I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Dynamiskt inköpssystem

Programvara för anskaffning och inköp hjälper upphandlingsspecialister att hantera RFP och inköpsanmodanprocessen från offert till tilldelning och inköp. Välj och hantera leverantörer, skapa en konkurrenskraftig budgivningsprocess med auktionsverktyg och spåra projektbesparingar med rapporteringspaneler. Köpare som letar efter programvara för anskaffning och inköp kan också vara intresserade av upphandlingsverktyg, inköpssystem, programvara för hantering av försörjningskedjan, programvara för leverantörshantering och programvara för kontraktshantering.

14 resultat
Promena erbjuder moduler för hantering av leverantörsbasen, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Lär dig mer om Promena
Promena tillhandahåller SaaS-baserade lösningar för upphandlingsprocesser, inklusive moduler för leverantörsbaserad hantering, e-inköp, e-upphandling och utgiftsanalyser. Omvandla din upphandlingsprocess och skapa konkurrens, transparens och effektivitet genom att utnyttja Promenas intuitiva och moderna UX/UI-design. Programvaran är utformad och byggd på många års upphandlingskunskap och erfarenhet av ett av de största centrala inköpsföretagen i Turkiet. Lär dig mer om Promena

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Pivot är ett S2P-verktyg som hjälper dig att hålla dina utgifter under kontroll, minska dina leverantörsrisker i stor skala och stärka affärsteamen. Lär dig mer om Pivot
Pivot är en inköpsmjukvara i konsumentklass som hjälper företag att hålla sina utgifter under kontroll samtidigt som de förbättrar sina team. Nativ integration med affärssystem och företagsverktyg möjliggör implementering på bara några veckor. Intuitiva gränssnitt gör att medarbetarna kan ta till sig programmet och slipper utbildning. För finans-, juridik-, compliance- och säkerhetsteam erbjuder Pivot automatiseringar som dramatiskt minskar manuellt arbete och oändliga e-posttrådar. Lär dig mer om Pivot

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Flowie är den ultimata plattformen för inköp och finansiell verksamhet för moderna företag, som centraliserar P2P, O2C och kassaflödeshantering Lär dig mer om Flowie
Flowie är den ultimata plattformen för inköp och finansiell verksamhet för moderna företag. Flowie centraliserar inköp till betalning (P2P), beställning till betalning (O2C) och kassaflödeshantering – allt med en användarupplevelse i konsumentklass. Flowie har global täckning: via plattformen kan fakturor från och till över 60 länder hanteras, samtidigt som den är 100 % skattekompatibel (e-fakturering). Flowie synkroniseras integrerat på några minuter med alla företagets verktyg, utan att det behövs en integratör. Lär dig mer om Flowie

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande.
Workday HCM är en enda, molnbaserad lösning för personalplanering, analys och utförande. Den utgående lösningen används av många Fortune 500- och G2k-företag för att driva verksamheten agilt och effektivt, vilket gör att organisationerna är redo för vad som än händer härnäst. Till skillnad från rigida HR-system eller punktlösningar, levererar Workday endast den kompetensbaserade HCM-grunden och förnyar kontinuerligt för att möjliggöra kundens framgång allt eftersom effekterna av teknik, alternativa arbetsarrangemang och anställdas förväntningar går framåt. Lär dig mer om Workday HCM

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Enkelt men fullt utrustad. Högt rankad programvara för anbudsbegäran (request for proposal, RFP). Tusentals användare förlitar sig på ProcurementExpress.com för effektiv upphandling.
ProcurementExpress.com hjälper dig att få bäst valuta för pengarna från dina leverantörer. Du kan begära, samla in och organisera offerter för specifika projekt. Genom att automatisera anbudsinsamlingen och kommunicera mer effektivt med leverantörerna sparar du både tid och pengar och säkerställer regelrätta revisioner. Funktionerna inkluderar att skapa fall med offertbegäran (request for quote, RFQ), ett nav för livscykelhantering, automatiserade e-postmeddelanden från leverantörer, prisjämförelser, tilldelning av vinnande anbud och en modul för poängsättning av leverantörer. Lär dig mer om ProcurementExpress.com

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Improve supply flow and vendor collaboration with custom onboarding forms, our Supplier Portal, a contract repository, and more.
Precoro helps you ensure that goods and services are acquired on time and on the most favorable terms. Organize a holistic vendor management process that incorporates evaluating and approving suppliers all the way to building strong relationships with them. Plus, create custom onboarding forms, send RFPs, request quotes, store catalogs, and control order statuses. Ensure workflow continuity by integrating Precoro with NetSuite, Xero, QuickBooks, Amazon Business Punch-in, Slack, and other tools. Lär dig mer om Precoro

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Leverantör av AI-drivna samarbetslösningar för optimering av försörjningskedjan och avancerade lösningar för detaljhandelsplanering.
Logility påskyndar den digitala leveranskedjan från produktkoncept till kundtillgänglighet och hjälper företag att ta till sig nya möjligheter, känna igen och reagera på marknadsdynamik och på ett lönsamt sätt hantera sina komplexa globala verksamheter. Logility digitala plattform för försörjningskedja utnyttjar en blandning av artificiell intelligens (artificial intelligence, AI) och avancerad analys för att automatisera planering, påskynda cykeltider, öka precisionen, förbättra verksamhetens prestanda, bryta ner verksamhetssilon och ge större synlighet. Lär dig mer om Logility Platform

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Symfact är en av de ledande leverantörerna av lösningar för kontrakts- och efterlevnadshantering som drivs på en och samma teknikplattform.
Symfact är en av de ledande leverantörerna av lösningar för kontraktshantering och efterlevnadskontroll, som gör det möjligt för företagskunder världen över att maximera intäkter, minimera kostnader och aktivt hantera kontraktsvillkor och -risker, på en och samma teknikplattform. Med Symfact-lösningar kan kunderna effektivt hantera dokumentation, deadlines, budgetar, åtaganden, arbetsflöde, säker åtkomst och analysverktyg relaterade till kontraktshantering och efterlevnad. Lär dig mer om Scanmarket

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Investerare och rådgivare kommer till DealCloud för att stärka sina affärsteam.
DealCloud erbjuder en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärsmöjligheterna för investeringsbankers och riskkapitalbolags affärsteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med ett implementeringsteam som stärker klienterna på plattformen samt ett kontohanteringsteam som driver dem framåt. DealCloud kommer från riskkapital- och investeringsbankvärlden och förstår vad kunderna behöver för att genomföra en affär. Lär dig mer om DealCloud

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Prokuria byggs med inköp-till-upphandlingsprocesser i åtanke; det automatiserar inköps- och leverantörshantering.
Prokuria hjälper inköpsteam med snabbare och optimalt leverantörsval genom att lansera alla typer av inköpsevenemang som RFI, RFQ, RFP, Reverse Auction, Dutch Auction, Dynamic Allocation. Det effektiviserar inköp-till-upphandlingsprocesser, samtidigt som det ökar det interna samarbetet, anpassningen till intressenter och affärshastigheten. Lär dig mer om Prokuria

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Trace One E-Sourcing hjälper detaljhandelns köpare och inköpschefer att hitta innovativa produkter och pålitliga leverantörer.
Trace One E-sourcing är en digital lösning för aktörer i FMCG-branschen. Programvaran hjälper detaljhandelns köpare och inköpschefer att snabbt hitta innovativa produkter och pålitliga leverantörer. De kan förkorta tiden till marknaden, förbättra marginalerna och förhandlingsstyrkan samt få konkurrensfördelar genom att snabbare anpassa sig till nya konsumenttrender. Lär dig mer om Trace One PLM

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform för moderna B2B-köpare och säljare.
e-Procure B2B Blockchain Platform är en helt gratis molnbaserad upphandlingsplattform som gör det möjligt för B2B-köpare och säljare att kommunicera, hantera och handla mer effektivt var som helst och när som helst genom ett säkert blockkedjenätverk. Lär dig mer om e-Procure

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Cloudscene är en datadriven marknadsplatsplattform som gör det enkelt att köpa in och jämföra nätverkstjänster.
Cloudscene är en datadriven marknadsplatsplattform som förändrar hur företag köper nätverkstjänster. Genom att effektivisera inköp och förenkla säljaktiviteter banar Cloudscene väg för starkare kontakter, enklare uppföljning och hantering, starka och agila team, tids- och kostnadseffektivitet och ökad produktivitet för framåttänkande organisationer. Plattformen backas upp av oöverträffad marknadsinformation eftersom de bästa affärsbesluten är baserade på kraftfulla data. Lär dig mer om Cloudscene

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar
Inbäddad total ägandekostnad, nettonuvärde och nyckeltal i en visuell beslutsmodell. Inkluderar projektförberedelser och delegerade arbetsflöden (delegation of authority, DOA) för högkostnadsinköp.
Inköpsverktyg (source-to-order) utformat för företag från tillverkningssektorer. Stöder direkta och indirekta inköp. Sviten täcker total ägandekostnad, nettonuvärde och nyckeltal i en visuellt staplad beslutsmodell. Systemet inkluderar projektförberedelser och delegerade arbetsflöden (delegation of authority, DOA) för högkostnadsinköp. Bidrar till att behålla kategorikunskaper och strategiska inköpskunskaper i företaget. Intuitivt gränssnitt, ingen utbildning krävs för att starta drift. Lär dig mer om ESSA

Funktioner

  • Inköpsorderhantering
  • Upphandlingshantering
  • Samarbetsverktyg
  • Efterlevnadskontroll
  • Leverantörskvalifikation
  • Arbetsflödeshantering
  • Spenderingshantering
  • Rekvisitionshantering
  • Citat / uppskattningar