149 resultat
Varför Capterra är gratis
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang. Lär dig mer om Aventri
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Tekniker som imponerar på deltagarna och levererar värdefulla data efter evenemanget, från incheckning av deltagare och namnskyltar, lokala mobilappar och lead-insamling till live-streaming av evenemang. Plattformen kopplar samman deltagare och driver deltagarnas engagemang i realtid, samtidigt som meningsfulla data och analyser samlas in för att hjälpa till att förstå ett evenemangs framgång och ge ROI i realtid. Lär dig mer om Aventri
Fundera du på att köra virtuellt istället för att ställa in dina evenemang? Aventri kan nu driva virtuella, hybrida och fysiska evenemang. Tekniker som imponerar på deltagarna och levererar värdefulla...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Helt anpassningsbar obruten evenemangsteknik för virtuella, blandade och personliga konferenser. Lär dig mer om Socio
Socios obrutna evenemangsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för Google, Lessonly, Stanford University och tusentals andra i över 70 länder. Socios integrerade virtuella programvara och live-evenemangsapp har dra och släpp-anpassning med registrering, biljettförsäljning, scheman, strömning, videorum, spel, chatt, omröstningar, sponsring, nätverkande, lead-insamling, live-visning, analyser, e-post med mera. Lär dig mer om Socio
Socios obrutna evenemangsplattform driver virtuella, hybrida och personliga evenemang för Google, Lessonly, Stanford University och tusentals andra i över 70 länder. Socios integrerade virtuella...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv. Lär dig mer om idloom-events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom-events
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Onlive är en heltäckande programvara för evenemangshantering för online-, hybrid- eller personliga evenemang som enkelt kan hanteras från början till slut. Lär dig mer om onlive
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början till slut... Med en avancerad uppsättning rapporteringsverktyg kan organisatörer studera mer än bara mätetalen. Med de detaljerade rapporteringsalternativen kan Onlive hjälpa dig att förstå mer om kundprofiler, personlighet och parametrar för lyckade evenemang. Lär dig mer om onlive
Letar du efter en heltäckande lösning för evenemangshantering för dina online-, personliga- eller hybridevenemang? Med Onlive kan du enkelt installera, hantera och köra dina evenemang från början...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Bitrix24 är en bra, kostnadsfri plattform för konferens- och evenemangshantering som används av över 4 miljoner företag. Lär dig mer om Bitrix24
Över 4 miljoner företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering för konferenser, eftersom det har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och klienthanteringsmodul som låter dig skapa offerter och fakturor, skicka e-post och hantera leverantörer. För det andra finns det delade kalendrar som låter dig schemalägga och boka flera platser. För det tredje finns det en projektledningsmodul och uppgiftsmallar som organisatörer använder för att hantera markpersonal. Lär dig mer om Bitrix24
Över 4 miljoner företag använder Bitrix24 som gratis programvara för evenemangshantering för konferenser, eftersom det har alla nödvändiga verktyg för jobbet. För det första finns det en CRM- och...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
En prisvärd, heltäckande evenemangsplattform. Livestreaming, virtuella utställarbås, interaktivt nätverkande, smågruppssessioner och mycket mer. Lär dig mer om Accelevents
En kraftfull men prisvärd allt-i-ett-plattform för virtuella, hybrida och fysiska konferenser, med live kundtjänst 24/7. Plattformen erbjuder robusta funktioner för virtuella evenemang, inklusive biljettförsäljning, livestreaming, livechatt och undersökning, virtuella utställarbås, gruppsessioner, AI-drivna nätverk, spelifiering och mycket mer. Oavsett om du arrangerar ett evenemang för 100 personer eller mer än 100 000 ger Accelevents dig möjligheten att skapa en minnesvärd virtuell upplevelse. Lär dig mer om Accelevents
En kraftfull men prisvärd allt-i-ett-plattform för virtuella, hybrida och fysiska konferenser, med live kundtjänst 24/7. Plattformen erbjuder robusta funktioner för virtuella evenemang, inklusive...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Ungerboeck-programvara ger en komplett och enhetlig lösning för alla dina hanteringsbehov för konferenstjänster. Lär dig mer om Ungerboeck Software
En plattform för alla dina konferenstjänstebehov. Ungerboeck Software levererar en komplett och enhetlig lösning. Med Ungerboeck kan du centralisera utrymmen, lokaler, evenemangsuppgifter och registrering i ett och samma system. Oavsett om du reserverar utrymme, beskriver ett evenemang, kartlägger utrustningslager, konfigurerar, hanterar fakturering och redovisning, eller registrerar deltagare, så har Ungerboeck vad du behöver. Lär dig mer om Ungerboeck Software
En plattform för alla dina konferenstjänstebehov. Ungerboeck Software levererar en komplett och enhetlig lösning. Med Ungerboeck kan du centralisera utrymmen, lokaler, evenemangsuppgifter och...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala Lär dig mer om Hubb
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagema...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Organizers of events of all sizes use Eventbrite to power their live experience.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops to concerts to conferences to world-renowned film and music festivals, Eventbrite houses events of all shapes and sizes. Eventbrites powerful platform, which can be accessed online or via mobile apps, scales from basic registration and ticketing to a fully featured event management platform.
