Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Projektledningssystem

Programvara för IT-projekthantering används av företagets IT-team och projektledare för att följa upp arbetsuppgifter, utgifter och framsteg i samband med utveckling, underhåll och distribution av applikationer.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Projektledningssystem

Sverige Visa lokala produkter
62 resultat
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Miljontaltals väljer Jira för att planera och bygga fantastiska produkter. Prova gratis. Lär dig mer om Jira
Jira är ett av de främsta verktygen för programvaruutveckling som används av agila team. Team på allt från två personer till 20 000 förlitar sig på Jira för att hantera varje steg i arbetsflödet, från planering till leverans. Med inbyggda färdplaner kan team ta fram sitt arbete för att hålla reda på helhetsbilden. Med Jiras kodlösa automatiseringsmotor kan teamen spara tid och öka effekten genom att automatisera alla uppgifter eller processer med några få klick. Och med en gratisutgåva kan team med upp till tio användare dra nytta av Jiras alla möjligheter utan kostnad, för alltid. Lär dig mer om Jira

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
monday.com, en programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Lär dig mer om monday dev
monday.com, programvara för projektledning, hjälper IT-team att planera tillsammans effektivt och genomföra projekt som levererar resultat i tid. Dess användarvänlighet och flexibilitet innebär snabb onboarding för ditt team och möjligheten att hantera ditt arbete på ditt sätt. Med kraftfulla produktivitetsfunktioner som tidsuppföljning, automatiserade meddelanden, anpassningsbara arbetsflöden, beroenden, tidslinjevyer och integrationer kan ditt team uppnå bättre och snabbare resultat för varje milstolpe i projektet. Lär dig mer om monday dev

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Problemspåraren är utformad för rörliga team. Ett agilt projektledningsverktyg som kan anpassas till dina affärsprocesser. Lär dig mer om YouTrack
Utvecklad av JetBrains. YouTrack är ett verktyg för att hantera dina projekt, konfigurera agile-tavlor, använda rapporter och Gantt-diagram, instrumentbrädor och tidsuppföljning. Spåra uppgifter och problem, stöd kundernas önskemål, planera sprintar och leveranser, skapa arbetsflöden och behöv aldrig igen tvinga din process att passa ett visst verktygs begränsningar. YouTrack talar ditt språk, stöder Markdown och emoji-reaktioner. YouTrack är tillräckligt flexibelt för att följa just din process. Moln eller fristående. Gratis för 10 användare. Lär dig mer om YouTrack

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Effektivisera IT-projekthanteringen med Backlog genom anpassade arbetsflöden, deluppgifter, Kanban-tavlor, Gantt-diagram och stöd för Git/SVN. Lär dig mer om Backlog
Backlogs omfattande uppsättning funktioner effektiviserar projektsamordningen och säkerställer att IT-teamen kan hålla deadlines och leverera resultat av hög kvalitet. Anpassade arbetsflöden som passar ditt IT-teams specifika processer. Hantera uppgifter effektivt med Kanban-tavlor och Gantt-diagram som tydligt visualiserar projektets framsteg, beroenden och resursallokering. Med Backlog kan ditt IT-team tryggt navigera projekt från början till slut och leverera enastående resultat. Lär dig mer om Backlog

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
En modulär produkthanteringsplattform: upptäck, lär dig, planera och leverera – på ditt sätt. Lär dig mer om airfocus
Skapa enastående produkter med kraftfulla prioriteringar och tydliga färdplaner. airfocus är en programvarulösning för team som gör att du kan prioritera dina projekt genom ett avancerat men lättanvänt poängsystem. Dra och släpp vackra och presentationsklara färdplaner på några minuter. Se till att alla är på samma sida och gör det de ska. airfocus integreras med dina befintliga arbetsflöden och verktyg som Jira, Trello och Asana, så att du kan komma i gång på några få minuter. Gå till hemsidan och starta din kostnadsfria, 14 dagar långa testversion. Lär dig mer om airfocus

