I 17 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara
Verktyg för sociala medier
Företag använder verktyg för sociala medier för att spåra, publicera och uppdatera innehåll på Twitter, LinkedIn, Facebook, Pinterest och andra sociala medier. Använd Capterra för att hitta rätt programvara för sociala medier för ditt företag i Sverige. Läs mer Läs mindre
Capterra tillhandahåller objektivt, oberoende undersökningsmaterial och recensioner från verifierade användare. När du besöker en leverantör via våra länkar kan vi tjäna en förmedlingspremie.
Läs mer
Filterresultat (51)
Tillgängliga länder
Länder där produkten är tillgänglig. Obs! Kundsupport är kanske inte tillgängligt i det landet.
Sverige
Språk
Prissättningsalternativ
Produkttyp
Visa lokala produkter
51 resultat
Sortera efter
Upptäck, attrahera och engagera kunder med Brandwatchs lösning för hantering av sociala medier. Officiell partner till Meta, Twitter, TikTok
Lär dig mer om Brandwatch
Brandwatchs branschledande lösning för hantering av sociala medier är allt du behöver för att upptäcka, attrahera och engagera kunder på sociala medier. Samarbete i världsklass med en delad kalender som samlar alla dina sociala plattformar. Hantera din community med en enda lättanvänd inkorg. Officiell partner till Meta, Twitter, TikTok med flera. Förstå dina kunder och interagera med dem socialt med Brandwatch, en social programsvit byggd för vår snabbt föränderliga värld.
Lär dig mer om Brandwatch
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Se till att lanseringarna går smidigt och att kommunikationen är tydlig genom att använda Trello för att se vilka uppgifter som är på rätt spår och vilket innehåll som står på tur härnäst.
Trello hjälper dina marknadsföringsteam att få mer gjort: planering av en lansering, innehåll i redaktionskalendern, mötesagendor och allt däremellan. Trello är en kommandocentral som kopplar samman alla dina uppgifter och verktyg, visar statusuppdateringar och deadlines och ger teammedlemmarna möjlighet att snabbt dela kommentarer med varandra. Bifoga filer och ärenden från andra appar, såsom Google Docs och Salesforce, så att allt finns på en och samma plats. Se till att lanseringarna går smidigt och att hela marknadsföringsteamet hålls uppdaterat.
Lär dig mer om Trello
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Asana är det enklaste sättet att organisera arbetet inom olika team och i stor skala. Upptäck varför Asana utmärker sig på Capterra.
Asana är den perfekta plattformen för att hantera dina aktiviteter i sociala medier. Med Asana kan du samordna arbete mellan team i stor skala – från dagliga uppgifter till strategiska tvärfunktionella initiativ. Asana är den enda plattformen för arbetshantering som omvandlar mål till handling och överbryggar klyftor mellan team. Anslut dig till miljontals kostnadsfria organisationer i 190 länder och förlita dig på Asana för att få mer gjort med mindre!
Lär dig mer om Asana
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Över 100 000 kunder i mer än 120 länder använder HubSpots prisbelönta programvara för att locka, engagera och glädja sina kunder.
HubSpot Marketing Hub hjälper B2B- och B2C-företag att locka besökare, omvandla onlinetrafik till leads, omvandla leads till kunder och analysera avkastningen på marknadsföringen. Med integrerade blogg- och innehållsverktyg kan du skapa spännande innehåll med SEO-optimering som hamnar högt upp i sökresultaten. Konvertera fler leads med hjälp av landningssidor som tar några minuter att bygga. Lägg sedan enkelt till formulär, aktivitetsknappar eller en livechatt. Locka leads med automatiserad marknadsföring och e-postmarknadsföring i världsklass. Läs mer idag.
Lär dig mer om HubSpot Marketing Hub
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
monday.com är ett enkelt sätt att följa upp och planera dina projekt på sociala medier. Hantera, övervaka och håll ditt team synkroniserat på ett och samma ställe.
monday.com är ett program för hantering av sociala medier som ditt team faktiskt kommer att gilla. Det gör det roligt och lätt för alla att samarbeta, fokusera på det som är viktigt och få mer gjort på jobbet. Det här är nog den första visuella programvaran i sitt slag och visar exakt var i processen olika saker är, i ett enda ögonkast. Slipp äntligen plågsamt långa e-posttrådar, skär ner på möten och upplev tillfredsställelsen av att ge uppgifter den gröna färgen när de är klara.
Lär dig mer om monday.com
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Schemalägg obegränsade inlägg, hantera sociala nätverk, spåra samtal och mät prestanda från en enda instrumentbräda.
Zoho Social är uppbyggt med de växande företagens behov i åtanke, de företag som börjar bli seriösa när det gäller marknadsföringen på sociala medier. Produkten är byggd för att hjälpa dig att bygga upp din närvaro på sociala medier, utan att behöva oroa dig för att installera saker, utbilda dig, skiftande kostnader osv. Programvaran gör att saker och ting förenklas och erbjuder valuta för pengarna. Tillräckligt enkel så att du kan förstå sig på den och komma igång inom några minuter.
Lär dig mer om Zoho Social
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser.
Airtable är en kodfri app-plattform som gör det möjligt för de människor som är i närmast kontakt med arbetet att effektivisera sina viktigaste affärsprocesser. Ledande företag i alla branscher använder Airtable för att förstärka sina arbetsflöden inom produkthantering, marknadsföring, projekt- och portföljhantering och mycket mer – allt med extra kraft från de inbyggda AI-funktionerna. Centrala IT-chefer använder Airtable som en plattform för civil utveckling som ger användare i företaget möjlighet att bygga sina egna AI-drivna applikationer. Det är därför mer än 500 000 organisationer, däribland 80 procent av alla Fortune 100-företag, har valt att använda funktioner för hantering av samarbete och civil utveckling i Airtable för att förändra hur arbetet utförs. Resultatet? Snabbare innovation, nöjdare kunder, företagsstyrning och en modern arbetsupplevelse för team och avdelningar. Hämta den kostnadsfria versionen idag på airtable.com
Lär dig mer om Airtable
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Komplett verktyg för social media management för byråer och team i alla storlekar. Läs om varför Capterra-granskare älskar Agorapulse.
Agorapulse är ett social media management-verktyg som gör det möjligt för byråer, företag och marknadsförare att hantera alla sina meddelanden på sociala medier, schemalägga och publicera innehåll, identifiera viktiga influencers, övervaka sociala kanaler och få fantastiska rapporter, allt i en lättanvänd instrumentbräda. Agorapulse stöder för närvarande Facebook, Twitter, Instagram, YouTube och LinkedIn. Ytterligare kostnadsfria verktyg inkluderar Easy Advocacy (medarbetarförespråkare/delning) och AdsReport (rapportering av Facebook-annonser).
Lär dig mer om Agorapulse
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Lokal produkt
ContentStudio
4,7
(672)
Lokal produkt
ContentStudio är ett datadrivet verktyg för innehållsmarknadsföring och sociala medier som gör att du kan upptäcka, skriva och dela engagerande innehåll.
ContentStudio är ett verktyg för hantering av sociala medier och marknadsföring av innehåll som gör att du kan upptäcka, sammanställa och dela det bästa innehållet. Den har en serie produkter för innehållsupptäckt, publicering, planering, analys och automatisering som hjälper marknadsföringsteam att arbeta och samarbeta effektivt.
Det är det perfekta verktyget för att upptäcka tendensinnehåll, hantera flera sociala medienätverk, återvinna eviga inlägg, analysera prestanda, samarbeta med teamet och mycket mer.
Lär dig mer om ContentStudio
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Skapa verklig kontakt med förstklassig programvara för social media management | Prova Sprout gratis
Sprout Social erbjuder kraftfulla sociala hanteringslösningar för ledande byråer och varumärken, inklusive Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote och Microsoft. Sprout gör det möjligt för varumärken att förenkla sin sociala hantering, rapportering, publicering, kundservice, engagemang och mycket mer | Prova Sprout gratis i 30 dagar.
Lär dig mer om Sprout Social
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Agile CRM är en komplett försäljnings-, marknadsförings- och tjänstesvit som är utformad så att små och medelstora företag ska kunna sälja och marknadsföra som företagen på Fortune 500-listan.
Agile CRM är ett allt-i-ett-CRM med försäljnings-, marknadsförings- och tjänsteautomatisering i en enda plattform. Den har försäljningsspårning, kontakthantering, marknadsföringsautomation, webbanalys, tvåvägs-e-post, telefoni och helpdesk med ett enkelt, stilrent och modernt gränssnitt.
Lär dig mer om Agile CRM
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Bygg upp kundrelationer för livet med digital marknadsföring som placerar data först.
Möt Salesforce Social Studio. Lyssna, engagera och publicera med hjälp av en kraftfull allt i ett-svit för marknadsföring på, och hantering av, sociala medier och koppla berikad social information till din marknadsföring med försäljning och service. Analysera samtal från nästan alla källor för att se vad din bransch och dina fans säger. Svara på sociala inlägg, hantera ditt gemenskap och ge kundsupport. Skapa och godkänn innehåll för flera sociala nätverk och konton från skrivbordsdator eller mobil.
Lär dig mer om Salesforce Marketing Cloud
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta.
Loomly är plattformen för varumärkesframgångar som ger marknadsföringsteam möjlighet att samarbeta, publicera och mäta. Effektivisera teamwork längs hela innehållshanteringsprocessen: hantera digitala tillgångar, ge bränsle till historieberättande, polera innehåll, godkänn meddelanden, nå ut till din publik, engagera din gemenskap och mät prestanda. Stödjer nu organiskt innehåll, förstärkta inlägg och målinriktade kampanjer. Allt i ett-samarbetslösning.
Lär dig mer om Loomly
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Molnbaserad plattform för specialister inom SEO och onlinemarknadsföring
SE Ranking är en molnbaserad plattform för specialister inom SEO och online-marknadsföring som tillhandahåller en komplett uppsättning verktyg för omfattande webbplatsgranskning, konkurrentanalys, webbplatsrankning, förslag på och gruppering av nyckelord, bakåtlänk-övervakning, automatiserad professionell rapportering och mycket mer. Förutom vanliga SEO-verktyg erbjuder systemet en uppsättning ytterligare funktioner, som vit etikett och marknadsföringsplan, som syftar till att ta dina professionella digitala tjänster till en helt ny nivå.
Lär dig mer om SE Ranking
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Skapa fantastiska designer, videor och skriv copy med hjälp detta verktyg för reklamskrivare.
Med Simplified kan du börja designa på ett par sekunder. Välj bland tusentals fantastiska mallar för inlägg på sociala medier, Instagram-händelser, reels, TikToks, annonser, banners och allt annat – helt gratis.
Njut av magisk AI på ett klick för att ta bort bakgrunder, skapa animeringar och ändra storlek på bilder med ett klick. Du behöver aldrig mer använda flera verktyg.
Anpassa direkt med ett resursbibliotek fullt av miljontals foton, tusentals teckensnitt och designkomponenter.
Det är lika enkelt som att dra och släppa.
Lär dig mer om Simplified
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (all in One Customer Data Platform & Customer Experience Platform).
SALESmanago är kanske den enda icke-kodade, AI-drivna CDXP (allt i ett kunddataplattform och kundupplevelseplattform, all in One Customer Data Platform and Customer Experience Platform) som används av mer än 2 000 medelstora och stora företag i 50 länder, inklusive Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victorias Secret och många andra globala varumärken. Financial Times rankar SALESmanago som den snabbast växande plattformen för marketing automation i Europa.
Kom igång med SALESmanago med 2 månaders gratis konceptbevis. Registrera dig på SALESmanagos hemsida
Lär dig mer om SALESmanago Marketing Automation
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Brand24 är ett verktyg för hantering av sociala medier med vilket användaren kan övervaka sitt varumärke och beräkna sin ROI för sociala medier.
Brand24 är en effektiv, prisvärd och användarvänlig lösning för sociala medier-hantering. Tusentals varumärken och agenturer i alla storlekar använder Brand24 för att bevaka och analysera konversationer på internet om sina kunder, varumärken, produkter och konkurrenter. Brand24 ger sina användare möjlighet att övervaka sitt rykte på internet, förhindra PR-kriser, kartlägga resultaten av sina kampanjer, hitta varumärkesambassadörer, upptäcka samarbetsmöjligheter för att få mer publicitet och skapa varumärkesvänliga PDF-rapporter på bara några sekunder.
Lär dig mer om Brand24
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Ett av de mest användarvänliga verktygen för arbete med sociala medier, för en effektiv samarbets- och godkännandeprocess i marknadsföringsteam.
Kontentino gör det möjligt för reklambyråer och deras kunder att samarbeta på ett smidigt sätt när de skapar och godkänner innehåll/annonser på sociala medier. Kvaliteten på innehållet förbättras och misstag undviks. Med Kontentino sparar du och ditt team 40 % av tiden som läggs på operativa uppgifter. Dessutom sätter analysavsnittet in data i sitt sammanhang så att de som är ansvariga för sociala medier bättre kan förstå hur inlägg/annonser fungerar när de rapporterar till kunder.
Lär dig mer om Kontentino
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Övervaka, publicera och kommunicera med kunder på bloggar, forum, nyhetskällor och sociala medieplattformar – allt på ett och samma ställe.
Kundresan börjar på sociala medier och påverkas starkt av din kundupplevelseleverans. Förvandla en negativ kommentar till en följare och en följare till en förespråkare. Reputations verktyg är snabba att skala upp och enkla att använda för att lansera nationella och lokala kampanjer, lösa problem på internet och engagera den målgrupp som du bryr dig mest om.
Lär dig mer om Reputation
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Facelift Cloud är en förstklassig programvara för social media management som hjälper ditt varumärke att centralisera alla sociala medieaktiviteter i ett verktyg.
Facelift Cloud är ett förstklassigt verktyg för social media management med fler än 2 000 kunder i över 60 länder. Facelift Cloud kombinerar alla komponenter för framgångsrik social media management i en enda programvara. Programvaran hjälper till att hantera alla uppgifter och aktiviteter över alla relevanta kanaler centralt och effektivt. Facelift Cloud gör det möjligt för varumärken, myndigheter och offentliga institutioner att framgångsrikt uppnå sina affärsmål och är lämpligt för företag av alla storlekar tack vare flexibla roll- och administratörssystem.
Lär dig mer om facelift
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Meltwaters verktyg för sociala medier hjälper dig att skapa, hantera och mäta kampanjer och strategier för sociala medier i realtid.
Meltwaters verktyg för hantering av sociala medier gör det möjligt för individer och team att kombinera socialt engagemang med mediebevakning. Skapa engagemang, publicera och övervaka dina sociala medier från en enda plattform. Planera enkelt allt utgående innehåll, samla data från olika sociala medier och håll dig uppdaterad om de samtal som påverkar varumärket. Mät efter hand, med omfattande data om hur varumärket presterar, samt insikter om hur konsumenterna reagerar på kampanjerna.
Lär dig mer om Meltwater
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Kanske världens första AI-drivna sociala medielösning byggd från grunden för utgivare. Maximera trafik och intäkter från sociala medier.
Echobox, en av de kraftfullaste lösningarna för publicering av sociala medier, är utformad exklusivt för utgivare.
Echoboxs avancerade AI-tekniker hjälper utgivare att maximera trafik, intäkter och engagemang från Facebook, Twitter, Instagram och LinkedIn samtidigt som de sparar tid och pengar.
Mer än 800 ledande utgivare över hela världen använder Echobox, inklusive Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde och Conde Nast. Echobox AI är anpassad för varje utgivare som använder tjänsten.
Lär dig mer om Echobox
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Statusbrew är en komplett plattform för social media management
Få full kontroll över alla dina kanaler på Twitter, Instagram, Facebook, LinkedIn och Google My Business med en komplett uppsättning verktyg för social media management på Statusbrew. Planera hela den sociala publiceringen och samla social information för att engagera och vårda relationer med de människor som betyder mest.
Lär dig mer om Statusbrew
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
Hantera sociala medier på företagsnivå på mer än 35 digitala kanaler från en enda Unified-CXM-plattform. Endast med Sprinklr.
Sprinklr är kanske den enda lösningen för social media management i företagsklass som 90 % av världens 100 främsta varumärken litar på. Sprinklr drivs av en av branschens mest avancerade AI-motorer och hjälper varumärken att bygga relationer och följa upp ROI på mer än 35 kanaler från en enda enhetlig plattform för effektivare samarbete mellan sociala mediekonton över flera regioner och undermärken. Lämna punktlösningskaoset bakom dig med Sprinklr, kanske världens första och enda Unified-CXM-plattform.
Lär dig mer om Sprinklr
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering
NapoleonCat är ett kraftfullt verktyg för hantering av sociala medier som är utformat för marknadsförings- och kundserviceteam.
NapoleonCat är ett verktyg för hantering av sociala medier som gör livet enklare för små och medelstora företag, e-handelsföretag, byråer, marknadsförare och privatpersoner över hela världen. NapoleonCats huvudfunktioner är hantering av flera sociala mediekanaler, automatisering av kundservice, analys av marknadsföringsresultat, övervakning och riktmärkning mot konkurrenter, samarbete inom team och automatisering av rapporteringsprocesser. En plattform som ger dig lösningar för Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube och Google My Business.
Lär dig mer om NapoleonCat
...
Läs mer
Funktioner
- Varumärkesspårning
- Hantering av flera konton
- Automatiserad publicering
- Samarbetsverktyg
- Engagemangsspårning
- Integration av sociala medier
- Varningar / Meddelanden
- Kundengagemang
- Inläggsplanering
- Kampanjhantering