120 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com, en programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday.com
monday.com, programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday.com
monday.com, programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Asana är ett enkelt sätt att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg. Lär dig mer om Asana
Asana är ett IT-projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och sammanföra team, var som helst. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 75 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana
Asana är ett IT-projektledningsverktyg som hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du koppla samman allt ditt arbete på ett ställe och...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Projektledning och kodhantering, äntligen kombinerade i en lösning. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp kod direkt i Backlog och få allt i ett-samarbete. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med projektledning med kraften och bekvämligheten med kodhantering förbättrar Backlog teamsamarbetet i både stora och små organisationer. Planera arbete, följ upp framsteg och släpp koduppdateringar direkt i Backlog. Kärnfunktionerna inkluderar deluppgifter, anpassade statusar, tavlor av kanban-typ, Gantt-diagram, burn down chart (diagram över kvarstående arbete), Git och SVN och wikier. Lär dig mer om Backlog
Backlog är ett allt i ett-verktyg för webbaserad projektledning som ger dig uppgiftshantering, versionskontroll och felrapporteringssystem. Genom att sammanföra de organisatoriska fördelarna med...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
GRATIS-plattformen för IT-projektledning innehåller en tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag. Lär dig mer om Proggio
Proggio är en GRATIS lösning för projektplanering och portföljhantering för team. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio
Proggio är en GRATIS lösning för projektplanering och portföljhantering för team. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet,...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Skapa enastående produkter med kraftfulla prioriteringar och tydliga färdplaner. airfocus är en programvarulösning för team som gör att du kan prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversion. Lär dig mer om airfocus
Skapa enastående produkter med kraftfulla prioriteringar och tydliga färdplaner. airfocus är en programvarulösning för team som gör att du kan prioritera dina projekt genom ett avancerat men...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandefaser. Lär dig mer om Forecast
Forecast är en fullskalig projektledningslösning som växer till en komplett PSA-svit med fantastiska funktioner. Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandefaser. Programvaran förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering i ett paket, och använder kraften hos AI till att automatisera administrativa uppgifter. Forecast har många integrationsmöjligheter för att kunna förena tvärfunktionella team för överlägset samarbete. Lär dig mer om Forecast
Forecast är en fullskalig projektledningslösning som växer till en komplett PSA-svit med fantastiska funktioner. Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandef...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanterings- och samarbetsverktyget på webben. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad IT-projektledningslösning som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad lösning för IT-projektledning med obegränsade projekt, uppgifter och underuppgifter. Den levereras med verktyg för tidsuppföljning, arbetsflöden för uppgiftsautomatisering, Gantt-diagram, dokumenthantering och uppgiftssamarbete, som gruppchatt och videokonferenser. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad lösning för IT-projektledning med obegränsade projekt, uppgifter och underuppgifter. Den levereras med verktyg för tidsuppföljning, arbetsflöden för uppgiftsautom...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Samarbeta i projekt med kunder på en och samma plattform. Spåra tid och utgifter och skicka fakturor utan problem. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Samarbeta i projekt med kunder på en och samma plattform. Spåra tid...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Projekt- och uppgiftshantering. Samarbete. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för att organisera ditt arbete. Ingen installation krävs, du kan börja direkt. Beesbusy har även avancerade funktioner: Gantt-diagram, anpassningsbara vyer för flera projekt, teamplaneringsscheman, aviseringar på begäran, anpassningsbar instrumentbräda... Ditt team kommer att arbeta bättre än någonsin. Lär dig mer om Beesbusy
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ClickUp är ett IT-projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart Lär dig mer om ClickUp
Med flexibla kontrollpaneler, Sprints, automatiseringar, uppgiftsprioriteringar, anpassade statusar, kommentartrådar, tidsuppföljning, mål, beroenden med mera, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera och förbättra din IT-projektledning. För in alla dina IT-projekt i en enda app. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp ger dig enkel och robust IT-projektledning i ett enda verktyg. Lär dig mer om ClickUp
Med flexibla kontrollpaneler, Sprints, automatiseringar, uppgiftsprioriteringar, anpassade statusar, kommentartrådar, tidsuppföljning, mål, beroenden med mera, har ClickUp allt du behöver för att...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete. Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hantera alla ändringar, incidenter och andra beroenden som är förknippade med ett projekt på en enda plattform från början till slut. Lär dig mer om Freshservice
Projekethantering på Freshservice hjälper IT-team att planera, samarbeta och genomföra projekt från början till slut på en enda plattform, tilldela uppgifter, samarbeta, följa upp framsteg, uppfylla deadlines och se till att IT-avdelningen anpassar sig till affärsmålen. Projekt kan skapas antingen från befintliga biljetter och ändringar eller från grunden. Lär dig mer om Freshservice
Projekethantering på Freshservice hjälper IT-team att planera, samarbeta och genomföra projekt från början till slut på en enda plattform, tilldela uppgifter, samarbeta, följa upp framsteg, uppfylla...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
CRM, uppgiftshantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 50 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktion, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika profilbaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt från intag till utförande, till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn
Programvara för projektportföljshantering (project portfolio management, PPM) i företagsklass som är utformad för projektkontor (project management office, PMO), IT-team och professionella tjänster....

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Allt i ett-produkthanteringsplattform för kunddrivna team. Lär dig mer om Harvestr
Harvestr är produkthanteringsplattformen där alla team samarbetar för att fatta välgrundade beslut om vägkartor grundat på kundrespons och data. Viktiga funktioner inkluderar hantering av kundrespons, funktionsprioritering, produktkarta och aviseringar. Harvestr integreras med all din kundrespons och datakällor (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack…). Harvestr har skapats av produktchefer, för produktchefer. Lär dig mer om Harvestr
Harvestr är produkthanteringsplattformen där alla team samarbetar för att fatta välgrundade beslut om vägkartor grundat på kundrespons och data. Viktiga funktioner inkluderar hantering av kundrespons,...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hantera din agila utveckling med en virtuell uppgiftstavla och klisterlappar med hjälp av en projektprogramvara med öppen källa som utformats för Scrum. Lär dig mer om iceScrum
Ett förstklassigt verktyg som tillverkats för Scrum, den agila metoden för projektledning. Skapa en virtuell uppgiftstavla med arbetet som ska utföras så att alla teammedlemmar kan se det och dela på arbetet. En instrumentbräda samt indikatorer och grafik kommer gör det möjligt för teamet att följa varje steg i projektet och framstegen över tid samt får möjlighet att prioritera uppgifter för att hålla tidsfristen. Slutligen kan varje teammedlem tilldelas en roll och rättigheter enligt sin status. Lär dig mer om iceScrum
Ett förstklassigt verktyg som tillverkats för Scrum, den agila metoden för projektledning. Skapa en virtuell uppgiftstavla med arbetet som ska utföras så att alla teammedlemmar kan se det och dela...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och hantering av arbetsuppgifter. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelanden kan vara en komplicerad uppgift. Rooftop hjälper dig att enkelt klassificera, bearbeta och hämta e-postmeddelanden. -Samarbete: Rooftop har byggts för att göra det möjligt för team att samarbeta kring e-post och arbetsuppgifter. -Hantering av arbetsuppgifter: hantera alla dina uppgifter och projekt i Rooftop. Du kan bygga upp alla typer av arbetsflöden och säljpipelines. Lär dig mer om Rooftop
Rooftop är en samarbetsplattform som har skapats för e-posthantering, kundtjänst och projektledning. Programvaran är uppbyggd runt följande tre pelare: -Inkorgshantering: att hantera e-postmeddelande...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
7pace Timetracker är en integrerad och professionell tidsplanerings- och rapporteringslösning för team som använder Azure DevOps. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att beräkna projektets leveranstid. 7pace Timetracker integreras diskret i ditt befintliga IT-landskap och har sin egen integrerade säkerhets- och behörighetsmodell. Lär dig mer om 7pace Timetracker
7pace Timetracker stöder Azure DevOps-tekniker som spårar, rapporterar, godkänner och uppskattar tid. Programvaran automatiserar standarduppgifter, låter dig skapa rapporter och hjälper dig att...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
A metrics & analytics solution for effective DevOps Value Stream Metrics that empowers teams to deliver software better. Lär dig mer om Plandek
Plandek is a leading metrics & analytics solution for businesses that deliver software in all industries. By providing an end-to-end view of the software delivery process, it allows engineering teams to become significantly more effective. By introducing Plandek DevOps Value Stream Metrics, organisations can improve delivery effectiveness, and ultimately build software better. Lär dig mer om Plandek
Plandek is a leading metrics & analytics solution for businesses that deliver software in all industries. By providing an end-to-end view of the software delivery process, it allows engineering teams...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hantera dina projekt från början till slut med Wrike.
Wrikes början till slut-lösning tar dina projekt från första förfrågan till uppföljning av arbetsförlopp och rapportering av resultat. Med Wrike kan du skapa och delegera uppgifter, följa upp deadlines, visualisera dina planer i Gantt-diagrammet och dela rapporter. Vid behov kan du använda avancerade funktioner som anpassade arbetsflöden, avancerad säkerhet, begränsad dataåtkomst med mer. Wrike är en kraftfull men ändå användarvänlig lösning som hjälper dig att uppnå dina projektmål.
Wrikes början till slut-lösning tar dina projekt från första förfrågan till uppföljning av arbetsförlopp och rapportering av resultat. Med Wrike kan du skapa och delegera uppgifter, följa upp...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper IT-ledningen med omvandlingsarbete och att leverera projekt i tid, inom budget och efter specifikationer.
Workfront är en molnbaserad arbetsledningslösning som tillhandahåller en centraliserad plats där företagsteam kan hantera allt sina arbetsuppgifter. Med Workfront minskar grupperna i IT-projektkontoren (information technology project management office, IT PMO) projekttiden och förbättrar teameffektiviteten utan att dra ner på kvaliteten. Med hjälp av den första moderna arbetsledningsplattformen Workfront kan du eliminera informationssilor, öka produktiviteten och kombinera ditt arbete i en lösning. På så sätt kan ditt team enkelt samla in information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt i såväl vattenfallsmodellen som agila metoder.
Workfront är en molnbaserad arbetsledningslösning som tillhandahåller en centraliserad plats där företagsteam kan hantera allt sina arbetsuppgifter. Med Workfront minskar grupperna i IT-projektkontore...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Samepage underlättar kommunikation, projektledning med mera genom att kombinera chatt, samtal, uppgiftshantering, filer och dokument i realtid.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta. Programvaran hjälper team att kommunicera, hantera projekt, hålla möten och få mer gjort med färre appar och e-postmeddelanden. Programvaran erbjuder en utmärkt miljö för samarbete där uppgifter, kalendrar, filer, samförfattad text, diagram, kalkylblad med mera visas tillsammans med teamsamtal. Programvaran kan även integreras med över 1 000 appar.
Samepage är en prisbelönt allt i ett-samarbetsprogramvara för team som kombinerar teamchatt, videosamtal, uppgiftshantering, fildelning och dokumentsamarbete i realtid i en enda molnbaserad arbetsyta....

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och i slutändan
IT-projekthanteringsprogramvara som hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och slutresultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projektledning snabbare och mer effektivt. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter.
IT-projekthanteringsprogramvara som hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och slutresultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Professional services automation software that helps firms with project management, time tracking, billing, reporting, and accounting
BigTime is a leading Professional Services Automation (PSA) software that helps you scale your business by giving you the ability to track and act on your operational metrics. Even with remote work, easily manage time, expenses, and billing for multiple projects all at once, and quickly identify areas of opportunity with advanced features like resource allocation and custom reporting. With BigTime Wallet and client portal, you can get paid faster using custom invoicing and payment processing.
BigTime is a leading Professional Services Automation (PSA) software that helps you scale your business by giving you the ability to track and act on your operational metrics. Even with remote work,...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag.
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag. Stöder utvecklingsteam som vill hantera komplicerat arbete från en och samma plats. Enkel övervakning och kontroll av felrapporteringssystem, tidsspårning, testhantering och integrering med källkontrollsystem. Använd Scrum, Kanban eller din egen anpassade process eller valfri kombination av processer för olika projekt.
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag. Stöder utvecklingsteam som vill hantera komplicerat arbete från en och samma...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, and team collaboration.
ProjectManager is an award-winning work management software for managing projects, resources and changes. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management, resource management and time tracking tools can help plan and execute large scale hardware installations and software rollouts. Cost effective, easy to use and yet powerful enough that companies in over 100 countries rely on it to make data-driven decisions for their projects. Try free for 30 days.
