I 18 år har vi hjälpt företag
välja bättre programvara

Programvara för säljprognoser

Programvara för säljprognoser hjälper företag med planering, budgetar och scenarioanalyser. Denna typ av programvara används ofta för kostnads- och intäktsprognoser och hjälper dig att analysera efterfrågan med hjälp av verktyg för modellering och styrkort. Företag som letar efter Programvara för säljprognoser kommer sannolikt också att dra nytta av programvara för säljverktyg som automatiserar försäljningsuppgifter, BI-system, rapporteringsverktyg, beslutsstödssystem och Verktyg för datavisualisering.

Sverige Visa lokala produkter
38 resultat
Ligg steget före med Pipedrives försäljnings-CRM! Prognostisera dina intäkter samtidigt som du förhindrar att prospekten svalnar. Lär dig mer om Pipedrive
Pipedrive är ett CRM för försäljning som hjälper dig att ligga steget före! Med tydliga rapporter och smarta säljverktyg som skapats av säljare för säljare kan du planera framåt, prioritera dina aktiviteter samt förhindra att möjligheter faller mellan stolarna och affärer svalnar. Enligt våra rapporter minskar tiden våra användare tar att driva affärerna till avslut i genomsnitt med 47 % inom det första året med Pipedrive. Men varför lita på oss? Testa Pipedrive gratis i 14 dagar och se själv! Lär dig mer om Pipedrive

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Zoho CRM ger team möjligheten att utnyttja AI-drivna försäljningsfunktioner som ökar konverteringsgraden med 300 % och ökar intäkterna. Lär dig mer om Zoho CRM
Zoho CRM ger små och stora organisationer en komplett lösning för hantering av kundrelationslivscykeln. Skapa flera instrumentbrädor med olika layouter med direkt åtkomst från din hemsida. Sätt upp mål, skapa prognoser, analysera trender, gör jämförelser och extrahera rapporter. Lär dig mer om Zoho CRM

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Capsule är ett smart, enkelt webbaserat CRM. Gratis konto tillgängligt för upp till två användare, eller betalda konton från 15 USD per månad. Lär dig mer om Capsule
Capsule är ett smart, enkelt CRM som används av tusentals företag runt om i världen för att bygga upp starkare kundrelationer, öka försäljningen och spara tid. Det inkluderar försäljningsprognoser samt en visuell försäljningspipa så att ditt team kan fokusera på att vinna affärer. Den integreras med över 1 000 verktyg som Google G-Suite för e-post och Zapier för marketing automation. Betalda konton från 15 USD per månad. Lär dig mer om Capsule

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Öka tillväxten med Sales Cloud 360, den bästa försäljningslösningen i klassen, som förbättrar säljarnas produktivitet på en världsledande CRM-plattform.
Få insyn i realtid i ditt teams pipeline och prognostisera med precision så att du kan känna dig säker på att din verksamhet kommer att växa. Öka tillväxten med Sales Cloud 360, en av de ledande försäljningslösningarna i sin klass. Programvaran har hjälpt till att stärka förstklassiga säljteam på en av världens främsta CRM-plattformar. Företag av alla storlekar, inom alla branscher och på alla platser kan uppnå värden snabbare med Sales Cloud 360. Du får också tillgång till över 150 000 säljorganisationer och en gemenskap med 2 miljoner användare som brinner för ökad försäljning. Lär dig mer om Salesforce Sales Cloud

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
NetSuite erbjuder, som världsledande molnbaserad ERP, den insyn och kontroll som krävs för att fatta smarta beslut, snabbt och tryggt.
NetSuite är en heltäckande molnbaserad programvara för hantering av företag som hjälper över 41 000 organisationer att driva sin verksamhet mer effektivt. NetSuite automatiserar centrala processer och ger realtidsinsyn i verksamheten och det ekonomiska resultatet. Med en enda, integrerad programsvit för hantering av redovisning, orderbehandling, lagerstyrning, produktion, logistik med mera, ger NetSuite företag en tydlig insyn i sina data och fullständig kontroll över verksamheten. Lär dig mer om NetSuite

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara för marknadsföring, försäljning och service för att generera, engagera, vårda och konvertera leads.
EngageBay är en enkel och prisvärd allt i ett-CRM-programvara med marknadsföring, försäljning och service. Programvaran är byggd för småföretag och startups för att generera, engagera, och vårda webbesökare och göra dem till nöjda kunder. Generera leads med leadgenereringsformulär och popup-fönster, engagera webbesökarna med hjälp av snygga startsidor, vårda dem med engagerande e-postmeddelanden och automatisera din marknadsföringstratt med marketing automation – allt från en enda lättanvänd plattform. Lär dig mer om EngageBay CRM

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Freshsales CRM är fullpackad med funktioner och ett mycket intuitivt UI så att du inte behöver växla mellan flera verktyg för att driva ditt företag.
Freshsales är en CRM-programvara för försäljning från Freshworks. Med ett mycket intuitivt UI och en kraftfull funktionsuppsättning som inkluderar AI-baserad lead-poängsättning, direktförbindelse för visuella affärer och intelligent automatisering av arbetsflöde ger Freshsales företagen allt de behöver för att hantera sin försäljning i ett problemfritt paket. Freshsales är betrodd av över 15 000 företag från över 80 länder. Några företag som använder Freshsales är Dyson, Best Western Hotels & Resorts, Purdue University och WallyPark. Lär dig mer om Freshsales

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Sales Hub tillhandahåller e-postspårning, sökning i databaser med potentiella kunder, delning av presentationer, automatisk uppringare med samtalsinspelning och loggning.
Förbättra din försäljningsprocess med Sales Hub, ett kraftfullt och lättanvänt försäljnings-CRM som inkluderar verktyg för säljengagemang, funktionalitet för konfiguration, prissättning och offert (configure, price and quote, CPQ) samt robust säljanalys och rapportering för växande team. Sales Hub bygger på den ledande HubSpot CRM-plattformen där du kan samla in kunddata, verktyg och team i ett centralt registersystem. Oavsett om det gäller strategier, tjänster eller programvara har HubSpot allt du behöver för en bättre tillväxt. Lär dig mer om HubSpot Sales Hub

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Den anpassningsbara lösningen från början till slut som hjälper säljteamen att hantera allt sitt arbete från prognosering till processer efter försäljning.
På monday CRM Work OS kan säljcheferna snabbt övervaka alla sina teams pågående affärer. Börja inom en timme med färdiga försäljningsmallar. Använd sedan inbyggda arbetsflödesanalyser för att fatta bättre datadrivna beslut om dina prioriteringar. Den här dra och släpp-plattformen är det enklaste sättet för att maximera teamets potential och erbjuder omedelbar tydlighet om din pipeline, prognostiserade och faktiska intäkter, affärer efter representant och teamkapacitet. Lär dig mer om monday CRM

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Sök mindre. Sälj mer.
Lusha hjälper affärsspecialister att etablera en snabb och verklig kontakt med sina leads, kontakter och kandidater. B2B-kontakter baseras på förtroende. Lusha hjälper dig att bygga det förtroendet med hjälp av enkla verktyg som gör att du kan berika och verifiera affärsprofiler. Idag förändrar över 250 000 säljare, rekryteringschefer och marknadsförare sitt sätt att kommunicera med sina leads, kontakter och kandidater varje dag med Lusha. Lär dig mer om Lusha

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Firefish Software: En kombinerad CRM-programvarulösning för marknadsföring och rekrytering som förändrar hur företag rekryterar.
Firefish Software är en kombinerad rekryteringsmarknadsföring och CRM-programvara som förändrar hur företag rekryterar. För att växa på dagens hektiska marknad behöver dina rekryterings- och marknadsföringskanaler sömlöst anpassas och hanteras från en plats. Firefish Software kombinerar din rekryteringsmarknadsföring, ATS och CRM så att du lockar en konstant ström av nya kandidater och vårdar dem i deras drömjobb innan någon annan gör det. Är du redo att rekrytera på Firefishs sätt? Lär dig mer om Firefish

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
En av de ledande webbaserade programvarorna för inkomsthantering och dynamisk prissättning som används av semesteruthyrningschefer över hela världen för att öka inkomsterna.
PriceLabs är en kraftfull webbaserad programvara för inkomsthantering och dynamisk prissättning för semester- och korttidsuthyrning som integreras med olika fastighetsförvaltningssystem. Ett datadrivet tillvägagångssätt, automationsregler och anpassningar för att hantera prissättning och begränsningar av vistelsen hjälper semesteruthyrningarsföretag att öka intäkterna och spara tid. Med integrationer för en växande lista av kanaler och fastighetsförvaltningssystem är du bara några klick från automatiserad inkomsthantering. Lär dig mer om PriceLabs

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Programvara för försäljningsprognoser som förser säljteam med information och visualisering för att fatta bättre beslut.
Få bättre insikt och insyn i försäljningsresultaten så att du kan maximera intäkterna. Med inbyggda kapacitets- och kvotmodeller kan du genomföra scenarioanalyser för att visualisera hur förändringar avseende ökningar, bemanning och uppnående påverkar slutresultatet. Använd en datadriven modell för att analysera, tilldela och optimera områden för säljare. Motivera ditt säljteam med ”perfekt anpassade” kvotmål. En av ledarna i Gartners 2018 Magic Quadrant för molnbaserade FP&A-lösningar. Lär dig mer om Workday Adaptive Planning

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Driv fokus, skapa möjligheter för dina team och reagera snabbare med Clarizens arbetsledningslösningar för företag.
Clarizen är en molnbaserad samarbetslösning för arbetsledning. Den enda anpassningsbara lösningen på marknaden för att företag snabbt ska kunna omvandla idéer till strategier, planer och åtgärder för att reagera på förändrade marknadsförhållanden. Dina team kan arbeta som de vill och du kommer att ha insyn i alla dina arbetsflöden i realtid. Att hålla alla engagerade och fokuserade så att resultaten levereras snabbare och företagets mål och kundernas förväntningar överträffas. Passar bäst för företag med över 50 anställda Lär dig mer om Planview AdaptiveWork

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
En enkel ekonomisk instrumentpanel för ditt företag. Skapa smarta budgetar och säljmål och spåra gentemot planen. Synkar med QBO och Xero.
LivePlan förenklar affärsplanering, budgetering, prognostisering och prestandaspårning för små och nystartade företag. Sätt upp affärsmål, jämför resultaten med branschriktmärken och se alla dina nyckeltal i en lättanvänd instrumentpanel, så att du vet exakt vad som händer i verksamheten. Mindre än 20 USD/månad. Lär dig mer om LivePlan

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Den har säljpipa, leadspårning, flerkanalskommunikation med mera.
amoCRM är världens kanske första meddelandeappdrivna CRM. Med flerkanalskommunikation kan du kommunicera via meddelandeappar, e-postmeddelanden och samtal från en och samma app. Nu kan varje interaktion med dina kunder vara en personlig dialog. Dessutom älskar chefer amoCRMs kraftfulla analys-, rapporterings- och automatiseringsverktyg. En jättebra lösning för att utnyttja meddelandeappar i sin försäljning för entreprenörer och små och medelstora företag. Lär dig mer om Kommo

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Teamgate är ett av de enklaste, smartaste och starkaste CRM-systemen för försäljning. Lätt att använda, lätt att hantera verksamhetens tillväxt.
Teamgate är ett enkelt och transparent, webbaserat, heltäckande CRM-system för försäljning, med funktionalitet som guidar dig genom hela försäljningsprocessen från början till slut. Anslut, organisera, forska i och analysera dina leads inifrån ett otroligt smart, helt integrerat system, och avsluta affärer snabbare, på ett mer avancerat och användarvänligt sätt. Teamgates integrerade försäljningsstack inkluderar tillgång till Zendesk, Mailchimp, Zapier och andra kraftfulla funktioner som krossar dina säljmål varje dag. Lär dig mer om Teamgate

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Salesflare är ett intelligent CRM-verktyg för försäljningsprognoser, för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete.
Salesflare är ett intelligent CRM-verktyg för försäljningsprognoser, för små och medelstora B2B-företag som vill sälja mer genom mindre arbete. Salesflare gör det otroligt enkelt att ha en tydlig och visuell översikt över din pipeline och förutsäga vilka intäkter du kommer att få. Lösningen håller också automatiskt reda på historiken för varje säljtillfälle, så att du har koll på varje affär och kan göra uppföljningar som ett proffs. Du behöver bara skriva e-postmeddelandena, genomföra försäljningen och dricka kaffet. Lär dig mer om Salesflare

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Känd som Europas mest flexibla CRM, erbjuder Efficy en helt anpassningsbar lösning för hantering av kundrelationer, vilket ökar de anställdas möjligheter.
Äntligen en CRM-lösning som anpassar sig efter dina behov! Efficy är en viktig aktör på den europeiska CRM-marknaden. Med vårt anpassningsbara utbud av lösningar har vi redan lockat över 13 500 kunder och 330 000 användare i 60 länder. Efficy CRM är lätt att använda och kan anpassas till alla organisationer, utifrån individuell storlek och specifika behov. Detta ger er en möjlighet att expandera och utveckla företaget på ett strukturerat sätt. Slösa inte tid på att organisera data – stärk personalen och få företaget att växa med Efficy Enterprise. Lär dig mer om Efficy CRM

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Float är en visuell, korrekt och intuitiv tilläggslösning som ger dig kassaflödesprognoser, budgetering och kassahantering för Xero, QBO och FreeAgent.
Float är ett prisbelönt verktyg för kassaflödesprognoser, kassaflödesbudgetering och kassaflödeshantering som endast kan användas med Xero, QuickBooks Online eller FreeAgent. Visa ditt kassaflöde dagligen, veckovis och månadsvis, få en scenarioplan med bara ett klick och förutse upp till 3 år framåt. Eftersom Float läser av belopp och förväntade datum på varje faktura får du detaljerade och genomförbara insikter i ditt kassaflöde som du sedan kan dela med din bank, investerare eller styrelse. Lär dig mer om Float Cash Flow

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Business Plan Software för Windows. Generera din fullständiga finansiella prognos per land och ekonomisk sektor.
Business Plan Software for Windows. Den genererar den finansiella prognosprognosen, inklusive budgetar, finansiell utvärdering och kassaflöde per land och ekonomisk sektor. Den använder Excel och Word och har en onlinemanual med exempel, fall och referenser. Ditt projekt finns på din PC och inte i molnet. Inget abonnemang, bara en betalning. Länder: alla, Valuta: alla, Gränssnitt och rapporteringsspråk: engelska, franska, spanska, italienska, o portugisiska. Lär dig mer om Intecplan

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
– Höj säljarnas resultat och utveckling en nivå – Accelerera intäkter och framgångsrika resultat – Fånga 'marknadens röst'
Slutför fler affärsavtal – på distans. Refract öppnar den svarta lådan med intäktsintelligens – det analyserar samtal, demonstrationer och möten för att höja säljarnas resultatnivå, accelererar intäkter och framgångsrika resultat och levererar strategisk affärsintelligens låst i samtal. Lär dig mer om Refract

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Autonomous Business Monitoring-plattformen identifierar intäktskritiska problem med hjälp av AI/ML och ger varningar och prognoser i realtid.
Anodot övervakar alla dina data i realtid för blixtsnabb identifiering av specifika incidenter som påverkar dina intäkter. Anodot är en avancerad AI-plattform som har utformats för att övervaka, analysera och korrelera 100 % av företagsdata i realtid, vilket dramatiskt förbättrar prestandan och tillförlitligheten i din verksamhet. Anodot övervakar intäkter och kostnader, samarbetspartners och närstående bolag samt användarupplevelser inom datacentrerade branscher som följande: Ad-tech, Fin-tech, e-handel, gaming, onlineverksamhet och telekommunikation. Lär dig mer om Anodot

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Investerare och rådgivare kommer till DealCloud för att stärka sina affärsteam.
DealCloud erbjuder en plattform, tjänster och expertis för att stärka affärsmöjligheterna för investeringsbankers och riskkapitalbolags affärsteam. Plattformen är särskilt utformad för detta mål. Med ett implementeringsteam som stärker klienterna på plattformen samt ett kontohanteringsteam som driver dem framåt. DealCloud kommer från riskkapital- och investeringsbankvärlden och förstår vad kunderna behöver för att genomföra en affär. Lär dig mer om DealCloud

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering
Avercast Sales Forecasting Software helps you know what your upcoming demand is and avoid stock-outs or excess inventory.

Funktioner

  • Prognoser
  • Anpassningsbara rapporter
  • Rörledningshantering
  • Data Import/Export
  • Hantering av möjligheter
  • Lead-hantering
  • Statistisk analys
  • Försäljningsrapporter
  • Datavisualisering
  • Modellering och simulering