Eventbrite is a ticketing and event technology platform that helps businesses organize and sell tickets to events online while helping people discover events that fuel their passions. From workshops...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommunikation kan GoToWebinar göra webbinarierna roligare med pålitlig teknik som är jätteenkel att använda. Få de funktioner, integrationer och analyser du behöver för att engagera din publik och skapa personliga kontakter som driver din verksamhet. När ditt rykte står på spel behöver du en lösning som du kan lita på.
GoToWebinar är betrodd av fler kunder än någon annan webinarielösning och driver miljontals webbinarier varje år. Oavsett om du använder webinarier för marknadsföring, utbildning eller företagskommuni...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to promote their events. Works perfect for conferences, fundraisers, classes, reunions, concerts, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendee details and check-in easily.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform for in-person and virtual events. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
The new standard in online registration and payments. Manage your conference with the tools you need to execute a great event.
Regpack is the leading online conference registration and management platform trusted by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your conference, including flexible form building, real-time dynamic reporting, integrated online payments, custom discounts, variable attendee pricing, automatic billing, payment plans, and more. Increase attendance and grow your revenue, with Regpack.
Regpack is the leading online conference registration and management platform trusted by more than 7,000 organizations worldwide. Regpack gives you the tools you need to manage every aspect of your...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer Chrome browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer Chrome browser where users can learn and connect with each other just like real...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Reserved seating or general admission, our all-in-one platform means you learn one easy system to manage ticketing and patron data.
Reserved seating or general admission, your performing arts or live music venue will love how easy we make managing and selling events. We never charge your customers a service fee but allow you to add fees and retain all revenue. Packages, subscriptions, discounts, surveys, marketing, and more! Use our free trial to experience stellar customer service and learn why ThunderTix is the #1 choice for live performances.
Reserved seating or general admission, your performing arts or live music venue will love how easy we make managing and selling events. We never charge your customers a service fee but allow you to...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Airmeet erbjuder företag snabb och bekväm planering vid arrangemang av virtuella evenemang. Över 2 500 företag älskar och litar på Airmeet.
Med Airmeet kan du leverera effektfulla upplevelser på dina webbaserade evenemang, konferenser, webbinarier och jobbmässor. Plattformen är betrodd av tusentals kunder över hela världen och är enkel att använda, intuitiv och hjälper till att skapa engagemang. Andra funktioner som ingår: Virtuella rum och smågruppsrum Analys för att mäta engagemang Sociala lounger för nätverkande Kundtjänst 24/7 Stöd för flera språk Hubspot-, Mailchimp-, Eventbrite- och Zapier-integrering Arrangera sömlöst interaktiva evenemang och konferenser med Airmeet.
Med Airmeet kan du leverera effektfulla upplevelser på dina webbaserade evenemang, konferenser, webbinarier och jobbmässor. Plattformen är betrodd av tusentals kunder över hela världen och är enkel...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Eliminate the guesswork and create unique events for attendees while reducing the amount of time and effort that goes into them.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our platform provides the tools to design unique experiences, attract high-quality leads, and build stronger relationships.
Eventtia is an in-person and online events platform that empowers marketers to grow their business. From setting up the attendee registration process to sending email campaigns and measuring ROI, our...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Picatic provides event ticketing and registration tools that power the worlds best conferences.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website, add ticket sales to an existing site, and manage everything in one place. Trusted by thousand of organizers around the world, Picatic is rated #1 in customer satisfaction.
Picatic is the internet's most customer-friendly, simple & affordable conference registration solution. Our full-featured platform enables conferences of any size to create a stunning event website,...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
The best registration for your virtual in-person conference! Regfox gives you everything you need for 99 cents per attendee.
