Utvald programvara

28 resultat
Anpassa snabbt och enkelt dina webinarer i realtid efter dina behov, utan krav på nedladdningar eller installationer. Lär dig mer om LiveWebinar
Den här molnbaserade webinarlösningen ger alla företag en innovativ kommunikationstjänst som sträcker sig längre än bara videokonferenser. Med LiveWebinar kan du strömma dina möten, dela skärm, spela in dina webinarer med mera. De viktigaste funktionerna är anpassad varumärkesprofilering, innehållsdelning, whiteboardmodul för att illustrera idéer eller anteckna samt engagemangsanalys. Bjud in dina deltagare via en delbar länk och tilldela dem olika roller. Du behöver inte ladda ned något, LiveWebinar fungerar på alla webbläsare och enheter. Lär dig mer om LiveWebinar

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Livestreaming, virtuella utställarbås, interaktivt nätverkande, smågruppssessioner och mycket mer. Lär dig mer om Accelevents
En kraftfull men prisvärd allt-i-ett-plattform för virtuella, hybrida och fysiska konferenser, med live kundtjänst 24/7. Plattformen erbjuder robusta funktioner för virtuella evenemang, inklusive biljettförsäljning, livestreaming, livechatt och undersökning, virtuella utställarbås, gruppsessioner, AI-drivna nätverk, spelifiering och mycket mer. Oavsett om du arrangerar ett evenemang för 100 personer eller mer än 100 000 ger Accelevents dig möjligheten att skapa en minnesvärd virtuell upplevelse. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Kraftig teknik, lågviktspaket. Swoogo kombinerar seriös programvara för konferenshantering med en plattform utformad för vanliga människor. Lär dig mer om Swoogo
Swoogo är en förstklassig konferensprogramvara som höjer din produktivitet och ROI men inte dina stressnivåer. Swoogo tillhandahåller en plattform som skapar en effektiviserad och anpassningsbar upplevelse för dina deltagare från början till slut. Programvaran är utformad för både virtuella och fysiska konferenser med hybridfunktioner. Inkluderar obegränsat antal evenemang och registreringar, robusta registreringsfunktioner, inbyggd analys, gratis integrationer, intuitiva verktyg för hemsidor och e-postmarknadsföring, deltagarhantering samt kundtjänst i världsklass. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter. Lär dig mer om InviteDesk
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på. Lär dig mer om GoTo Webinar

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för konferens- och evenemangshantering som används av över 4 miljoner företag.
Över 4 miljoner företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering för konferenser, eftersom det har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
BlueJeans är mötesplattformen för den moderna arbetsplatsen. Enkel. Smart. Pålitlig.
BlueJeans är mötesplattformen för den moderna arbetsplatsen. BlueJeans sammanför video-, ljud- och webbkonferenser med de samarbetsverktyg som människor använder varje dag. BlueJeans är den första molntjänsten som kopplar samman stationära datorer, mobila enheter och rumssystem i ett videomöte. På så sätt är mötena snabba att ansluta till och enkla att använda, så att medarbetare kan arbeta produktivt var och hur de vill. Det är möteslösningen som teamen litar på för att arbeta på bästa sätt. Lär dig mer om BlueJeans Meetings

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Helt anpassningsbar obruten evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga konferenser.
Socios obrutna evenemangsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för Google, Lessonly, Stanford University och tusentals andra i över 70 länder. Socios integrerade virtuella programvara och live-evenemangsapp har dra och släpp-anpassning med registrering, biljettförsäljning, scheman, strömning, videorum, spel, chatt, omröstningar, sponsring, nätverkande, lead-insamling, live-visning, analyser, e-post med mera. Lär dig mer om Webex Events (Formerly Socio)

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Airmeet erbjuder företag snabb och bekväm planering vid arrangemang av virtuella evenemang. Över 2 500 företag älskar och litar på Airmeet.
Med Airmeet kan du leverera effektfulla upplevelser på dina webbaserade evenemang, konferenser, webbinarier och jobbmässor. Plattformen är betrodd av tusentals kunder över hela världen och är enkel att använda, intuitiv och hjälper till att skapa engagemang. Andra funktioner som ingår: Virtuella och hybrida evenemang Analys för att mäta engagemang Sociala lounger för nätverkande Kundtjänst 24/7 Stöd för flera språk Hubspot-, Mailchimp-, Eventbrite- och Zapier-integrering Arrangera sömlöst interaktiva evenemang och konferenser med Airmeet. Lär dig mer om Airmeet

