Våra främsta val

Sponsorerad

Högt rankad programvara

Sverige Visa lokala produkter
187 resultat
Helt anpassningsbar obruten evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga konferenser. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)
Socios obrutna evenemangsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för Google, Lessonly, Stanford University och tusentals andra i över 70 länder. Socios integrerade virtuella programvara och live-evenemangsapp har dra och släpp-anpassning med registrering, biljettförsäljning, scheman, strömning, videorum, spel, chatt, omröstningar, sponsring, nätverkande, lead-insamling, live-visning, analyser, e-post med mera. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv. Lär dig mer om idloom.events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom.events

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Anpassa snabbt och enkelt dina webinarer i realtid efter dina behov, utan krav på nedladdningar eller installationer. Lär dig mer om LiveWebinar
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela in dina webinarer med mera. De viktigaste funktionerna är anpassad varumärkesprofilering, innehållsdelning, whiteboardmodul för att illustrera idéer eller anteckna samt engagemangsanalys. Bjud in dina deltagare via en delbar länk och tilldela dem olika roller. Du behöver inte ladda ned något, LiveWebinar fungerar på alla webbläsare och enheter. Lär dig mer om LiveWebinar

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Livestreaming, virtuella utställarbås, interaktivt nätverkande, smågruppssessioner och mycket mer. Lär dig mer om Accelevents
En kraftfull men prisvärd allt-i-ett-plattform för virtuella, hybrida och fysiska konferenser, med live kundtjänst 24/7. Plattformen erbjuder robusta funktioner för virtuella evenemang, inklusive biljettförsäljning, livestreaming, livechatt och undersökning, virtuella utställarbås, gruppsessioner, AI-drivna nätverk, spelifiering och mycket mer. Oavsett om du arrangerar ett evenemang för 100 personer eller mer än 100 000 ger Accelevents dig möjligheten att skapa en minnesvärd virtuell upplevelse. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Ungerboeck-programvara ger en komplett och enhetlig lösning för alla dina hanteringsbehov för konferenstjänster. Lär dig mer om Ungerboeck Software
En plattform för alla dina konferenstjänstebehov. Ungerboeck Software levererar en komplett och enhetlig lösning. Med Ungerboeck kan du centralisera utrymmen, lokaler, evenemangsuppgifter och registrering i ett och samma system. Oavsett om du reserverar utrymme, beskriver ett evenemang, kartlägger utrustningslager, konfigurerar, hanterar fakturering och redovisning, eller registrerar deltagare, så har Ungerboeck vad du behöver. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för konferenshantering med en plattform utformad för vanliga människor. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en förstklassig konferensprogramvara som höjer din produktivitet och ROI men inte dina stressnivåer. Swoogo tillhandahåller en plattform som skapar en effektiviserad och anpassningsbar upplevelse för dina deltagare från början till slut. Programvaran är utformad för både virtuella och fysiska konferenser med hybridfunktioner. Inkluderar obegränsat antal evenemang och registreringar, robusta registreringsfunktioner, inbyggd analys, gratis integrationer, intuitiva verktyg för hemsidor och e-postmarknadsföring, deltagarhantering samt kundtjänst i världsklass. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
0% fee on tickets Online help & support Online, on-site & hybrid events Design support Streamlined event process Integrated and open Lär dig mer om Conferize
Conferize is the complete Event Management Platform enabling your team to plan, promote and deliver great events to your audience with high impact. One platform, any event type. One single platform for in-person, virtual or hybrid events. All-in-one event management included. Organize events in minutes. Run small webinars/seminars or day-long events with multiple tracks and sessions. Branded user experience One 24/7 event hub for all actions related to your event. Lär dig mer om Conferize

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform. Lär dig mer om Eventbrite

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommuni kation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för konferens- och evenemangshantering som används av över 4 miljoner företag.
Över 4 miljoner företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering för konferenser, eftersom det har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to promote their events. Works perfect for conferences, fundraisers, classes, reunions, concerts, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendee details and check-in easily. Lär dig mer om Eventzilla

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
The new standard in online registration and payments. Manage your conference with the tools you need to execute a great event.
Regpack is the leading online conference registration and management platform trusted by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your conference, including flexible form building, real-time dynamic reporting, integrated online payments, custom discounts, variable attendee pricing, automatic billing, payment plans, and more. Increase attendance and grow your revenue, with Regpack. Lär dig mer om Regpack

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Reserved seating or general admission, our robust platform means venues learn one easy system to manage ticketing and patron data.
Reserved seating or general admission, your performing arts or live music venue will love how easy we make managing and selling events. We never charge your customers a service fee but allow you to pass on a fee and retain all revenue. Packages, subscriptions, discounts, surveys, marketing, fundraising, and more! Use our free trial to experience stellar customer service and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances. Lär dig mer om ThunderTix

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Lär dig mer om Remo

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Airmeet erbjuder företag snabb och bekväm planering vid arrangemang av virtuella evenemang. Över 2 500 företag älskar och litar på Airmeet.
Med Airmeet kan du leverera effektfulla upplevelser på dina webbaserade evenemang, konferenser, webbinarier och jobbmässor. Plattformen är betrodd av tusentals kunder över hela världen och är enkel att använda, intuitiv och hjälper till att skapa engagemang. Andra funktioner som ingår: Virtuella och hybrida evenemang Analys för att mäta engagemang Sociala lounger för nätverkande Kundtjänst 24/7 Stöd för flera språk Hubspot-, Mailchimp-, Eventbrite- och Zapier-integrering Arrangera sömlöst interaktiva evenemang och konferenser med Airmeet. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships. Lär dig mer om Eventtia

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Launch, manage, and measure your next conference or event with Submittable easy to use, start-to-finish platform.
Manage your next conference from start to finish with Submittable. Collect applications and registrations from attendees, presenters, exhibitors and volunteers/staff, and maintain all communication and follow up in a single platform. You team can easily collaborate, review, and approve from anywhere. Join more than 10,000 companies that streamline their submission processes with Submittable. Lär dig mer om Submittable

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
RegFox is the event management system built for the modern world of conferences.
Tired of clunky and outdated registration platforms? RegFox is a powerful event registration platform for conferences, camps, classes, and more. It’s easy to use, highly customizable, and unbelievab ly affordable. Run your smoothest in-person event ever with the event management system built for the modern world of conferences. Lär dig mer om RegFox

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Video conferencing solution that helps businesses create personal rooms, host meetings, schedule calls, share screens, and more.
Whereby is a collaboration tool for professionals who want to host easy and reliable video meetings. All meetings are conducted from your browser - no downloads or logins for guests. Regarded as the easiest to use video tool, Whereby serves the small and medium business market of various industries. Professionals can effortlessly connect to teammates, partners and clients on a secure platform they can trust. Lär dig mer om Whereby

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
AWARD-WINNING PLATFORM. Flat, predictable pricing. All features all of the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra! Lär dig mer om Eventsquid

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Plan, promote, and execute your conference from idea to follow up more productively with all-in-one software created by event experts.
Plan, promote, execute, and evaluate one or hundreds of online/offline conferences, large and small, efficiently from start to finish. Join companies like KPMG or Facebook to drive revenue, save time and increase ROI with a suite of high-performance tools that streamline operations and maximize engagement. Keep data synchronized in a central location and leverage it to build lasting relationships. Glue Up (formerly EventBank) is an all-in-one software for growing your event community. Lär dig mer om Glue Up

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Glisser is an award-winning technology platform for virtual and hybrid meetings and events.
Glisser is an award-winning platform for virtual and hybrid meetings and events. We enable companies to power engaging event experiences by offering a ready-to-go event platform and a completely customizable solution that lets you take control of the look and feel of your virtual events. Glisser Elements is our platform distilled down to its purest form. Our virtual and hybrid event Software Development Kits (SDKs) allow you to create unique virtual environments, inside your own websites. Lär dig mer om Glisser

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Build every in-person, virtual, and hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation event management platform powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes. Bizzabo was founded in 2011 and is headquartered in New York and Tel-Aviv. Lär dig mer om Bizzabo

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Tekniker som imponerar på deltagarna och levererar värdefulla data efter evenemanget, från incheckning av deltagare och namnskyltar, lokala mobilappar och lead-insamling till live-streaming av evenemang. Plattformen kopplar samman deltagare och driver deltagarnas engagemang i realtid, samtidigt som meningsfulla data och analyser samlas in för att hjälpa till att förstå ett evenemangs framgång och ge ROI i realtid. Lär dig mer om Aventri

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Plan, promote, & power your next virtual, hybrid, or in-person event with an event management platform & mobile app that’s easy to use.
Plan, promote, and power your next virtual, hybrid, or in-person event with an event management platform and mobile app that’s easy to use, end-to-end, and reliable. With just one tool, Pathable allows event planners to create a customized event website and mobile app that hosts live streamed or pre-recorded content, 1:1 video meetings, personalized agendas, virtual trade shows, and more! Trusted by top corporate and association planners since 2008, you can keep your attendees connected, no mat Lär dig mer om Pathable

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies. Lär dig mer om Event Essentials

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Localist centralizes your organization's events into one calendar, making it easier for your community to know what's happening.
Localist centralizes your organization's events into one fully-branded calendar, making it easier for your community to know what's happening. Localist isn’t just easy to use. It makes all events more discoverable, increases attendance and gives you a holistic view of your community. And, Localist connects seamlessly with the platforms you’re already using, including existing calendars, your website CMS, video conferencing and more. Lär dig mer om Localist

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Guidebook’s best-in-class app-building platform helps you stay connected, whether that’s in-person, virtually, or a hybrid of both.
Guidebook empowers organizations to create beautiful feature-rich, custom mobile applications – without any coding. Businesses, associations, and universities around the globe choose Guidebook to engage and inform audiences, in real-time, whether in-person or virtually. More than 100,000 organizations, including industry-leading brands such as Coca-Cola, Amazon, YouTube, Google, and Samsung, and the world’s top universities have selected Guidebook as their mobile application platform of choice. Lär dig mer om Guidebook

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context. Lär dig mer om Liveoak

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
FLOOR is a virtual and hybrid event platform to build, grow, and manage your community.
FLOOR is an all-in-one solution for community builders & event planners. We help you to build, engage, and manage your community all from one place. Trusted by 2000+ clients globally, FLOOR is a fully customizable virtual and hybrid events platform with best-in-class systems & access permissions. You can set up any kind of online event on FLOOR, either standalone or hybrid with physical events. No matter your format or goal, FLOOR is your space to build and grow. Lär dig mer om FLOOR

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Event management just got better! Everything you need to create, promote, sell and manage events in a smart way.
Weemss is an event management software that does the heavy-duty work, so you can focus on the actual event. Weemss is an ll-in-ne online event solution for any event of any size. Use it to handle registrations and check-in, offer reserved seating, sell concert tickets, or whatever your event needs. Lär dig mer om Weemss

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Registration system for conferences, meetings and business events. Get expert advice, direct support, free form branding and more.
Unleash the power of ePly, the best conference management software to simplify event planning, promotion, execution, and evaluation. Use ePly to streamline processes while creating that wow! moment for attendees. Combined with our industry-savvy support team, ePly is packed with features and tools that ensure your event is organized, financially successful and a must-attend year after year. Ideal for associations, universities and corporate events. Lär dig mer om ePly

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Award winning event production software for teams to build run downs, schedules and share documents with your crew in real-time.
Built exclusively for event production, Shoflo is an award winning event software for conferences that allows your production team to build real time cue sheets, show flows, rundowns, production schedules and more all in real time. Your pre-production process likely includes countless email chains and multiple out of date draft versions of production schedules. We solve that. Access on any device - Import & Export your spreadsheets - Easily assign your crew with various editing permissions. Lär dig mer om Shoflo

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more. Lär dig mer om Boomset

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
EventMobi är en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik.
EventMobi gör det enkelt för konferensorganisatörer att skapa och anpassa sin registrerings- och evenemangsapp på bara några minuter. Med inbyggda verktyg för målgruppsrespons, nätverk och rapporterin g är EventMobi en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik. EventMobi, som betros av över 8 000 evenemangsspecialister i 72 länder, har nått över 8 500 000 deltagare runt om i världen och vill revolutionera hur konferensorganisatörer använder mobil teknik. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Smart, simple Customizable online event registration and management software with all your tools in one place. FREE trials available.
Smart, Simple, Customizable. Our online event registration and management software is made to make your life easier. Our powerful but easy to use software brings together all the online registration and event management, marketing, evaluation and attendee feedback reports, online payment processing tools you need into a single place. Versatile enough to handle events of all sizes; affordable for tight budgets. No contract or set up costs. No more spreadsheets. Sign up for your FREE trial now! Lär dig mer om rsvpBOOK

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsstyrning med är väldigt anpassningsbar och har många nyttiga funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsform ulär, en biljettförsäljningsmodul, integrering med på internetbetalningsbehandlare, ID-brickor och biljettgenerator, e-postmodul, ett frågeformulär, incheckning med mobilapp och massor av andra funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang. Lär dig mer om CONREGO

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lär dig mer om Lyyti

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Converve is a Highly Customizable Software for Virtual, Hybrid & In-Person Matchmaking and Networking Events.
Converve is a highly customizable event software for B2B Matchmaking and Networking. The web-based app is flexible and can be customized to the special requirements of your events. Additional features and integrations can be developed to execute your event strategy. Lär dig mer om Converve

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
SaaS event management software, event web sites and mobile apps geared towards event organizers.
Software and mobile apps geared towards conference organizers to help plan and their events. Make your team's life easier by using a SaaS tool to assist you in the planning process. Plan and organize your conferences, events, and meetings and register your guests. Keep track of speakers, participants, venues, rooms, and equipment. View activity in real-time and make last-minute adjustments, even during the conference! Automate routine tasks such as collecting surveys and confirming schedules. Lär dig mer om Grenadine Event Software

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event. Lär dig mer om Eventdex

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Automates the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings across touchpoints like events, briefing centers, roadshow
Jifflenow is a Meeting Automation Platform that helps companies accelerate business growth by automating the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings at events, briefing centers, and other marketing touchpoints. This B2B SaaS solution offers enterprise-class analytics, advanced security, and integrates with the most commonly used marketing and sales automation software. Jifflenow has over 200 enterprise customers worldwide including 50 Fortune 1000 companies. Lär dig mer om Jifflenow

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder.
Create full-featured mobile apps for events and employee communications with our award-winning, budget-friendly mobile app builder. Avoid the pain, time and costs of developing a mobile app from scratch with our easy-to-use editor. Build apps in a single afternoon yourself - no coding needed. Transparent pricing Instant publishing World-class customer support Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, Microsoft, and more. Lär dig mer om Yapp

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Make your venue come to life! Build and customize event plans and help customers visualize every detail of their event with 3D models.
AllSeated is world's most innovative event planning platform where venues, clients, and vendors collaborate to create memorable events. Increase ROI and provide efficiency with digital tools and virtual reality capabilities. 360 RealPlans-3D provides vivid visualization through floorplans to-scale customized to reflect every aspect of your space. Offer clients guest lists, seating, virtual walk-throughs and timeline tools while collaborating with vendors, eliminating need for on-site meetings. Lär dig mer om AllSeated

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration Lär dig mer om ViewStub

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Online signup system that makes managing an event simple and easy through a variety of user-friendly features.
EasySignup is an online signup system that makes managing an event simple and easy, whether it is an event for your customers, a seminar, a conference or the annual Christmas party. Attendees sign up through a secure system, allowing you to spend your time and energy on other and more important tasks for the event while EasySignup handles the signup process and administration. Lär dig mer om EasySignup

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Lär dig mer om eShow

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event