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Programvara för hantering av projektportföljer i företagsklass med en inbyggd social samarbetsplattform. Lär dig mer om Cerri Project
Genius Project ger IT-direktörer, IT-avdelningar och projektkontor det senaste inom IT-projekt- och portföljrapportering, spårnings- och utförandeverktyg som stöder IT-styrning, efterfrågehantering och tjänsteleverans. Genius Project är skräddarsytt efter din organisations verksamhetsprocesser och ger fullständig insyn i dina projekt och portföljlivscykler från efterfrågan till framgångsrik leverans. Lär dig mer om Cerri Project

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Verktyg för IT-projektledning, ALDM, testhantering och problemspårning med tidrapportering, revisionslogg och rapportering. Lär dig mer om JunoOne
Juno.one är ett kraftfullt projektledningsverktyg som är särskilt utformat för IT-team. Med sina kraftfulla funktioner för uppgiftshantering, testhantering, verktyg för samarbete och tidsuppföljning gör Juno.one det enkelt för IT-team att hantera projekt, fördela resurser och spåra framsteg. Oavsett om du arbetar med programvaruutveckling, infrastruktur eller något annat IT-projekt kan Juno hjälpa dig att effektivisera samarbetet, öka produktiviteten och alltid leverera produkter av hög kvalitet. Lär dig mer om JunoOne

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Asana är det enklaste sättet att organisera och hantera hela teamets arbete. Se varför över 11 000 kunder ger Asana 4,5 av 5 stjärnor. Lär dig mer om Asana
Asana är ett IT-projektledningsverktyg som hjälper team att samordna sitt arbete, allt från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana kan du samla allt ditt arbete och sammanföra team på en och samma plats. Organisera arbetet på ditt sätt, från listor till tavlor, kalendrar och Gantt-diagram. Gör som mer än 135 000 betalande organisationer och miljontals team i 190 länder som använder Asana för att få mer gjort. Kom igång på några minuter och prova Asana. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Molnbaserad DevOps-lösning som gör det möjligt för företag att förbättra sina arbetsflödesprocesser med hjälp av tidsuppföljning, regelefterlevnad med mera. Lär dig mer om GitLab
GitLab är en komplett DevOps-plattform som levereras som en enda applikation och som i grunden förändrar hur team inom utveckling, säkerhet och drift samarbetar. GitLab hjälper team att påskynda programvaruleveranser från veckor till minuter, sänka utvecklingskostnaderna och minska risken för sårbarheter i applikationer, samtidigt som utvecklarnas produktivitet ökar. Lär dig mer om GitLab

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad IT-projektledningslösning som används av över 4 miljoner företag runt om i världen. Lär dig mer om Bitrix24
Bitrix24 är en kostnadsfri webbaserad lösning för IT-projektledning med obegränsade projekt, uppgifter och underuppgifter. Den levereras med verktyg för tidsuppföljning, arbetsflöden för uppgiftsautomatisering, Gantt-diagram, dokumenthantering och uppgiftssamarbete, som gruppchatt och videokonferenser. Lär dig mer om Bitrix24

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Det snabba och flexibla sättet att spåra teamkapacitet, tilldela arbete strategiskt och hålla IT-projekt på rätt spår. Byggd för efterfrågade IT-team. Lär dig mer om Resource Guru
Resource Guru är det snabba och flexibla sättet att spåra teamkapacitet, tilldela arbete strategiskt och hålla IT-projekt på rätt spår. Få en visuell överblick över allas tillgänglighet och förstå hur inkommande arbete kommer att påverka teamet. Övervaka utnyttjandegraden och icke fakturerbara timmar och öka din produktivitet. Håll arbetsbelastningen realistisk och undvik utbrändhet hos de anställda. Koppla in Resource Guru i ditt befintliga arbetsflöde med integrationer och API. Används av företag som NASA och VMware. Lär dig mer om Resource Guru