The best registration for your conference! VIRTUAL or IN-PERSON, RegFox is the most flexible registration & affordable system on the market today. Thousands of the worlds leading brands use RegFox for online registration. Regfox is simple, intuitive yet incredibly powerful. You get total branding control so the registration forms look like your organization. Home of the 99 cent registration! RegFox is packed with awesome features for virtual events and live events.
The best registration for your conference! VIRTUAL or IN-PERSON, RegFox is the most flexible registration & affordable system on the market today. Thousands of the worlds leading brands use RegFox...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Launch, manage, and measure your next conference or event with Submittable easy to use, start-to-finish platform.
Manage your next conference from start to finish with Submittable. Collect applications and registrations from attendees, presenters, exhibitors and volunteers/staff, and maintain all communication and follow up in a single platform. You team can easily collaborate, review, and approve from anywhere. Join more than 10,000 companies that streamline their submission processes with Submittable.
Manage your next conference from start to finish with Submittable. Collect applications and registrations from attendees, presenters, exhibitors and volunteers/staff, and maintain all communication...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Award-winning hybrid and virtual event platform for meetings of any size.
Glisser is an award-winning virtual and hybrid event hosting platform with an integrated audience response system. We currently provide service for the likes of Informa, Clarion, Facebook, Uber, and many more. Our platform allows live streaming video content, instantly presents slides to all attendee devices, uses audience engagement features to improve the delegate experience, and delivers powerful event analytics, all while maintaining topflight security protocols.
Glisser is an award-winning virtual and hybrid event hosting platform with an integrated audience response system. We currently provide service for the likes of Informa, Clarion, Facebook, Uber, and...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Plan, promote, and execute your conference from idea to follow up more productively with all-in-one software created by event experts.
Plan, promote, execute, and evaluate one or hundreds of online/offline conferences, large and small, efficiently from start to finish. Join companies like KPMG or Facebook to drive revenue, save time and increase ROI with a suite of high-performance tools that streamline operations and maximize engagement. Keep data synchronized in a central location and leverage it to build lasting relationships. Glue Up (formerly EventBank) is an all-in-one software for growing your event community.
Plan, promote, execute, and evaluate one or hundreds of online/offline conferences, large and small, efficiently from start to finish. Join companies like KPMG or Facebook to drive revenue, save...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Video conferencing solution that helps businesses create personal rooms, host meetings, schedule calls, share screens, and more.
Whereby is a collaboration tool for professionals who want to host easy and reliable video meetings. All meetings are conducted from your browser - no downloads or logins for guests. Regarded as the easiest to use video tool, Whereby serves the small and medium business market of various industries. Professionals can effortlessly connect to teammates, partners and clients on a secure platform they can trust.
Whereby is a collaboration tool for professionals who want to host easy and reliable video meetings. All meetings are conducted from your browser - no downloads or logins for guests. Regarded as...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Event management software designed to handle every aspect of your event from beginning to end, including Configio online registration
Expo Logic offers a suite of event management solutions to maximize efficiency, streamline data flows and improve ease of use for the event planner and attendee. This powerful suite of event technology solutions offers everything you need for end-to-end event management, and supports over 200,000 events worldwide. Services include: virtual conference, event planning, exhibition management, online registration , badge printing, and attendee tracking.
Expo Logic offers a suite of event management solutions to maximize efficiency, streamline data flows and improve ease of use for the event planner and attendee. This powerful suite of event...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Event management suite with registration, ratings, mobile app, payments, speaker mgmt, space layout, and more. Live & virtual events.
FLAT, PREDICTABLE pricing! All features all the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website creation, customized registration, free web-based mobile app, session ratings, speaker ratings, payment processing, speaker/agenda management, space layout, CEU's, etc. Massively flexible configuration options serve virtually any event business model. Rated tops by Capterra!
FLAT, PREDICTABLE pricing! All features all the time. Unlimited events including VIRTUAL events. Unlimited users. No credit card fees. Modern and easy to use for event hosts and attendees. Website...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Pathable is the leading provider of virtual event platforms and mobile apps for conferences, trade shows, events and associations.
The Pathable Virtual and Hybrid Event Platform supports virtual, hybrid and in-person events, letting event planners plan, promote and host events with one tool. The Pathable platform allows event planners to create customized event websites and mobile apps that host live streamed content, one-to-one video meetings, a personalized agenda, virtual trade shows, and custom pages and event features. The platform allows the event host to build an event experience that fits their needs.
The Pathable Virtual and Hybrid Event Platform supports virtual, hybrid and in-person events, letting event planners plan, promote and host events with one tool. The Pathable platform allows event...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Bizzabo powers in-person, virtual, & hybrid experiences with the Event Experience OS, an open platform for Event Experience Leaders.
Bizzabo powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences. Bizzabo's Event Experience OS is a data-rich open platform that allows Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes — all while keeping attendee data private and secure. As a Leader in The Forrester Wave™: B2B Marketing Events Management Solutions, Q1 2021 Report, we're trusted by world-leading brands like Fortune 500 enterprises to power their events.
Bizzabo powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences. Bizzabo's Event Experience OS is a data-rich open platform that allows Event Experience Leaders to manage events, engage audiences,...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Manage ALL your Vendors, Sponsors, Volunteers, Bands, Car Shows, Tickets, Registrations, Seats and more with one Online Platform.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues, Stages, Speakers, Sessions, Calendar, Media, Credentials, Staff, Resources, Interactive Maps, Text Alerts, Donations, Reports, Contracts & more! Pick only what you need. We design match all our pages to your Website. Contact us to find out how you can streamline and your event efficiencies.
Event Essentials is a set of web-based modules designed for Festival and Event organizers to manage Ticket Sales, Registrations, Volunteers, Vendors, Sponsors, Attendees, Bands/Artists, Venues,...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Localist helps you reach and engage potential conference attendees, meet your attendance numbers and gain a holistic view of attendees.
Localist brings together event management and marketing automation in one place, so you can easily reach and engage potential conference attendees and meet your attendance numbers. Our user-friendly platform makes events more discoverable and our comprehensive analytics suite gives you a holistic view of attendees; view registrations, social activity and attendee geography. And, Localist connects seamlessly with the platforms you’re already using, including CRMs and video conferencing.
Localist brings together event management and marketing automation in one place, so you can easily reach and engage potential conference attendees and meet your attendance numbers. Our user-friendly...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Cloud-based solution that helps businesses create mobile applications for events, conferences, trade shows, meetings, and more.
Guidebook is a DIY app builder that allows you to create your own app without any coding skills. Just pick one of dozens of awesome templates, drag & drop any features you want, customize it the way you want, and hit Publish to create your app in minutes. Whether you want an app for your wedding, university, or to power your entire Enterprise, Guidebook has you covered with the most beautiful Android or iPhones apps out there. Just ask the millions who already use Guidebook!
Guidebook is a DIY app builder that allows you to create your own app without any coding skills. Just pick one of dozens of awesome templates, drag & drop any features you want, customize it the way...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Liveoak Technologies. We get virtual business done.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines modern conferencing, forms collaboration, e-Signature and efficient data/I.D. capture combined with bank-grade security and a complete System-of-Audit. Our mission is to create an engagement platform that allows large companies to do business in a virtual context.
Liveoak is a virtual customer engagement and business platform that enables your representatives to connect, engage and complete work with customers in a seamless way. Liveoak seamlessly combines...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
FLOOR (formerly known as oDASH) is A Virtual Space to build, grow, and manage your community.
FLOOR (formerly known as oDASH) is a Virtual Space to build, grow, and manage your community. Powered by 10times, this is a complete virtual event suite, secured with best-in-class systems & access permissions, that lets you manage, market & monetize your virtual event. It can be used to set-up any kind of online event, either standalone or in hybrid with physical events, be it summits, Meetups, Keynote conferences, Awards, Expos, Meetings, live roadshows, training events.
FLOOR (formerly known as oDASH) is a Virtual Space to build, grow, and manage your community. Powered by 10times, this is a complete virtual event suite, secured with best-in-class systems & access...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Event management just got better! Everything you need to create, promote, sell and manage events in a smart way.
Weemss is an event management software that does the heavy-duty work, so you can focus on the actual event. Weemss is an ll-in-ne online event solution for any event of any size. Use it to handle registrations and check-in, offer reserved seating, sell concert tickets, or whatever your event needs.
Weemss is an event management software that does the heavy-duty work, so you can focus on the actual event. Weemss is an ll-in-ne online event solution for any event of any size. Use it to handle...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Registration system for conferences, meetings and business events. Get expert advice, direct support, free form branding and more.
Unleash the power of ePly, the best conference management software to simplify event planning, promotion, execution, and evaluation. Use ePly to streamline processes while creating that wow! moment for attendees. Combined with our industry-savvy support team, ePly is packed with features and tools that ensure your event is organized, financially successful and a must-attend year after year. Ideal for associations, universities and corporate events.
Unleash the power of ePly, the best conference management software to simplify event planning, promotion, execution, and evaluation. Use ePly to streamline processes while creating that wow! moment...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Award winning event production software for teams to build run downs, schedules and share documents with your crew in real-time.
Built exclusively for event production, Shoflo is an award winning event software for conferences that allows your production team to build real time cue sheets, show flows, rundowns, production schedules and more all in real time. Your pre-production process likely includes countless email chains and multiple out of date draft versions of production schedules. We solve that. Access on any device - Import & Export your spreadsheets - Easily assign your crew with various editing permissions.
Built exclusively for event production, Shoflo is an award winning event software for conferences that allows your production team to build real time cue sheets, show flows, rundowns, production...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Onsite & Hybrid Events, Registration, Badge Printing, RFID Tracking, Lead Capture, Exhibitor Management, Face Recognition, Gamification
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and mobile apps for all your in-person event needs like onsite event registration, self-check-in, on-demand (color) badge printing, facial recognition, session management, RFID tracking, access control, lead retrieval, gamification, item redemption, on-site services and more.
Boomset by Hopin is the easiest all-in-one event management solution for in-person and hybrid events! As an all-in-one solution for in-person and hybrid events. Use the GDPR-compliant software and...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Smart, simple Customizable online event registration and management software with all your tools in one place. FREE trials available.
Smart, Simple, Customizable. Our online event registration and management software is made to make your life easier. Our powerful but easy to use software brings together all the online registration and event management, marketing, evaluation and attendee feedback reports, online payment processing tools you need into a single place. Versatile enough to handle events of all sizes; affordable for tight budgets. No contract or set up costs. No more spreadsheets. Sign up for your FREE trial now!
Smart, Simple, Customizable. Our online event registration and management software is made to make your life easier. Our powerful but easy to use software brings together all the online registration...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Event Management Software That Saves You Time. Our software takes care of all manual tasks regarding event management.
Lyyti is the most comprehensive tool for professional event management. Our unique service is aimed at organisations who regularly arrange different types of events, such as trainings, conferences, seminars etc. Using Lyyti you can do everything related to your event more efficiently: send invitations, accept registrations, sell tickets, manage participants, communicate with attendees, plan your event logistics and track your finances. We also scale to a corporate level.
Lyyti is the most comprehensive tool for professional event management. Our unique service is aimed at organisations who regularly arrange different types of events, such as trainings, conferences,...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsstyrning med är väldigt anpassningsbar och har många nyttiga funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsformulär, en biljettförsäljningsmodul, integrering med på internetbetalningsbehandlare, ID-brickor och biljettgenerator, e-postmodul, ett frågeformulär, incheckning med mobilapp och massor av andra funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsform...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
EventMobi är en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik.
EventMobi gör det enkelt för konferensorganisatörer att skapa och anpassa sin registrerings- och evenemangsapp på bara några minuter. Med inbyggda verktyg för målgruppsrespons, nätverk och rapportering är EventMobi en kraftfull och populär mobilinriktad plattform för evenemangsteknik. EventMobi, som betros av över 8 000 evenemangsspecialister i 72 länder, har nått över 8 500 000 deltagare runt om i världen och vill revolutionera hur konferensorganisatörer använder mobil teknik.
EventMobi gör det enkelt för konferensorganisatörer att skapa och anpassa sin registrerings- och evenemangsapp på bara några minuter. Med inbyggda verktyg för målgruppsrespons, nätverk och rapporterin...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
SaaS event management software, event web sites and mobile apps geared towards event organizers.
Software and mobile apps geared towards conference organizers to help plan and their events. Make your team's life easier by using a SaaS tool to assist you in the planning process. Plan and organize your conferences, events, and meetings and register your guests. Keep track of speakers, participants, venues, rooms, and equipment. View activity in real-time and make last-minute adjustments, even during the conference! Automate routine tasks such as collecting surveys and confirming schedules.
Software and mobile apps geared towards conference organizers to help plan and their events. Make your team's life easier by using a SaaS tool to assist you in the planning process. Plan and organize...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Automates the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings across touchpoints like events, briefing centers, roadshow
Jifflenow is a Meeting Automation Platform that helps companies accelerate business growth by automating the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings at events, briefing centers, and other marketing touchpoints. This B2B SaaS solution offers enterprise-class analytics, advanced security, and integrates with the most commonly used marketing and sales automation software. Jifflenow has over 200 enterprise customers worldwide including 50 Fortune 1000 companies.
Jifflenow is a Meeting Automation Platform that helps companies accelerate business growth by automating the scheduling, management, and analysis of strategic B2B meetings at events, briefing...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
The ideal tool for every event planner. Registration, matchmaking, website builder and much more. Extremely flexible and customizable.
Converve is your go-to event software for successful B2B Matchmaking and Networking. The modern web-based app is extremely flexible and can be customized to the special requirements of your events with the help of experienced project managers. With Converve you can master all tasks of your event management in just one software. Send out invitations, manage registrations, build event websites, sell tickets, manage participants and speakers, measure KPI's and much more.
Converve is your go-to event software for successful B2B Matchmaking and Networking. The modern web-based app is extremely flexible and can be customized to the special requirements of your events...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Create an engaging virtual, Hybrid & In-person event experience for your audience to network, connect & collaborate. Request a Demo!
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management, event registrations, etc. Our powerful platform seamlessly integrates with all your workflow systems to help you manage your events from a single interface application. Eventdex is an event management platform that provides a suite of products to enhance the experience of everyone at an event.
Eventdex all-in-one event management software offers full-stack solutions for your entire event - Business Matchmaking, Virtual & Hybrid event platform, Lead Retrieval, Onsite event management,...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Online signup system that makes managing an event simple and easy through a variety of user-friendly features.
EasySignup is an online signup system that makes managing an event simple and easy, whether it is an event for your customers, a seminar, a conference or the annual Christmas party. Attendees sign up through a secure system, allowing you to spend your time and energy on other and more important tasks for the event while EasySignup handles the signup process and administration.
EasySignup is an online signup system that makes managing an event simple and easy, whether it is an event for your customers, a seminar, a conference or the annual Christmas party. Attendees sign...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Make your venue come to life! Build and customize event plans and help customers visualize every detail of their event with 3D models.
AllSeated is world's most innovative event planning platform where venues, clients, and vendors collaborate to create memorable events. Increase ROI and provide efficiency with digital tools and virtual reality capabilities. 360 RealPlans-3D provides vivid visualization through floorplans to-scale customized to reflect every aspect of your space. Offer clients guest lists, seating, virtual walk-throughs and timeline tools while collaborating with vendors, eliminating need for on-site meetings.
AllSeated is world's most innovative event planning platform where venues, clients, and vendors collaborate to create memorable events. Increase ROI and provide efficiency with digital tools and...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
A complete menu of modules and apps to manage your live, virtual or hybrid events. Top notch customer service.
Manage live, virtual, and hybrid events simple to complex. Features include Attendee Mgmt., Sponsor Mgmt., Exhibitors Reg, Interactive Floorplan, Call for Papers with Review, CEU Tracking, Lead Retrieval, Onsite Module, Payment Processing, Customer Service, Badges and Real-time reports. Mobile Apps. Ask us about virtual meeting integrations.
Manage live, virtual, and hybrid events simple to complex. Features include Attendee Mgmt., Sponsor Mgmt., Exhibitors Reg, Interactive Floorplan, Call for Papers with Review, CEU Tracking, Lead...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
V-Unite is an interactive virtual events and experience platform that enables clients to setup unlimited events within a branded portal
An interactive virtual events and experience platform that enables organizations to setup & manage their own events or with our 24/7 support team. V-Unite gives clients the flexibility to host unlimited experiences on a subscription basis to set up one time events or ongoing marketplaces, networking experiences and training initiatives. V-Unite also has its B2C application where companies can set up their own retail virtual suites and integrate e-commerce and social media to drive sales.
An interactive virtual events and experience platform that enables organizations to setup & manage their own events or with our 24/7 support team. V-Unite gives clients the flexibility to host...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning
Free conference calls and free online meetings with HD audio, video chat, screen sharing and document sharing. 100% download free!
Conference how you want, when you want. FREE! Conference by phone with up to 400 people or conference by web from your desktop or mobile devices. Meet face-to-face with free video chat and instantly share your screen or documents from your online meeting room. Schedule meetings in advance and automatically send invitations and reminders or start a call instantly for those last minute discussions. Anyone can join from their web browser.
Conference how you want, when you want. FREE! Conference by phone with up to 400 people or conference by web from your desktop or mobile devices. Meet face-to-face with free video chat and instantly...

Funktioner

  • Deltagarhantering
  • Registreringshantering
  • Rymdhantering
  • Högtalarhantering
  • Undersökningar och feedback
  • Abstrakt förvaltning