Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Programvara för fjärrsupport

Programvara för fjärrsupport hjälper IT-personal att tillhandahålla stöd för fjärrdatorer med verktyg som skärmdelning, textchatt och övervakning. System för fjärrsupport inkluderar funktioner för onlinemöten och utbildningsverktyg, ljud- och videoinspelning samt ritverktyg. Använd Capterra för att hitta ett system för fjärrsupport som fungerar för ditt företag i Sverige. Förutom fjärrsupportprogram kan kunderna också vara intresserade av programvara för kundrelationshantering, kundtjänstsystem, CRM-system online, kunskapshanteringsprogram, Call Center-system, helpdesk-system, program för klagomålshantering, spårningsprogram, ITSM-verktyg och live-chattprogram.

34 resultat

NinjaOne samarbetar med TeamViewer och Splashtop för att tillhandahålla en sömlös upplevelse för fjärrövervakning och hantering. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaRMM är en intuitiv fjärrövervaknings- och hanteringsprogramvara för funktionstjänstleverantörer (MSP), små och medelstora företag för att proaktivt hantera IT-problem oavsett var du befinner dig. Få direkt åtkomst till dina klientenheter via RDP eller integrerad TeamViewer/Splashtop. Dessa lösningar levereras tillsammans med Ninja för att ge obevakad eller övervakad åtkomst och har stöd för både Windows och Mac. (175 USD/månad minimum) Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support. Lär dig mer om FixMe.IT
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshantering, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Remote Access Plus är en säker fjärrsupportlösning som låter dig fjärrstyra datorer var som helst i världen Lär dig mer om ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus är en säker och omfattande fjärrsupportlösning för företag som hjälper systemadministratörer och IT-kundtjänstekniker att felsöka Windows-, Mac- och Linux-datorer från en central plats. Kraftfullt byggda verktyg som avancerad fjärrskrivbordsdelning, fjärrkommandoprompt, register, Wake on LAN, fjärravstängning, filhanterare med mera möjliggör utmärkt fjärrhjälp och minskar felsökningstiden från dagar till minuter. Lär dig mer om ManageEngine Remote Access Plus

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper mer än 40 000 företag över hela världen att skapa fantastisk fjärrkundtjänst.
Freshdesk är en molnbaserad hjälpdesk som gör det möjligt att erbjuda kundservice oavsett var du befinner dig. Genom att använda Freshdesk på din bärbara dator eller mobiltelefon kan du hjälpa dina kunder via e-post, telefon, webb, sociala medier, livechatt, chattrobotar och meddelandekanaler som WhatsApp eller Facebook Messenger, från en enda plattform. Automatisera arbetsflöden, samarbeta med sammanhang, ställ in praktiska självbetjäningsalternativ och integrera med verktygen Zoom eller TeamViewer för att erbjuda smidig fjärrsupport. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Sätt kundservice i centrum för ditt företag. Gör representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder mer engagerade.
Zoho Desk är en webbaserad kundtjänstapplikation som hjälper ditt företag att bygga starkare relationer med kunder. Med Zoho Desk blir representanter mer produktiva, chefer mer effektiva och kunder får fler möjligheter. Det är anpassningsbart, behagligt att använda och det kostar inte en förmögenhet. Zoho Desk ingår i Zohos starka svit med över 40 olika program för företagsverksamhet och ger dig möjlighet att sätta kundservice i centrum för ditt företag. Lär dig mer om Zoho Desk

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen.
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
En webbkonferenslösning som ger dig möjlighet att anordna interaktiva webbmöten och organisera engagerande webinarer för en bredare publik.
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon applikation för att delta i ett möte eller webinar. Ha dina möten nära till hands med hjälp av skrivbordsinsticksprogrammet för Windows och Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-tillägg, Firefox-tillägg, inbäddningswidget och kalenderintegreringar. Inbäddad webinarregistrering, enkäter, frågor och svar, taltillåtelse, inspelaning, djupgående analyser osv. Lär dig mer om Zoho Meeting

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar.
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Splashtop erbjuder fjärråtkomst och support för affärsprofessionella och IT-team
Splashtop är en omfattande mjukvaruplattform som erbjuder robusta tjänster för fjärråtkomst och fjärrsupport. Globalt erkänd, den betjänar över 30 miljoner kunder från alla hörn av världen, inklusive stora företag och småskaliga företag. Splashtop är utformat för att tillgodose en mängd användningsfall, från enskilda användare som söker personlig fjärråtkomst till IT-professionella som behöver avancerade supportmöjligheter. Splashtop är ISO-certifierad, SOC 2 och GDPR-compliant Lär dig mer om Splashtop

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthantering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Remote PC är en snabb och säker fjärråtkomstlösning för konsumenter och både små och stora företag.
RemotePC är en snabb och säker fjärråtkomstlösning som gör det möjligt för konsumenter, företag och IT-yrkesverksamma att få åtkomst till och styra sina PC- och Mac-datorer på distans från alla enheter, inklusive iOS/Android. Anslut till dina fjärrdatorer för att arbeta hemifrån eller varifrån som helst. Med RemotePC kan du komma åt dina fjärrdatorer direkt via webben utan krav på någon programinstallation. Inkluderar prisplaner för konsumenter samt för små och stora företag Lär dig mer om RemotePC

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Atera är en utmärkt allt i ett-lösning för IT-support på distans för MSP och interna IT-team. Du kan prova den gratis idag.
Atera är ett utmärkt allt i ett-verktyg för IT-support på distans för IT-tjänstleverantörer och interna IT-team. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: Fullständig hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), fjärråtkomst, PSA, kundtjänst och ärendehantering, chatt, nätverksupptäckt, rapporter, fakturering och mycket mer. Arbeta smartare med Atera RMM. Starta din kostnadsfria, 30 dagar långa testperiod idag. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s programförvara för fjärrsupport för att hantera och automatisera IT. Skaffa din demo idag.
Maximera IT-effektiviteten och spara värdefull tid genom att nå alla slutpunkter säkert, snabbt och utan att påverka användarproduktiviteten med Kaseya VSA. Lös användarproblem i realtid. Hantera enheter oavsett plats och nå enheter bakom brandväggar och hemma. Få fjärråtkomst till slutpunkter och arbeta bakom kulisserna utan att störa slutanvändaren. Få säker och tillförlitlig åtkomst till slutpunkter med rollbaserad och policybaserad kontroll över vem som har behörighet. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Ett ledande fjärrsupportverktyg som ger dig omedelbar åtkomst till fjärranslutna maskiner var som helst, på vilken enhet som helst.
En kraftfull och enkel plattform för fjärrsupport som ger dig omedelbar åtkomst till fjärrservrar och arbetsstationer från webbappen eller mobilappen. Fullspäckad med funktioner som filöverföring, stöd för flera skärmar, användarchatt, varningar, automatiska åtgärder och avancerad automatisering. Obegränsat antal samtidiga fjärrsessioner. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Programvara för fjärråtkomst som hjälper IT-PROFFS att ge hjälp överallt. Automatisk åtkomst, filöverföring, flera anslutningar.
Iperius Remote är en programvara som ger fjärrhjälp eller fjärråtkomst när som helst och var som helst. Låg latens och snabba dataöverföringar garanteras och gör att du kan arbeta lika snabbt som om du fanns på plats. Det är en lättanvänd, skalbar och säker fjärrprogramvara som möjliggör anslutning till obevakade enheter. Iperius Remote har också ett oslagbart pris och kan anpassas helt efter ditt varumärke. Lär dig mer om Iperius Remote

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter. Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsystem för att hantera kundsupport. Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder. Lär dig mer om Faveo Helpdesk

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Lösning för fjärrstöd och ärendehantering finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar.
Speciellt utformat för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Till skillnad från andra PSA-leverantörer på marknaden byggs Naverisks webbaserade ärendehanteringskomponenter upp från grunden i produkten. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Säker programvara för snabbmeddelanden, för affärskommunikation i ett privat teamnätverk med många kontrollfunktioner.
Brosix är den perfekta lösningen för alla företag som behöver avancerade säkerhetsåtgärder för sin dagliga kommunikation. Brosix förser företag med ett slutet nätverk och P2P-kryptering, vilket skyddar dem från inkräktare och dataläckor. Affärsplanen omfattar alla appfunktioner och många företagsfunktioner, såsom ett privat teamnätverk och användarfunktionskontroll. Premium-planen innehåller alla tillgängliga app- och företagsfunktioner plus avancerade kontrollfunktioner för säkra samarbeten. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Lösenordshanterare med särskilda rättigheter för företag
ManageEngine Password Manager Pro är en webbaserad lösning för lösenordshantering med särskilda rättigheter som är skräddarsydd för företag. Programvaran lagrar och hanterar känslig information på ett säkert sätt, t.ex. delade lösenord, dokument och digitala identiteter. Password Manager Pro är en komplett lösning för att kontrollera, hantera, övervaka och granska hela livscykeln för åtkomst med särskilda rättigheter. I ett enda paket erbjuds tre lösningar – kontohantering med särskilda rättigheter, fjärråtkomsthantering och sessionshantering med särskilda rättigheter. Lär dig mer om ManageEngine Password Manager Pro

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas.
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden
Loop Email hjälper ditt team att effektivt hantera dina kundmejl tillsammans.
Har du svårt att skriva e-postmeddelanden till kunder? Prova en delad inkorg – där du kan dela och hantera dina kundmejl tillsammans med ditt team. Att dela ditt offentliga e-postkonto (som info@ eller support@) ger tydligt ägarskap över ditt offentliga e-postkonto samtidigt som du kan tilldela e-postmeddelanden till en annan person. Varje tilldelad e-post kommer att stå under namnet på den person som är ansvarig för den, så att alla i teamet vet vem som är ansvarig för ett e-postmeddelande. Du kan också lämna sidokommentarer utan att kunden vet om det. Lär dig mer om Loop Email

Funktioner

  • Diagnos verktyg
  • Inspelning av session
  • Fildelning
  • Undersökningar och feedback
  • Sessionsöverföring
  • Rapportering och analys
  • Obemannad tillgång
  • Åtkomstkontroller / behörigheter
  • Samarbetsverktyg
  • Kontroll och hantering remote
  • Real-Time Notifications
  • Chatt och meddelanden