I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för digital utskrift

Programvara för digital utskrift gör det möjligt för fysiska tryckerier att börja bedriva sin verksamhet online. Dessutom används programvara för digital utskrift av företag som är verksamma på flera platser och franchiseföretag som vill etablera varumärkeskonsekvens i tryckt material på olika platser. Programvara för digital utskrift är relaterade till utskriftsprogram och e-handelssystem.

11 resultat
Ett lämpligt internetpubliceringsverktyg om du enkelt vill kunna skapa och publicera kataloger, broschyrer, tidskrifter, portföljer med mera.
Flipsnacks är ett online- och webbläsarbaserat publiceringsverktyg som används av människor från hela världen för att skapa och publicera digitala kataloger, tidskrifter, broschyrer, portföljer, rapporter, fotoalbum, tidningar och många andra typer av publikationer. Hur fungerar det? Du behöver bara ladda upp en PDF-fil så kommer den automatiskt att förvandlas till en snygg webbtidning med bläddringsfunktion. Alternativt kan du använda Design Studio på internet för att skapa din egen internetpublikation från grunden. Lär dig mer om Flipsnack

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
En plattform för skapande av design- och varumärkesmallar med låsbara mallar som gör det möjligt för team att skapa och distribuera innehåll samtidigt som de håller sig till varumärket.
Lucidpress är en plattform för skapande av design- och varumärkesmallar som ger icke-designers i ditt företag möjlighet att skapa och distribuera marknadsföringsmaterial på egen hand (samtidigt som de håller sig till varumärket). Låsbara mallar skyddar ditt varumärke samtidigt som de gör det möjligt för kollegor att göra små designjusteringar och anpassningar, vilket underlättar arbetsbelastningen för ditt kreativa team. Glöm otydlig varumärkesprofilering för alltid med Lucidpress – plattformen för skapande av varumärkesmallar som över 7 miljoner användare över hela världen litar på. Lär dig mer om Marq

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
En kraftfull lösning för utskriftshantering som möjliggör, följer upp och säkrar din utskriftsmiljö.
PaperCut MF bevisar att utskriftshantering kan vara enkel och kraftfull på en gång. Den möjliggör, följer upp och säkrar inte bara dina utskrifter, utan även kopiering och skanning, vilket ger ultimat insyn och kontroll över hela utskriftsmiljön. PaperCut MF är mycket bekvämt och säkert och möjliggör mobila utskrifter, förenklar skanning och minskar avfallet i alla organisationer, oavsett storlek, skrivare eller de enheter och operativsystem som användarna föredrar. Allt bara fungerar. Lär dig mer om PaperCut

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
En helt responsiv webb-till-tryck-programvara för B2B och B2C som tar din tryckeriverksamhet till webben med ett robust utskriftsarbetsflöde och system för tryckeriförvaltning.
Allt-i-ett-designern är en komplett webb-till-tryck-programvara för alla B2B- eller B2C-tryckföretag som erbjuder förenklad beställningshantering för konsumenter och kraften i webbaserad produktanpassning. Tack vare kraftfull admin och robust tryckarbetsflöde erbjuder programvaran oändliga integreringsmöjligheter med andra MIS-, ERP- och arbetsflödessystem från tredje part. Allt-i-ett-designerwebben finns med flexibla licensmodeller för enkel konfigurering, skalning och anpassning till dina affärsbehov och din budget. Lär dig mer om All-in-One Web2Print

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
Lättanvända, billiga, kraftfulla B2B- och B2C-webbplatser som används av tryckerier och utskriftshanteringsföretag över hela världen.
PrintJobs B2B/B2C beställningssystem har utvecklats efter önskemål och behov från hundratals tryckerier och utskriftshanteringsföretag över hela världen, under mer än 15 år. PJ–systemen, som omkonstruerades 2016 för att återspegla dagens säkerhetskrav, är funktionsrika, webbaserade och fristående. Låg månadsavgift, inga begränsningar/tariffer för systemanvändning (användare, beställningar, konton osv.) och ingen registreringsavgift eller minimiavtal. Företaget är EU-baserat, med utvecklare och supportpersonal som består av engelska modersmålstalare. Lär dig mer om PrintJob Web 2 Print Software