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Samarbeta i projekt med kunder på en och samma plattform. Spåra tid och utgifter och skicka fakturor utan problem. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Lär dig mer om Zoho Sprints
Zoho Sprints är ett kostnadsfritt och webbaserat agilt projektledningsverktyg som har skapats för att Scrum-team ska kunna planera, spåra och iterera sitt arbete i sprinter. Var redo att anpassa dig efter de föränderliga kundkraven och leverera rätt produkter i tid. Lägg till användarberättelser till din backlog, uppskatta och prioritera arbetsobjekt, håll dig på rätt spår med personanpassade Scrum-boards och simbanediagram, få åtgärdbara insikter från hastigheten, diagram för kvarstående arbete (burn-down) eller genomfört arbete (burn-up), kumulativa flödesdiagram och mycket mer. Lär dig mer om Zoho Sprints

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Primetric omvandlar dina arbetsjournaler till tillförlitliga data om användning och lönsamhet i ditt professionella tjänsteföretag. Lär dig mer om Primetric
RIKTAT TILL FÖRETAG INOM PROGRAMVARUUTVECKLING OCH IT-TJÄNSTER. Primetric är en helhetslösning för chefer som vill förstå företagets tillstånd bättre. Gör tillförlitliga mätningar och prognostisera medarbetarnas användning och lönsamhet i alla projekt. Med rapporter och insikter i realtid som bygger på dina arbetsjournaler (som till exempel kan vara integrerade med Jira eller ha inbyggd tidsspårning) kan du äntligen samla uppgifter om arbetsbelastning och -fördelning och se deras direkta inverkan på det ekonomiska resultatet. Lär dig mer om Primetric

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Allt i ett-produkthanteringsplattform för kunddrivna team. Lär dig mer om Harvestr
Harvestr är produkthanteringsplattformen där alla team samarbetar för att fatta välgrundade beslut om vägkartor grundat på kundrespons och data. Viktiga funktioner inkluderar hantering av kundrespons, funktionsprioritering, produktkarta och aviseringar. Harvestr integreras med all din kundrespons och datakällor (Zendesk, Intercom, Salesforce, Slack…). Harvestr har skapats av produktchefer, för produktchefer. Lär dig mer om Harvestr

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Hantera din agila utveckling med en virtuell uppgiftstavla och klisterlappar med hjälp av en projektprogramvara med öppen källa som utformats för Scrum. Lär dig mer om iceScrum
Ett förstklassigt verktyg som tillverkats för Scrum, den agila metoden för projektledning. Skapa en virtuell uppgiftstavla med arbetet som ska utföras så att alla teammedlemmar kan se det och dela på arbetet. En instrumentbräda samt indikatorer och grafik kommer gör det möjligt för teamet att följa varje steg i projektet och framstegen över tid samt får möjlighet att prioritera uppgifter för att hålla tidsfristen. Slutligen kan varje teammedlem tilldelas en roll och rättigheter enligt sin status. Lär dig mer om iceScrum

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Neuro är en plattform för teknikhantering som omvandlar insikter till handling så att teamen snabbare kan leverera programvara av hög kvalitet. Lär dig mer om Neuro
Neuro är en plattform för teknikhantering som omvandlar insikter till handling genom att utnyttja verktygskedjedata för att ge bättre teknikinformation och skapa högpresterande team. • Ge fullständig insyn i dina teknikteam • Verktygsoberoende • Förbättra hastigheten – leverera programvara i tid eller snabbare • Utnyttja nya AI-insikter för bättre beslutsfattande • Automatisera rapportering och förbättra styrningen • Optimera kostnader och risker Lär dig mer om Neuro

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
ClickUp är ett IT-projektledningsverktyg med helt anpassningsbara och patentskyddade funktioner som gör det mycket användbart
Med flexibla kontrollpaneler, Sprints, automatiseringar, uppgiftsprioriteringar, anpassade statusar, kommentartrådar, tidsuppföljning, mål, beroenden med mera, har ClickUp allt du behöver för att effektivisera och förbättra din IT-projektledning. För in alla dina IT-projekt i en enda app. Används av över 100 000 team i företag som Airbnb, Google och Uber. Byggd för personligt bruk och för team i alla storlekar och branscher. ClickUp ger dig enkel och robust IT-projektledning i ett enda verktyg. Lär dig mer om ClickUp

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Smartsheet är en webbaserad plattform för arbetsutförande som ger organisationer i alla storlekar möjlighet att planera, hantera, automatisera och rapportera om arbete.
Smartsheet, en webbaserad plattform för arbetsutförande, ger organisationer möjlighet att planera, spåra, automatisera och rapportera om arbete. Över 80 000 varumärken förlitar sig på Smartsheet för projektledning och arbetsledning tack vare dess lättanvända gränssnitt, gantt-diagram och instrumentbrädor i realtid samt funktioner för arbetsautomatisering. *Utmärkelser 2018: Utsedd till en Leader in Enterprise Collaborative Work Management av Forrester Research, utvald till Deloittes Fast 500 List, erkänd för Technology Innovation & Vision av 451 Research Lär dig mer om Smartsheet

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara med mallar, Gantt-diagram, avancerad säkerhet, automatiserade godkännanden och över 400 integrationer.
Wrike är en IT-projekthanteringsprogramvara som fler än 20 000 företag och över två miljoner användare förlitar sig på. Effektivisera din IT-hantering med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diagram, tidsuppföljning, automatiserade arbetsflöden och godkännanden, budgethantering och avancerad rapportering på ett och samma ställe. Integrera Wrike med fler än 400 applikationer som GitHub för sömlös utveckling och spårning. Anpassa dina arbetsflöden så att du kan se förloppet steg för steg. Förvandla din IT-hantering med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Plattformen för arbetsledning för större företag hjälper IT-ledningen med omvandlingsarbete och att leverera projekt i tid, inom budget och efter specifikationer.
Workfront är en molnbaserad arbetsledningslösning som tillhandahåller en centraliserad plats där företagsteam kan hantera allt sina arbetsuppgifter. Med Workfront minskar grupperna i IT-projektkontoren (information technology project management office, IT PMO) projekttiden och förbättrar teameffektiviteten utan att dra ner på kvaliteten. Med hjälp av den första moderna arbetsledningsplattformen Workfront kan du eliminera informationssilor, öka produktiviteten och kombinera ditt arbete i en lösning. På så sätt kan ditt team enkelt samla in information, samarbeta med intressenter och arbeta effektivt i såväl vattenfallsmodellen som agila metoder. Lär dig mer om Adobe Workfront

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanterings- och samarbetsverktyget på webben.
MeisterTask är det mest intuitiva IT-uppgiftshanteringsverktyget på webben. Dess flexibla projekttavlor anpassar sig perfekt till ditt teams arbetsflöde, oavsett om du är programmerare och arbetar med sprints, ett marknadsföringsteam som använder Kanban-systemet eller en evenemangschef som letar efter några enkla men kraftfulla uppgiftslistor. Lär dig mer om MeisterTask

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och i slutändan
IT-projekthanteringsprogramvara som hjälper interna IT-team och byråer förbättra samarbete, synlighet, ansvarsskyldighet och slutresultat. Teamwork har alla funktioner du behöver för att samarbeta effektivt, förenkla kommunikation och centralisera projektinformation för att göra projektledning snabbare och mer effektivt. Använd funktioner som tidsuppföljning, instrumentbrädevy, arbetsbelastning och filter. Lär dig mer om Teamwork.com

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Hantera alla ändringar, incidenter och andra beroenden som är förknippade med ett projekt på en enda plattform från början till slut.
Projekethantering på Freshservice hjälper IT-team att planera, samarbeta och genomföra projekt från början till slut på en enda plattform, tilldela uppgifter, samarbeta, följa upp framsteg, uppfylla deadlines och se till att IT-avdelningen anpassar sig till affärsmålen. Projekt kan skapas antingen från befintliga biljetter och ändringar eller från grunden. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag.
Targetprocess är en projektledningslösning för programvaruutveckling som passar bäst för medelstora till stora företag. Stöder utvecklingsteam som vill hantera komplicerat arbete från en och samma plats. Enkel övervakning och kontroll av felrapporteringssystem, tidsspårning, testhantering och integrering med källkontrollsystem. Använd Scrum, Kanban eller din egen anpassade process eller valfri kombination av processer för olika projekt. Lär dig mer om Targetprocess

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Online programvara för IT-projektledning baserad på Gantt-diagram. Fantastisk UX/UI-design, kraftfulla funktioner till överkomliga priser.
GanttPRO är ett online-projektledningsverktyg baserat på Gantt-diagram. Det uppskattas av över 500 000 användare över hela världen. Den korta inlärningskurvan och den snygga UX/UI-designen gör att chefer och teammedlemmar kan börja arbeta omedelbart. IT-projekt-/produktchefer, teamledare, VD:ar och andra chefer från olika områden litar på den för att ska hålla sin planering enkel. Uppgift, resurs, kostnad, deadlinehantering, teamsamarbete, arbetsbelastning, mallar, export, och mer – få dem som KOSTNADSFRI utvärderingsversion. Lär dig mer om GanttPRO

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Sverige Lokal produkt
Favro ger affärsrörlighet genom att ge teamen möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som de också anpassar sin planering mot företagets mål.
Favro förvandlar alla organisationer till en smidig verksamhet genom att ge alla typer av team möjligheten att arbeta självständigt, samtidigt som det hjälper ledare att anpassa allt arbete mot företagets huvudmål. Med Favro-team inom marknadsföring, produktutveckling, drift och deras ledare och verkställande ledning får du en enda plats för planering, dokumentation och samarbete. Favro stöder flera vyer för planering med Kanban-flöden, kalkylbladsstil och arbete som är schemalagt på en tidslinje. Lär dig mer om Favro

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Förbättra din IT-projektledning med Celoxis. Håll enkelt reda på uppgifter, kostnader och framsteg inom applikationsutveckling,
Celoxis: Förbättra din IT-projektledning. Vår programvara är utformad för företags IT-team och projektledare och låter dig effektivt spåra uppgifter, övervaka kostnader och mäta framsteg under hela livscykeln av utveckling, underhåll och driftsättning av applikationer. Med Celoxis kan du effektivisera dina IT-projekt, förbättra samarbetet och säkerställa att leveranserna sker i rätt tid. Lär dig mer om Celoxis

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
En 360-gradersvy över din verksamhet inom professionella tjänster. Planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi i en och samma plattform.
Birdview PSA är en komplett plattform som hjälper professionella tjänsteföretag att planera, hantera och prognostisera projekt, resurser och ekonomi på ett och samma ställe. Med fokus på att ge kunderna ett fågelperspektiv på sin verksamhet hjälper Birdview PSA organisationer att hantera och verkställa flera projekt samtidigt. Med BI-drivna instrumentpaneler och rapporter kan teamet fatta kunskapsbaserade beslut och optimera processer för ökad produktivitet, lönsamhet och effektivitet. Lär dig mer om Birdview PSA

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
ProWorkflow är en mycket uppskattad programvara för projekt-, uppgifts- och arbetsflödeshantering.
ProWorkflow är ett industriledande omfattande projektledningsverktyg för team från fem medlemmar till 5 000. Med 17 års erfarenhet och betrodd för över 3 miljoner projekt förstår ProWorkflow-teamet allt från små detaljer till stordata. Spåra Gantt-diagramuppgifter, Kanban-styrelse, tid, dokument, meddelanden, offerter och fakturor. Med en kraftfull API och anpassningsbara funktioner kan du enkelt skräddarsy ProWorkflow. Kundtjänst i världsklass och gratis onboarding gör det enkelt att välja ProWorkflow. Lär dig mer om ProWorkflow

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Scoro är en början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe.
Scoro är en prisbelönt, början till slut lösning för projekt- och företagsledning som gör att du kan styra hela arbetsflödet på ett och samma ställe. Förutom projektledningsfunktioner tillhandahåller Scoro alla verktyg du behöver för att hantera din verksamhet: schemaläggning och spårning av arbete och uppgifter, samarbete, kontaktdatabas och CRM, offert och fakturering, avancerad rapportering, instrumentbrädor i realtid och mycket mer. Registrera dig för en 14 dagars gratis provperiod för att se själv. Lär dig mer om Scoro

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Planio hjälper team i alla storlekar att konsekvent leverera sina projekt i tid och att hålla budgeten.
Redmine är förstavalet för IT-projekthanteringsprogramvara för tiotusentals företag över hela världen. En prisbelönt programvara som genomgående får fem stjärnor i betyg för sin användarvänlighet och för dess kundtjänst. Redmine från Planio kommer att hjälpa ditt team att konsekvent leverera projekten i tid och hålla budgeten. Höj produktiviteten och håll alla informerade med Planio. Lär dig mer om Redmine

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som registrerar varje minut du lägger ner på dina projekt.
timeBro är ett helautomatiskt tidsuppföljningsverktyg för Windows och macOS som fångar varje minut du lägger ner på olika projekt. timeBro kan köras i bakgrunden och spårar då all datoraktivitet, vilket innebär allt arbete i olika program eller filer, allt som matas in i webbläsarflikar, e-post eller kalendern. Programvaran visualiserar din arbetsdag som en tidslinje så att du med en enda blick får reda på vad du har arbetat med. Bredvid tidslinjen kan du göra tidsangivelser för dina projekt – snabbare och mer exakt. Lär dig mer om memtime

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Enkelt verktyg för arbetsplanering för hantering av uppgifter, team och projekt. Förstå hur ditt arbetsflöde kommer att se ut nästa vecka, månad eller år.
Toggl Plan (tidigare Teamweek) är ett lättanvänt visuellt planeringsverktyg. Teamplanering – tilldela, färgkoda och markera uppgifter som gjort för en enkel visuell översikt över vem som gör vad och när. Projektledning – planera projektsteg på en färgstark tidslinje för en tydlig översikt över när saker behöver göras eller njut av panelvyn för att följa upp uppgiftsstatusar. Uppgiftshantering – använd panelvy för att prioritera uppgifter baserat på deras aktuella status utan att fokusera på tidsuppskattningar. Lär dig mer om Toggl Plan

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Productive är ett början till slut verktyg för företagsledning för byråer som ger dig ett fågelperspektiv på din byrå- eller agenturverksamhet.
Productive är ett början till slut projektledningsverktyg för byråer och professionella serviceföretag. Productive levereras med en integrerad säljpipa, resursplanering och kraftfulla projektledningsfunktioner. Med ett starkt fokus på lönsamhet inkluderar Productive även personalkostnader och omkostnader för företaget i dina lönsamhetsrapporter. Dessutom kan Productive även förutse dina framtida intäkter med hjälp av resursplanerings- och framstegsrapporter. Lär dig mer om Productive

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Ta kontroll över dina projekt och ta reda på vad din tid ägnas åt med anpassningsbara arbetsflöden och detaljerade, meningsfulla rapporter.
Intervall har använts globalt av IT-företag som en lösning för biljetthantering och tidsuppföljning sedan 2006. Ställ in och kontrollera din budget. Med helt integrerade timers kan du spåra och rapportera varje arbetsbegäran. Motivera enkelt teamets tid och arbete med lättanvända rapporter. Få insyn i dina projekt och anpassa Intervals för att matcha hur du arbetar. Projektbudgetar, kö för arbetsbegäran, gantt-diagram, fakturering, mobilapp med mera ingår i alla planer. Lär dig mer om Intervals

