Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Fjärrsupport-program

35 resultat
Ett ledande fjärrsupportverktyg som ger dig omedelbar åtkomst till fjärranslutna maskiner var som helst, på vilken enhet som helst. Lär dig mer om Pulseway
En kraftfull och enkel plattform för fjärrsupport som ger dig omedelbar åtkomst till fjärrservrar och arbetsstationer från webbappen eller mobilappen. Fullspäckad med funktioner som filöverföring, stöd för flera skärmar, användarchatt, varningar, automatiska åtgärder och avancerad automatisering. Obegränsat antal samtidiga fjärrsessioner. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
NinjaOne samarbetar med TeamViewer och Splashtop för att tillhandahålla en sömlös upplevelse för fjärrövervakning och hantering. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaRMM är en intuitiv fjärrövervaknings- och hanteringsprogramvara för funktionstjänstleverantörer (MSP), små och medelstora företag för att proaktivt hantera IT-problem oavsett var du befinner dig. Få direkt åtkomst till dina klientenheter via RDP eller integrerad TeamViewer/Splashtop. Dessa lösningar levereras tillsammans med Ninja för att ge obevakad eller övervakad åtkomst och har stöd för både Windows och Mac. (175 USD/månad minimum) Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthant ering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support. Lär dig mer om FixMe.IT
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri ng, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Remote PC är en snabb och säker fjärråtkomstlösning för konsumenter och både små och stora företag. Lär dig mer om RemotePC
RemotePC är en snabb och säker fjärråtkomstlösning som gör det möjligt för konsumenter, företag och IT-yrkesverksamma att få åtkomst till och styra sina PC- och Mac-datorer på distans från alla enheter, inklusive iOS/Android. Anslut till dina fjärrdatorer för att arbeta hemifrån eller varifrån som helst. Med RemotePC kan du komma åt dina fjärrdatorer direkt via webben utan krav på någon programinstallation. Inkluderar prisplaner för konsumenter samt för små och stora företag Lär dig mer om RemotePC

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Splashtop (SOS) är en kostnadseffektiv och pålitlig programvarulösning för fjärrstöd för IT, support och kundtjänst. Lär dig mer om Splashtop SOS
Splashtop SOS är en prisvärd programvarulösning för fjärrstöd för IT, supportteam och supportavdelningar. Anslut säkert till dina användares datorer och mobilenheter med en enkel sessionskod eller med obevakad åtkomst när som helst. Splashtop SOS erbjuder bland annat följande: + Högpresterande fjärråtkomst + Fjärrgranskning av iOS-skärmar i realtid + Fjärranslutning till Android-enheter + Robust säkerhet + Filöverföring + Omstart och återanslutning på distans + Licensieras per tekniker Kom igång med en gratis provperiod. Lär dig mer om Splashtop SOS

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Remote Access Plus är en säker fjärrsupportlösning som låter dig fjärrstyra datorer var som helst i världen Lär dig mer om ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus är en säker och omfattande fjärrsupportlösning för företag som hjälper systemadministratörer och IT-kundtjänstekniker att felsöka Windows-, Mac- och Linux-datorer från en central plats. Kraftfullt byggda verktyg som avancerad fjärrskrivbordsdelning, fjärrkommandoprompt, register, Wake on LAN, fjärravstängning, filhanterare med mera möjliggör utmärkt fjärrhjälp och minskar felsökningstiden från dagar till minuter. Lär dig mer om ManageEngine Remote Access Plus

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
RemoteView är det enklaste sättet för att styra och få åtkomst till mobilenheter på distans var som helst i världen. Lär dig mer om RemoteView
RemoteView är en tjänst som låter dig få fjärråtkomst till dina datorer och mobilenheter via din internetanslutning, oavsett tid och plats. Du kan enkelt kontrollera dina datorer och mobilenheter i realtid på ett snabbt och säkert sätt. Allt du behöver göra är att installera agenten på dina fjärrdatorer, Android-enheter och servrar. Lär dig mer om RemoteView

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
RemoteCall är en molnbaserad lösning för fjärrsupport som skapar en bro mellan agenter och kunder. Stöder klientdatorer, mobila enheter och kamera. Lär dig mer om RemoteCall
Förbättra din verksamhet, från dina datorer, mobila enheter, hemsidor och appar, med RSUPPORTs revolutionerande fjärrserviceteknik. Flaggskeppsprodukten, RemoteCall WebViewer, har tagits emot väl och lovordats av alla typer av företag, regeringar, offentliga institutioner, tillverkare samt organisationer inom finans och utbildning, för sin imponerande snabbhet, tillförlitlighet och säkerhet. Lär dig mer om RemoteCall