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
Komplett e-handelssystem inbyggt i WordPress. Kraftfullt men enkelt att hantera. Abonnemang börjar från 100 USD per månad.
Fullständigt e-handelssystem för tryckerier som byggts med WordPress. Kraftfullt men enkelt att hantera. Inkluderar kraftfulla prisberäknare, betalningar, offentliga butiker, privata butiker, design online och produktionshantering. Integrering med MIS-system och redovisningssystem som QuickBooks, Freshbooks och Xero som finns tillgängliga via Zapier och XML-filexport/import. Tillgänglig via månadsabonnemang eller för köp från 100 USD per månad. Lär dig mer om wp2print

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
Skapa anpassningsbara och responsiva hemsidor och webbaserade skyltfönster med automatiserade produktionsarbetsflöden med denna webb till tryck-programvara.
Öka intäkterna och minska antalet kontaktpunkter med denna kompletta webb till tryck-programvara. Med Catfish kan du skapa anpassningsbara och responsiva hemsidor och webbaserade skyltfönster med automatiserade produktionsarbetsflöden. Få ditt företag att växa genom att konvertera fler webbplatsbesökare till kunder genom automatisering, integrering och anpassning. Dra nytta av inbyggda verktyg, anpassade lösningar och ett engagerat och kunnigt supportteam. För alla branscher, inklusive förpackning, etikett och konsument. Lär dig mer om Infigo

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
Aleyant Pressero är en prisvärd och lättanvänd molnbaserad lösning för B2B- eller B2C-butiker online.
Aleyant Pressero är en prisvärd och lättanvänd molnbaserad B2B- eller B2C-onlinebutikslösning som enkelt kan anpassas efter dina behov samt efter dina kunder. Onlinedesign, direkt prissättning, ombeställningar, lageruppfyllelse, sändningsintegration och kredit- betalkortsbetalningar stöds, liksom dynamiska webbplatsdesigner som fungerar på telefoner, läsplattor, bärbara datorer osv. Lär dig mer om Pressero

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
En web-to-print-plugin som gör det möjligt att anpassa utskriftsprodukter på internet till Shopifys internetbutiker.
Customers Canvas web–to-print-plugin för Shopify syftar till att hjälpa leverantörer av utskriftstjänster som vill sälja personanpassade produkter på internet. Customer Canvas lösning är bättre än andra produkter eftersom den gör det möjligt för dig att skapa praktiskt taget alla typer av anpassade arbetsflöden utan att spendera en förmögenhet och flera månaders arbetstimmar åt att slutföra integreringen. Erfarna tekniker hjälper dig att skapa en helt färdig internetbutik, baserat på dina behov. Lär dig mer om Customer's Canvas

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
Det kompletta paketet för att sälja fotoprodukter. Paketet innehåller: en e-handelslösning, HTML5-redigerare, en produktionsmodul och en mobilapp.
Ta din verksamhet till en ny nivå. Genom att använda en plattform som är skräddarsydd kan du sälja fotoböcker, presenter, tryck och mycket mer med ditt varumärke. Detta är nästa generations programvara med enastående användbarhet, snygg design och kraftfulla funktioner. Lösningen är ett komplett paket som innehåller ett e-handelsskyltfönster, HTML5-redigerare, en produktionsmodul och en egen mobilapp. Du behöver ingen IT-avdelning – programvaran tar hand om hosting, administration, uppdateringar och ny utveckling. Lär dig mer om Printbox

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering
Automatisera ditt förtrycksarbetsflöde genom att integrera en användarvänlig produktdesigner för olika plattformar i din webbutik
Colorlab är en programvara med heltäckande plattformsnät för webb till tryck från början till slut. Genom att integrera en användarvänliga produktdesigner i din webbutik kan du helt automatisera ditt förtrycksarbetsflöde. Standardintegreringar finns för den mest populära programvaran för shopping som WooCommerce, Magento 1/2 och Shopify. Det är också möjligt med integrationer på anpassade plattformar. Lösningar för både små som stora företag erbjuds med abonnemang från 119 USD/månad. Rabatter för start-ups. Lär dig mer om Printlane

Funktioner

  • Utskrift i flera butiker
  • Mallar
  • Innehållshantering
  • Bildredigering
  • Bildbibliotek
  • Anpassningsbar branding
  • Integration av utskriftstjänster
  • Godkännande arbetsflöde
  • Citat / uppskattningar
  • Designhantering