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
BugHerd - Visuellt responsverktyg. Som klisterlappar på en webbplats. En mycket enkel buggspårare. Bara peka och klicka. Gratis provperiod.
BugHerd är ett lättanvänt verktyg för att spåra visuell respons på webbplatser. Det är bara att peka och klicka, som att använda klisterlappar för att fästa kundens respons på din webbplats. BugHerd fungerar i tre enkla steg: 1. Fäst respons på en webbsida med det intuitiva webbläsartillägget. 2. Kontextuella metadata läggs automatiskt till all fäst respons. 3. Uppgiftskort skapas direkt grundat på respons och hjälper dig att hantera ditt arbetsflöde. Kom igång på några minuter, med en kostnadsfri 14 dagars testperiod idag. Lär dig mer om BugHerd

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandefaser.
Forecast är en fullskalig projektledningslösning som växer till en komplett PSA-svit med fantastiska funktioner. Perfekt för hantering av IT-projekt under alla planerings-, initierings- och utförandefaser. Programvaran förenar projektledning, resursplanering, teamsamarbete, ekonomi och rapportering i ett paket, och använder kraften hos AI till att automatisera administrativa uppgifter. Forecast har många integrationsmöjligheter för att kunna förena tvärfunktionella team för överlägset samarbete. Lär dig mer om Forecast

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Schweizisk webbaserad whiteboardprogramvara: GDPR-kompatibel och med säker datahysning inklusive möjlighet till självhysning lokalt eller i ditt moln
Collaboard är en webbaserad och samarbetsinriktad whiteboardprogramvara från Schweiz. Programvaran erbjuder ett nytt sätt för virtuella samarbeten under webbmöten och seminarier eftersom ”stora tänkare tänker tillsammans”: spåna på nya idéer och samla dem, skapa tankekartor, planera projekt och mycket mer i realtid. Programvaran Collaboard är GDPR-kompatibel och all data hanteras enligt högt ställda säkerhetsstandarder i Nederländerna och Schweiz. Du kan också lagra data på plats eller i molnet. Lär dig mer om Collaboard

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Kombinerad uppgifts- och projekthantering, tidsuppföljning och fakturering för team, byråer, frilansare och konsulter.
todo.vu är en produktivitetssvit som levererar en unik blandning av uppgiftshantering, tidsuppföljning, kontakthantering och faktureringsfunktioner. todo.vu är idealiskt för frilansare, konsulter och team i alla storlekar som strävar efter att uppnå ökad effektivitet, kvalitet och transparens. todo.vu är helt kostnadsfri för frilansare och alla prisplaner begränsas så att du högst betala för 11 användare, dvs. betala för 11 och få obegränsat antal användare därefter. Lär dig mer om todo.vu

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Molnbaserad programvara för projektportföljshantering som är idealisk för PMO:er, IT- och professionella serviceteam med över 20 användare.
Programvara för projektportföljhantering i företagsklass utformad för projektkontor, IT-team och professionella tjänster. KeyedIn Projects är idealiskt för team med över 50 användare och kombinerar ett uppfriskande enkelt gränssnitt med grundlig PPM-funktionalitet, vilket gör att du slipper krånglet med att hantera komplexa projekt. KeyedIn Projects unika personabaserade tillvägagångssätt gör att du kan skräddarsy din individuella användarupplevelse och förenkla ditt arbetssätt, från intag till utförande och ända fram till slutförande och statusrapportering. Lär dig mer om KeyedIn

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Teamschemaläggning + projektplanering + tidsuppföljning + arbetsbelastning + tillgänglighetshantering + prognoser i ett enda resurshanteringsverktyg
1) Programvaran för projektplanering och resurshantering 2) Teamdeck har utvecklats av ett programvaruföretag som även arbetar med Spotify, Uber, Netflix och Viu. 3) Viktiga funktioner: schemaläggning av anställda + projektplanering och budgetering + tidsuppföljning + tidrapporter + arbetsbelastning + resultat + tillgänglighetshantering + resursprognoser + teamanvändning 4) Live-demo + GRATIS hjälp med INSTALLATION. Registrera dig för en demo. Lär dig mer om teamdeck

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
GRATIS-plattformen för IT-projektledning innehåller en tidslinje för projektgrupper. Starta ditt GRATIS-konto idag.
Proggio är en GRATIS lösning för projektplanering och portföljhantering för team. Den har en smart visuell tidslinje som förvandlas till en handlingsplan för teamet på några minuter. Lösningen har kraftfulla verktyg för uppgiftshantering som håller alla på rätt spår och en automatisk projektportföljhanteringsvy som kan delas med ledningen. Det är inte längre nödvändigt att tjata på teammedlemmar om uppdateringar. Alla framstegsrapporter från teammedlemmarna återspeglas tydligt i projektets tidslinje. Lär dig mer om Proggio

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Projekt- och uppgiftshantering. Samarbete.
Beesbusy låter team enkelt organisera, planera och samarbeta för att slutföra sina uppgifter och projekt. Projektledare och team älskar Beesbusys användarvänliga gränssnitt. Det enklaste sättet för att organisera ditt arbete. Ingen installation krävs, du kan börja direkt. Beesbusy har även avancerade funktioner: Gantt-diagram, anpassningsbara vyer för flera projekt, teamplaneringsscheman, aviseringar på begäran, anpassningsbar instrumentbräda... Ditt team kommer att arbeta bättre än någonsin. Lär dig mer om Beesbusy

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Molnbaserad hjälpdesk-programvara utformad för att ge dig allt du behöver till ett lågt pris.
SeamlessDesk är en prisvärd molnbaserad hjälpdesk-programvara. Svara på ärenden med Help Desk, hantera tillgångar med Asset Manager, publicera supportartiklar med Knowledge Base och mycket mer. Med SeamlessDesk kan du uppnå ditt företags servicemålsättningar med intuitiv fullfunktionsprogramvara. Till skillnad från andra programvarulösningar för hjälpdeskar begränsar SeamlessDesk dig inte med dyra prisplaner för att du ska få tillgång till de funktioner du vill ha eller behöver. Lär dig mer om SeamlessDesk

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Med Kaseya BMS kan personal effektivt projektera och få statusrapporter för projekt i realtid, samtidigt som prognoserna förbättras.
Allt du behöver för att driva din IT-verksamhet – allt till ett enda lågt pris. Kaseya BMS är en av de mest funktionella företagsledningslösningarna på marknaden idag, utformad för att uppfylla alla dina IT-verksamhetskrav: Hjälpdesk, CRM, finans, projektledning, fakturering, spårning av tid och utgifter, lagerhantering med mera. Starta en gratis provperiod. Lär dig mer om Kaseya BMS

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering
Molnbaserat agil-projektledningsverktyg med CRM, helpdesk, fakturering och mer. Inga installationsavgifter. Gratis installation. Gratis provperiod.
RedmineUP Cloud är ett projektledningsverktyg för att köra agil-projekt och har en tydlig översikt över alla områden som är relaterade till projektet. Utformad för SCRUM/Kanban-team i medelstora och stora företag. Mest prisvärd för team från 12–90 användare. Du kan hantera kontakter, support, fakturering och andra processer. Finns i molnet på avancerade, snabba och säkra servrar i Europa och USA. SSL-säkerhet och dagliga säkerhetskopieringar. Lär dig mer om RedmineUP

Funktioner

  • Problemhantering
  • Prioritering
  • Kravshantering
  • Resurshantering
  • Statusspårning
  • Uppgiftshantering
  • Tid och kostnadsspårning
  • Arbetsflödeshantering
  • Dra och släpp
  • Projektplanering