I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Ärendehanteringssystem

Incheckningsprogram för events och evenemang hjälper till att avsevärt påskynda incheckningsprocessen vid konferenser, föreställningar och andra evenemang. Denna typ av programvara kan användas på mobila enheter, som smartphones och surfplattor, samt kiosker, och tillhandahåller ofta funktioner för utskrift av namnbrickor. Många organisationer använder incheckningsprogram för events och evenemang för att samla in deltagarinformation för att generera leads.

29 resultat
RSVPify är en ledande plattform för evenemangshantering och biljettförsäljning som hjälper till att strömlinjeforma evenemang från gästregistrering till incheckning. Lär dig mer om RSVPify
Samla in evenemangsregistreringar med RSVPify eller ladda upp en befintlig deltagarlista. Synkronisering i realtid mellan enheter. Obegränsad dörrpersonal. Enkel QR-skanning med valfri enhet, eller checka in med namn eller bekräftelsenummer. Distribuera biljetter och QR-koder via e-post. Realtidspanel och aktivitetsflöde. Skicka e-postpåminnelser eller uppdateringar under evenemanget. Enkel dataimport och -export. Lär dig mer om RSVPify

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
En komplett plattform för marknadsföring och hantering av events som hanterar hela eventets livscykel (både vanliga och virtuella) från början till slut.
Cvent är ett jättebra val för eventmarknadsföring och hantering av events. Cvent erbjuder fysiska och virtuella eventlösningar för webbaserad registrering av events, kundengagemang under events, val av mötesplatser, eventappar, e-postmarknadsföring och webbundersökningar. Cvent-lösningarna optimerar hela värdekedjan för eventmarknadsföring och hantering av events och har gjort det möjligt för kunder runt om i världen att hantera miljontals möten och events. Cvent-lösningar maximerar effekten av personliga, virtuella och hybrida events. Lär dig mer om Cvent Event Management

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Låga avgifter och inget krångel. Ticket Tailor är en lättanvänd biljettplattform som ger dig kontroll över dina evenemangsbiljetter.
Sälj biljetter direkt till dina deltagare med en enkel och funktionsrik biljettplattform. – Flexibla planer utan kontrakt – Gratis incheckningsapp – Låga avgifter – Få betalt direkt via Stripe eller PayPal – Anpassa ditt biljettkontor – Bädda in bokningsformulär på din hemsida – Samla in, spara och äg dina deltagaruppgifter - Sittplatskartor - Integrera med dina favoritverktyg – Rabattkoder och kupongkoder - Instrumentbräderapportering - Exceptionell kundtjänst Lär dig mer om Ticket Tailor

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Effektivisera incheckning och biljettutfärdande med denna intuitiva plattform och blixtsnabba mobilapp.
Effektivisera incheckning och biljettutfärdande med denna intuitiva plattform och blixtsnabba mobilapp. Ge dina deltagare en smidig upplevelse från registrering till incheckning. Accelevents biljettförsäljning kostar endast 1 USD per biljett plus 1 % av biljettförsäljningen (alla avgifter kan tas ut från dina biljettköpare). Skapa anpassade biljettyper och börja sälja online på några få minuter. Lär dig mer om Accelevents

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare.
Virtuella och hybrida händelser är mer verkliga och engagerande än någonsin tidigare. Organisera dina evenemang med en helt personlig och engagerande upplevelse för varje deltagare. Dra nytta av smart matchning, detaljerade insikter och mycket mer för att bygga upp en gemenskap och få ditt varumärke att hamna på allas läppar. Lär dig mer om Let's Get Digital

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Komplett och professionellt verktyg som hanterar dina registreringar från början till slut: registrering, betalningar, spårningshantering, online-evenemang osv.
idloom har alla funktioner som krävs för att organisera ett evenemang, från registrering av registreringar och skapande av brickor till fakturering. En ”allt i ett”-lösning som låter dig fokusera på det enda målet som verkligen betyder något: att göra ditt evenemang så lyckat att alla deltagare blir helt hänförda. Speciellt utformad för branschorganisationer, regeringar, evenemangsarrangörer, kommunikationsbyråer ... Prisbelönt som världens mest användarvänliga programvara för eventhantering. Lär dig mer om idloom

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Aventri har gjort det möjligt för tusentals varumärken världen över att förändra hur de planerar och genomföra sina möten och evenemang.
Aventri gör det möjligt för kunder att skapa värdefulla personliga upplevelser, utveckla inflytelserika gemenskaper och expandera varumärken. Från incheckning av deltagare och namnskyltar till lokala mobilapplikationer och lead-insamling – här finns teknik som imponerar på deltagarna och levererar värdefulla data efter evenemanget. Plattformen kopplar samman evenemangsdeltagare och driver deltagarnas engagemang i realtid, samtidigt som meningsfulla data och analyser samlas in för att hjälpa till att förstå ett evenemangs framgång och ge ROI i realtid. Lär dig mer om Stova

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Skapa engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser med EventMobi.
EventMobis början till slut plattform för evenemangshantering gör det enkelt för evenemangsarrangörer att planera, marknadsföra, tjäna pengar på och leverera engagerande virtuella, hybrida och personliga evenemangsupplevelser. Från hemsida, registrering och en prisbelönt evenemangsapp till Virtual Space och helt hanterad webbaserad evenemangsproduktion, har EventMobi-plattformen använts av över 10 000 evenemangsplanerare i 72 länder runt om i världen sedan 2009. Lär dig mer om EventMobi

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Raklet är ett allt i ett-program för evenemangshantering som låter dig skapa, organisera och annonsera evenemang av alla storlekar.
Raklet är ett allt i ett-program för evenemangshantering som låter dig skapa, organisera och annonsera evenemang av alla storlekar, både online och offline. Planera alla steg, sälj biljetter och kontakta dina deltagare på ett digitalt och meningsfullt sätt. Lär dig mer om Raklet

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsstyrning med är väldigt anpassningsbar och har många nyttiga funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang.
CONREGO är SaaS-programvara för evenemangsregistrering och styrning som kan anpassas för att uppfylla alla organisatörers behov. Den inkluderar en responsiv webbplats med ett inbyggt registreringsformulär, en biljettförsäljningsmodul, integrering med på internetbetalningsbehandlare, ID-brickor och biljettgenerator, e-postmodul, ett frågeformulär, incheckning med mobilapp och massor av andra funktioner. En avgift för att registrera dem alla – för dina evenemang. Lär dig mer om CONREGO

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Ungerboecks webbaserade registreringsincheckning ger en strömlinjeformad process som är tillförlitlig även med begränsad internetuppkoppling.
Incheckning kan vara en stressig och rörig upplevelse, även vid de mest organiserade evenemangen. Effektivitet på plats är avgörande för att göra ett bra första intryck. Långa köer, klumpig programvara och opålitlig anslutning kan få deltagarna att fundera två gånger på ett återbesök. Skapa en enkel incheckningsprocess som fungerar för ditt företag. Ungerboecks webbaserade registreringsincheckning ger en strömlinjeformad incheckningsprocess som är tillförlitlig även med begränsad internetuppkoppling. Lär dig mer om Momentus Technologies (formerly Ungerboeck)

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Contactless check-in, mobile scans, custom badge designs. Help your attendees get through the tedious part faster and safer.
Swoogo gör det enkelt att checka in på evenemang med alternativ för att checka in deltagarna med telefon, läsplatta eller genom att ansluta en skanner. Behöver du flexibilitet när du checkar in deltagare på en session eller ett evenemang? Swoogo förstår dig. Swoogos programvara för evenemangshantering har byggts av evenemangsproffs för evenemangsproffs och inkluderar obegränsat antal evenemang och registreringar, robusta registreringsfunktioner, inbyggd analys, gratis integrationer, intuitiva verktyg för hemsidor och e-postmarknadsföring, deltagarhantering samt kundtjänst i världsklass. Lär dig mer om Swoogo

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Dela med dig av din passion till en global publik. Säg hej till allt-i-ett-plattformen som ger liv åt dina virtuella och personliga evenemang.
Med HeySummit står din passion i centrum. Säg hej till allt-i-ett-plattformen som ger liv åt dina virtuella, hybrida och personliga evenemang. Det är dags att utöka din publik och tjäna pengar på din passion. För stora och små evenemang och allt däremellan. Är du värd för ett enstaka webbinarium, en månatlig chatt eller ett påkostat evenemang över flera dagar med flera talare? Alla evenemang hittar ett hem på HeySummit. Vår kraftfulla allt-i-ett-plattform stöder sammankomster av alla storlekar, frekvenser och komplexitet. Lär dig mer om HeySummit

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Förstklassigt allt i ett-insticksprogram för evenemangshantering i WordPress.
WP Event Manager är ett lätt, skalbart och fullt utrustat insticksprogram för evenemangshantering för att lägga till funktioner för listning av evenemang på din WordPress-webbplats. Kortkoden listar alla händelser, den kan fungera med alla teman och är mycket enkel att ställa in och anpassa. På inställningssidorna kan du välja hur du vill att evenemanget ska visas. Lär dig mer om WP Event Manager

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Deal Room Events är en avancerad plattform för evenemangshantering med unika funktioner för nätverkande. För virtuella och hybrida evenemang såväl som för evenemang med personligt deltagande.
Deal Room är en avancerad plattform för evenemangshantering som med sina omfattande funktioner för nätverkande är utformad för att skapa engagerande evenemang, såväl med personligt deltagande som virtuella och hybrida. Personliga möten, deltagarengagemang med förhandsbokning, effektiv matchning och nätverkande. Skanning av QR-koder för namnbrickor, utskrift av namnbrickor. Insamling av leads med omfattande analysverktyg. Integrering med biljetthantering och streaming. Personlig kundsupport med ett specifikt evenemangsteam. Mer information finns på www.dealroomevents.com. Lär dig mer om Deal Room Events

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter.
Eventmix är en lättanvänd virtuell och hybrid evenemangsplattform som gör att organisatörer kan arrangera evenemang från sin egen hemsida på några minuter. Eventmix ger dig alla verktyg du behöver för att inte bara sköta och tjäna pengar på dina evenemang utan även för att hålla din publik engagerad via helt anpassningsbara dedikerade områden för nätverkande och engagemang. Lär dig mer om Eventmix

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Webbaserad programvara för evenemangshantering som erbjuder omfattande funktioner och tillgänglighet på 26 språk för framgångsrik evenemangshantering
Vivenio är en smart programvara för evenemangshantering för små, stora och företagsrelaterade evenemang. Skapa evenemangswebbplatser, skicka e-postinbjudningar, samla in anmälningar och checka in deltagare. Tack vare de mångsidiga funktionerna i vivenio kan du anordna alla typer av virtuella, hybrida eller direktsända evenemang som kongresser, möten, utställningar, konferenser, mässor, företagsmöten eller seminarier. Lär dig mer om vivenio

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
InviteDesk är en webbaserad plattform för att få rätt gäster att delta i evenemang genom marketing automation, teamwork och insikter.
InviteDesk är ett marknadsföringsprogram för evenemang som hjälper organisationer att förbättra evenemangets ROI. Med InviteDesk får du de gäster du vill ha genom att låta dina marknadsförings- och säljteam samarbeta med full transparens på gästlistor och prioritering av förstavalet-gäster. Skapa allt du behöver för att genomföra lyckade evenemangsinbjudningar, landningssidor, registreringssidor och fullständiga e-postsekvenser. InviteDesk integreras enkelt i ditt CRM för att säkerställa att du kan sluta cirkeln för evenemangets effektivitet. Lär dig mer om InviteDesk

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Din plattform för virtuella evenemang för att maximera din ROI.
Din plattform för virtuella evenemang för att maximera din ROI. Tocca är ditt anpassningsbara, engagerande och samarbetsinriktade virtuella fastighetsutrymme som möjliggör externa eller interna sammankomster. Mål och budget anpassas efter dina behov. Lär dig mer om Tocca

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar. Lär dig mer om EQUP

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Easydus är Flexibel Form Automation Software där du kan konfigurera dina egna arbetsflödesprocesser. Används av multinationella företag och mindre organisationer.
Med Easydus kan du automatisera alla slags manuella aktiviteter och konfigurera arbetsflöden. Det är ett allt-i-ett-system med följande funktioner: webbformulär, fakturor, automatiskt att skapa alla typer av dokument baserade på mallar (kan vara valfritt dokument), automatiska personliga e-postmeddelanden, fakturering, onlinebetalningar, tidsbaserade åtgärder, instrumentpanel i realtid med översikter, en (relations) databas och webbportaler. Kontakta Easydus för en gratis demo eller ett kostnadsfritt konsultmöte för att diskutera ditt specifika ärende. Lär dig mer om Easydus

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
webMOBI är en ny generation av AI-driven allt i ett-engagemangsprogramvara med ett deltagar-CRM.
webMOBI är en ny generation AI-driven allt i ett-engagemangsplattform med uppsättning verktyg för engagemang för evenemang, företag och universitet. Plattformen inkluderar direktströmning, webinarier, undersökningar, direktsända frågestunder och direktomröstningar. Denna banbrytande programvara är betrodd av 100 varumärken över hela världen för företagsevenemang, utställningar, konferenser, mässor, interna/externa möten, medarbetarnas engagemang med mera. Lär dig mer om webMOBI

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är byggd av evenemangsproffs för evenemangsproffs och driver uppslukande, meningsfulla digitala
Hubb får människor att uppleva evenemang på ett annat sätt. Hubb är en plattform som skapar virtuella evenemang, platsbaserade evenemang och hybridevenemang med kraftfulla verktyg för deltagarengagemang som väcker varumärken till liv. Hubb driver många av världens största konferenser. Hubb är byggd av evenemangsledare för evenemangsproffs och ger evenemangsplanerare oöverträffad kontroll och smidighet. Lär dig mer om Hubb

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
Tame gör det enkelt för dig att skapa och arrangera vitmärkta hybrida och virtuella evenemang som engagerar och inspirerar.
Programvaran gör det enkelt för dig att skapa och arrangera vitmärkta hybrida och virtuella evenemang. Programvaran gör det enkelt för dig att skapa ett inspirerande och engagerande evenemang med eget schema, scener med mera. Plattformen erbjuder support 24/7, introduktion, support i realtid på dagen och en rad tilläggstjänster från ett expertteam och certifierade samarbetspartner. Flexibel prissättning med alla funktioner du behöver. Dessutom behövs inga designkunskaper tack vare dra och släpp-verktyget. Lär dig mer om Tame

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning
vivenio Check-In garanterar inte bara en effektiv inträdeskontroll utan låter dig även hålla koll på hur besökarna förflyttar sig.
Använd en av världens enklaste och snabbaste appar för incheckning vid evenemang. vivenio Check-In använder helt enkelt kameran på din mobilenhet för att skanna streckkoderna på deltagarnas biljetter. Lägg till nya deltagare, skriv ut brickor eller använd den smarta sökningen med bara ett klick. Tack vare detaljerad analys kan du enkelt hålla reda på dina besökare och veta exakt vem och hur många deltagare som för närvarande finns på plats. Lär dig mer om vivenio Check-In

Funktioner

  • Lead-upptagning
  • Registreringshantering
  • Emblemhantering
  • Mobilåtkomst
  • E-post marknadsföring
  • Eventbiljetter
  • Sittkarta
  • Rapportering och analys
  • Gästlistahantering
  • Anpassningsbara formulär
  • Streckkods-/biljettavläsning