ProjectManager is an award-winning work management software for managing projects, resources and changes. Cloud-based project planning, multiple views, workflow management, resource management and...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Online programvara för IT-projektledning baserad på Gantt-diagram. Fantastisk UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. Det uppskattas av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. IT-projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att ska hålla sin planering enkel. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export, och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion.
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. Det uppskattas av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
The all-in-one solution with enterprise-class features, beautiful dashboards, powerful reports & tons of customizations.
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans with a powerful interactive Gantt chart 2. Manage teams working different times & shifts 3. Collaborate & share files 4. Track timesheets, issues, approvals & more 5. Get 360-degree real-time insights with custom analytics & beautiful dashboards. [Available in cloud & on-premise versions]
Celoxis is an affordable, all-in-one platform for project portfolio & work management. It is used globally by brands like Adobe, Tesla, LG, HBO, Deloitte & Rolex. You can: 1. Build real-world plans...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Spara in tusentals timmar för ditt IT-team. Visualisera och spåra framsteg, budget, resurser och tidslinjer för ett gladare och mer organiserat team.
Easy Projects byggdes ursprungligen av IT för IT. Easy Projects början till slut-plattform är här för att hjälpa ditt team att uppnå sina mål med snabbhet och precision. Följ upp uppgiftsframsteg visuellt via den anpassningsbara Kanban-tavlan och godkänn ändrings- och arbetsförfrågningar för bättre kontroll. Om du fokuserar på säkerhet är du i goda händer. Easy Projects hanteras av MS Azure och dina data krypteras under överföring och vila. Easy Projects-kunder rapporterar 500 insparade timmar per år.
Easy Projects byggdes ursprungligen av IT för IT. Easy Projects början till slut-plattform är här för att hjälpa ditt team att uppnå sina mål med snabbhet och precision. Följ upp uppgiftsframsteg...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Priority Matrix helps managers and executives succeed through more effective priority management.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority Matrix provides a platform for TEAMS to prioritize tasks and projects to work more effectively, communicate team priorities, delegate work, track progress, and ultimately, provide more visibility and accountability.
PRIORITY MATRIX is a powerful, intuitive, and easy to use software suite that helps MANAGERS become more effective at managing their priorities using proven time management methodologies. Priority...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
[9 user min] "OUR #1 PPM FOR IT PMOs IN 2020" Gartner. Demo WorkOtter, the Fastest Growing and Highest Ranked SaaS IT PPM.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing IT SaaS PM in 2020 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for IT PMOs ready to move from spreadsheets to simple SaaS project, resource, and portfolio mgt. with Magic animated dashboards. Include FULL 2-way sync with JIRA, MS Project, Office 365, and more. Top Features: Ideas, Projects (Gantt, Kanban, RAID Logs), Portfolios (What-If), Time, Capacity Planning, and Financials.
For teams of 10 or more, WorkOtter was the #1 Rated and Fastest Growing IT SaaS PM in 2020 (Gartner & GetApp). WorkOtter is an easy-to-use solution for IT PMOs ready to move from spreadsheets to...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig efter de föränderliga kundkraven och leverera rätt produkter i tid. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrum-boards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), kumulativa flödesdiagram och mycket mer.
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Project managers use productboard to align everyone on the right features to build next.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user needs, prioritize what to build next, align everyone on the roadmap, and engage with their customers. Productboard is easy to use, enables company-wide collaboration, and integrates into existing workflows. Over 4,000 organizations around the world use Productboard to build excellent products.
Productboard is the customer-driven product management system that empowers teams to get the right products to market, faster. It provides a complete solution for product teams to understand user...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent leverera sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Redmine är förstavalet för IT-projekthanteringsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och för dess kundtjänst. Redmine från Planio kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Höj produktiviteten och håll alla informerade med Planio.
Redmine är förstavalet för IT-projekthanteringsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ITM Platform is the IT Project Management solution that deploys in two weeks and seamlessly connects planning with operations.
ITM Platform is the only IT Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured project and work management tools within a day, providing portfolio managers with access to the metrics that matter.
ITM Platform is the only IT Project Management software that can be deployed within two weeks, aligning your portfolio to the business strategy. Team members will learn how to use the fully-featured...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.
Written in PHP, this free issue tracking software is written under GNU protocol.

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Programvara för hantering av projektportföljer i företagsklass med en inbyggd social samarbetsplattform.
Genius Project ger IT-direktörer, IT-avdelningar och projektkontor det senaste inom IT-projekt- och portföljrapportering, spårnings- och utförandeverktyg som stöder IT-styrning, efterfrågehantering och tjänsteleverans. Genius Project är skräddarsytt efter din organisations verksamhetsprocesser och ger fullständig insyn i dina projekt och portföljlivscykler från efterfrågan till framgångsrik leverans.
Genius Project ger IT-direktörer, IT-avdelningar och projektkontor det senaste inom IT-projekt- och portföljrapportering, spårnings- och utförandeverktyg som stöder IT-styrning, efterfrågehantering...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervall har använts globalt av IT-företag som en lösning för biljetthantering och tidsuppföljning sedan 2006. Ställ in och kontrollera din budget. Med helt integrerade timers kan du spåra och rapportera varje arbetsbegäran. Motivera enkelt teamets tid och arbete med lättanvända rapporter. Få insyn i dina projekt och anpassa Intervals för att matcha hur du arbetar. Projektbudgetar, kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, mobilapp med mera ingår i alla planer.
Intervall har använts globalt av IT-företag som en lösning för biljetthantering och tidsuppföljning sedan 2006. Ställ in och kontrollera din budget. Med helt integrerade timers kan du spåra och...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Project Insight is award-winning project & work management software capable of running all of the projects across your organization.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work, projects, & tasks in one easy-to-use online platform that can be customized to meet your business needs. Seamlessly aggregate data from your key CRM, accounting, DevOps, support, & HR software to give stakeholders real-time project insights. PI's FREE version let's you start simply & grow as you go.
Project Insight (PI) is a modern, full-featured project & portfolio management software capable of aggregating and reporting on all of the projects across your organization. PI centralizes your work,...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Alloy Navigator is a real-world solution beautifully designed for real-world customers, built by real-world IT people just like you.
Successful project delivery, from conception to conclusion is essential to any IT organization. You need to understand milestones, progress and recognize key relationships between people, assets and service. That's why we tightly integrated Project Management tools directly into our Service Management solution. Couple that with asset management support and the flexible beauty of intelligent workflow and you've got yourself a complete IT management solution.
Successful project delivery, from conception to conclusion is essential to any IT organization. You need to understand milestones, progress and recognize key relationships between people, assets and...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Achieve growth & strategic objectives through more effective management of projects & resources with Sciforma Software.
Sciforma 7.1 is an industry-leading PPM tool. Robust, easy-to-use, quick-to-implement and functionally scalable, it is designed to meet the strategic, executive and reporting needs of PMOs. Sciforma PPM supports PMOs with a number of critical PPM capabilities: Idea & Demand Management, Portfolio & Program Management, Planning, Work & Collaboration Management, Resource Management, and Time Tracking. Reporting tools are also available on demand for executives and managers.
Sciforma 7.1 is an industry-leading PPM tool. Robust, easy-to-use, quick-to-implement and functionally scalable, it is designed to meet the strategic, executive and reporting needs of PMOs. Sciforma...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Open source tool for Agile Management & DevOps. This web solution includes document management, issue tracking, test management & more.
Open source tool for Agile Management and DevOps. This integrated application lifecycle management web solution includes document management, issue tracking, test management and more. Users can plan releases, track tasks, automate workflow as well as manage continuous integration and tests. Personal and project dashboards can be created to check progress thanks to a one-page view.
Open source tool for Agile Management and DevOps. This integrated application lifecycle management web solution includes document management, issue tracking, test management and more. Users can plan...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering
ZenHub powers agile development and product roadmapping for some of the world's most innovative teams working in GitHub.
ZenHub powers agile development and product roadmapping for some of the world's most innovative teams. It's a better way to manage your GitHub Issues, Multi-repo Boards, Epics, and reports -- all without ever leaving GitHub. Experience data-driven project management in ZenHub that runs on GitHub data. Your Burndown charts, Velocity tracking, and Release reports are always accurate.
ZenHub powers agile development and product roadmapping for some of the world's most innovative teams. It's a better way to manage your GitHub Issues, Multi-repo Boards, Epics, and reports -- all...

Funktioner

  • Buggspårning
  • Problemhantering
  • Spåra milstolpar
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Stöder agile
  • Uppgiftshantering