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
ManageEngine PAM360. Komplett åtkomstsäkerhet med särskilda rättigheter för IT-avdelningar på företag. Lär dig mer om ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 är en omfattande säkerhetslösning för åtkomst med särskilda rättigheter för IT-team på företag. Programvaran erbjuder företagen fullständig åtkomsthantering med särskilda rättigheter och underlättar en djup korrelation mellan data för åtkomst med särskilda rättigheter och övergripande nätverksdata från en enda central konsol. Förutom att garantera en strikt åtkomstsäkerhet hjälper PAM360 även företagen att klara efterlevnadsrevisionerna genom att tillhandahålla olika efterlevnadsrapporter som förmedlar säkerhet inom organisationen. Lär dig mer om ManageEngine PAM360

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper mer än 40 000 företag över hela världen att skapa fantastisk fjärrkundtjänst.
Freshdesk är en molnbaserad hjälpdesk som gör det möjligt att erbjuda kundservice oavsett var du befinner dig. Genom att använda Freshdesk på din bärbara dator eller mobiltelefon kan du hjälpa dina kunder via e-post, telefon, webb, sociala medier, livechatt, chattrobotar och meddelandekanaler som WhatsApp eller Facebook Messenger, från en enda plattform. Automatisera arbetsflöden, samarbeta med sammanhang, ställ in praktiska självbetjäningsalternativ och integrera med verktygen Zoom eller TeamViewer för att erbjuda smidig fjärrsupport. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Wrike är en programvara för fjärrstöd med anpassade förfrågningsformulär, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatisk rapportering och över 400 integrationer.
Wrike är en fjärrsupportprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare litar på. Stöd ditt team på distans med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diag ram, tidsuppföljningsrapporter, realtidsuppdateringar och automatisk tilldelning på ett och samma ställe. Integrera Wrike med över 400 applikationer så att dina team kan fortsätta använda de verktyg de förlitar sig på varje dag. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
En webbkonferenslösning som ger dig möjlighet att anordna interaktiva webbmöten och organisera engagerande webinarer för en bredare publik.
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon applikation för att delta i ett möte eller webinar. Ha dina möten nära till hands med hjälp av skrivbordsinsticksprogrammet för Windows och Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-tillägg, Firefox-tillägg, inbäddningswidget och kalenderintegreringar. Inbäddad webinarregistrering, enkäter, frågor och svar, taltillåtelse, inspelaning, djupgående analyser osv. Lär dig mer om Zoho Meeting

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Atera är en utmärkt allt i ett-lösning för IT-support på distans för MSP och interna IT-team. Du kan prova den gratis idag.
Atera är ett utmärkt allt i ett-verktyg för IT-support på distans för IT-tjänstleverantörer och interna IT-team. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: Fullständig hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), fjärråtkomst, PSA, kundtjänst och ärendehantering, chatt, nätverksupptäckt, rapporter, fakturering och mycket mer. Arbeta smartare med Atera RMM. Starta din kostnadsfria, 30 dagar långa testperiod idag. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s programförvara för fjärrsupport för att hantera och automatisera IT. Skaffa din demo idag.
Maximera IT-effektiviteten och spara värdefull tid genom att nå alla slutpunkter säkert, snabbt och utan att påverka användarproduktiviteten med Kaseya VSA. Lös användarproblem i realtid. Hantera enheter oavsett plats och nå enheter bakom brandväggar och hemma. Få fjärråtkomst till slutpunkter och arbeta bakom kulisserna utan att störa slutanvändaren. Få säker och tillförlitlig åtkomst till slutpunkter med rollbaserad och policybaserad kontroll över vem som har behörighet. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Erbjud fjärrstöd åt dina klienter och deras datorer och använd fjärråtkomst för att hjälpa slutanvändare. Hantera datorer från praktiskt taget alla enheter.
Splashtop fjärrstöd är en kraftfull programvarulösning för fjärrsupport för MSP och IT. Använd Splashtop för att fjärrhantera Windows- och Mac-datorer och obemannad åtkomst när som helst till fjärrstöd för slutanvändare med en lösning som är snabb, säker, pålitlig och till ett pris (spara upp till 80 % jämfört med andra jämförbara fjärrsupportlösningar). Kom igång med en gratis provperiod. + Inkluderar även gratis snabbsupportverktyg för support på begäran. Lär dig mer om Splashtop Remote Support

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Lösning för fjärrstöd och ärendehantering finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar.
Speciellt utformat för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Till skillnad från andra PSA-leverantörer på marknaden byggs Naverisks webbaserade ärendehanteringskomponenter upp från grunden i produkten. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Säker programvara för snabbmeddelanden, för affärskommunikation i ett privat teamnätverk med många kontrollfunktioner.
Brosix är den perfekta lösningen för alla företag som behöver avancerade säkerhetsåtgärder för sin dagliga kommunikation. Brosix förser företag med ett slutet nätverk och P2P-kryptering, vilket skyddar dem från inkräktare och dataläckor. Affärsplanen omfattar alla appfunktioner och många företagsfunktioner, såsom ett privat teamnätverk och användarfunktionskontroll. Premium-planen innehåller alla tillgängliga app- och företagsfunktioner plus avancerade kontrollfunktioner för säkra samarbeten. Lär dig mer om Brosix

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Programvara för fjärråtkomst som hjälper IT-PROFFS att ge hjälp överallt. Automatisk åtkomst, filöverföring, flera anslutningar.
Iperius Remote är en programvara som ger fjärrhjälp eller fjärråtkomst när som helst och var som helst. Låg latens och snabba dataöverföringar garanteras och gör att du kan arbeta lika snabbt som om du fanns på plats. Det är en lättanvänd, skalbar och säker fjärrprogramvara som möjliggör anslutning till obevakade enheter. Iperius Remote har också ett oslagbart pris och kan anpassas helt efter ditt varumärke. Lär dig mer om Iperius Remote

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Ett supportsystem med egen hosting, baserat biljetter i molnet och med en kunskapsbas för företag i alla storlekar.
Faveo Helpdesk är programvara med öppen källkod som kan ge åtkomst till ett obegränsat antal agenter. Faveo HELP DESK har sitt huvudkontor i Bangalore och erbjuder företag ett automatiserat supportsys tem för att hantera kundsupport. Den är särskilt utformad för att tillgodose nystartade företags och små och medelstora företags behov och ge dem möjlighet att ge dem ett modernt, biljettbaserat supportsystem. I dagens konkurrenskraftiga startupvärld är en av de största utmaningarna att behålla kunder. Lär dig mer om Faveo Helpdesk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Lösenordshanterare med särskilda rättigheter för företag
ManageEngine Password Manager Pro är en webbaserad lösning för lösenordshantering med särskilda rättigheter som är skräddarsydd för företag. Programvaran lagrar och hanterar känslig information på ett säkert sätt, t.ex. delade lösenord, dokument och digitala identiteter. Password Manager Pro är en komplett lösning för att kontrollera, hantera, övervaka och granska hela livscykeln för åtkomst med särskilda rättigheter. I ett enda paket erbjuds tre lösningar – kontohantering med särskilda rättigheter, fjärråtkomsthantering och sessionshantering med särskilda rättigheter. Lär dig mer om ManageEngine Password Manager Pro

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Omfattar företagets ekonomi, personal och dokument. Samarbeta när som helst och var som helst.
Teamogy är ett omfattande molnsystem för företag som erbjuder yrkesmässiga tjänster. Täcker alla steg från första kontakt med kunden, budgetering, projektledning till kapacitetsplanering och tidsrapportering, tredjepartskostnader och kundfakturering. Teamogy för samman interna team och stödjer samarbete och kommunikation inom företaget. Det låter ditt team arbeta när som helst och var som helst. Lär dig mer om Teamogy

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Solarwinds® Take Control (tidigare SolarWinds® MSP Anywhere) programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt IT-företag att lyckas.
Solarwinds Take Control-programvara för fjärrstöd är utformad för att hjälpa ditt företag att tillhandahålla snabb och säker IT-support till nästan vilken plattform som helst utan att spräcka budgeten. Take Control ansluts på några sekunder, erbjuder djupgående diagnostiska verktyg så att du snabbt kan felsöka, en enkel användarupplevelse som du kan anpassa och alla mervärdesfunktioner i dyrare lösningar till ett överkomligt pris. Prova Take Control gratis i 14 dagar idag. Lär dig mer om Take Control

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Loop Email hjälper ditt team att effektivt hantera dina kundmejl tillsammans.
Har du svårt att skriva e-postmeddelanden till kunder? Prova en delad inkorg – där du kan dela och hantera dina kundmejl tillsammans med ditt team. Att dela ditt offentliga e-postkonto (som [email protected] eller [email protected]) ger tydligt ägarskap över ditt offentliga e-postkonto samtidigt som du kan tilldela e-postmeddelanden till en annan person. Varje tilldelad e-post kommer att stå under namnet på den person som är ansvarig för den, så att alla i teamet vet vem som är ansvarig för ett e-postmeddelande. Du kan också lämna sidokommentarer utan att kunden vet om det. Lär dig mer om Loop Email

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
VSight Remote gör det möjligt för experterna att ansluta till fältarbetarna, vilket är en genomslagspunkt, för att omedelbart lösa problemen på distans.
Tillverkningsföretag förlorar 20 000 USD per minut på grund av driftstopp i industrimaskiner. Priset utgörs av stoppen i produktionslinjen, utgifterna för att skicka ut experter på fältet och sena beställningar. VSight Remote gör det möjligt för experterna att ansluta till fältarbetarna, vilket är genomslagspunkten, för att omedelbart lösa problemen på distans. Tvåvägsvideo- och ljudkommunikation, PDF-filer, manualer, steg-för-steg-instruktioner och 3D representerat i verkligheten. Lär dig mer om VSight Remote

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Med lösningen Remote Expertise kan du ge ”praktisk” support även om du befinner dig tusentals mil bort.
Help Lightings lösning Remote Expertise kan experter samarbeta visuellt, hjälpa till med och lösa problem som om de arbetade sida vid sida med en kollega eller kund. Med hjälp av sammanslagen verklighet kombineras direktvideoströmmar från expert- och fjärrtekniker till en samarbetsinriktad videomiljö. Deltagarna kan telestratera, frysa bilder, använda handgester, ladda upp bilder, handböcker och instruktioner. Help Lightning fungerar på alla dina befintliga smarta enheter. Lär dig mer om Help Lightning

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack.
Halp är en samtalsbaserad ärendehanteringslösning för moderna IT- och driftteam som tilldelar, prioriterar, hanterar och rapporterar förfrågningar från Slack. Den används dagligen av interna driftteam på Adobe, Home Depot, GitHub, Slack, ClassPass och många fler. Halp gör ditt team mer produktivt genom att dramatiskt minska tiden för ärendelösning utan att lägga till besvärliga hinder mellan dina agenter och deras kollegor. Lär dig mer om Halp

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Människofokuserad support. Streem ger personalen möjlighet att skapa minnesvärda kontaktpunkter genom att erbjuda interaktiv video när det är viktigt att se.
Streems kontaktcenterlösning smälter in sömlöst med befintliga kanalstrategier och förbättrar din personals förmåga att göra dina kunder nöjda. Streems videohjälp är snabb, säker och kräver ingen anpassning för att integreras med CRM-system, asynkrona kanaler eller realtidskanaler. Personalen får den visuella kontext som behövs för att lösa fler problem under det första samtalet. Streem optimerar befintliga processer och arbetsflöden med berikade rumsliga data utan att besvära dina kunder. Lär dig mer om Streem

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
InfoCision tillhandahåller traditionella callcentertjänster till avancerad utbildning, kvalitets- och effektivitetstjänster.
InfoCision är en leverantör av traditionella callcentertjänster till avancerade utbildningslösningar. InfoCision erbjuder callcenterverktyg som förkortar samtal, blandar alternativa kanaler och ökar kundnöjdheten. Arbetar för att förbättra atmosfären på ditt callcenter, använd verktyg för att fylla i kunddata och demografi i förväg, registrera inkommande samtal, utbilda callcenteragenter med e-lärande och simuleringar, mät kvaliteten, motivera personalen och ett komplett utbud av robusta alternativ för utgående/ingående SMS/MMS-textmeddelanden. Lär dig mer om InfoCision

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Ingen nedladdning, webbaserad skärmdelning för försäljnings- och supportteam
Webbläsardelning hjälper dig att stödja besökare på din webbplats, precis som IT stöder dig på distans i din dator. Lär dig mer om Channel.me

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning