Sverige Visa lokala produkter
146 resultat
monday.com, en programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett IT-projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
GRATIS-plattformen för IT-projektledning innehåller en tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är en GRATIS lösning för projektplanering och portföljhantering för team. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Skapa enastående produkter med kraftfulla prioriteringar och tydliga färdplaner. airfocus är en programvarulösning för team som gör att du kan prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversion. Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanterings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + arbetsbelastning + tillgänglighetshantering + prognoser i ett enda resurshanteringsverktyg Lär dig mer om teamdeck
1) Programvaran för projektplanering och resurshantering 2) Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. 3) Viktiga funktioner: schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser + teamanvändning 4) Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad IT-projektledningslösning som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad lösning för IT-projektledning med obegränsade projekt, uppgifter och underuppgifter. Den levereras med verktyg för tidsuppföljning, arbetsflöden för uppgiftsautomatisering, Gantt-diagram, dokumenthantering och uppgiftssamarbete, som gruppchatt och videokonferenser. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Samarbeta i projekt med kunder på en och samma plattform. Spåra tid och utgifter och skicka fakturor utan problem. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett IT-projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
Med flexibla kontrollpaneler, Sprints, automatiseringar, uppgiftsprioriteringar, anpassade statusar, kommentartrådar, tidsuppföljning, mål, beroenden med mera, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera och förbättra din IT-projektledning. För in alla dina IT-projekt i en enda app. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp ger dig enkel och robust IT-projektledning i ett enda verktyg. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hantera alla ändringar, incidenter och andra beroenden som är förknippade med ett projekt på en enda plattform från början till slut. Lär dig mer om Freshservice
Projekethantering på Freshservice hjälper IT-team att planera, samarbeta och genomföra projekt från början till slut på en enda plattform, tilldela uppgifter, samarbeta, följa upp framsteg, uppfylla deadlines och se till att IT-avdelningen anpassar sig till affärsmålen. Projekt kan skapas antingen från befintliga biljetter och ändringar eller från grunden. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Spara in tusentals timmar för ditt IT-team. Visualisera och spåra framsteg, budget, resurser och tidslinjer för ett gladare och mer organiserat team. Lär dig mer om Easy Projects
Easy Projects byggdes ursprungligen av IT för IT. Easy Projects början till slut-plattform är här för att hjälpa ditt team att uppnå sina mål med snabbhet och precision. Följ upp uppgiftsframsteg visuellt via den anpassningsbara Kanban-tavlan och godkänn ändrings- och arbetsförfrågningar för bättre kontroll. Om du fokuserar på säkerhet är du i goda händer. Easy Projects hanteras av MS Azure och dina data krypteras under överföring och vila. Easy Projects-kunder rapporterar 500 insparade timmar per år. Lär dig mer om Easy Projects

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig efter de föränderliga kundkraven och leverera rätt produkter i tid. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrum-boards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), kumulativa flödesdiagram och mycket mer. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 50 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Allt i ett-produkthanteringsplattform för kunddrivna team. Lär dig mer om Harvestr
Harvestr är produkthanteringsplattformen där alla team samarbetar för att fatta välgrundade beslut om vägkartor grundat på kundrespons och data. Viktiga funktioner inkluderar hantering av kundrespons, funktionsprioritering, produktkarta och aviseringar. Harvestr integreras med all din kundrespons och datakällor (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack…). Harvestr har skapats av produktchefer, för produktchefer. Lär dig mer om Harvestr

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hantera din agila utveckling med en virtuell uppgiftstavla och klisterlappar med hjälp av en projektprogramvara med öppen källa som utformats för Scrum. Lär dig mer om iceScrum
Ett förstklassigt verktyg som tillverkats för Scrum, den agila metoden för projektledning. Skapa en virtuell uppgiftstavla med arbetet som ska utföras så att alla teammedlemmar kan se det och dela på arbetet. En instrumentbräda samt indikatorer och grafik kommer gör det möjligt för teamet att följa varje steg i projektet och framstegen över tid samt får möjlighet att prioritera uppgifter för att hålla tidsfristen. Slutligen kan varje teammedlem tilldelas en roll och rättigheter enligt sin status. Lär dig mer om iceScrum

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
En statistik- och analyslösning för effektiv mätning av strömningsvärden för DevOps som ger teamen möjlighet att bättre leverera programvara. Lär dig mer om Plandek
Plandek är en ledande statistik- och analyslösning för företag som levererar programvara inom alla branscher. Genom att erbjuda en heltäckande översikt över programvaruleveransprocessen kan ingenjörsteamen bli betydligt mer effektiva. Genom att introducera Plandeks mätning av strömningsvärden för DevOps kan organisationer förbättra leveranseffektiviteten och i slutändan bygga programvara på ett bättre sätt. Lär dig mer om Plandek

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Kanske världens första designbaserade plattform som är unikt byggd för visualisering, planering, hantering och optimering av dina investeringsprojekt. Lär dig mer om SpaceRunner
SpaceRunner är en konfigurerbar plattform som ger IT-chefer de verktyg de behöver för att visualisera, planera och hantera kapitalintensiva IT-projekt. Plattformen kombinerar dina data med interaktiva planritningar och hjälper till att kartlägga layouten för dina tillgångar, ger dig exakta beräkningar vid upphandlingar och ser till att driftsättningen genomförs i tid. Samarbeta med intressenter, samla in anpassade data med hjälp av konfigurerbara fält och få den omedelbara synlighet du behöver för att stödja storskaliga IT-projekt. Lär dig mer om SpaceRunner

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper IT-ledningen med omvandlingsarbete och att leverera projekt i tid, inom budget och efter specifikationer.
Workfront är en molnbaserad arbetsledningslösning som tillhandahåller en centraliserad plats där företagsteam kan hantera allt sina arbetsuppgifter. Med Workfront minskar grupperna i IT-projektkontoren (information technology project management office, IT PMO) projekttiden och förbättrar teameffektiviteten utan att dra ner på kvaliteten. Med hjälp av den första moderna arbetsledningsplattformen Workfront kan du eliminera informationssilor, öka produktiviteten och kombinera ditt arbete i en lösning. På så sätt kan ditt team enkelt samla in information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt i såväl vattenfallsmodellen som agila metoder. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och i slutändan
IT-projekthanteringsprogramvara som hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och slutresultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projektledning snabbare och mer effektivt. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter. Lär dig mer om Teamwork

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Professional services automation software that helps firms with project management, time tracking, billing, reporting, and accounting
BigTime is a leading Professional Services Automation (PSA) software that helps you scale your business by giving you the ability to track and act on your operational metrics. Even with remote work, easily manage time, expenses, and billing for multiple projects all at once, and quickly identify areas of opportunity with advanced features like resource allocation and custom reporting. With BigTime Wallet and client portal, you can get paid faster using custom invoicing and payment processing. Lär dig mer om BigTime

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag.
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag. Stöder utvecklingsteam som vill hantera komplicerat arbete från en och samma plats. Enkel övervakning och kontroll av felrapporteringssystem, tidsspårning, testhantering och integrering med källkontrollsystem. Använd Scrum, Kanban eller din egen anpassade process eller valfri kombination av processer för olika projekt. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ProjectManager is an award-winning IT project management solution that gives IT teams full visibility into projects, resources & more.
ProjectManager is an award-winning IT project management solution that gives IT departments complete visibility into their projects, resources and requests. Cloud-based capabilities like project planning, resource management and time tracking help IT professionals plan and execute large-scale hardware installations and software rollouts. Perfect for hybrid IT teams that span locations and work styles, ProjectManager is powerful and cost-effective without a long implementation timeline. Lär dig mer om ProjectManager.com

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Online programvara för IT-projektledning baserad på Gantt-diagram. Fantastisk UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. Det uppskattas av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. IT-projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att ska hålla sin planering enkel. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export, och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Celoxis is an enterprise-class all-in-one PPM software to manage your projects, portfolios, resources, issues, risks, time & workflows.
Celoxis is an enterprise-class all-in-one project portfolio management software. You get: - Flexible project intake management with custom KPIs - Project plans that auto-adjust to resource time-offs, task delays & changing priorities - Optimal allocation of resources based on availability, demand & skills - Real-time visibility into costs, receivables & profitability - The best reports & dashboards in the industry - Tons of customizations & integrations - Custom workflows - SaaS & On-Premise opt Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability. Lär dig mer om Priority Matrix

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview Clarizen

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
[9 user min] "OUR #1 PPM FOR EASY IT PMOs IN 2021" Gartner. Demo WorkOtter, the Fastest Growing and Highest Ranked SaaS IT PPM.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing IT SaaS PM in 2021 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for IT PMOs ready to move from spreadsheets to simple SaaS project, resource, and portfolio mgt. with Magic animated dashboards. Include FULL 2-way sync with JIRA, MS Project, Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials. Lär dig mer om WorkOtter

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Project managers use productboard to align everyone on the right features to build next.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 5,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products. Lär dig mer om Productboard

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent leverera sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Redmine är förstavalet för IT-projekthanteringsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och för dess kundtjänst. Redmine från Planio kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Höj produktiviteten och håll alla informerade med Planio. Lär dig mer om Redmine

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ITM Platform is the IT Project Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only IT Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter. Lär dig mer om ITM Platform

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol. Lär dig mer om MantisBT

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Programvara för hantering av projektportföljer i företagsklass med en inbyggd social samarbetsplattform.
Genius Project ger IT-direktörer, IT-avdelningar och projektkontor det senaste inom IT-projekt- och portföljrapportering, spårnings- och utförandeverktyg som stöder IT-styrning, efterfrågehantering och tjänsteleverans. Genius Project är skräddarsytt efter din organisations verksamhetsprocesser och ger fullständig insyn i dina projekt och portföljlivscykler från efterfrågan till framgångsrik leverans. Lär dig mer om Genius Project

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervall har använts globalt av IT-företag som en lösning för biljetthantering och tidsuppföljning sedan 2006. Ställ in och kontrollera din budget. Med helt integrerade timers kan du spåra och rapportera varje arbetsbegäran. Motivera enkelt teamets tid och arbete med lättanvända rapporter. Få insyn i dina projekt och anpassa Intervals för att matcha hur du arbetar. Projektbudgetar, kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, mobilapp med mera ingår i alla planer. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Userback helps you collect visual feedback and bug reports from any website or application with annotated screenshots, video and more.
Userback is a visual feedback solution that makes it easy for software teams to collect bug reports and user feedback from inside their apps with annotated screenshots and video recordings. Collect highly-contextual feedback, collaborate with your team, assign tasks, manage workflows, and integrate with your existing tools. Built for designers, developers, and product managers, Userback will save you time by managing feedback for all your web projects in one place. Lär dig mer om Userback

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandefaser.
Forecast är en fullskalig projektledningslösning som växer till en komplett PSA-svit med fantastiska funktioner. Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandefaser. Programvaran förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering i ett paket, och använder kraften hos AI till att automatisera administrativa uppgifter. Forecast har många integrationsmöjligheter för att kunna förena tvärfunktionella team för överlägset samarbete. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Project Insight is award-winning project & work management software capable of running all of the projects across your organization.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work, projects, & tasks in one easy-to-use online platform that can be customized to meet your business needs. Seamlessly aggregate data from your key CRM, accounting, DevOps, support, & HR software to give stakeholders real-time project insights. PI's FREE version let's you start simply & grow as you go. Lär dig mer om Project Insight

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Successful project delivery, from conception to conclusion is essential to any IT organization. You need to understand milestones, progress and recognize key relationships between people, assets and service. That's why we tightly integrated Project Management tools directly into our Service Management solution. Couple that with asset management support and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution. Lär dig mer om Alloy Navigator

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Achieve growth & strategic objectives through more effective management of projects & resources with Sciforma Software.
Sciforma 7.1 is an industry-leading PPM tool. Robust, easy-to-use, quick-to-implement and functionally scalable, it is designed to meet the strategic, executive and reporting needs of PMOs. Sciforma PPM supports PMOs with a number of critical PPM capabilities: Idea & Demand Management, Portfolio & Program Management, Planning, Work & Collaboration Management, Resource Management, and Time Tracking. Reporting tools are also available on demand for executives and managers. Lär dig mer om Sciforma

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering