Sverige Visa lokala produkter
276 resultat
Allt i ett-lösning för social media management för social lyssning, publicering, rapportering, jämförelser och engagemang. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io är en enhetlig plattform för sociala medier och hantering av kundupplevelser. En heltäckande plattform för alla marknadsförares sociala lyssnings-, publicerings- engagemangs-, mätnings- och jämförelsebehov. Falcon hjälper marknadsförare att leverera mer personliga varumärkesupplevelser över alla digitala kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett väldigt intuitivt och samarbetsinriktat användargränssnitt och kompletteras av ett av branschens främsta supportteam. Lär dig mer om Falcon.io

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för reklambyråer och deras kunder att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kvaliteten på innehållet förbättras och misstag undviks. Med Kontentino sparar du och ditt team 40 % av tiden som läggs på operativa uppgifter. Dessutom sätter analysavsnittet in data i sitt sammanhang så att de som är ansvariga för sociala medier bättre kan förstå hur inlägg/annonser fungerar när de rapporterar till kunder. Lär dig mer om Kontentino

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Facelift Cloud är en förstklassig programvara för social media management som hjälper ditt varumärke att centralisera alla sociala medieaktiviteter i ett verktyg. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud är ett förstklassigt verktyg för social media management med fler än 2 000 kunder i över 60 länder. Facelift Cloud kombinerar alla komponenter för framgångsrik social media management i en enda programvara. Programvaran hjälper till att hantera alla uppgifter och aktiviteter över alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, myndigheter och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål och är lämpligt för företag av alla storlekar tack vare flexibla roll- och administratörssystem. Lär dig mer om Facelift Cloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
AI-verktyg för att hitta och analysera influerare, marknadsföringskampanjer på Instagram, YouTube och TikTok samt avslöja konkurrenters strategi. Lär dig mer om HypeAuditor
HypeAuditor är ett SaaS-företag som har utvecklat en omfattande uppsättning verktyg för att hitta influerare på Instagram, TikTok, YouTube, Twitter och Twitch, verifiera deras kontons äkthet och följa resultaten av deras marknadsföringskampanjer. Alla tjänster är baserade på AI-algoritmer som hjälper HypeAuditor att identifiera beteendemönster. HypeAuditor har som mål att tillhandahålla den ultimata plattformen för analys och hantering av sociala medier för att se till att våra kunder arbetar effektivt med innehållsskapare. Lär dig mer om HypeAuditor

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa din strategi för medarbetarengagemang. Alla verktyg du behöver på en enda plattform. Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på medarbetarnas engagemang och skapa en pool av varumärkesförespråkare. När du har byggt upp dina interna varumärkesförespråkare kan du naturligt bygga upp dina externa kundförespråkare som kan öka din varumärkesmedvetenhet enormt, bygga förtroende, generera nya leads och öka din försäljning. Lär dig mer om Ambassify

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Skapa verklig kontakt med förstklassig programvara för social media management | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala hanteringslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Kraftfullt analys- och hanteringsverktyg för marknadsföring på sociala medier. Analysera, schemalägg och rapportera, allt från en lättanvänd instrumentbräda. Lär dig mer om Iconosquare
Iconosquare är en plattform för analys och hantering av de sociala medierna Instagram, Facebook, Twitter och Linkedin. Den ger dig djupgående insikter om dina sociala medier, låter dig schemalägga inlägg, generera rapporter, övervaka dina konkurrenters aktiviteter och skapa kontakt med din målgrupp, allt på en plattform. Lär dig mer om Iconosquare

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Keep your launches smooth and your communication clear by using Trello to see which tasks are on track, and which content is up next.
From planning a launch, to editorial calendar content, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your marketing teams get more done. Trello is the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Google Docs and Salesforce, so everything stays together. Keep launches smooth and your whole marketing team on the same page. Lär dig mer om Trello

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg.
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer. Lär dig mer om Asana

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Över 100 000 kunder i mer än 120 länder använder HubSpots prisbelönta programvara för att locka, engagera och glädja sina kunder.
HubSpot Marketing Hub hjälper B2B- och B2C-företag att attrahera besökare, omvandla onlinetrafik till leads, omvandla leads till kunder och analysera ROI för marknadsföring. Med integrerade blogg- och innehållsverktyg kan du skapa spännande innehåll som hittas online med inbyggd SEO-optimering. Konvertera fler leads med landningssidor som tar några minuter att bygga och lägg enkelt till ett formulär, uppmaningar till handling (call to action, CTA) eller en livechatt. Gläd dig åt leads med marknadsautomatisering i världsklass och e-postmarknadsföring. Kom igång kostnadsfritt. Lär dig mer om HubSpot Marketing Hub

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success. Lär dig mer om Dynamics 365

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts. Lär dig mer om Instagram

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
Social media is a wild place to do business. That’s why thousands of brands rely on Hootsuite’s tools and expertise to bring order to the chaos. Launch brilliant social campaigns, deliver 5-star social commerce experiences, and manage all your customer conversations in one place. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster. Lär dig mer om Hootsuite

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
monday.com är ett enkelt sätt att följa upp och planera dina projekt på sociala medier. Hantera, övervaka och håll ditt team synkroniserat på ett och samma ställe.
monday.com är ett program för hantering av sociala medier som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter. Lär dig mer om Zoho Social

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
We deliver the tools to simplify and amplify digital marketing and drive results for your business.
Constant Contact delivers for small businesses and nonprofits with powerful tools that simplify and amplify digital marketing. Whether it's driving sales, growing a customer base or engaging an audience, we deliver the performance and guidance to build strong connections and generate powerful results. For more information, visit www.constantcontact.com. Lär dig mer om Constant Contact

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
SEMrush helps you streamline your social media routine, from scheduling posts to tracking performance and competitor benchmarking.
SEMrush Social Media Toolkit helps you simplify your social media routine and analysis. It assists the workflow of a social media manager, from creating posts to monitoring their performance and benchmarking progress against competitors. Lär dig mer om Semrush

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database. Lär dig mer om Airtable

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Build a remarkable brand on social media. Plan, schedule, analyze, and engage all from one powerful dashboard.
Buffer is a social media management software trusted by over 75,000 brands and businesses to drive meaningful engagement and results on social media. Try Buffer's suite of products for planning and scheduling your content, analyzing results, and engaging with your audience. Buffer helps social media marketers and teams work more efficiently and effectively. Lär dig mer om Buffer

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social Media Marketing App Powered By Marketing 360® #1 Marketing Platform® For Small Business.
Get everything you need to manage and grow your business all from a singular platform create your account today to explore the platform and compare plans and pricing. Lär dig mer om Marketing 360

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com. Lär dig mer om SharpSpring from Constant Contact

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Komplett verktyg för social media management för byråer och team i alla storlekar. Läs om varför Capterra-granskare älskar Agorapulse.
Agorapulse är ett social media management-verktyg som gör det möjligt för byråer, företag och marknadsförare att hantera alla sina meddelanden på sociala medier, schemalägga och publicera innehåll, identifiera viktiga influencers, övervaka sociala kanaler och få fantastiska rapporter, allt i en lättanvänd instrumentbräda. Agorapulse stöder för närvarande Facebook, Twitter, Instagram, YouTube och LinkedIn. Ytterligare kostnadsfria verktyg inkluderar Easy Advocacy (medarbetarförespråkare/delning) och AdsReport (rapportering av Facebook-annonser). Lär dig mer om AgoraPulse

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Sverige Lokal produkt
ContentStudio är ett datadrivet verktyg för innehållsmarknadsföring och sociala medier som gör att du kan upptäcka, skriva och dela engagerande innehåll.
ContentStudio är ett verktyg för hantering av sociala medier och marknadsföring av innehåll som gör att du kan upptäcka, sammanställa och dela det bästa innehållet. Den har en serie produkter för innehållsupptäckt, publicering, planering, analys och automatisering som hjälper marknadsföringsteam att arbeta och samarbeta effektivt. Det är det perfekta verktyget för att upptäcka tendensinnehåll, hantera flera sociala medienätverk, återvinna eviga inlägg, analysera prestanda, samarbeta med teamet och mycket mer. Lär dig mer om ContentStudio

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye’s all-in-one platform provides remarkably easy, scalable tools to effortlessly manage online reputation and gain customer experience insights to grow sales and thrive. More than 80,000 local businesses and brands use Birdeye to be found online through local listings and reviews; engage with consumers through webchat, text, and social media messaging; collect digital payments; and gain insights to improve customer experience with survey, ticketing and benchmarking tools. Lär dig mer om Birdeye

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta.
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning. Lär dig mer om Loomly

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys , tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt. Lär dig mer om Agile CRM

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media management software built for small business
Meet Thryv, the social media management software built for small business. Thryv integrates with your favorite social media accounts including Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+, so you can post content out all at once or schedule posts in advance. Pull from a library of more than 500,000 posts you can tailor to fit your business. Then learn more about your contacts with social data enrichment that connect to their accounts. Lär dig mer om Thryv

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Advanced email marketing for SMB and mid-market businesses, backed by 24/7 support and 20+ years of deliverability experience.
Campaigner delivers all the basic and advanced email marketing features you need to grow your business without added expense of a marketing suite. From basic and advanced workflow automations and segmentation capabilities to SMS, Campaigner makes it easy to build and execute on high-performing campaigns. Lär dig mer om Campaigner

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media content discovery & sharing platform. Connect to Twitter, LinkedIn, Instagram & Facebook accounts & cut down time by 90%.
Content curation, social media management and employee advocacy platform. Connects with Twitter, LinkedIn & Facebook accounts and cuts down social media management effort by up to 90%. Key features- multiple account management, collaborative social media management, content suggestions, RSS feed addition, content library, advanced post scheduling, group account scheduling, hashtag and @mention suggestions, engagement and click-through metrics, URL shortener, employee advocacy with analytics Lär dig mer om DrumUp

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Smart, automated social media and messenger marketing platform that allows you to create, schedule and promote content.
Contenive employs the whole social media management cycle, revealing not just effective content production, but also competitive field analysis, contextual network planning, placement, and analysis of outcomes. Contenive is a proprietary solution that combines artificial and live intelligence to guarantee the high-quality generation (of visual and textual material) as well as instant posting with little client input. Lär dig mer om CONTENIVE

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
The all-in-one social media scheduling and marketing tool for small businesses and agencies helping them with more reach.
Manage all of your major social media accounts and improve your social media efficiency on one platform with automated post scheduling and many other unique features. SocialPilot is a social media scheduling and marketing tool for small businesses and digital agencies! Schedule your posts to social media networks like Facebook, Twitter, LinkedIn, Google My Business, Pinterest, Instagram, TikTok, Tumblr, and VK Lär dig mer om SocialPilot

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Schedule your posts for Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business, YouTube, and WordPress.
Collaborate, schedule, and analyze your posts for Facebook, Instagram, TikTok, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business, YouTube & WordPress. Besides basic manual scheduling, Publer can also schedule your posts for you based on a posting calendar you get to predefine. Tired of scheduling your posts one by one? Easily create, upload & schedule them in bulk. Recycling? Yup, all covered! Automatically add your signature to every post and your logo to every media for more brand awareness. Lär dig mer om Publer

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media management tool that enables collaboration across various platforms through a centralized database.
Collaboration tool for social media teams to create, plan, review, approve, and publish content. We help agencies & in-house marketing teams collaborate to create, approve, and publish social media content faster without using 27 spreadsheets, 6 rounds of email review...and 13 Hail Marys. Expect zero bells and whistles: every one of Planables features was carefully chosen to declunk the approval process and make team collaboration simple. Lär dig mer om Planable

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Schedule and automate your posts on Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, Pinterest, and Google My Business (with CTA buttons).
OneUp allows you to schedule and automatically repeat your social media posts. OneUp works with Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest, and Google My Business (with CTA buttons). Create images in Canva without leaving OneUp and have them directly added to your posts, auto-post from RSS feeds, multi-image posts, schedule posts to Google My Business, drag and drop your posts in a calendar view, bulk upload posts, schedule Twitter threads. Lär dig mer om OneUp

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Social Studio. Lyssna, engagera och publicera med hjälp av en kraftfull allt i ett-svit för marknadsföring på, och hantering av, sociala medier och koppla berikad social information till din marknadsföring med försäljning och service. Analysera samtal från nästan alla källor för att se vad din bransch och dina fans säger. Svara på sociala inlägg, hantera ditt gemenskap och ge kundsupport. Skapa och godkänn innehåll för flera sociala nätverk och konton från skrivbordsdator eller mobil. Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social listening is only the first step. Mention helps to manage social media publishing to build stronger communities online.
Mention changes the way businesses manage their online presence. Our social listening platform instantly monitors important conversations from millions of sources across the web and social media platforms such as Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, and TikTok to deliver insights that truly make an impact. Lär dig mer om Mention

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really important. We take the time that you have already invested into writing the long form blog post and use that to create engaging imagery and social posts. Over the next 12 months your campaign content is automatically sent to each of your social profiles, driving traffic back to your site and increasing engagement across your social channels. Lär dig mer om Missinglettr

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Act-On is a marketing automation leader that offers solutions for marketers to engage targets throughout the customer lifecycle.
Act-On, the worlds leading marketing automation platform, is built by marketers for marketers. We offer valuable digital solutions that empower marketers to automate their programs, improve efficienci es with fewer resources, and drive customer engagement beyond the lead at every stage of the customer lifecycle. Best of all, Act-On is easy to implement, easy to use, and supported by the absolute best and most reputable Customer Services team in the industry. Lär dig mer om Act-On

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool for marketing and creative teams.
PhotoShelter for Brands allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content. Lär dig mer om PhotoShelter for Brands

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
A centralized platform for multi-location marketers to reach and engage their local customers, across 100s or 1000s of local pages.
SOCi is an award-winning localized marketing platform built specifically for multi-location marketers. Our customers include top brands and influencers like Ace Hardware, Sport Clips, and Anytime Fitness who have the impossible challenge of managing their digital presence across hundreds and thousands of locations. As central command for multi-location marketers, SOCi makes the impossible possible by enabling top brands and their locations to strengthen and scale their digital presence. Lär dig mer om SOCi

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Using the eclincher social media management tool helps businesses & agencies get things done on social and grow their brand reach.
At the nucleus of your digital marketing strategy eclincher catapults your brand reach, boosts your social media ROI, saves hours daily, increases your productivity, & expands your business across all channels. Because we are constantly innovating our product & services, you won't have to sacrifice features or capabilities, while keeping your budget top of mind. Our award-winning team offers 24/7 support & live demos. Improve your social media presence, broaden your reach, & add real value! Lär dig mer om eClincher

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Molnbaserad plattform för specialister inom SEO och onlinemarknadsföring
SE Ranking är en molnbaserad plattform för specialister inom SEO och online-marknadsföring som tillhandahåller en komplett uppsättning verktyg för omfattande webbplatsgranskning, konkurrentanalys, webbplatsrankning, förslag på och gruppering av nyckelord, bakåtlänk-övervakning, automatiserad professionell rapportering och mycket mer. Förutom vanliga SEO-verktyg erbjuder systemet en uppsättning ytterligare funktioner, som vit etikett och marknadsföringsplan, som syftar till att ta dina professionella digitala tjänster till en helt ny nivå. Lär dig mer om SE Ranking

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
monday.com är ett enkelt sätt att följa upp och planera dina projekt på sociala medier. Hantera, övervaka och håll ditt team synkroniserat på ett och samma ställe.
monday.com är ett program för hantering av sociala medier som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday marketer

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Promo.com är en bra plattform för att skapa internetvideor för företag och byråer. Promo.com hjälper kunderna att marknadsföra allt på ett effektivt sätt.
Genom att tillhandahålla verktyg och innehåll för att skapa och anpassa premiumvideoklipp strävar Promo.com efter att hjälpa användare att marknadsföra sin verksamhet på sociala medieplattformar, samt att skapa kampanjer för att öka engagemanget, minska kostnaden per klick, öka trafiken, bygga varumärkesmedvetenhet eller marknadsföra en produkt. Med ett bibliotek med över 12 miljoner videoklipp och mallar som kan redigeras och förbättras med licensierad musik, anpassad text och logotyper. Få din verksamhet att växa med hjälp av videons kraft. Lär dig mer om Promo.com

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (all in One Customer Data Platform & Customer Experience Platform).
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (allt i ett kunddataplattform och kundupplevelseplattform, all in One Customer Data Platform and Customer Experience Platform) som används av mer än 2 000 medelstora och stora företag i 50 länder, inklusive Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victorias Secret och många andra globala varumärken. Financial Times rankar SALESmanago som den snabbast växande plattformen för marketing automation i Europa. Kom igång med SALESmanago med 2 månaders gratis konceptbevis. Registrera dig på SALESmanagos hemsida Lär dig mer om SALESmanago Marketing Automation

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Cloud-based social media marketing tool which assists firms with content discovery, post scheduling and performance tracking.
Post Planner is an all-in-one social media marketing tool designed to boost engagement, get more followers, and increase revenue. Any social media tool can help you schedule posts. We're built for engagement. Connect all your social profiles, find viral content, optimize your posts, and automate your posting calendar. Lär dig mer om Post Planner

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media scheduler that allows you to setup recurring schedules.
RecurPost is a social media scheduler with repeating schedules. We let you categorize your updates into categories, such as blogs, videos, other people's contents, memes and quotes etc. You can then create schedules for each library. For instance, you can have one blog post go out on your Facebook pages in the afternoon and one meme go out on your Twitter every 4 hours. Once an update goes out it goes and sits at the end of the library to be posted again once everything else has gone out once. Lär dig mer om RecurPost

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Övervaka, publicera och kommunicera med kunder på bloggar, forum, nyhetskällor och sociala medieplattformar – allt på ett och samma ställe.
Kundresan börjar på sociala medier och påverkas starkt av din kundupplevelseleverans. Förvandla en negativ kommentar till en följare och en följare till en förespråkare. Reputations verktyg är snabba att skala upp och enkla att använda för att lansera nationella och lokala kampanjer, lösa problem på internet och engagera den målgrupp som du bryr dig mest om. Lär dig mer om Reputation

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Auto-Repost to Instagram, Pinterest, Google My Business, LinkedIn, Facebook, Twitter & YouTube. Viral sweeps & contests for growth.
B2B and content marketers need a tool that tracks and accelerates every step of the sales funnel. Our all-in-one tool allows you generate and measure revenue, leads and engagement around all of your social media efforts. Our post scheduler allows you to schedule when your customers are most likely to buy, download a white paper, take a free trial, etc. Launch Facebook referral sweepstakes and contests in minutes. Social CRM is built in or integrate with Salesforce. Plans start at $19/mo. Lär dig mer om Sociamonials

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang