Utvald programvara
Programvara med flest recensioner
Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Verktyg för sociala medier
Filterresultat (47)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
47 resultat
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam.
Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för reklambyråer och deras kunder att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kvaliteten på innehållet förbättras och misstag undviks. Med Kontentino sparar du och ditt team 40 % av tiden som läggs på operativa uppgifter. Dessutom sätter analysavsnittet in data i sitt sammanhang så att de som är ansvariga för sociala medier bättre kan förstå hur inlägg/annonser fungerar när de rapporterar till kunder.
Lär dig mer om Kontentino
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra.
Lär dig mer om Asana
Asana är den perfekta plattformen för att hantera dina aktiviteter i sociala medier. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre!
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Meltwaters verktyg för sociala medier hjälper dig att skapa, hantera och mäta kampanjer och strategier för sociala medier i realtid.
Lär dig mer om Meltwater
Meltwaters verktyg för hantering av sociala medier gör det möjligt för individer och team att kombinera socialt engagemang med mediebevakning. Skapa engagemang, publicera och övervaka dina sociala medier från en enda plattform. Planera enkelt allt utgående innehåll, samla data från olika sociala medier och håll dig uppdaterad om de samtal som påverkar varumärket. Mät efter hand, med omfattande data om hur varumärket presterar, samt insikter om hur konsumenterna reagerar på kampanjerna.
Lär dig mer om Meltwater
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Kraftfullt analys- och hanteringsverktyg för marknadsföring på sociala medier. Analysera, schemalägg och rapportera, allt från en lättanvänd instrumentbräda.
Lär dig mer om Iconosquare
Iconosquare är en plattform för analys och hantering av de sociala medierna Instagram, Facebook, Twitter och Linkedin. Den ger dig djupgående insikter om dina sociala medier, låter dig schemalägga inlägg, generera rapporter, övervaka dina konkurrenters aktiviteter och skapa kontakt med din målgrupp, allt på en plattform.
Lär dig mer om Iconosquare
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
NapoleonCat är ett kraftfullt verktyg för hantering av sociala medier som är utformat för marknadsförings- och kundserviceteam.
Lär dig mer om NapoleonCat
NapoleonCat är ett verktyg för hantering av sociala medier som gör livet enklare för små och medelstora företag, e-handelsföretag, byråer, marknadsförare och privatpersoner över hela världen. NapoleonCats huvudfunktioner är hantering av flera sociala mediekanaler, automatisering av kundservice, analys av marknadsföringsresultat, övervakning och riktmärkning mot konkurrenter, samarbete inom team och automatisering av rapporteringsprocesser. En plattform som ger dig lösningar för Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube och Google My Business.
Lär dig mer om NapoleonCat
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa din strategi för medarbetarengagemang. Alla verktyg du behöver på en enda plattform.
Lär dig mer om Ambassify
Ambassify är en plattform för att utveckla och tillämpa ditt medarbetarengagemang eller din strategi för kundstöd. Företagskunder använder Ambassify för att bemästra sin interna kommunikation, driva på medarbetarnas engagemang och skapa en pool av varumärkesförespråkare. När du har byggt upp dina interna varumärkesförespråkare kan du naturligt bygga upp dina externa kundförespråkare som kan öka din varumärkesmedvetenhet enormt, bygga förtroende, generera nya leads och öka din försäljning.
Lär dig mer om Ambassify
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Social media management-lösning som hjälper företag genom att hantera varumärkesnätverk bland sociala nätverk.
Lär dig mer om Unbound Social
Social media management-lösning som hjälper företag genom att hantera varumärkesnätverk bland sociala nätverk.
Lär dig mer om Unbound Social
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Över 100 000 kunder i mer än 120 länder använder HubSpots prisbelönta programvara för att locka, engagera och glädja sina kunder.
HubSpot Marketing Hub hjälper B2B- och B2C-företag att locka besökare, omvandla onlinetrafik till leads, omvandla leads till kunder och analysera avkastningen på marknadsföringen. Med integrerade blogg- och innehållsverktyg kan du skapa spännande innehåll med SEO-optimering som hamnar högt upp i sökresultaten. Konvertera fler leads med hjälp av landningssidor som tar några minuter att bygga. Lägg sedan enkelt till formulär, aktivitetsknappar eller en livechatt. Locka leads med automatiserad marknadsföring och e-postmarknadsföring i världsklass. Läs mer idag.
Lär dig mer om HubSpot Marketing Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
monday.com är ett enkelt sätt att följa upp och planera dina projekt på sociala medier. Hantera, övervaka och håll ditt team synkroniserat på ett och samma ställe.
monday.com är ett program för hantering av sociala medier som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter.
Lär dig mer om Zoho Social
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Komplett verktyg för social media management för byråer och team i alla storlekar. Läs om varför Capterra-granskare älskar Agorapulse.
Agorapulse är ett social media management-verktyg som gör det möjligt för byråer, företag och marknadsförare att hantera alla sina meddelanden på sociala medier, schemalägga och publicera innehåll, identifiera viktiga influencers, övervaka sociala kanaler och få fantastiska rapporter, allt i en lättanvänd instrumentbräda. Agorapulse stöder för närvarande Facebook, Twitter, Instagram, YouTube och LinkedIn. Ytterligare kostnadsfria verktyg inkluderar Easy Advocacy (medarbetarförespråkare/delning) och AdsReport (rapportering av Facebook-annonser).
Lär dig mer om AgoraPulse
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang

ContentStudio
4,7
(664)
Lokal produkt
ContentStudio är ett datadrivet verktyg för innehållsmarknadsföring och sociala medier som gör att du kan upptäcka, skriva och dela engagerande innehåll.
ContentStudio är ett verktyg för hantering av sociala medier och marknadsföring av innehåll som gör att du kan upptäcka, sammanställa och dela det bästa innehållet. Den har en serie produkter för innehållsupptäckt, publicering, planering, analys och automatisering som hjälper marknadsföringsteam att arbeta och samarbeta effektivt.
Det är det perfekta verktyget för att upptäcka tendensinnehåll, hantera flera sociala medienätverk, återvinna eviga inlägg, analysera prestanda, samarbeta med teamet och mycket mer.
Lär dig mer om ContentStudio
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Skapa verklig kontakt med förstklassig programvara för social media management | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala hanteringslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar.
Lär dig mer om Sprout Social
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta.
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning.
Lär dig mer om Loomly
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Social Studio. Lyssna, engagera och publicera med hjälp av en kraftfull allt i ett-svit för marknadsföring på, och hantering av, sociala medier och koppla berikad social information till din marknadsföring med försäljning och service. Analysera samtal från nästan alla källor för att se vad din bransch och dina fans säger. Svara på sociala inlägg, hantera ditt gemenskap och ge kundsupport. Skapa och godkänn innehåll för flera sociala nätverk och konton från skrivbordsdator eller mobil.
Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Molnbaserad plattform för specialister inom SEO och onlinemarknadsföring
SE Ranking är en molnbaserad plattform för specialister inom SEO och online-marknadsföring som tillhandahåller en komplett uppsättning verktyg för omfattande webbplatsgranskning, konkurrentanalys, webbplatsrankning, förslag på och gruppering av nyckelord, bakåtlänk-övervakning, automatiserad professionell rapportering och mycket mer. Förutom vanliga SEO-verktyg erbjuder systemet en uppsättning ytterligare funktioner, som vit etikett och marknadsföringsplan, som syftar till att ta dina professionella digitala tjänster till en helt ny nivå.
Lär dig mer om SE Ranking
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Upptäck, attrahera och engagera kunder med Brandwatchs lösning för hantering av sociala medier. Officiell partner till Meta, Twitter, TikTok
Brandwatchs branschledande lösning för hantering av sociala medier är allt du behöver för att upptäcka, attrahera och engagera kunder på sociala medier. Samarbete i världsklass med en delad kalender som samlar alla dina sociala plattformar. Hantera din community med en enda lättanvänd inkorg. Officiell partner till Meta, Twitter, TikTok med flera. Förstå dina kunder och interagera med dem socialt med Brandwatch, en social programsvit byggd för vår snabbt föränderliga värld.
Lär dig mer om Brandwatch
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Promo.com är en bra plattform för att skapa internetvideor för företag och byråer. Promo.com hjälper kunderna att marknadsföra allt på ett effektivt sätt.
Genom att tillhandahålla verktyg och innehåll för att skapa och anpassa premiumvideoklipp strävar Promo.com efter att hjälpa användare att marknadsföra sin verksamhet på sociala medieplattformar, samt att skapa kampanjer för att öka engagemanget, minska kostnaden per klick, öka trafiken, bygga varumärkesmedvetenhet eller marknadsföra en produkt.
Med ett bibliotek med över 12 miljoner videoklipp och mallar som kan redigeras och förbättras med licensierad musik, anpassad text och logotyper.
Få din verksamhet att växa med hjälp av videons kraft.
Lär dig mer om Promo.com
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (all in One Customer Data Platform & Customer Experience Platform).
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (allt i ett kunddataplattform och kundupplevelseplattform, all in One Customer Data Platform and Customer Experience Platform) som används av mer än 2 000 medelstora och stora företag i 50 länder, inklusive Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victorias Secret och många andra globala varumärken. Financial Times rankar SALESmanago som den snabbast växande plattformen för marketing automation i Europa.
Kom igång med SALESmanago med 2 månaders gratis konceptbevis. Registrera dig på SALESmanagos hemsida
Lär dig mer om SALESmanago Marketing Automation
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Övervaka, publicera och kommunicera med kunder på bloggar, forum, nyhetskällor och sociala medieplattformar – allt på ett och samma ställe.
Kundresan börjar på sociala medier och påverkas starkt av din kundupplevelseleverans. Förvandla en negativ kommentar till en följare och en följare till en förespråkare. Reputations verktyg är snabba att skala upp och enkla att använda för att lansera nationella och lokala kampanjer, lösa problem på internet och engagera den målgrupp som du bryr dig mest om.
Lär dig mer om Reputation
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Brand24 är ett verktyg för hantering av sociala medier med vilket användaren kan övervaka sitt varumärke och beräkna sin ROI för sociala medier.
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig lösning för sociala medier-hantering. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina kunder, varumärken, produkter och konkurrenter. Brand24 ger sina användare möjlighet att övervaka sitt rykte på internet, förhindra PR-kriser, kartlägga resultaten av sina kampanjer, hitta varumärkesambassadörer, upptäcka samarbetsmöjligheter för att få mer publicitet och skapa varumärkesvänliga PDF-rapporter på bara några sekunder.
Lär dig mer om Brand24
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Statusbrew är en komplett plattform för social media management
Få full kontroll över alla dina kanaler på Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn och Google My Business med en komplett uppsättning verktyg för social media management på Statusbrew. Planera hela den sociala publiceringen och samla social information för att engagera och vårda relationer med de människor som betyder mest.
Lär dig mer om Statusbrew
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Trend är marknadsplatsen där du kan hitta dina influencers och hantera dina kampanjer i stor skala samtidigt som du genererar ROI från innehållet.
Trend är en programvara för influencermarknadsföring och kampanjhantering som gör att du kan köpa, dela och skala influencergenererat innehåll samtidigt som du utnyttjar influencernas varumärkesmedvetenheten.
Nätverket av utvalda influencers ger dig möjlighet att köra dussintals influencerkampanjer varje månad, vilket ger en smärtfri hantering av marknadsföringskampanjen.
Lär dig mer om Trend
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Hantera sociala medier på företagsnivå på mer än 35 digitala kanaler från en enda Unified-CXM-plattform. Endast med Sprinklr.
Sprinklr är kanske den enda lösningen för social media management i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att bygga relationer och följa upp ROI på mer än 35 kanaler från en enda enhetlig plattform för effektivare samarbete mellan sociala mediekonton över flera regioner och undermärken. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform.
Lär dig mer om Sprinklr
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Kanske världens första AI-drivna sociala medielösning byggd från grunden för utgivare. Maximera trafik och intäkter från sociala medier.
Echobox, en av de kraftfullaste lösningarna för publicering av sociala medier, är utformad exklusivt för utgivare.
Echoboxs avancerade AI-tekniker hjälper utgivare att maximera trafik, intäkter och engagemang från Facebook, Twitter, Instagram och LinkedIn samtidigt som de sparar tid och pengar.
Mer än 800 ledande utgivare över hela världen använder Echobox, inklusive Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde och Conde Nast. Echobox AI är anpassad för varje utgivare som använder tjänsten.
Lär dig mer om Echobox
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Facelift Cloud är en förstklassig programvara för social media management som hjälper ditt varumärke att centralisera alla sociala medieaktiviteter i ett verktyg.
Facelift Cloud är ett förstklassigt verktyg för social media management med fler än 2 000 kunder i över 60 länder. Facelift Cloud kombinerar alla komponenter för framgångsrik social media management i en enda programvara. Programvaran hjälper till att hantera alla uppgifter och aktiviteter över alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, myndigheter och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål och är lämpligt för företag av alla storlekar tack vare flexibla roll- och administratörssystem.
Lär dig mer om facelift
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
En komplett digital marknadsföringsplattform byggd för marknadsföringsbyråer
ActiveDEMAND är en flexibel marknadsföringsplattform för digitala marknadsföringsbyråer och marknadsförare. ActiveDEMAND-paketen sträcker sig från den kompletta samtalsspårningsapplikationen för marknadsförare på småföretag till den kraftfulla portalen för marknadsföringsbyråer som utformats för digitala marknadsföringsbyråer som behöver kunna administrera flera kunder.
Engagera och spåra potentiella kunder med hjälp av den omfattande integrerade samtalsspårningsmodulen och gör mer med inbyggda e-postmallar, landningssidor och sociala medier.
Lär dig mer om ActiveDEMAND
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Distribuera en chattrobot/röstrobot enkelt utan kodning på alla sorters kommunikationskanaler, anslut till din favoritprogramvara och använd bästa tillgängliga NLP.
Ideta gör det möjligt för företag att utveckla sin egen chattbott eller röstbott utan kodning.
Du kan distribuera din bot på flera kommunikationskanaler som din landningssida, Facebook Messenger, ett telefonnummer (Twilio...), Slack, Microsoft Teams osv.
Du kan ansluta till valfri programvara via API utan kodning.
Du kan använda olika bra naturliga språkbehandlingsverktyg utan kodning (Dialogflow, Luis, Watson...) och enkelt växla från en till en annan.
Lär dig mer om Ideta
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Social Champ är ett mycket enkelt verktyg för hantering av sociala medier för nystartade företag, småföretag och organisationer.
Social Champ är en otroligt bra lösning för att öka trafiken, öka engagemanget och spara tid på sociala medier. Ett resultatdrivet verktyg för hantering av sociala medier, för att schemalägga inlägg, analysera prestanda och förslag på bästa innehåll. Verktyget hjälper dig att schemalägga, publicera, spåra, analysera, engagera och hantera alla dina konton på sociala medier på ett och samma ställe. Automatisera dina insatser på sociala medier, dagliga inlägg, A/B-testning, optimering och svar på kundfrågor. Social Champ har stöd för alla större sociala medieplattformar.
Lär dig mer om Social Champ
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Den kanske första allt i ett-marknadsföringsplattformen med AI-stöd för autonomt annonsköp och optimering med kreativ intelligens.
Madgicx är ett hemligt vapen som används av tusentals datadrivna annonsörer som inte slösar tid på att optimera sina annonser manuellt i Facebook och Google. Föreställ dig att anlita en förstklassig reklambyrå till samma pris som en programvara – det är Madgicx.
Lär dig mer om Madgicx
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Tweak automatiserar äldre marknadsföringsprocesser och gör det möjligt för företag att ta bort friktionen kring åtkomst, anpassning och styrning.
Tweak är en flexibel och skalbar enda sanningskälla. Marknadsförings- och annonseringsteam litar på Tweak för att koppla upp dem till sina direkta system och prissättningsflöden så att de aldrig missar en
möjlighet att bli först med att visa det mest aktuella erbjudandet för en kund. Ge användarna möjlighet att skapa flygblad, försäljningsställen och tryckta/digitala kataloger på bara några minuter istället för timmar. Genom att använda din varumärkesdesign, dina bilder och ansluta till prissättning i realtid kommer du alltid att komma ut på marknaden snabbare än konkurrenterna.
Lär dig mer om Tweak
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
AI-verktyg för att hitta och analysera influerare, marknadsföringskampanjer på Instagram, YouTube och TikTok samt avslöja konkurrenters strategi.
HypeAuditor är ett SaaS-företag som har utvecklat en omfattande uppsättning verktyg för att hitta influerare på Instagram, TikTok, YouTube, Twitter och Twitch, verifiera deras kontons äkthet och följa resultaten av deras marknadsföringskampanjer. Alla tjänster är baserade på AI-algoritmer som hjälper HypeAuditor att identifiera beteendemönster. HypeAuditor har som mål att tillhandahålla den ultimata plattformen för analys och hantering av sociala medier för att se till att våra kunder arbetar effektivt med innehållsskapare.
Lär dig mer om HypeAuditor
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Social media management som drivs av datavetenskap. Hitta den bästa kombinationen av emojis, hashtaggar, ord, bilder med mera. Fungerar med Hootsuite.
Social media management drivet av datavetenskap så att de allra minsta småföretagarna runt om i världen ska kunna konkurrera mot de som har obegränsade marknadsföringsbudgetar. Använd kraften i AI för att skapa, sammanställa och schemalägga innehåll på större sociala medieplattformar (Facebook, Twitter, Linked, Instagram, Shopify, Wordpress, Medium med mera) samt nya (t.ex. TikTok). Skriv inlägg på sociala medier (eller blogginlägg) genom att använda inbyggd autofyll + automatiska förslag på emoji för att engagera med emojis. Fungerar även med Hootsuite (över 18 miljoner användare).
Lär dig mer om Woofy
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Creasquare är en digital innehållslösning för att skapa och schemalägga innehåll på din sociala medieplattform, från ett enkelt gränssnitt
Creasquare är en lösning för digitalt innehåll fokuserad på att hjälpa marknadsförare, kreatörer och företag att trivas på sociala medier. Skapa innehåll från miljontals mallar och royaltyfria bilder, videor och musik. Generera text automatiskt med AI. Schemalägg allt från en lättanvänd plattform till dina sociala mediekanaler.
Lär dig mer om Creasquare
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Ta kontroll över dina marknadsföringsdata.
Få all din marknadsföringsinformation på ett ställe.
Har du datautmaningar? Kontakta Improvado. De kan hjälpa till.
Byggt av marknadsförare, för marknadsförare – samla in alla dina marknadsföringsdata på ett ställe.
Rapporter och instrumentbrädor i realtid minskar manuell rapporteringstid med 90 %.
Improvado integreras med över 150 plattformar: FB, Google Ads, Linkedin, Twitter, Salesforce, Mailchimp – alla man kan tänka sig. Extrahera data och skicka dem till visualiseringsverktyg som Tableau, Looker, Google Data Studio, Google Sheets och fler.
Inga utvecklare eller SQL-kunskaper krävs.
Lär dig mer om Improvado
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå.
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben.
Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe.
Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera.
Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång.
Lär dig mer om AreTheyHappy
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Öka räckvidden och engagemanget för dina inlägg med hjälp av analyser och trendspaning i sociala medier, skapa innehållsplaner för alla plattformar ...
Med Fanpage Karma kan du spåra både dina egna och konkurrenternas profiler, hantera ditt rykte, samt hitta influencers och idéer för copywriting. Du kan också skapa personliga rapporter, schemalägga inlägg i förväg tillsammans med ditt team och svara på meddelanden från alla dina sociala medier på ett och samma ställe. I korthet: En schweizisk kniv för sociala medier
Lär dig mer om Fanpage Karma
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Otterfish är det enklaste sättet för att skapa och leverera Facebook- och Instagram-annonser Inga förkunskaper krävs. Kostnadsfritt abonnemang finns tillgängligt.
Otterfish är det enklaste sättet att skapa och leverera Facebook- och Instagram-annonser på. Programvaran har skapats för små och medelstora företag som har svårt att få tiden att räckat till och saknar kunskap om digital marknadsföring. Otterfish är så enkelt att alla i ditt team kan leverera högpresterande annonser. Programvaran erbjuder funktioner för att skapa annonser, publicera, testa målgrupper, spåra resultat med mera. Prova det kostnadsfria abonnemanget redan i dag.
Lär dig mer om Otterfish
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering.
EQUP är en molnbaserad CRM-programvara som hjälper till att automatisera marknadsföring, försäljning och fakturering. EQUP har utformats för att överbrygga den klyfta som finns mellan befintliga lösningar och småföretagarnas behov. Saker som ingen annan erbjuder: - Gemensamma lager. - Gratisversionen har inga funktionsbegränsningar. - Dedikerade kontoansvariga. - Branschspecifika lösningar.
Lär dig mer om EQUP
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
En lättanvänd plattform för att söka, analysera och hantera aktiviteter inom influencermarknadsföring. Tillgång till 130 miljoner influencerprofiler med priser från 33 euro.
Click Analytic är en lättanvänd plattform för att söka, analysera och hantera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring. Med priser från endast 33 euro kan du använda mer än 30 filter för att få tillgång till över 130 miljoner olika influencerprofiler. Analysera statistik som demografi, intressen, resultat och äkthet på Instagram, TikTok och YouTube.
Lär dig mer om Click Analytic
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Plattform för rekryteringsmarknadsföring som består av olika moduler som sträcker sig från en hel karriärwebbplats till automatiserade annonser för sociala medier.
Allt handlar om kraften i sociala medier
Den enkla lösningen för jobbannonser i sociala medier
Erbjuder du ett attraktivt arbete och kan inte hitta den perfekta kandidaten. Du erbjuder alla de rätta jobbvillkoren, men får ändå ingen matchning. Nyckeln är sociala medier. Traditionellt sett har det krävts mycket tid, pengar och expertis för att annonsera på Facebook och Instagram. Boostons rekryteringsplattform automatiserar och optimerar kampanjer på Facebook och Instagram och stödjer dig med övertygande innehåll.
Lär dig mer om Booston
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Reech Influence Cloud är en modulär Saas-lösning för att hantera och optimera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring.
Reech Influence Cloud är en modulär Saas-lösning för att hantera och optimera alla aktiviteter inom influencermarknadsföring. Med Reech Influence Cloud kan du identifiera, kvalificera och aktivera influencers, upprätta kontrakt, mäta resultatet av dina kampanjer och övervaka influencertrender.
Lär dig mer om Reech Influence Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Ett allt-i-ett-verktyg för influencermarknadsföring som hjälper till att hitta rätt skapare, hantera influencers och övervaka innehåll.
Promoty är ett influencerhanteringsverktyg för varumärken och byråer. Vår programvara för hantering av influencerrelationer låter dig hantera alla dina influencers, samarbeten, chattar och varumärkesinnehåll på ett och samma ställe. Dessutom kan du söka efter Instagram- och TikTok-influencers över hela världen enligt intressen, målgrupp och andra kriterier – och se deras detaljerade insikter. Promoty används av över 4 000 varumärken – inklusive Circle K, Wolt, Maltesers, Vapiano och MobilePay.
Lär dig mer om Promoty
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Låt kunderna berätta varumärkets historia med sina foton, videor och inlägg på sociala medier från Facebook, Instagram, Twitter och YouTube.
Med denna prisbelönta UGC-plattform kan man samla in, sammanställa och dra nytta av innehåll från Facebook, Instagram, Twitter och YouTube och använda dessa sociala bevis för att öka försäljningen.
Samla in bilder, video och text från alla större sociala nätverk och använd kraftfulla AI-förbättrade verktyg för att moderera och få användningsrättigheter från skaparna innan nytta dras av UGC direkt i varje marknadsföringspunkt från varumärkeswebbplatser till digitala OOH, från bannerannonser till betalda sociala annonser med mera.
Lär dig mer om Hashtag'd
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
Pyxis Social – skapa inlägg och videor, publicera, schemalägg och analysera inlägg – allt på en enda plattform för social media management.
Pyxis Social är en prisvärd plattform för social media management. Skapa inlägg och videor, publicera, schemalägg och analysera inlägg på en enda plattform för social media management.
Lär dig mer om Pixis Social
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang
WordPress-plugin med automatiserade postnings- och schemaläggningsfunktioner som används för att publicera innehåll på olika sociala mediekonton.
WordPress-plugin med automatiserade postnings- och schemaläggningsfunktioner som används för att publicera innehåll på olika sociala mediekonton. FS Poster har 20 inbyggda integrationer för att ansluta sociala nätverk.
Lär dig mer om FS Poster
...
Läs mer
Funktioner
- Rapportering och analys
- Hantering av flera konton
- Innehållshantering
- Övervakning av sociala medier
- Inläggsplanering
- Kundengagemang