224 resultat
Varför Capterra är gratis
monday.com är ett enkelt sätt att följa upp och planera dina projekt på sociala medier. Hantera, övervaka och håll ditt team synkroniserat på ett och samma ställe. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett program för hantering av sociala medier som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara. Lär dig mer om monday.com
monday.com är ett program för hantering av sociala medier som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Lär dig mer om Loomly
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning. Lär dig mer om Loomly
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Hantering av marknadsföring på sociala medier och kundupplevelser på en lättanvänd plattform. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och hantera kunddata. Marknadsförare och företag kan leverera mer personliga varumärkesupplevelser över olika kontaktpunkter baserat på berikade kundprofiler. Plattformen har ett mycket intuitivt och samarbetsinriktat UI och kompletteras med omfattande support- och konsulttjänster. Lär dig mer om Falcon.io
Falcon.io tillhandahåller en plattform för marknadsföring på sociala medier och hantering av kundupplevelser. Den innehåller verktyg för att lyssna på sociala medier, engagera, publicera, mäta och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Facelift Cloud är en förstklassig programvara för social media management som hjälper ditt varumärke att centralisera alla sociala medieaktiviteter i ett verktyg. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud är ett förstklassigt verktyg för social media management med fler än 2 000 kunder i över 60 länder. Facelift Cloud kombinerar alla komponenter för framgångsrik social media management i en enda programvara. Programvaran hjälper till att hantera alla uppgifter och aktiviteter över alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, myndigheter och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål och är lämpligt för företag av alla storlekar tack vare flexibla roll- och administratörssystem. Lär dig mer om Facelift Cloud
Facelift Cloud är ett förstklassigt verktyg för social media management med fler än 2 000 kunder i över 60 länder. Facelift Cloud kombinerar alla komponenter för framgångsrik social media management...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Hantera sociala medier på företagsnivå på mer än 35 digitala kanaler från en enda Unified-CXM-plattform. Endast med Sprinklr. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för social media management i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att bygga relationer och följa upp ROI på mer än 35 kanaler från en enda enhetlig plattform för effektivare samarbete mellan sociala mediekonton över flera regioner och undermärken. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform. Lär dig mer om Sprinklr
Sprinklr är kanske den enda lösningen för social media management i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för reklambyråer och deras kunder att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kvaliteten på innehållet förbättras och misstag undviks. Med Kontentino sparar du och ditt team 40 % av tiden som läggs på operativa uppgifter. Dessutom sätter analysavsnittet in data i sitt sammanhang så att de som är ansvariga för sociala medier bättre kan förstå hur inlägg/annonser fungerar när de rapporterar till kunder. Lär dig mer om Kontentino
Kontentino gör det möjligt för reklambyråer och deras kunder att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kvaliteten på innehållet förbättras och...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Omedelbar åtkomst till alla konversationer på internet om ditt varumärke. Lär dig mer om Brand24
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig lösning för sociala medier-hantering. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina kunder, varumärken, produkter och konkurrenter. Brand24 ger sina användare möjlighet att övervaka sitt rykte på internet, förhindra PR-kriser, kartlägga resultaten av sina kampanjer, hitta varumärkesambassadörer, upptäcka samarbetsmöjligheter för att få mer publicitet och skapa varumärkesvänliga PDF-rapporter på bara några sekunder. Lär dig mer om Brand24
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig lösning för sociala medier-hantering. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversation...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Skapa verklig kontakt med förstklassig programvara för social media management | Prova Sprout gratis Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala hanteringslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar. Lär dig mer om Sprout Social
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala hanteringslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Schedule posts, publish content, drive engagement, and report ROI across all your clients social media channels with Fanbooster. Lär dig mer om Fanbooster
Schedule posts, publish content, drive engagement, and report ROI across all your clients social media channels with Fanbooster by Traject. Built for agencies and digital marketers, Fanbooster will save you time and keep you organized with all the same features competitors have, for a fraction of the price. Lär dig mer om Fanbooster
Schedule posts, publish content, drive engagement, and report ROI across all your clients social media channels with Fanbooster by Traject. Built for agencies and digital marketers, Fanbooster will...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Den kanske första allt i ett-marknadsföringsplattformen med AI-stöd för autonomt annonsköp och optimering med kreativ intelligens. Lär dig mer om Madgicx
Madgicx är ett hemligt vapen som används av tusentals datadrivna annonsörer som inte slösar tid på att optimera sina annonser manuellt i Facebook och Google. Föreställ dig att anlita en förstklassig reklambyrå till samma pris som en programvara – det är Madgicx. Lär dig mer om Madgicx
Madgicx är ett hemligt vapen som används av tusentals datadrivna annonsörer som inte slösar tid på att optimera sina annonser manuellt i Facebook och Google. Föreställ dig att anlita en förstklassig...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
NapoleonCat är ett verktyg för hantering av sociala medier som gör livet enklare för småföretag, e-handelsföretag, byråer och marknadsförare. Lär dig mer om NapoleonCat
NapoleonCat är ett verktyg för hantering av sociala medier som gör livet enklare för små och medelstora företag, e-handelsföretag, byråer, marknadsförare och privatpersoner över hela världen. NapoleonCats huvudfunktioner är hantering av flera sociala mediekanaler, automatisering av kundservice, analys av marknadsföringsresultat, övervakning och riktmärkning mot konkurrenter, samarbete inom team och automatisering av rapporteringsprocesser. En plattform som ger dig lösningar för Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube och Google My Business. Lär dig mer om NapoleonCat
NapoleonCat är ett verktyg för hantering av sociala medier som gör livet enklare för små och medelstora företag, e-handelsföretag, byråer, marknadsförare och privatpersoner över hela världen....

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
AreTheyHappy hjälper restaurangkedjor med verksamhet på flera platser och serviceföretag att ta kundupplevelsen till nästa nivå. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att erbjuda obegränsade dataströmmar på ett ställe. Restaurang- och hotellvarumärken har nu ett eget kommandocenter för att övervaka prestanda och tillväxt från en plats till en varumärkesnivå, spåra NPS, kundattityd, drivkrafter vid olika val med mera. Anslut helt enkelt dina webbaserade kanaler och kom igång. Lär dig mer om AreTheyHappy
AreTheyHappy är den enklaste programvaran för restaurang- och hotellföretag för att hantera varumärkets rykte på webben. Programvaran stärker dina varumärkens kundupplevelse på webben genom att...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media management-lösning som hjälper företag genom att hantera varumärkesnätverk bland sociala nätverk. Lär dig mer om Unbound Social
Social media management-lösning som hjälper företag genom att hantera varumärkesnätverk bland sociala nätverk. Lär dig mer om Unbound Social
Social media management-lösning som hjälper företag genom att hantera varumärkesnätverk bland sociala nätverk.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Pyxis Social – skapa inlägg och videor, publicera, schemalägg och analysera inlägg – allt på en enda plattform för social media management. Lär dig mer om Pyxis Social
Pyxis Social är en prisvärd plattform för social media management. Skapa inlägg och videor, publicera, schemalägg och analysera inlägg på en enda plattform för social media management. Lär dig mer om Pyxis Social
Pyxis Social är en prisvärd plattform för social media management. Skapa inlägg och videor, publicera, schemalägg och analysera inlägg på en enda plattform för social media management.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Ideta's Auto Replies bot automatically answer (privately or publicly) users who comments on your Facebook posts. Lär dig mer om Ideta Facebook Auto Reply
With Ideta Facebook Auto Reply & Comment tool, automatically respond to users who comments on your Facebook posts. You can send them pre-programmed private replies or public comments. This is especially useful for keeping your community engaged. Lär dig mer om Ideta Facebook Auto Reply
With Ideta Facebook Auto Reply & Comment tool, automatically respond to users who comments on your Facebook posts. You can send them pre-programmed private replies or public comments. This is...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Keep your launches smooth and your communication clear by using Trello to see which tasks are on track, and which content is up next.
From planning a launch, to editorial calendar content, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your marketing teams get more done. Trello is the command center that connects all your tasks and tools to show status updates, due dates, and allows you to quickly comment back and forth to teammates. Attach files and tickets from other apps like Google Docs and Salesforce, so everything stays together. Keep launches smooth and your whole marketing team on the same page.
From planning a launch, to editorial calendar content, to meeting agendas and everything in between, Trello helps your marketing teams get more done. Trello is the command center that connects all...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Asana är det enklaste sättet för att organisera och hantera allt ditt teams arbete. Se varför mer än 8 000 kunder på Capterra ger Asana i genomsnitt 4,5 stjärnor av 5 i betyg.
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner sig. Mer än 93 000 betalande organisationer och miljontals organisationer i 190 länder förlitar sig på Asana för att hantera allt från företagets mål till digital omvandling, produktlanseringar och marknadsföringskampanjer.
Asana hjälper team att hantera sitt arbete, från dagliga uppgifter till strategiska initiativ. Med Asana har teamen mer tillförsikt, agerar snabbare och uppnår mer med mindre, oavsett var de befinner...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Över 100 000 kunder i mer än 120 länder använder HubSpots prisbelönta programvara för att locka, engagera och glädja sina kunder.
HubSpot Marketing Hub hjälper B2B- och B2C-företag att attrahera besökare, omvandla onlinetrafik till leads, omvandla leads till kunder och analysera ROI för marknadsföring. Med integrerade blogg- och innehållsverktyg kan du skapa spännande innehåll som hittas online med inbyggd SEO-optimering. Konvertera fler leads med landningssidor som tar några minuter att bygga och lägg enkelt till ett formulär, uppmaningar till handling (call to action, CTA) eller en livechatt. Gläd dig åt leads med marknadsautomatisering i världsklass och e-postmarknadsföring. Kom igång kostnadsfritt.
HubSpot Marketing Hub hjälper B2B- och B2C-företag att attrahera besökare, omvandla onlinetrafik till leads, omvandla leads till kunder och analysera ROI för marknadsföring. Med integrerade blogg-...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Integrated business management solution that automates financial, customer relationship and supply chain processes.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like and with familiar Microsoft software-easing adoption and reducing the risks inherent with implementing a new solution. These solutions automate and streamline financial, customer relationship, and supply chain processes in a way that can help you drive business success.
Microsoft Dynamics is a line of integrated, adaptable business management solutions that enable your people to make important business decisions with greater confidence. Microsoft Dynamics works like...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Hootsuite helps you build your brand, strengthen connections with customers, and drive real business results with social media.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises. Build your brand, strengthen connections with customers, and drive results business leaders care about by integrating social across your whole organization. Plus, get access to industry leading certifications, training, and coaching to help you push your results on social media further, faster.
With over 200,000 paid accounts and millions of users, Hootsuite powers social media for organizations around the world, from the smallest businesses to the largest enterprises. Build your brand,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
All the marketing tools, features, and expert guidance you need to succeed, all in one place.
Whether you're looking to reach more customers, sell more products, or simply share your passion with the world, Constant Contact has all the tools, features, and expert guidance you need to get online and grow online, all in one place.
Whether you're looking to reach more customers, sell more products, or simply share your passion with the world, Constant Contact has all the tools, features, and expert guidance you need to get...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.
Social media solution that helps businesses manage content, create and edit posts, and monitor engagement across Instagram accounts.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
SEMrush helps you streamline your social media routine, from scheduling posts to tracking performance and competitor benchmarking.
SEMrush Social Media Toolkit helps you simplify your social media routine and analysis. It assists the workflow of a social media manager, from creating posts to monitoring their performance and benchmarking progress against competitors.
SEMrush Social Media Toolkit helps you simplify your social media routine and analysis. It assists the workflow of a social media manager, from creating posts to monitoring their performance and...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Airtable is the database that anyone can use with a beautiful spreadsheet interface.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable is the friendliest modern database.
Airtable is the relational database for the rest of us. With a spreadsheet-like interface that anyone can use, realtime collaboration, and rich features like file attachments and reporting, Airtable...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Build a remarkable brand on social media. Plan, schedule, analyze, and engage all from one powerful dashboard.
Buffer is a social media management software trusted by over 75,000 brands and businesses to drive meaningful engagement and results on social media. Try Buffer's suite of products for planning and scheduling your content, analyzing results, and engaging with your audience. Buffer helps social media marketers and teams work more efficiently and effectively.
Buffer is a social media management software trusted by over 75,000 brands and businesses to drive meaningful engagement and results on social media. Try Buffer's suite of products for planning and...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social Media Marketing App Powered By Marketing 360® #1 Marketing Platform® For Small Business.
Get everything you need to manage and grow your business all from a singular platform create your account today to explore the platform and compare plans and pricing.
Get everything you need to manage and grow your business all from a singular platform create your account today to explore the platform and compare plans and pricing.

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
SharpSpring offers powerful, flexible marketing automation with fully integrated CRM and social media management for agencies and SMBs.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing investment. Our innovative platform, open architecture and free customer support, along with flexible contracts, drive real results for a growing business or digital marketing agency. Learn more at sharpspring.com.
SharpSpring, a Constant Contact company, is a revenue growth marketing platform that helps small businesses generate leads, improve conversions to sales, and drive higher returns on marketing...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Sverige Lokal produkt
ContentStudio är ett datadrivet verktyg för innehållsmarknadsföring och sociala medier som gör att du kan upptäcka, skriva och dela engagerande innehåll.
ContentStudio är ett verktyg för hantering av sociala medier och marknadsföring av innehåll som gör att du kan upptäcka, sammanställa och dela det bästa innehållet. Den har en serie produkter för innehållsupptäckt, publicering, planering, analys och automatisering som hjälper marknadsföringsteam att arbeta och samarbeta effektivt. Det är det perfekta verktyget för att upptäcka tendensinnehåll, hantera flera sociala medienätverk, återvinna eviga inlägg, analysera prestanda, samarbeta med teamet och mycket mer.
ContentStudio är ett verktyg för hantering av sociala medier och marknadsföring av innehåll som gör att du kan upptäcka, sammanställa och dela det bästa innehållet. Den har en serie produkter för...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Komplett verktyg för social media management för byråer och team i alla storlekar. Läs om varför Capterra-granskare älskar Agorapulse.
Agorapulse är ett social media management-verktyg som gör det möjligt för byråer, företag och marknadsförare att hantera alla sina meddelanden på sociala medier, schemalägga och publicera innehåll, identifiera viktiga influencers, övervaka sociala kanaler och få fantastiska rapporter, allt i en lättanvänd instrumentbräda. Agorapulse stöder för närvarande Facebook, Twitter, Instagram, YouTube och LinkedIn. Ytterligare kostnadsfria verktyg inkluderar Easy Advocacy (medarbetarförespråkare/delning) och AdsReport (rapportering av Facebook-annonser).
Agorapulse är ett social media management-verktyg som gör det möjligt för byråer, företag och marknadsförare att hantera alla sina meddelanden på sociala medier, schemalägga och publicera innehåll,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media content discovery & sharing platform. Connect to Twitter, LinkedIn, Instagram & Facebook accounts & cut down time by 90%.
Content curation, social media management and employee advocacy platform. Connects with Twitter, LinkedIn & Facebook accounts and cuts down social media management effort by up to 90%. Key features- multiple account management, collaborative social media management, content suggestions, RSS feed addition, content library, advanced post scheduling, group account scheduling, hashtag and @mention suggestions, engagement and click-through metrics, URL shortener, employee advocacy with analytics
Content curation, social media management and employee advocacy platform. Connects with Twitter, LinkedIn & Facebook accounts and cuts down social media management effort by up to 90%. Key features-...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Birdeye helps businesses grow through happy customers.
Birdeye helps businesses grow through happy customers. Over 60,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat and Appointments, and delight those customers with Surveys, Ticketing, and Insights - all in one place.
Birdeye helps businesses grow through happy customers. Over 60,000 businesses use Birdeye every day to attract new leads with Listings, Reviews and Referrals, convert them into customers with Webchat...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Advanced email marketing tools for medium & enterprise businesses to build powerful personal connections with their customers.
Campaigner is a powerful email marketing automation solution that enables mid-market and enterprise businesses to drive higher ROI, convert more leads, and generate more sales. With industry-leading inbox delivery rates, advanced personalization and real time reporting, Campaigner is the preferred choice of over 100,000 businesses worldwide.
Campaigner is a powerful email marketing automation solution that enables mid-market and enterprise businesses to drive higher ROI, convert more leads, and generate more sales. With industry-leading...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media management software built for small business
Meet Thryv, the social media management software built for small business. Thryv integrates with your favorite social media accounts including Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+, so you can post content out all at once or schedule posts in advance. Pull from a library of more than 500,000 posts you can tailor to fit your business. Then learn more about your contacts with social data enrichment that connect to their accounts.
Meet Thryv, the social media management software built for small business. Thryv integrates with your favorite social media accounts including Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn and Google+, so...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
The all-in-one social media scheduling and marketing tool for small businesses and agencies helping them with more reach.
Manage all of your major social media accounts and improve your social media efficiency on one platform with automated post scheduling and many other unique features. SocialPilot is a social media scheduling and marketing tool for small businesses and digital agencies! Schedule your posts to social media networks like Facebook, Twitter, LinkedIn, Google My Business, Pinterest, Instagram, TikTok, Tumblr, and VK
Manage all of your major social media accounts and improve your social media efficiency on one platform with automated post scheduling and many other unique features. SocialPilot is a social media...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social media management tool that enables collaboration across various platforms through a centralized database.
Collaboration tool for social media teams to create, plan, review, approve, and publish content. We help agencies & in-house marketing teams collaborate to create, approve, and publish social media content faster without using 27 spreadsheets, 6 rounds of email review...and 13 Hail Marys. Expect zero bells and whistles: every one of Planables features was carefully chosen to declunk the approval process and make team collaboration simple.
Collaboration tool for social media teams to create, plan, review, approve, and publish content. We help agencies & in-house marketing teams collaborate to create, approve, and publish social media...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Build customer relationships for life with data-first digital marketing
Meet Salesforce Social Studio. Listen, engage, and publish using a powerful all-in-one social media marketing and management suite and connect enriched social data to your marketing with sales and service. Analyze conversations from nearly any source to see what your industry and fans are saying. Respond to social posts, manage your community, and provide customer support. Create and approve content for multiple social networks and accounts from desktop or mobile.
Meet Salesforce Social Studio. Listen, engage, and publish using a powerful all-in-one social media marketing and management suite and connect enriched social data to your marketing with sales and...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Schedule and automate your posts on Facebook, Twitter, LinkedIn, and Google My Business (with CTA buttons).
OneUp allows you to schedule and automatically repeat your social media posts. OneUp works with Facebook, Twitter, Linkedin, and Google My Business (with CTA buttons). Create images in Canva without leaving OneUp and have them directly added to your posts, auto-post from RSS feeds, multi-image posts, schedule posts to Google My Business, drag and drop your posts in a calendar view, bulk upload posts, schedule Twitter threads.
OneUp allows you to schedule and automatically repeat your social media posts. OneUp works with Facebook, Twitter, Linkedin, and Google My Business (with CTA buttons). Create images in Canva...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Social listening is only the first step. Mention helps to manage social media publishing to build stronger communities online.
Mention changes the way businesses manage their online presence. Our social listening platform instantly monitors important conversations from millions of sources across the web and social media platforms such as Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, and TikTok to deliver insights that truly make an impact.
Mention changes the way businesses manage their online presence. Our social listening platform instantly monitors important conversations from millions of sources across the web and social media...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really important. We take the time that you have already invested into writing the long form blog post and use that to create engaging imagery and social posts. Over the next 12 months your campaign content is automatically sent to each of your social profiles, driving traffic back to your site and increasing engagement across your social channels.
Missinglettr creates strategic, automated social media campaigns for each blog post you publish. Leaving you to focus on what's really important. We take the time that you have already invested into...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Act-On is a growth marketing automation leader that offers solutions for marketers to engage targets throughout the customer lifecycle.
Act-On, the worlds leading growth marketing automation platform, is built by marketers for marketers. We offer valuable digital solutions that empower marketers to automate their programs, improve efficiencies with fewer resources, and drive customer engagement beyond the lead at every stage of the customer lifecycle. Best of all, Act-On is easy to implement, easy to use, and supported by the absolute best and most reputable Customer Services team in the industry.
Act-On, the worlds leading growth marketing automation platform, is built by marketers for marketers. We offer valuable digital solutions that empower marketers to automate their programs, improve...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Smart, automated social media and messenger marketing platform that allows you to create, schedule and promote content.
Postoplan is a tool for successful digital marketing, helps to increase the reach to your publications, and reduces your time on social media management. You can add an unlimited amount of accounts and managers.
Postoplan is a tool for successful digital marketing, helps to increase the reach to your publications, and reduces your time on social media management. You can add an unlimited amount of accounts...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
A centralized platform for multi-location marketers to reach and engage their local customers, across 100s or 1000s of local pages.
SOCi is an award-winning localized marketing platform built specifically for multi-location marketers. Our customers include top brands and influencers like Ace Hardware, Sport Clips, and Anytime Fitness who have the impossible challenge of managing their digital presence across hundreds and thousands of locations. As central command™ for multi-location marketers, SOCi makes the impossible possible by enabling top brands and their locations to strengthen and scale their digital presence.
SOCi is an award-winning localized marketing platform built specifically for multi-location marketers. Our customers include top brands and influencers like Ace Hardware, Sport Clips, and Anytime...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
PhotoShelter for Brands is the fastest and easiest digital asset management tool for marketing and creative teams.
PhotoShelter for Brands allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+ brands we serve are able to move creative files from point A to point B instantly. It fits seamlessly into the way they work, connects to tools they use every day through Adobe and API integrations, and gives them full creative control of their visual content.
PhotoShelter for Brands allows marketing and creative teams to easily store, organize and share content so they can engage audiences in real-time. With this one centralized platform, the 1,200+...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Using the eclincher social media management tool helps businesses & agencies get things done on social and grow their brand reach.
At the nucleus of your digital marketing strategy eclincher catapults your brand reach, boosts your social media ROI, saves hours daily, increases your productivity, & expands your business across all channels. Because we are constantly innovating our product & services, you won't have to sacrifice features or capabilities, while keeping your budget top of mind. Our award-winning team offers 24/7 support & live demos. Improve your social media presence, broaden your reach, & add real value!
At the nucleus of your digital marketing strategy eclincher catapults your brand reach, boosts your social media ROI, saves hours daily, increases your productivity, & expands your business across...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Collaborate, schedule, and analyze your posts for Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business and YouTube.
Collaborate, schedule, and analyze your posts for Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business, and YouTube. Besides basic manual scheduling, Publer can also schedule your posts for you based on a posting calendar you get to predefine. Tired of scheduling your posts one by one? Easily create, upload & schedule them in bulk. Recycling? Yup, all covered! Automatically add your signature to every post and your logo to every photo & video for more brand recognition.
Collaborate, schedule, and analyze your posts for Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Google My Business, and YouTube. Besides basic manual scheduling, Publer can also schedule your...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Promo.com är en bra plattform för att skapa internetvideor för företag och byråer. Promo.com hjälper kunderna att marknadsföra allt på ett effektivt sätt.
Genom att tillhandahålla verktyg och innehåll för att skapa och anpassa premiumvideoklipp strävar Promo.com efter att hjälpa användare att marknadsföra sin verksamhet på sociala medieplattformar, samt att skapa kampanjer för att öka engagemanget, minska kostnaden per klick, öka trafiken, bygga varumärkesmedvetenhet eller marknadsföra en produkt. Med ett bibliotek med över 12 miljoner videoklipp och mallar som kan redigeras och förbättras med licensierad musik, anpassad text och logotyper. Få din verksamhet att växa med hjälp av videons kraft.
Genom att tillhandahålla verktyg och innehåll för att skapa och anpassa premiumvideoklipp strävar Promo.com efter att hjälpa användare att marknadsföra sin verksamhet på sociala medieplattformar,...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (all in One Customer Data Platform & Customer Experience Platform).
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (allt i ett kunddataplattform och kundupplevelseplattform, all in One Customer Data Platform and Customer Experience Platform) som används av mer än 2 000 medelstora och stora företag i 50 länder, inklusive Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victorias Secret och många andra globala varumärken. Financial Times rankar SALESmanago som den snabbast växande plattformen för marketing automation i Europa. Kom igång med SALESmanago med 2 månaders gratis konceptbevis. Registrera dig på SALESmanagos hemsida
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (allt i ett kunddataplattform och kundupplevelseplattform, all in One Customer Data Platform and Customer Experience Platform) som används...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang
Auto-Repost to Instagram, Google My Business, LinkedIn, Facebook, Twitter & YouTube. Viral sweepstakes & contests to grow your list.
B2B and content marketers need a tool that tracks and accelerates every step of the sales funnel. Our all-in-one tool allows you generate and measure revenue, leads and engagement around all of your social media efforts. Our post scheduler allows you to schedule when your customers are most likely to buy, download a white paper, take a free trial, etc. Launch Facebook referral sweepstakes and contests in minutes. Social CRM is built in or integrate with Salesforce. Plans start at $19/mo.
B2B and content marketers need a tool that tracks and accelerates every step of the sales funnel. Our all-in-one tool allows you generate and measure revenue, leads and engagement around all of your...

Funktioner

  • Rapportering och analys
  • Hantering av flera konton
  • Innehållshantering
  • Övervakning av sociala medier
  • Inläggsplanering
  • Kundengagemang