration platform built to facilitate culture change and lasting impact in organizations around the world. Quickly design unique workspaces with drag-and-drop widgets, and integrate your current systems to keep all knowledge in one accessible place. Gather participants for synchronous workshops or asynchronous brainstorming sessions, and leverage the Howspace AI for sense-making at scale. Howspace - Powering Collaborative Impact Lär dig mer om Howspace

Funktioner

  • Ändringsspårning
  • Releasehantering
  • Verifieringskedja
  • Godkännande arbetsflöde
  • Uppgiftshantering
  • Planeringsändring