Vi har hjälpt svenska företag
att välja bättre programvara i 15 år

Program för abonnemangsbetalning

Program för abonnemangsbetalning hjälper företag att hantera sina abonnemangsfaktureringstjänster. Använd program för abonnemangsbetalning för att schemalägga och automatisera upprepad fakturering, spåra betalningar, skapa fakturor och rapporter samt tillhandahålla återbetalningar. Andra relaterade programvarukategorier omfattar faktureringsprogram, publiceringsverktyg, faktureringssystem, bokföringsprogram, program för medicinsk fakturering, inkassosystem och kundreskontrasystem.

Utvald programvara

Programvara med flest recensioner

Utforska produkterna med flest användarrecensioner i kategorin Program för abonnemangsbetalning

Sverige Visa lokala produkter

27 resultat

Hantering av återkommande debitering och prenumeration plug från en plug-and-play-produkt som fungerar som ett intelligent lager ovanpå betalningsportaler. Lär dig mer om Chargebee
Chargebee är en PCI Nivå 1-certifierad plattform för återkommande fakturering för SaaS- och prenumerationsbaserade verksamheter. Chargebee integreras med ledande betalningsportaler runt om i världen så att du kan automatisera insamling, fakturering, e-postaviseringar och kundhantering. Med kraftfulla integrationer som Xero, QuickBooks Online, Avalara, NetSuite, Zendesk, MailChimp, ShipStation, Salesforce, Slack och Shopify gör Chargebee prenumerationsfakturering smärtfritt. Lär dig mer om Chargebee

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Sverige Lokal produkt
Cloudmore automates B2B recurring billing for efficient multi-level billing, a customer portal and data-driven insights. Lär dig mer om Cloudmore
Recurring billing in B2B poses unique challenges. Automating these processes with Cloudmore's platform helps reduce costs and enhance efficiency, while providing multi-level billing support, self-service options, and data-driven insights for closer customer relationships. Choose Cloudmore for a scalable and future-proof solution that streamlines your B2B subscription and consumption billing, and simplifies your billing and provisioning processes. Lär dig mer om Cloudmore

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Zoho Subscriptions är en webbaserad programvara för hantering av återkommande fakturering och prenumerationer för ditt prenumerationsföretag. Lär dig mer om Zoho Billing
Zoho Billing's 'recurring billing' is a powerful tool designed to streamline and automate the billing process for businesses of all sizes. With this feature, you can easily set up and manage recurring invoices for your customers, saving you time and ensuring a consistent cash flow. Streamline recurring billing with flexible options, supporting billing configurations for plan purchases, and renewals yearly, monthly, or any custom period. Lär dig mer om Zoho Billing

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Invoice Home är en webbaserad faktureringstjänst för småföretag och frilansare. Väx snabbt med enkel fakturering. Lär dig mer om Invoice Home
Invoice Home är en webbaserad faktureringstjänst som utformats exklusivt för småföretag och frilansare. Du är garanterat upptagen med det arbetet som du får betalt för och har således inte så mycket tid över att lägga på faktureringen. Med Invoice Home kan du skapa, skicka och lagra fakturor på ett och samma ställe. Ja, du kan också få betalt här. Med gratis- eller premiumpaket och över 100 exklusiva fakturamallar kommer du garanterat att märka att Invoice Home är din helhetslösning för fakturering. Lär dig mer om Invoice Home

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Vill du implementera återkommande betalningar och fakturering? Lita på Nexway Monetize. Lär dig mer om Nexway
Nexway Monetize är utrustad för att hantera återkommande betalningar. Detta möjliggörs med enklicksbetalningsfunktionen som gör det möjligt för kunder att spara betalningsmetoder i sin plånbok under transaktioner. För enklicksbetalningar och återkommande betalningar förblir tekniken densamma, det är bara vad som utlöser betalningen som ändras. Lär dig mer om Nexway

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
En enkel fakturerings- och redovisningslösning från 7,50 USD/månad (de första tre månaderna). Bli en av de 24 miljoner människor som redan har använt FreshBooks.
Använd FreshBooks funktion för automatisk fakturering för att automatiskt fakturera dina kunder och regelbundet debitera deras kreditkort genom att ställa in återkommande profiler. Prova gratis i 30 dagar, inget kreditkort krävs. Lär dig mer om FreshBooks

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Skapa, hantera och redigera återkommande fakturor med Subscription-appen.
Eliminera krånglet med att skicka påminnelser om sena eller utestående betalningar med Odoos verktyg för återkommande fakturering. Automatisera faktureringsprocesser genom att integrera offerter, leveransorder och kontrakt. Du kan också enkelt konfigurera automatiska uppföljningar för att effektivisera faktureringen och göra betalningarna snabba och enkla. Acceptera onlinebetalningar via PayPal, Ingenico, Buckaroo, Stripe, Authorize.net, Atos Worldline eller Adyen. Lär dig mer om Odoo

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Samarbeta i projekt, följ upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder. Tillgänglig i molnet och från alla enheter.
Avaza är en allt i ett-lösning för projektledning, resursplanering, tidsuppföljning, hantering av utgifter, offerter och fakturor. Team av alla storlekar, från frilansare till storföretag, kommer att älska den tack vare den enkla och intuitiva designen med kraftfulla funktioner. Du kan arbeta med projekt, följa upp tid, hantera utgifter och fakturera dina kunder på ett och samma ställe. Tillgänglig i molnet och från alla enheter. Lär dig mer om Avaza

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag.
PaySimple är en ledande betalningshanteringslösning för tjänstebaserade företag och hanterar kassaflödet för över 20 000 företag i hela landet. PaySimple bygger långsiktiga samarbeten med företag för att öka tillväxten och tillhandahålla flexibla betalnings- och faktureringslösningar samt personlig kundservice som passar deras specifika affärsbehov. En robust API gör PaySimple till en pålitlig teknikpartner för betalningsintegrationer med intern hantering av kassaflöden inom SaaS-produkter och mobilapplikationer. Lär dig mer om PaySimple

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Rentle är en molnbaserad uthyrningsprogramvara för företag som hyr utrustning, som automatiserar backofficeuppgifter och gör det enkelt att hyra ut.
Rentles intuitiva uthyrningsprogramvara sätter en ny standard i kategorin uthyrningsprogramvara. Med lättanvända men kraftfulla funktioner minskar Rentle arbetsbelastningen avsevärt på kontoret samtidigt som det erbjuder en bred uppsättning verktyg som stödjer din tillväxt. Förutom de funktioner som hjälper dig att hålla dig på topp inom backoffice, ser Rentles e-handels-, CRM-, betalnings- och rapporteringslösningar till att både stora och små uthyrningsföretag alltid är förberedda för dagens och morgondagens behov. Lär dig mer om Twice Commerce

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
B2B-lösning för betalningshantering som automatiserar hela processen i samband med betalning av leverantörer och samarbetspartner.
Tipalti erbjuder en av världens kraftfullaste lösningar för massbetalningshantering och automatiserar hela processen för betalningar till globala leverantörer och samarbetspartner. Tipalti tillhandahåller ett molnsystem som inkluderar vit-etiketterad onboarding av leverantörer, insamling och validering av W9/W8-skatteformulär, betalningsmetod och valutaval, global överföring, tidiga betalningar, meddelanden om betalningsstatus, betalningsavstämning, 1099/1042-S-förberedelserapporter för skatteregistrering och ERP-integration. Lär dig mer om Tipalti

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Lösning för hantering av återkommande fakturor som gör det möjligt för företag att hantera prenumerationer, fakturor, finansiella rapporter, betalningar och mer.
Stripe Billing är ett snabbt sätt för ditt företag att fakturera kunder med prenumerationer eller fakturor. Få mer intäkter, stöd för nya produkter eller affärsmodeller och ta emot återkommande betalningar globalt. Lär dig mer om Stripe Billing

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
DealHub.io är en CPQ-produkt med gott rykte – programvara för offerter och pris för försäljningsteam och driftteam.
DealHubs prisbelönta CPQ-plattform är en början till slut försäljningslösning som är helt inbyggd i Salesforce och Microsoft Dynamics CRM. DealHub är enkel att installera och använda och låter dig dela relevant innehåll, spåra köparengagemang, snabbt producera felfria offerter och automatisera försäljningsarbetsflöden och godkännanden. Lösningen inkluderar: Guidade försäljningsarbetsflöden, interaktiv innehållsdelning, analys av engagemang i realtid, konfiguration, prissättning, offert (configure, price, quote, CPQ) med mera. Lär dig mer om DealHub

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Enkla abonnemang i appen.
RevenueCat gör det enkelt att skapa abonnemang över flera plattformar i appen, hantera dina produkter och kunder samt analysera dina IAP-data. Ingen serverkod krävs. Lär dig mer om RevenueCat

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Yokoy automatiserar företagets kostnads- och kreditkortsprocesser. Kontrollera endast specialfall manuellt, vår AI gör resten.
Yokoy är den allt-i-ett-lösning för hantering av utgifter som du letat efter! Med hjälp av artificiell intelligens automatiserar Yokoy utgiftshantering för medelstora och stora företag. Utgiftshantering, fakturahantering, smarta företagskort och prenumerationshantering kombineras i en enda intuitiv plattform. Dina fördelar: - spara tid - spara pengar - återkräva moms automatiskt - förebyggande av bedrägerier - Fullständig automatisering, inte bara digitalisering - Individualiserade, företagsspecifika processflöden - Integrerat i ditt befintliga systemlandskap Lär dig mer om Yokoy

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Programvara som hjälper dig med alumnhantering, kontakter med alumner och att ge tillbaka. Be om en demo idag.
VeryConnect sammanför alumnhantering, kontakter med alumner och att ge tillbaka på en plattform. VeryConnects pålitliga teknik hjälper dig att spara tid och ge alumnerna mervärde. Du betalar bara för de funktioner du behöver, från 160 brittiska pund per månad. VeryConnects hjälpsamma team är baserat i Storbritannien. Be om en gratis demo idag för att se hur VeryConnect kan stärka din alumniförening. Lär dig mer om VeryConnect

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Används för att hantera abonnemang, betalningshantering, rapportering och fakturering.
SubscriptionFlow levererar ultimata lösningar för företag som kämpar med att hantera abonnemang. Den är utrustad med robust automatisering och kraftfulla funktioner för hantering av abonnemang såsom hantering av flera abonnemang, proportionell fördelning, kravhantering, fakturering, hantering av försäljningsskatt, självbetjäningsportal för kunder, prissättningsmotormodul, betalningshantering och effektiv analys och rapportering. Lär dig mer om SubscriptionFlow

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Allt-i-ett-betalningsplattform utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter.
BlueSnap tillhandahåller en allt-i-ett-betalningsplattform som är utformad för att påskynda handeln för B2B- och B2C-verksamheter. BlueSnaps plattform stöder internet- och mobilförsäljning, marknadsplatser, prenumerationer, fakturabetalningar, automatiserade kundfordringar och manuella beställningar via en virtuell terminal. Med en enda integrering på plattformen kan du enkelt acceptera alla betalningar. Plattformen inkluderar tillgång till 100 betalningstyper, inklusive populära e-plånböcker, inbyggda bedrägeriskydd i världsklass för att skydda din försäljning Lär dig mer om BlueSnap

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Nästa generations verktyg för PSA. Komplett paket för automation av professionella tjänster för programvaru- och tjänsteföretag.
HarmonyPSA stöder hela företagets livscykel, från leadgenerering till kontraktsförnyelse. Programvaran är specifikt utformad och byggd för programvaru- och tjänsteföretag och automatiserar affärsfunktioner på en enda plattform som är tillgänglig från molnet på alla enheter. Lär dig mer om CloudBlue PSA

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Den molnbaserade abonnemangs- och konsumtionsbaserade lösningen för företag i alla storlekar.
Tridens Monetization gör det möjligt för tjänsteleverantörer att snabbt lansera innovativa digitala abonnemang och användarbaserade tjänster som skiljer sig från konkurrenternas, skapar återkommande intäkter och fördjupar kundrelationerna. Dessutom möjliggör Tridens Monetization en automatiserad faktureringsprocess för abonnemang i en digital ekonomi a la offert-order-betalning från offert, anbudsdesign, prissättning, beskattning, fakturering, betalningar, insamling till rapporter och analys. Lär dig mer om Tridens Monetization

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Abonnemangshantering via anpassningsbar och lättintegrerad återkommande fakturering som integreras med populära betalningsportaler.
Billsby är ett PCI DSS-kompatibelt faktureringsprogram utformat för SaaS- och prenumerationsbaserade företag. Få djupare insyn i dina kunder med Billsby Value Score. Automatiserad betalningshantering, fakturor och hantering av kommunikation med gäldenärer minskar kundbortfall och återbetalningar. Integreras med alla dina favoritverktyg. Billsby gör det enkelt att komma igång med din faktureringsverksamhet genom inlämnings- och kontohanteringsverktyg, men tillåter även avancerade API-alternativ. Lär dig mer om Billsby

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Allt-i-ett-plattformen för återkommande fakturor hjälper dig att hantera, optimera och utöka din prenumerationsverksamhet.
Öka din globala tillväxt med PayPro Globalsplattform för återkommande fakturor och prenumerationshantering för programvara, SaaS och digitala varor. Hantera och optimera hela kundens livscykel, från gratis provperioder till första beställningar, respitperioder och kuponger via en enda instrumentpanel. Öka återkommande intäkter med riktade kampanjer och lokaliserade betalningsupplevelser. Automatisera meddelanden och uppföljning för att minska störningar avsevärt. Spåra och öka tillväxten genom starka SaaS-rapporteringsfunktioner. Lär dig mer om PayPro Global

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Prenumerationshantering och återkommande fakturor – tillverkad i Tyskland för Europa
Allt-i-ett-lösningen för prenumerationshantering och återkommande fakturor för din europeiska prenumerationsverksamhet. Plattformen uppfyller de europeiska standarderna EU-DSGVO och GOBD, har ett starkt REST API och erbjuder en mängd olika integrationer som är färdiga att använda för europeiska tredjepartsleverantörer. Med billwerk växer dina prenumerationsintäkter snabbare, dina kostnader minimeras och du drar nytta av den höga hastigheten av produktinnovation på plattformen. Lär dig mer om Billwerk+

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
En av de mest kompletta och avancerade lösningarna för alla uppkopplade och off-line-butiker som vill ta emot kreditkortsbetalningar
En lösning som är perfekt för alla butiker, både off-line och uppkopplade (e-handel, återförsäljare, hotellkedjor, marknader, SaaS, underhållning och mobilappar) som vill ta emot kreditkortsbetalningar. PayXpert-plattformen ansluter handlarna direkt till Visa, MasterCard och alla viktiga globala betalningsmetoder. Detta gör det möjligt för företag att ta emot betalningar och optimera tillväxten över uppkopplade kanaler, i appar och butiker. Programvaran har stöd för över 250 betalningsmetoder i 187 valutor och 200 länder och territorier. Lär dig mer om PayXpert

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart
Abowire är abonnemangsplattformen för att skala upp dina återkommande betalningar och abonnemang. Ingen kod och snabb konfigurering. Tillverkad i Tyskland.
Abowire är en abonnemangsplattform som har allt du behöver för att sälja abonnemang. Medlemsintroduktion, kundportal med självbetjäning och kassa med automatiserad hantering av EU-moms, återkommande fakturering, fakturering, flera betalningsportaler, bankintegration och samlad inloggning. Allt med snabb installation utan kod. Programvaran är byggd från grunden i Tyskland för europeiska företag. Lär dig mer om Abowire

Funktioner

  • Flera betalningsalternativ
  • Intäktsredovisning
  • Betalbearbetning
  • Uppskjuten fakturering
  • Prenumerationshantering
  • Bankavstämning
  • Återbetalningshantering
  • Självbetjäningsportal
  • Flera valutor
  • Samling av brevhantering
  • Skattkalkylator
  • PCI-efterlevnad
  • Återkommande fakturering för flera perioder
  • Bearbetning av fakturor
  • Rapportering och statistik
  • Fakturering
  • Kontaktdatabas
  • Integreringar med tredjepart