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Tekniker som imponerar på deltagarna och levererar värdefulla data efter evenemanget, från incheckning av deltagare och namnskyltar, lokala mobilappar och lead-insamling till live-streaming av evenemang. Plattformen kopplar samman deltagare och driver deltagarnas engagemang i realtid, samtidigt som meningsfulla data och analyser samlas in för att hjälpa till att förstå ett evenemangs framgång och ge ROI i realtid. Lär dig mer om Stova

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv.
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom.events

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
EventMobi är en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik.
EventMobi gör det enkelt för konferensorganisatörer att skapa och anpassa sin registrerings- och evenemangsapp på bara några minuter. Med inbyggda verktyg för målgruppsrespons, nätverk och rapportering är EventMobi en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik. EventMobi, som betros av över 8 000 evenemangsspecialister i 72 länder, har nått över 8 500 000 deltagare runt om i världen och vill revolutionera hur konferensorganisatörer använder mobil teknik. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsstyrning med är väldigt anpassningsbar och har många nyttiga funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsformulär, en biljettförsäljningsmodul, integrering med på internetbetalningsbehandlare, ID-brickor och biljettgenerator, e-postmodul, ett frågeformulär, incheckning med mobilapp och massor av andra funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang. Lär dig mer om CONREGO

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Ungerboeck-programvara ger en komplett och enhetlig lösning för alla dina hanteringsbehov för konferenstjänster.
En plattform för alla dina konferenstjänstebehov. Ungerboeck Software levererar en komplett och enhetlig lösning. Med Ungerboeck kan du centralisera utrymmen, lokaler, evenemangsuppgifter och registrering i ett och samma system. Oavsett om du reserverar utrymme, beskriver ett evenemang, kartlägger utrustningslager, konfigurerar, hanterar fakturering och redovisning, eller registrerar deltagare, så har Ungerboeck vad du behöver. Lär dig mer om Ungerboeck Software

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran till tusentals organisationer runt om i världen.
Kalturas uppdrag är att driva alla videoupplevelser för alla organisationer. Kalturas videoupplevelsemoln erbjuder videoprodukter live, i realtid och på begäran såväl som branschanpassade lösningar för utbildning, media och telekom. Andra molnbaserade plattformar och företag använder också dessa medietjänster för att driva videoupplevelser och arbetsflöden för sina egna produkter. Ledande varumärken förlitar sig på Kalturas videoupplevelsemoln för att nå miljontals användare med videoupplevelser oavsett var de befinner sig. Lär dig mer om Kaltura Video Platform

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Onlive är en heltäckande programvara för evenemangshantering för online-, hybrid- eller personliga evenemang som enkelt kan hanteras från början till slut.
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början till slut... Med en avancerad uppsättning rapporteringsverktyg kan organisatörer studera mer än bara mätetalen. Med de detaljerade rapporteringsalternativen kan Onlive hjälpa dig att förstå mer om kundprofiler, personlighet och parametrar för lyckade evenemang. Lär dig mer om Onlive

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Ditt robusta webbinarium och videokonferenslösning. Stöder upp till 10'000 deltagare med en marknadsledande drifttid på 99,98%.
En robust webbläsarlösning för ditt nästa webbinarium, möte eller videokonferens. Värd upp till 10'000 deltagare i förtroende med en marknadsledande drifttid på 99,98%. Åtkomst från alla enheter eller webbläsare med alla dina favoritfunktioner, inklusive 16 språk, frågor och svar, chatt, skärmdelning, molninspelning, frågesporter, whiteboard och mycket mer. MyOwnConference erbjuder ett gratis konto med upp till 20 deltagare och livslång användning. Lär dig mer om MyOwnConference

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
GDPR-kompatibel och totalsträckskrypterad programvara för videokonferenser som hjälper företag att organisera sin kommunikationsmiljö.
Med Digital Samba kan du enkelt anordna en webbaserad videokonferens från valfri enhet. Digital Sambas videokonferensprogramvara gör det möjligt för organisationer i alla branscher att hålla GDPR-kompatibla onlinemöten, webbinarier, utbildningar och stora evenemang i högupplöst video och kvalitetsljud direkt från en webbläsare eller mobilapp. Läs mer på vår webbplats www.digitalsamba.com. Lär dig mer om Digital Samba

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter.
Denna molnbaserade programvara för evenemangshantering förser evenemangsarrangörerna med alla verktyg de behöver för att planera, marknadsföra och hantera alla aspekter av evenemanget på ett enkelt och samlat sätt. Från enkla seminarier till flersessionskonferenser – programvaran har allt du behöver. Med intuitiv programvara, snygga webb- och e-postmallar och det nya dra och släpp-webbplatsverktyget är det enkelt för alla att skapa professionella evenemangswebbplatser och e-postmeddelanden. Lär dig mer om iVvy Event Management

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Virtuell evenemangsplattform för att hantera direktsända evenemang, skapa upplevelser på begäran, bygga anpassade applikationer med mera.
SpotMe är den kompletta engagemangsplattformen. Oavsett om det är direkt eller på begäran kan arrangörer enkelt leverera virtuella evenemang, digitala upplevelser och evenemangsappar som deras publik älskar. Från smågruppssessioner till personanpassade dagordningar till tvåvägskommunikation och spelifiering. Programvaran ger arrangörerna verktyg för att bygga en blomstrande gemenskap. SpotMe tillhandahåller företagslösningar för över 250 globala varumärken över webben, iOS och Android, en byggplattform utan kod och professionella tjänster. Lär dig mer om SpotMe

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Webbaserad programvara för evenemangshantering som erbjuder omfattande funktioner och tillgänglighet på 26 språk för framgångsrik evenemangshantering
Vivenio är en smart programvara för evenemangshantering för små, stora och företagsrelaterade evenemang. Skapa evenemangswebbplatser, skicka e-postinbjudningar, samla in anmälningar och checka in deltagare. Tack vare de mångsidiga funktionerna i vivenio kan du anordna alla typer av virtuella, hybrida eller direktsända evenemang som kongresser, möten, utställningar, konferenser, mässor, företagsmöten eller seminarier. Lär dig mer om vivenio

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
webMOBI är en ny generation av AI-driven allt i ett-engagemangsprogramvara med ett deltagar-CRM.
webMOBI är en ny generation AI-driven allt i ett-engagemangsplattform med uppsättning verktyg för engagemang för evenemang, företag och universitet. Plattformen inkluderar direktströmning, webinarier, undersökningar, direktsända frågestunder och direktomröstningar. Denna banbrytande programvara är betrodd av 100 varumärken över hela världen för företagsevenemang, utställningar, konferenser, mässor, interna/externa möten, medarbetarnas engagemang med mera. Lär dig mer om webMOBI

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
Gör ditt evenemang till en framgångssaga
Håll oförglömliga konferenser som dina deltagare och sponsorer kommer att älska. Skapa obegränsat antal liveströmmar, sessioner, utställningshallar, utställare virtuella bås och sponsorprofiler. Behåll deltagarnas uppmärksamhet med push-meddelanden, video- och textdiskussioner, chattar, virtuella och personliga möten på webben och i appen. Ge sponsorer och utställare kraftfulla marknadsförings- och kommunikationsverktyg som hjälper dem att attrahera fler kunder. Lär dig mer om EventsWallet

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
En utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för att få din gemenskap att växa, organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe.
Kommunity är en utmärkt gemenskapsfokuserad plattform för sociala evenemang för att få din gemenskap att växa både lokalt och internationellt, enkelt organisera evenemang och kommunicera med medlemmar på ett och samma ställe. (1) Samla in RSVP, sälj biljetter (2) Skapa inbyggda formulär: Frågor och svar, enkäter, feedback (3) Skicka e-post och segmentera medlemmar (4) Följ personer i ditt flöde och chatta i DM (5) Få automatiska e-postpåminnelser vid nya evenemang (6) Skapa inbyggd CFP (7) Sänd virtuella evenemang (8) Ladda upp evenemangsvideor och -bilder. Lär dig mer om Kommunity

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event
0 % avgift på biljetter Onlinehjälp och stöd för evenemang online, på plats och i hybridformat Designstöd Effektiviserad evenemangsprocess Integrerad och öppen
Conferize är en komplett plattform för evenemangshantering som gör det möjligt för ditt team att planera, marknadsföra och med stor effekt leverera fantastiska evenemang till din publik. En plattform för alla typer av evenemang. En enda plattform för personliga, virtuella eller hybrida evenemang. En allt-i-ett-lösning för hantering av evenemang ingår. Organisera evenemang på några minuter. Genomför små webbinarier/seminarier eller dagslånga evenemang med flera teman och sessioner. En varumärkesbaserad användarupplevelse En evenemangshubb tillgänglig dygnet runt för alla åtgärder i samband med ditt evenemang. Lär dig mer om Conferize

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Social marknadsföring
  • Hantering av undersökning / omröstning
  • Schemaläggning av event