Sverige Visa lokala produkter
183 resultat
Ett ledande fjärrsupportverktyg som ger dig omedelbar åtkomst till fjärranslutna maskiner var som helst, på vilken enhet som helst. Lär dig mer om Pulseway
En kraftfull och enkel plattform för fjärrsupport som ger dig omedelbar åtkomst till fjärrservrar och arbetsstationer från webbappen eller mobilappen. Fullspäckad med funktioner som filöverföring, stöd för flera skärmar, användarchatt, varningar, automatiska åtgärder och avancerad automatisering. Obegränsat antal samtidiga fjärrsessioner. Lär dig mer om Pulseway

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Freshdesk är en lättanvänd kundtjänstprogramvara som hjälper mer än 40 000 företag över hela världen att skapa fantastisk fjärrkundtjänst. Lär dig mer om Freshdesk
Freshdesk är en molnbaserad hjälpdesk som gör det möjligt att erbjuda kundservice oavsett var du befinner dig. Genom att använda Freshdesk på din bärbara dator eller mobiltelefon kan du hjälpa dina kunder via e-post, telefon, webb, sociala medier, livechatt, chattrobotar och meddelandekanaler som WhatsApp eller Facebook Messenger, från en enda plattform. Automatisera arbetsflöden, samarbeta med sammanhang, ställ in praktiska självbetjäningsalternativ och integrera med verktygen Zoom eller TeamViewer för att erbjuda smidig fjärrsupport. Lär dig mer om Freshdesk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
The JumpCloud Directory Platform reimagines the directory as a complete platform for identity, access, and device management. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform
JumpCloud is an open directory platform for secure, frictionless access from any device to any resource, anywhere. JumpClouds mission is to Make Work Happen, providing simple, secure access to corporate technology resources from any device, or any location. The JumpCloud Directory Platform gives IT, MSPs, VARs/Distributors, security operations, and DevOps a single, cloud-based solution to control and manage employee identities, their devices, and apply Zero Trust principles. Lär dig mer om JumpCloud Directory Platform

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Tailored Privileged Access Management solution with integrated remote support platform from the leading provider in Germany, since 2003 Lär dig mer om VISULOX
Leading Privileged Access Management solution with integrated remote support platform for secure external access. VISULOX helps to answer the question who did what, where and when in IT infrastructure s. VISULOX is able to control and document privileged user access vpn-free without merging security zones. VISULOX has modules for multi-factor authentication, session recording, keyboard logging and command controls, ... . The solution integrates easily, without changes to servers or clients, Lär dig mer om VISULOX

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
NinjaOne samarbetar med TeamViewer och Splashtop för att tillhandahålla en sömlös upplevelse för fjärrövervakning och hantering. Lär dig mer om NinjaOne
NinjaRMM är en intuitiv fjärrövervaknings- och hanteringsprogramvara för funktionstjänstleverantörer (MSP), små och medelstora företag för att proaktivt hantera IT-problem oavsett var du befinner dig. Få direkt åtkomst till dina klientenheter via RDP eller integrerad TeamViewer/Splashtop. Dessa lösningar levereras tillsammans med Ninja för att ge obevakad eller övervakad åtkomst och har stöd för både Windows och Mac. (175 USD/månad minimum) Lär dig mer om NinjaOne

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Lösning för fjärrstöd och ärendehantering finns inbyggd i Naverisks allt i ett-fjärrövervaknings- och hanteringsplattform för MSP och IT-avdelningar. Lär dig mer om Naverisk
Speciellt utformat för MSP och IT-proffs. Naverisk är fullt utrustad med inbyggd hjälpdesk och ärendehantering. Dessutom kan du skapa ärenden manuellt eller automatiskt och ställa in standardavtal och faktureringsparametrar. Flera tekniker kan spåra tid och information mot ett enda ärende. Till skillnad från andra PSA-leverantörer på marknaden byggs Naverisks webbaserade ärendehanteringskomponenter upp från grunden i produkten. Lär dig mer om Naverisk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
ISL Light fjärrsupportprogram låter dig styra en fjärrdator eller mobil enhet. Den är plattformsöverskridande, säker, snabb och anpassningsbar. Lär dig mer om ISL Light
ISL Light är en webbaserad fjärrskrivbordslösning som ger dig åtkomst till och kontroll över valfri Windows-, Mac- eller Linux-dator på några sekunder från valfri dator eller mobil enhet eller för att tillhandahålla teknisk support för användare av mobila enheter. Plattformsöverskridande, säker, snabb skärmdelning, molnbaserad eller lokal licens. Med omfattande anpassningsalternativ kan du omprofilera programvaran till din egen företagsidentitet och tillämpa avancerade säkerhetsåtgärder. Lär dig mer om ISL Light

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Zoho Assist erbjuder ett enkelt och smidigt användargränssnitt för anslutning till fjärrdatorer var som helst i världen. Lär dig mer om Zoho Assist
Få åtkomst till din dator eller mobilenhet var du än befinner dig, när som helst, med Zoho Assist, en smidig lösning för fjärrsupport, skärmdelning och obemannad åtkomst. Kom igång idag med en av branschens säkraste, pålitligaste och mest prisvärda programvaror. Kräver ingen föregående installation. Stöd för flera plattformar finns tillgängligt. Fungerar på alla enheter. Stöder alla större webbproxyer och brandväggar. Lär dig mer om Zoho Assist

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Online ITSM-hjälpdesk med händelse, problem, ändring, publicera och resurshantering, utöver kraftfull automatisering av biljetthantering Lär dig mer om Freshservice
Freshservice är en onlinelösning för IT-servicehantering (IT service management, ITSM) med en fräsch twist. Den placerar en uppfriskande användarupplevelse ovanpå kraftfulla funktioner för biljetthant ering och resurshantering och är en av de mest användarvänliga appen på området. Utöver kärnfunktioner som händelse, problem, ändra, publicering och resurshantering låter Freshservice dig också placera din kunskapsbas i molnet. Lär dig mer om Freshservice

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Fjärrstödsapp utformad för att ansluta till klientmaskiner på några sekunder för att på ett säkert sätt leverera support på begäran eller oövervakad support. Lär dig mer om FixMe.IT
Fjärrstödslösning utformad för att leverera omedelbar obemannad support på begäran till kunder som finns var som helst i världen. FixMe.IT börjar vid 25 USD per månad och erbjuder multisessionshanteri ng, obegränsad support på begäran och åtkomst till upp till 150 obemannade maskiner. Andra viktiga funktioner är varumärkesprofilering, navigering med flera skärmar, tvåvägsdelning av skrivbord, filöverföring, ritverktyg, sessionsinspelning, rapportering och mycket mer. Lär dig mer om FixMe.IT

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Remote PC är en snabb och säker fjärråtkomstlösning för konsumenter och både små och stora företag. Lär dig mer om RemotePC
RemotePC är en snabb och säker fjärråtkomstlösning som gör det möjligt för konsumenter, företag och IT-yrkesverksamma att få åtkomst till och styra sina PC- och Mac-datorer på distans från alla enheter, inklusive iOS/Android. Anslut till dina fjärrdatorer för att arbeta hemifrån eller varifrån som helst. Med RemotePC kan du komma åt dina fjärrdatorer direkt via webben utan krav på någon programinstallation. Inkluderar prisplaner för konsumenter samt för små och stora företag Lär dig mer om RemotePC

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Splashtop (SOS) är en kostnadseffektiv och pålitlig programvarulösning för fjärrstöd för IT, support och kundtjänst. Lär dig mer om Splashtop SOS
Splashtop SOS är en prisvärd programvarulösning för fjärrstöd för IT, supportteam och supportavdelningar. Anslut säkert till dina användares datorer och mobilenheter med en enkel sessionskod eller med obevakad åtkomst när som helst. Splashtop SOS erbjuder bland annat följande: + Högpresterande fjärråtkomst + Fjärrgranskning av iOS-skärmar i realtid + Fjärranslutning till Android-enheter + Robust säkerhet + Filöverföring + Omstart och återanslutning på distans + Licensieras per tekniker Kom igång med en gratis provperiod. Lär dig mer om Splashtop SOS

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Fast, stable and secure remote access solution that allows users to connect to devices and servers remotely and resolve issues faster. Lär dig mer om MSP360 Connect
MSP360 Connect is a fast and secure remote access tool enabling remote support, helpdesk assistance, remote work, distance education, and more. It allows users to access and control Windows devices from any operating system at any time regardless of the computer’s global location. Lär dig mer om MSP360 Connect

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
SysTrack is a remote support solution for IT support teams to have clear visibility into their environments and end-user experience. Lär dig mer om SysTrack
A pro-active remote support solution that gathers and analyzes data on everything that may impact end-user experience and business productivity. Directly from the workspace, SysTrack captures data such as CPU, RAM, memory, and other 10,000+ data points. These are then analyzed by SysTrack and used by IT in countless ways that lower costs and optimize operations including: lowering the amount of help desk tickets, identifying over and under-provisioning, reducing MTTR and more! Lär dig mer om SysTrack

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Programvara för fjärråtkomst som hjälper IT-PROFFS att ge hjälp överallt. Automatisk åtkomst, filöverföring, flera anslutningar. Lär dig mer om Iperius Remote
Iperius Remote är en programvara som ger fjärrhjälp eller fjärråtkomst när som helst och var som helst. Låg latens och snabba dataöverföringar garanteras och gör att du kan arbeta lika snabbt som om du fanns på plats. Det är en lättanvänd, skalbar och säker fjärrprogramvara som möjliggör anslutning till obevakade enheter. Iperius Remote har också ett oslagbart pris och kan anpassas helt efter ditt varumärke. Lär dig mer om Iperius Remote

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Over 9 million users make 100+ million connections every day using Impero. Connecting people, data and devices where it matter most. Lär dig mer om Impero Connect
Impero Connect (formerly Netop Remote Control) is a remote access solution that’s purpose-built for security. Support any device or server, from desktops and smartphones to highly sensitive ATMs, POS machines, smart factory devices, and medical equipment. Impero Connect offers flexible deployment options for cloud, on-premises or hybrid environments. Make sure your organization can run effectively and safely, no matter where people and devices connect. Lär dig mer om Impero Connect

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Remote Access Plus är en säker fjärrsupportlösning som låter dig fjärrstyra datorer var som helst i världen Lär dig mer om ManageEngine Remote Access Plus
Remote Access Plus är en säker och omfattande fjärrsupportlösning för företag som hjälper systemadministratörer och IT-kundtjänstekniker att felsöka Windows-, Mac- och Linux-datorer från en central plats. Kraftfullt byggda verktyg som avancerad fjärrskrivbordsdelning, fjärrkommandoprompt, register, Wake on LAN, fjärravstängning, filhanterare med mera möjliggör utmärkt fjärrhjälp och minskar felsökningstiden från dagar till minuter. Lär dig mer om ManageEngine Remote Access Plus

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
RemoteView är det enklaste sättet för att styra och få åtkomst till mobilenheter på distans var som helst i världen. Lär dig mer om RemoteView
RemoteView är en tjänst som låter dig få fjärråtkomst till dina datorer och mobilenheter via din internetanslutning, oavsett tid och plats. Du kan enkelt kontrollera dina datorer och mobilenheter i realtid på ett snabbt och säkert sätt. Allt du behöver göra är att installera agenten på dina fjärrdatorer, Android-enheter och servrar. Lär dig mer om RemoteView

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
RemoteCall är en molnbaserad lösning för fjärrsupport som skapar en bro mellan agenter och kunder. Stöder klientdatorer, mobila enheter och kamera. Lär dig mer om RemoteCall
Förbättra din verksamhet, från dina datorer, mobila enheter, hemsidor och appar, med RSUPPORTs revolutionerande fjärrserviceteknik. Flaggskeppsprodukten, RemoteCall WebViewer, har tagits emot väl och lovordats av alla typer av företag, regeringar, offentliga institutioner, tillverkare samt organisationer inom finans och utbildning, för sin imponerande snabbhet, tillförlitlighet och säkerhet. Lär dig mer om RemoteCall

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
ManageEngine PAM360. Komplett åtkomstsäkerhet med särskilda rättigheter för IT-avdelningar på företag. Lär dig mer om ManageEngine PAM360
ManageEngine PAM360 är en omfattande säkerhetslösning för åtkomst med särskilda rättigheter för IT-team på företag. Programvaran erbjuder företagen fullständig åtkomsthantering med särskilda rättigheter och underlättar en djup korrelation mellan data för åtkomst med särskilda rättigheter och övergripande nätverksdata från en enda central konsol. Förutom att garantera en strikt åtkomstsäkerhet hjälper PAM360 även företagen att klara efterlevnadsrevisionerna genom att tillhandahålla olika efterlevnadsrapporter som förmedlar säkerhet inom organisationen. Lär dig mer om ManageEngine PAM360

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Slack samlar all er kommunikation på ett och samma ställe. Det handlar om meddelanden i realtid samt arkiverings- och sökfunktioner för moderna team.
Slack är ett samarbetsnav där rätt personer och rätt information möts så att alla får sitt jobb gjort. När ditt team till exempel behöver sparka igång ett projekt, anställa en ny medarbetare, implementera kod, granska ett försäljningsavtal, slutföra nästa års budget, genomföra ett A/B-test, planera öppnandet av ert nya kontor – då är det Slack ni behöver. Prova Slack gratis med ditt team. Lär dig mer om Slack

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
TeamViewer remote support software lets you connect securely to computers, access files and applications, and collaborate.
TeamViewer connects any PC, Server, Device on any platform globally in a few seconds. Available in over 30 languages, TeamViewer is a leading remote desktop tool with over 30,000 new downloads every hour. Currently, there are over 2.0 billion live TeamViewer IDs that access the world's largest and fastest remote connection network.We're serious about security, and we put our customers and their clients first when it comes to protecting them with the latest in technology. Lär dig mer om TeamViewer

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience.
Webex brings together Calling, Meeting and Messaging modes of collaboration into a seamless, inclusive and intelligent experience. Make meetings more interactive and engaging • Reduce disruptions with background noise removal and voice enhancement • Enable audiences to share their reactions with animated emojis and gesture recognition • Improve audience engagement with next-gen dynamic polling and Q&A by Slido • Customize the stage layout to focus on the content and people that matters most Lär dig mer om Webex

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) securely accesses and supports any device or system, anywhere in the world.
BeyondTrust Remote Support (formerly Bomgar Remote Support) enables secure, instant remote support to customers using Windows, Mac, Android, iOS, or other devices, whether or not they are on the corporate network. Users can fix end systems or troubleshoot issues using screen sharing, remote control, unattended access, file sharing, annotations, and mobile device camera sharing. Real-time chat, canned scripts, collaboration and escalation tools improve technician efficiency. Lär dig mer om Remote Support

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Wrike är en programvara för fjärrstöd med anpassade förfrågningsformulär, Gantt-diagram, Kanban-tavlor, automatisk rapportering och över 400 integrationer.
Wrike är en fjärrsupportprogramvara som mer än 20 000 företag och över två miljoner användare litar på. Stöd ditt team på distans med hjälp av anpassade förfrågningsformulär, Kanban-tavlor, Gantt-diag ram, tidsuppföljningsrapporter, realtidsuppdateringar och automatisk tilldelning på ett och samma ställe. Integrera Wrike med över 400 applikationer så att dina team kan fortsätta använda de verktyg de förlitar sig på varje dag. Anpassa arbetsflöden och minska behovet av e-post, möten och statusuppdateringar. Arbeta smartare, inte hårdare, med Wrike. Lär dig mer om Wrike

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
ConnectWise Control provides the ability to view and control devices from anywhere there is an Internet connection.
ConnectWise Control (formerly ScreenConnect) is a fully functional remote support solution. The software gives you the ability to remotely view and control devices from anywhere there is an Internet connection. As a technician, regardless if you primarily support your customers personal computers or a huge enterprise infrastructure, the ability to quickly and effectively resolve problems allows you to save time and improve customer satisfaction. Lär dig mer om ConnectWise Control

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Ridiculously simple screen sharing tool for meetings on the fly. Get everybody on the same page, when they're not in the same room!
join.me is the fastest and easiest way to connect and collaborate. Anyone can share ideas instantly with screen sharing, audio, video, whiteboard and chat. join.me is a personalized meeting experience where users can personalize participant bubbles, URLs, backgrounds and more! Lär dig mer om Join.Me

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure Remote Support.
AnyDesk is a trailblazing and innovative provider of Remote Desktop Software and offers a fast, easy, and secure solution for Remote Support, Remote Access, and Remote Work. Our customers range from large corporations and government institutions to research facilities, small enterprises, and personal users, connecting devices around the globe. Founded in Stuttgart, Germany, in 2014, AnyDesk has reached 500 million downloads and over 100.000 customers worldwide. Lär dig mer om AnyDesk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
En webbkonferenslösning som ger dig möjlighet att anordna interaktiva webbmöten och organisera engagerande webinarer för en bredare publik.
Zoho Meeting är en robust lösning för webbkonferenser som är byggd för dina behov av onlinemöten och webinarer. Programvaran är helt webbläsarbaserad och deltagarna behöver inte ladda ner någon applikation för att delta i ett möte eller webinar. Ha dina möten nära till hands med hjälp av skrivbordsinsticksprogrammet för Windows och Mac, iOS-app, Android-app, Google Chrome-tillägg, Firefox-tillägg, inbäddningswidget och kalenderintegreringar. Inbäddad webinarregistrering, enkäter, frågor och svar, taltillåtelse, inspelaning, djupgående analyser osv. Lär dig mer om Zoho Meeting

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Skala din kundtjänst på ett smidigt och kostnadseffektivt sätt med inbyggd kapitalförvaltning och avancerad automatisering.
SysAid tillhandahåller en lösning för hantering av IT-och företagstjänster som omvandlar IT-agenters produktivitet, förbättrar slutanvändarerfarenheten drastiskt och ökar värdet i hela organisationen. Särskilt utformad för att stödja digital omvandling idag och i takt med att du växer. SysAid samarbetar med över 10 000 kunder, från små och medelstora företag till Fortune 500-företag i 140 länder. Tillgänglig på 42 språk som molnbaserad och lokal lösning. Få en gratis demo idag. Lär dig mer om SysAid

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Jira Service Desk är en hjälpdesk som är byggd för moderna IT-team från bara 10 USD per månad. Prova gratis: Se deras webbplats
Jira Service Desk är modern hjälpdesk-programvara som är enkel att använda för alla, enkel för din administratör att installera och som har allt dina IT-team behöver utanför lådan, inklusive automatiseringsregler, servicenivåavtal, realtidsrapportering och ITIL-certifierade processer som incident-, problem- och förändringshantering. Leverera fantastisk service, till en bråkdel av konkurrenternas kostnader och konfigurationstider. Lär dig mer om JIRA Service Management

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Supremo is an easy-to-use, secure, but affordable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux.
Supremo is an easy-to-use, secure and reliable remote desktop software for Windows, macOS, iOS, Android, and Linux. Its infrastructure is located all over the world. Supremo has all the features to work or provide assistance wherever you are: unattended access, unlimited free address book, online reports, automatic updates, remote printing and much more. Supremo is customizable and UAC compatible. It can be used on an unlimited number of devices and requires no configuration or installation. Lär dig mer om Supremo Remote Desktop

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Atera är en utmärkt allt i ett-lösning för IT-support på distans för MSP och interna IT-team. Du kan prova den gratis idag.
Atera är ett utmärkt allt i ett-verktyg för IT-support på distans för IT-tjänstleverantörer och interna IT-team. Atera innehåller allt du behöver på ett enda ställe: Fullständig hantering på distans (remote monitoring and management, RMM), fjärråtkomst, PSA, kundtjänst och ärendehantering, chatt, nätverksupptäckt, rapporter, fakturering och mycket mer. Arbeta smartare med Atera RMM. Starta din kostnadsfria, 30 dagar långa testperiod idag. Lär dig mer om Atera

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Easy to use and affordable remote control and remote IT administration tool for Windows, Mac, and Linux platforms.
Dameware is synonymous with affordable, reliable, and safe remote support software. SolarWinds offers two remote support solutions: on-premises or cloud based. Dameware Remote Everywhere (DRE) is the fast, simple, and lightweight cloud-based version designed to help IT professionals respond to and solve issues quickly. Dameware Remote Support (DRS) is an affordable and easy-to-use on-premises software designed to simplify and accelerate remote IT administration tasks. Lär dig mer om Dameware

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Tusentals MSP-företag och IT-avdelningar använder Kaseya VSA:s programförvara för fjärrsupport för att hantera och automatisera IT. Skaffa din demo idag.
Maximera IT-effektiviteten och spara värdefull tid genom att nå alla slutpunkter säkert, snabbt och utan att påverka användarproduktiviteten med Kaseya VSA. Lös användarproblem i realtid. Hantera enheter oavsett plats och nå enheter bakom brandväggar och hemma. Få fjärråtkomst till slutpunkter och arbeta bakom kulisserna utan att störa slutanvändaren. Få säker och tillförlitlig åtkomst till slutpunkter med rollbaserad och policybaserad kontroll över vem som har behörighet. Lär dig mer om Kaseya VSA

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
An event management platform for live and virtual golf fundraisers with all the support you need from our customer success team.
Everything you need to host a safe and successful traditional or virtual golf event, including custom event websites for online registration, live scoring and online leaderboards, digital sponsorships , and more. Through GolfStatus.org, we make our technology available to qualifying nonprofit organizations at no cost. Lär dig mer om GolfStatus

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security. Lär dig mer om GoToMyPC

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management
SecureLink, an Imprivata company, is the industry leader in critical access management, empowering organizations to secure access to their most valuable assets, including networks, systems, and data. By leveraging zero trust principles, machine learning, and artificial intelligence, SecureLink provides comprehensive security solutions to govern, control, monitor, and audit the most critical and highest risk access points. Lär dig mer om SecureLink

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
CloudApp enables instant business communication through shareable videos, gifs, and screenshots
CloudApp is the premier provider of visual communication for the workplace. This high growth video solution creates a collaborative space for capturing instantly shareable videos, GIFs, and screenshot s. a near 5-star business user rating from G2, Trust Radius, and Gartner Peer Insights Using its combination of screen recording, screenshot tool, and GIF maker tools and with its integrations with workflow tools Zendesk, Asana, Microsoft, Adobe, Drift, and others it is uniquely positioned as an in Lär dig mer om CloudApp

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
A secure web-based solution for on-demand remote support and remote access. Connect from anywhere, unlimited users and deployments.
Remote access and support made easy. Unlimited on-demand remote assistance for only $99/year, and unattended remote access plans starting at just $99/year for 10 computers, making dualmon the price leader for remote access solutions. No installation needed for users to get assistance. Includes 20 seats for support reps, and unlimited sessions. Custom cobranding, session recording, file transfer, remote printing, remote diagnostics, usage reporting, and more. Start your two-week free trial today! Lär dig mer om dualmon

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Lär dig mer om GoTo Resolve

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Real-time remote control of a customer's computer over the web for help desks, support softwares, IT organizations, and more.
GoTo Rescue is a powerful, easy-to-use remote support solution for PCs, Macs, mobile devices, and more. Rescue is built to serve teams of all sizes, from small helpdesks to the world's largest support organizations, and everyone in between. Rescue helps you provide technical support to your employees, your customers, or both, with a solution that is fast, reliable, flexible, and easy to use. Lär dig mer om Rescue

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
EV Reach is a remote IT support solution that eliminates downtime, increases productivity, and empowers IT support pros
EV Reach Remote Support Software helps you eliminate downtime, securely support and manage all internal and external devices including off network, making it ideal for WFH. EV Reach key features include: Remote Control / Unattended access to users machines / Behind-the-scenes systems mgmt / Automated, enterprise-wide inventory reporting, software updates & security patch installs / Automated case notes creation / Monitor Multiple Machines / Active Directory admin and Pswd mgmt Lär dig mer om EV Reach

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines. Get your free tour!
ConnectWise Automate, formerly LabTech, has collaborated closely with best-in-class IT backup, storage and data recovery providers with extensive product lines that offer an array of features and functionalities. Through these integrations, Automate Backup and Storage solutions can provide data protection and recovery from physical and virtual machines, including cloud. Whether Windows or Linux, we've got you covered! Take your tour today! Lär dig mer om ConnectWise Automate

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity. Lär dig mer om Abacus Private Cloud

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
VNC Connect is the secure remote access and support solution, trusted by leading organizations worldwide.
VNC Connect is the original, budget-friendly desktop software for cloud and offline connectivity. Developed by the makers of one of the best desktop sharing systems, it provides instant remote access and support in one app. Built with security in mind, users love its simplicity and ease of use. With high-speed streaming, and superior image quality, it is platform-independent and one of the most popular Android apps for accessing Windows computers remotely. Lär dig mer om VNC Connect

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Lär dig mer om Getscreen.me

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Get a fit-for-purpose support solution implemented in record time with low-code customizations and ITSM best-practice capabilities.
InvGate Service Desk is an ITIL-ready solution with an unprecedented user interface offering Incident, Problem, Change, Asset & Knowledge processes. Service Desk provides unmatched collaboration between users, powerful automations & smart ticket management tools. Multi-tenant cloud-based SaaS or On-Premise implementation. 100% code-free configuration, drag-and-drop visual workflow builder, business analytics reporting, custom dashboards, SLAs, email ticketing, and Gamification. Lär dig mer om InvGate Service Desk

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Erbjud fjärrstöd åt dina klienter och deras datorer och använd fjärråtkomst för att hjälpa slutanvändare. Hantera datorer från praktiskt taget alla enheter.
Splashtop fjärrstöd är en kraftfull programvarulösning för fjärrsupport för MSP och IT. Använd Splashtop för att fjärrhantera Windows- och Mac-datorer och obemannad åtkomst när som helst till fjärrstöd för slutanvändare med en lösning som är snabb, säker, pålitlig och till ett pris (spara upp till 80 % jämfört med andra jämförbara fjärrsupportlösningar). Kom igång med en gratis provperiod. + Inkluderar även gratis snabbsupportverktyg för support på begäran. Lär dig mer om Splashtop Remote Support

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning
Upscope co-browsing is instant no-download screen sharing for effortlessly onboarding and supporting even your toughest users.
Onboard and support your users like they've never experienced before. Upscope cobrowsing is the one click, no-download, interactive screen sharing for effortless onboarding and support: 1. In one click, see what your user sees, without downloads. 2. Use your mouse on THEIR screen to click and scroll for them. 3. Do this from your live chat system or when they phone in. Beautifully integrates with Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc and your existing phone system. Lär dig mer om Upscope

Funktioner

  • Realtidschatt
  • Diagnos verktyg
  • Skärmdelning
  • Inspelning av session
  • Fildelning